7795 відвідувачів онлайн

Діти зривали бузок біля приватного будинку: чоловік відкрив стрілянину в Черкасах, - Нацполіція

Чоловік відкрив стрілянину через дітей, які зривали бузок

Поліція Черкас встановлює обставини події зі стріляниною через конфлікт із дітьми.

Про це повідомили в ГУ Нацполіції в Черкаській області, передає Цензор.НЕТ.

Що відомо

Як зазначається, інцидент стався 9 травня в одному з районів міста Черкаси.

"Викликів на спецлінію 102 не надходило. Поліцейські виявили інформацію під час моніторингу соціальних мереж та внесли відомості до єдиного обліку. Наразі розпочато перевірку", - розповіли в поліції.

Конфлікт через бузок

Попередньо, конфлікт виник через те, що діти зривали бузок біля приватного домоволодіння. Чоловік намагався наздогнати неповнолітніх, а коли це не вдалося — виніс з будинку пістолет і почав стріляти. Повідомляється, що обійшлося без постраждалих.

Правова оцінка

У поліції додали, що зараз встановлюють особу правопорушника. Правову оцінку його діям нададуть після встановлення всіх обставин.

Топ коментарі
+25
"Викликів на спецлінію 102 не надходило. Поліцейські виявили інформацію під час моніторингу соціальних мереж та внесли відомості до єдиного обліку. Наразі розпочато перевірку"

Ґарна робота в ненавчених, попивай собі каву, та зависай в інтернеті....
показати весь коментар
10.05.2026 10:26 Відповісти
+23
люди, включайте мозок, випадки стрільби були щодня і завжди, просто пішла команда з верху акцентувати на цьому увагу...
показати весь коментар
10.05.2026 10:49 Відповісти
+17
виніс з будинку пістолет і почав стріляти Джерело: https://censor.net/ua/n4002387
Який пістолет? Водяний, іграшковий, пневматичний, травмат, бойовий?
показати весь коментар
10.05.2026 10:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
а коли це не вдалося - виніс з будинку пістолет і почав стріляти.
============
геть подуріли...Ще один черговий обдовбаний торчок?
показати весь коментар
10.05.2026 10:26 Відповісти
Дайошь стволи ЗЄльоному наріту !

.
показати весь коментар
10.05.2026 11:03 Відповісти
Та да. Кожному по револьверту, щоб, не сподобалося, зразу пістоля до лоба". Де тут Маск 13, який "ніколи не бачив, щоб після ДТП билися ?
показати весь коментар
10.05.2026 12:24 Відповісти
нині бути обдованим в Україні модно.

один чувак з хриплячим голосом човечора показує відосики.

.
показати весь коментар
10.05.2026 12:21 Відповісти
Діти.
показати весь коментар
10.05.2026 12:35 Відповісти
"Викликів на спецлінію 102 не надходило. Поліцейські виявили інформацію під час моніторингу соціальних мереж та внесли відомості до єдиного обліку. Наразі розпочато перевірку"

Ґарна робота в ненавчених, попивай собі каву, та зависай в інтернеті....
показати весь коментар
10.05.2026 10:26 Відповісти
Та іще катай свої ґеґела у комфортних автівках..
показати весь коментар
10.05.2026 10:34 Відповісти
Ти тупий ? Життя громади в місцевих пабліках варто відстежувати -до кожного куща бузку мєнта не приставиш.
показати весь коментар
10.05.2026 10:35 Відповісти
Мабуть, Ви поліціянт, який біля монітора мужньо наспівує "наша служба і опасна і трудна"... І дуже хочете, щоб пістолети були лише у злочинців і поліцейських...
показати весь коментар
10.05.2026 10:44 Відповісти
Ніяким чином не маю відношенн до поліції.Просто вважаю себе адекватним.Трохи прожив на цьому світі і добре знаю,чких дурниць можуть накоїти навіть нормальні люди в моменти гніву.
показати весь коментар
10.05.2026 10:57 Відповісти
Як показує численна практика, в країнах, де цивільним, які пройшли обов'язкове навчання, преревірку у психіатра і не мають судимостей, повязаних з насильством, дозволено мати короткоствол, випадків, коли гнів стає небезпечним для оточуючих, набагато менше, ніж в країнах, де обіг короткоствола заборонений. Навіть потенційна можливість збройного захисту кожної дорослої людини стає вагомим стримуючим фактором для занадто запальних осіб.
показати весь коментар
10.05.2026 12:06 Відповісти
Не бреши. В США , де кількість короткостволів дозволена,кількісь злочинів проти людей у рази більша ніж в Україні до війни.
Категория (за 2024 год) Статистика (США)
Общее число смертей от оружия ~44,400
Умышленные убийства (Homicides) ~15,364 (около 35% от всех смертей от оружия)
Самоубийства с использованием оружия ~27,593 (62% от всех смертей от оружия)
Доля огнестрельного оружия в убийствах ~76-77%
Количество инцидентов "Mass Shooting" 655 (данные за 2023 г.)
показати весь коментар
10.05.2026 12:31 Відповісти
І це при тому, що скаржаться про нестачу людей, не має кому на виклики, патрулювання їздити...
показати весь коментар
10.05.2026 10:52 Відповісти
Так, дефіцит 20-40 відсотків від регіону. От ти наприклад, здоровий, молодий качок. А продавлюєш собою диван, замісць йти у патрульну поліцію, там нічого не робити і отримувати 25 тис грн на місяць. Нєхорошо.
показати весь коментар
10.05.2026 12:33 Відповісти
Нормальна, адекватна людина ніколи не піде служити в мусарню!
показати весь коментар
10.05.2026 13:04 Відповісти
Але "нормальна" людина бажає, що б на її крики -"караул, ******** зрєнія лішают...", обов'язково прибіг поліцейський і захистив
показати весь коментар
10.05.2026 13:08 Відповісти
То поліція в усьому світі і створена,що таких "нормальниХ ,тобто бандитів і вбивць ловити і передавати до суду. Справа в тому,що в Україні 73% було ненормальних,тому вони і обкакують всіх хто хоче жити по закону.
показати весь коментар
10.05.2026 13:13 Відповісти
чи повинна поліція моніторити соц. мережі з метою запобігання та виявлення правопорушень ?

так !
для цього існує спец. відділ з навченим персоналом.

і нехай для ЗЄльоних крикливих бакланів це не стане відкриттям.

.
показати весь коментар
10.05.2026 11:09 Відповісти
Якщо моніторити кожне відео, зняте по-приколу, щоб поржать, ( а їх в мережі мільйони), то няких спец. відділів з ненавченим персоналом не вистачить....
показати весь коментар
10.05.2026 11:19 Відповісти
Можеш і ти "позависати". Відсотків 50 оперативної інформації отримужться із мережі. Якщо ти не знав, коли не було інтернету- омеративників "у люди" запускали збирати інформацію
.
І взагалі, тобі їхати( інфо про злочини), чи шашечки потрібні?
показати весь коментар
10.05.2026 12:27 Відповісти
спецслужби з моніторингу соцмереж є в кожній державі, якщо це для когось відкриття.

США через електронну розвідку моніторять весь світ, включно із телефонними дзвінками своїх союзників - лідерів країн ЄС.
через що й був скандал.

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:07 Відповісти
Пане поліцай, вас не вчили, як треба звертатись до незнайомої людини?
Тікати будете собі пальцем в дупу. 😡
показати весь коментар
10.05.2026 14:48 Відповісти
Вася, а як це звязано з легалізацією зброю?🤡
показати весь коментар
10.05.2026 10:40 Відповісти
Прямопропорційно, вова.
показати весь коментар
10.05.2026 10:49 Відповісти
якраз Ви і виловлюєте думку 73% стада

і якраз перекладати зі своєї хворої голови на здорову - це особлива характерність zебілів
показати весь коментар
10.05.2026 10:56 Відповісти
"Зброю -кожному бажаючому!"-казали вони...
показати весь коментар
10.05.2026 10:32 Відповісти
Мабуть, Ви вважаєте, що в Україні і автомобілі роздають кожному бажаючому?
показати весь коментар
10.05.2026 10:40 Відповісти
Дай Боже вам і вашим діткам такого сусіда..Що і ви "вважали"...
показати весь коментар
10.05.2026 10:50 Відповісти
Не напружуйтесь так. Я атеїст.
показати весь коментар
10.05.2026 12:08 Відповісти
в Бога не вірете ?

ну тоді, "щоб вам дідько скаженого сусіда з пістолетом підкинув"

так піде ?

.
показати весь коментар
10.05.2026 12:13 Відповісти
В США за рік в автомобільних аваріях гине біля 40 000 людей.
показати весь коментар
10.05.2026 12:44 Відповісти
А дозволи на зброю мєнти роздавали лише неадекватам і кацапам за хабарі.
показати весь коментар
10.05.2026 10:55 Відповісти
Може той придурок стріляв з воздушки або флобера.Ти хоч один ствол оформив щоб дурню не писать?
показати весь коментар
10.05.2026 11:37 Відповісти
Якщо той придурок стріляв з воздушки чи з флобера, то нехай мєнти уточнюють вид зброї, а не хайпують новиною про стрілянину, або взагалі нехай не пишуть як патрулюють вулиці у соцмережах. Якби той ствол можна було так легко оформити, то будь який перехожий, побачивши стрілянину по дітях, міг би швидко урівняти шанси сторін.
показати весь коментар
10.05.2026 12:18 Відповісти
по декілька стволів в кожну руку !
щоб не промазать в абітчика, який:
поломав бузок (потоптав газон),
криво подивився в твою сторону...
і т.д.

.
показати весь коментар
10.05.2026 11:13 Відповісти
Ну, якби діти робили шкоду на приватній території. Чоловік мав право захищати себе та своє майно всіма доступними способами.
показати весь коментар
10.05.2026 10:35 Відповісти
а шо каже ваш психіатр?
показати весь коментар
10.05.2026 10:37 Відповісти
Я тільки у військових психологів був. Раз. Вони приїхали, ну замполіт мене і відправив до них, типу як освідчену і інтелігентну людину. Проблема в тім що я іти до них абсолютно не горів бажанням. Ну і...
Коротше, розказав я їм про голоси між лопатками, постійні, котрі глухо бубнять, часом зриваючись на вереск, як ото дитина кричить- ;Візьми автомат переху...рь усіх! Усіх!;... Замполіт і чашку з кавою впустив... Виставили мене за двері і більше не запрошували. А коли дозвіл на зброю робив, у психіатра я вже був сама адекватність.
показати весь коментар
10.05.2026 10:49 Відповісти
👍
показати весь коментар
10.05.2026 10:55 Відповісти
молодець. хоча б чесний
показати весь коментар
10.05.2026 11:23 Відповісти
Ваша "освіДченість" достойна поваги
показати весь коментар
10.05.2026 12:07 Відповісти
Вибачай, друже, але ;освічений; мені більш схоже на ;освячений;. І взагалі я не сприймаю і новомодних лікаркинь-терапевтес та водійкинь з пілоткинями.
показати весь коментар
10.05.2026 12:12 Відповісти
У тому-то й справа, що є відео і видно, що зривали бузок просто на вулиці, а не на приватній території...
показати весь коментар
10.05.2026 10:40 Відповісти
Ти нормальний ?
показати весь коментар
10.05.2026 10:41 Відповісти
Кілька місяців тому робив дозвіл на зброю, психіатра проходив. Все норм.
показати весь коментар
10.05.2026 10:54 Відповісти
Ок,тоді,одне питання-навіщо тобі пістолет,чи автомат,міномет ?
показати весь коментар
10.05.2026 11:04 Відповісти
У мене дробовик. Короткий, багатозарядний. Від мене лінія фронту за 50 км. по прямій.
показати весь коментар
10.05.2026 11:27 Відповісти
Ти дебіл?
показати весь коментар
10.05.2026 11:03 Відповісти
Поводься культурно, не з бомжами чекушку на травичці в парку давиш.
показати весь коментар
10.05.2026 11:37 Відповісти
Довгий ствол робить чоловіком не меньше ніж короткий.Хоч жінки кажуть шо розмір то не главноє.Брешуть. 12-й калібр в автоматі-солідний аргумент.
показати весь коментар
10.05.2026 11:43 Відповісти
Так, ті хто кажуть що 12- це мало, просто ніколи не отримували бодай в дупу заряд картечі з дробовика 12-го калібру.
показати весь коментар
10.05.2026 12:15 Відповісти
гарна реклама від асоціації власників продавців зброї для тупого ЗЄльтного наріту

іди і покажи який ти бик...

показати весь коментар
10.05.2026 12:17 Відповісти
Куди мені сходити?
показати весь коментар
10.05.2026 12:19 Відповісти
та вже ж радили куди !

до психіатра!
а як не допоможе, то до ворожки.
може вона допоможе в твоїй біді з пукалками в голові

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:13 Відповісти
А я думав ти мене повоювати піти пошлеш. Так я там був. Не сподобалося. Таке враження що мене там усі вбити хотіли.
показати весь коментар
10.05.2026 14:36 Відповісти
до речі, я висловився не стосовно вас, а продавців зброї.

але якщо це зачепило вас, то наполегливо й дружньо раджу - займіться своїм душевним здоров'ям !
поки не трапилось біди !

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:16 Відповісти
виніс з будинку пістолет і почав стріляти Джерело: https://censor.net/ua/n4002387
Який пістолет? Водяний, іграшковий, пневматичний, травмат, бойовий?
показати весь коментар
10.05.2026 10:39 Відповісти
Якщо поліція не дременула, то пістолет був дерев'яний.
показати весь коментар
10.05.2026 10:41 Відповісти
Можливо пугач звуковий,щоб нелазили.
показати весь коментар
10.05.2026 10:49 Відповісти
а може дід ********, щоб під час страшної війни дітей чимось лякати ?

чи всі тут ********* остаточно під шахедами та ракетами кацапів, щоб обговорювати стрільбу по дітях ?

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:20 Відповісти
Якщо хтось зніме таке відео, наприклад заради лайків (постанова), його теж ненавчені візьмуть на перевірку?
показати весь коментар
10.05.2026 10:47 Відповісти
люди, включайте мозок, випадки стрільби були щодня і завжди, просто пішла команда з верху акцентувати на цьому увагу...
показати весь коментар
10.05.2026 10:49 Відповісти
оце вже правильно, потрібно якось зіскочити з теми - дозволити чи не дозволити людям зброю
показати весь коментар
10.05.2026 10:57 Відповісти
дайте дітям зброю! щоб змогли відстрілюватись!
показати весь коментар
10.05.2026 11:05 Відповісти
+💯 👍🏿!

єдина слушна пропозиція із всього цього базару !
показати весь коментар
10.05.2026 13:21 Відповісти
І після подібних інцидентів хочуть дати дозвіл на зброю.? Ідіоти.
показати весь коментар
10.05.2026 11:05 Відповісти
Дозвіл на іграшкову пукалку не потрібний...
показати весь коментар
10.05.2026 11:10 Відповісти
Після яких інцидентів?

Заяви нема, постраждалих нема, інформацію прочитали на паркані.
показати весь коментар
10.05.2026 11:38 Відповісти
До того ж невідомо, який був пістолет і куди він з нього стріляв.
показати весь коментар
10.05.2026 12:24 Відповісти
був пістолет,
були діти,
була стрільба

що вам ще КРЕТИНИ треба ?
та ще під час війни !

малр пуйло українських дітей повбивав?
малр він щодня травмує дитячу психіку?

будемо й самі по своїх дітях стріляти ?

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:27 Відповісти
жлобьё а не люди, как ударенные на голову защитники травы, обносящую забором возле многоэтажек, что б жеж авто никто не поставил. нафиг ему та сирень, которая через неделю отцветёт, пусть бы наломали дети
показати весь коментар
10.05.2026 11:06 Відповісти
Посади собі, вирости, а потім запрошуй всіх бажаючих, щоб ламали. За такою логікою і твоя 13-річна дочка колись все одно стане жінкою, то ж нехай всі бажаючі порвуть і поламають того цвіту.
показати весь коментар
10.05.2026 12:27 Відповісти
то посади бузок і вбий ту дитину, яка тобі бузок ломає !

зовсім охрєнєлі в охороні своєї частной собствєнності ?
всьому є розумні межі

бидлу зброю НЕ давати !
однозначно !

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:30 Відповісти
Хто має бажання, поцікавстеся вбивством в м. Переяславі 5-ти річного хлопчика Кирила Тлялова п'яними працівниками поліції з залученням до цього злочину двох неповнолітніх і чим це закінчилося. Просто п'яні мусора під час п'янки розважалися тим, що в населеному пункті стріляли по різних предметах, а тут на сусідньому дворі гралася 5-ти річна дитина.
Коротко відповім - фактично НІЧИМ.
Чотири роки позбавлення волі за неумисне вбивство призначили колишньому поліцейському Івану 1). Приходьку. Суд також ухвалив врахувати його строк перебування під вартою і врахувати за позбавлення волі, тому Приходько проведе у в'язниці пів року, адже до цього 3,5 роки він перебував у СІЗО.
2). Іншому правоохоронцю Володимиру Петровцю суд призначив випробувальний термін на 2 роки за збереження патронів.

Володимира Петровця звинувачували у 4 епізодах:

збереженні зброї та набоїв у будинку;
зберіганні набоїв в авто;
***********;
користуванні підробними документами на авто.
3). Ще двох фігурантів справи - Дмитра Кривошея та Станіслава Петровця, який на момент скоєння злочину був неповнолітнім, суд виправдав.
Там фігурував ще один учасник вбивства, але він якимось чином "випарувався". Як? Дива українського слідства, прокуратури і судочинства.
показати весь коментар
10.05.2026 11:08 Відповісти
Висновок - ніякого короткостволу для поліцаїв! Бо понапиваються і перестріляють один одного або всіх оточуючих. Такі ж аргументи у противників дозволів на володіння зброї для громадян?
показати весь коментар
10.05.2026 12:13 Відповісти
Добродію, поліцаї стріляли з нарізних гвинтівок, тобто з "довгоствола", котрі потім професійно знищили.
Я прихильник дозволів на володіння короткостстволів, тим паче сам володію трьома одиницями легальної зброї.
Допис мій зводився до того, що того старого пердуна, котрий можливо стріляв з якогось стартового пугача (хоч в умовах війни і це являється злочином) засудять по максимуму, а п'яні вбивці в погонах по-факту відбулися переляком.
показати весь коментар
10.05.2026 12:28 Відповісти
Ну, скажу так що майже 100% населення не проти легалізації зброї для ветеранів.
показати весь коментар
10.05.2026 12:41 Відповісти
особисто ви візьмете в руки зброю, маючи ПТСР ?

часом після якихось різких, дуже різких сварок на вулиці, я дякую Бога що НЕ маю зброї...

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:34 Відповісти
Ну, я знаю для чого призначена зброя. До речі, дробовик у мене вже місяців три, я жодного разу ще навіть не стріляв з нього.
показати весь коментар
10.05.2026 14:48 Відповісти
скажіть йому хай мушку спиляє
показати весь коментар
10.05.2026 11:11 Відповісти
та ні, тому кретину, що по дітях стріляв, з мушкою швидше дійде

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:36 Відповісти
Пацани завжди крали щось в приватних і не приватних садках.Яблука,квіти,виноград...ну хто з нас не лазив за тим всім?Тому тепер,коли лазять до нас потрібно сприймати то спокійно,просто уявімо себе на їх місті...
показати весь коментар
10.05.2026 11:12 Відповісти
В часи мого дитинства, ми хлопчаки не один раз отримували сіль в філейні частини за те, що обносили колгоспний сад і баштан ( кінець 60-х початок 70-х), а потім в тазику з в холодною водою відмочували свої дупи.
показати весь коментар
10.05.2026 12:32 Відповісти
Прикольна у вас логіка, якщо ви дебіл, не займалися ні спортом, ні в кружках, не читали умних книжок, а вешталися без діла і реготали, то всі навкруги на ваш розсуд теж дебіли(завжди).
показати весь коментар
10.05.2026 13:06 Відповісти
тебе народили одразу в окулярах та з гирями в руках...

демогогія то найкраще, що виходить у пересічного

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:39 Відповісти
Короче, у поліції чітка програма - не дозводити легалізауію зброї.

Для цього вже годяться, чутки, наклепи, написи на парканах та анекдоти.
показати весь коментар
10.05.2026 11:36 Відповісти
програма йде успішно !

а як хочеш постріляти, то йди в ЗСУ !
(це у поліції такий секретний розділ програми, типу 25-го кадру...)

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:42 Відповісти
"Чоловік намагався наздогнати неповнолітніх, а коли це не вдалося - виніс з будинку пістолет і почав стріляти."

Тобто дітки не дуже і тікали? А може таки наздогнати вдалося і чувак поняв шо без пістолета не відмахається?
показати весь коментар
10.05.2026 11:49 Відповісти
Уявляю як йому на душі тоскно стало. Коли догнав і зрозумів що доганяти було не варто.
показати весь коментар
10.05.2026 14:49 Відповісти
Правопорушников нарушивших частное домовладение задержали,готовят скаргу на лишение батькивских прав за неправильное воспитание детишек?
показати весь коментар
10.05.2026 12:10 Відповісти
в дєтськую колонію малолєтніх прєступніков-врєдітєлєй !

як при сталіні, по п'ятнашці кожному !

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:44 Відповісти
Вынес пистолет для монтажной пены и начал стрелять
показати весь коментар
10.05.2026 13:00 Відповісти
Це знову комедія від поліціятів, щодо заборонення коротостволу для громадян. Але вони ї дурники тому, не розуміють, що для українців, які мають навички критичного мислення, ці постанови грають проти поліціянтів. Якщо неадекватна особа отримила дозвіл, то це питання до поліціянтів, чому вони надали такій особі дозвіл? Якщо зброя незареєстрована, знову питання до поліціянтів, а чому вони не забезпечили вилучення незапреєстрованої зброї? Якщо зброна наградна, який дурень нагородив ідіота цією зброєю? Може досить цього театру?
показати весь коментар
10.05.2026 13:37 Відповісти
"...для українців, які мають критичне мислення..."
та обрали своє самогубство у 2019 р. ?

буков багато дурних пишеш

.
показати весь коментар
10.05.2026 13:47 Відповісти
Дід звісно перебрал. Але як двстали люди що думають, що все до чого вони можуть дотягнутися має бути їх.
показати весь коментар
10.05.2026 14:02 Відповісти