9780 посетителей онлайн

Запускать ракеты Х-22, которая разрушила дом в Днепре, может только 52-й гвардейский бомбардировочный авиационный полк армии РФ, - Офис Генпрокурора

обстріл,дніпро

По предварительной информации, здание в Днепре 14 января было разрушено в результате поражения российской ракетой Х-22.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщает Офис генпрокурора.

Этот тип ракет был применен в Сергеевке и Кременчуге. Его может запускать единственное российское подразделение – 52-й гвардейский бомбардировочный авиационный полк.

"Этот тип ракет влечет за собой огромные человеческие жертвы, ведь ракета очень неточная, имеет большие отклонения. Так что применение такого оружия по целям в густонаселенных районах - это однозначно военное преступление", - говорится в сообщении.

Никаких военных целей вокруг места попадания российской ракеты нет - только мирные украинцы, находившиеся в собственных квартирах в выходной день.

Начальник Департамента противодействия преступлениям, совершенным в условиях вооруженного конфликта, Офиса генпрокурора Юрий Белоусов вместе с руководством Днепропетровской областной прокуратуры и следователями центрального аппарата СБУ осмотрели место ракетных обстрелов вооруженными силами РФ жилого дома в городе Днепр.

"Эта трагедия - не просто военное преступление, это преступление против человечности. Масштабное убийство мирных граждан в Украине. Каждое важное доказательство будет задукомментировано. Следствие и прокуроры установят и привлекут к ответственности как непосредственно запускавших ракеты, так и их командиров, которые отдали этот преступный приказ. Все российское военное руководство", - заявил Белоусов.

Как известно, в результате ракетного удара 14 января по городу Днепр пострадала гражданская многоэтажка. Разрушен целый подъезд.

Заместитель председателя ОП Кирилл Тимошенко сообщил, что в разрушенном подъезде спасены 15 человек.

Руководитель Днепропетровской ОВА Валентин Резниченко обнародовал информацию о 5 погибших и 60 раненых, среди которых 12 детей.

Вечером 14 января Резниченко озвучил цифры - 12 погибших и 64 раненых.

По состоянию на вечер 15 января президент Зеленский назвал новые цифры – погибли 25 человек, из них 1 ребенок. Травмировано 73 человека, из них 13 детей. Разыскивается 43 человека.

Топ комментарии
+11
І що нам це дає? Пошлемо спецназ для ліквідації?
показать весь комментарий
15.01.2023 18:30 Ответить
+8
Нінащо не здале наше вище політичне керівництво і МО. Бомби і ракети безкарно нищать наші міста і села, убивають наших людей, позбапвляють майбутнього наших дітей. А зеленські-подоляки-ігнати-малярки-аристовичі-арахамії-рєзнікови ... тупо *********** накшталт, "які погані окупанти", "яка відповідальність їх (десь-колись, ага...) чекає", ходять по світу з протягнутою рукою а їх уже посилають де тихо, а де явно. І ПІАРЯТЬСЯ НАВІТЬ НА КРОВІ І КІСТКАХ НАШИХ ВОЇНІВ І МИРНИХ УКРАЇНЦІВ. ***** і кому потрібні ці відосіки і пафосні монологи щоденно (а, останнім часом і подекілька разів на день...). Це суцільна брехня, замилювання очей Українцям і "перевід стрілок" зі власної бездарності, тупості і продажності вищого керівництва і МО на "проклятих москалів".
Країна , народ не захищені від ударів противника, наше "керівництво упевнено веде Україну до погибелі та й ще і умудряється заробляти на цьому політичний капітал (піаритись).
Думаю, що вже час сказати своє вагоме слово нашим військовим: солдати і офіцери на передовій, у шанцях і бліндажах, проливаючі кров під кулями орків управі спитати - чого їх домівки у тилу безкарно руйнують, їхні батьки і діти гинуть, ДЕ НАШЕ ППО, ПРО??? Адже ці ракети почали падати не сьогодні...
показать весь комментарий
15.01.2023 18:42 Ответить
+8
Надо послать дрон к офицерскому жилому городку с визитом вежливости.
показать весь комментарий
15.01.2023 18:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Шайковка, Калужская обл.
показать весь комментарий
15.01.2023 18:25 Ответить
І що нам це дає? Пошлемо спецназ для ліквідації?
показать весь комментарий
15.01.2023 18:30 Ответить
можна бпла позапускати..Там 300 км по прямій
показать весь комментарий
15.01.2023 19:13 Ответить
БПЛА - це лотерея, долетить-не долетить. І що він там наробить? Ну довбане один- два літака, і що далі? А от появився вже список якоїсь кількості тих уйобків, а це вже конкретні виконавці і конкретні цілі...от за ними і потрібно відкрити полювання, де б вони не були. "випускайте мальчиков" -слова Голди якраз актуальні...
показать весь комментарий
15.01.2023 19:34 Ответить
нам ні, а ось одній скумбрії- можливість потішитись як тут:

показать весь комментарий
15.01.2023 20:35 Ответить
перша .леді:
показать весь комментарий
15.01.2023 20:40 Ответить
А чому та дивна компанія на уламках так радіє, що так *********?
показать весь комментарий
15.01.2023 21:53 Ответить
зебіли, сер.
показать весь комментарий
15.01.2023 23:03 Ответить
"Банкет підчас чуми".
показать весь комментарий
16.01.2023 09:36 Ответить
агент Люська Обдрыстович - идеологический диверсант
показать весь комментарий
15.01.2023 18:31 Ответить
ракета дуже неточна

ТОЧНІСТЬ кілька кілометрів
показать весь комментарий
15.01.2023 18:33 Ответить
Та її точність дуже залежить від дальності, чим далі тим більше розкид, дійсно, одна з самих без баштових небезпечних ракет, що застосовуються орками.
показать весь комментарий
15.01.2023 19:22 Ответить
русские МРАЗИ
показать весь комментарий
15.01.2023 18:33 Ответить
The primary objective - find out the list of the military personnel involved, their families (direct and expanded) and eliminate every single one of them. Consult Mossad, they have a text book for that.
At this point, "an eye for an eye" is the only way Ukraine can deal with that.
показать весь комментарий
15.01.2023 18:37 Ответить
надо вырезать личный состав угребков - от бесчестного кымындырки до последнего техника... вместе с семьями...
показать весь комментарий
15.01.2023 18:40 Ответить
Нінащо не здале наше вище політичне керівництво і МО. Бомби і ракети безкарно нищать наші міста і села, убивають наших людей, позбапвляють майбутнього наших дітей. А зеленські-подоляки-ігнати-малярки-аристовичі-арахамії-рєзнікови ... тупо *********** накшталт, "які погані окупанти", "яка відповідальність їх (десь-колись, ага...) чекає", ходять по світу з протягнутою рукою а їх уже посилають де тихо, а де явно. І ПІАРЯТЬСЯ НАВІТЬ НА КРОВІ І КІСТКАХ НАШИХ ВОЇНІВ І МИРНИХ УКРАЇНЦІВ. ***** і кому потрібні ці відосіки і пафосні монологи щоденно (а, останнім часом і подекілька разів на день...). Це суцільна брехня, замилювання очей Українцям і "перевід стрілок" зі власної бездарності, тупості і продажності вищого керівництва і МО на "проклятих москалів".
Країна , народ не захищені від ударів противника, наше "керівництво упевнено веде Україну до погибелі та й ще і умудряється заробляти на цьому політичний капітал (піаритись).
Думаю, що вже час сказати своє вагоме слово нашим військовим: солдати і офіцери на передовій, у шанцях і бліндажах, проливаючі кров під кулями орків управі спитати - чого їх домівки у тилу безкарно руйнують, їхні батьки і діти гинуть, ДЕ НАШЕ ППО, ПРО??? Адже ці ракети почали падати не сьогодні...
показать весь комментарий
15.01.2023 18:42 Ответить
Я так, розумію, що ти швидко все розрулиш? Влада не така, а ти все зробиш?
показать весь комментарий
15.01.2023 19:35 Ответить
Кожен має робити свою справу. Я займаюся своєю роботою, у мене 42 роки безперервного стажу (ти, мабуть на світі ще стільки не прожив...), два моїх сини на фронті. Влада має забезпечити оборону країни і захист свого народу. Вона (влада) зі своїми обов"язками не справляється - країна до війни спецом не підготовлена, оборонка ще до вторгнення зруйнована, ворог безкарно знищує наші міста і села, чверть території окупована, мільони біженців, діти не ходять до школи.... Така влада має бути усунена і поставлені інші більш професійні, відповідальні і НЕПРОДАЖНІ чинники. Якби у зеленського і компанії була совість, то вони пішли би у відставку (або удавилися). Якщо вони цього не зроблять - їх знесуть черговим Майданом, бо таке терпіти не змогли би навіть зулуси... Це наше право і наш обов"язок: право на життя і обов"язок забезпечити майбутнє своїм дітям.
показать весь комментарий
15.01.2023 20:33 Ответить
Так, я ж і писав-може ти підеш країною порулиш, мабудь саме більше в цьому зі своїм стажем розумієш? Виставляй свою кандідатуру, чи кого..?
показать весь комментарий
15.01.2023 20:58 Ответить
Цікаво,що ж ти таке зробив за свої 42 роки стажу,що довів оборонку до такого стану?Мабуть,керував нею якраз і по-тихому розкрадав?Кацапня для таких,як ти,і добивається саме цього - почати змінювати владу.В мене конкретне запиткння до тебе - хто зараз захистить краіну,на твою думку?В мене,до речі,43 роки стажу і 3 синів воюють на фронті.
показать весь комментарий
16.01.2023 01:16 Ответить
Так, так.. Думаю, що в наступного "опонента" буде вже 44 роки стажу і 4 (ні - п"ять!) синів на фронті.
показать весь комментарий
16.01.2023 09:29 Ответить
З вашої логіки в усьому винні "зелені"не ті хто нас вбиває,а ті хто не здатен захистити...То може і не потрібно фіксувати злочини кацапів,може ми самі винні що не здатні захиститися,а ще Обама і інші винні що в нас нема ефективної ППО...А значить всі захисники повинні йти на Київ, бити "зелених",а пуйло і кацапи невинні...Дивно що навіть президент Польщі до цього недодумався ,коли ракета вбила громадян Польщі, і президент Молдови помилятися...Десь я вже це чув :"Стокгольмський синдром"...Ні !!!! Нема виправдання всім військовим злочинцям,кожен злочин має бути задокументований,розслідування і покараний!.
показать весь комментарий
15.01.2023 19:47 Ответить
не скакай по темам. на войну забили и хотели шашлыков. нападение это следствие
показать весь комментарий
15.01.2023 20:53 Ответить
Слідство чого?А що тоді привід,на твою думку?Що там каже Арестович?
показать весь комментарий
16.01.2023 01:21 Ответить
Хочешь мира, готовься к войне... Нападают на слабых... Простые правила, известные тысячи лет... Но видно для многих это открытие...
показать весь комментарий
16.01.2023 09:27 Ответить
Влада винна не менше! Не замилюй очі! Нагадати що було до 24го?
Злили вагнергейт! "Цирк" із клістронами! Зарубали ракетну програму! Зарубали аерозвідку! Розмінували Чонгар! Шашлики на весні замість укріплення кордонів із терорашою! Продовжувати? Тут багато чого є за що колись потрібно буде комусь відповісти!
показать весь комментарий
15.01.2023 22:20 Ответить
Надо послать дрон к офицерскому жилому городку с визитом вежливости.
показать весь комментарий
15.01.2023 18:45 Ответить
А хто у нас на разі генпрокурор, чому його не видно і чому замість нього мовить споруда на Різницькій (рівно ж як на Банковій- споруда -"охвіс" є, а конкретної особи немає)?
показать весь комментарий
15.01.2023 18:50 Ответить
Притягнути до відповідальності усіх російських загарбників, як причетних, так і не причетних до цього варварського акту проти мирного населення, буде можливим лише у випадку повної та беззастережної капітуляції російської федерації! Усі іншу варіанти, включаючи і варіант "а-ля Зеленський", який вважає за перемогу у війні звільнення усіх українських територій у міжнародно-визнаних кордонах.- забезпечити покарання злочинців не зможуть за визначенням!
показать весь комментарий
15.01.2023 18:54 Ответить
інформація про неточність даного типу ракет виглядає як оправдання для рашистських ракетників. Та ще й мов: не було навколо військових цілей. а по військовим цілям на території чужої країни бити можна виходить? Я вже наголосив: рашисти - нелюди. і підлягають або знищенню, або ізоляції від людської спільноти.
показать весь комментарий
15.01.2023 18:57 Ответить
Женевська конвенція існує. Її підписували.
показать весь комментарий
15.01.2023 20:01 Ответить
а по військовим цілям на території чужої країни бити можна виходить?

Можна, якщо це самооборона, чи якщо ООН санкціонувала. В інших випадках - це воєнний злочин аргесії за статтею 8 біс Римского Статута. Бити по невійськовим цілям, залежно від того як саме - це купа воєнних злочинів за статтею 8.
показать весь комментарий
15.01.2023 20:34 Ответить
боюся, що ООН не санкціонує нашу майбутню каральну операцію в пошуках військових злочинців у раші
показать весь комментарий
15.01.2023 22:54 Ответить
Кацапи не люди. Вони просто біологічне сміття.
показать весь комментарий
15.01.2023 20:59 Ответить
Якщо український народ не " виставить кровавий рахунок" цій мерзенній владі - то ми не нація, ми №ідори
показать весь комментарий
15.01.2023 21:03 Ответить
Если не давать адекватную ответу потери мирного населения будут только увеличиваться.
показать весь комментарий
15.01.2023 21:32 Ответить
Народ, вам не здається, що главний ППОшнік Ігнат - пи**ить!?
Якщо було 200 прильотів ХА-22 то де руйнування подібні до того що ми бачимо в Дніпрі!?
Їх немає! А те що є було заподіяно різними типами ракет.
Невже заради того щоби вигородити люсю Ігнат вішає локшину нам всім на вуха?!
Та хто така люся, що заради неї так нагинають штаб ППО?!!
показать весь комментарий
16.01.2023 00:12 Ответить
На основании чего вы сделали выводы, что больше нет нигде таких разрушений? Кременчуг? ТЭС? Заводы? В чем Игнат выгораживает люсю? Это вы выгораживаете люсю, обвиняя Игната во лжи и УТВЕРЖДАЯ этим, что это наша ПВО виновата в гибели жителей в Днепре...
показать весь комментарий
16.01.2023 09:35 Ответить
На підставі здорового глузду.
Ви подумайте і скажіть:
Де підтвердження фактів, прильотів 200+ ракет ХА-22. Це ж не шахед у якого 50кг речовини, ХА-22 - це майже 1 000 кг вибухової речовини.
Де уламки?! Де воронки?! Де злети 200+ кацапських ТУшок та запусків з них саме ХА-22?!
Немає нічого такого і близько!!!!
А по нам запускають й Калібри, Кінжали, раніше Іскандери, ХА55...
І вони теж деякі проходять наше ППО!!!
показать весь комментарий
16.01.2023 12:59 Ответить
Чего НЕТУ??? У нас ТЫСЯЧИ заводов УНИЧТОЖЕНЫ этими ракетными ударами... Уничтожены ГЭС и ТЕЦ. Прилеты по казармам где СОТНЯМИ гибли наши солдаты... И у вас хватает наглости заявлять, что вы всего этого не видите??? Может глаза разуете??? Я каждый день над своим домом слышу кацапские самолеты... А в начале войны их количество измерялось ДЕСЯТКАМИ в день... А ему подавай подтверждения с КАЦАПСКИХ аэродромов за более 300 дней войны, что Тушки взлетели 200 раз... Да при том количестве Тушок что есть у рашки, они за один день могут столько раз вылететь... Врут ему... Слезь с дивана и выйди на улицу осмотрись, поближе к фронту сьезди, может офигеешь от разрушений, где целых ГОРОДОВ уже по полгода нет... СТЕРТЫ С ЛИЦА ЗЕМЛИ, одни руины... И воронки по 10 метров в глубину и по 20 в ширину...
показать весь комментарий
16.01.2023 19:27 Ответить
Включіть мізки.
Якщо розмірковувати згідно інформацією наданою Ігнатом то точність Ха-22 це +-0,5 км. Яка ГЕС, ТЕЦ і тп.може бути зруйнована одиночними запусками невисокоточної зброї?!
А ті руйнування про які Ви вказуєте, вони були завдані ракетами РІЗНИХ! типів.
Це просто неймовіро, що на 11місяці війни випадково спливає інформація, що агресор систематично атакує територію України надпотужною ракетою проти якої у нашого ППО повністю відсутні засоби протидії.
показать весь комментарий
17.01.2023 00:58 Ответить
Вы прежде чем бред писать, хоть бы поинтересовались ТТХ этой ракеты, к примеру какой принцип наведения на цель и высота ее полета) Если для вас на 11 месяце полномасштабного вторжения(война длится на 8 лет больше) что то случайно всплывает, то это всего лишь говорит о вашем вовлечении в происходящее, не более... А все кто в теме, прекрасно знают, что баллистика не сбивается... Точно также не сбиваются ракеты которые летят на высоте 20 км, а потом по полубаллистической траектории поражают цель... Эта ракета предназначена для поражения авианосцев... Она работает по самой крупной цели именно в этих ваших +-0,5 км... Меньше слушайте других, а сами разбирайтесь в непонятных вам вопросах) Тогда не будете выглядеть так глупо)
показать весь комментарий
17.01.2023 17:24 Ответить
Чоловіче, я бачу що Ви багато знаєте і розумієте, але схоже не можете второпати того що відбувається, про що йдеться і що повідомляється.
Вас не дивує, не бентежить, що Україну 11 місяців обстрілюють надважкими протикорабельними ракетими (Ха-22), а суспільство тільки зараз дізнається, що наше ППО не збивало і не може їх збивати!?
До того ж суспільство вводили в оману роблячи заяви що їх збивали.
Ви вважаєте, що суспільство має мовчки спостерігати як ворог нас знищує за умовах відсутності протидії з боку держави цим актам геноциду!?
показать весь комментарий
19.01.2023 18:29 Ответить
Вот это поворот) Неужели общество проснулось?) Неужели больше не боготворит боневтика и не умиляется четырежды зеком паравознюком?) Не то ли это общество, которое еще десять лет назад требовало запретить призыв в армию, так как у нас нет врагов и не с кем воевать?) А теперь это общество СЛУЧАЙНО узнало, что все ракеты невозможно сбивать, а некоторые виды ракет вообще не сбиваются, так как это общество ИЗБИРАЛО ушлепков, которые похерили наши системы ПВО, которые были способны это сбивать? А может общество и не желало это знать? Не это ли общество еще четыре года назад, на пятом году войны, решило что рашка в войне не виновата и если сметь сменить нашу власть на прикольного клоуна, то с рашкой опять будут целоваться в десна? Не это ли общество глядя в говномарафон, считает что сидя на диване, оно уже выиграло войну? А тут вдруг прозрение нашло?) Да ладно...
показать весь комментарий
20.01.2023 02:18 Ответить