4378 посетителей онлайн
6 206 57

Спикер Минобороны Лазуткин прокомментировал идею забрать у ТЦК часть функций: Пока решения нет, продолжаются разговоры

Речник Міноборони Лазуткін прокоментував ідею забрати у ТЦК частину функцій

Пока нет решения о передаче части функций ТЦК гражданским органам.

Об этом в эфире телемарафона заявил спикер Министерства обороны Украины Дмитрий Лазуткин, пишет NV, информирует Цензор.НЕТ.

Лазуткин отметил, что разговоры относительно этого решения продолжаются.

"Пока нет какого-то решения, продолжаются разговоры. Действительно, сделать это (эту инициативу, - ред.) более понятным, чтобы система работала, например, так, как работают ЦПАУ, довольно привлекательная инициатива. Она рассматривается. Больше по этому поводу трудно что-то сказать", - заявил представитель Минобороны.

Что предшествовало?

13 июня заместитель председателя комитета ВР по вопросам нацбезопасности, обороны и разведки Егор Чернев заявил, что в парламенте рассматривают возможность передачи функций ТЦК гражданским органам. Об этом он сказал после нашумевшего конфликта, который произошел в Одессе между представителями ТЦК и медиками скорой помощи.

Чернев сказал, что сейчас в профильном комитете ВР сейчас прорабатывают варианты, как не допустить повторения подобных ситуаций в будущем, однако деталями не поделился.

Топ комментарии
+18
Щоб билися військові з медиками,такого ніде в світі нема, навіть у кацапів,це вже треш лютий. А всі ці викрадення людей,бійки, порушення Конституції, з такими методами у НАТО приймають?
Виходить як у дикіх племенах, наловили кого попало і відправили воювати, а які результати всього цього, а ніякі,рашисти як наступали,так і наступають. Ну небуде з цього толку ніякого.
Потрібно робити щось по типу рекрутингових компаній,де люди приходять самі, обирають, людям щось гарантується, хочаб вибрана спеціальність.
Багато бажаючих є піти, але чому ж не йдуть? А тому що тупо йти на м"ясо уже ніхто не хоче і сенсу нема. Повині бойові бригади набирати бійців безпосередньо. Де люди йдуть,знайомляться з командирами, знайомляться з умовами,вирішують. Тільки так, а по іншому толку не буде.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:20 Ответить
+13
це ти ходяче ІПСО, передивився телевізора, пересидів дупу. Ти не чуєш чи не розумієш,що ті методи не допомагають,кацапи наступають, а ти тупо їх чекаєш походу
Тобі не доходить, що зміни мають бути на ЯКІСТЬ, коли бійці підібрані якісно, то й воюють краще. А якщо армія буде якісна,то менша ймовірність,що буряти доберуться до твоєї дупи
показать весь комментарий
15.06.2024 00:33 Ответить
+9
Ніяких повноважень вони не заберуть, таку бізнес-схему зелена погань з рук не випустить до останнього.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Потужні розмови у нас якби шостий рік тривають, чи нє?
показать весь комментарий
15.06.2024 00:03 Ответить
Шило на мило,а сенс?
показать весь комментарий
15.06.2024 00:11 Ответить
Хто злочинці?
показать весь комментарий
15.06.2024 00:20 Ответить
Мобілізація,це що рай якийсь?Це війна і смерть.Чоловіків на війну,а такі Анни нехай закордоном живуть найкраще життя,так?
показать весь комментарий
15.06.2024 00:25 Ответить
Ти теж помирати будеш за свою країну?
показать весь комментарий
15.06.2024 00:36 Ответить
От клятий совок, ніяк не вивітриться з українських баняків...
показать весь комментарий
15.06.2024 00:37 Ответить
Зараз нео совок в головах.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:41 Ответить
Шось вроді цього:

показать весь комментарий
15.06.2024 00:43 Ответить
Це лише бравурні слова.А в реальності мобілізація це смерть,каліцтва,біль і кишки.Ти хоч би задумалась взагалі.А як я не хочу помирати,то що тоді? Я жити с.ка хочу.Може ти хочеш життя віддати за країну? Життя це найцінніше.В нас купа мільярдерів і великих мільйонері.Чому вони на ракети не скидуються?
показать весь комментарий
15.06.2024 00:42 Ответить
Жити сцикуном-втікачем не набагато краще ніж з честю служити з великим шансом померти
показать весь комментарий
15.06.2024 07:53 Ответить
Сцикуни вам закони пишуть.Колись сцикуни тікали до США потім добивалися величезних висот.Всі науковці і нобелівські лаурети не воюють.Ви вирішуйте виключно за себе,а не за когось.
показать весь комментарий
15.06.2024 10:57 Ответить
Чувак ... Мобілізація, навчання, а в же потім на війну. Крім того, на війні зпочатку воюють, а далі варіанти.
показать весь комментарий
15.06.2024 11:26 Ответить
Три тижні не навчання.Всіх кривих і хворих бусифікують,це дурня.Воювати потрібно ракетами.В нас повно багатіїв.Де ракети власного виробництва?Економіка то не мобілізована.А мобілізація,це в першу черга для економіки.
показать весь комментарий
15.06.2024 14:03 Ответить
Ясно, чергові мантри про мир і економіку.
показать весь комментарий
15.06.2024 21:36 Ответить
Не мантри,а реальність.
показать весь комментарий
16.06.2024 01:03 Ответить
Чому ти називаєш людей злочиньцями? Ти там не охриніла від заморського життя? А може приїдеш і допоможеш ворога знищувати? Тут всі потрібні і всем знайдеться робота на Перемогу.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:28 Ответить
Логічніше передати ТЦК функції поліції.
************
Правильно. А функції мозку передати жопі.
Тоді жопа буде срать інтєлєктом.
Вас треба президентом вибрати, - замість Зеленського.
Хуже ж нє будєт, правда ж?
показать весь комментарий
15.06.2024 00:32 Ответить
Новий Закон так довго народжували, а проблем не поменшало, а тільки БІЛЬШЕ СТАЛО!
Тому, що у Раді не депутати, а ідіоти "на підтанцовці" у ОПкрадіїв.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:11 Ответить
Ніяких повноважень вони не заберуть, таку бізнес-схему зелена погань з рук не випустить до останнього.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:19 Ответить
депутати розвалюють мобілізацію - хочуть знищити ТЦК і припинити поповнення ЗСУ. пуйло радіє....
показать весь комментарий
15.06.2024 00:19 Ответить
Потрібно щось міняти в кращу сторону, невже не видно що з тих методів нічого не виходить,люди не йдуть взагалі. Рекрутингові центри мають більший успіх в тому плані. Людям треба дати хоч якиїсь вибір зробити, обирати, от тоді самі підуть люди в ЗСУ.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:25 Ответить
ти звыдкыля знаєш? Не переживай кацапи пякшо прийдуть таку мобілізацію влаштують що мало не буде. Це їхнє ІПСО яке працює проти наштх ЗСУ
показать весь комментарий
15.06.2024 00:28 Ответить
це ти ходяче ІПСО, передивився телевізора, пересидів дупу. Ти не чуєш чи не розумієш,що ті методи не допомагають,кацапи наступають, а ти тупо їх чекаєш походу
Тобі не доходить, що зміни мають бути на ЯКІСТЬ, коли бійці підібрані якісно, то й воюють краще. А якщо армія буде якісна,то менша ймовірність,що буряти доберуться до твоєї дупи
показать весь комментарий
15.06.2024 00:33 Ответить
Тобі відомо, що буряти на нашій території вже були ?? То їх хто підсмажував ?
показать весь комментарий
15.06.2024 11:29 Ответить
Нарід депутатів любить,він їх вибирає,пестить і дає робити з собою все що захоче.Не дарма ж вони називаються народними... А от коли від одного слова "депутат", і від того що вони витворяють блювати захочеться,тоді все зміниться на краще.Зміниться виборче законодавство,зміниться якість кандидатів і самих народних обранців,зміниться якість самого наріду,а значить і країни. Саме поняття "вибори" придбає інший зміст і значення для громадян, які будуть вибирати, і для тих, кого вони будуть вибирати.Наразі процес виборів-всього лише процес, з різними цілями його учасників.
показать весь комментарий
15.06.2024 04:10 Ответить
формально, "народних" депутатів вже немає. Є депутати ВР і місцевих рад.
показать весь комментарий
15.06.2024 11:30 Ответить
Та там ні не потрібу
показать весь комментарий
15.06.2024 00:20 Ответить
Щоб билися військові з медиками,такого ніде в світі нема, навіть у кацапів,це вже треш лютий. А всі ці викрадення людей,бійки, порушення Конституції, з такими методами у НАТО приймають?
Виходить як у дикіх племенах, наловили кого попало і відправили воювати, а які результати всього цього, а ніякі,рашисти як наступали,так і наступають. Ну небуде з цього толку ніякого.
Потрібно робити щось по типу рекрутингових компаній,де люди приходять самі, обирають, людям щось гарантується, хочаб вибрана спеціальність.
Багато бажаючих є піти, але чому ж не йдуть? А тому що тупо йти на м"ясо уже ніхто не хоче і сенсу нема. Повині бойові бригади набирати бійців безпосередньо. Де люди йдуть,знайомляться з командирами, знайомляться з умовами,вирішують. Тільки так, а по іншому толку не буде.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:20 Ответить
Росіянин, тобі нема чим в усть- зажопіньску зайнятися, що ти приліз сюди гроші заробляти?
А машку на кого кинув, дивись бо, ведмеді із халупи її витягнуть, та ще й " надругаються"
показать весь комментарий
15.06.2024 00:28 Ответить
Низя. А где тогда ТЦК будет столоваться? Это что же тогда, им на фронт? А в подавляющем большинстве учебок все инструкторы и персонал, которые отродясь на фронте не были, ничего о современной войне не знают и максимум могут рассказывать Устав. Их тоже на фронт чтоли? Ну ведь не может же боевая бригада найти в своем составе опытных сержантов или офицеров и у себя организовать обучение своих будущих солдат? У нас ведь нет в стране людей которые бы могли с помощью опытных инструкторов написать методичку для обучения новобранцев, в которой даже опытному инструктору будет понятно про что и как рассказывать. Ведь это же просто космические технологии.
показать весь комментарий
15.06.2024 09:36 Ответить
Сорі, це Ви з учєбки пишете ? Бо їх штат наче формують саме з фронту після поранень.
показать весь комментарий
15.06.2024 11:36 Ответить
Судя по постам Романа Доника, который курирует по моему 151 первый центр обучения - и который по отзывам на порядки превосходит по качеству все остальные - например там был инструктором Андрей "Гав" Гладнев, очень известный еще до войны в определенных кругах блоггер, который потом добровольцем пошел и воевал. Так вот - Доник пишет что ситуация в учебках очень плохая, люди на местах не имеют квалификации и желания, а сидят там по 20 лет. Я думаю что Роман знает что пишет, а так же регулярно выходят рассказы людей, которых мобилизовали и которых отправили в учебку. Да и от знакомых я слышал исключительно матерные отзывы о качестве обучения, бригады это понимают и сами вынуждены на коленке доучивать пополнение, которое на бумаге - просто Терминаторы, а по факту не очень в курсе с какой стороны автомат стреляет.
показать весь комментарий
15.06.2024 12:06 Ответить
Скоріш за все - скрізь по-різному.
показать весь комментарий
15.06.2024 21:55 Ответить
Я не фахівець, але зразу бачу мінімум один варіант покращення:
Кожному мобілізованому у Особистої Справі ставиться дві відмітки "якості/відповідності" (наприклад від 1 до 10):
А. при потраплянні на полігон, керівництвом полігону (на незалежній комісії ТЦК може оскаржити).
Б. при потраплянні у підрозділ, керівництвом підрозділу (на незалежній комісії Полігон може оскаржити).
Середнє значення по відмітці (А) визначає зарплатню та просування по службі робітників ТЦК.
Різниця між середньою відміткою (Б) та (А) - визначає зарплатню та просування по службі робітників Полігону.
Така система зразу вирішить дуже багато проблем зразу двох ключових структур підготовки бійців.
Готовий к обговоренню.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:30 Ответить
То це на полігоні тре обговорювати, а не тут. Нічого особистого.
показать весь комментарий
15.06.2024 11:37 Ответить
ну точно не на полігоні.
або в ГенШтабі, або у Міністерстві, або у Верховний Раді...
але, хто ж туди пусте такого тупого як я?
показать весь комментарий
15.06.2024 11:42 Ответить
Що там з функцією "зняти з обліку 30 військовозобов'язаних і отримати штраф 3000 грн"? Кляте ІПСО.
показать весь комментарий
15.06.2024 00:32 Ответить
А может для начала, на место всех этих "спикеров" всех ведомств, набрать например женщин? Ну или хотя бы реально тяжелораненых военных, которые не могут нести службу в боевых частях?

"Про це сам Лазуткін розповів у середу, 10 квітня, виданню https://life.pravda.com.ua/culture/dmitro-lazutkin-rechnik-minoboroni-300993 "УП.Культура" . За його словами, на початку лютого він перевівся з 47-ї окремої механізованої бригади "Маґура", в яку мобілізувався в червні 2023 року, до 59-ї окремої мотопіхотної бригади імені Якова Гандзюка. В складі 59-ї бригади його направили в березні у відрядження до міноборони. Для вступу на посаду речника він пройшов конкурс і був обраний серед інших претендентів."
показать весь комментарий
15.06.2024 00:42 Ответить
В складі 59-ї бригади його направили в березні у відрядження до міноборони -

це як ? усю бригаду до МО відправили ?
показать весь комментарий
15.06.2024 11:39 Ответить
в етері телемарафону

А що кажуть на шоу екстрасенсів чи у "Розсміши смішного"?
показать весь комментарий
15.06.2024 01:11 Ответить
Тот кто принял решение крутить людей на улицах забрал у тцк самую важную функцию - доверие людей. Дальше уже не важно.
показать весь комментарий
15.06.2024 03:35 Ответить
на вулицях крутять тих, хто сам не прийшов у ТЦК. Що Вам не ясно ?
показать весь комментарий
15.06.2024 11:40 Ответить
В етері телемарафону висловлюються робітниці прислуги найдавніших професій. Речник Міноборони мусив би поважати якщо не себе, то як мінімум свою контору із назвою хоч і не Збройні Сили, але щось там України.
показать весь комментарий
15.06.2024 05:37 Ответить
Проходив ВЛК. Відношення як до худоби . Аналізів нема стоматолога нема теж уже нема . Якщо раніше не було скарг тобі ніхто не вірить , а якщо є записи в карті ( у мене є , спина ) то чому не лежав на стаціонарі . Наче ти вирішуєш чи потрібно чи ні . На заводі діє бронь . Нема точного переліку документів для подачі в тцк , а тцкуни не кажуть які бумаги потрібні для цього. Якщо на даний момент нема броні "Ви підлягаєте мобілізації " . Отака муйня малята . Це з мого проходження вл
показать весь комментарий
15.06.2024 06:17 Ответить
незрозуміло, наші кадри подавали на бронь, кому треба, наче оформили. Це усе йде через МО.
показать весь комментарий
15.06.2024 11:43 Ответить
Діло не в кадрах , а в тцк які не звертають увагу на ті довідки які надали кадровичка , що людина буде подаватися на бронь після проходження влк і вклеювання штрих коду. В мене товариша так забрали , в Гончарівську вже
показать весь комментарий
15.06.2024 13:41 Ответить
У нас теж не без пригод. Декількох забронювали без проблем. Один якісь доки не оформив, тепер ходить туди-сюди.
показать весь комментарий
15.06.2024 21:45 Ответить
Так , закон шо дишло куди повернув туди і вийшло
показать весь комментарий
16.06.2024 10:08 Ответить
Назагал так. Але конкретно, наш колега "провтикав". Кадри йому нагадували. Ну то най тепер нервується. І кадри разом з ним.
показать весь комментарий
17.06.2024 18:55 Ответить
Якщо з тцк перекинути частину обов'язків-то нахріна отой гадюшник утримувати? Розігнати їх до дідька! Нехай працюють ''рекрутингові групи'' від кожної бригади ЗСУ
показать весь комментарий
15.06.2024 09:39 Ответить