4881 відвідувач онлайн

Суд Харкова не став визнавати шлюбні відносини між військовим Нацгвардії та його партнером

Дмитро Лясковецький і Євгеній Донець

Індустріальний районний суд Харкова відмовив у задоволенні заяви про визнання факту шлюбних відносин між двома чоловіками –– військовослужбовцем 17-ї бригади Нацгвардії Дмитром Лясковецьким та його партнером, юристом Євгенієм Донцем.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на hromadske.

Рішення суду

Під час попереднього засідання, яке відбулося 13 березня, суд заслухав позиції сторін і дослідив надані докази, які підтверджують спільне проживання пари. Сьогодні, 20 березня, суд оголосив про рішення не задовольняти заяву. Причиною відмови стала "недоведеність факту".

"Це означає, що суд відмовив у задоволенні заяви не тому, що не визнає одностатеві сімейні стосунки, а тому що є певні питання до доказової бази", - зазначила Оксана Гузь — адвокатка ГО "Інсайт" та БО "Марш Жінок", експертка зі злочинів з недискримінації.

Водночас зазначається, що під час засідання під будівлею суду перебували молодики із закритими обличчями, які скандували гасла проти одностатевих стосунків.

Більше про пару

  • Нагадаємо, раніше позивачі заявляли, що проживають разом понад вісім місяців, а Євгеній працює в юридичній фірмі Дмитра, якого мобілізували у 2024 році. Щоб домогтися визнання факту сімейних відносин, пара звернулася до суду, заявивши, що "інших варіантів розв'язання цієї проблеми немає".

Перше визнання судом фактичного шлюбу між чоловіками

В українській судовій практиці вже є прецедент визнання фактичних шлюбних відносин між двома чоловіками.

  • У червні 2025 року Деснянський райсуд Києва встановив наявність фактичних шлюбних відносин між парою відкритих геїв — першим секретарем Посольства України в Ізраїлі Зоряном Кісем та його партнером Тимуром Левчуком.
  • Український дипломат працював за кордоном і просив МЗС дозволити його партнерові поїхати з ним — але наштовхнувся на відмову через законодавство, яке визнає поняття шлюбу тільки як сімейний союз жінки та чоловіка.

У рішенні суду відзначалося, що законодавство України визнає два типи стосунків різностатевих пар: шлюб і фактичні шлюбні відносини, коли чоловік і жінка "проживають однією сім’єю, але не перебувають у шлюбі між собою". Зрештою, суд встановив факт спільного проживання однією сім’єю (фактичних шлюбних відносин) двох чоловіків.

Топ коментарі
+13
я, наприклад, не хочу пропаганди цієї "цивілізованості"... Чи у вас проблеми з визнанням мого права на власну думку?
показати весь коментар
20.03.2026 21:35 Відповісти
+13
ми краще чим раша, но нам не потрібні гей-паради і хлопчики в чулочках і трусіках жіночих, ніхто їм не забороняє нічого , але хай це гівно не афішують на вулицях і в метро.
показати весь коментар
20.03.2026 21:36 Відповісти
+12
та мені якось пох на те, як вони між собою своїми впуклостями і випуклостями користуються на добровільній основі. Мені навіть краще, бо конкуренція за самиць менше.

Мене хвилює, чому вас це хвилює )))
показати весь коментар
20.03.2026 21:16 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
показати весь коментар
20.03.2026 21:05 Відповісти
Весь цивілізований світ визнає одностатеві шлюби, а ви демонструєте свою дрімучість.
Чим ви кращі за засРашку? Яка вам різниця хто як спить, їсть і тд. Це все рівно, що показувати пальцем на людину з голубими очима, наприклад. Дикі люди ще..
показати весь коментар
20.03.2026 21:27 Відповісти
я, наприклад, не хочу пропаганди цієї "цивілізованості"... Чи у вас проблеми з визнанням мого права на власну думку?
показати весь коментар
20.03.2026 21:35 Відповісти
А я - хочу. Чим ти кращий за мене?
показати весь коментар
20.03.2026 22:15 Відповісти
ви гей ?
показати весь коментар
20.03.2026 22:19 Відповісти
Ні .
показати весь коментар
20.03.2026 22:23 Відповісти
Не треба інших затикати своїми уявленнями про цивілізованість. Хочеш, ну нехай, маєш право бажати.
показати весь коментар
20.03.2026 22:20 Відповісти
Те ж сама можна сказати і про тебе.
показати весь коментар
20.03.2026 22:40 Відповісти
Це не я почав розмови про "цивілізований світ" і "диких людей". Тому - ні, не можна.
показати весь коментар
20.03.2026 22:48 Відповісти
Краще бути дрімучим, ніж бути трахнутим збоченцями!
показати весь коментар
20.03.2026 21:35 Відповісти
Вони не збоченці. Ти дуже добре про себе думаєш, їм ти не потрібний.
показати весь коментар
20.03.2026 22:08 Відповісти
..а Ви такий доступний що боїтеся? Як би менше звертали на це увагу..то ніхто б нічого і не пропагував. А то вийде десятка півтора на вулицю зі своїми прапорами ..а стадо в сотні раз більше починає біснуватися! От і реклама!
показати весь коментар
20.03.2026 22:16 Відповісти
нічо вступимо до ЕС всі будемо такими. гей -гей Будьмо!
показати весь коментар
20.03.2026 22:26 Відповісти
О, кацапським духом понесло …,
показати весь коментар
20.03.2026 22:41 Відповісти
ми краще чим раша, но нам не потрібні гей-паради і хлопчики в чулочках і трусіках жіночих, ніхто їм не забороняє нічого , але хай це гівно не афішують на вулицях і в метро.
показати весь коментар
20.03.2026 21:36 Відповісти
Де ти бачив цю рекламу ? Місця потрібно знати ? Я ні в Європі, ні в Україні не бачила.
показати весь коментар
20.03.2026 22:13 Відповісти
на Луне...в Києві на вулиці, а потім і в метро, декілька років підряд...
показати весь коментар
20.03.2026 22:18 Відповісти
Що там було зображено?
показати весь коментар
20.03.2026 22:28 Відповісти
ходили з прапорами такими як у вас, написи були різні, гасла ...бридко було дивитись....поліціанти їх охороняли...нормальні люди ж не скандують і не пропагандують хто і як спить і з ким.
показати весь коментар
20.03.2026 22:43 Відповісти
о бельгійська гомосятіна намалювалося. чучело , ти яке відношення до України маєш?
показати весь коментар
20.03.2026 22:45 Відповісти
Тримайте. Травень 2017-го. Київ.

показати весь коментар
21.03.2026 01:32 Відповісти
"Весь світ визнає.."знаете, мне как-то похеру на весь свит. Я не хочу чтобы мои дети и внуки наблюдали как жирные *********, одев женские колготы и лифчики, будут толпой, кривляясь и гогоча шагать по центральной улице моего города.
-а вот насчёт того, шоб вжарить друг друга в жэпу-Да завсегда пожалуйста. Где-нибудь, когда дети не видят.
показати весь коментар
20.03.2026 21:40 Відповісти
Твої діти і внуки про це дізнаються і без тебе. Прикинь, якщо хтось із них народиться таким. Просто будьте толерантними.
показати весь коментар
20.03.2026 22:19 Відповісти
Сара, не знаю какого вы пола, но я написал, мне совершенно плевать на то что кто кого-то долбит в жэпу. Я только не хочу чтобы толстые голые ********* разгуливали в женском белье по моих улицах.
показати весь коментар
20.03.2026 23:39 Відповісти
Кстати лесбийская любовь мной приветствуется)) каюсь грешен.. ибо говорю об этом как человек очевидец..
показати весь коментар
20.03.2026 23:40 Відповісти
Фома, кого лякають такі відносини, самі мають потаємні наміри, усе за Фрейдом
показати весь коментар
20.03.2026 23:24 Відповісти
Белка-у меня есть потаємні наміри.. сознаюсь, въехал бы тебе в ж*** со свистом. Считай, мой каминг-аут))
показати весь коментар
20.03.2026 23:37 Відповісти
.. на це реакція стада буде значно спокійнійшою...ніж реакція на паради !!! )))
показати весь коментар
20.03.2026 22:18 Відповісти
Не виставляй свої фантазії напоказ.
показати весь коментар
20.03.2026 22:21 Відповісти
Та гоняй гівно по трубах мовчки. Який шлюб, курва перелякана?
показати весь коментар
20.03.2026 23:05 Відповісти
У нас, на відміну від засрашки, рух ЛГБТ не визнаний екстремістським.
показати весь коментар
20.03.2026 21:44 Відповісти
Я про піпл в основній своїй масі.
показати весь коментар
20.03.2026 22:20 Відповісти
У ЛГБТ-активістів часто-густо дещо викривлене розуміння толерантності.
Для них хто їх не любить - той і не толерантний.
Не захотіли прапори на установи чіпляти - репресують.
Не захотіли в школах "уроки рівності" впроваджувати - рота затикають.
Не толерантний - це коли з мотузкою і смолоскипом за ними ганяється. Хто не ганяється - той, значить, і толерантний.
А от зобов'язання їх любити - немає ані морального, ані юридичного.
показати весь коментар
20.03.2026 22:28 Відповісти
А визнати вдівцем партнера, якщо його друг загине на війні, захищаючи твій диван то як ? То другоє ? А сплачувати одну медстраховку замість двох , так як гетеропари? А поїхати жити за місцем довгострокового відрядження партнера на чотири- пʼять років ? Як тобі різниця? Твоїх грошей більше не стане через те, що їх визнають, як гей пару.
показати весь коментар
20.03.2026 22:38 Відповісти
У нас досі лежить без руху дуже гарний законопроєкт "https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/41497 Про інститут реєстрованих партнерств".
Він би розставив всі крапки над Ї.
Бо там, наскільи пам'ятаю текст, такий союз шлюбом не називається, реєструється в окремому реєстрі, однак юридичні наслідки має майже ідентичні шлюбу.
Імплементація такого закону одразу б показала, хто з ЛГБТ є труъ, а хто - позер примазаний.
Але зєлєним - не на часі. Вони з МВФ воюють.
показати весь коментар
20.03.2026 22:44 Відповісти
Всьому цивілізованому світу байдуже до будапештського меморандуму, агресії кремля, а також до того, що Біблія називає мерзотою...
показати весь коментар
21.03.2026 00:13 Відповісти
Дружіть організьмами просто так. От хитрожопі
показати весь коментар
20.03.2026 21:06 Відповісти
у тебе пацан пацана відбив чи чому ти так нервуєш ?
показати весь коментар
20.03.2026 21:12 Відповісти
Ігорьоша, не пались так
показати весь коментар
20.03.2026 21:13 Відповісти
та мені якось пох на те, як вони між собою своїми впуклостями і випуклостями користуються на добровільній основі. Мені навіть краще, бо конкуренція за самиць менше.

Мене хвилює, чому вас це хвилює )))
показати весь коментар
20.03.2026 21:16 Відповісти
А є зараз конкуренція на дівчат?
показати весь коментар
20.03.2026 21:34 Відповісти
кому і кобила ...

в тебе точно немає. Тебе відносини між пацанами хвилюють.
показати весь коментар
20.03.2026 21:36 Відповісти
Ну тебе точно хвилюють
показати весь коментар
20.03.2026 21:37 Відповісти
я не писав комент на подію. Комент на подію написав ти. А я написав комент на твій комент через 6 хвилин після твого коменту на подію.

То мабуть тебе, а не мене.
показати весь коментар
20.03.2026 21:42 Відповісти
Кто на ком стоял, позводьте осведомиЦЦА? Класика (Булгаков)...
показати весь коментар
20.03.2026 22:02 Відповісти
Треба у своєї бабусі (дружини), дітей чи онукв моїх запитати бо я вже не пам'ятаю...
показати весь коментар
20.03.2026 21:33 Відповісти
ну якщо в тебе бабуся - дружина, то питати треба в лікаря
показати весь коментар
20.03.2026 21:35 Відповісти
Дурко, нам з бабусею вже майже по 70 років.
показати весь коментар
20.03.2026 21:39 Відповісти
ну тоді самий час похвилюватись за гомосексуалістів
показати весь коментар
20.03.2026 21:44 Відповісти
Пітушки повсюди. Вже проходу немає.
показати весь коментар
20.03.2026 21:09 Відповісти
Та якось пофігу..в мене була одна така подружуля..доречі, кльова, краще за жінок..і гівна не порадить, і чесно скаже - як вдягнулась, підмаже морду професійно..
показати весь коментар
20.03.2026 21:13 Відповісти
Подобаєшся їм? Пристають?))))
показати весь коментар
20.03.2026 22:20 Відповісти
Це ж бальзам кремлівським рупорами скреп.
Не треба нічого вигадувати. Дуже мобілізує і пляма на всю націю
показати весь коментар
21.03.2026 00:17 Відповісти
а тому що є певні питання до доказової бази"

Стесняюсь спросить, а что в таком случае является доказательством?
показати весь коментар
20.03.2026 21:11 Відповісти
єслі дядя с дядєй нєжен - СПІД, рєбята, неізбєжен.

спіду нема, значить фейк
показати весь коментар
20.03.2026 21:13 Відповісти
Доказательством в таком случае является очевидно раздолбанный анус). Который судье продемонстрирован не был.
показати весь коментар
20.03.2026 21:42 Відповісти
Це такий викрутас для Європи, щоб дали гроші на війну і колись прийняли
показати весь коментар
21.03.2026 00:18 Відповісти
В нашій Конституції прописаний втступ в ЄС як мета. Але одна із умов вступу, дозволити содомітам одружуватись
показати весь коментар
20.03.2026 21:12 Відповісти
У таких країнах як Польща, Угорщина, Болгарія, Словаччина, Литва та Латвія, у конституціях закріплено визначення шлюбу як виключно союзу чоловіка та жінки.
показати весь коментар
20.03.2026 21:20 Відповісти
А можна докладніше, де саме ця умова вступу прописана? Саме "дозвіл одностатевих шлюбів", саме як обов'язкова умова.
показати весь коментар
20.03.2026 21:32 Відповісти
Це так каже Медведчук.
показати весь коментар
20.03.2026 21:38 Відповісти
показати весь коментар
20.03.2026 21:14 Відповісти
показати весь коментар
20.03.2026 21:14 Відповісти
как воевать-то Герои, как залезть в чужую постель-так пид@ры.......
показати весь коментар
20.03.2026 21:18 Відповісти
Підари в расії, у нас геї!
показати весь коментар
20.03.2026 21:33 Відповісти
показати весь коментар
20.03.2026 23:29 Відповісти
Так, це допоможе прискорений вступ до ЄС чи ні?
показати весь коментар
20.03.2026 21:18 Відповісти
Безумовно! У нас повинно бути це абсолютно законним і звичним явищем.
показати весь коментар
20.03.2026 21:23 Відповісти
Ти на цьому наполягаєш?
показати весь коментар
20.03.2026 21:27 Відповісти
Так. Тотальна легалізація гатіння в туза буде останнім цвяхом в труну нашої гнилої цивілізації.
показати весь коментар
20.03.2026 21:34 Відповісти
та ну нах
показати весь коментар
20.03.2026 21:37 Відповісти
Мерзота
показати весь коментар
21.03.2026 00:19 Відповісти
Українці так боялися гейропи, що наголосували собі підарів з москви .

І на наступних виборах, знову вилізе черговий "український вибір медведчука" або якась організація на захис сімейних цінностей і за хороші гроші з москви знову завалить проєвропейський курс. нич ся не мінять
показати весь коментар
20.03.2026 21:40 Відповісти
Курс проєвропейський, я б навіть сказав без-мила-в-європейський. Тільки вони навіть у двір не пускають.
показати весь коментар
20.03.2026 21:48 Відповісти
А для чого ********** узаконені шлюбні відносини, хтось з них чи з тих хто не проти реклами содомії пояснити можуть?
показати весь коментар
20.03.2026 21:42 Відповісти
Коли один з них військовий то може загинути чи отримати важке поранення. В палату до пораненого просто знайомого не впустять. Спільно нажите майно, в випадку загибелі одного, партнеру не віддадуть.
показати весь коментар
20.03.2026 22:02 Відповісти
Причиною відмови стала "недоведеність факту". От якби була діарея, то це можна було б вважати фактом як критичні дні.
показати весь коментар
20.03.2026 21:43 Відповісти
какие у них могут быть семейные отношения если они не могут иметь детей? дурка
показати весь коментар
20.03.2026 21:57 Відповісти
В моїх сусідів не було дітей, але ніхто не сумнівався, що вони подружжя. Чоловік і жінка. От не могли мати дітей.
показати весь коментар
20.03.2026 22:05 Відповісти
Щоб стати цивілізованими доведеться пожертвувати задом.
показати весь коментар
20.03.2026 22:21 Відповісти
як мило... дивитись на таке....
показати весь коментар
20.03.2026 22:28 Відповісти
Алоїз Шікльгрубер був би радий таке почути
показати весь коментар
20.03.2026 23:20 Відповісти
Україна це європа ****
показати весь коментар
20.03.2026 22:34 Відповісти
Такі відносини каралися у совуі, це був тоталітарний режим! Дивиться самі, чоловіки дорослі люди, мають такі стосунки, які їм подобаються та не спричиняють нікому шкоди! Чому суспільство їх вважає чудовиськами ? Вони вкрали, зґвалтували, вбили? Якщо люди зрозуміють, що кожен має право на щастя , можливо й війни закінчаться!
показати весь коментар
20.03.2026 23:16 Відповісти
А чого, чого це вони не можуть офіційно бути у шлюбі. Обоє дорослих вибрали бути разом, чого це ми маємо бути проти
показати весь коментар
20.03.2026 23:24 Відповісти
Бо людям заздрісно...
показати весь коментар
20.03.2026 23:52 Відповісти
Це мерзота
показати весь коментар
21.03.2026 00:21 Відповісти
Мене інше цікавить, я служив 3 роки, якось по судам не міг їздити, і навіть з дружиною бачитись не міг. А тут військовослужбовець права свої відстоює. От цікаво, яку службу він несе і графік його перебування в частині?
показати весь коментар
21.03.2026 00:08 Відповісти
Який "скрепний' судья! Напевно кацап! Вони такі- православні! Істові! Яка може бути одностатева?? Тільки у Чечні....і то в горах!
показати весь коментар
21.03.2026 00:12 Відповісти
Шлюб це створення родини --народження дітей , які будуть мати прізвище батька . Шлюб це продовження роду . Одностатеві не в змозі продовжувати рід . Одностатеві можуть бути виключно партнерами .
показати весь коментар
21.03.2026 00:32 Відповісти
"КиївПрайд (англ. KyivPride) - українська громадська організація, що ставить за мету підвищення обізнаності щодо проблем ЛГБТ-спільноти серед українців. Заснована у 2016 році..."
А які такі у них проблеми? Їм хтось не дає займатися тим, чим вони займаються?

"У 2026 році "марш рівності" заплановано на 21 червня, а фестиваль «КиївПрайдПарк» - на 14 червня."
От куди треба ТЦКшників відправити, хай там записують добровольців в ОГП (Окремий ГомоПолк). Рівність так рівність. Сєрлєщ з Мустафою - будуть у них за командирів, Заліщучка за медсестру! )))

показати весь коментар
21.03.2026 02:07 Відповісти
До речі. Якого рожна їм ще потрібно?

"10 листопада депутати підтримали п'ять із шести законопроектів "безвізового пакету", відмовившись віддати голоси за антидискримінаційну поправку.
У підсумку, після декількох відмов Ради голосувати і запевнень Володимира Гройсмана, який на той момент був спікером Верховної Ради, що одностатеві шлюби в Україні не легалізують, 12 листопада 2015 року депутати все-таки її підтримали.
23 листопада 2015 року закон, що забороняє дискримінацію, зокрема за ознакою сексуальної орієнтації, у сфері праці, підписав президент України Петро Порошенко."

П.С. Цікаво, а якщо їм дозволити одружитися, новоспеченій "жінці" можна буде вільно виїзджати за кордон? Бо тут вже було про хлопа, який одружився на своїй 80-річній тещі з інвалідністю, аби тільки дременути з України.
показати весь коментар
21.03.2026 02:20 Відповісти