9279 відвідувачів онлайн

Дрони СБУ атакували Муромський приладобудівний завод, - джерела. ВIДЕО

Дрони Служби безпеки України уразили Муромський приладобудівний завод, який обслуговує флот та авіацію російських окупантів.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на джерела.

Так, у ніч на 30 квітня дрони СБУ вдарили по підприємству ВПК Росії, що випускає продукцію для ведення війни проти України.

Муромський приладобудівний завод знаходиться у Володимирській області та спеціалізується на виробництві засобів запалювання боєприпасів, а також комплектуючих та виробів для військово-морського флоту та військової авіації Росії.

Дрони СБУ вдарили атакували Муромський приладобудівний завод

Відомо про 5 вибухів на території заводу. Попередньо, уражено дві будівлі, внаслідок чого виникла пожежа.

Зазначається, що цей завод внесено у санкційні списки ЄС та України.

Топ коментарі
+13
"Жирна" ціль... Колись читав брошюрку. Називається "НИГ разгадывает тайны". Це про ІІ Світову, і про те, як військові інженери-артилеристи" "геройськи " розгадували таємниці німецького озброєння. І там один артилерист замріявся: "Вичислить-би завод, на якому німці випускають капсюльні втулки чи детонатори, і вдарить по ньому... І хай потім німці клепають снаряди, скільки-завгодно... Вони у них будуть, тоді, у якості дров...". Саме ТАКИЙ удар наші хлопці сьогодні й нанесли...
показати весь коментар
30.04.2025 13:15 Відповісти
+10
Добрий вечір ми з України.
показати весь коментар
30.04.2025 13:10 Відповісти
+6
А тобі що-небудь відомо про "засоби запалювання ***********"? Це детонатори... Вони маленькі (порівняно з ************), але без них ніякий ********* не спрацює. Там застосовуються "ініціюючі" ВР. (наприклад, "гримуча ртуть", або "азид свинцю") Вони дуже чутливі до детонаці. ... І якщо вони на складі спрацювали - то кацапам довго прийдеться ті запаси відновлювать...
показати весь коментар
30.04.2025 13:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Добрий вечір ми з України.
показати весь коментар
30.04.2025 13:10 Відповісти
Свитан говорит, что надо не 8, а 88 беспилотников посылать. Тогда будет толк.
показати весь коментар
30.04.2025 13:13 Відповісти
"Жирна" ціль... Колись читав брошюрку. Називається "НИГ разгадывает тайны". Це про ІІ Світову, і про те, як військові інженери-артилеристи" "геройськи " розгадували таємниці німецького озброєння. І там один артилерист замріявся: "Вичислить-би завод, на якому німці випускають капсюльні втулки чи детонатори, і вдарить по ньому... І хай потім німці клепають снаряди, скільки-завгодно... Вони у них будуть, тоді, у якості дров...". Саме ТАКИЙ удар наші хлопці сьогодні й нанесли...
показати весь коментар
30.04.2025 13:15 Відповісти
удар по проходної і по складу. Обладнання працює далі.
показати весь коментар
30.04.2025 13:19 Відповісти
Може і працює, але результат виробництва точно погіршився в залежності від того, що саме і скільки саме було на ураженому нашими дронами складі.
показати весь коментар
30.04.2025 13:32 Відповісти
А що горить ? Прохідна ? Склад ? Склад значить добре горить. Зер гут!
показати весь коментар
30.04.2025 20:24 Відповісти
Пенза..годинниковий завод
показати весь коментар
30.04.2025 13:39 Відповісти
А до чого тут Пенза?
показати весь коментар
30.04.2025 13:42 Відповісти
Там виготовляли підривачі для артпострілів..годинниковий завод заря
показати весь коментар
01.05.2025 09:10 Відповісти
Ясно... Можливо - це майбутня ціль для наших дронів...
Бував я там... Ще в радянські часи "доколупував", "стыбучись", пензяків, запитанням: "У вас стоит памятник "Первопоселенцу". Почему мужик на постаменте, одной рукой опираясь на соху, второй рукой держит БОЕВОЕ КОПЬЁ ДЕСЯТНИКА? Это же орудие для войны с людьми, а не с природой! Значит - "русские" появились тут не ПЕРВЫМИ? Так какие же они "первопоселенцы"? "Колонизаторы-захватчики"...". (Пензенська область - історичні землі "мордви"... Там більша половина гідронімів і топонімів - МОРДОВСЬКІ... І населених пунктів - теж... Кілька населених пунктів носить назву "Камєшкір" (у різних варіаціях). Більшість ******** мордовців, навіть не знають, що означає це слово... А значення просте - "ратай", "орач"... Тобто, мордва вже тоді, на цих землях, вела осілий образ життя і займалася землеробством...
показати весь коментар
01.05.2025 09:24 Відповісти
А зараз там є такий обєкт пенза19..виробництво ядерних ***********..до виробництва звісно не дотягнешся, але є закрите військове містечко..і воно ну ніяк не захищене..звичайні пятиповерхівки де живуть фахівці
показати весь коментар
01.05.2025 09:15 Відповісти
А тобі що-небудь відомо про "засоби запалювання ***********"? Це детонатори... Вони маленькі (порівняно з ************), але без них ніякий ********* не спрацює. Там застосовуються "ініціюючі" ВР. (наприклад, "гримуча ртуть", або "азид свинцю") Вони дуже чутливі до детонаці. ... І якщо вони на складі спрацювали - то кацапам довго прийдеться ті запаси відновлювать...
показати весь коментар
30.04.2025 13:26 Відповісти
зараз фульмінат ртуті майже не застосовується і якості ініціюючої ВР у касулях-запалювачах та детонаторах. Все перейшло на азид свинцю. Але і з азидом свинцю теж не так все просто, і виробництво капсулів досить складне, вимагає ще купу небезпечних компонетів. Через те що сам азид свинцю недостатньо чутливий до наколу сталевим жалом і погано запалюється від теплового імпульсу, то для поліпшення цих властивостей до нього додають псевдоініціюючі ВР: відповідно тетразен і тетранітрорезоринат свинцю, а також окислювач (наприклад, нітрат барію) та в якості сенсибілізатора горіння - сульфід сурьми.
показати весь коментар
01.05.2025 00:30 Відповісти
Тобі відомо, що означає поняття "наприклад"? "Шимозе" (пікринова кислота), теж зараз рідко використовується у якості ВР - однак, наша "бикота" неграмотна недавно критикувала "шкідників" з "Оборонпрому", які заповнили гранати Ф-1, "сміттям" - жовтою гранульованою сипучою речовиною, замість тротилу. Навіть, "Цензор" цьому публікацію присвятив...
показати весь коментар
01.05.2025 02:06 Відповісти
наприклад, зараз і азид свиню не застосовується у капсулях стрілеької зброї.
показати весь коментар
01.05.2025 02:16 Відповісти
А хто сказав, що там робили "капсулі"? Могли буть детонатори для снарядів...Чи для авіабомб... Чи ракет...У мене питання: "Що саме ти мені хочеш довести?"
показати весь коментар
01.05.2025 02:20 Відповісти
так, там виготовляють капсулі для стрілецької зброї, а також детонатори, і споряджають іх ініціюючими сумішамі.
показати весь коментар
01.05.2025 02:40 Відповісти
Ще раз питаю: "ЩО САМЕ ти мені хочеш довести?" Що я у чомусь помилився? У чому саме? Викладай прайс-листи, з номенклатурою продукції, тут же вказуй, які саме ініціюючі ВР застосовуються в тому чи іншому виробі, і доведи, що там відсутні азид свинцю та фульмінат ртуті...
показати весь коментар
01.05.2025 02:45 Відповісти
я нічого не хочу тобі доводити. Тільки хочу довести до відома, що у капсулях стрілецької зброї вже не застосовують азид свинцю, а тим більше фульмінат ртуті. Зараз в капсулях застосовується суміш гексаметилентрипероксиддиамина, тетразена, нітрату барія (в якості окислювача) і сульфіда стібія (в якості сенсибілізатора).
показати весь коментар
01.05.2025 02:54 Відповісти
а, да, забув - ще у цю суміш входить пентаерітріттетранітрат і невелика кількість дисперсного порошку металевого цирконію.
показати весь коментар
01.05.2025 03:02 Відповісти
Маловато буде!!!
показати весь коментар
30.04.2025 13:27 Відповісти
"...А братан мєня встрєчаєт в проходной
Он мєня за опозданіє коріт...
Говоріт, - давай скорєє по одной!
Там, на складє чото бахнуло, горіт..." (с) Ілья Муромєц
показати весь коментар
30.04.2025 13:38 Відповісти
Це добра новина ,ну а ворог воює з мирними громадянами їм приносить задоволення убивати дітей ,жінок і щоночі тероризувати.
показати весь коментар
30.04.2025 14:36 Відповісти
Як же так, говнометы вже прокукарикали про тупiх зебiлiв та змбомарафон, а тут таке.

АРТЕМ Булискерия #524928

Потужна відповідь на нічний терорир великих міст України- палаючий склад 🤦‍♂️ Хоча глядачі зомбофону - схавають

30.04.2025 07:26 Відповісти Керування спамом Мені подобається 12
Тонка червона лінія #590838

Так, не густо з ураженням "тлустих" цілей на пітьмі. Вчора якась бочка з нафтопродуктом, яку до обіду загасили, сьогодні - склад меблів чи ще чогось невійськового.

юрий Шмалько #512164

Чому не наносяться удари по більш ближньому Маріуполю, перетвореному на найбільший військовий хаб русні, та по прокладеній орками залізниці на Півдні?

30.04.2025 09:09 Відповісти Керування спамом Мені подобається 6
показати весь коментар
30.04.2025 15:23 Відповісти
Ну, добре... Раз ти так "принципово уперся", пояснюю: ті дві сполуки я назвав, як приклад застосування ІР у ініціюючих елементах **********... З таким же успіхом я міг назвать вогонь лісової пожежі, при ініціації вибуху ВР. Це - ПЕРШЕ.
ДРУГЕ - ти можеш ГАРАНТУВАТЬ, що, ці дві сполуки були там ПОВНІСТЮ ВІДСУТНІ, а не використані, за відсутності тобою перерахованих? За відсутності тротилу, у ІІ Світову війну, британці використовували для спорядження мінометних мін, желатин-динаміт. Ми наносимо удари по підприємствах ВПК Росії. Ти можеш ГАРАНТУВАТЬ, що у кацапів нема перебоїв з тобою названими хімічними з"єднаннями, і вони не почали використовувать для їх заміни, вищеназвані мною сполуки? Про заміну тротилу пікриновою кислотою, я вже казав...
Ти не ображайся, але в погоні за точністю, ти "разом з брудною водою, вихлюпнув дитину...". Тобто "підмінив предмет спору"...
показати весь коментар
01.05.2025 07:02 Відповісти