9827 відвідувачів онлайн

Оператори дронів 80-ї бригади про операцію "Желєзний поток" армії РФ на Курщині: "Вони вилазили з труби і одразу ж помирали". ВIДЕО

"Вони вилазили з труби і одразу ж помирали" - такими словами екіпаж БПЛА "Vampire" 80-ї Галицької бригади описує березневу російську авантюру на Курщині під назвою "Желєзний поток".

Як повідомляє Цензор.НЕТ, тоді близько 800 ворожих солдат спробували обійти наші позиції через газогін. Частина росіян через брак кисню задихнулася ще в трубі, а ті, кому вдалося дістатись до виходу, були вчасно виявлені та знищені пекельними подарунками з неба. Та в росії, про такі деталі "Потоку" воліють не згадувати. Десятки пропагандистських фільмів прославляють операцію, як одну з найсміливіших та найуспішніших в історії.

Втім, факти говорять самі за себе. Екіпаж роти ударних безпілотників "Foxtrot" 80-ї Галицької бригади був одними з перших, хто "привітав" непроханих гостей на виході з труби. В той шалений день, аби стримати ворога, десантники на псевдо "Мольфар" та "Ізя" зробили десятки вильотів та скидів протягом кількох годин. БПЛА "Vampire" відпрацьовував, повертався, споряджався новими боєприпасами і одразу ж знову вилітав на полювання. Завданням дронарів було затримати російських військових, не дати їм розійтися в різні сторони. А далі українська артилерія поставила жирну крапку в цій історії.

Топ коментарі
+20
Слава ЗСУ !!!❤️
показати весь коментар
20.08.2025 10:33 Відповісти
+14
І, тим не менше, після цього ЗСУ прийшлося кинути (знищити) всю свою техніку на Курщині і відходити з втратами пішки.
показати весь коментар
20.08.2025 10:44 Відповісти
+9
Операція "Жєлєзний капут".
показати весь коментар
20.08.2025 10:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Слава ЗСУ !!!❤️
показати весь коментар
20.08.2025 10:33 Відповісти
Операція "Жєлєзний капут".
показати весь коментар
20.08.2025 10:40 Відповісти
І, тим не менше, після цього ЗСУ прийшлося кинути (знищити) всю свою техніку на Курщині і відходити з втратами пішки.
показати весь коментар
20.08.2025 10:44 Відповісти
але це точно не через трубу
показати весь коментар
20.08.2025 10:49 Відповісти
Ага. Точно не через те, що кацапи вилізли і закріпилися у самій Суджі.
Просто мамка казала, як стемніє, підірвати всю техніку і йти додому.
показати весь коментар
20.08.2025 10:51 Відповісти
а пан там персонально був? Чи начитавсі?
показати весь коментар
20.08.2025 10:56 Відповісти
Хронологічно, ще 7 березня було https://www.pravda.com.ua/news/2025/03/7/7501734/ зафіксовано прорив українського рубежу оборони південніше Суджі, а російські блогери почали писати про покинуту українську техніку. До 12 березня російські підрозділи https://t.me/DeepStateUA/21454 зайняли частину Суджі, де була військова комендатура ЗСУ, хоча бої ще тривали на околицях. Тоді у Forbes https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2025/03/11/retreat-ukrainian-brigades-appear-to-be-leaving-kursk/ написали, що українці почали покидати Курщину. Та повний контроль над Суджею російські сили встановили 15-16 березня, коли українські війська остаточно відступили до кордону. Саме у неділю український Генштаб https://t.me/GeneralStaffZSU/22037 оприлюднив мапу, де Суджа знову була під російським контролем, а міністр оборони Рустем Умєров https://espreso.tv/viyna-z-rosiyeyu-umerov-sprostuvav-informatsiyu-pro-otochennya-***********-zsu-na-kurshchini заявив, що ЗСУ в Курській області РФ "провели передислокацію на вигідніші рубежі оборони".
показати весь коментар
20.08.2025 11:03 Відповісти
«Не догледіли». Сирський розповів про помилку українських військових, через яку росіяни зайшли з тилу у Курській області.

За його словами, українським військовим було поставлено завдання контролювати потенційні виходи з труби. Проте російським силам усе ж удалося прорватися. Причиною цього генерал назвав недооцінення рішучості ворога і прорахунки під час організації оборони.
показати весь коментар
20.08.2025 11:08 Відповісти
Ні, це сталося після того, як ***** подали на сніданок боби з беконом!
Саме така була часова послідовність:
1) ***** поїло бобів
2) а потім наші відійшли з Курщини.
Тут не підкопаєшся - факти річ вперта.
показати весь коментар
20.08.2025 10:51 Відповісти
Тада.
Ніяких об'єктивних причин не було, все йшло прекрасно, всіх знищили, а потім чомусь вирішили підірвати свою техніку і лісами тікати.
показати весь коментар
20.08.2025 10:59 Відповісти
А я хіба щось не так сказав?
Я ж як і ви, вистроїв по часу дві події - там все точно і логічно. Спочатку були боби на обід *****, а потім вже відхід військ.
Чому ви вважаєте, що була інша послідовність?
показати весь коментар
20.08.2025 18:57 Відповісти
Наши відійшли через перерізання логістики кацаподронами, а не через трубокацапів. Чергова пропагандонська мулька, яку і наши довбодятли підхопили.
показати весь коментар
20.08.2025 10:59 Відповісти
Логічно. Спочатку перерізали логістику, а потім прорвали оборону.
показати весь коментар
20.08.2025 11:05 Відповісти
Наши вже відійшли з Суджі, проривати не було чого, та і як ви уявляєте штурм після декількакілометрового рачкування без кисню в снарязі - тупішого вигадати важко, але кацапам зайшло.
показати весь коментар
20.08.2025 11:09 Відповісти
Походу мабуть Сирському теж зайшло. Бо він саме це назвав причиною прориву оборони.
показати весь коментар
20.08.2025 11:10 Відповісти
Це не прорив оборони, а захід групи в уявний тил. Сирський же скористався нагодою і переклав відповідальність на командування на місцях за попередні помилки в іншому місці - на фланзі.
показати весь коментар
20.08.2025 11:35 Відповісти
Це не прорив оборони, а захід групи в уявний тил.

А потім від'ємний наступ пішки.
І взагалі "все не так однозначно" - уявний ворог, в уявний тил, уявний відступ. А так все прекрасно.

Суцільні потужні перемоги. Уявні...
показати весь коментар
20.08.2025 11:56 Відповісти
А навіщо було так далеко вклинюватися, а не розширювати полосу захвату по нашому кордону, щоб унеможливити перерізання шляхів і оточення. Скільки можна на одні й тіж граблі наступати, кідари відходять дають корідор для наступу, а потім відрізають шляхи відходу й розбивають війска які вже почали панікувати знаходячись на ворожій теріторії. Іловайск нічому не навчив, чи усі вже забули як там розвивалися події?
показати весь коментар
20.08.2025 12:59 Відповісти
Точно, сидячі в пропердженій трубі перерізали логістичне сполучення по дорогах. Перерізати логістику можна тільки з труби, ніяк не інше - все ото що пишуть про фпв-дрони, артилерію - то все вигадки. Справжній дієвий засіб - тільки труба!
показати весь коментар
20.08.2025 18:59 Відповісти
А дві події у головах місцевих геніїв стратегії не уміщаються?

Ніхто, ніколи ще не вигравав і не виграє війни дронами без взаємодії з піхотою.

То тільки колхозні генералісимуси думають, що з щільністю 8 бійців на кілометр фронту можна виключно дронами стримати противника.

Ну саме тому все так, як є.
показати весь коментар
20.08.2025 19:22 Відповісти
Ніколи не недооцінюйте важливість бобових на сніданок чи обід у *****!
Наступного разу, коли будете стверджувати, що відхід наших військ з Курщини відбувся через "пролаз" кацапів через трубу, згадайте і про боби.
показати весь коментар
20.08.2025 19:39 Відповісти
Спецом для тупих і дуже впевнених бобоїдів:
За словами Сирського, українським військовим було поставлено завдання контролювати потенційні виходи з труби. Проте російським силам усе ж удалося прорватися. Причиною цього генерал назвав недооцінення рішучості ворога і прорахунки під час організації оборони.
показати весь коментар
20.08.2025 20:00 Відповісти
Я цитую цей кусок вам назад:

"За словами Сирського, українським військовим було поставлено завдання контролювати потенційні виходи з труби. Проте російським силам усе ж удалося прорватися. Причиною цього генерал назвав недооцінення рішучості ворога і прорахунки під час організації оборони."

Розбираєм по пунктах.
1) Так, була поставлена задача контролювати виходи з труби.
2) Русні вдалося вилізти з труби
3) Причина - недооцінка тупоголовості русні (що вони полізли дохнути в тій трубі - хто задохнувся в трубі, хто загинув від скидів на віході, а хто з них додихає в больнічці з пневмонію, не отримавши за то компенсацій чи нагород - бо хвороба легень то небойова хвороба).
4) Також причина, що їм вдалося вилізти - наші власні прорахунки.

І те, бляха, в тій вашій цитаті (от підкресліть той кусок жирним), що саме те, що якась частина кацапів змогла вилізти - і є причина відходу з Курщини?

Так само можна привести ще якусь цитату комбата типу
"Моїм підлеглим було поставлено завдання контролювати підходи до окопа номер 5. Проте російським силам усе ж удалося прорватися. Причиною цього було недооцінення рішучості ворога і прорахунки під час організації оборони."
І саме захоплення окопа номер 5 примусило в панічному режимі зі спаленням техніки відійти з Волчех@йскої губернії

Моя теорія про послідовність "боби -> відхід з Курщини" має таку ж силу, як і ваша цитата про трубу
показати весь коментар
20.08.2025 20:27 Відповісти
За словами Сирського, українським військовим було поставлено завдання контролювати потенційні виходи з труби. Проте російським силам усе ж удалося прорватися. Причиною цього генерал назвав недооцінення рішучості ворога і прорахунки під час організації оборони.
показати весь коментар
20.08.2025 11:09 Відповісти
І знов кацапський планіат. Нічого власного вигадати не можуть. Навіть назву свого зашквару
«Железный поток» - роман https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0 писателя https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 А. Серафимовича. В произведении описаны реальные события Гражданской войны - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B4_%D0%A2%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%B8 поход Таманской армии
показати весь коментар
20.08.2025 10:44 Відповісти
Кругом ми молодці, кацапи-сцикуни, а території втрачаємо щодня...
показати весь коментар
20.08.2025 11:09 Відповісти
Тим хто розказує, що труба не відіграла ролі в захопленні суджі,варто передивитися інтерв'ю сирського!
показати весь коментар
20.08.2025 11:12 Відповісти
Так кажуть що Сирському ж не можна довіряти ?? Чи вже можна ?
Краще послухаю те що кажуть оператори дронів , які приймали безпосередню участь у ліквідації кацапів у трубі .
показати весь коментар
20.08.2025 11:34 Відповісти
На що саме звернути в інтерв'ю? Так і каже - ми відійшли з курщини, бо кацапи пролізли трубою?
показати весь коментар
21.08.2025 00:01 Відповісти
Просрали Суджу, тепер байки розказують.
показати весь коментар
20.08.2025 12:24 Відповісти