12197 посетителей онлайн

США установили ограничения на удары по территории РФ - можно бить на глубину не более 100 км, - The Washington Post

РСЗВ M142 HIMARS

Соединенные Штаты ограничили использование американского оружия для ударов по Российской Федерации. ВСУ запрещено атаковать объекты на расстоянии более 100 км от границы и бить по ключевым российским аэродромам.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет Washington Post со ссылкой на двух украинских чиновников, говоривших на условиях анонимности.

"США согласились позволить Украине вести огонь из американского оружия по России через участок границы, где российские войска будут пытаться захватить украинскую территорию. Речь идет не о географии или определенном радиусе. Однако если Россия атакует или собирается атаковать со своей территории Украину, Силы обороны могут нанести ответный удар по войскам, атакующим ее из-за границы", - заявил представитель Пентагона Чарли Дитц.

Он добавил, что Киеву разрешено использовать поставленные США системы ПВО для нанесения ударов по российским самолетам, если те собираются открыть огонь по украинскому воздушному пространству.

Однако в эту 100-километровую зону не попадают ключевые российские авиабазы, с которых взлетают самолеты, несущие корректируемые авиабомбы, - они представляют теперь наибольшую опасность и для военных, и для гражданских, отмечают источники Washington Post.

Однако, как пишет издание WP, украинские военные сомневаются, что они имеют такую свободу действий, о которой говорят в Пентагоне и Белом доме.

Напомним, в Пентагоне подтвердили разрешение бить оружием США по российским войскам в любой точке через границу с Россией, а не только вблизи Харьковской области. Ранее советник по нацбезопасности США Джейк Салливана также отметил, что Соединенные Штаты разрешили Украине использовать американское оружие для поражения любых российских сил, атакующих через границу.

Топ комментарии
+41
******* піздєц.... В цьому світі залишились адекватні люди ?
показать весь комментарий
22.06.2024 08:01 Ответить
+20
Да, бл****. С такими союзничками много навоюешь. Когда сдавали ЯО нам не говорили что нам свяжут руки. Но ето нам должно быть очень хорошим уроком что не нужно было вестись на сладкие обещания и что в етом мире какие то договоры и законы ето пустая бумажка для лохов.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:07 Ответить
+12
Чи можна вірити "двом українським чиновникам" на умовах анонімності? Знаєте англійську - дивіться, слухайте виступи речників Пентагону і Держдепартаменту з перших вуст.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
******* піздєц.... В цьому світі залишились адекватні люди ?
показать весь комментарий
22.06.2024 08:01 Ответить
А ми раз,і на 280 км бах!Йой,най буде,але більше так не робіть.Менше теж!
показать весь комментарий
22.06.2024 08:04 Ответить
Потім півроку будуть слухання в Конгресі, які потім перейдуть ще на кілька місяців в Сенат... ********** і гроші чекають результату а для України побажання триматись не тім, що маєте...
показать весь комментарий
22.06.2024 08:24 Ответить
Так, залишились. Всі оні у ЗСУ. Є трошкі і за клордоном, наприклад літовці, естонці, латиши тощо.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:24 Ответить
"Оні". Це на якій мові? Я чомусь завжди думав "вони".
показать весь комментарий
22.06.2024 10:03 Ответить
Сурженяцъкською
показать весь комментарий
22.06.2024 10:10 Ответить
Помилок не робить тільки ваш улюблений злегка прострочений найвЯличайшАй та сонцеликій Вальодья Янелох Боневтик, а як шо він десь помилився, особисто ви надасте йому другий шанс та одягнете футболку з написом "Маю право на помилку".
показать весь комментарий
22.06.2024 10:19 Ответить
Піздєц у томущо вони ще не дали зброюа вже забороняють нею вбивати фашистів
показать весь комментарий
22.06.2024 12:33 Ответить
Писали що за місяць від надання "дозволу" американською зброєю був нанесений аж один удар...
показать весь комментарий
22.06.2024 08:03 Ответить
А ще гаварят что у вас на маскве кур доят.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:25 Ответить
Будь уважним. Це писав Блумберг і вчора це було тут в новинах.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:30 Ответить
З того часу українські війська один раз використовували американську зброю для завдання удару по території Росії, знищивши цілі в місті Бєлгород, Джерело:
показать весь комментарий
22.06.2024 08:32 Ответить
Да, бл****. С такими союзничками много навоюешь. Когда сдавали ЯО нам не говорили что нам свяжут руки. Но ето нам должно быть очень хорошим уроком что не нужно было вестись на сладкие обещания и что в етом мире какие то договоры и законы ето пустая бумажка для лохов.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:07 Ответить
Україна для всього Світу стала прикладом, як не треба робити.
показать весь комментарий
22.06.2024 09:04 Ответить
Да успакойся,ботяра, законы и договоры соблюдаются ответственными демократическими странами. Отвечать не надо, сейчас перданешь, про Будапештский меморандум . Меморандум , он и есть меморандум и не более того
показать весь комментарий
22.06.2024 09:29 Ответить
не зрозуміло чому всі незадоволенні? дальність польоту каба значно меньша за 100 км, відповідно кацапсячому кориту треба підлетіти ближче до Україні ніж 100 км, а далі його може збити будь що з наданного озброєння... в чому проблема?
показать весь комментарий
22.06.2024 08:07 Ответить
А ти спитай у львів'ян або хмельничан, чому всі, як ти кажеш незадоволені
показать весь комментарий
22.06.2024 08:10 Ответить
розвивай когнитивні спроможності
показать весь комментарий
22.06.2024 08:13 Ответить
Сумний троль з небмеженими когнітивними "спроможностями"? Або з занадто завищеною самооцінкою?
показать весь комментарий
22.06.2024 08:24 Ответить
ну то сходи до психолога
показать весь комментарий
22.06.2024 08:25 Ответить
Як у вас, у каців все просто - з помилками через Гугл перекладач пишеш дурню, тебе носом в твоє ж лайно мокають, а ти згадуєш про каральну психіатрію...
показать весь комментарий
22.06.2024 08:34 Ответить
Макають...
показать весь комментарий
22.06.2024 09:29 Ответить
Які ваші докази? (с)
показать весь комментарий
22.06.2024 10:28 Ответить
Сходи за корабльом.
показать весь комментарий
22.06.2024 09:04 Ответить
будь що з наданого озброєння збити не може. Тільки конкретне озброення, якого ми у такій кількості не маємо, щоб підтягнути його до кордону з великим ризиком його втратити. Тому простіше, безпечніше і надійніше ********** ці літаки прямо на летовищі.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:16 Ответить
При цьому говориться (якщо це правда) 100 км вглиб території рашки. Це означає, що можна атакамсом херачити з безпечної відстані не наближаючись впритул до кордону.
показать весь комментарий
22.06.2024 09:06 Ответить
атакамси призначені для ураження наземних цілей! в статті ж написано, що в межах 100 км від кордону немає кацапсячіх авіабаз...
показать весь комментарий
22.06.2024 09:09 Ответить
Бити треба на випередження по їх ближніх аеродромах... по тих же с400....не зможуть постійно бути в повітрі ф16 тому що цього року передають невелику кількість... по друге ттх озброєння приблизно рівні з орківським су35...

чим довше затягують з передачею тим більше у них часу підготуватись... вони вже нові радари літаки оснащують з більшою дальністю.... санкції в дії
показать весь комментарий
22.06.2024 09:24 Ответить
боягузливому пацюку-ухилянту-пожирачу спагетті з Італії цього не зрозуміти
показать весь комментарий
22.06.2024 09:28 Ответить
Але ракет не дадуть
показать весь комментарий
22.06.2024 08:08 Ответить
Ці питання обговорював єрмак. Не сирський, не кулеба, не умєров, не зє.
Українці думають, що єрмак буде добиватися більшого радіусу?!
Чи українці вважають, що єрмак сам зникне з України?!
Чи й так "сойдьот", "какаяразніца"?!
показать весь комментарий
22.06.2024 08:09 Ответить
Ти ж додавай,не просто ермак а фсбешник ермак
показать весь комментарий
22.06.2024 08:35 Ответить
Ну тоді фсьо. Здавайся.
показать весь комментарий
22.06.2024 09:05 Ответить
просто з таким кротом на самому верху перемоги не буде.
показать весь комментарий
22.06.2024 09:08 Ответить
я так розумію, що російські бомбардувальники можуть вільно базуватись у Балтиморі для бомбардування КАБами Харкова, бо від кордону до Балтімора 180 кілометрів.
А можно тоді ********* атакмсом по Халіно, бо до зльотнопосадкової полоси від нашого кордону рівно 99 кілометрів??
показать весь комментарий
22.06.2024 08:09 Ответить
а в росіє є такі обмеження? то яко буя нам постійно щось забороняють.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:14 Ответить
Начитавшись українських новин, можна зрозуміти, що в адміністрації Байдена йде війна.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:14 Ответить
Чи можна вірити "двом українським чиновникам" на умовах анонімності? Знаєте англійську - дивіться, слухайте виступи речників Пентагону і Держдепартаменту з перших вуст.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:15 Ответить
Як вони вже задовбали зі своїми занепокоєннями.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:16 Ответить
по тихому можно і на бідьшу відстань. Хто там у США буде із ціркулем виміряти відстань. І завжди можно сказати, що переплутали кілометри із мілями
Про всяк випадок, 1 міля = 1,6 км
показать весь комментарий
22.06.2024 08:21 Ответить
Звісно. З точністю до мулімєтра!
показать весь комментарий
22.06.2024 08:26 Ответить
Україна має повне право володіти своєю ядерною зброєю! З необмеженою дальністю ураження
показать весь комментарий
22.06.2024 08:27 Ответить
Ну все,тепер рашисти зітхнуть та спокійно пересунуться на сто перший км. Це ж для них повідомлення.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:33 Ответить
Хоч би ще раз Байден виграв на виборах
показать весь комментарий
22.06.2024 08:33 Ответить
з посиланням на двох українських чиновників
показать весь комментарий
22.06.2024 08:37 Ответить
Які всі збуджені)
Ви б так переймалися долею ЗАКРИТИХ ракетних програм за правління їрмака-ларьочника!
Ніхто нам не винен, що досі сидимо і чекаємо, що zeмародери зроблять УСЕ для перемоги, а не для виконання вимог пу
показать весь комментарий
22.06.2024 08:40 Ответить
Як у старому анекдоті
- По яйцям не бить.
- По голові також
(бійка між яйцем і колобком)
показать весь комментарий
22.06.2024 08:44 Ответить
Крім американської зброї є французька, англійська, південно-корейська та німецька.
Нехай московити збирають уламки і читають зі словником що там написано.
показать весь комментарий
22.06.2024 08:53 Ответить
Та всі збирають. І ми збираємо.
показать весь комментарий
22.06.2024 09:07 Ответить
Від Томагавків уламків не лишається.
показать весь комментарий
22.06.2024 10:38 Ответить
навіщо публікувати якісь нісенітниці з мутних джерел?
показать весь комментарий
22.06.2024 08:55 Ответить
а ти подивися вище, як всі накинулись на неї.

І почався там взаємний срач...
показать весь комментарий
22.06.2024 09:27 Ответить
Речник Пентагону генерал Патрік Райдер заявив, що ЗСУ можуть використовувати зброю, яку передають США, для ударів по російських силах у будь-якій точці через кордон із Росією, а не лише по тих, які розташовані поблизу Харківської області.

Джерело:
показать весь комментарий
22.06.2024 08:56 Ответить
Схоже залізнояйцевий очкує бити по території мордору американськими ракетами.320 км це дальність ракет ATACMS.

"Президент США Джо Байден заявив, що не повинна застосовуватися Україною для ударів на понад 320 кілометрів углиб Росії. Київ не може нею бити по Москві та Кремлю.

Як інформує , про це сказав в інтерв'ю для https://abcnews.go.com/Politics/exclusive-biden-muir-us-weapons-wont-be-used-strike-moscow-kremlin/story?id=110865528 ABC News . Джерело:
показать весь комментарий
22.06.2024 09:01 Ответить
Наявные Атакамсы ( от 300 км реальной дальности) это касетные боеголовки. Против нефтебаз, аэродромов, против пехоты орка вери гут! А против заводов и бункеров/штабов не.
Вот если есть обычная БЧ то было бы неплохо
показать весь комментарий
22.06.2024 10:34 Ответить
Спочатку на пів шишечки, а потім вже як піде )
показать весь комментарий
22.06.2024 09:10 Ответить
Нє - ну по інерціі ракета ше може 200 км пропиляти
показать весь комментарий
22.06.2024 09:20 Ответить
інтершум з приводу.
І без..
Потрібно же Washington Post щось друкувати...
показать весь комментарий
22.06.2024 09:25 Ответить
..ця інформація, вкид на вентилятор, взагалі-то, для кацапів, а нам своє робить..
показать весь комментарий
22.06.2024 09:29 Ответить
Не треба рдзганяти жахи. Ця публікація, і не тільки ця, спецфейк для заспокоєння рашистів. Варять жабу Пу повільно, щоб дуже сильно не тріпався. Але головне питання - чи витримаємо ми цей процес. Американці-то витримають!
показать весь комментарий
22.06.2024 09:31 Ответить
Третій рік вже варять жабу
показать весь комментарий
22.06.2024 09:45 Ответить
А есть другие варианты? После 73% и после Хама-президента и после кучмановской многовекторности и после воровства юща-гриценка сильно будут доверять????
Пример свежий исторический: в Афганистан было вбухано более триллииона американ$ких таллеров и сотни единиц бронетехники им передали а их армия почти полностью легла под Талибан и кланы все тоже легли . ( У них развитой пуштунизм и клановое общество) .
Еще и сторонников демократии и реформ не особо активно получалось эвакуировать - люди тогда верили Штатам а потом попали оркам на подвал в лапы Талибана средневекового
показать весь комментарий
22.06.2024 10:28 Ответить
Тут, простите уважаемый, просто "Чудо на Висле" , иначе божественным вмешательством не обьяснить - при такой работе кротов и разминирователей это Чудо что всего 20 % територии просрано Просроченой Бубой недоглядели бо заняты шашлыками
показать весь комментарий
22.06.2024 10:31 Ответить
а вона себе чудово почуває
показать весь комментарий
22.06.2024 23:55 Ответить
Схоже на правду,хоч ця Вашінгтон Пост і помийниця...Але і без ВП нам вже давно треба зрозуміти,що амери просто рідкісне гов.....о! На початку 90-х амери з Києва не вилазили,коли разом з Рашкою позбавляли Україну ЯЗ,роеспубліканці типу Бейкера,Телбота в ногах валялися,так закликали віддати ЯЗ. Потім амери активно позбавляли Україну тактичних раке,бомбардувальників,КАБів тощо (програма Нанна-Лугара чи щось таке). А тепер цідять допомогу ложками.....
показать весь комментарий
22.06.2024 09:34 Ответить
А потім при Ющі ще привезли грошей щоб знищити ПЗРК, зенітні ракети та ********** до арти...

Але хочу вам зауважити що мабуть це все було не під тиском а просто запропонували грошей.... от що писав Обама про команду Юща.... "До влади прийшли люди які хочуть заробляти гроші і зброя їм не потрібна"

Тому треба не тільки амерів звинувачувати а і себе як виборців які привели до влади продажних політиків
показать весь комментарий
22.06.2024 09:56 Ответить
ну,себе треба в першу чергу....
показать весь комментарий
22.06.2024 10:21 Ответить
Ще одно що в Україні немає механізму проміжного голосування коли влада втрачає довіру... в США вибори в палати і президента розділені в часі... а президент чи палати не можуть один без одного приймати важливі рішення...

В ЄС до прикладу якщо програли проміжні вибори то уряд йде у відставку і т.д. є механізми щоб в період між довгими виборами змінити кофігурацію влади... і це заставляє політиків трохи думати про тих хто їх обрав а не лише про свої кишені чи спонсорів
показать весь комментарий
22.06.2024 10:46 Ответить
А сенатор Обама інспектував навіть утилізацію снарядів,щоб в Європі безпека була.А Ющенко повіддавав всі комплекси скад.
показать весь комментарий
22.06.2024 10:34 Ответить
Союзнички ***
показать весь комментарий
22.06.2024 09:44 Ответить
Офіс пппрезидента окупували Лайно. І зеля несе особисту відповідальність курва. Дибіли проголосували сукі по приколу
показать весь комментарий
22.06.2024 09:47 Ответить
Америка закликає Україну діяти виважено - не бити відразу по Москві.
Гарі Трумен теж не бив по Токіо.
показать весь комментарий
22.06.2024 09:47 Ответить
треба оцінювати дії, а не що сказав, або не сказав президент,
тому що такі питання, це рішення президента
тобто президент на 2й рік війни, дозволив бити по росії, але не більше ніж на 100км

дивно, що в темі немає образ, як зазвичай буває,
коли "хтось щось сказав", та не зробив, тому що немає повноважень,
та якщо "хтось щось не сказав", проте зробив, тому що має повноваження...
показать весь комментарий
22.06.2024 09:59 Ответить
При Байдене Украина НЕ победит.
показать весь комментарий
22.06.2024 10:05 Ответить
Правильнее сказать россия не проиграет

У нее хоть и немного союзников, но они делают больше, чем все 50+ стран рамштайна
а также не накладывают ограничений по использованию
показать весь комментарий
22.06.2024 10:11 Ответить
НЕТ. Правильно если ТОЧНЕЕ сказать : при Байдене Украина ПРОИГРАЕТ. Потому что идёт НЕ война , а ИЗБИЕНИЕ украинской инфраструктуры, мирняка и солдат, а ********* теряет немного быдла и ВСЁ. Война на ********* НЕ чувствуется от слова "совсем". Вот вам и Байден. Одно словоблудие. Если Байден останется на второй срок, это будет ****** для Украины.
показать весь комментарий
22.06.2024 16:19 Ответить
Это тоже возможно

На восстановление инфраструктуры, запад даст с радостью кредиты.
В принципе какая разница выплачивать кредиты за инфраструктуру, или возможно оплатить лендлиз в 2072 году, от которого отказались - так как "шары" достаточно.

Хотя разница есть, но большинство свято верит, что "шары" достаточно, и лендлиз был не нужен...

Можно заметить, что лендлиз предусматривал оружие, технологии - чего не продадут сейчас, даже если есть деньги...
показать весь комментарий
22.06.2024 16:51 Ответить
Хорошо что вы вспомнили про Ленд Лиз который НЕ ДАЛ Байден. Это и есть ОТВЕТ.
показать весь комментарий
22.06.2024 19:04 Ответить
Это факт
Вначале - демократы в Сенате (явно не сами додумались, а ктото "попросил"), сократили срок с до "победы Украины" на фиксированный 1 октября 2023, и убрали отчетность президента перед Конгрессом.
Потом президент не подписывал закон - целый месяц
Потом президент не исполнил безоговорчный пункт закона - разработать ускоренные процедуры доставки за 60 дней.
Потом в прессе стали появляться статьи:
- лендлиз это страховка когда не будет денег - которая кстати не сработала, когда была задержка с деньгами
- надо подождать до 1 октября 2022 - явная чушь, т.к. в законе такого нет
- "халявы" достатчно, зачем лендлиз
и т.п.

https://www.cbo.gov/system/files/2022-04/s3522.pdf Фактически справка бюджетного офиса Конгреса подвтердила - Украина платит 0$ за лендлиз, возврат лендлиза в 2072 году

https://index.minfin.com.ua/finance/debtgov/2022/ госдолг Украины вырос с 98млрд в 2022 до 151млрд на сегодня

не понятна логика, почему нельзя было оплатить лендлиз через 50 лет в 2072 году
ведь эта оплата, которую возможно бы списали, подразумевает победу, иначе некому платить
а так все равно нужно платить, только за кредиты, за инфраструктуру и прочее...
показать весь комментарий
22.06.2024 19:46 Ответить
А теперь вспомните ! Сколько вони было в украинских СМИ и даже здесь, в комментах что Ленд Лиз не нужен. Так и сейчас говорю все время УБИРАЙТЕ сыркина - это агент рашистов ! Никто не реагирует. А уже сколько пунктов сдали с февраля 2024 ! Говорю ОТВЕЧАЙТЕ рашистам так же как они бьют по Харькову - нет, говорят, только "по аэродромам" .
А вот если бы ВСЕ !!! украинцы ПОТРЕБОВАЛИ от Зеленского чтобы он приехал в США и ПОТРЕБОВАЛ отБайдена выполнения Закона Конгресса о Ленд Лизе , то война закончилась бы победой Украины ещё осенью 2022.
Ну как хотите.... вам погибать.
показать весь комментарий
22.06.2024 20:18 Ответить
Есть https://petition.president.gov.ua/petition/196764 даже петиция , которая набрала 25тыс, пока действовал лендлиз
Ровно год как создана.
До сих пор на рассмотрении...
показать весь комментарий
22.06.2024 21:01 Ответить
Что серьёзно ??
показать весь комментарий
23.06.2024 01:17 Ответить
Вот что интересно: целая толпа, гм, ............. исходит на гавно от перевранного пересказа вместо того, чтобы прочитать ОРИГИНАЛ,который в гугле можно перевести с английского:
https://www.washingtonpost.com/world/2024/06/21/ukraine-firing-range-us-weapons-russia/
Что там тов. Лавров говорил?
показать весь комментарий
22.06.2024 10:16 Ответить
!Вашингтон π|з∆§ж" !!
Например Атакамс те которые на 300 км это с касетной частью - они эффективны только против пехоты или самолетов на стоянках. А обычные Хаймарсы бьют от силы 70-80 км.
показать весь комментарий
22.06.2024 10:20 Ответить
Я казав,що по аеродромах не дозволять стріляти американською зброєю.Це все робиться спеціально.
показать весь комментарий
22.06.2024 10:31 Ответить
США би спокійно могли надати ATACMS ще в 22 році і дозволити їх використовувати в глибину москальської території,без обмежень.Не було би таких великих жертв.А в США ще є інші ракети.Ті ж Шторм Шедов інтегрували до СУ-24.Думаю,що і AGM-158,можна би було так само інтегрувати.А AGM-158,біля 5 тисяч одиниць є в США.
показать весь комментарий
22.06.2024 10:38 Ответить
А коли своє розпочнемо робити...де наші ракети?? Зеленою мразотою усе саботуєтся та разкрадается...
показать весь комментарий
22.06.2024 10:44 Ответить
А може краще офіційних осіб послухати, а не одна бабця іншій сказала.
показать весь комментарий
22.06.2024 11:00 Ответить
Розмова ВП з українськими чиновниками ..

..
показать весь комментарий
22.06.2024 11:16 Ответить
А якщо український військовий має стрілецьку зброю американського виробництва, то перед пострілом має крикнути російською мовою попередження про намір використання зброї. Щоб у противника був шанс сховатися.
показать весь комментарий
22.06.2024 11:02 Ответить
Наші дорогі союзники в Вашингтоні,хотять щоб українці оборонялись з зав'язаними за спиною руками,цікава "передова"тактика ,удар по аеродромах це перше що зробили б об'єднані війська НАТО,цікаво хто автор такої геніальної тактики,та чи хоче він перемоги України,виглядає,що ні.
показать весь комментарий
22.06.2024 11:06 Ответить
Это как получаеться, если летит СУ с кабом больше 100 км от границы и наш оператор запускает ракету на перехват, система откажет ?) Если нет, то абсолютно пох, сбиваем все что летит и никаких компромисов.
показать весь комментарий
22.06.2024 11:21 Ответить
Все очень просто, розовые пони глупы и ссыкливы.
показать весь комментарий
22.06.2024 12:10 Ответить
Байден дуже любить хуьло і його авіацію
показать весь комментарий
22.06.2024 12:41 Ответить
Тоді треба процитувати Трампа - щоб перебити негатив

Хоча https://www.youtube.com/watch?v=0-0HC684CMo в цьому інтервью, все навпаки - проте ніхто не згадує.
показать весь комментарий
22.06.2024 16:55 Ответить
Це палиця з двома кінцями.У нашого Верховного і ко чогось не спостерігається особливого бажання потривожити територію росіяк ракетами від НАТО
показать весь комментарий
22.06.2024 12:52 Ответить
Неназвані військові це представники неназваної політичної особи, яка представляє неназвану організацію. Дерьмак заточєн на мирняк. І це його хотєлкі самообмеження.
показать весь комментарий
22.06.2024 13:03 Ответить