8218 відвідувачів онлайн

Український F-16 збив російський "Шахед" ракетою "повітря-повітря". ВIДЕО

У мережі опублікували відео, на якому український винищувач F-16 перехоплює російсько-іранський дрон "Шахед" під час масованої атаки РФ.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, пілот майстерно знищив ворожий БпЛА американською ракетою класу "повітря-повітря" AIM-9 Sidewinder.

Кадри зафіксовані тепловізором зенітного розрахунку на землі.

Топ коментарі
+20
Курва, ця ракета коштує як 20 тих шахедів, невже і програма дронів-перехоплювачів була розпилюванням бабла, а реально шахеди збивають тим, чим мали б збивати носії кабів?
показати весь коментар
28.12.2025 14:09 Відповісти
+9
У нас теж так збивають. Кулеметами не получалось. Літає воно і літає. Задовбало прям. На роботу треба йти. Всі чекають коли ж той дрон забаранять. А він цілий. Поки літак його не збив. Потім перевірив чистоту неба і дали відбій.
показати весь коментар
28.12.2025 14:09 Відповісти
+5
ПЗРК Ігла - самонавідна бойьова головка - не підходить, не.
показати весь коментар
28.12.2025 14:22 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
У нас теж так збивають. Кулеметами не получалось. Літає воно і літає. Задовбало прям. На роботу треба йти. Всі чекають коли ж той дрон забаранять. А він цілий. Поки літак його не збив. Потім перевірив чистоту неба і дали відбій.
показати весь коментар
28.12.2025 14:09 Відповісти
Курва, ця ракета коштує як 20 тих шахедів, невже і програма дронів-перехоплювачів була розпилюванням бабла, а реально шахеди збивають тим, чим мали б збивати носії кабів?
показати весь коментар
28.12.2025 14:09 Відповісти
Якщо припустити гіпотетичну комерційну угоду за участю старої, але сертифікованої та функціональної ракети (наприклад, AIM-9M, яка є більш актуальною для використання, ніж AIM-9B), її ціна може бути значно нижчою за ******* AIM-9X:

******* AIM-9X: близько 400 000 - 600 000 доларів США за одиницю.Старіші, але функціональні версії (як-от AIM-9M): Ціна може коливатися від 30 000 до 80 000 доларів США за одиницю, залежно від партії, стану та умов контракту (включно з обслуговуванням, пусковими установками тощо).
Це так каже ШІ. Я думаю ще дешевше
показати весь коментар
28.12.2025 14:19 Відповісти
ПЗРК Ігла - самонавідна бойьова головка - не підходить, не.
показати весь коментар
28.12.2025 14:22 Відповісти
Підтримую. Але я про те, що доцільно збивати різними способами, в тому числі і літаками. Просто усім вбили наратив, що використовують нові, дорогі ракети. Насправді ні. НАТО має на утилізацію ціла купа різних ракет, не тільки старі АІМ-9, а й інші. От ними і працюють, ніякими не новими. Причому частина ракет не вражає ціль ізза старості. Це теж враховано, просто слідом запускають іншу, ніяких проблем.
показати весь коментар
28.12.2025 14:31 Відповісти
Ну хоч так.
А що з тими обіцянками передати дальнобійні ракети повітря-повітря? Щось взагалі нічого не чув дуже давно.
показати весь коментар
28.12.2025 14:45 Відповісти
Про це ми не почуємо. Бачимо лише іноді наслідки, коли десь впав черговий пдрський пепелац. При трампі, можливо, взагалі не дають
показати весь коментар
28.12.2025 15:10 Відповісти
там здається цілий комплекс, з радарами наземними, ракета захоплює ціль тільки в кінці траєкторії
показати весь коментар
28.12.2025 15:28 Відповісти
Підходить але де розпил ???
показати весь коментар
28.12.2025 15:24 Відповісти
У тебе брати є? Хочаб три? Підвисити під F-16 з Іглами. Шахеди задешево збивати.
показати весь коментар
28.12.2025 18:11 Відповісти
AIM-9 ЗУР ближней дальности, до рубежа пуска КАБ ей не долететь.
показати весь коментар
28.12.2025 14:23 Відповісти
Дуже прикро, що нам передають лише такі ракети. Може ви чули що там із більш далекобійними ракетами?
показати весь коментар
28.12.2025 14:56 Відповісти
В открытых источниках есть инфа, где F-16 Украины сбил AIM-120 AMRAAM(средней дальности) русский Су-35. В июне 2025.
показати весь коментар
28.12.2025 15:20 Відповісти
може вони списані
тим паче впк сша на ній вже заробив
показати весь коментар
28.12.2025 14:26 Відповісти
але ж трампон і списані нам ПРОДАЄ. Тобто ЄС плотить!!!!
показати весь коментар
28.12.2025 16:45 Відповісти
Вы правы
Но возьмем , пан Sergis - для примера
Гипотетическую ситуацию
Что этот дрон прилетит в ваш дом
И убьет вас или кого - то из ваших близких
Можете хотя бы примерно , пан Sergis
Оценить СТОИМОСТЬ ВАШЕЙ ЖИЗНИ
ИЛИ ЖИЗНИ КОГО- ТО ИЗ ВАШИХ БЛИЗКИХ???????
Очень интересно....
показати весь коментар
28.12.2025 14:49 Відповісти
Тому я завжди спускаюсь у підвал щоб цього не сталось.
Питання було не у тому, що вони намагаються збивати тим, чим можуть, а у тому, що ще рік тому було анонсоване масове виробництво дронів-перехоплювачів, які мали повністю вирішити цю проблему (заява була про виробництво 900+ одиниць на добу), але ми досі маємо ситуацію, коли замість полювання на ворожі літаки, наші Ф-16 носяться за шахедами.
показати весь коментар
28.12.2025 14:54 Відповісти
А многие люди в городах
Не могут никуда спуститься
Потому что убежищ нет!!!
Вам на их жизни наплевать ??????????
Они копейки не стоят для вас????
показати весь коментар
28.12.2025 15:08 Відповісти
Я так бачу, ви просто хочете на когось накричати. Може спробуєте читати, що вам відповідають?

P.S. У мене теж нема сховища, я спускаюсь у звичайний підвал. То як щодо мого життя?
І от якби ви читали, що я пишу, то питали б не мене про життя інших, а нашу владу, яка купу часу тому анонсувала масштабну програму дронів-перехоплювачів, які мали вирішити проблему шахедів раз и назавжди. І тоді вже наші літаки вирішували зовсім інші задачі, а не просто функції ппо.
показати весь коментар
28.12.2025 15:18 Відповісти
а куди спускатись пенсіонерам з 28 поверха коли ще ї світла немає та не працює ліфт?
показати весь коментар
28.12.2025 16:46 Відповісти
Точно, пенсіонери так ********** жити на верхніх поверхах. Я не знаю ким треба бути, щоб купити квартиру на 28 поверсі, не маючи можливість спуститись, коли не працює ліфт.
А взагалі я б хотів запитати, може я у своєму коменті ще про щось писав? Чи ви теж бачите лише те, що хочете? Спробуйте читати весь комент, а не тільки перше речення. Може тоді зрозумієте що я хотів сказати.
показати весь коментар
28.12.2025 16:57 Відповісти
Ціна не у вартості ракети а в шкоді, яку той шахед може наробити.
показати весь коментар
28.12.2025 15:27 Відповісти
Ну так давайте петріотами збивати шахеди, у них там декілька десятків ракет, щось зможуть збити. Давайте вимагати застосовувати всі засоби ппо для збиття шахедів.
Чому ніхто не читає весь комент, а бачать лише те, що хочуть? Я пишу про те, що є набагато більш ефективний спосіб застосування авіації. Бо вони можуть збити приблизно однакову кількість що шахедів, що літаків. То може хай всеж літаки збивають?
Я прямо написав, що у нас вже давно мала діяти програма виробництва дронів-перехоплювачів, але вона не діє. Там були анонсовані якісь величезні цифри.
показати весь коментар
28.12.2025 15:34 Відповісти
Вот вы очень правильно написали
Если бы у нас были выплаты ПОГИБШИМ ГРАЖДАНСКИМ
От шахедов
Такие же, как ПОГИБШИМ на фронте
А это 15 миллионов гривен !!!!!!!
То многие изменилось бы....
Убежища начали бы строить - кругом!!!!!
Почему в Израиле все это есть?
Потому что дешевле государству построить убежища
Чем выплачивать компенсации гражданскому населению
показати весь коментар
28.12.2025 15:41 Відповісти
Тобто ти чекаєш від війни комерційну вигоду чи все-таки головним завданням є уникнення збитків і смертей, спричинених шахедом? Причому, якщо шахед знищить енергооб'єкт, то він явно буде коштувати дорожче, ніж AIM-9X
показати весь коментар
28.12.2025 15:44 Відповісти
Україна отримала ракети APKWS II для F-16, які значно дешеві для збивання "Шахедов".
Вартість ракети APKWS II становить 30 тисяч доларів, що значно дешевше в порівнянні з AIM-9 і AIM-120.
це вже писали та не раз
першу партію віддали на схід ,це вже теж писали .... кур..
показати весь коментар
28.12.2025 17:14 Відповісти
Це ж зовсім змінює всю картину. "allowing for up to 42 rockets by using six LAU-131/A" - тобто ті F-16, що у нас є, можуть повністю зачистити небо від наймасованішої атаки дронами?
То чому ми маємо стільки влучань? Може, як завжди, передали пару сотень тих ракет? Щось тут не сходиться.
показати весь коментар
28.12.2025 17:23 Відповісти
ти ждун чи свинособака?
показати весь коментар
28.12.2025 14:36 Відповісти
Дуже коштовно. Дуже. ПЗРК Ігла - самонавідна бойьова головка - пустив і забув. Дальність обнаруження 10 км. Ураження 6км. Які кулемети у ночі - та ніяки - візуально влучити дуже важко. F-16 ганятись за шахедом - для чого взагалі будували та використовували цей літак. Це, я так думаю, дав наводку на таке застосування синок зеленского - бо в нього в якийсь ігрушки так відбувається. Де, пилять, оті офіцери- пілоти, чому мовчать.
показати весь коментар
28.12.2025 14:20 Відповісти
Выстрел из Иглы будет стоить не дешевле АИМ-9. Просто эти ракеты стояли на вооружении огромного количества государств, до появляения мопедом для них целей просто не существовало, уже лет 30 стало понятно что воздушные бои в виде "собачьей свалки" где все друг за другом гоняются и в упор пускают ракеты и стреляют из пушек - больше не будут существовать. Сейчас - первый увидел - первым сбил. Но старых ракет сделаны сотни тысяч, и их уже по всем срокам нужно утилизировать. Да, гоняться за мопедом на боевом истребителе - это не лучшее решение, но это все равно дешевле чем стрелять по ним ракетами даже из ЗРК среднего радиуса действия. ИМХО дешевле чем дроны-перехватчики, которые будут запускаться или с земли - или что лучше с легкого самолета или дрона-матки + объектовое пво с автоматическими пушками типа Скайрейнджер или или очень дешевыми зенитными ракетами без самонаведения но с наведением с земли - проще вариантов не существует.
показати весь коментар
28.12.2025 14:38 Відповісти
То той же "Байрактар переобладнать... Він же давно пристосований до пуску ракет "повітря-земля"...
показати весь коментар
28.12.2025 14:44 Відповісти
як з'явилось,так і сховалось...
показати весь коментар
28.12.2025 14:50 Відповісти
Ігла дешеві ракети, автоматичні пушки можна було давно розробити, судячи по тому як всі оборонки їх освоїли зараз в короткі терміни.

Найактуальніше зараз і перспективніше це дрони перехватчики з ШІ вистрілив і забув, з якимось централізованим управлінням повязаним з системою ППО.

З поточними енергоефективними нейросітками там немає складності це зробити, тобто наземна РЛС веде шахед, а дрони автоматично стартують якщо шахед в зоні ураження, фактично у них уже є азимут від РЛС, їм залишається тільки полетіти в напрямку цілі і візуально захватити ціль в ІЧ діапазоні. Поточний рівень сегментації нейросіток настільки досконалий, що вони легко визначать Шахед по ознаках.

У нас уже все є, тільки мабуть немає бажання у когось організувати все в один комплекс, або всім просто пох... на то.
показати весь коментар
28.12.2025 14:51 Відповісти
«Stinger неодмінно показує кращі результати, якщо говорити в цифрах, при максимальній дальності "Игла" має реалістичну дальність ураження у 2500-3000 метрів на розвороті та на відході цілі. Stinger добре справляється на дистанції у 4700 метрів », - розповідає український зенітник.18 ****. 2022 г.
показати весь коментар
28.12.2025 14:45 Відповісти
Ігла швидше захоплює ціль чим стінгер, щось бачив таке пишуть в мережі. Та і ціна стінгера під 100к
показати весь коментар
28.12.2025 14:53 Відповісти
У Ігли багато модіфікацій - є такі шо знаходять ціль - 10 км. Ураження - 6 км. Поставити операторів там де б'ють рашисти і вже не перший місяц - все відомо. Але ж, кур..ва, презедент нічого не робить в цьому напрямку, взагалі. Кулемети, то так, нічого - то не ппо.
показати весь коментар
28.12.2025 15:10 Відповісти
Кулемети чи ЗУ 23-2 можуть бути ефективними в якості об'єктового ППО, коли будуть створювати по суті загороджувальний вогонь практично безпосередньо над ціллю (звичайно їх треба виставляти не по одному (наприклад, колись для самооборони зенітно-ракетної батареї в її 'мертвій зоні' було по штату цілих три ЗУшки, а вся батарейна позиція займала не більше гектара, який ці автомати мали прикривати).
показати весь коментар
28.12.2025 16:27 Відповісти
Со всем согласен кроме стоимости иглы и ракет. ПЗРК старые запасы уже выгребли все, потому если что то есть то оно современное - то есть стоит очень дорого. А вот ракетам тем по 50 лет, их утилизировать дороже чем отстрелять. Проблема в том что именно в нашей войне произошла дроновая революция. ПВО готовилось стрелять ракетами по нескольку миллионов баксов по летающей за 200 км цели стоимостью десятки миллионов баксов, а вместо этого полетели сотни целей по цене бюджетной малолитражи. К этому просто не готовились, и сейчас вынуждены реагировать, а тех кого это непосредственно не волнует - реагируют с большим опозданием. Ну не верю я что нельзя наладить за 2 года производство автоматических малокалиберных пушек с собственными радарами и цифровой системой управления, не в час по чайной ложке, не единицы в месяц а сотни. Ведь шахед сам по себе очень простая цель, он большой, он медленный, маломаневренный. Просто нужно в него стрелять.
показати весь коментар
28.12.2025 15:17 Відповісти
Вся увага прикута до ' патріотів, але у американців ще років двадцять тому для захисту афганських баз була розроблена автомобільна зенітна САУ з РЛС та 20 мм авіаційною скорострільною 6-ствольною гарматою (вони стоять і на 'іглах' (ф-15), і на 'фальконах' (ф-16), і на 'тандерболтах' (а-10)). Писали, що ці САУ непогано себе в афгані проявили.
показати весь коментар
28.12.2025 16:36 Відповісти
Тим хто переймається економікою збиття шахедів. Якщо на відео пілот використав ракету Гідра -70, то це супер економія. Пояснюю. Американська ракета Гідра 70 це старий американський НУРС вартісю 2500-2700$. Ті американці що не вибирали Трампа ,тобто розумні придумали для неї лазерне наведення і піся цього вона стала коштувати 21000$. Якщо брати до уваги що теперішній шахед ,після того що на нього понавішували кацапи ,то навіть без управління по відеоканалу це вже 230000$. І забудьте про 30-50кіло$. Стільки коштувала іранська шахед-болванка в 2022 році для кацапів.
показати весь коментар
28.12.2025 15:27 Відповісти
Таа.. в нас тих ракет за мільон..як в москалів дронів з 5т. Круто авжеж!?
показати весь коментар
28.12.2025 15:29 Відповісти
Дякую за захист неба, нашим соколикам!!
показати весь коментар
28.12.2025 15:35 Відповісти
Хоч і 'сайдвіндер' є найдешевшою ракетою американських ВПС (її виготовляють вже років 50), але збивати 'шахеди' ракетами з 'фальконів' це в певному сенсі забивати гвіздки мікроскопом. Західні винищувачі мали б, насамперед, відганяти носіїв москальських плануючих КАБів на відстані, з яких КАБи не долітатимуть до наших міст і позицій.
показати весь коментар
28.12.2025 16:17 Відповісти