10665 відвідувачів онлайн

Українські танкісти показали точне ураження ворожої групи на великій відстані. ВIДЕО

Танкісти 77-ї окремої аеромобільної бригади знищили ворожу групу на Куп’янському напрямку п’ятьма прицільними пострілами з відстані понад 9 кілометрів.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, у бій з окупантами вступив 7-й Корпус швидкого реагування 77-ї ОАеМБр. Четверо російських військових, які намагалися закріпитися поблизу житлового будинку, були ліквідовані завдяки точній роботі екіпажу танка Т-72. Відео операції оприлюднили в соціальних мережах.

Топ коментарі
+3
Молодці , пишаємося вами !
показати весь коментар
14.09.2025 15:34 Відповісти
+2
Помиляєтесь. У Rh 120 L/55 ефективна відстань ураження для БОПС Rheinmetall DM63 APFSDS-T прямим наведення 4000 м. Для керованої протитанкової ракети LAHAT 8000 м. Але у цій війні танки с танками майже не воюють. Арта і дрони їх виносять задовго до зближення на дистанцію зустрічного бою. Деякі випадки таки трапляються. У разі великої недбалості штабного керування з обох сторон.
Для навісної траєкторії ОФС набоями Rheinmetall DM11 відстань не нормується. Але лазерний далекомір, приціл Zeiss PERI-R і СКВ EMES 15 розраховані до 10000 м.
Ло речи. Для гармати 2А46 і ОФС набоїв теж задекларована ефективна дальність вогню 10000 м.
показати весь коментар
14.09.2025 16:38 Відповісти
+1
то, мабуть корейська.....
(сарказм)
показати весь коментар
14.09.2025 15:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
невдало вибраний впн!
вам пшекам, дійсно кінець!
вже, пакуйся, та терміново біжи за віслу!!!!!
показати весь коментар
14.09.2025 15:10 Відповісти
Не панікуй,пристаркуватий гриню,тобі ніхто нічого не винен.Тим більше, свіжа інформація з поля бою становить певну таємницю.
показати весь коментар
14.09.2025 15:11 Відповісти
інформацію з лбз, я знаю безпосередньо!!!!!
бригада збирає на реб!
https://www.instagram.com/taniakrai/
показати весь коментар
14.09.2025 15:17 Відповісти
Вибачте, а з якого часу гармата сімдесятдвійки б'є на 9 км? Якийсь активно-реактивний набій з донним двигуном?
показати весь коментар
14.09.2025 14:54 Відповісти
то, мабуть корейська.....
(сарказм)
показати весь коментар
14.09.2025 15:12 Відповісти
Бо завжди було десь на 3 км максимум. В Леопарда до 5, якщо не помиляюся. А тут якийсь черговий рекорд, або ж друкарська помилка.
показати весь коментар
14.09.2025 15:17 Відповісти
Ну если верить гуглу, то вот: максимальная дальность стрельбы с закрытых огневых позиций (ЗОП) может достигать 8-10 км и более
показати весь коментар
14.09.2025 16:34 Відповісти
Чого саме? Гармати Т-72 ? Яким набоєм?
показати весь коментар
14.09.2025 16:37 Відповісти
Глубже я не копал, если интересно, сами гуглите)
показати весь коментар
14.09.2025 16:38 Відповісти
2А46 для 3ВОФ36.
показати весь коментар
14.09.2025 16:42 Відповісти
Але точність же в такому випадку 0, чи не так? Це ж не гаубиця.
показати весь коментар
14.09.2025 16:44 Відповісти
Помиляєтесь. У Rh 120 L/55 ефективна відстань ураження для БОПС Rheinmetall DM63 APFSDS-T прямим наведення 4000 м. Для керованої протитанкової ракети LAHAT 8000 м. Але у цій війні танки с танками майже не воюють. Арта і дрони їх виносять задовго до зближення на дистанцію зустрічного бою. Деякі випадки таки трапляються. У разі великої недбалості штабного керування з обох сторон.
Для навісної траєкторії ОФС набоями Rheinmetall DM11 відстань не нормується. Але лазерний далекомір, приціл Zeiss PERI-R і СКВ EMES 15 розраховані до 10000 м.
Ло речи. Для гармати 2А46 і ОФС набоїв теж задекларована ефективна дальність вогню 10000 м.
показати весь коментар
14.09.2025 16:38 Відповісти
Дякую, але мені здається що точність навісної стрільби з танкової - безнарізної!!! - гармати на таку відстань буде 0.
показати весь коментар
14.09.2025 16:42 Відповісти
Якби це було так, ніхто би не вкладався в системи наведення, керування огнем та осколково-фугасні набої. Вогонь з закритих позицій танками не дуже приємна але іноді необхідна річь у позиційній війні. Коли великий калібр потрібен, а підігнати значно менш захищену САУ обставини не дозволяють. Танк є танк. Щоб там не казали фанати ракет і дронів.
показати весь коментар
14.09.2025 16:47 Відповісти
Тим більше дякую за роз'яснення. Залишаюся при своїй думці (сподіваюся, тут допускається це): танк не призначений для таких дій, його гармата не має нарізів, влучити на такої відстані можна хіба що випадково, як з Граду, та спрацює лише проти незахищених цілей.
показати весь коментар
14.09.2025 16:52 Відповісти
..й для кого це - ус1 танков1 гармати гладеньк1..???
для кол1..??
..а задля нас - й нар1зн1 будуть..))
показати весь коментар
14.09.2025 21:55 Відповісти
Нарізні в челенджера. Ви переплутали. В сімдесятдвійки гладенька
показати весь коментар
15.09.2025 08:35 Відповісти
Ну ясное дело что навесной, и дистанция почти на пределе, поэтому удивляет точность
показати весь коментар
14.09.2025 16:45 Відповісти
Молодці , пишаємося вами !
показати весь коментар
14.09.2025 15:34 Відповісти
Не вірю. У нас вже снайпери на 4 км влучають, танкові "гармати снайперські" на 9 км поцілюють... Чому ж ми досі не перемогли?
показати весь коментар
14.09.2025 20:25 Відповісти
Тому що. Крім справності і кількість має значення.
показати весь коментар
14.09.2025 23:10 Відповісти