7820 відвідувачів онлайн
13 052 130

Ніяких Стамбульських угод не існувало, Путін - старий фантазьор, - Зеленський

Президент України Володимир Зеленський заявив, що "ніяких Стамбульських угод не існувало", за його словами це був ультиматум від РФ.

Про це він сказав під час пресконференції у Брюсселі, інформує Цензор.НЕТ.

"Була відповідь на ультиматум Російської Федерації. Він (президент РФ Володимир Путін, - ред) просто пропонував Україні здатися, заморозити конфлікт, змінити напрямок розвитку в РФ, щоб вони керували нашою державою.

І ця людина говорить, що це якісь угоди. Ну просто старий фантазер! Живе в якомусь своєму світі і своєму акваріумі", - сказав Зеленський.

Нагадуємо, раніше видання The New York Times опублікувало документ, який обговорювали Україна та Росія навесні 2022 року. Проєкт так званого мирного договору не був погоджений.

У Кремлі вважають можливими перемовини щодо України на базі "стамбульських домовленостей".

Топ коментарі
+38
Про них не тільки ***** тоді говорив,а й Ердоган і Борис Джонсон. Мабуть теж фантазери,тільки клован не фантазер.
показати весь коментар
19.12.2024 17:44 Відповісти
+30
показати весь коментар
19.12.2024 17:42 Відповісти
+26
А в пуйла є оригінал із підписами.... Арахамія і унт із ним знають!
показати весь коментар
19.12.2024 17:42 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
нет не так, переговоры вообще так не ведутся, сначала договариваются(без всяких очных встреч, переговоры могут длится днями-неделями), когда договоренности достигнуты начинается публичная политическая часть - объявляется встреча для переговоров и объявляется тот или иной результат или начинается процесс урегулирования или подписываются какие-нибудь бумажки. Многие этого не понимают, если после переговоров дело не пошло это не значит что не договорились, это значит что уже достигнутые договоренности по той или иной причине не исполняются и всё заглохло.
показати весь коментар
20.12.2024 00:25 Відповісти
Зеленского не переносила органически и не переношу,но тут я с ним согласна ,хотя высказался по отношению к ху..у очень мягко…
показати весь коментар
20.12.2024 00:06 Відповісти
, а ты - старое трепло ....Про эти соглашения знают все разведки мира...
показати весь коментар
20.12.2024 00:02 Відповісти
Было в свое время детали этих Стамбульских договоренностей в СМИ всплывали, что интересно там не было речи о передаче территорий россии, днр и лнр в границах областей, что-то еще про федерализацию и т д
показати весь коментар
20.12.2024 00:01 Відповісти
Омана теж не було ?
показати весь коментар
19.12.2024 23:34 Відповісти
ви реально не догоняєте про що я?
показати весь коментар
19.12.2024 23:04 Відповісти
От як "осмілів" ішак. А де ж ти було чмо до сьогодні?
показати весь коментар
19.12.2024 22:54 Відповісти
Довіри 0,001%.
Брехня витіснила всі можливі обіцянки і промови. Вам треба дуже швидко самоліквідуватися. Поки є куди.
показати весь коментар
19.12.2024 22:08 Відповісти
Клоун (-неса) Аня, тобі в голову чомусь не приходить питання: чому український народ про зміст стамбульського договорняка дізнався не від зе-лідОра в березні 2022, а з іноземних джерел, аж в 2024 році. https://www.radiosvoboda.org/a/news-myrna-uhoda-perehovory-********-rf-2022/32844144.html Чому український народ дізнається про стамбульські перемовини-договорняки зе-лідОра з кремлем, не від зеленського, а від іноземних ЗМІ через 2 роки з початку стамбульських перемовин? І не грай дурня, бо в нас один найвеличніший дурень вже є. Ніхто не казав, що стамбульські угоди були підписані, але вони, судячи з інформації від Пристайка та судячи з інформації від іноземних ЗМІ готувалися до підписання зеленським. https://www.wsj.com/world/russia-ukraine-peace-deal-2022-document-6e12e093 The Wall Street Journal опублікувала проєкт мирних угод між Росією та Україною, який обговорювався у квітні 2022 року - після переговорів російської та української делегацій, що відбулися наприкінці березня у Стамбулі. Документ, який аналізує видання, датований 15 квітня 2022 року, тобто вже після візиту до Києва на той момент прем'єра Великобританії Бориса Джонсона, якого російська влада звинуватила у зриві угод.

Проєкт, зокрема, включав зобов'язання України відмовитися від прагнення вступити до НАТО і зберігати нейтральний статус. При цьому, заборони на вступ України до ЄС документ не містив.

У тексті також йшлося про скорочення української армії до певних розмірів, проте сторони мали різне бачення того, до яких саме. Росія наполягала на її чисельності у 85 тисяч військових, 342 танків, 519 артилерійських гармат. Україна, як стверджується, була згодна на 250 тисяч військовослужбовців, 800 танків та 1900 артилерійських гармат.
показати весь коментар
19.12.2024 22:07 Відповісти
Якщо це до мене "що я маю в ЗСУ", я так розумію, що маю служити в ЗСУ? Так я своє відслужив і навіть з великими і невиліковними хворобами піду, коли отримаю повістку. Уточнюю, тільки після 5-ї, як це зробив Боневтік Потужний, хоча він 5-му не отримав, а відкосив від 4-х. Я можу брати приклад з людини, яка виграла вибори і сьогодні займає найвищу посаду в Україні?
показати весь коментар
19.12.2024 21:47 Відповісти
Ризикує зеленський ...оту шоблу ,яка була присутьня в Стамбулі ,візьмуть за кольйоні ...та ще і розпечаткі з підписами в неті розповсуджують ,і тоді тебе вовік 🤡 ...СБУ повино заарештувати !!!
показати весь коментар
19.12.2024 21:14 Відповісти
Дитинко, біжи швиденько до лікаря і най він тобі пігулок дасть або укольчик поставить, бо зовсім вже тобі пагано! Марення якісь про змови, заколоти, злиття... Тримайся, сердешний! Може вилікують... Або саме попустить, коли загострення пройде... Головне не відходь далеко від лікарів і все буде добре в тебе!

До речі! Ти вже вгадав, яка гілка влади в нашій країні відповідає за дипломатію, оборону та безпеку? Даю підказку: він ще одноосібно відповідає за питання мобілізації!
показати весь коментар
19.12.2024 21:06 Відповісти
Недорогенький ти наш, більш нічого розумного не знайшов щоб виправдати свою агітацію за знищення держави
показати весь коментар
19.12.2024 21:01 Відповісти
Тап багато де можно почитати. ось, як варіант.
https://www.bbc.com/russian/articles/cx881pvez8yo
показати весь коментар
19.12.2024 20:57 Відповісти
з якої помийки ви цю статтю дістали, що там з кацапської гугл-транслейтом перекладали?
показати весь коментар
19.12.2024 20:51 Відповісти
Бійся жека, тебе зливають, як те лайно, тебе продали, бо ти сміття, ти ніщо і ніхто, який жах, як ти живеш, Єрмак, Єрмак, уууу!!! оооо!!! 🤣🤣🤣🤣
показати весь коментар
19.12.2024 20:51 Відповісти
"Не вір нічому, поки це не буде офіційно спростовано" (С) )))
показати весь коментар
19.12.2024 20:40 Відповісти
Тієї влади, яка відповідає за міжнародні відносини, оборону та безпеку країни (вгадаєте з одного разу?). Що мав Мединський і де він зараз - не знаю, бо в лайні не копирсаюсь.
А є ще доволі велика частка людей, які знають розумні слова, вміють складати чи читати речення і вважають себе експертами в усіх галузях, де використовуються ті розумні слова, які вони знають, "бо дуже тупорилі" (с)
показати весь коментар
19.12.2024 20:35 Відповісти
Не я ж тебе за язика тягнув щодо Єрмака щось писати.

Якщо ти дебіл і не пам'ятаєш, що було 5 років тому, то нащо на цю тему кнопки давиш?
Сиди собі пускай слину і радій життю.
показати весь коментар
19.12.2024 20:33 Відповісти
То все кацапське ІПСО.
показати весь коментар
19.12.2024 20:33 Відповісти
Я повинен знати чим ти з Єрмаком торгував? Чи з Богданом тим, це твої брати по розуму? ідіть полем, потім лісом…🤣
показати весь коментар
19.12.2024 20:20 Відповісти
хто має примусити Рашу до припинення вогню?
ти маєш - в ЗСУ , на тебе , давно чекають
показати весь коментар
19.12.2024 20:18 Відповісти
Представниками якої влади, законодавчої чи виконавчої? А Медінскій зі сторони рашки, які повноваження мав, і де він зараз? Є така дуже велика частка людей, недорозвинених, вони всього бояться, грому, блискавки, всіляких заговорів, змов, бо дуже тупорилі…
показати весь коментар
19.12.2024 20:17 Відповісти
В зє пам'ять як і в його ЛОХторату! Лише трои відрізняється від амебної.
показати весь коментар
19.12.2024 20:16 Відповісти
Якщо у тебе пам'ять не як у гупі, то і ти це знаєш.
Навіть, якщо тебе у бурсі гуглу навчили, це не складно з'ясувати.
показати весь коментар
19.12.2024 20:14 Відповісти
Тобі краще знати.
показати весь коментар
19.12.2024 20:12 Відповісти
... будемо чекати!
показати весь коментар
19.12.2024 20:11 Відповісти
Нагадаю.
Це каже та ж людина, яка:
- на блакитному оці клялася, що не було ніякою операції з вагнерівцями;
- запевняла, що не буде ніякого нападу РФ, маючи на руках точні розвіддані щодо того, де і коли це станеться;
- яка публічно оббрехала та звинуватила у вбивстві Шеремета абсолютно не дотичних до справи людей;
- яка збрехала про мільярд дерев, мільйон дронів 4 тисячі баксів ЗП вчителям і бреше кожен день по дрібних питаннях;
- яка збрехала про свою наркозалежність та підробила результати тесту на наркотики під час передвиборчої компанії.

ЗЄ бреше, як дишить.
І, на відміну від *****, скоріше за все, навіть не знає, коли бреше, а коли ні.
показати весь коментар
19.12.2024 20:11 Відповісти
... не на часі!
показати весь коментар
19.12.2024 20:10 Відповісти
Коли він бреше то не червоніє бо це в нього дуже натурально і професійно виходить.
показати весь коментар
19.12.2024 20:08 Відповісти
Дивно що вона досі не розстріляна за держзраду.
показати весь коментар
19.12.2024 20:06 Відповісти
Тобто, це не "аня", а вАня, і не "пєтрова", а "петров" - той, що з івановим столується у подоляка?
показати весь коментар
19.12.2024 20:01 Відповісти
Эрмак тоді ще трусами торгував. А головою ОП був Богдан.
показати весь коментар
19.12.2024 19:59 Відповісти
Аня, а ви Гуглом користуєтесь, знаєте що це? Так ось в Гуглі набираєте те, що вас цікавить(якщо цікавить, а не просто попі*деть на людях) і вам видає кучу інфи - користуйтесь.
https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Международный_договор#%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5
показати весь коментар
19.12.2024 19:57 Відповісти
Ну то нехай доведе . А то - показав якісь папірці аж на третій рік війни і знову сховав . Чому не показав їх зразу після перемовин ?
Хто їх ще бачив крім нього , хто з закордонних політиків , дипломатів - може підтвердити .?
Це ж кацапи , вони можуть понамальовувати що завгодно , те що їм вигідно . Русня профі з брехні і маніпуляцій .
Я не надто довіряю й Зєлі , але скоріше повірю десятьом Зеленським ніж одному ***** .
показати весь коментар
19.12.2024 19:53 Відповісти
показати весь коментар
19.12.2024 19:53 Відповісти
То знов не до мене, то до статті про Стамбул тощо.
показати весь коментар
19.12.2024 19:53 Відповісти
Пані Анно, Ви читали Конституцію України? А ще запитання, а хто має примусити Рашу до припинення вогню? А припинення вогню змушує ворога забрати свої війська з окупованих територій, чи "просто перестать стрелять?" Я десь таке чув, що "нужно просто пероестать стрелять", домомогло?
показати весь коментар
19.12.2024 19:49 Відповісти
"...а в отвєт тішіна - он вчєра нє вєрнулся із боя.."
показати весь коментар
19.12.2024 19:48 Відповісти
Згоден.Перед ввп все було б навпаки.
показати весь коментар
19.12.2024 19:47 Відповісти
Зелене чмо з усіма так справи веде.Постійно бреше і швиряє, тому цього покидька і зневажає весь світ.
показати весь коментар
19.12.2024 19:47 Відповісти
Мотнувся навідати помераючого османського монарха, бо він йому троюрідний дідусь по бабціної лінії, той що торгувала у Саксагані коралами.
показати весь коментар
19.12.2024 19:44 Відповісти
А якщо є?
показати весь коментар
19.12.2024 19:39 Відповісти
час покаже....
Звернення януковича до пуйла про "ввєді войська"коли всплило ? Аж на засідані ООН....
Так що почекаємо....
показати весь коментар
19.12.2024 19:38 Відповісти
Точно. Пекельні борошна дипломатії.
показати весь коментар
19.12.2024 19:37 Відповісти
😁
показати весь коментар
19.12.2024 19:35 Відповісти
"пропонувала вирішувати коштами дипломатії" - тут у вас якісь "пекельні борошна", я про це! "пропонувала вирішувати за допомогою дипломатії, "вирішувати у дипломатичний спосіб", а ніякими не "коштами"!
показати весь коментар
19.12.2024 19:33 Відповісти
Звісно, віримо. Ти ж, гундосий висер, ніколи нам не брехав!
показати весь коментар
19.12.2024 19:32 Відповісти
Аня, ти так і не вачилася (-лося) читати та розуміти прочитане, хоча це у вас, у зелених какіхразніц, норма. Я розумію, що тебе курвить від постів де "многабукав", саме тому ти наобирала (-ло) скомороха який продавав тким як ти "прості рішення складних проблем", а ти хавала (-ло) ще й добавки просила (-ло). У випадку парафування поняття "погодження договору" має на увазі погодження договору сторонами в принципі і саме тому ставиться віза тих, хто цей договір розробляв або приймав в цьому участь. А підписання договору відбувається вже на рівні керівників держав після його парафування тими, хто цей договір розробляв. Так от в цьому випадку підписання на рівні керівників не відбулося, хоча перемовини щодо стамбульських угод між офіційними сторонами ОПи та кремля продовжувалися аж до червня 2022 року. Тобто ще 3 місяці хтось в ОПє сподівався таки що підписання відбудеться. Так тобі зрозуміло, Аня-какаяразніца?
показати весь коментар
19.12.2024 19:32 Відповісти
Спамте цю ботяру.
показати весь коментар
19.12.2024 19:31 Відповісти
Україна передала свій проект угод, Рф - свій. У результаті домовленності не були досягнуті.
У когось просто мізків у голові немає і цей хтось не може розрізнити перемовини з проектами і угоду, якої не було досягнуто.
показати весь коментар
19.12.2024 19:30 Відповісти
Це ніяка не "Аня", а бот подоляцький, до того ж мужик. Спалився ще з самого початку, а тепер вилазить лизати сраку зелені.
показати весь коментар
19.12.2024 19:29 Відповісти
Знову це лайно подоляцьке виповзло. В спам.
показати весь коментар
19.12.2024 19:28 Відповісти
Нажаль, у багатьох немає мізків, щоб розрізняти стамбульські перемовини, про які казали Ердоган та Джонсон і вимоги ***** та домовленості, які не були досягнуті.
показати весь коментар
19.12.2024 19:28 Відповісти
Не забудь згадати що не захід був ініціатором зустрічі в Стамбулі, а твій любимчик
Хутко побіг Україну здавати. Якби не представник заходу Борис Джонсонс, то .. хотіла написати кацап був би в Києві, але він уже і так там
показати весь коментар
19.12.2024 19:27 Відповісти
Немає у нього підписів, інакше він їх давно показав би.
показати весь коментар
19.12.2024 19:27 Відповісти
theбРІхло, досі вважає що йому вірять????
показати весь коментар
19.12.2024 19:26 Відповісти
.. Ну це ж ***** , як йому можна вірити ?? Такого брехла світ білий ніколи не бачив .
Нехай сходить з ними - в сортір .
показати весь коментар
19.12.2024 19:25 Відповісти
Може ти мав на увазі опарафінений?
показати весь коментар
19.12.2024 19:15 Відповісти
Киця, проблема твого спама простирадлами визначень в тому, що договір не було погоджено між учасниками, а підписання остаточного тексту не відклалось, а повністю відмінилось.

Термін "парафування" в тій інтерпретації, якої ти виклав - нерелевантний до відкинутих Стамбульских угод.
показати весь коментар
19.12.2024 19:14 Відповісти
Ну коли рашку примусять до припинення вогню, то в Україні пройдуть вибори і він таки піде.
показати весь коментар
19.12.2024 19:09 Відповісти
Аня, ви б замість єдіних марафонов та кварталов хоч щось іноді читали, щоб не ганьбитися на людях Спеціально для вас і інших зелених какіхразніц совсекретна інфа ))) Парафування договору (від франц. paraphe - розчерк, скорочений підпис) - попереднє підписання міжнародного договору (або окремих його статей) ініціалами уповноважених осіб, що брали участь у його розробці. Парафування договору може мати місце в тих випадках, коли договір повністю погоджено між його учасниками, але він потребує ще схвалення з боку відповідних урядів, чи коли підписання остаточно оформленого тексту відкладається з якихось інших причин. Таким чином, якщо під міжнародним договором стоїть підпис уповноваженої особи, то він вважається парафованим.
показати весь коментар
19.12.2024 19:08 Відповісти
Херпіду чомусь весь час бреше, бреше і ще раз бреше. На цей раз не пройде. По діях видно, а не по словах, що все, що робилося з 2019 року, було і є не на користь України.
показати весь коментар
19.12.2024 19:06 Відповісти
Де Вальодья і де совість?
показати весь коментар
19.12.2024 19:04 Відповісти
Ви мабуть трохи підгальмовуєте, але час показав щє навесні 2022, коли ця угода була відкинута. З часом більше нічого не зміниться, вона навічно залишиться відкинутою, забувайте вже про цю чухню
показати весь коментар
19.12.2024 19:04 Відповісти
А що було в Омані? Можете пояснити хоч ви коротко?
показати весь коментар
19.12.2024 19:03 Відповісти
То до Арохамії, як шо про гроши. А коштувать могла втрати незалижністі, бо Вальоді з арохаміями пох.
показати весь коментар
19.12.2024 19:03 Відповісти
хіба що туалетні папери він показати може
показати весь коментар
19.12.2024 19:01 Відповісти
Дочого тут х...ло.Він для мене такий брудний що маратись і розмовляти про нього не буду.Злодій,гвалтивник.вбивця.
Зеленський для мене був завжди брехливий з 2018 до середини 2022р.В цей період його дії були на користь рф.При цьому двері стали потроху відчинятися до військогого вторгнення. І в 2022 році вони навстіж відкрилися.
Но стамбульскі події були і я впевнений що угоди не були здійсненні.А розповідь Зеленського про Стамбул брехлива,крім поведінки рф.Свою недолугість для Зеленського властиво виправдовуватися заднім числом..
показати весь коментар
19.12.2024 19:00 Відповісти
віза делегації, це не "парафований", а позначки що вимогу відкинуто, вона не обговорюється.
показати весь коментар
19.12.2024 19:00 Відповісти
цікаво люди які стверджують про наявність якихось угод - вони дійсно вірять що переговорні групи очолювані Арахамією і Мединським, людьми з мікроскопічним впливом на владу в своїх країнах, дійсно могли там щось серьйозне підписати? Не смішіть. Обидві сторони відправили клоунів, щоб промоніторити настрої і межі можливого, спроба виявилась невдалою бо руснє потрібна була капітуляція, але вимагати її було глупо і дивно обісравшись до того під Київом
показати весь коментар
19.12.2024 19:00 Відповісти
Кловунчики, яки тужаться зробити вигляд, що угода між країнами була досягнута і підписана президентами - що ж ви її підписану показати не можете?

Переговорна команда мала узгодити умови для підпису президентами, але вона це не змогла зробити і тому Стамбульскі умови були відкинуті, а не підписані.
показати весь коментар
19.12.2024 18:57 Відповісти
"фантазер ты меня называла"
показати весь коментар
19.12.2024 18:53 Відповісти
*******, пардон, це у вас. Перемовини - були. Угоди досягнуто не було, тому що рашка висунула чухню.
показати весь коментар
19.12.2024 18:53 Відповісти
час покаже....
показати весь коментар
19.12.2024 18:52 Відповісти
Ердоган і Джонсон казали про Стамбульскі перемовини, в результаті яких не було ніяких угод підписано.
показати весь коментар
19.12.2024 18:51 Відповісти
Та хто ж тобі вірить, старий ти клоун.
показати весь коментар
19.12.2024 18:50 Відповісти
в тому і справа, що нема ніяких підписів ніде.
показати весь коментар
19.12.2024 18:49 Відповісти
Дивно, що та "комісія" (насправді "переговорна група") створена за підписом Зеленського. (https://www.radiosvoboda.org/a/news-zelenskyy-sklad-delehatsii-perehovory-harantii-bezpeky/31785775.html) Іншими словами - є представниками влади України. А саме дивне що вона, та група, не розформована ще й досі. Досі тягнуть час?
показати весь коментар
19.12.2024 18:43 Відповісти
І дійсно, який Стамбул? Де таке є, хто бачив?
показати весь коментар
19.12.2024 18:41 Відповісти
Дуже обкурено і серйозно жартує, прямо зомбі. Мабуть накачали, щоб не червонів і не запинався. Та хто йому повірить?
показати весь коментар
19.12.2024 18:40 Відповісти
Угод не було, бо угода - це щось підписане/парафоване і т.д. Були проєкти**************. Питань багато, а агрохімію з чалим і кого ще там розстріляти є за що. Але якщо одна зі сторін виходить з переговорів казати про якісь угоди може заднім числом тільки *****. Воно ж більше року мовчало і тільки потім вилізло з тими папірцями.

Россия попыталась наложить вето на гарантии безопасности Украины, включив пункт, требующий единогласного согласия.


"Государства-гаранты и Украина соглашаются, что в случае вооруженного нападения на Украину каждое из государств-гарантов… на основании решения, согласованного всеми государствами-гарантами, окажет… помощь Украине, как постоянно нейтральному государству, которое подверглось нападению…"

После этого изменения, как заявил член украинской переговорной группы, "мы не заинтересованы в продолжении переговоров". Джерело: https://censor.net/ua/r3494884
показати весь коментар
19.12.2024 18:40 Відповісти
Молодець , все вірно сказав . Тільки треба , аби на заході всі це почули .
показати весь коментар
19.12.2024 18:40 Відповісти
Договір це те, що підписано і введено в справу сторонами. А те, що було в Стамбулі - гра в кішки-мишки, щоб виграти час.
показати весь коментар
19.12.2024 18:39 Відповісти
-сказал пианист
показати весь коментар
19.12.2024 18:36 Відповісти
а смердючому ху#лу-віриш?
показати весь коментар
19.12.2024 18:31 Відповісти
Скіко то можна товкти воду. Ті умови капітуляції які висунули московити, що публікувалися різними поважними виданнями, можливо, після їх скорочення та виведення військ, у теорії, могли розвинутися у "Будапештський меморандум 2.0", але тут сталася Буча.
Головне розуміти, що туалетний папір з будь якими умовами, гарантами та підписами нікого не захистить.
Мир це не відсутність війни, а відсутність Москви.
показати весь коментар
19.12.2024 18:31 Відповісти
Угод не було.Но це виглядало як зрада України,тому що там митою було досягти припинення вогню в будь-який спосіб.Таке було прагнення президента,та недолугі дії нашої делегації.Жодному слову Президента про стамбульскі події не вірю.
показати весь коментар
19.12.2024 18:28 Відповісти
А що його стримує, може совість?
показати весь коментар
19.12.2024 18:27 Відповісти
Неее, коварний Ермак всіх залякав, і навіть пуйла, страшна людина, він скрііізь...
показати весь коментар
19.12.2024 18:26 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=D_KH3XOY_9c
показати весь коментар
19.12.2024 18:25 Відповісти
Комісії..., не було в них ніяких повноважень, час тягнули, от і все...
показати весь коментар
19.12.2024 18:24 Відповісти
Зє- здун розповідає про фантазьора
показати весь коментар
19.12.2024 18:20 Відповісти
Сторінка 1 з 2