7608 посетителей онлайн
2 392 28

Китай заявляет, что является "нейтральным игроком" в войне, но продолжает оказывать России военную помощь, - постпред США в НАТО Смит

Посол США при НАТО Джуліанна Сміт про допомогу Китаю Росії

Китай, несмотря на свои заявления о "нейтральном игроке", поставляет России компоненты двойного назначения, которые помогают российским оккупантам вести войну против Украины.

Об этом в интервью Bloomberg заявила посол США при НАТО Джулианна Смит, информирует Цензор.НЕТ.

"Мы тратим много времени в штаб-квартире НАТО, обсуждая углубление отношений между КНР и Россией. Китай пользуется каждой возможностью, чтобы заявить: они являются "нейтральным игроком" в войне в Украине. Однако, в реальности Китай поставляет длинный список компонентов двойного назначения, которые помогают России продолжать эту агрессивную войну против Украины", - отметила Смит.

По ее словам, речь идет в частности о поставках станков и микроэлектроники.

Госпожа посол добавила, что НАТО работает над тем, чтобы подтвердить тот факт, что Китай больше не является так называемым "нейтральным игроком" в этой войне.

"Альянс также предупреждает Китай о рисках поддержки России в этой неспровоцированной войне", - резюмировала Смит.

Ранее генсек НАТО Йенс Столтенберг заявил, что Китай бросает вызов НАТО и разжигает самую большую войну в Европе со времен Второй мировой войны.

Топ комментарии
+4
"нейтральним гравцем"
Нейтральність виключає будь-яку "гру", скажіть вже хтось про це тим "гравцям".
показать весь комментарий
03.07.2024 12:53 Ответить
+4
китайцы, белорусы так же как и кацапы это враги
показать весь комментарий
03.07.2024 12:55 Ответить
+4
Ні, це не тупість, а переоснащення військових виробництв і переозброєння військ Заходу.
Всі 200 млрд. так і залишились на Заході, а Україні відправлене списане озброєння і снаряди до нього зі зберігання.
Таким чином Захід переозброївся тими же F-35 і новими зразками тиехніки, а також зекономив кошти на утилізації старих снарядів і ракет.
показать весь комментарий
03.07.2024 13:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
якщо Китай вважає себе нейтральним, то хай і нам постачає такі компоненти
показать весь комментарий
03.07.2024 12:47 Ответить
ну, взагалі-то китай при бажанні міг би обламати поставки комплектуючих до дронів в момент. а це до 70% від усіх нанесених кацапам уражень як мінімум за останні пів-року. і мабуть до 90% від усіх розвід дронів, що застосовуються на рівні рота-батальон. тому нехай на косооких американці гавкають, Україна не в тому становищі для цього.
показать весь комментарий
03.07.2024 12:52 Ответить
от цікаво, як отримавши від Заходу, за останні 2 роки - більше 200,000,000,000 (двохсот мільярдів) долларів допомоги, уряд України не спромігся створити власні потужності для виробництва необхідних компонентів?

Наприклад, програма розробки F35 коштувала 50 мільярдів долларів - в 4 рази меньше за те що надали Україні за останні 2 роки!!

дрон якийсь надскладний аппарат, складніший за F35?

чи це вроджена тупість?
показать весь комментарий
03.07.2024 13:09 Ответить
Ні, це не тупість, а переоснащення військових виробництв і переозброєння військ Заходу.
Всі 200 млрд. так і залишились на Заході, а Україні відправлене списане озброєння і снаряди до нього зі зберігання.
Таким чином Захід переозброївся тими же F-35 і новими зразками тиехніки, а також зекономив кошти на утилізації старих снарядів і ракет.
показать весь комментарий
03.07.2024 13:22 Ответить
а от ніфіга подібного! тільки ПРЯМА фінансова допомога склала не меньше 73!! мільярдів долларів! це просто тупо баблом залили
показать весь комментарий
03.07.2024 13:27 Ответить
А ці гроші це гуманітарна допомога і на них озброєння не купиш.
показать весь комментарий
03.07.2024 13:32 Ответить
це фінанси на які можна купити устаткування і побудувати фабрики для виробництва компонентів...
показать весь комментарий
03.07.2024 13:51 Ответить
73 мільярди, коли економіка знищена і не працює, і навіть зерно толком вивезти не могли. а в України лише пенсіонерів - 10,2 млн. якщо порахувати пенсію баксів в 150, то тільки за 2,5 роки війни тільки на пенсії потрібно майже 46млрд. баксів. думаєте їх просто в тумбочці можна взяти?
показать весь комментарий
03.07.2024 13:46 Ответить
ну то і компоненти дрона не космічні технології
показать весь комментарий
03.07.2024 13:49 Ответить
так, і ті, шо можна здешевити і локалізовувати - давно роблять. рама, пропи, батарейні збірки і навіть польотники (проте питання чіпів до них залшається відкритим).

а ви пропонуєте виготовляти двигуни? для цього потрібні неодимові магніти, тобто рідкоземельні елементи. і неодимовий магніт - це лише вершина цілого технологічного ланцюжку, дуже складної і важкої металургії. і де ви будете брати сировину? і яка у вас буде кінцева ціна такого виробу? чи не виявиться, шо за рахунок інвестицій в ті ж двигуни, можна купити десятки мільйонів двигунів і перекрити в них потреби на 10 років вперед?

виглядає так, шо ви в житті не відкрили жодного бізнесу чи виробництва, проте з впевненістю розмовляєте, як це треба робити.
показать весь комментарий
03.07.2024 14:40 Ответить
чого ж кєтай відкрив виробництво двигунів? чому ж кєтай створив важку металургію? чого ж кєтай шукає дешеву сировину і замислюється про кінцеву вартість таких виробів? може тому шо в нього немає такого талановитого речника, як , який не відкрив жодного бізнесу, але має язик як помело?
от тупі кєтайці, інша справа талановиті українці, яким дали 200+ мільярдів долларів допомоги а вони повний цикл кінчених дронів не можуть зробити...
показать весь комментарий
03.07.2024 17:38 Ответить
я ж і кажу, людина, що в своєму житті не створила нічого, що не розбирається ні в інвестиціях, ні в ланцюжках поставок, ні в технологічних процесах, при цьому повчає, шо і як треба було робити. типовий виборець зеленського, чо.
показать весь комментарий
03.07.2024 18:35 Ответить
це добре що ти усвідомлюєш свої помилки! усвідомлення цього - перший крок до одужання! одужуй!
показать весь комментарий
03.07.2024 19:14 Ответить
Такии неитральнии - шо весь піздєц
показать весь комментарий
03.07.2024 12:48 Ответить
Диктаторам з світової осі зла повірити - себе не поважати.
показать весь комментарий
03.07.2024 12:49 Ответить
якби Китай не був зацікавлений у цій війні, то її б не сталося, це зрозуміло вже всім, чому нема відповідних дій, санкцій, обмежень і т. д. ?
показать весь комментарий
03.07.2024 12:50 Ответить
показать весь комментарий
03.07.2024 12:50 Ответить
головне, що б не було ескалації!
долой, волюнтаризм та девальвацію!
показать весь комментарий
03.07.2024 12:52 Ответить
В этом вся суть террористов коммунистов. Они врут без малейших колебаний. Говорят одно, делают другое. Есть только один способ, как держать этих тварей в узде - это периодическое выписывание хороших люлей. Не надо пытаться их вразумить или вести себя с ними по человечески. Для них это проявление слабости и сигнал к насилию против тех, кто выглядит слабее них.
показать весь комментарий
03.07.2024 12:52 Ответить
"нейтральним гравцем"
Нейтральність виключає будь-яку "гру", скажіть вже хтось про це тим "гравцям".
показать весь комментарий
03.07.2024 12:53 Ответить
китайцы, белорусы так же как и кацапы это враги
показать весь комментарий
03.07.2024 12:55 Ответить
Китай играет в святую наивность. "Дорогой, ну и что с того, что я останусь ночевать у друзей и с моим бывшим, ты что мне не доверяешь? "
показать весь комментарий
03.07.2024 12:57 Ответить
Ну от ви се знаєте що Китай на стороні орків та проти заходу... дії кісь будуть чи просто п...ш

А от дії у вас такі.... Байден одразу прийшовши до влади зняв додаткові мита на китайську продукції, тим самим надав косооким такі можливості озброюватись та допомагати тим же оркам і Пн. Кореї
показать весь комментарий
03.07.2024 13:35 Ответить
Штаты своей беззубой политикой допустили бардак в Мире, а теперь сидят как усравшись и не знают как решить проблемы.
показать весь комментарий
03.07.2024 13:36 Ответить
..и это в отсутствии ссср,вд,мсс,сэв...
показать весь комментарий
03.07.2024 15:46 Ответить
"Ми витрачаймо багато часу в штаб-квартирі НАТО, обговорюючи поглиблення відносин між КНР та Росією.

Китай користується кожною нагодою, щоб заявити: вони є "нейтральним гравцем" у війні в Україні. Проте, в реальності постачає довгий список компонентів подвійного призначення, які допомагають Росії продовжувати цю агресивну війну проти України",

Китай більше не є так званим "нейтральним гравцем" у цій війні.

"Альянс також попереджає Китай про ризики підтримки Росії в цій неспровокованій війні",
показать весь комментарий
03.07.2024 13:52 Ответить
А чому тут дивуватися. В політиці правда не є добре вітана але всі Диктатури традиційно є брехливими. Тут першість безумовно належить росії. Китай теж не відстає. Якщо Кім Чин Ін перекона свій народ, що це КНДР виграла чемпіонат світу по футболу в Японії, то чому ми дивуємось.
показать весь комментарий
03.07.2024 14:22 Ответить
Китай наш ворог і Україна має поводитися з Китаєм як з ворогом жаль що дегенеративна влада і частина дегенеративного населення цього не розуміє
показать весь комментарий
03.07.2024 19:47 Ответить