9306 відвідувачів онлайн

"Есть контакт! Уничтожили п#дара!": перше успішне бойове застосування ЗСУ ПЗРК Starstreak проти російського безпілотника "Орлан". ВIДЕО

ППО 95-ї Десантно-штурмової бригади знищила БПЛА РФ "Орлан", який російські окупанти називали недосяжним для наших ПЗРК.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ.

Момент збиття потрапив на відео. 

Топ коментарі
+50
Мається на увазі що перший раз беспілотник збили.
показати весь коментар
10.04.2022 11:32 Відповісти
+42
У этих ребят первое...но надеюсь не последнее...
показати весь коментар
10.04.2022 11:33 Відповісти
+42
написано 1-ое против БП
показати весь коментар
10.04.2022 11:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
У этих ребят первое...но надеюсь не последнее...
показати весь коментар
10.04.2022 11:33 Відповісти
Не последнее, без сомнений. Прелесть в том, что все говорят по-русски
показати весь коментар
11.04.2022 01:47 Відповісти
написано 1-ое против БП
показати весь коментар
10.04.2022 11:37 Відповісти
Мається на увазі що перший раз беспілотник збили.
показати весь коментар
10.04.2022 11:32 Відповісти
Перше "зафіксоване збиття беспілотника з ПЗРК", але збивали їх і до цього, досить багато.
показати весь коментар
10.04.2022 12:30 Відповісти
багато їх збивали ЗРК, ПЗРК типу "Ігла" та "Стінер" працюють по тепловій сигнатурі, саме тому, вони не є безпечні для БПЛА типу "Орлан". Старстрек має іншу систему наведення, - може працювати по Орланам. В цьому новина.
показати весь коментар
10.04.2022 12:37 Відповісти
Їх набагато більше збили зі стрілкового, ніж з усіх ЗРК разом узятих. Стінгер також працює по ультрафіолетовому випроміненню (а не сигнатурі ), тому і більш небезпечний ніж Ігла.
Старстрек має наведення по лазерному променю, при цьому оптичне захоплення цілі (Так само, як ПТРК Стугна).
Якщо іще захочеш щось дізнатися про зброю, питай, не соромся.
показати весь коментар
10.04.2022 12:57 Відповісти
Я це і мав на увазі.
показати весь коментар
10.04.2022 12:49 Відповісти
Есть контакт!
показати весь коментар
10.04.2022 11:32 Відповісти
Дайте нам любу передову зброю і ми її через декілька днів опануємо,майже кожен який захищає державу маж вищу освіту, а наші пілоти кажуть що декілька тижнів і можуть опанувати літаки F -117
показати весь коментар
10.04.2022 11:34 Відповісти
При всій повазі до наших, але літак це ДУЖЕ складна штука, тут і місяця для хорошого перенавчання буде мало. Але наземне озброєння маєм швидко освоїти
показати весь коментар
10.04.2022 11:43 Відповісти
Вибачте, але якби почали першого березня, навчати українських пілотів пілотуванню Ф-16, то десятого квітня, вже був би результат я певен.
Вже годин 20 нальоту, без інструктора напевне б мали.
І з матеріальною частиною непогано б ознайомилися!
показати весь коментар
10.04.2022 12:54 Відповісти
Історія з центру підготовки ТРО...
Занятя мінометників, в перші дні війни. Поки сержант-інструктор, по телефону лялякав з командиром напевно)... Пацан виставив станину чи як воно там називається, я не в курсі.
Інструктор до нього "Ти мінометник?"
Відповідь: "Я плиточник -штукатур, вмію працювати з обсервагами, як аналоговими, так і з лаерними".
Вже півтора місяці готує плиточників.)))
показати весь коментар
10.04.2022 11:43 Відповісти
По поводу F-117 за две недели: обычно ваши коллеги предлагают немного другое - "А пусть ЮМЗ быстренько сделает кучу ракет (с ядреной бонбой) и мы разгромим кацапов до Пасхи" Вы ботаник \биолог\филолог? Зачем предлагать такое нереализуемое за короткий промежуток времени ? Вы знаете сколько времени необходимо для подготовки классного летчика?!? Если вместе собрать 9 беременных теток, они не родят за месяц!
показати весь коментар
10.04.2022 12:23 Відповісти
Він вже давно знятий з озброєння, і усі його функції можуть виконувати безпілотники - більш ефективно і без ризику для пілотів.
показати весь коментар
10.04.2022 12:32 Відповісти
Тут справа, навіть, не тільки в пілотах. а в логіситиці, осблуговуванні, озброєнні, амо... Щоби перебудувати ППС потрібні роки, але, все одно, колись потрібно починати це робити.
показати весь коментар
10.04.2022 12:43 Відповісти
Молодцы хлопцы! Мы победим! Слава Украине!
показати весь коментар
10.04.2022 11:34 Відповісти
**#ште нелюдей рашиzzких на землі, воді та у небі !
показати весь коментар
10.04.2022 11:38 Відповісти
Бить такой штукой по пластиковому игрушечному орлану ?! Ну хз....
показати весь коментар
10.04.2022 11:40 Відповісти
если эта пластиковая игрушка наведет на наших арту - будет хуже
показати весь коментар
10.04.2022 11:43 Відповісти
тут палка с двух концов. А я видел видел с нашей Лелеки которая тоже по сути игрушка но летела позиции орков увидела и сразу туда прилетело от арты.
показати весь коментар
10.04.2022 11:44 Відповісти
Нічого не ХЗ. Це очі ворога, корегувальник, розвідка. Що не так?
показати весь коментар
10.04.2022 11:45 Відповісти
Та пластикова фігня може заподіяти набагато більше шкоди, ніж літак...

Але на майбутнє, зазвичай, треба думати про самоходний ЗАК з пасивною РЛС спеціально для боротьби з БПЛА... Якраз зенітні гармати 57 мм можна буде прилаштувати...
показати весь коментар
10.04.2022 11:47 Відповісти
Насправді їх більше і нічим бити на великій відстані, а поки він підлетить ближче можна не дочекатися
показати весь коментар
10.04.2022 12:34 Відповісти
орлан стоит от 80 до 100 тыс.долл.
показати весь коментар
10.04.2022 13:29 Відповісти
А не шкода його на БПЛА витрачати?
показати весь коментар
10.04.2022 11:41 Відповісти
Цей бпла використовується як ретранслятор, автоматичний навідник артилерії, має всі можливі засоби спостереження тепловізор і т.д. може літати вище 5500м, пріорітетна ціль, так що не шкода.
показати весь коментар
10.04.2022 11:44 Відповісти
Этот беспилотник может много горя принести.Навевши ракеты на наших воинов или технику.
показати весь коментар
10.04.2022 11:44 Відповісти
Этот беспилотник может передать данные позиций...и его уничтожение может спасти десятки или сотни жизней и технику...
Так что не жалко..
показати весь коментар
10.04.2022 11:45 Відповісти
этот беспилотник наводит артиллерию хорошо, от него беды больше чем от самолета или вертолета
показати весь коментар
10.04.2022 11:45 Відповісти
Птичку не жалко.
показати весь коментар
10.04.2022 11:43 Відповісти
Хорошая приправа против летающих целей. Правда очень тяжелый, с плеча не каждый сдюжит. Хлопцам нашим респект и уважуха!!! Свинособачим москальским летающим гробам теперь лучше и не взлетать вовсе ...
показати весь коментар
10.04.2022 11:44 Відповісти
14 кг це дуже багато?
показати весь коментар
10.04.2022 11:46 Відповісти
Ну там не тільки треба випустити ракету, а ще й супроводжувати ціль вручну, наскільки розумію. З важкою ношею це не так просто буде зробити
показати весь коментар
10.04.2022 13:04 Відповісти
нет, не 14. В модификации SL он весит больше чем FIM-92.

В открытом доступе не было информации, что нам поставлена модификация SL. Нам были поставлены комплексы модификации LML ("светофор")
показати весь коментар
10.04.2022 14:33 Відповісти
ну Бриты обычно их ставят на машини, спец установки по несколько штук если судить по фото. Но и так пойдет.
показати весь коментар
10.04.2022 11:46 Відповісти


Але наші хлопці з плеча запускаюсь
показати весь коментар
10.04.2022 11:52 Відповісти
Це інша модифікація
показати весь коментар
10.04.2022 12:35 Відповісти
нет, со станины запускают. У нас модификация LML.
показати весь коментар
10.04.2022 14:35 Відповісти
Нашел видео этого эпизода. Таки приехали и SL
https://twitter.com/i/status/1513058459394220035
показати весь коментар
10.04.2022 16:31 Відповісти
поставить на специализированную машину, - будет приоритетная цель. С плеча, - гораздо умнее.
показати весь коментар
10.04.2022 12:49 Відповісти
на "стормерах" и "пираньях" модули на 8 контейнеров + 12 ракет возимого б/к.
показати весь коментар
10.04.2022 14:40 Відповісти
против Орлана применять как то и не кстати, но что делать, если верталёты и цаполёты не летают, а зенитных средств валом. С другой стороны, цель маленькая, почти точка, вот какие возможности у оружия от англичан !
показати весь коментар
10.04.2022 11:44 Відповісти
Орлан порядка $50-80 тыс в зависимости от модификации.
Стоимость одного ПЗРК составляет около $1300.

Это ясли по деньгам, а вот разведданые с возможными последующими потерями деньгами измерять невозможно.
показати весь коментар
10.04.2022 12:14 Відповісти
Люто плюсую
показати весь коментар
10.04.2022 12:43 Відповісти
Думаю навіть не $13000
показати весь коментар
10.04.2022 12:44 Відповісти
стоимость FIM-92 от 70 до 100 тысяч долларов в зависимости от глубины сотрудничества и союзных отношений с США, а также от величины поставки. Один выстрел из него стоит около 40 тысяч.
Стоимость "перуна" и выстрела из него приблизительно такая же.
ПЗРК "старстрик" стоит дороже из-за наличия на комплексе аппаратуры, с помощью которой происходит передача команд наведения, что и увеличивает его стоимость.
показати весь коментар
10.04.2022 16:27 Відповісти
Спасибо. Больше нет вопросов.
показати весь коментар
10.04.2022 18:50 Відповісти
все що лишилося
показати весь коментар
10.04.2022 11:44 Відповісти
Красівоє....
показати весь коментар
10.04.2022 12:30 Відповісти
Доречі, із кацапських деталей в цьому бпла ТІЛЬКИ КОРПУС, майже всі деталі американські.
показати весь коментар
10.04.2022 11:48 Відповісти
Израильские...и корпус тоже...в паРаше его только собирают и бирку клеют..
показати весь коментар
10.04.2022 11:49 Відповісти
Складові:
На основі дослідження спільноти https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%BC%D1%96%D1%8F_SOS Армія SOS БПЛА Орлан-10 (бортовий № 10332), що впав 6 листопада 2016 року в Азовське море, серед складових літальних апаратів майже всі виробництва не Росії, а інших країн. Російського виробництва в літальних апаратах лише корпус та навігаційний приймач МНП-М7 (створений на основі мікросхеми ADSP-BF534).

Серед іншого, в досліджуваному зразку:https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BD-10#cite_note-in.2018-01-30-4 [4]

модуль GPS був виробництва КНР, мікросхеми мали маркування HC4060 2H7A201 та STC 12LE5A32S2 35i.
стартер-генератор PTN78020 виробництва американської компанії Texas Instruments Incorporated.
двигун внутрішнього згоряння японського виробника SAITO разом з модулем запалювання 4,8-9В, 500mA.
польотний контролер на мікросхемі STM32F103 QFP100 французько-італійського виробника мікроелектроніки STMicroelectronics.
датчики тиску повітря реалізовані в мікросхемах MPXA4115A і MPXV5004DP американської компанії Freescale Semiconductor.
також на літальному апараті встановлений датчик-компас HMC6352 американської компанії Honeywell.
модуль передачі телеметрії працює в діапазоні 902-928МГц. Управління модулем реалізоване на базі мікроконтролера ATxmega256A3 американської компанії Microchip.

передатчик RF3110 німецької компанії Municom.
приймач DP1205-C915 німецької компанії AnyLink
антена - 2/3 класичний чвертьхвильовий диполь на 915 МГц, вертикальна поляризація, установлена у хвостовій порожнині.

GPS-модуль реалізований на базі GLONASS, GPS і QZSS приймача LEA-6N швейцарської компанії u-blox в парі з російським МНП-М7 (побудований на мікросхемі ADSP-BF534 американської компанії Analog Devices).
показати весь коментар
10.04.2022 11:52 Відповісти
Не имеет значения где произведены комплектующие...поставки всего этого в паРашу осуществляются из Израиля...
показати весь коментар
10.04.2022 12:03 Відповісти
Ну ось людина - спеціяліст показав все начинання цієї
кацапської чудасії. Хочу спитати про що тут пашталакають
диванні бла-бла-бла? В натурі не бачили,руками не мацали
поняття не мають як ця техніка працює за те *********
гаразді. Ви не на полі бою і не смердить пердуни!
Воїни знають що робити і ваших порад не потребують.
Українському воїну С Л А В А !
показати весь коментар
10.04.2022 12:31 Відповісти
Із усього, що ти скопіпастив - лише корпус є суто військовим елементом. Усе інше доступно кожному, у кого є гроші. Головне - хто то усе розробив та зібрав до купи, а так стирчать ізраїльські вуха
показати весь коментар
10.04.2022 12:48 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=EY8Pr-FIqUk
показати весь коментар
10.04.2022 11:49 Відповісти
Так тримати! Бережіть Україну!
показати весь коментар
10.04.2022 11:49 Відповісти
Звісно використовувати старзстрік проти подібного кацапського лайна дещо невиправдано, але зважайте, що орки вже майже не літають над Україною на літаках , а це лайно може навести якусь точку у на наші підрозділи , тому збивати потрібно, можливо голкою 10 якщо є , якщо немає то вже чім є
показати весь коментар
10.04.2022 12:12 Відповісти
Все эти "орланы" у меня вызывают только пародийную ассоциацию с многочисленными совкомыми скульптурами "пионер с планером", думаю мое подсознание подсказывает мне недалеко от истины!

показати весь коментар
10.04.2022 12:20 Відповісти
і ленін, такой маладой..
показати весь коментар
10.04.2022 12:49 Відповісти
І те і інше моноплан. По іншому ЛА з несучим фіксованим крилом виглядати не можуть.
показати весь коментар
10.04.2022 12:49 Відповісти
Орлан, як і будь-який інший невеликий безпілотник майже недосяжний для типових ПЗРК, з тепловою ГСН.
А для Starstreak, система наведення якого більше схожа на ПТРК - безпілотники саме воно.
показати весь коментар
10.04.2022 12:29 Відповісти
И экономика правильна. Стоимость одного выстрела со Starstreak приблизительна равна цене "Орлана".
показати весь коментар
10.04.2022 12:46 Відповісти
Какие преимущества сравнительно с стингером?
показати весь коментар
10.04.2022 13:40 Відповісти
Може перехоплювати гіперзвукові ракети, найшвидша в своєму класі ракета, 3 боєголовки.
показати весь коментар
10.04.2022 13:46 Відповісти
не может.
показати весь коментар
11.04.2022 00:35 Відповісти
Это что, телефон по эБабуси получен? Что за камера, что за дебилизм?
показати весь коментар
10.04.2022 14:42 Відповісти
Стоимость Орлана 87-100 тыс уе.... Стоимость starstreak 130 тыс уе...
Конечно нельзя все переводить на бабло.... И все зависит от ситуации....
показати весь коментар
10.04.2022 15:21 Відповісти
Т.е. - примерно равные значения. При этом, будучи уничтоженным, БПЛА не сможет больше корректировать огонь артиллерии.
показати весь коментар
10.04.2022 20:48 Відповісти
Но эта ракета уже не уничтожит ни вертолёт ни крылатую ракету ни самолёт...
показати весь коментар
10.04.2022 23:29 Відповісти
Цены-то равные. И да, starstreak - МНОГО
показати весь коментар
11.04.2022 10:24 Відповісти
стоимость starstreak 130 тыс уе или стоимость выстрела???
показати весь коментар
11.04.2022 01:27 Відповісти
Урон не посчитать. Но пишут что єто другая цацка, не старстрик. ПЗРК Llm mertlet.
показати весь коментар
10.04.2022 15:27 Відповісти
То что сбил нет сомнений. А Starstreak не кучеряво использовать против российского гавна? Или Орлан для мирных опасен?
показати весь коментар
10.04.2022 18:48 Відповісти
Цены - одного порядка. А прерывания поступления развединформации противнику дорогого стоит
показати весь коментар
10.04.2022 20:49 Відповісти
а чем подешевле нет сбить?
показати весь коментар
11.04.2022 01:28 Відповісти
А не факт что есть. Артиллерией - уходят сотни снарядов минимум. Так что это выгодно
показати весь коментар
11.04.2022 10:26 Відповісти