11035 посетителей онлайн

РФ уже несколько дней не использует самолеты А-50, - Игнат

літак,а-50,мачуліщі

Россияне после сбивания второго самолета дальнего радиолокационного обнаружения А-50 уже несколько дней не применяют их.

Об этом в эфире телемарафона заявил спикер Воздушных сил Юрий Игнат, информирует Цензор.НЕТ.

"Снизилась интенсивность использования самолетов А-50. Несколько дней их просто нет. Не приняли они такого решения - отправлять еще и еще самолеты. У них достаточно немного такой специальной техники на вооружении. Один, вы знаете, был поврежден в Беларуси. Не знаю, какие там восстановления, может взяли и сняли с другого запчасти и поставили путем донорства - это такая распространенная практика во всем мире. Ну и те два уничтожены – и враг уже задумался, стоит ли рисковать дальше, используя самолеты дальнего радиолокационного обнаружения.

Потому что он - дальнего радиолокационного обнаружения, но подлететь ближе ему тоже нужно, чтобы заглянуть подальше на территорию нашего государства", - рассказал он.

Уничтожение А-50

Ночью 15 февраля 2024 года появилась информация о сбивании над Азовским морем российских самолетов А-50 и ИЛ-22М. Эксперты отмечали, что уничтожение российского самолета дальнего радиолокационного обнаружения (ДРЛВ) А-50 – это уникальный случай в истории войн и сильный репутационный удар по армии РФ.

23 февраля украинские военные над акваторией Азовского моря сбили еще один российский самолет А-50.

Топ комментарии
+17
Тю, а шо такоЄ?
показать весь комментарий
27.02.2024 12:44 Ответить
+16
Дураков полетать на этой херне не могут найти
показать весь комментарий
27.02.2024 12:44 Ответить
+14
Такі машини без спеціально підготовленого персоналу нічого не варті.А як в них з тим персоналом,невідомо,їх небагато там.Ну й страшнувато літати на мішені номер один!!!
показать весь комментарий
27.02.2024 12:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
ігнат, тобі безкутна передала секретну інфу від гуменюк про ракети?
чи, про самоль, теж важлива секретна інфа?
показать весь комментарий
27.02.2024 12:37 Ответить
яким боком тут безкутна чи гуменюк до військового ЗСУ? чи аби ото приплісти?
показать весь комментарий
27.02.2024 12:42 Ответить
то ви не в курсі, що вся військова інфа, повинна бути, спочатку, представлена безкутній?
за це і зняли залужного.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:44 Ответить
а це методичка така--асфальт..шашлики..зрада...
самі можете переконатись...навіть,якщо новина і не стосується,у них все одно одне і теж..особливо з іноземними прапорцями..так переживають за Україну,що посйовувались за кордон.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:49 Ответить
сидять на помийці у ботофермах, нікуди не тікали. просто маскуються під патріотів.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:53 Ответить
я нажаль тут давно,..і бачив тут як все змінювалось..ще до 14 року можна було без реєстрації писати...на українській мові ,якщо написав,то 100 відсоткова гарантія ,що захейтять...
після 14 року трохи почистили ботів... Але потім вони ,як по команді..один в один..працювали з 5 до 7 ранку..робили різні вкиди,інколи навіть не задумуючись,що пишуть..все по методичці...можна навіть було годинник перевіряти по них...
показать весь комментарий
27.02.2024 14:02 Ответить
Та повідомив, що сьогодні іще один ворожий винищувач-бомбардувальник СУ-34 було знищено.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:39 Ответить
Вони вибирають такий А-50, який не так жалко ....
показать весь комментарий
27.02.2024 12:39 Ответить
Такі машини без спеціально підготовленого персоналу нічого не варті.А як в них з тим персоналом,невідомо,їх небагато там.Ну й страшнувато літати на мішені номер один!!!
показать весь комментарий
27.02.2024 12:44 Ответить
І такий самий екіпаж
показать весь комментарий
27.02.2024 12:45 Ответить
Їх всі в теорії "жалко" тому що відновити такі втрати неможливо для кацапів.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:47 Ответить
з 9 таких літаків 4 були несправні ще до війни, один пошкодили в Білорусі і 2 ми збили - тобто у кацапів залишилося тільки 2 справних А-50
показать весь комментарий
27.02.2024 13:57 Ответить
Насправді 15 січня = "Вночі 15 лютого 2024 року з'явилася інформація російських літаків А-50 та ІЛ-22М". Джерело:
показать весь комментарий
27.02.2024 12:43 Ответить
Дураков полетать на этой херне не могут найти
показать весь комментарий
27.02.2024 12:44 Ответить
Тю, а шо такоЄ?
показать весь комментарий
27.02.2024 12:44 Ответить
Вітаю!
показать весь комментарий
27.02.2024 12:50 Ответить
Техніка стара, добре коли кількість боєготовної 50%, а коли з 7 шт, три знищують, то можливо і нема вже нікуя, а ще пілоти та оператори, теж десь брати треба...
показать весь комментарий
27.02.2024 12:45 Ответить
із досвіду індусів по експлуатації су-34/35 (я вже не пам'ятаю, шо саме вони купували), то боєготових літаків на постійній основі було 30-35%.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:04 Ответить
Так і є, 50% це дуже добре, а реальність завжди ще гірша, там птиця попала в двигун, треба знімати, той сів невдало, літак в ТЕЧ, а запчастин немає. Там плановий ремонт, заміна обладнання бо ресурс вичерпався, той захворів, той в відпустці, і виходить 30-35%.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:18 Ответить
ніт. Там просто некондиційні літаки. В засрашці пілотів просто примусили на тому барахлі літати. А індуси просто не розуміють, як експлуатувати літак, в якому тупо не працює по паспорту РЛС.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:19 Ответить
Я не про Індусів, я про реальну роботу ВПС як вона є, а то що Індуси купили то їх проблеми.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:23 Ответить
Не треба примітизувати. Армія - то така організація, в якій зазвичай немає проблем з кількостями. Ні з кількостями пілотів, ні з кількостями запчастин, ні з кількостями двигунів та кількостями інженерів, які в змозі ремонтувати ті двигуни.

Тобто на всі вами вказані причини, окрім "загальний рівень зносу/ресурсу" - в добре фукнціонуючій армії є гарантовано працюючі рецепти.

Але засрашинська армія - не "добре функціонуюча". Наприклад, в 2000х роках такий собі "сердюков" провів "реформи" в їхній авіації. Реформ було багато. Але найцікавіші, які спричинили в результаті різке падіння якості персоналу та рівень фактичної, а не паперової, "боєготовності", були такі:
* реорганізація льотних ВУЗ-ів - 3 великі ВУЗ-и були виселені з мацкви у варонєж. Звісно, більша частина викладацького складу нікуди не поїхала, до того ж з 3 вузів они зробили один фактинчо. І це не єдиний приклад "реорганізації" в даній царині;
* переведення обслуговуючого складу аеродромів з офіцерского забезпечення на сержантське, а також виключення всіх інженерів з "офіцерських" черг на отримання жита - купа інженерів звільнилася, якість обслуги значно погіршилась, тому в 10х роках сталися просто сотні катастроф.

В індусів немає таких проблем - вони не страждають від критичної нестачі пілотів, аеродромного персоналу, кваліфікацій чи відсутності (неможливості) закупити запчастини. Але рівень боєготовності засрашинських літаків чомусь все рівно не піднімається вище 25-30%.

Відповідь проста - вони некондиційні від початку. І "навіть" індуси не бажають літати на літаючих гробах з частиною непрацюючої апаратури (РЛС-и тощо), які в засрашці спокійно б підняли в небо.
показать весь комментарий
27.02.2024 14:35 Ответить
Ви самі в якійсь арміі служили? Я вам розповідаю як воно є, а ви мені, ...нема проблем з кількостями..., аж смішно. Це тоді коли союзники снаряди по всьому світу для нас збирають? При советах це було, полки стояли місяцями без керосину, чи пневматиків, і зараз в кацапів теж саме. А ми взагалі всіх обскакали, самі свої ЗСУ знищили і разпродали, а тепер побираємось по світу. Штати без бюджету котрий місяць, чи в німців в арміі все є ? Брат зараз в війську, четвертий рік в одній формі, бо на складі куй, а вам хтось розповідає що все есть...
показать весь комментарий
27.02.2024 15:26 Ответить
Я вам про некондиційність винищувачів зарашки та реальні причини низької "боєготовності" літаючої техніки засрашки, а ви мені про пусті полки в совку та відсутність форми для вашого брата... Добре поговорили...
показать весь комментарий
27.02.2024 15:34 Ответить
Стаття про А-50, я про кількість боєготових літаків в підрозділах, а те що Індуси купили гівно, так це всім відомо, то їх проблеми.
показать весь комментарий
27.02.2024 15:37 Ответить
так, можливо що за допомогою канібалізації мона довести до 50% у якийсь момент (не постійно всеж-таки). уявляю як індуси офігіли, коли зрозуміли, шо їм треба канібалізовувати майже нові літаки.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:52 Ответить
В них 200+ Су-30МК. В інтернетах пишуть, що навіть попри безперервну "модернізацію" та заміну "рідного" озброєння та електроніки на індійську - довести до ладу парк цих машин індуси вже 20 років не можуть. Тому вони відмовились від Су-35 (які індуси взагалі не змогли вивести на боєготовність з-за того, що там, нібито, взагалі не працювала бортова РЛС, наприклад) та переходять на французські "рафалі".
показать весь комментарий
27.02.2024 13:18 Ответить
Ще декілька штук в них є.

Але є така штука, як "відповідність понтам". Без літаків ДРЛО - тебе ну просто не будуть серйозно сприймати в геополітичній "распльцовці". І похєр, що їх в тебе аж 5 або 6 залишилось - головне, вони є. І ти можеш розповідати про "другу армію світу" тощо. А якщо ЗСУ всі виб'є - на тебе Монголія полізе. І тапками заб'є.

Впевнений, засрашка тому по Україні і тактичною ЯЗ не пуляє - бо якщо почне, то дуже швидко виявиться реальний стан справ з "ядерною тріадою" (бо одна справа - безкарно літати на "стратегічних бомбардувальниках" вздовж кордонів Норвегії і "трішечки" її порушувати, махаючи крилами літачкам Gripen. І зовсім інша справа - втрачати ті бомбардувальники від дій країни, яка не має ЯЗ). Саме тому вони і прибрали всі стратегічні бомбардувальники фактично за межі 1000км від України - бо Україна лупить не дивлячись на розмір морди.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:11 Ответить
не каркайте
показать весь комментарий
27.02.2024 13:13 Ответить
А-50 буде використовуватись.
Правильно хтось з дописувачів тут написав-що не так,важливий так сам А-50 а важливо,що в ньому,це обладнання,та перш за все ,спеціалісти. Спеціалість-це грамотна людина з висшою освітою,,це не чмобік мобілізований ,який добровільно полізе у мясний штурм.
Перш ніж виконувати завдання,на А-50 ,після другого знищення літака, він подумає-чи варто туди взагалі лізти.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:46 Ответить
ну не знаю, як на мене то на кожен літак має бути по два а то і три екіпажі спеціалістів. Їх мало це факт, але все ж більше ніж літаків які вже немає змоги виробляти.
зараз вони думають над тим де і як використувавути, хоча є один жирний плюс тепер вони будуть працювати на максимально можливих дистанціях, що скажеться на точності виявлення цілей.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:55 Ответить
Беріть до уваги,людський страх...я ж написав--це не чмобіки...у цих спеців висша освіта,плюс сімя..плюс вони отримують не 200 тис.рублів,а набагато більше..нафіга йому лізти...він краще десь на землі в канторці посидить ,чи в кабінці РЛС,ніж буде в А-50..не спорю..звичайно найдуться упороті рашисти,але не всі.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:05 Ответить
хахахаха він військовий отримав наказ має виконувати.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:30 Ответить
Кто бы шо не говорил, а я так думаю, мол, богу - богово, а сруцкой алкашне, вместо космических потешных сил - боярышник.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:51 Ответить
Сміх сміхом, а болотяні мавпи під час війни ще умудряються неоднарозово у космос супутники виводити.
https://ua.korrespondent.net/world/russia/4574212-rosiia-zapustyla-viiskovyi-suputnyk-na-orbitu
показать весь комментарий
27.02.2024 13:01 Ответить
Мне уже сны снятся, то жвачкой на орбите дыры заделывают в тех спутниках, то сплошной их спутникопад, шо на каазлабаде от него не спрятаться.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:06 Ответить
ЗЫ... чуть не забыл, пыню скоро скопытит кремлядь, не долго осталось, все прахом пойдет... Кацапы мы наш, мы новый мир начнут строить... А ШО ДЕЛАТЬ...ХЕХ...
показать весь комментарий
27.02.2024 13:15 Ответить
Не забувай що Параша активний член ООН і саме ООН не хоче смерті цій болотяній шлюці,
тому спасати будуть парашу у випадку форс мажорів і ії загибелі всіма силами.
показать весь комментарий
27.02.2024 14:48 Ответить
сміху дійсно мало.вони роблять глобальну мережу, супутник-літак--рлс-пункти керування ракет і т.д.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:08 Ответить
Та ото ж.
показать весь комментарий
27.02.2024 14:49 Ответить
Це добре що не використовує - без цих літаків курс ракет при обстрілах України не прокласти.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:54 Ответить
Прокласти.

Літаки ДРЛО в засрашки використовуються для контролю за тактичною авіацією ЗСУ здебільшого (інша їх функція - розвідка надводних цілей). Якщо такий літак в повітрі - на надмалій висоті до ЛБЗ не підлетиш, аби відпрацювати НАР-ами, HARM-ом чи JDAM-ом. Тебе точно будуть чекати декілька попереджених розрахунків С-300/400. І не тільки.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:27 Ответить
В режимі реального часу для обходу всіх оперативних перешкод не прокласти, бо окрім них таку інформацію ніхто не може надати, для цього вони і потрібні.
Хоча многофункціональні, але для ракетних обстрілів саме те.
показать весь комментарий
27.02.2024 14:39 Ответить
1. Яких саме "оперативних перешкод"?
2. Ніяких функцій "обходу оперативно виявлених перешкод за зовнішнім керуванням" в процесі польоту ракет в засрашинців немає.

Я до того, що Ви помиляєтесь. Літаки ДРЛО працюють тільки з повітряними об'єктами (виявлення літаків/ракет/гвинтокрилів/БПЛА) та надводними об'єктами (кораблі, катери, надводні частини підвоних лодок, безпілотні надводні дрони тощо). Розташовані в посадках чи в міській забудівлі комплекси ППО та мобільні групи ППО на пікапах - вони не бачать гарантовано. Теоретично, можуть "бачити" випромінення РЛС-ів, але така інформація для їхніх ракет, які вже в польоті - не може бути використана. Так, це може бути використане під час програмування маршруту, але маршрут для ракети в польоті не може бути змінений для 99% ракет засрашки точно (1% залишу на чудо-чудне). В них 100% ГСН інерціальні та/або за супутниковою навігацією (ГНОЛАСС тощо).
показать весь комментарий
27.02.2024 14:51 Ответить
Програмування маршрута перед запуском це я і мав на увазі.
Цікаво хто замість цих літаків тепер буде прокладати курс для ракет при обстрілах території України, хоча їх там ще біля 5 шт є але наскільки знаю це застарілі моделі.
показать весь комментарий
27.02.2024 14:57 Ответить
РЛС-и так "світяться", що ніяких літаків ДРЛО для їх фіксації не потрібно. Саме тому всі РЛС-и ЗСУ працюють епізодично і у всіх них є надцять запасних позицій, які до того ж безперервно створюються і змінюються нові, аби просто одного разу не отримати 10 ракет у 10 "тимчасових", але незмінних, позицій.

Бо ще під час війни у В'єтнамі відповідні служби зібрали сумну статистику - час життя РЛС в конфлікті високої інтенсивності (коли літаки палять десятками на день, не дивлячись на втрати) - десь біля 2 хвилин. Я РЛС-ник, проходив навчання на комплексі 86ж6 та нормативи розгортання/згортання теж зубрив.
показать весь комментарий
27.02.2024 15:04 Ответить
То понятно, згоден, до речі ціна одного комплексу ППО того часу (Стріла чи інщі не пам'таю), поставлені у В'єтнам на ті грощі складала 22 тис карбованців по цінам совка.
Кацапам тепер буде ще трудніше влучити по цілям це факт.
показать весь комментарий
27.02.2024 15:16 Ответить
ну 5 бортів ще лишилось , зарпз бігом кругом підготують будуть літати, скоріш за все будуть сбиті але зараз ще далі відсунуться + нкіпаж недосвідчений = толку небагато
показать весь комментарий
27.02.2024 12:56 Ответить
може й начинка для цих літаків теж має значення, й це не екіпаж..., її так швидко не встановиш..., може...
показать весь комментарий
27.02.2024 13:15 Ответить
Кацапи цей тип літаків вважали за незбиваємий в принципі. Тому, скоріше за все, мали два комплекти екіпажу ( робочій та змінний). А тепер просто не мають кого саджати туди, навіть якщо є ще пара таких літаків.
показать весь комментарий
27.02.2024 12:59 Ответить
Ви не розумієте психологію засрашинців. Вони "воюють з НАТО". Фронт у 800 км в їхньому розумінні - це лише невелика частина "театру бойових дій". І "присутність" (у вигляді чергування літаків ДРЛО від Мурманська до Вірменії) треба демонструвати час від часу. Або ні в кого не з'явилося сумнівів, що вони - "друга армія світу". І боялися...

Тож зараз в них черговий "шпагат" - якщо не будуть літати над Азовським морем - тактична авіація ЗСУ почне в 3 рази інтенсивніше працювати по засрашинцях. А це ДУЖЕ для них не комільфо. І у військовому, і в пропогандистському вимірі. Якщо ж вирішать літати - то "демонстрація присутності" через 2-3 місяці зітреться нанівець такими темпами втрат. А це для них теж болюче питання - бо боятися перестануть, вирішать, що можна і більшу частку зброї Україні передати тощо... "Шпагат".

ЗСУ - молодці.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:33 Ответить
Чем быстрее кацапы наладят еще один А-50, тем быстрее мы его собъем... А ШО ДЕЛАТЬ...ХЕХ...
показать весь комментарий
27.02.2024 13:03 Ответить
показать весь комментарий
27.02.2024 13:05 Ответить
Кашалот-кашалот, я - баян, гравицапа с новым баяном - на подходе.
показать весь комментарий
27.02.2024 13:12 Ответить
показать весь комментарий
27.02.2024 13:25 Ответить
І хочєтся, і колєтся...
показать весь комментарий
27.02.2024 13:32 Ответить
Звісно, колеться. Наприклад, літаки "пункти управління" Іл-22М-11, які літають в парі з А-50 (бо найкраща совкова "наука" не змогла в 25-50 тон, які піднімає Іл-76/А-50, впихнути достатньо потужну силову установку та апаратуру зв'язку і цю фукнцію виконує Іл-22М-11), вони не виробляють взагалі. Тобто настільки взагалі, що навіть "модернізація" з Іл-18д (які перестали випускати в 1985 році - 38 років тому) вже фактично неможлива. Їх взагалі на 1991 рік існувало тільки 21 штука. Після розпаду совка засрашинцям дісталося 17 штук. Три вони переобладнали в літаючий РЕБ. Частина ще до 2013 року вже списана та порізана на метал. 3-4 збиті чи пошкоджені. Поточна оцінка кількості "не більше 8 машин на весь лаптєстан". За звичаного відсотка "боєготовності" техніки лаптєстану в 40-60% - це означає, що, вірогідно, на ходу від 3 до 5 машин. Це критично мало. А без них той А-50 - просто коштовна, але беззмістовна, іграшка.
показать весь комментарий
27.02.2024 14:17 Ответить
А тим часом накопичують ракети
показать весь комментарий
27.02.2024 14:09 Ответить
А тим часом з-за орбіти Марсу прямо вам в потилицю вже летить метеоріт. Небезпека для вас особисто, якщо ви не на фронті - приблизно така ж...

Що сказати хотіли-то?
показать весь комментарий
27.02.2024 14:40 Ответить
Схоже, вам вже прилетів
показать весь комментарий
27.02.2024 14:49 Ответить
Я знаю точно - ви помрете
показать весь комментарий
27.02.2024 14:56 Ответить
Дякую, але після вас!...
показать весь комментарий
27.02.2024 15:01 Ответить
Може і після мене. Але точно помрете. Тож ховайтеся, лякайтеся і тремтіть! БО СМЕРТЬ ВАС ОБОВ'ЯЗКОВО ДІСТАНЕ!!!

Лячно?

Тож повторюю питання: що ти, провокатор, своєм висєром в стилі "ВИ всі ПОМРЕТЕ", хотів сказати?
показать весь комментарий
27.02.2024 15:25 Ответить
ПНХ, придурок!
показать весь комментарий
27.02.2024 15:27 Ответить
Тобто сказати немає чого? просто любиш лаятись і каркати? ну ок, гідна справа.
показать весь комментарий
27.02.2024 15:30 Ответить
Взагалі то, з тобою ніхто і розмовляти не збирався!..
показать весь комментарий
27.02.2024 15:44 Ответить
образився, провокаторчику? Ну нічого, обтєкай, обтєкай...
показать весь комментарий
27.02.2024 16:12 Ответить
показать весь комментарий
27.02.2024 15:53 Ответить