5151 відвідувач онлайн

Український боєць фільмує зруйнований Покровськ: "Пане президент, робіть ядерну бомбу. Поки ми не зробимо, нас отак будуть товкти". ВIДЕО

У мережі опублікований відеозапис, на якому український воїн зафільмував зруйнований російськими обстрілами Покровськ.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, на записі видно, знищені та охоплені вогнем житлові квартали міста. Боєць закликає Президента України відновити ядерний статус України. На його думку, наявність такого виду зброї в українських арсеналах зможе гарантувати безпеку країни.

Топ коментарі
+18
Емоції бійця розумію, але наявність "атомної бонби" у ворога не завадила нам товкти Курщину. Не існує "чарівної" пілюлі. Пілюлі не існує, але рецепт є: власна армія і працюючий ВПК з купою КБ та популяризацією технічних спеціальностей серед молоді

Атомна бонба... Тут дрон хоча б на рівні "Шахеда" зробити і поставити на потік. Більше інженерів та електронщиків мобілізуйте з підприємств, які ще хоч щось виробляють - тоді точно буде і "ядрьона бонба" і ракети і дрони
показати весь коментар
28.04.2025 13:23 Відповісти
+12
Ну, це по-перше не одного десятиріччя робота, а по-друге, ти, шановний, навіть не уявляєш, як нас витовчуть поки ми її робитимо.
показати весь коментар
28.04.2025 13:18 Відповісти
+9
Яка нахрін ядерна бомба ! ? Тут атомні реактори кацапів обломились ! Це ж мільярд баксів ! Сдєлка сторіччя ! Все по трампівській книжці. Спочатку сдЄлка - потім війна. лЄнка на що купляти скумбрію збирається ? За вашу ядерну бомбу чи ШО ?
показати весь коментар
28.04.2025 13:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Яка нахрін ядерна бомба ! ? Тут атомні реактори кацапів обломились ! Це ж мільярд баксів ! Сдєлка сторіччя ! Все по трампівській книжці. Спочатку сдЄлка - потім війна. лЄнка на що купляти скумбрію збирається ? За вашу ядерну бомбу чи ШО ?
показати весь коментар
28.04.2025 13:17 Відповісти
Уже отвалились реакторы, болгары передумали.
показати весь коментар
28.04.2025 13:20 Відповісти
Не кажіть, бо вони ще на Місяць надумають злітати за чуже бабло.
показати весь коментар
28.04.2025 13:25 Відповісти
Ну, це по-перше не одного десятиріччя робота, а по-друге, ти, шановний, навіть не уявляєш, як нас витовчуть поки ми її робитимо.
показати весь коментар
28.04.2025 13:18 Відповісти
по перше, це десь пів року для отримання потрібної сировини.
по друге, не треба про це волати на весь світ.
треба попередити, як ізраїль!
показати весь коментар
28.04.2025 13:43 Відповісти
Та нах... нам та ядерка?.. на будь-який дрон пакувати ядерне паливо з ЧАЕС і нехай летять до москалоти і вибухають будь де, а полонених козломордих з лопатами відправити це ядерне паливо вантажити в контейнери. Головне зробити непридатною для проживання велику територію, аж до Уралу (така собі буферна зона), а звідти вже буде важко по нашій території стріляти
показати весь коментар
28.04.2025 13:55 Відповісти
первую цепную ядерную реакцию в ссср сделали в Харькове.
показати весь коментар
28.04.2025 13:54 Відповісти
Наразі вже немає тих людей. Ми ж не хочемо, щоб хтось напартачив у Харкові ?
показати весь коментар
28.04.2025 20:37 Відповісти
Та не вже?
показати весь коментар
28.04.2025 14:03 Відповісти
💯%!
показати весь коментар
28.04.2025 13:22 Відповісти
мільйон бомб
показати весь коментар
28.04.2025 13:23 Відповісти
Емоції бійця розумію, але наявність "атомної бонби" у ворога не завадила нам товкти Курщину. Не існує "чарівної" пілюлі. Пілюлі не існує, але рецепт є: власна армія і працюючий ВПК з купою КБ та популяризацією технічних спеціальностей серед молоді

Атомна бонба... Тут дрон хоча б на рівні "Шахеда" зробити і поставити на потік. Більше інженерів та електронщиків мобілізуйте з підприємств, які ще хоч щось виробляють - тоді точно буде і "ядрьона бонба" і ракети і дрони
показати весь коментар
28.04.2025 13:23 Відповісти
наявність ядерних ракет тактичного характеру ТОЧНО стримала би підорівна нас напасти Кравчукгнида віддав ВСЕ ЯЗ і Стану, І літаки. А ці ракети з меншою дальністью міг зберегти але не схотів. Не мав позиції державницької ( і не розповідайте мені що тактичні ракети з дальністьб 2000 -5000 тис км ураження теж були в управлінні моксви. "Сатана" - ТАК а ці - ні! Але як казала ця сивочолагнидакравчук - маемо те що маемо.
показати весь коментар
28.04.2025 13:33 Відповісти
Чому тільки макарович? Макарович домовився а підпис та віддав данийлович.
показати весь коментар
28.04.2025 14:06 Відповісти
Справедливості ради, прізвище тоєї гніди, що віддав "ядерку" росії - не Кравчук, а КУЧМА!
показати весь коментар
28.04.2025 14:38 Відповісти
і не віддав а силою забрали США іі віддали рашці. Теж довго розповідали що це чудовий договір.
А силою забрали то це під тиском введення санкцій, не віддали б то молода Українська республіка і без санкцій погано себе відчувала в середині 90х років.
А на рахунок Кучми при тримайте язички- у нього стало яєць послати ***** нах 2003 року Тузла.
показати весь коментар
28.04.2025 18:41 Відповісти
Згоден обидва гниди Кравчук заклав підвалини здачи , Кучма де -юре оформив.
показати весь коментар
29.04.2025 14:58 Відповісти
Взагалі то ви праві, приймаю закаваження. Але на договрняк пішов той безпринципний комуняка, який і не намагався суперечити абоотримати для країни вигоди.
показати весь коментар
29.04.2025 14:59 Відповісти
тут самий правильний посил - стримала би. а вже коли напали, то наявність у нас ядрьоної бімби не зупинить війну, тим паче коли напала на нас ядерна держава.
показати весь коментар
28.04.2025 16:27 Відповісти
ну алеж ви маете розуміти- моксва погрожуе ЯЗ всьому світу. Ми - погрожівалиб тільки рашці на 5000 км у глиб. І ви думаете вони б вгатили по нас ЯЗ. Ви маете розуміти дві речі . 1. їм потрібна територия Земля України - не хантимансійск і не карелія І 2. ім треба люди. білі православні. Прикиньте , як бт вони змогли мобілізувати уркаїнців проти угорщини а самі пішли б на Польщу? уявляєте який це кулак по НАТО ( а на рахунокк 5 . пункту навіть говорити нехочу - ні фрацузи, ні німці з іспанцями і таліянами за угорщину а бо польшу воювати НЕ БУДУТЬ)
показати весь коментар
29.04.2025 14:56 Відповісти
ви також маєте розуміти, що ху йло в першу чергу переживає за своє біле населення. не за те бидло, яке забирає з в'язниці і відправляє в Україну на м'ясо чи тих кредитних боржників, а саме за тих, які працюють у впк, у газпромі, проживають у великих містах, так зану білу кость рюскава міра. в першу чергу він буде думати про їх захист. і коли йому стане відомо, що Україна розробляє ядерну зброю, а враховуючи тут засилля його агентів у всіх сферах та й в органах влади, то він про це точно дізнається, то він тоді може завдати по Україні в тому числі і ядерний удар на упередження. і це не нульова ймовірність такого сценарію. от якби у них не було би ядерної зброї, то тоді так, це мало би сенс. як американці з японцями поступили під час війни. тут не ядерну зброю потрібно створювати, а якусь іншу надзвичайно потужну, якої ще немає у світі, а тільки у прототипах чи у фанатастичних наукових працях. щоб вона дійсно стала гейм чейнджером у цій війні з тою ордою. щось на зразок як у фільмі "В облозі 2", де розробили такий супутник, з якого лазерною зброєю спопеляли усі ворожі об'єкти на Землі. от би якби хоч кілька подібних супутників мати можливість запустити, а потім одночасно із них одним ударом спопелити усю ту ординську ядерну тріаду, а після неї усі військові об'єкти і заводи на болотах, от тоді так - лапті би дуже швидко всралися би. та це всього лиш фантазії. хоча, було би дуже супер якьи так вдалося насправді.
показати весь коментар
29.04.2025 15:37 Відповісти
"Скад" - здається на 500 км. Було 360 шт. Кучма упирався до останнього. Переламали.
показати весь коментар
28.04.2025 20:39 Відповісти
в нас забрали ЯО ...хто заважає ЯО нам повернути ?! і Заходу буде спокійніше і аргумент є ,протидії ЯО у Білорусі ...
показати весь коментар
28.04.2025 13:25 Відповісти
Ну, це по-перше не одного десятиріччя робота, а по-друге, ти, шановний, навіть не уявляєш, як нас витовчуть поки ми її робитимо. Марта Шепель.
Напевно пані не в курсі, але нам потрібно робити не атомні бомби, які будуть возити літаки, тип яких свинякравчук від дав рашці та дав дозвіл по пиляти американцям. І навіть не ракети ти Спатпнп дальністью в 20 00 км. На потрібні заряди для тактичних ракет - 1 500 -3 000 км. Ракети ми зриобимо швиденько. Боеголовки ядерні ттрохи важче. Але на днях читав статтю одного косарсьуого фахівця так він писав, що в такому варіанті обзавестись ядеркою ми можемо за 4-5 років. Не знаю правий він або ні, але спробувати варто. А щодо до тиску... так Сша якдавить на жидів? Іщо? А Іран? А Пакистан з Індіею? Якщо ми постійно будемо на когось і щось оглядуватись, ******* нас будуть ВСІ!
показати весь коментар
28.04.2025 13:29 Відповісти
Та невже?
показати весь коментар
28.04.2025 14:07 Відповісти
Та да !! Ну може не усі.
показати весь коментар
28.04.2025 20:41 Відповісти
Це ж треба щось робити, таємно, центріфугі ставить, кроти тут же доложать.... Краще вилупити банькі та гундосити з екрана, як нам всі должні.
показати весь коментар
28.04.2025 13:30 Відповісти
100%
показати весь коментар
28.04.2025 13:31 Відповісти
Херадерна бомба,это тебе не саунный корпоративчик кварталу заказать и не закон принять о выборах вне закона,здесь работать нужно.
показати весь коментар
28.04.2025 13:33 Відповісти
Той боєць розуміє що не можна так взяти і зробити атомну бомбу, в 90 х був шанс її зберегти але примарні борги за газ і легка нажива тогдашніх керуїв зробили свою справу.
показати весь коментар
28.04.2025 13:34 Відповісти
За три роки можна було зробити з нуля. У нас десять ядерних енергоблоків вже є...
показати весь коментар
28.04.2025 13:34 Відповісти
Це звісно емоції - але рашисти не приміняли ядерку по Україні - це просто " отий пан презедент" зруйнував всю оборонку з виробництва ракетних програм та арти і тепер кидає на м'ясо українців без мін, снарядів, ракет. Він кожного тижня рахує тіки тисяч всього випустили по Україні рашисти. До багатьох, тай військових також, це ще не дійшло, хоча ще повинно було 24,02,22 дійти. Шкода.
показати весь коментар
28.04.2025 13:36 Відповісти
Ядерний рояль хіба що...
показати весь коментар
28.04.2025 13:37 Відповісти
Можна тільки уявити, яку "атомну бомбу" може згепати наш "пане президент" Зеленський.
Особливо якщо таки візьмуться робити та вкрадуть більшість фінансування.
Навіть міни до мінометів зробити не можуть.
Ця зелена шобла країною керує, як Зеленський на піаніно грає.
показати весь коментар
28.04.2025 13:45 Відповісти
не треба про це волати на весь світ!
зробити, та попередити, як ізраїль!
не повірять, провести показові випробування.
ви, навіть не уявляєте, як зміниться відношення до україни!
показати весь коментар
28.04.2025 13:45 Відповісти
А хто "волає" ?? Це відео воїна ЗСУ, а не Президента чи якогось Міністра
показати весь коментар
28.04.2025 14:13 Відповісти
Де випробування провести ? У Криму ?
показати весь коментар
28.04.2025 20:44 Відповісти
Зеленський нездатен зробити звичайну бомбу, про що мова. Закидує тілами свою бездарність
показати весь коментар
28.04.2025 13:49 Відповісти
Треба Венсу у "Сторіс" відправити !
І так кожен день з усіх прифронтових міст і сел...
показати весь коментар
28.04.2025 13:53 Відповісти
Невже він щиро вірит, що запроданець може щось зробити корисне?...
показати весь коментар
28.04.2025 14:35 Відповісти
Ага!
Головне- щоб Зє-йло не "взял пад лічний контроль"!
Бо буде як з загиблим сержантом Журавлем.
Тільки зараз загине Україна...
Тут не бомба, а балістичні ракети потрібні...
показати весь коментар
28.04.2025 14:42 Відповісти
100% боєць яскавий зелений довбйб і голосував за Боневтіка. Я шаную героїчний чин кожного воїна але таку муйню міг видати тільки зебіл. Це факт. Щось на кшталт: "нато, закрийте нам небо"...
Як *** ядерна зброя допоможе перемогти ****? Ти хочеш щоб Зе дав команду ******* ядеркою по околицях Покровська? тоді як? сам бачищ, що Покровськ розгачений звичайним озброєнням, то чого вимагаєш ядерку, замість того щоб вимагати кинути всі сили на конвенціональне озброєння? Все вкладається в парадигму мислення зебілячої кодли: генерувати прості рішення на рівні маразму замість ретельного і серйозного підходу. Вони нас звичайним, а ми їх ядеркою? По яким цілям? І ти думаєш вони будуть мовчати після нашої ядерки? Якщо не стріляти ядеркою, то як "мертва" ядерка допоможе відігнати ****? В курську **** сильно допомогли ядерні арсенали? Ми зайшли швидко, повільно виходимо, зайдемо знову де захочемо і пофіг на їхню ядерку.. Ні в кого не стане яєць застовсувати ядерку. Це фетіш який ні на що не здатний. Закликай, робити далекобійні ракети і дрони, розвивати сильнеі модернізоване військо а не махай уявною ядеркою. Ну, зебіли, що з них візьмеш.
показати весь коментар
28.04.2025 14:50 Відповісти
Чому по пригороду Покровська, не по Бахмуту де засіло 12 тис. кацапив, або Авдіївка де їх ще тисяч 20 сидить? Десятки тис двохсотих за 10 хв. "нічого не вирішує", Боєць все вірно каже, довпойоби ті що говорять що яз нічого не змінить, Україна і стала жертвою таких довпойобів, з зрозумілим "парагвайським" фіналом.
показати весь коментар
28.04.2025 15:37 Відповісти
Tому, що в ответ ***** ****** своей ядеркой по Днепру или Черкасам, где "сидят" десятки тысяч солдат ВСУ. И уже никто его ничем не остановит херачить я/о до самого Чопа.
показати весь коментар
28.04.2025 16:01 Відповісти
А десятки тисяч 200-х на нашому боці після відповіді **** ядеркою по, скажімо, Полтаві? Пофіг, да?
показати весь коментар
28.04.2025 16:40 Відповісти
ми не можемо взвод добровольців колумбійців привезти щоб за нас воювали бо нема грошей але гроші на ядерну бомбу будуть....
ну що за фантазії...
показати весь коментар
28.04.2025 15:56 Відповісти
Будь в України бомба все закінчилось би як між Індією і Пакистаном з 1998-го. Ладно Ізраїль, Британія, Франція, Китай, але українські горе гетьмани тупіші за пакистанців, негрів з ПАР і навіть ******** кндр.
Уви.
показати весь коментар
28.04.2025 16:50 Відповісти
Та вже можна оголосити, що в України бомби немає, але якщо хуьло до зазначеної дати не піде з України, то бомба буде застосована. Можна навіть додати, що її вже доставили за адресою і вона чекає сигналу.
показати весь коментар
28.04.2025 17:09 Відповісти
Цей презедент може тільки красти, розводити війська і розміновувати території.
А ще - зазирати в очко путіну і шукати там мир.
показати весь коментар
28.04.2025 20:55 Відповісти
Так! Україні потрібно створити ЯЗ. Наявність ЯЗ у обох сторін конфлікту гарантує, що ЯЗ не буде застосована! Нам не дають і не давали достатньо зброї, в разі розгрому росії пуйло погрожує застосувати ЯЗ!
Всі, хто проти ЯЗ або кацапо тролі, або корисні ідіоти.
показати весь коментар
28.04.2025 21:52 Відповісти
Поки януковощ не віддав обамі останні 100 кг збагаченого урану. нас ніхто не чіпав.
Як на мене щоб зупинити війну нам вистачить 10 кг збагаченого урану. якраз на 1 бомбу.
показати весь коментар
28.04.2025 22:55 Відповісти