10397 відвідувачів онлайн

Військові ТЦК не повинні займатися примусовою мобілізацією, - Офіс військового омбудсмана

тцк

В Офісі військового омбудсмана заявили, що військовослужбовці територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки не повинні займатися примусовою мобілізацією.

Про це Офіс повідомив у відповідь на запит LIGA.net, коментуючи напади на військових ТЦК та СП, передає Цензор.НЕТ.

Позиція Офісу військового омбудсмана

"Згідно із законодавством, примусом повинні займатися правоохоронні органи, зокрема спеціально підготовлені поліціянти, які краще вміють убезпечити себе та ефективніше комунікують із цивільним населенням", – йдеться у відповіді.

В Офісі додали, що основні завдання військових ТЦК та СП — формування мобілізаційного плану, постановка на облік, розподіл особового складу, а також соціальна підтримка. До неї належать, зокрема, сповіщення про втрати, супровід поранених, родин зниклих безвісти та загиблих військових, організація поховання тощо.

  • Офіс військового омбудсмана ініціював робочу групу з розділення ТЦК та СП. У Решетилової переконані, що одні й ті самі військові не повинні займатися і процесом мобілізації, і соціальною підтримкою. Частину цих функцій на себе повинні взяти обласні військові адміністрації та місцеве самоврядування, зокрема щодо супроводу родин та організації поховань.

Що каже Нацполіція?

Водночас очільник Національної поліції Іван Вигівський в інтерв'ю РБК-Україна заявляв, що суспільство останнім часом негативно відноситься до поліціянтів, зокрема через залучення до мобілізації разом із військовими ТЦК.

"Ми хочемо, щоб люди нам довіряли, нас викликали, коли в них щось трапляється. А люди останнім часом сумніваються перед тим, як викликати поліцію. Вони думають – викличу, а приїде поліція і забере мене, мого родича, рідного або ще когось", – сказав глава Нацполіції.

Топ коментарі
+32
Взагалі ніхто не повинен, і кордони не повинні закривати. А якщо 0 людей захочуть захищати цю країну - ЗНАЧИТЬ АХРЕНІТЕЛЬНУ КРАЇНУ ПОБУДУВАЛИ

На майдан вийшли сотні тисяч людей - БО ТУ КРАЇНУ хотілось відстояти. Якщо ЗЕ за кілька років зробив таку країну яка нікому крім чиновників не треба - ну ЩО Ж
показати весь коментар
23.04.2026 17:42 Відповісти
+25
Яке не повинні? Ти, мля, "офіс"! Ст 146 ккУ

1. Незаконне позбавлення волі або викрадення людини -

караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі діяння, вчинені щодо малолітнього або з корисливих мотивів, щодо двох чи більше осіб або за попередньою змовою групою осіб, або способом, небезпечним для життя чи здоров'я потерпілого, або таке, що супроводжувалося заподіянням йому фізичних страждань, або із застосуванням зброї, або здійснюване протягом тривалого часу, -

караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою, або такі, що спричинили тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.
показати весь коментар
23.04.2026 17:40 Відповісти
+20
Кримінальний Кодекс України то чмо?
І Конституція також?
показати весь коментар
23.04.2026 17:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
и да, если в сша что-то закрылось то где-то рядом или в китае под контролем той же компании открылось.

почувствуйте разницу. с одной стороны бандюки - режущие на металл, с другой стороны американский олигарх перенесший производство в канаду и мексику так как работает НаФТа
показати весь коментар
24.04.2026 00:33 Відповісти
Ви значно занизили чисельність ухилянтів від зеленського!
Переглянте додатково свої розрахунки разом з падєльніками, не затягуйте…
показати весь коментар
23.04.2026 17:59 Відповісти
Ну казали, що люди Єрмака хочуть топити Федорова і Буданова... Може таким чином почалося?
показати весь коментар
23.04.2026 17:51 Відповісти
А як бути з тими хто вже поклав здоров'я та життя захищаючи цю країну та усіх хто у ній? Типу я тебе туди не посилав?
Та й вже зараз багато країн ЄС задумується над тим як позбавити гостинності чоловіків призовного віку. Нова велика хвиля мігрантів гарантовано буде заблокована на кордонах вже з їх сторони.
А ще, це дуже погана ідея брати за взірець шлях побудови державності яким пройшли євреї, який і почався з розвійування по світу.
показати весь коментар
23.04.2026 18:22 Відповісти
Бо Залужний всрав мобілізований ресурс з добровольців на відносно успішне звільнення Херсону, Харківщини(+сирок) та безуспішний наступ на Маріуполь. Й затребував ще 500тис., але вже в цей час черга добровольців вичерпалася.
показати весь коментар
23.04.2026 18:41 Відповісти
Захищати життя, своє, свої сім'ї, сусідів. Нас прийшли вбивати і ніхто крім нас самих з цим нічого робити не буде. А вижити зі зброєю в руках трохи легше ніж без зброї. Спитайте у євреїв з концтаборів. Якщо не подобається ЗСУ вперед, створюйте добровольче військо.
показати весь коментар
23.04.2026 18:53 Відповісти
дебіл тут ти, не перекладай з хворої глови на здорову свої проблеми. я краще ща тебе це все знаю, дебіл, мля. от ти пишеш "Щоб вимагати від когось дитримання закону треба, в першу чергу, самому їх виконувати." так в цю гру грати можна вдвох, ті хто поклав хер, несуть і понесуть відповаідальність, рано чи пізно, а захищати країну треба вже. І твоє питання до них якого хріна ви порушували буде логічним і справедливим, якщо ти закон теж виконував, а не як шавка вони порушують, то і я буду порушувати, дбби тупорилі.
показати весь коментар
23.04.2026 18:56 Відповісти
Звісно, ТЦК не повинно це робити, якщо усі військовозобов"язані виконуватимуть закон і самі відвідають ТЦК і ВЛК. А якщо вірус ухилянства уразив мозок сотень тисяч яйценосіїв із сцикливими душами, то тут усі противірусні методи доречні.
показати весь коментар
23.04.2026 17:43 Відповісти
Служба у війську і захист Батьківщини не є позбавленням волі.
показати весь коментар
23.04.2026 17:47 Відповісти
А офіс омбудсмена у "військових тцк" спитав? Фінансові потоки самі себе не освоять.
показати весь коментар
23.04.2026 18:12 Відповісти
Кримінальний Кодекс України то чмо?
І Конституція також?
показати весь коментар
23.04.2026 17:45 Відповісти
Курва, та тому й вразив, бо почали з беззаконня!
5 років тому треба було по-закону, коли черги стояли, але ж ні, нікаму нічєго нє должєн...
А тепер маємо ось таке божевілля.
Сотні тисяч СЗЧ, мільйони ухилянтів, мільйони втікачів через тису...
Бо, ще раз, хотіли па-пріколу і шоп паржать...суки
показати весь коментар
23.04.2026 17:48 Відповісти
От скажи, ти таке впороте від народження, чи то посада в тебе така?
показати весь коментар
23.04.2026 17:50 Відповісти
Випердів? А сказати що хотів?
показати весь коментар
23.04.2026 18:02 Відповісти
Ох і важко з вами дебілми....
Так тому і так, бо закони і Конституцію поставили на паузу!
Якщо найвеличнішому можна покласти хер на них, то чому і іншим не можна? Як він так казав - ви всі президенти?
Щоб вимагати від когось дитримання закону треба, в першу чергу, самому їх виконувати. А якщо вищі посадові особи на то все поклали хер, то якого ж тоді вимагати від інших? От як вимагти від того ухилянта дитримання закону, якщо навколо таке нагле беззаконня?!
О така ось херня, малята.
па-пріколу і шоп паржать вони ж такі...
Дебіли, ***...
показати весь коментар
23.04.2026 18:40 Відповісти
Беззаконня воно і є беззаконня. Тобто, заставити виконувати закон незаконними методами то є ЗЛОЧИН. Тому і.
Тупо? Не доходить?
показати весь коментар
23.04.2026 18:45 Відповісти
Ти, дурнувате, хоч само втямило, що саме тут висрало? Чи тупе, і реально дебільне?
В державі повний хаос в державному управлінні, хронічне беззаконня, повний брдак. І ти вимагаєш щоб що, щоб коли влада творить ось то все, а щоб всі решта були всі такими законопослушними і свідомим? Придурку, а так НЕ БУВАЄ!
Так, в суспільстві є частина тих, хто здатен на самопожертву і героїзм, для яких не потрібно ні ТЦК, ні мобілізація. Ті пішли в перших лавах. Але ж то не всі, придурку! Основна маса суспільства то люди, які керуються раціоналізмом і законами. І коли відбувається повний хаос і беззаконня мало хто з них здатен на самопожертву чи героїзм, дебіле. Так всюди і завжди. В будь-якому суспільстві, у всі часи. А тому завдання влади створити умови, щоб у тих людей не було сумнівів в необхідності чи доцільності тих чи інших вчинків. Тобто, придурку, має працювати ЗАКОН! В першу чергу!. Але ж він, ****, у вас на паузі, він відключений!
То що ж ти, гнидо, вимагаєш від людей, якщо само ж ти, падло, його системно і постійно порушуєш!
Щоб так не було, треба було, дебіле, у владу вибирати людей, які мають знання, досвід. Які здатні думати, аналізувати, робити висновки, визнавати власні помилки...
Ти кого, сучище у владу привелу? Блазнів, хвойд, всіляку шмаль? А тепер щось там про відповідальність і необхідність, удобище?
Хотів па-пріколу? Отримуй, удобище. І не скавули... і ржи, ти ж того хотіло.
показати весь коментар
23.04.2026 21:50 Відповісти
Так, до виборів готуються.
показати весь коментар
23.04.2026 18:09 Відповісти
Дрони коштують грошей та є-балів, а люди нічого не коштують. Навіщо берегти безкоштовний ресурс? Навіщо Європі присилати дорогу ******* зброю, якщо рашку можна стримати українським безкоштовним людським матеріалом?
показати весь коментар
23.04.2026 18:12 Відповісти
Проблема не у беззаконні, а у втратах. Просто закінчилися охочі безкоштовно померти за кордони, а для найманців у влади немає грошей, а для використання дронів - розуму. А переважна більшість (90+%) не готова безкоштовно вмирати за землі у чужій власності.
показати весь коментар
23.04.2026 18:16 Відповісти
Ну так розкажи своїм дружкам віп-ухилянтам про обов'язки!
показати весь коментар
23.04.2026 18:17 Відповісти
Беззаконня - це лише стосується тих, хто не хоче воювати. А якщо хочеш воювати до перемоги або смерті, то ніхто порушувати закон проти тебе не буде! Не треба поширювати рос іпсо!
показати весь коментар
23.04.2026 18:42 Відповісти
Так, злочин. Але цей злочин застосовується лише до злочинців.
показати весь коментар
23.04.2026 18:53 Відповісти
Я тримаю інформаційний фронт: допомагаю віп-ухилянтам добратися до окопів, борюся з командирами, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів.
показати весь коментар
23.04.2026 18:56 Відповісти
" робить досить багато" - це ви про яйця по 17 грн чи про 100% розкрадених пожертв?
показати весь коментар
23.04.2026 18:58 Відповісти
Припустимо, в кожному місті половину поліцейських відправили на фронт. Хто буде обслуговувати злочини в половині міста?
показати весь коментар
23.04.2026 19:35 Відповісти
Піар перед виборами та розкрадання бюджету.
показати весь коментар
23.04.2026 19:37 Відповісти
Не треба поширювати рос іпсо "Україна незабаром програє". На цей момент Україні нічого не загрожує. Коливання фронту на Донбасі принципово нічого не змінює.
показати весь коментар
23.04.2026 19:40 Відповісти
кацапи не прийдуть - інфа 100%
показати весь коментар
23.04.2026 19:41 Відповісти
Ну от ті, кому цікавить де фронт проходить, нехай ті і воюють в окопах. Для решти немає загрози обвалу фронту.
А некомпетентні командири почнуть берегти військових лише тоді, коли їх буде мало.
показати весь коментар
23.04.2026 19:44 Відповісти
Мобілізація потрібна для заміни трупів, а тилові посади вже укомплектовані.
показати весь коментар
23.04.2026 19:46 Відповісти
А ти чого, ухилянт, не в окопі? Бурятів чекаєш?
Він так і не надав детальних звітів куди були витрачені донати. Деякі "волонтери" розкрадають 100% пожертв. Якщо жертвувати гроші, то краще безпосередньо військовим підрозділам - вони в себе не вкрадуть і краще знають, що їм треба.
Замовляти дрони та передавати їх військовим може й жінка.
показати весь коментар
23.04.2026 19:47 Відповісти
Фронт тримається на дронах, а не на піхоті: 80% уражень ворога дронами, 15% - артою.
показати весь коментар
23.04.2026 20:02 Відповісти
Це буде діяти лише пару місяців, а потім всім все набридне, всі підуть на свої роботи щоб було, що їсти. А далі хто має боротися зі злочинністю?
показати весь коментар
24.04.2026 11:52 Відповісти
А навіщо вам так багато пілотів дронів? Вони у вас одноразові? Запустив дрона і помер?
показати весь коментар
24.04.2026 11:54 Відповісти
Зарплати у добровольців низькі завдяки мобілізації: навіщо платити гарні гроші добровольцям, якщо можна безкоштовно наловити майбутніх героїв?
показати весь коментар
24.04.2026 11:55 Відповісти
Мобілізацію потрібно починати з родичів депутатів та олігархів. А мобілізовувати треба тих, хто підтримує мобілізацію без статевої та вікової дискримінації - щоб мати вмотивованих бійців, а не тих, хто підтримує контрактну армію і ніколи сам воювати не буде.
А донатити треба до ЗСУ безпосередньо, а не шахраям-"волонтерам", що навіть не публікують звітів і розкрадають до 100% пожертв.
показати весь коментар
24.04.2026 12:05 Відповісти
Платять недостатньо, 20 тис на місяць - це копійки. Хоча гроші є, просто олігархи та влада розкрадають, а Захід просто економить на Україні свою дорогу зброю, не даючи її.
Чого у нас тотальна корупція? Завдяки особисто вам та таким, як ви, яких прозомбували, що це нормально коли військові отримують копійки, а олігархи та влада ГРАБУЮТЬ військових, змушуючи їх воювати майже безкоштовно без підписання контракту.
показати весь коментар
24.04.2026 12:43 Відповісти
А що сталося з 2 млн мобілізованих, що "фронт нема кому тримати"? Чого пілоти дрони сидять на фронті в якості резервної піхоти (з відповідними втратами), замість того, щоб керувати через Інтернет та ретранслятори? Гроші та відповідні технології є.
Навіть якщо буде 10 млн людей, то тоді Сирський та Зеленський просто їх відправлять у черговий провальний контрнаступ. І буде 0 млн людей. Поки не буде покарання командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів, людей завжди не вистачатиме.
показати весь коментар
24.04.2026 12:50 Відповісти
Пожертви на ЗСУ через волонтера Назарія Гусакова "здебільшого спрямовувались на особисті потреби, азартні ігри, інвестиції в криптовалюти".
https://censor.net/ua/n3565132
Тому на ЗСУ треба донатити безпосередньо, а не через прокладки.
показати весь коментар
24.04.2026 13:01 Відповісти
Стерненко не публікує детальні звіти, тому перевірити скільки він вкрав неможливо. Тому на ЗСУ треба донатити безпосередньо, а не через прокладки.
показати весь коментар
24.04.2026 13:03 Відповісти
"Суммарно 1 млн 300 тис. військовослужбовців Сил оборони виконують бойові завдання" сказав колишній речник Генштабу ЗСУ Владислав Селезньов в інтерв'ю ТСН в серпні 2023 року. +30 тис мобілізованих щомісяця.
Поставити ретранслятори та втекти одній людині - це в мільйон разів безпечніше, ніж тримати взвод пілотів дронів на цьому ж місці.
Гроші є в бюджеті. І є так багато, що їх навіть розкрадають.
показати весь коментар
24.04.2026 13:09 Відповісти
Шахрайств безліч: "Привласнили понад 1,6 млн грн пожертв для ЗСУ: Викрито благодійну організацію в Сумах, - прокуратура. ФОТО" https://censor.net/ua/p3560170
А скільки олігархи та влада особисто донатять безпосередньо на ЗСУ?
показати весь коментар
24.04.2026 13:17 Відповісти
Двом людям обслуговувати роботу ретранслятора та запускати дрони - це на порядки безпечніше, ніж тримати у цьому ж місці цілий взвод пілотів дронів.
показати весь коментар
24.04.2026 13:25 Відповісти
Пожертви на ЗСУ - це добре. Я доначу на ЗСУ у вигляді сплати податків. Не вистачає грошей військовим? - значить треба піднімати податки.
А армія на пожертви - це аматорство! Де ви бачили щоб на армію США збирали пожертви? Це виглядає жалюгідно!
показати весь коментар
24.04.2026 13:29 Відповісти
Не треба поширювати рос іпсо "Україна незабаром програє". На цей момент Україні нічого не загрожує. Коливання фронту на Донбасі принципово нічого не змінює. Фронт тримається на дронах, а не на піхоті: 80% уражень ворога дронами, 15% - артою.
показати весь коментар
24.04.2026 13:40 Відповісти
А ти - панікер, що поширює рос ІПСО про поразку України. Допомагати завжди потрібно, оскільки це зберігає життя військових.
Коли б не Стерненко, то пожертви пішли б безпосередньо на ЗСУ військовим і було б більше 200 тис дронів, що більш ефективно використовуються. Оскільки військові та міноборони краще знають як воювати, ніж ухилянт Стерненко.
показати весь коментар
24.04.2026 14:51 Відповісти
Я не вважаю, що на фронті все добре. У війні дронів потрібні якісні дрони, а не багато піхоти. Необхідно карати командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів. Інакше і 10 млн мобілізованих не вистачить.
Чого я маю допомагати більше, ніж українська влада та олігархи? У них більше грошей.
Закупівлями та збором пожертв повинно займатися міноборони - у них повинні бути відповідні спеціалісти, а не якісь там ухилянти в тилу.
показати весь коментар
24.04.2026 15:39 Відповісти
Чому я маю робити більше, ніж вони?
показати весь коментар
24.04.2026 15:56 Відповісти
"на фронті вистачає людей" бо ніхто не карає командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів.
показати весь коментар
24.04.2026 16:04 Відповісти
Я роблю БІЛЬШЕ за олігархів для ЗСУ, якщо взяти співвідношення моїх витрат на ЗСУ до мого майна.
показати весь коментар
24.04.2026 16:10 Відповісти
Тоді 90% українців не допомагають ЗСУ.
Давати гроші шахраям замість міноборони - це не допомога ЗСУ.
У війні дронів потрібні якісні дрони, а не багато піхоти.
показати весь коментар
24.04.2026 18:20 Відповісти
Сплата податків йде на підсилення ЗСУ, що і є допомогою. А те, що ти собі там навигадував - це твоя проблема, разом з твоїми хазяївами хабарниками та олігархами, яких ти тут захищаєш.
показати весь коментар
24.04.2026 18:26 Відповісти
Про те як "більшість українців шукає можливості допомогти СОУ" видно по чергах в ТЦК.
показати весь коментар
24.04.2026 19:45 Відповісти
Війна - це гроші, гроші зберігають життя військових, а захищаючи хабарицьку владу та олігархат ти фактично вчиняєш геноцид українців, підтримуєш грабунок українських військових. Мої гроші нічого не змінять, мені самому їх не вистачає. А от олігархи, яких ти захищаєш, могли б сформувати на свої гроші десятки корпусів.
показати весь коментар
24.04.2026 19:50 Відповісти
Якщо ти інших женеш в окоп на нуль, то ти сам повинен бути на нулі! Але ти не людина, а мамина бубочка, вірно?
показати весь коментар
24.04.2026 19:56 Відповісти
Полиция не желает исполнять эти обязанности,кто будет отправлять пополнение на фронт?
показати весь коментар
23.04.2026 18:51 Відповісти
Яке не повинні? Ти, мля, "офіс"! Ст 146 ккУ

1. Незаконне позбавлення волі або викрадення людини -

караються обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк.

2. Ті самі діяння, вчинені щодо малолітнього або з корисливих мотивів, щодо двох чи більше осіб або за попередньою змовою групою осіб, або способом, небезпечним для життя чи здоров'я потерпілого, або таке, що супроводжувалося заподіянням йому фізичних страждань, або із застосуванням зброї, або здійснюване протягом тривалого часу, -

караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою, або такі, що спричинили тяжкі наслідки, -

караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.
показати весь коментар
23.04.2026 17:40 Відповісти
З себе почни утирок.
показати весь коментар
23.04.2026 17:46 Відповісти
Де служиш чмо?
показати весь коментар
23.04.2026 17:47 Відповісти
Ти осел? Чи просто пахомець?
показати весь коментар
23.04.2026 17:53 Відповісти
Ти теж десь "служиш"? Мож мені в приват писнути де, герой. І з чого ти взяв що я "ждун" і не служу? Просто зелена балалайка? Бачив я таких. Бігли від тих кого "захищати", туди де "служити". Ти з тих?
показати весь коментар
23.04.2026 18:07 Відповісти
"До 30% солдатів можуть замінити роботи"
Сили оборони України планують замінити до 30% особового складу роботизованими системами на найскладніших ділянках фронту до 2026 року. Впровадження наземних роботизованих комплексів дозволяє зменшити втрати серед військових та змінити характер ведення війни, замінюючи людські штурмові операції на дистанційно керовані атаки.
Может хватит насильственно загонять украинцев на фронт?? А переходить на роботов. Ведь самое дорогое это человеческая жизнь. Европа не спешит делать ротацию и присылать своих солдатов. А воевать до последнего украинца как говорил письков это абсурд!
показати весь коментар
23.04.2026 17:55 Відповісти
Сторінка 2 з 2