7849 відвідувачів онлайн

Чоловіки напали на авто ТЦК та допомогли втекти військовозобов’язаному: постраждав військовий терцентру. ФОТОрепортаж

Уранці 17 жовтня у селі Плебанівка, що на Тернопільщині, двоє чоловіків напали на службовий автомобіль військовослужбовців ТЦК та допомогли втекти військовозобов'язаному. Під час втечі вони наїхали на військового терцентру.

Про це повідомляє Нацполіція, передає Цензор.НЕТ.

Правоохоронці отримали повідомлення від військових ТЦК про те, що на автодорозі невідомі особи на автомобілі Mercedes-Benz G-Class підрізали їхній службовий транспорт, створивши аварійну ситуацію.

"Під час конфлікту нападники допомогли втекти з автомобіля ТЦК військовозобов’язаному, якого співробітники ТЦК мали доставити до навчального центру військової частини. Чоловіка пересадили у свою машину та втекли з місця події", - йдеться у повідомленні.

Напад на ТЦК
Напад на ТЦК

Під час інциденту постраждав співробітник ТЦК – внаслідок наїзду автомобіля зловмисників він дістав травму ноги, кажуть у Нацполіції.

В області вводили спеціальну поліцейську операцію. Як виявилося, нападники пересувалися на двох різних автомобілях.

Одного із нападників, 38-річного жителя міста Бучач, затримали поблизу села Застіноче. Іншого фігуранта, 48-річного жителя Бучача, виявили поблизу Чорткова.

напад на тцк
напад на тцк

Одного із нападників правоохоронці затримали відповідно до ст. 208 КПК.

Відомості за даним фактом внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 1 ст. 114-1 (перешкоджання законній діяльності Збройних Сил України та інших військових формувань) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає позбавлення волі на строк від п’яти до восьми років.

напад на ТЦК
напад на ТЦК

Топ коментарі
+35
Надіюся що норм впаяют нападникам
показати весь коментар
17.10.2025 19:47 Відповісти
+23
Сподіваюсь, маєте на увазі тих нападників, що викрадають людей та незаконно їх утримують з метою отримання неправомірної вигоди?
показати весь коментар
17.10.2025 20:05 Відповісти
+20
Класичні ухилянти.Борзі.Гарно кацапів бити будуть.
показати весь коментар
17.10.2025 19:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
для контролю військових є ВСП, а та війпоція, це просто нова схемка для бронювання і корупції....
показати весь коментар
17.10.2025 21:47 Відповісти
Так ця поліція, по суті, і буде замість ВСП...
показати весь коментар
17.10.2025 21:58 Відповісти
А що робив військовозабов'язаний в автомобілі ТЦК?
показати весь коментар
17.10.2025 20:05 Відповісти
оповіщався ...
показати весь коментар
17.10.2025 20:39 Відповісти
А що робив військовозабов'язаний, коли ворог напав на його країну?
показати весь коментар
17.10.2025 21:15 Відповісти
До шашликів готувався, а шо ж іще
показати весь коментар
17.10.2025 21:16 Відповісти
Смі*уйочки річ, звісно, прикольна, якби не війна...
Мої побратими не можуть вчасно хоч на 15 днів у відпустку зїздити, бо поповнення немає. Поховались мамині черешеньки та квіточки...
Ось, ці вже досміялись: Російські ДРГ розстрілюють цивільних у Покровську Джерело: https://censor.net/ua/n3580322
показати весь коментар
17.10.2025 22:05 Відповісти
Їм можна тільки поспівчувати. Як каже моя сусмідка: "Такая судьба". Але нє вєшать нос, гардемаріни. Зараз Зеленьський привезе Томагавки, якими на пару з фламіндічами наші ракетники нанесуть московії сокрушающій удар. Хлопці, безумовно, зробили героїчний подвиг, три з половиною роки вигравали час, щоби наш ВПК завівся на повну катушку. Лишилась справа за малим, адже у нас козирі на руках...
показати весь коментар
17.10.2025 22:23 Відповісти
Щоб Томагавки суттєво вплинули на хід війни, потрібено їх одночасне масоване застосування. Скоріш за все їх дадуть штук 10. Це дуже мало. Це досить стара ракета, не дуже швидка, та уразлива для засобів РЕБ та GPS спуфінгу. А от чи поділяться США картографічними даними території рф для їх системи TERCOM - питання відкрите.
Колись дуже сподівались на Хаймарси, колись - на Леопарди та Абрамси, колись на Петріоти, потім на Ф-16... Так, з ними краще ніж без них, але їх поки недостатньо. Крім того, ці окремі елементи мають бути інтегровані в єдину велику систему, та ще й треба інтегрувати з старими радянськими видами озброєнь... Поки що я ефективного рішення цієї проблеми не бачу.
показати весь коментар
17.10.2025 22:59 Відповісти
ТИ пповна дурепа чи прикидаєшся просто? ********, як в калюжу перднула. Ботяра зелена.
показати весь коментар
18.10.2025 06:18 Відповісти
З приводу "Такая судьба" я не погоджуюсь. У тих, хто добровільно пішов на захист України, це життєва позиція. Їм Україна дорожча за життя. Вона у них в сердці. А у тих, хто ховається від ТЦК, Україна десь під їх нефритовим стрижнем. їх Батьківщина - Барбершопія, Ресторанія або Шашликістан, їм особистий комфорт дорожче за Україну.
Біда в тому, що війна сильно скоротила кількість справжніх патріотів, і помітно менше - любителів комфортуного життя. Як думаєте, та ватага барбержопошників буде відновлювати зруйновану Україну після війни, чи дременуть з неї, як тільки відновлять виїзд чоловікам за кордон?
показати весь коментар
18.10.2025 09:10 Відповісти
Давай подивимось на країну з точки зору біології. Припустимо що країна це органім, а люди це клітини. І ось прийшов вірус, російська федерація. Імунна система країна у вигляді мобілізації починає лікування і мобілізує клітини на боротьбу з вірусом. Але якщо, як в нашому випадку лікування ***** (мобілізація в тому вигляді як вона є), то і клітини організму починають вести себе відповідно.
показати весь коментар
18.10.2025 12:05 Відповісти
Давай подивимось на країну з точки зору біології. Припустимо що країна це органім, а люди це клітини. Війна це не інфекція, війна - це боротьба двох багатоклітинних організмів. І більшість чоловіків - це м'язові клітини країни. Коли під час боротьби на частину м'язових клітин приходить сигнал, а вони ніяк не реагують - це параліч, поки що частковий. І чим більше клітин так себе поведуть - тим менше шансів на виживання. Але, у випадку програшу у війні, наш супротивник зжере всі клітини - Буча, Покровськ, Маріуполь тому яскраві приклади. Навіть чоловіків луганди, які зовсім не чинили спротив окупантам, рашка безжально перемелює у м'ясних штурмах.
Але для тих, хто не бачить різниці між тим, щоб ризикувати життям заради захисту свого дому і родини пліч-о-пліч з побратимами, і тим, щоб бігати у м'ясні атаки за ********** забаганки проти свого народу, із рашинським заградотрядом позаду, мої слова будуть просто порожнім звуком.
показати весь коментар
18.10.2025 13:21 Відповісти
А ще у нас сімейний лікар Комаровський Зеленьський який забив на лікування. І замість справедливого лікування мобілізують клітини лише бідного епітелію, а елітні мітохондрії та еретроцити жирують по кабаках та спортзалах
показати весь коментар
18.10.2025 13:30 Відповісти
А лейкоцити у нас розсікають на бусиках
показати весь коментар
18.10.2025 13:36 Відповісти
Так, є. Зеленського обрали демократичним шляхом? (хоча особисто у мене є претензія до каналу 1+1, який цілий день у День тиші крутив серіал про Сракобородька, який я ні разу не дивився). Що потробиш, коли воля більшості не співпадає з твоєю - мусиш виконувати їх волю.
А захищати Батьківщину це як захищати мати - попри те, що у неї може бути зайва вага, зморшки на обличчі, а ще потайки вона жене самогон...
показати весь коментар
18.10.2025 13:47 Відповісти
Наш державний устрій це не демократія, а скоріш демократичний централізм.
показати весь коментар
18.10.2025 13:53 Відповісти
Ви вважаєте, що Зеленського обрали недемократичним шляхом?
показати весь коментар
18.10.2025 13:59 Відповісти
Якщо його обрали демократичним шляхому, то де ці всі люди, які за нього голосували, чому не на фронті? Власне виходить, що ніхто за нього не голосував, а значить вибори було сфальсифіковано надвладним оліґархатом!!!
показати весь коментар
18.10.2025 14:11 Відповісти
Відколи у нас військо формується за партійним принципом? Армія має бути поза політикою.
У тих, хто добровільно пішов на фронт одна причина цього вчинку: "На нашу Батьківщину напав ворог".
У тих, хто ухиляється від військової служби, є 100500 причин, чому вони це роблять. І коли навіть спростувати всі 100500, у них виникне 100501-а.
Так що не варто тут витягати сюди ті всі 100500 причин.
показати весь коментар
19.10.2025 17:42 Відповісти
їхав, **** нє ясно.
показати весь коментар
17.10.2025 21:54 Відповісти
поки не почнуть застосовувати табельну зброю буде лише гірше - ця мразота "заспокоїться" після парочки другої пристріляної мразоти на місці злочину!
показати весь коментар
17.10.2025 20:06 Відповісти
Маєте надію, що ПРАВОохоронці нарешті прийдуть до тями і почнуть стріляти порушників прав людини?
показати весь коментар
17.10.2025 20:12 Відповісти
дофіга вас щось розплодилося під час війни, борцунів за СВОЇ "права"! настав час для даної категорії створювати табори, де такі "борці" будуть предметно вчити свої ОБОВ'ЯЗКИ в проміжках між роботою киркою та лопатою!
показати весь коментар
17.10.2025 20:24 Відповісти
Тобі в росію. Там це вже все є
показати весь коментар
17.10.2025 20:48 Відповісти
"росія", з таким ставленням до своїх ОБОВ'ЯЗКІВ, скоро постукає у твої двері! тоді ти верещати по інтернетах вже не будеш!
показати весь коментар
17.10.2025 22:45 Відповісти
А ти хто таке, створювач таборів? Елітний ухилянт у складі тцкунів?
показати весь коментар
17.10.2025 20:53 Відповісти
Права і обов'язки - то єдине ціле і одне не може існувати без іншого. Але, все ж таки, права - це передумова викрнання обов'зків. Бо як, наприклад, можна виконати обов'язок при порушенні права на життя? Тому і стаття Конституції про захист України, на яку Ви, напевно, натякаєте - вона не перша і не друга, а аж шістдесят п'ята. Ми прораємО в війні тому, що дуже багато з попередніх статей не виконується. Поки дійдеш до 65 - дивишся, а обов'язків вже і немає...
показати весь коментар
17.10.2025 21:20 Відповісти
ні півнику, ти неправильно читаєш, спочатку тобі розказують про твої права, а потім кажуть, але для цього виконай отакий обов'язок, щоб це все мати.
показати весь коментар
17.10.2025 21:58 Відповісти
Фу, як не культурно! Ви справжній кацап, чи лише близькі до них ментально?
показати весь коментар
17.10.2025 22:06 Відповісти
півнику, чому ви такі примітивні, коли немає що сказати то обзиваєте кацапами, це так примітивно, так по кацапськи.
показати весь коментар
17.10.2025 22:13 Відповісти
Фу!
показати весь коментар
17.10.2025 22:28 Відповісти
всралось, їж і не морщ носа, але тобі то звично, ти ж кацап.
показати весь коментар
17.10.2025 22:32 Відповісти
Щиро співчуваю Вам. Фекально-ауєшна риторика разом з тупістю і агресивністю - то біда. Тримайтеся, всього Вам найкращого.
показати весь коментар
17.10.2025 22:45 Відповісти
кацап не кос під культурного, ти бидло всрате, ти ж не відповіло мені по суті
показати весь коментар
18.10.2025 06:22 Відповісти
По-перше, хто в нашій дискусії некультурний (по-вашому "бидло")видно по риториці...
По-друге, яку відповідь по суті Ви хочете? Чому я вважаю Вас ментально кацапом? Та будь ласка:
- Ви не знаєте елементарних законів цивілізованого світу, як то: "права людини безумовні", "спочатку права, потім обов'язки", "спочатку форма, потім суть";
- Ви агресивні, замість наведення аргументів намагаєтеся образити співрозмовника;
- у Вас анально-фекальна фіксація;
- Ви намагались (як я зрозумів з контексту) образити мене словом "півник", напевно маючи на увазі феномен "ауєшної" кацапської субкультури, яка не притаманна українцям;
- оце формулювання "... тобі розказують про... а потім кажуть спочатку виконай..." явно вказує на схильність підкорятися, замість того, щоб робити власний вибір, що також не притаманно українцям.
Це достатньо по суті?
показати весь коментар
18.10.2025 11:22 Відповісти
А хто має забезпечити права? Тобто хто з фізичної існуючих громадян, в не якоби хтось там, тіпа спікер, чи депутат. Хто саме? Солдат? Поліціянт? Так солдат чхати хотів на ваші права. Чому? Та тому що цивільні обмежили його права. Не цивільних обмежили, а солдат. Ок. Тобто все що відбувається в тилу це суто ваші проблеми. Не хочете воювати, то не воюйте. Рятувати дорогі вам лісополоси і населені пункти рятувати мало хто буде. Підходять кацапи до вашого населеного пункту ідіть до них із своїми конвенціями, правами, свободами і іншим. Солдат також має права. І також має право просто не воювати, так як і ви. Ха ха ха.
показати весь коментар
18.10.2025 11:42 Відповісти
Мета ніколи не виправдовує засоби. Важливо не тільки що зроблено, а і в який спосіб це зроблено Якщо для захисту мого міста і життя треба примусово гнати безправних солдат на смерть, то мені не потрібне ні те місто, ні та країна ні таке життя.
Людина має робити вільний вибір - зазищати країну чи ні. А влада має забезпечити, щоб цей вибір був "захищати". Платнею, соцгарантіями, покаранням командирів-м'ясників, нормальною політикою.
показати весь коментар
18.10.2025 12:10 Відповісти
ні дурню, права нерозривно пов'язані з обов'язками, не можна мати тільки права, а обов'язки для когось іншого. Якщо тобі така концепція не подобається вали на свою підарасію. Всі свої припущення, анально-фекальні, вклади туди звідки вони у тебе лізуть. Я не вважаю за потрібне культурно спілкуватись з кацапським бидлом, що згадує про права тоді коли йому вигідно, в той час як права інгших не поважає і не виконує, і тим більше обов'язки. Ти підар, якщо хочеш користуватися правами, то повинен виконувати і обов'язки.
показати весь коментар
18.10.2025 11:58 Відповісти
Так себе не поважати... Прикро... На цьому все, бо розмова втратила конструктив.
показати весь коментар
18.10.2025 12:15 Відповісти
звичайно, бо ти нічого не можеш заперечити.
показати весь коментар
19.10.2025 06:58 Відповісти
Шо я маю заперечувати? Ви не знаєте елементарних речей, і пропагандуєте якусь маячню космічної дурості. Ви не знаєте, що існують абсолютні права, які не залежать ні від чого і не можуть бути припинені ні на мить.

Право на життя, тілесну недоторканість, повагу людської гідності, недоторканість приватного життя, особисту та сімейну таємницю, захист честі та доброго імені, свободу совісті, свободу віросповідання, а також правовий, судовий захист, правосуддя і пов'язані з ним важливі процесуальні правила.

ТЦК порушують базові права людини. А Ви за них топите, для того, щоб вони ловили людей і відправляли помирати за Вас. Бо навряд чи Ви в окопі, або захищаєте Україну якимось іншим чином.

Ще раз: що заважає проводити мобілізацію ЗАКОННИМИ методами? Відповідаю: жадібність, тупість, невміння працювати і совково-кацапський менталітет, от як у Вас.
показати весь коментар
19.10.2025 07:46 Відповісти
А, і, напевно, треба окремо для Вас зазначити, що НІДЕ в нашій розмові я не казав, що не треба виконувати обов'язки. Але і права і обов'язки повинні виконуватися в ЗАКОННИЙ спосіб і не існує НІЯКИХ обставин, що виправдовують позбавлення людини її прав, або НЕЗАКОННИЙ примус до виконання обов'язків.
показати весь коментар
19.10.2025 07:51 Відповісти
мобілізація кацапе іде у ЗАКОННИЙ спосіб, ти мобілізувалося?
показати весь коментар
19.10.2025 20:32 Відповісти
Запитав з дивану пропагандист безглуздого вбивства безправних людей.
показати весь коментар
19.10.2025 21:37 Відповісти
називати вбивство кацапів безглуздим вбивстом людей може тільки кацапське бидло, чим ти і є.
показати весь коментар
19.10.2025 22:03 Відповісти
Та якби ж Ви за вбивство кацапів топили, то й добре. Так Ви ж за вбиство українців волаєте!
показати весь коментар
19.10.2025 22:37 Відповісти
кацапа, де я про таке говорив?
показати весь коментар
20.10.2025 07:31 Відповісти
Бачите, як за взаємними образами втрачається зміст розмови? Нагадаю... Наша суперечка почалась з того, що Vad Vad запропонував застосовувати зброю проти людей, що опираються незаконним способам мобілізації (підкреслюю, саме незаконним). Я відповів, що в ситуації з незаконною мобілізацією порушниками є саме тцкашники і, якщо вже стріляти, то втих, хто порушує права, а не в тих, чиї права порушують. Далі розмова пішла про права, в цю розмову вже включиоися Ви і стали просувати тезу, що базові права дюдини від чогось залежать. В загальному контексті розмови це означає, що Ви підтримали думку Vad Vad про застосування зброї тцкашниками під час незаконної мобілізації. Тобто, топите за вбивство безправних (в данному випадку) українців.
показати весь коментар
20.10.2025 08:54 Відповісти
способам мобілізації (підкреслюю, саме незаконним) - де докази, що незаконні? є рішення суду?
показати весь коментар
20.10.2025 10:27 Відповісти
О, нарешті конструктив! Дякую!
Тож...
На яких підставах громадянин опинився в "службовому автомобілі ТЦК"? Якими НПА це регламентовано?
Нагадаю, що:
- посадові особи мають право робити лише те, що прямо дозволено їм законом (Конституція України - Стаття 19)
- Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян (Конституція України - Стаття 17)
показати весь коментар
20.10.2025 11:40 Відповісти
а консультації платні
показати весь коментар
20.10.2025 11:52 Відповісти
Нє... Ми ж з Вами за правду чубимось, не за гроші...
показати весь коментар
20.10.2025 11:54 Відповісти
так, от я знаю чому він там був, а все решта що ти написало це твої домисли, що не мають нічого спільного з реальністю. ТЦК діяло абсолютно законно. Але консультації платні, або вчи законодавство.
показати весь коментар
20.10.2025 12:00 Відповісти
Знов за рибу гроші... Я ж Вам навіть статті Конституції написав... Безкоштовно, доречі. Законодавство я знаю. ТЦК не мають права викрадати і утримувати людей. І виправдання цьому немає. Всі понесуть відповідальність так чи інакше.
На цьому точно все, бо знову пішли недолугі спроби образ, мені вже набридло.
Скажіть на останок щось гидке та образливе та до побачення в інших постах
показати весь коментар
20.10.2025 12:20 Відповісти
якби знав, то не писав би дурні.
показати весь коментар
20.10.2025 14:54 Відповісти
Спершу права.
показати весь коментар
18.10.2025 00:24 Відповісти
ти будеш першим, що пристрелять.
показати весь коментар
17.10.2025 21:55 Відповісти
Побачимо...
показати весь коментар
17.10.2025 22:08 Відповісти
сказав півник
показати весь коментар
17.10.2025 22:15 Відповісти
у ТЦК немає табельної зброї, інакше б отаких випадків не було.
показати весь коментар
17.10.2025 21:56 Відповісти
трьох, того теж повернуть
показати весь коментар
17.10.2025 21:57 Відповісти
Ва фсьом вінаватый Парашэнка!
показати весь коментар
17.10.2025 20:14 Відповісти
Щось я, вас, заничкарених ухилянтів, не розумію. Ви всюди топите за тцкунів, але ж при Порошенко не було бусифікації. То ви за Порошенко чи за хрипате опудало? Чи грошенята не пахнуть?
показати весь коментар
17.10.2025 20:58 Відповісти
Дядьку, у Вас серйозні проблеми з почуттям гумору.
показати весь коментар
17.10.2025 21:03 Відповісти
Після багатьох років переглядів 95-кварталу, у людей сталися проблеми з гумором. Ви краще додавайте смайлик в кінці Вашого жарту. Про всяк випадок.
показати весь коментар
17.10.2025 21:27 Відповісти
Ха! Модератори пішли терти коменти! Вільний народ вільної країни, шо тут скажеш... Свобода слова, да...
показати весь коментар
17.10.2025 20:15 Відповісти
Ще й назва ресурсу визиває запитання...
показати весь коментар
17.10.2025 20:21 Відповісти
Може викликає? Чи ;визиває; рідніше звучить?
показати весь коментар
17.10.2025 20:23 Відповісти
Представники ТЦК не мають права затримувати громадян та доправляти їх до Територіального центру комплектування для оновлення військово-облікових даних.

Міноборони Джерело: https://censor.net/ua/n3495596
показати весь коментар
17.10.2025 20:18 Відповісти
В нелоха конституція на паузі поки воно мародере
показати весь коментар
17.10.2025 20:57 Відповісти
Тому залишиться мало хто. Молодь виришіла не чекати
показати весь коментар
17.10.2025 20:50 Відповісти
Ось ці вже дочекались: Російські ДРГ розстрілюють цивільних у Покровську Джерело: https://censor.net/ua/n3580322
показати весь коментар
17.10.2025 21:04 Відповісти
А вирок тцкашникам за викрадення людини який буде?
показати весь коментар
17.10.2025 20:52 Відповісти
Сам ти "викрадення" Яке викрадення кацап вонючий---міняй методичку.
показати весь коментар
17.10.2025 21:15 Відповісти
незаконне позбавлення людини волі, а також вчинення інших дій, які обмежують волю і свободу пересування..... це не викрадення???? бурят ти забірннйований...
показати весь коментар
17.10.2025 21:54 Відповісти
Зараз прийде Олена Квітка та Ігор і розкажуть вам як треба ухилянтів гнобити.
показати весь коментар
17.10.2025 21:50 Відповісти
Так іє. Беззаконня породжує беззаконня.
показати весь коментар
17.10.2025 22:03 Відповісти
Запитайте хлопців з ЗСУ, що вони думають про "військовослужбовців" з ТЦК? А також запитайте у суддів, чи має група охорони ТЦК хапати та доставляти людей до ТЦК? Може пора вже ТЦК дотримуватися законів України? Як народ має діяти на злодійства ТЦК, мабуть, такими самими діями?
показати весь коментар
17.10.2025 22:01 Відповісти
Ще один юрист тіктоківський
показати весь коментар
17.10.2025 22:06 Відповісти
Правильно зробили що роз'їбали цих підарів в формі може почнуть законно робити .Беззаконня породжує беззаконня
показати весь коментар
17.10.2025 22:55 Відповісти
Згадую як колись донбасята кидалися під наші танки. І що тепер з донбасом? Зажили? Тому всі хто піднімаю руки на ТЦК повинні бути знищені.
показати весь коментар
17.10.2025 23:09 Відповісти
Сейчас расплачусь! Ох ты боже мой "постраждав висковий терцентру". Пичалька то какая ! А когда подобные "вийскови терцентру" геноцид Украинскому народу тварит то нормально? Пытки! Похищения людей!Убийства! Унижения линости! Вот далеко не полный список преступлений так называемых "!вийсковых терцентру"
показати весь коментар
17.10.2025 23:42 Відповісти
А чого це мій коментар видалили, правда поперек горла стала? Ну нічого, я продублюю, мені не важко.
З автомобілю ТЦК неможливо втекти, бо ті, кого вони незаконно утримують проти волі - не засуджені злочинці; а самі тцкуни - не правоохоронці і не мають права будь-кого перевозити.
показати весь коментар
17.10.2025 23:42 Відповісти
Де ці групи реагування в Бучі були,коли москалі геноцид робили? Яке мають право тцк когось затримувати і везти кудись?
показати весь коментар
18.10.2025 00:22 Відповісти
Сторінка 2 з 2