18469 посетителей онлайн

Образование тромбов у привитых вакциной AstraZeneca было вызвано аутоиммунной реакцией, - ученые

Образование тромбов у привитых вакциной AstraZeneca было вызвано аутоиммунной реакцией, - ученые

Специалисты из Норвегии и Германии независимо друг от друга пришли к выводу, что образование тромбов у привитых COVID-вакциной AstraZeneca было вызвано аутоиммунной реакцией.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal.

Профессор гематологии из Норвегии Пол Андре Хольм, возглавлявший исследование случаев болезни у привитых в стране, заявил, что в ходе работы было определено антитело, которое формируется после вакцинации и может провоцировать аутоиммунную реакцию и последующий тромбоз. Опираясь на эти выводы, норвежские власти пока не стали возобновлять вакцинацию препаратом AstraZeneca.

Профессор из Германии Андреас Грайнахер, под руководством которого также работала группа исследователей, заявил о схожих выводах. Он отметил, что при появлении головной боли, головокружения или нарушений зрения после прививки диагностировать осложнения можно с помощью анализа крови.

"У очень, очень небольшого числа людей будут развиваться подобные осложнения. Но в случаях, когда это происходит, мы знаем, как лечить таких пациентов", - приводит WSJ слова Грайнахера.

В марте AstraZeneca оказалась в центре скандала из-за случаев образования тромбов у привитых людей. Несколько европейских стран приостановили использование препарата, однако позднее Европейское агентство по лекарственным средствам подтвердило безопасность вакцины. В свою очередь ВОЗ заявила, что преимущества препарата перевешивают возможные риски.

После этого во многих странах, среди которых Италия, Франция и Канада, снова разрешили использовать препарат. Но несколько государств, включая Норвегию, Швецию и Данию, решили собрать больше данных перед возобновлением кампании.

Топ комментарии
+45
Образование тромбов у привитых вакциной AstraZeneca было вызвано аутоиммунной реакцией, - ученые - Цензор.НЕТ 5980
показать весь комментарий
20.03.2021 16:56 Ответить
+23
Врахуйте, що він планує завезти десь 30 млн доз.
Шалено розбагатіє мужик.
показать весь комментарий
20.03.2021 16:58 Ответить
+18
Зато у нас был выбор в 2019 году, но баранам захотелось "паприколу", в результате чего баранам и досталась реплика тромбозной сыворотки
показать весь комментарий
20.03.2021 18:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ну это ж другое дело! Да?
показать весь комментарий
20.03.2021 16:54 Ответить
Сколько людей погибло под ИВЛ? Какая там смертность? Думать нужно, прежде чем вякать.
показать весь комментарий
20.03.2021 17:16 Ответить
А при чем тромбоз к ИВЛ? Думать нужно, прежде чем вякать.
показать весь комментарий
20.03.2021 17:29 Ответить
так бо если не вакцинировать - то допустим под ивл отдадут швартовы - 10000 тех кто бы не заболел, а если вакцинировать, то от вакцины - 5(едениц), а под ивл не попадут 15000.
показать весь комментарий
20.03.2021 17:36 Ответить
А если вакцинировать не АстраЗенекой, а, тем более, не её индийской репликой, то и тромбоза никакого не будет, и под ИВЛ не попадут
показать весь комментарий
20.03.2021 17:42 Ответить
Я уже устал повторять для упоротых: - У нас нет вариантов чем вакцинироваться.
Дефицит вакцин везде. И то что нам досталась копия астразенеки это уже считай повезло.
Пфайзер нам будет доступен в лучшем случае через год, когда он уже и нах не нужен. Потому что к тому моменту часть будет в гробах, а остальные все поголовно с естественным имунитетом.
показать весь комментарий
20.03.2021 17:57 Ответить
Зато у нас был выбор в 2019 году, но баранам захотелось "паприколу", в результате чего баранам и досталась реплика тромбозной сыворотки
показать весь комментарий
20.03.2021 18:37 Ответить
все-таки разливщики вакцин сказали что летом надо было бронировать поставки, так что тут Стебанов должен был бы.... ну я х.з., объявить ся психом, или застрелиться. да и то шо Зеля звонил какому то боссу типо дай вакцины, тот воспринял примерно так:
просто интересно - они действуют так как будто знают шо никто им ниче не сделает... страну развалить можно например, ибо не вижу объяснений - все предзаказывали - почему и этот поц не предзаказал?
показать весь комментарий
20.03.2021 18:38 Ответить
Варіант перехворіти ковідом з маленькою ймовірністю ,що у важкій формі і ще меншою померти, чи вколотись якимось шмурдяком з високою ймовірністю померти від тромбозу? Навіть не знаю...
показать весь комментарий
20.03.2021 18:43 Ответить
Я об этом пишу уже год, идиоты не читают и не реагируют,зато БОТЫ тут как тут, сразу по 10 штук цепляются под моими комментами про вакцинацию. Недавно в Грузии медсестра умерла после вакцинации, 27 лет было. Кто ее теперь воскресит? Таких как она сотни по всему миру. Читала состав вакцины - там ГМО, генетически модифицированные клетки человеческих эмбрионов, клетки почек шимпанзе.Нормально? И еще интересное - кодирующий гликопротеид. И самое интересное, там есть секретный компонент, который не указывается вообще. Думаю что этот компонент не зря скрывают. И что будет с привитыми дальше, через год, два, никто не скажет и никакой гарантии не дает. А вчера наша РАДА сняла всякую ответственность за смерти и инвалидизацию, вызванную вакциной. Вот вам и СЛУГИ НАРОДА.
показать весь комментарий
20.03.2021 19:20 Ответить
не вакцинируйся ни в коем случае!Утворення тромбів у щеплених вакциною AstraZeneca було викликано аутоімунною реакцією, - учені - Цензор.НЕТ 1969
показать весь комментарий
20.03.2021 19:27 Ответить
Конечно, а тебе желаю дважды провакцинироваться и в язык лучше.Там хорошие компоненты - ГМО человеческих эмбрионов, почек шимпанзе, кодирующие белки - все для тебя.))
показать весь комментарий
20.03.2021 19:52 Ответить
Почки шимпанзе подходят ковидоботам как родные
показать весь комментарий
20.03.2021 21:06 Ответить
та я в курсе что ты дура. этот бред только на кацапских ресурсах. не лазь по помойкам
показать весь комментарий
20.03.2021 21:50 Ответить
Я выше написала, что боты цепочками цепляются под моими комментариями, отрабатывают косточку на том что вредят народу своими брехнями. Ну ничего,закон бумеранга никто не отменял, ты свое получишь и очень быстро, мерзость.
показать весь комментарий
22.03.2021 15:45 Ответить
Краще щоб таких кололи прямо у мозок. Якщо по-суті, то хто хоче хай вакцинується, хто не хоче - не вакцинується. Немає змісту когось у чомусь переконувати.
показать весь комментарий
21.03.2021 20:43 Ответить
К тебе "цепляются" потому что ты дура.то что желаешь кому то,получишь сама.мразина тупоголовая
показать весь комментарий
22.03.2021 18:51 Ответить
А что, в доковидную эпоху люди не лежали в реанимациях и под респираторами?
Больницы стояли пустые? А инфекций вообще никаких не было?
показать весь комментарий
21.03.2021 12:08 Ответить
Да ладно! Что тут знать? У нас уже умерло от короны 30 тысяч человек. Случаев тромбоза зафиксировано 37 на 20 млн привитых, т.е. 2 на 1 миллион прививок. И учитывай то, что в реальной жизни тромбоз встречается даже без всяких прививок. О какой высокой вероятности смерти от тромбоза мы говорим?
показать весь комментарий
21.03.2021 00:42 Ответить
А ты чего до сих пор воняешь на белом свете? Тебя и корона не берет? Воняешь?)
показать весь комментарий
22.03.2021 15:46 Ответить
Корона вполне себе берет - болею в данный момент. А если возле тебя воняет, то попробуй подмыться - многим помогает.
показать весь комментарий
22.03.2021 20:11 Ответить
Я и знаю, что ты болеешь, шизофренией, гнида брехливая. ПНХ,
показать весь комментарий
23.03.2021 15:48 Ответить
Не могу - там тобой место надолго занято.
показать весь комментарий
23.03.2021 23:11 Ответить
вы хотел бы быть в руководстве производуна этой ж*дкости и знать шо вот-вот начнут дохнуть от нее тысячами и ввас всех поволокут прямо из пентхаусов - на нары и сидеть там будете.... Брейвик уже будет внуков няньчить, а вы шконку заправлять.
А почему не хотел бы? возможно и они тоже не хотели бы, но почему-то хотят скоро присесть, не? ну тупыыые, правда?
показать весь комментарий
20.03.2021 18:35 Ответить
В Украине зеленосопельный моносброд освободил производителей скотомицына от ответственности за последствия его применения.
показать весь комментарий
20.03.2021 18:38 Ответить
а если бы сразу сделать карантин, как это определение в учебнике, то и вакцина бы не потребовалось
показать весь комментарий
20.03.2021 19:38 Ответить
неее, вот вы на месте политоты - усадил бы всех на бутылку, зная шо на выборах все усадят - вы?
особенно когда обезьяна из ВОЗ прокукарекала - фсенормально, без паники.
да и смертность в пару проц. - как-то не располагала шоб бежать перед Трампа в лузу. и так весной обосрались, но запустили миллионы(по словам Дупинского) загробитчан - и почти не было зараженных(!) х.з. в общем. кстати, вот инт. статья свежая.
https://defence-line.org/2021/03/*******-soobrazheniya-i-nablyudeniya-chast-1/

на коменты мона не смотреть - там секта ПАП-а.
показать весь комментарий
20.03.2021 21:16 Ответить
Да неужели? Очень сложно связать ИВЛ и вакцинацию с ковидом, да? Впрочем, если думать нечем, то кто вам доктор.
показать весь комментарий
20.03.2021 18:56 Ответить
Не петляй. Тромбоз и ИВЛ.
показать весь комментарий
20.03.2021 19:28 Ответить
де там бот подляковий https://censor.net/ru/user/480847 ??? Ще грамоті вчиться?
показать весь комментарий
20.03.2021 16:56 Ответить
Пальто пере. Як і зазвичай...
показать весь комментарий
20.03.2021 16:58 Ответить
https://censor.net/ru/news/3254593
показать весь комментарий
20.03.2021 17:00 Ответить
Образование тромбов у привитых вакциной AstraZeneca было вызвано аутоиммунной реакцией, - ученые - Цензор.НЕТ 5980
показать весь комментарий
20.03.2021 16:56 Ответить
Врахуйте, що він планує завезти десь 30 млн доз.
Шалено розбагатіє мужик.
показать весь комментарий
20.03.2021 16:58 Ответить
Меня больше интересует, как можно объяснить обществу "подъём" на вакцине в 500% (с 3$ до 18$), не привлекая внимание санитаров правоохранительных органов.
показать весь комментарий
20.03.2021 18:08 Ответить
не привлекая внимание санитаров правоохранительных органов можно,если вовремя поделиться
показать весь комментарий
20.03.2021 19:30 Ответить
Список прєступлєній, будь-ласка. І то весь, і щоб нічого не пропустив!
показать весь комментарий
20.03.2021 18:07 Ответить
Утворення тромбів у щеплених вакциною AstraZeneca було викликано аутоімунною реакцією, - учені - Цензор.НЕТ 2063
показать весь комментарий
20.03.2021 17:40 Ответить
Такую же задачку можно задать про реальное вооружение и технику, поступившие в армию с 2014 года.
показать весь комментарий
20.03.2021 19:34 Ответить
Все ж таки ковід небезпечніший.
Хто не вірить - ходіть сюди https://censor.net/ru/photo_news/3254562/jizn_i_smert_ryadom_razdelennye_zanaveskoyi_foto_dnya_iz_kovidnoyi_bolnitsy_v_kolomye
показать весь комментарий
20.03.2021 16:57 Ответить
Та не - иди сама туда...
показать весь комментарий
20.03.2021 16:59 Ответить
Страшно ?
показать весь комментарий
20.03.2021 17:03 Ответить
Ты зе-ишака туда отправь с горными лыжами и с чемоданами бабла мародёрнутого на левой вакцине...
показать весь комментарий
20.03.2021 17:12 Ответить
Вже не дуже. Ось на початку минулого року було лячніше. А так вже рік якось пережили. Та й не факт, що ці вакцини допоможуть. Поки що все це на віру берется. Результати дієвості, як на мій погляд, взнаємо не раніше ніж через пів року.
показать весь комментарий
20.03.2021 17:13 Ответить
Вообще нет, не страшно. Если со всей округи в одну больницу людей свозить, то и не такая толкучка будет.
показать весь комментарий
21.03.2021 16:17 Ответить
А взагалі є різниця померти від ковіду чи від тромбозу?
показать весь комментарий
20.03.2021 17:11 Ответить
Ковід та AstroZeneca провокують аутоімунну реакцію.
Чи ви звалитесь несподівано від справжнього ковіду, чи від вакцини є різниця. З вакциною вас відправлять у лікарню і знають що робити. І головне - з вакциною ви НЕ ЗАРАЗНІ. А із живим ковідом вам скоріше за все кирдик.
показать весь комментарий
20.03.2021 17:56 Ответить
По-перше як Ви з вакциною незаразні, якщо хворієте і відповідно збудник інфекції в організмі присутній. А приклад вже є від нашого головного лікаря, який саме за вакцінацію і відповідає. Нагадаю, що Ляшко на 13-тий день після вакцінації захворів на ковід. Хоча до того не хворів цілий рік без усілякої вакцінації. Ну то таке. Зарахуєм, що так співпало. По=друге, що робити з вакциною - звідкіля Ви знаєте, що у нас в лікарнях знають? Я не дуже високої думки про нашу медицину. У всякому разі загальну. По-третє - тромб дуже небезпечний тим, що може не проявляти себе досить довгий час, а потім миттєво може відірватися та спровокувати смерть людини. Ну і останнє - з саме живим вірусом ковіду, в агресивному середовищї ми всі живемо вже рік без усіляких вакцин. Ви армагедон спостерігаєте навколо себе? Чи тільки на шпальтах преси?
показать весь комментарий
20.03.2021 18:09 Ответить
Збудника у вакцині немає. Є рештки, незмінна частина вірусу, щоб у випадку мутації, вакцинація допомагала.
показать весь комментарий
20.03.2021 18:27 Ответить
Збудник є у довкіллі. Його і не потрібно мати у организмі. Достатньо послабити, або навіть тільки трохи дестабілізувати на деякий час імунну систему, щоб цим скористався вірус, якого у довкіллі достатньо.
показать весь комментарий
20.03.2021 18:34 Ответить
Якби Ви були правы, тоді, під час випробувань вакцин, в дослідній групі захворівших було б більше, ніж в конрольній. Такого не спостерігалося на вельми чисельних дослідних групах.
показать весь комментарий
20.03.2021 19:11 Ответить
Я з півроку почекаю та подивлюся не це дійство. Потім висновки зроблю. Чекпоїнт середина - кінець осені.
показать весь комментарий
21.03.2021 10:36 Ответить
Вже і зараз видно, що в Ізраїлі за 20.03 зафіксовано 611 нових заражень на ковід, а ще 27.01 було 11934. Зниження майже в 20 разів. Смертність від ковіду за той же період знизилася в 10 разів.
показать весь комментарий
21.03.2021 13:36 Ответить
Я подивлюся все ж таки за півроку. Якщо тривалий ефект буде - тоді можна казати, що вакцина допомагає. І у всякому разі це аж ніяк не стосується нашої ситуації бо там використовували вакцини Pfizer/BioNTech та Moderna. А ось у Польщі застосовували саме AstraZeneca аналогом якої є Covishild. В данному випадку, на цей час, нам логічніше спостерігати за Польщою.
показать весь комментарий
21.03.2021 15:59 Ответить
Ви де вчились імунології дядьку?
Ступінь маєте, чи лише диплом?
показать весь комментарий
21.03.2021 13:11 Ответить
Ніде. А що, треба обовʼязково мати вищу медичну освіту, щоб зрозуміти звідкіля у людини зʼявляється у организмі вірус?
показать весь комментарий
21.03.2021 16:00 Ответить
Тоді, може, вам варто принаймні утриматись від подання тверджень про ефекти "послаблення" імунної системи, якими "користується" вірус?
показать весь комментарий
21.03.2021 19:41 Ответить
Добре. Домовились. Я утримаюсь. Може тоді Ви поясните завдяки чому вірус інфікує організм та проводить в ньому деструктивні дії, якщо, як Ви стверджуєте, імунитет ні до чого? Що тоді стоїть на варті здоровʼя та захищає від хвороб. Який механізм?
показать весь комментарий
21.03.2021 21:07 Ответить
Я стверджую, що ви замало знаєте про імунні і гематологічні механізми. І вигадуєте, або повторюєте розповсюджені в мережі помилкові твердження про "послаблену" імунну систему, як причину захворювання.
показать весь комментарий
21.03.2021 23:03 Ответить
Связи ковида с иммунитетом пока изучают. А вот тяжесть ковида зависит от количества его частиц, которые вдохнешь. Потому баранам и очень рекомендуют носить маски и менять часто. Но бараны орут что это бесполезные тряпки, носят их на шеях, в итоге болеют и мрут.
показать весь комментарий
21.03.2021 20:07 Ответить
А вот тяжесть ковида зависит от количества его частиц, которые вдохнешь.

Вы это сами лично исследовали или так считаете?
показать весь комментарий
21.03.2021 21:03 Ответить
А ц вас є підстави для сумнівів?
показать весь комментарий
21.03.2021 23:05 Ответить
Я можу думати та вважати що мені замайнется. Я, так би мовити, пересічний невіглас в данному питанні. Ви ж у одному з попередніх своїх постів зауважили (можливо навіть слушно зауважили) : Я стверджую, що ви замало знаєте про імунні і гематологічні механізми. І вигадуєте, або повторюєте розповсюджені в мережі помилкові твердження про "послаблену" імунну систему, як причину захворювання.
Ось у мене і склалося враження, що Ви дуже обізнана в цьому питанні людина. Тому так і спитав. А Ви одразу до моїх сумнівів апелюєте. Я сумнівви які завгодно можу мати. Наприклад можу вважати, що захворювання залежить не від кількості збудників, і більшою мірою можливістю імунної системи організму їм опиратися. Наприклад людина, що хворіла на онко та прошла "хімії", як відомо в щент пригнічує свою імунну систему. І я думаю, що їй достатньо буде і малої кількості часток, щоб захворіти. Чи Ви так не вважаєте?
показать весь комментарий
22.03.2021 13:43 Ответить
Не мав наміру кваліфікувати вас у будь який спосіб. Зауваження стосувалось того, що ваші уявлення помилкові. І їх розповсюдження шкодить суспільній свідомості. Так, протікання захворювання залежить від кількості збудника. який потрапив до організму у перші дні. Просто кажучи, то воно є базою для розвитку інфекції і, головне, - сили імунної відповіді. Щоменша кількість, то слабша (порівняно із максимально можливою) буде відповідь. І то більш відповідною. Бо, саме, однією причиною ускладнень є невідповідна (підвищена, якщо примітивно) імунна відповідь, а другою - спонтанна гемокоагуляція. І те,й те пов'язано із особливістю проникнення вірусу в клітину. Чого не відбувається при вакціонуванні.
показать весь комментарий
27.03.2021 12:30 Ответить
А тромби утворюються і без вакцини. Приймайте аспірин, щоб їх не було, проходьте щорічні обсеження, ведіть здоровий спосіб життя.
показать весь комментарий
20.03.2021 18:28 Ответить
А можна я буду жити так як жив всі ці роки до вакцінації. Якось же 55 років прожив. Один з них в дуже агресивному ковідному довкіллі.
показать весь комментарий
20.03.2021 18:35 Ответить
Ті 30 тисяч українців, що померли від ковіду теж не один рік прожили. І, мабуть не проти були прожити ще.
показать весь комментарий
20.03.2021 19:12 Ответить
А Вам не здається що хтось не зробив своєчасно карантин як у Санжарах?
показать весь комментарий
20.03.2021 19:43 Ответить
Здається.
показать весь комментарий
20.03.2021 20:05 Ответить
Вам би було б легше, якби ковід до нас прийшов, умовно кажучи, не з Санжар, а з Київа? Він би прийшов у будь якому разі. В інших країнах теж були свої "санжари". Жодній не вдалося уникнути його.
показать весь комментарий
21.03.2021 10:34 Ответить
В Ізраїлі хасидів, які не додержувались карантину силами поліції блокували цілими кварталами. Якби в тому березні для прибулих до країни було організовано обов'язкову ізоляцію країна тоді могла повністю уникнути локдауну. Як наслідок, доходи бюджету 20 року були би десь на 50 млрд гривень вищі. Цих грошей було б достатньо для закупівлі вакцин для всього населення країни.
показать весь комментарий
21.03.2021 13:18 Ответить
А скільки за цей час українців померло від онко- та інших хвороб? І, мабуть, теж були не проти прожити ще.
показать весь комментарий
21.03.2021 10:33 Ответить
Ви винайшли щеплення, яке попереджає всі види онкології?
показать весь комментарий
21.03.2021 11:01 Ответить
Ні. Я не шукав бо до медицини не маю відношення. Але бачу всі інші теж не поспішають шукати, судячи з ситуації. Але зараз не про це. А про те, що чомусь перелічують тих хто помер від ковіду, але зовсім ніхто не освітлює інфу щодо того ж онко, яке вже має всі ознаки епідемії та статистика смертності від якого вважаю в рази страшніша. Але ні. Нікого це не турбує.
показать весь комментарий
21.03.2021 12:13 Ответить
Утворення тромбів у щеплених вакциною AstraZeneca було викликано аутоімунною реакцією, - учені - Цензор.НЕТ 281
показать весь комментарий
21.03.2021 12:25 Ответить
Після 17 березня менше 266 смертей від ковіду на добу ще не було.
показать весь комментарий
21.03.2021 12:27 Ответить
Так з раком така картина вже не перший рік. Але щось не бачу щодо нього статистики подібної до ковіду в режимі онлайн.
показать весь комментарий
21.03.2021 12:42 Ответить
1. Це сумарна статистика по всім видам раку, які порівнюють зі смертністю від одного виду вірусів.
2. Онкологічні хвороби не заразні
3. На боротьбу з онкологією витрачають величезні кошти і створені спеціалізовані інститути.
4. Відмова від боротьби з ковідом не знизить смертність від раку.
показать весь комментарий
21.03.2021 13:10 Ответить
1. Цю сумарну статистику треба множити на багато часу скільки він є.
2. Звідуіля Ви знаєте, що не заразні?
3. А так і не знайшли ані дієвих ліків, ані тим більш вакцини.
4. А ніхто і не пропонує відмовлятися. Треба ліки від нього шукати.
показать весь комментарий
21.03.2021 16:05 Ответить
Після 17 березня менше 266 смертей від ковіду на добу ще не було.

https://censor.net/ru/news/3254637/v_ukraine_za_sutki_ot_covid19_umerli_166_chelovek_zafiksirovany_11_145_sluchaev_zarajeniya_gospitalizirovany
показать весь комментарий
21.03.2021 12:46 Ответить
Можете проверить здесь
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

Все-таки єто более авторитетній источник, чем Цензор, даже со ссілкой на фейсбук. И там за 20.03 указано 266 смертей. Думаю, печатая пост в фейсбук (возможно с телефона), Степанов нажал не ту клавишу и пошло значение 166. Вряд ли єто просто совпадение.
показать весь комментарий
21.03.2021 13:07 Ответить
Дані статистики в Україні регулярно коригують заднім числом за попередні періоди. Тобто, у статистиці місячної давнини результати правильні. А свіжа чисельність відстає. Та за тиждень-два у цифрах "виправляють помилки".
показать весь комментарий
21.03.2021 13:25 Ответить
Але в даному випадку має місце очевидна опечатка.
показать весь комментарий
21.03.2021 13:30 Ответить
Можливо, що це одрук. Але, ймовірно, за якийсь час у цей день буде врахована ще більша кількість. Принаймні, минулого року це постійно спостерігали.
показать весь комментарий
21.03.2021 15:42 Ответить
Я по Украине смотрю официальные данные из https://index.minfin.com.ua/reference/coronavirus/geography/ официальных источников страны. Там +166 смертей на сегодня.
показать весь комментарий
21.03.2021 16:11 Ответить
Я по украине тоже не сам сочиняю данные
1 596 201 Ukraine

31 514 deaths
Ukraine
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

И они отличаются от данных Вашего сайта.

Как и данные этого сайта
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/ukraine/
показать весь комментарий
21.03.2021 16:46 Ответить
Я дал ссылку на сайт нашего минфина.
показать весь комментарий
21.03.2021 16:54 Ответить
Минфин обычно финансами занимаеся.
показать весь комментарий
21.03.2021 16:57 Ответить
Ну это Вы так думаете. Как показывает практика он ведет различного рода статистику.
показать весь комментарий
21.03.2021 17:07 Ответить
И кстати Ваша ссылка последняя дает такую же точно цифру.
показать весь комментарий
21.03.2021 17:08 Ответить
Так, я розібрався. 166 - це дані опубліковані в неділю 21.03, а 266 - це опубліковані в суботу, 20.03.
Думаю, це локальне традиційне зниження на 2 дні (ефект вихідних.)
Так що замість "інфу щодо того ж онко, яке вже має всі ознаки епідемії та статистика смертності від якого вважаю в рази страшніша. " можете 5 днів на тиждень писати "статистика смертності від ковіду вже перевершила сусмрну статистику смертності від всіх різновидів онкозахворювань" а два дні на тиждень "статистика смертності від від всіх різновидів онкозахворювань вважаю в два рази страшнішу за смертність від ковіду."
Згодні?
показать весь комментарий
21.03.2021 20:19 Ответить
Та вважайте що Вам замайнеться. Я нікого ні до чого не агітую. Кожен сам для себе робить висновки. Що до кого ближче. Мені ось ближче проблеми онко.
показать весь комментарий
21.03.2021 20:58 Ответить
Вона Вам так ближче, що Ви навіть статистику по ній не знали...
показать весь комментарий
21.03.2021 22:44 Ответить
Не знав і не оприлюднив різні речі. Не знаходите? Я її добре знаю, бо так сталося, що чотири роки тому моя дружина перехворіла на онко. І я був ошелешений, коли взнав скільки людей на онко в Україні хворіє щорічно та скільки помирає. Доречі. Ті люди,які пройшли ліківання хімією та променеву терапію і після цього набрали вагу - як правило живуть далі. Ті, які під час цього втратили вагу - зазвичай помирають. Таке ось спостереження онкохворі (та й лікарі теж) підмітили в процесі лікування .
показать весь комментарий
22.03.2021 13:48 Ответить
Не знаходжу. Бо про ковід та вакцини Ви дуже багато чого пишете, а от чи Ви багато про все те знаєте?
показать весь комментарий
22.03.2021 13:59 Ответить
Мабуть таки небагато. Тыльки те що є у вільному доступі та свої логічни міркування. Не більше. А пишу більшою мірою про ковід бо його здебільшо обговорюють. Онкохворі нікому не цікаві. А ні нашій владі, ні загалу.
показать весь комментарий
22.03.2021 14:15 Ответить
З чого Ви це взяли? Немало хіміків працювали над потенційно протираковими ліками. Мені теж довелося. Здоров"я така робота, до речі, теж не додає. Двоє моїх колег, яких я знав особисто померли від онкології. Номер телефону та е-мейл одного з них я до сих пір не зтер, хоча вже два роки минуло...
показать весь комментарий
22.03.2021 14:32 Ответить
Ну что, Странник Виртуальный,
Вот сегодняшняя сводка с сайта https://www.worldometers.info/coronavirus/country/ukraine/
Latest News
March 23 (GMT)
Updates
11,476 new cases and 333 new deaths in https://www.worldometers.info/coronavirus/country/ukraine/ Ukraine [https://covid19.rnbo.gov.ua/ source ]
И сайт минфина, на который ты ссылался подтверждает эту печальную информацию
https://index.minfin.com.ua/ua/reference/coronavirus/geography/
Новый абсолютный пик смертности от ковида в Украине.

Что на это скажешь?
показать весь комментарий
23.03.2021 10:18 Ответить
Ничего не скажу кроме того что сводка на сегодня 333 смертей. Это факт. А что Вы от меня хотели услышать/увидеть/прочесть?
показать весь комментарий
23.03.2021 11:56 Ответить