6961 посетитель онлайн

Суд Харькова не стал признавать брачные отношения между военнослужащим Нацгвардии и его партнером

Дмитрий Лясковецкий и Евгений Донец

Индустриальный районный суд Харькова отказал в удовлетворении заявления о признании факта брачных отношений между двумя мужчинами — военнослужащим 17-й бригады Национальной гвардии Дмитрием Лясковецким и его партнером, юристом Евгением Донцем.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на hromadske.

Решение суда

Во время предварительного заседания, которое состоялось 13 марта, суд заслушал позиции сторон и изучил представленные доказательства, подтверждающие совместное проживание пары. Сегодня, 20 марта, суд объявил о решении не удовлетворять заявление. Причиной отказа стала "недоказанность факта".

"Это означает, что суд отказал в удовлетворении заявления не потому, что не признает однополые семейные отношения, а потому, что есть определенные вопросы к доказательной базе", — отметила Оксана Гузь — адвокат ОО "Инсайт" и БО "Марш женщин", эксперт по преступлениям, связанным с дискриминацией.

В то же время отмечается, что во время заседания у здания суда находились молодые люди с закрытыми лицами, которые скандировали лозунги против однополых отношений.

Подробнее о паре

  • Напомним, ранее истцы заявляли, что проживают вместе более восьми месяцев, а Евгений работает в юридической фирме Дмитрия, которого мобилизовали в 2024 году. Чтобы добиться признания факта семейных отношений, пара обратилась в суд, заявив, что "других вариантов решения этой проблемы нет".

Первое признание судом фактического брака между мужчинами

В украинской судебной практике уже есть прецедент признания фактических брачных отношений между двумя мужчинами.

  • В июне 2025 года Деснянский райсуд Киева установил наличие фактических брачных отношений между парой открытых геев — первым секретарем Посольства Украины в Израиле Зоряном Кисем и его партнером Тимуром Левчуком.
  • Украинский дипломат работал за границей и просил МИД разрешить его партнеру поехать с ним — но столкнулся с отказом из-за законодательства, которое признает понятие брака только как семейный союз женщины и мужчины.

В решении суда отмечалось, что законодательство Украины признает два типа отношений разнополых пар: брак и фактические брачные отношения, когда мужчина и женщина "проживают одной семьей, но не состоят в браке между собой". В итоге суд установил факт совместного проживания одной семьей (фактических брачных отношений) двух мужчин.

Топ комментарии
+15
я, наприклад, не хочу пропаганди цієї "цивілізованості"... Чи у вас проблеми з визнанням мого права на власну думку?
показать весь комментарий
20.03.2026 21:35 Ответить
+15
ми краще чим раша, но нам не потрібні гей-паради і хлопчики в чулочках і трусіках жіночих, ніхто їм не забороняє нічого , але хай це гівно не афішують на вулицях і в метро.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:36 Ответить
+13
та мені якось пох на те, як вони між собою своїми впуклостями і випуклостями користуються на добровільній основі. Мені навіть краще, бо конкуренція за самиць менше.

Мене хвилює, чому вас це хвилює )))
показать весь комментарий
20.03.2026 21:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
20.03.2026 21:05 Ответить
Весь цивілізований світ визнає одностатеві шлюби, а ви демонструєте свою дрімучість.
Чим ви кращі за засРашку? Яка вам різниця хто як спить, їсть і тд. Це все рівно, що показувати пальцем на людину з голубими очима, наприклад. Дикі люди ще..
показать весь комментарий
20.03.2026 21:27 Ответить
я, наприклад, не хочу пропаганди цієї "цивілізованості"... Чи у вас проблеми з визнанням мого права на власну думку?
показать весь комментарий
20.03.2026 21:35 Ответить
А я - хочу. Чим ти кращий за мене?
показать весь комментарий
20.03.2026 22:15 Ответить
ви гей ?
показать весь комментарий
20.03.2026 22:19 Ответить
Ні .
показать весь комментарий
20.03.2026 22:23 Ответить
Не треба інших затикати своїми уявленнями про цивілізованість. Хочеш, ну нехай, маєш право бажати.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:20 Ответить
Те ж сама можна сказати і про тебе.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:40 Ответить
Це не я почав розмови про "цивілізований світ" і "диких людей". Тому - ні, не можна.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:48 Ответить
Краще бути дрімучим, ніж бути трахнутим збоченцями!
показать весь комментарий
20.03.2026 21:35 Ответить
Вони не збоченці. Ти дуже добре про себе думаєш, їм ти не потрібний.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:08 Ответить
..а Ви такий доступний що боїтеся? Як би менше звертали на це увагу..то ніхто б нічого і не пропагував. А то вийде десятка півтора на вулицю зі своїми прапорами ..а стадо в сотні раз більше починає біснуватися! От і реклама!
показать весь комментарий
20.03.2026 22:16 Ответить
нічо вступимо до ЕС всі будемо такими. гей -гей Будьмо!
показать весь комментарий
20.03.2026 22:26 Ответить
О, кацапським духом понесло …,
показать весь комментарий
20.03.2026 22:41 Ответить
ми краще чим раша, но нам не потрібні гей-паради і хлопчики в чулочках і трусіках жіночих, ніхто їм не забороняє нічого , але хай це гівно не афішують на вулицях і в метро.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:36 Ответить
Де ти бачив цю рекламу ? Місця потрібно знати ? Я ні в Європі, ні в Україні не бачила.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:13 Ответить
на Луне...в Києві на вулиці, а потім і в метро, декілька років підряд...
показать весь комментарий
20.03.2026 22:18 Ответить
Що там було зображено?
показать весь комментарий
20.03.2026 22:28 Ответить
ходили з прапорами такими як у вас, написи були різні, гасла ...бридко було дивитись....поліціанти їх охороняли...нормальні люди ж не скандують і не пропагандують хто і як спить і з ким.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:43 Ответить
о бельгійська гомосятіна намалювалося. чучело , ти яке відношення до України маєш?
показать весь комментарий
20.03.2026 22:45 Ответить
Тримайте. Травень 2017-го. Київ.

показать весь комментарий
21.03.2026 01:32 Ответить
"Весь світ визнає.."знаете, мне как-то похеру на весь свит. Я не хочу чтобы мои дети и внуки наблюдали как жирные *********, одев женские колготы и лифчики, будут толпой, кривляясь и гогоча шагать по центральной улице моего города.
-а вот насчёт того, шоб вжарить друг друга в жэпу-Да завсегда пожалуйста. Где-нибудь, когда дети не видят.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:40 Ответить
Твої діти і внуки про це дізнаються і без тебе. Прикинь, якщо хтось із них народиться таким. Просто будьте толерантними.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:19 Ответить
Сара, не знаю какого вы пола, но я написал, мне совершенно плевать на то что кто кого-то долбит в жэпу. Я только не хочу чтобы толстые голые ********* разгуливали в женском белье по моих улицах.
показать весь комментарий
20.03.2026 23:39 Ответить
Кстати лесбийская любовь мной приветствуется)) каюсь грешен.. ибо говорю об этом как человек очевидец..
показать весь комментарий
20.03.2026 23:40 Ответить
Фома, кого лякають такі відносини, самі мають потаємні наміри, усе за Фрейдом
показать весь комментарий
20.03.2026 23:24 Ответить
Белка-у меня есть потаємні наміри.. сознаюсь, въехал бы тебе в ж*** со свистом. Считай, мой каминг-аут))
показать весь комментарий
20.03.2026 23:37 Ответить
.. на це реакція стада буде значно спокійнійшою...ніж реакція на паради !!! )))
показать весь комментарий
20.03.2026 22:18 Ответить
Не виставляй свої фантазії напоказ.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:21 Ответить
Та гоняй гівно по трубах мовчки. Який шлюб, курва перелякана?
показать весь комментарий
20.03.2026 23:05 Ответить
У нас, на відміну від засрашки, рух ЛГБТ не визнаний екстремістським.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:44 Ответить
Я про піпл в основній своїй масі.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:20 Ответить
У ЛГБТ-активістів часто-густо дещо викривлене розуміння толерантності.
Для них хто їх не любить - той і не толерантний.
Не захотіли прапори на установи чіпляти - репресують.
Не захотіли в школах "уроки рівності" впроваджувати - рота затикають.
Не толерантний - це коли з мотузкою і смолоскипом за ними ганяється. Хто не ганяється - той, значить, і толерантний.
А от зобов'язання їх любити - немає ані морального, ані юридичного.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:28 Ответить
А визнати вдівцем партнера, якщо його друг загине на війні, захищаючи твій диван то як ? То другоє ? А сплачувати одну медстраховку замість двох , так як гетеропари? А поїхати жити за місцем довгострокового відрядження партнера на чотири- пʼять років ? Як тобі різниця? Твоїх грошей більше не стане через те, що їх визнають, як гей пару.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:38 Ответить
У нас досі лежить без руху дуже гарний законопроєкт "https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/41497 Про інститут реєстрованих партнерств".
Він би розставив всі крапки над Ї.
Бо там, наскільи пам'ятаю текст, такий союз шлюбом не називається, реєструється в окремому реєстрі, однак юридичні наслідки має майже ідентичні шлюбу.
Імплементація такого закону одразу б показала, хто з ЛГБТ є труъ, а хто - позер примазаний.
Але зєлєним - не на часі. Вони з МВФ воюють.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:44 Ответить
Всьому цивілізованому світу байдуже до будапештського меморандуму, агресії кремля, а також до того, що Біблія називає мерзотою...
показать весь комментарий
21.03.2026 00:13 Ответить
Дружіть організьмами просто так. От хитрожопі
показать весь комментарий
20.03.2026 21:06 Ответить
у тебе пацан пацана відбив чи чому ти так нервуєш ?
показать весь комментарий
20.03.2026 21:12 Ответить
Ігорьоша, не пались так
показать весь комментарий
20.03.2026 21:13 Ответить
та мені якось пох на те, як вони між собою своїми впуклостями і випуклостями користуються на добровільній основі. Мені навіть краще, бо конкуренція за самиць менше.

Мене хвилює, чому вас це хвилює )))
показать весь комментарий
20.03.2026 21:16 Ответить
А є зараз конкуренція на дівчат?
показать весь комментарий
20.03.2026 21:34 Ответить
кому і кобила ...

в тебе точно немає. Тебе відносини між пацанами хвилюють.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:36 Ответить
Ну тебе точно хвилюють
показать весь комментарий
20.03.2026 21:37 Ответить
я не писав комент на подію. Комент на подію написав ти. А я написав комент на твій комент через 6 хвилин після твого коменту на подію.

То мабуть тебе, а не мене.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:42 Ответить
Кто на ком стоял, позводьте осведомиЦЦА? Класика (Булгаков)...
показать весь комментарий
20.03.2026 22:02 Ответить
Треба у своєї бабусі (дружини), дітей чи онукв моїх запитати бо я вже не пам'ятаю...
показать весь комментарий
20.03.2026 21:33 Ответить
ну якщо в тебе бабуся - дружина, то питати треба в лікаря
показать весь комментарий
20.03.2026 21:35 Ответить
Дурко, нам з бабусею вже майже по 70 років.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:39 Ответить
ну тоді самий час похвилюватись за гомосексуалістів
показать весь комментарий
20.03.2026 21:44 Ответить
Пітушки повсюди. Вже проходу немає.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:09 Ответить
Та якось пофігу..в мене була одна така подружуля..доречі, кльова, краще за жінок..і гівна не порадить, і чесно скаже - як вдягнулась, підмаже морду професійно..
показать весь комментарий
20.03.2026 21:13 Ответить
Подобаєшся їм? Пристають?))))
показать весь комментарий
20.03.2026 22:20 Ответить
Це ж бальзам кремлівським рупорами скреп.
Не треба нічого вигадувати. Дуже мобілізує і пляма на всю націю
показать весь комментарий
21.03.2026 00:17 Ответить
а тому що є певні питання до доказової бази"

Стесняюсь спросить, а что в таком случае является доказательством?
показать весь комментарий
20.03.2026 21:11 Ответить
єслі дядя с дядєй нєжен - СПІД, рєбята, неізбєжен.

спіду нема, значить фейк
показать весь комментарий
20.03.2026 21:13 Ответить
Доказательством в таком случае является очевидно раздолбанный анус). Который судье продемонстрирован не был.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:42 Ответить
Це такий викрутас для Європи, щоб дали гроші на війну і колись прийняли
показать весь комментарий
21.03.2026 00:18 Ответить
В нашій Конституції прописаний втступ в ЄС як мета. Але одна із умов вступу, дозволити содомітам одружуватись
показать весь комментарий
20.03.2026 21:12 Ответить
У таких країнах як Польща, Угорщина, Болгарія, Словаччина, Литва та Латвія, у конституціях закріплено визначення шлюбу як виключно союзу чоловіка та жінки.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:20 Ответить
А можна докладніше, де саме ця умова вступу прописана? Саме "дозвіл одностатевих шлюбів", саме як обов'язкова умова.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:32 Ответить
Це так каже Медведчук.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:38 Ответить
показать весь комментарий
20.03.2026 21:14 Ответить
показать весь комментарий
20.03.2026 21:14 Ответить
как воевать-то Герои, как залезть в чужую постель-так пид@ры.......
показать весь комментарий
20.03.2026 21:18 Ответить
Підари в расії, у нас геї!
показать весь комментарий
20.03.2026 21:33 Ответить
показать весь комментарий
20.03.2026 23:29 Ответить
Так, це допоможе прискорений вступ до ЄС чи ні?
показать весь комментарий
20.03.2026 21:18 Ответить
Безумовно! У нас повинно бути це абсолютно законним і звичним явищем.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:23 Ответить
Ти на цьому наполягаєш?
показать весь комментарий
20.03.2026 21:27 Ответить
Так. Тотальна легалізація гатіння в туза буде останнім цвяхом в труну нашої гнилої цивілізації.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:34 Ответить
та ну нах
показать весь комментарий
20.03.2026 21:37 Ответить
Мерзота
показать весь комментарий
21.03.2026 00:19 Ответить
Українці так боялися гейропи, що наголосували собі підарів з москви .

І на наступних виборах, знову вилізе черговий "український вибір медведчука" або якась організація на захис сімейних цінностей і за хороші гроші з москви знову завалить проєвропейський курс. нич ся не мінять
показать весь комментарий
20.03.2026 21:40 Ответить
Курс проєвропейський, я б навіть сказав без-мила-в-європейський. Тільки вони навіть у двір не пускають.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:48 Ответить
А для чого ********** узаконені шлюбні відносини, хтось з них чи з тих хто не проти реклами содомії пояснити можуть?
показать весь комментарий
20.03.2026 21:42 Ответить
Коли один з них військовий то може загинути чи отримати важке поранення. В палату до пораненого просто знайомого не впустять. Спільно нажите майно, в випадку загибелі одного, партнеру не віддадуть.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:02 Ответить
Причиною відмови стала "недоведеність факту". От якби була діарея, то це можна було б вважати фактом як критичні дні.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:43 Ответить
какие у них могут быть семейные отношения если они не могут иметь детей? дурка
показать весь комментарий
20.03.2026 21:57 Ответить
В моїх сусідів не було дітей, але ніхто не сумнівався, що вони подружжя. Чоловік і жінка. От не могли мати дітей.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:05 Ответить
Щоб стати цивілізованими доведеться пожертвувати задом.
показать весь комментарий
20.03.2026 22:21 Ответить
як мило... дивитись на таке....
показать весь комментарий
20.03.2026 22:28 Ответить
Алоїз Шікльгрубер був би радий таке почути
показать весь комментарий
20.03.2026 23:20 Ответить
Україна це європа ****
показать весь комментарий
20.03.2026 22:34 Ответить
Такі відносини каралися у совуі, це був тоталітарний режим! Дивиться самі, чоловіки дорослі люди, мають такі стосунки, які їм подобаються та не спричиняють нікому шкоди! Чому суспільство їх вважає чудовиськами ? Вони вкрали, зґвалтували, вбили? Якщо люди зрозуміють, що кожен має право на щастя , можливо й війни закінчаться!
показать весь комментарий
20.03.2026 23:16 Ответить
А чого, чого це вони не можуть офіційно бути у шлюбі. Обоє дорослих вибрали бути разом, чого це ми маємо бути проти
показать весь комментарий
20.03.2026 23:24 Ответить
Бо людям заздрісно...
показать весь комментарий
20.03.2026 23:52 Ответить
Це мерзота
показать весь комментарий
21.03.2026 00:21 Ответить
Мене інше цікавить, я служив 3 роки, якось по судам не міг їздити, і навіть з дружиною бачитись не міг. А тут військовослужбовець права свої відстоює. От цікаво, яку службу він несе і графік його перебування в частині?
показать весь комментарий
21.03.2026 00:08 Ответить
Який "скрепний' судья! Напевно кацап! Вони такі- православні! Істові! Яка може бути одностатева?? Тільки у Чечні....і то в горах!
показать весь комментарий
21.03.2026 00:12 Ответить
Шлюб це створення родини --народження дітей , які будуть мати прізвище батька . Шлюб це продовження роду . Одностатеві не в змозі продовжувати рід . Одностатеві можуть бути виключно партнерами .
показать весь комментарий
21.03.2026 00:32 Ответить
"КиївПрайд (англ. KyivPride) - українська громадська організація, що ставить за мету підвищення обізнаності щодо проблем ЛГБТ-спільноти серед українців. Заснована у 2016 році..."
А які такі у них проблеми? Їм хтось не дає займатися тим, чим вони займаються?

"У 2026 році "марш рівності" заплановано на 21 червня, а фестиваль «КиївПрайдПарк» - на 14 червня."
От куди треба ТЦКшників відправити, хай там записують добровольців в ОГП (Окремий ГомоПолк). Рівність так рівність. Сєрлєщ з Мустафою - будуть у них за командирів, Заліщучка за медсестру! )))

показать весь комментарий
21.03.2026 02:07 Ответить
До речі. Якого рожна їм ще потрібно?

"10 листопада депутати підтримали п'ять із шести законопроектів "безвізового пакету", відмовившись віддати голоси за антидискримінаційну поправку.
У підсумку, після декількох відмов Ради голосувати і запевнень Володимира Гройсмана, який на той момент був спікером Верховної Ради, що одностатеві шлюби в Україні не легалізують, 12 листопада 2015 року депутати все-таки її підтримали.
23 листопада 2015 року закон, що забороняє дискримінацію, зокрема за ознакою сексуальної орієнтації, у сфері праці, підписав президент України Петро Порошенко."

П.С. Цікаво, а якщо їм дозволити одружитися, новоспеченій "жінці" можна буде вільно виїзджати за кордон? Бо тут вже було про хлопа, який одружився на своїй 80-річній тещі з інвалідністю, аби тільки дременути з України.
показать весь комментарий
21.03.2026 02:20 Ответить