9624 посетителя онлайн
5 169 56

Среди членов НАТО нет консенсуса относительно приглашения Украины, - Белый дом

Білий дім

В Белом доме заявили, что среди стран-членов НАТО пока нет общей позиции относительно приглашения Украины в Альянс.

Как информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на сайт Белого дома, об этом сказал высокопоставленный представитель администрации президента США на брифинге по поводу запланированного визита Байдена в Германию.

"Среди членов НАТО продолжается дискуссия относительно приглашения. Пока нет консенсуса относительно того, чтобы предложить Украине приглашение. Но, как вы знаете, на саммите НАТО всего лишь пару месяцев назад - в июле, в середине июля - все 32 члена Альянса подтвердили, что Украина находится на необратимом пути к членству в НАТО. Итак, вопрос заключается в тактике того, как поощрять этот путь и как достичь консенсуса относительно следующих шагов", - сказал он.

Представитель администрации добавил, что "президент Байден хочет, чтобы Украина победила, и мы обеспечим эти усилия надлежащими ресурсами".

"Именно поэтому президент призвал к встрече на уровне лидеров оборонной контактной группы с Украиной, или так называемого Рамштайнского саммита - и эта встреча состоится в ближайшее время - для того, чтобы вызвать такую же срочность и вклад со стороны некоторых наших союзников и партнеров, чтобы мы могли продолжать это делать", - отметил он.

Также по его словам, сейчас "происходит активный разговор о различных элементах" украинского "Плана победы". В частности, он упомянул о работе над вопросом, касающимся полезных ископаемых, однако не уточнил деталей.

Топ комментарии
+16
Проти:
1. США.
Далі - немає значення.
показать весь комментарий
18.10.2024 05:14 Ответить
+11
У мене іспанський сором, коли ми просимось в ЕС і НАТО, а у нас усі прокурори це інваліди з гектарами землі, тисячами квадратних метрів нерухомості і автопарками.
показать весь комментарий
18.10.2024 04:58 Ответить
+6
а що має подобатися в ядерній бомбі? ядерна бомба - це засіб стримування від агресії, а не для атаки. ядерна бомба - це червона тряпка для країн Заходу. за прагнення створити ядерну бомбу і увійти у ядерний клуб держав після всіх тих підисаних договорів і конвенцій, неядерні країни, які заявляють про розробку і набуття ядерного статуса відразу ************* на санкції Заходу. як КНДР та Іран... роблячи подібні заяви про відновлення ядерного статусу, Україна ставить себе під потенційні санкції Заходу, не кажучи вже взагалі про те, що країни Заходу можуть взагалі відвернутися від України і припинити їй допомогу. розмова з Заходом в стилі або ми в НАТО, або у нас ядерна бомба - це розмова у формі ультиматума. не припустимо розмовляти із Заходом мовою ультиматумів, особливо в контексті ядерної зброї.. більше того, ядерна зброя - це засіб стримування, а не атаки. більше того, ядерна зброя проти ядерних кацапів, у яких є 6000 ядерних боєголовок проти потенційних українських кількох одиниць - це взагалі ні про що. на кацапів подібні ядерні ультиматуми взагалі не подіють, бо в них теж є ядерна зброя і її у них є багато. ядерні ультиматуми тільки відштовхнуть від України західних партнерів. більше того, якщо Україна першою застосує проти кацапів ядерну зброю, то весь світ зробить Україну винною, тому що вона першою застосувала ядерну зброю. тому тут очевидна відповідь здорового глузду - все проти створення ядерної зброї.
показать весь комментарий
18.10.2024 03:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
назвіть поіменно представників з консенсусом і без такого!
Просто цікаво.
показать весь комментарий
18.10.2024 01:45 Ответить
Проти:
1. США.
Далі - немає значення.
показать весь комментарий
18.10.2024 05:14 Ответить
Не хочете захистити Україну як обіцяли згідно з Будапештським меморандумом, тоді приймайте Україну назад до ядерного клубу!

BILD:
"Україна може створити бомбу за кілька тижнів

Зеленський, таким чином, розкриває те, на що високопоставлений український чиновник вже натякав BILD та іншим політикам і чиновникам кілька місяців тому. Захід не повинен вірити, що Україна змириться з другою російською атакою на Київ. Згідно з добре поінформованими джерелами, країна спочатку відновить свій ядерний арсенал, від якого вона добровільно відмовилася з початку 1990-х років. Україна відмовилася від своєї останньої ядерної зброї в 2001 році."
https://www.bild.de/politik/ausland-und-internationales/selenskyj-gibt-dem-westen-die-wahl-nato-beitritt-oder-atom-waffe-671102f9e9471210bb6a7dc9 "Nicht diese Nachrichten verbreiten": Selenskyj rudert nach Atom-Aussage zurück | Politik | BILD.de
показать весь комментарий
18.10.2024 01:46 Ответить
у Більд такі самі піздаболи як і на раша тв... той рьопке постійно тягає у свої статєйки інормацію від кацапських зет воєнкорів, підігруючи наративам русні.. в ОПі і МЗС уже давно спростували цей висєр рьопке.
показать весь комментарий
18.10.2024 01:51 Ответить
А що тобі не подобається в українській атомній бомбі? Чи ти тупо повторюєш слова радника Зелі Литвина?

«Давно уже можно перепутать, где Bild и Репке, а где российские государственные пропагандисты. Вбрасывают одинаковую ерунду».

При цьому кремляді коментують зовсім інакше:

"на российских телеграм-каналах.

«Кремлевский безБашенник»:

«Кажется, власти Украины на фоне активно раздающейся из России ядерной риторики через анонимного украинского чиновника наконец решили вспомнить про Будапештский меморандум, дав понять, что последний ядерный козырь у них тоже вполне может появиться, если помощь Запада их режим не спасет. Ракетные технологии у них остались еще из советских времен, а насчет ядерных - кто его знает. Для российской стороны в этой ситуации главное - не переоценить то ли блеф, то ли угрозы своих военных оппонентов, чтобы потом не оказалось, что воплощение в жизнь украинских ядерных «бомбилок» - это вроде как совсем неприятный момент, но тоже по тому самому «плану». А дальше-то что?..»

«Украина не Россия»:

«Крайне рискованная стратегия Зеленского, граничащая с понятием «самоубийственная». Впрочем, учитывая ситуацию на поле боя, она, видимо, таковой и является...»



Советник Зеленского Дмитрий Литвин прокомментировал: «Давно уже можно перепутать, где Bild и Репке, а где российские государственные пропагандисты. Вбрасывают одинаковую ерунду»

Анатолий Несмиян:

«Насчет нескольких недель - это, конечно, украинцы несколько погорячились… Думаю, что на данном этапе это просто очень голословное утверждение на грани не слишком умного шантажа. Есть только один вариант, при котором угроза Киева будет реальной, если всплывут какие-то боеголовки, которые удалось припрятать в ходе ядерного разоружения...

Но и в этом случае счет может пойти буквально на несколько боеголовок тактического класса, что Кремль никак не впечатлит. Ну, будет еще пару сотен тысяч погибших - эка невидаль. Люди для кремлевских - это не то, что может взволновать. Военного значения три-пять боеголовок иметь не могут, а потому мы снова возвращаемся к теме неумного шантажа».

Журналист Алексей Нарышкин:

«Жду от Путина яркой цитаты-ответа Зеленскому на его ядерные амбиции в духе «пусть только попробуют».

«Мастер пера»:

«Второе дно» плана Зеленского заключается в том выборе меньшего из двух зол, который украинский президент предлагает Западу, да и всему миру. Согласно предложению Зеленского, Украина или принимается в НАТО, но не становится держательницей ядерных боеголовок, или же не вступает в НАТО, но превращается в ядерную державу. И тот и другой варианты представляют почти одинаковую головную боль что для США с НАТО, что для России… Вызов озвучен и требует ответа и встречной стратегии, иначе меняющаяся обстановка серьезно сузит возможность маневров, но добавит проблем».

Дмитрий Дризе:

«Нельзя исключать, что Зеленской намекает Западу: не хотите помогать, мы подумаем о том, чтобы создать ядерное оружие… Наверное, здесь есть расчет на то, что Запад, в том числе и нынешняя демократическая администрация США, очень сильно испугается и немедленно даст все, о чем просит Владимир Александрович. Ибо расширение ядерного клуба - это кошмарный сон для цивилизованного мира.



Несколько часов спустя уже сам Зеленский на брифинге после встречи с генсеком НАТО Рютте в ответ на прямой вопрос немецкого журналиста сказал, что Украина не занимается разработкой ядерного оружия

Не будем оценивать данную тактику. Что-то подсказывает, она выглядит несколько спорной. Шантажировать ближайших союзников в целом нехорошо. Собственно, никто из них не отрицает, что Украина станет членом НАТО, вопрос в том, когда это случится. Но вот Зеленский намекает на то, что вступать, может быть, уже будет некуда. Пропадет старушка Европа, если ему сейчас не помочь».

И еще много чего в подобном духе. Тема-то какая благодатная! Пока советник Зеленского Дмитрий Литвин не прокомментировал: «Давно уже можно перепутать, где Bild и Репке, а где российские государственные пропагандисты. Вбрасывают одинаковую ерунду». А еще несколько часов спустя уже сам Зеленский на брифинге после встречи с генсеком НАТО Рютте в ответ на прямой вопрос немецкого журналиста сказал, что Украина не занимается разработкой ядерного оружия, и еще раз разъяснил, что имел в виду, рассказывая историю о встрече с Трампом.

Надо сказать, и в Украине многие взбодрились, услышав о якобы существующей возможности опять получить ядерное оружие. И украинцев как раз можно понять: их страну уничтожает бывший гарант безопасности, расписавшийся под Будапештским меморандумом, и никто его не может по-настоящему одернуть, потому что у РФ бомба. Но именно отсутствие бомбы заставляет быть умнее и изощреннее в борьбе за выживание и процветание. Бомба есть - ума не надо. В сочетании с нефтью, конечно. Доказано."

https://haqqin.az/news/330486 Ядерная бомба президента Зеленского - горячая тема - Haqqin
показать весь комментарий
18.10.2024 03:29 Ответить
а що має подобатися в ядерній бомбі? ядерна бомба - це засіб стримування від агресії, а не для атаки. ядерна бомба - це червона тряпка для країн Заходу. за прагнення створити ядерну бомбу і увійти у ядерний клуб держав після всіх тих підисаних договорів і конвенцій, неядерні країни, які заявляють про розробку і набуття ядерного статуса відразу ************* на санкції Заходу. як КНДР та Іран... роблячи подібні заяви про відновлення ядерного статусу, Україна ставить себе під потенційні санкції Заходу, не кажучи вже взагалі про те, що країни Заходу можуть взагалі відвернутися від України і припинити їй допомогу. розмова з Заходом в стилі або ми в НАТО, або у нас ядерна бомба - це розмова у формі ультиматума. не припустимо розмовляти із Заходом мовою ультиматумів, особливо в контексті ядерної зброї.. більше того, ядерна зброя - це засіб стримування, а не атаки. більше того, ядерна зброя проти ядерних кацапів, у яких є 6000 ядерних боєголовок проти потенційних українських кількох одиниць - це взагалі ні про що. на кацапів подібні ядерні ультиматуми взагалі не подіють, бо в них теж є ядерна зброя і її у них є багато. ядерні ультиматуми тільки відштовхнуть від України західних партнерів. більше того, якщо Україна першою застосує проти кацапів ядерну зброю, то весь світ зробить Україну винною, тому що вона першою застосувала ядерну зброю. тому тут очевидна відповідь здорового глузду - все проти створення ядерної зброї.
показать весь комментарий
18.10.2024 03:51 Ответить
Мелиш уйню. У всіх країн яз доктрина передбачає застосування яз при нападі, або при загрозі існування країни.
показать весь комментарий
18.10.2024 06:45 Ответить
ні. це ти мелиш ху йню. повну. чи ти думаєш, що як тільки Україна матиме ядерну бімбу і застосує її по кацапах, то кацапи вмить припинять війну і виведуть з України своїх орків? серйозно? ну-ну... більш реалістичною буде картина коли орки у відповідь запустять по Україні сотні ядерних боєголовок. от якби в орків не було би ядерної зброї, то тоді такий підхід міг би спрацювати.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:34 Ответить
ну як мінімум - це буде гарантія від застосування ЯЗ по нам. пуйло заявляв, якщо Україна буде перемагати він накриє нас ядеркою. Як максимум - націлені на москву, пітер, ростов, сочі декілька боєголовок відіб'є бажання знищувати Україну, продемонструвати зброю на кримському мосту, знищивши його, далі дати час на виведення війсь з України. Ніхто в параші, особливо москва пітєр не хоче дохнути за новіє тєріторіі
показать весь комментарий
18.10.2024 19:52 Ответить
та їх питати ніхто не буде хочуть вони дохнути чи не хочуть... як там хутін пистів: ані сдохнут, а ми - в рай..

і це не буде ніяка гарантія. як тільки почнеться якийсь двіж по створенню ядерної бімби, ху йло і без ядерки розкуярить своїми кинджалами той завод з виробництва нашої ядерки.. так що зараз ядерка не вихід вупше. вихід - це коли би вона була у нас перед війною як засіб стримування, та й то ніхто її не застосовував би, тому що Крим віджимали не кацапи, а "мєстниє сіли абарони" і попочлєнці, а їх підтримувала толпа наших місцевих колаборантів і сепарюг. ніхто ж не буде лупашити ядеркою по своїй території і по свому населенню. потрібно було думати, коли підписували ту куйню під назвою "Будапешстський меморандум". Американцям було плювати як саме ми відмовимось від ядерної зброї. для них головне - було забрати у нас ядерну зброю.. звісно, для них було би оптимально, щоб ми віддавали свою ядерну зброю на американських умовах, а не на кацапських. а ми, як лохи, віддали свою ядерку на кацапських умовах. а американські умови були такі: https://www.youtube.com/watch?v=SnuEYMOn2Uo "США пропонували гроші і вступ до НАТО в обмін на ядерку. А від РФ ми не отримали нічого" - Костенко - YouTube
показать весь комментарий
18.10.2024 21:47 Ответить
в Україні ще досить багато підземних заводів з часів ссср, які як раз будували проти ядерних ударів. Також є старі копальні під Карпатами, де теж ніякий кінжал не достане. тому не очкуй.
Добре знаю росіян і знаю про що говорю. дохнути вони дуже не хочуть та бояться. А пуйло вже використав по Україні все що в нього було, по великому рахунку тим містам та людям, яких знищив путін все рівно, чим їх знищили, чи звичайним снарядом чи ядеркою.
Одна ядерна боєголовка, яка знищить москву - знище також всю росію. Вони це розуміють.
показать весь комментарий
18.10.2024 21:55 Ответить
кацапи не дозволять Україні створити ядерну бімбу. більше того, вони самі застосують ядерну зброю, щоб знищити українські підземні ядерні об'єкти. їх провал у Харкові у 22-му ледве стримав застосувати тактичну ядерну зброю (а такі розмови на болотах про застосування ядерної зброї велися і розвідка американська це підтвердила), то наміри і спроби України створити ядерну бімбу їх точно вже не стримають. і тут ми не знаємо як до цього віднесеться світ. одна справа, коли каци від безсилля першими луплять по Україні ядерною зброєю і вже інша справа, коли каци луплять по Україні ядерною зброєю з метою зруйнувати українську ядерну програму. в першому випадку світ точно ізолює кацапню і навіть відповість їм неядерною зброєю. а в другому випадку - то реакції світу взагалі може і не бути. а фантазувати можна. і про ядерку на кримському мосту і про ядерку на кремль. все тільки на рівні фантазій. в реальності такого точно не буде. тож не варто тут сотясати повітря тими фантазіями..
показать весь комментарий
18.10.2024 22:23 Ответить
Завтра Путін скаже віддайте Одесу, бо бахну ядеркою, потім ще щось віддавайте. ЯЗ для України це шанс вижити. А те що ти говориш, в порівнянні, йти на танк з рогаткою, бо боїшся , що по тобі вистрелить, коли ти збудуєш власний танк
показать весь комментарий
18.10.2024 22:44 Ответить
та нехай каже. шо, перший раз таке казав? ні. не перший. він постійно трясе тими ядерними причандалами. і що? на це ніхто не зважає.. ні Україна, ні Захід... перед поставками хімарсів тряс. що, допомогло? ні. перед поставками леопардів тряс. допомогло те трясіння? ні.. і далі.. від атакамс і вже до F-16 дійшли... і це не межа. і до томагавків дійдуть. один американський політолог чітко сказав, що ми отримаємо все озброєння. крім ядерного. і так і буде. звісно, нам хотілося би, щоб це було швидше. однак, маємо те, що маємо. і за це маємо бути безмежно вдячні. кацапню випатрашать без жодної ядерної бімби.. і так буде.
показать весь комментарий
18.10.2024 23:01 Ответить
В мене також питання: а чим взагалі Україні допоможе ядерна бомба? Одна чи кілька? Навіть якщо суто теоретично змоделювати ситуацію, що ті бомби впадуть на москву та пітер, то у відповідь прилетять десятки а то і сотні... Тут може працювати лише одне правило: краще жахливий кінець ніж жах без кінця
показать весь комментарий
18.10.2024 06:50 Ответить
не допоможе. Україні допоможе тільки винищення тої орди конвенційними озброєннями, які нам надаватимуть все більше і більше західні партнери, паралельно посилюючи санкції проти русні. так, це займе ще трохи часу, можливо кілька років чи більше. проте з кожним роком русня сильнішою точно не ставатиме. і якщо араби обвалять у наступному році ціни на нафту, то русня посиплеться ще швидше. Україну Захід здавати не буде. і не здасть. навіть незважаючи на нашу тотальну корупцію.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:40 Ответить
Тільки чи є в України ті кілька років чи більше? Гадаю, що немає.
показать весь комментарий
18.10.2024 13:42 Ответить
та є.. у каців не вистачить ресурсів перетворити всю Україну на Авдіївку...
показать весь комментарий
18.10.2024 15:10 Ответить
"краще жахливий кінець ніж жах без кінця" - це гасло для кацапів.
В українців інше- Воля або смерть!

Сенс ядерної зброї:

Ядерна зброя рашки - це улюблена відмазка Байдена і Шольца для обмеження допомоги Україні.

За наявності ядерної бомби в України рашка вже не зможе застосувати свою.
І тоді відпадають відмазки Байдена і Шольца. Зрозуміла арифметику?
Крім того, ядерна зброя в України - це неможливість заморозки війни, про яку мріють Байден і Шольц.
показать весь комментарий
18.10.2024 14:24 Ответить
Ядерна зброя рашки - це улюблена відмазка Байдена і Шольца для обмеження допомоги Україні.

За наявності ядерної бомби в України рашка вже не зможе застосувати свою.
І тоді відпадають відмазки Байдена і Шольца. Зрозумів арифметику?
Крім того, ядерна зброя в України - це неможливість заморозки війни, про яку мріють Байден і Шольц.
показать весь комментарий
18.10.2024 14:21 Ответить
це ти не зрозумів арифметику. наявність ядерної зброї в Україні в нинішній ситуації що дасть Україні? що, почувши про це, кацапи заберуться вмить з України? серйозно? ) ні, вони не заберуться з України. що тоді? Україна застосує ядерну зброю проти кацапів? це можна було би. от тільки якби у кацапів не було також ядерної зброї, яку вони точно застосують у відповідь. тільки питання тоді в тому, що той, хто першим застосує ядерну зброю, той і буде винен.
показать весь комментарий
18.10.2024 15:16 Ответить
Ти як завжди заперечуєш очевидне - за наявності в України ядерної зброї, рашка не зможе застосувати свою. Крапка! Це означає, що байден і компанія не зможуть базікати про ескалацію під час ударів углиб рашки.
показать весь комментарий
18.10.2024 16:30 Ответить
рашка і так не зможе застосувати свою.
показать весь комментарий
18.10.2024 16:46 Ответить
Більд вже всю капусту скосив бульварними бульбашками - тобі ні х€ра не залишив.
показать весь комментарий
18.10.2024 01:56 Ответить
ЧИ НАТО ЧИ СВОЕ ЯО В УКРАЇНІ

ЗЕЛЕНСКИЙ в ГНЕВЕ обмолвился о ЯДЕРНОМ ОРУЖИИ УКРАИНЫ! Такого НАТО точно не ждало!

https://youtu.be/Og78B2BWSIA?si=lOnZzdAd9SN83S6H

https://youtu.be/Og78B2BWSIA?si=lOnZzdAd9SN83S6H
показать весь комментарий
18.10.2024 02:20 Ответить
Так, вони бажають бачити Україну беззахистними тєрпілами.
показать весь комментарий
18.10.2024 06:43 Ответить
Принаймні знаєють всі одну країну яку буде завжди(доки капає бабло криваве з московії) проти вступу України до НАТО. ***** орбан "не дасть збрехати", спитайте у нього.
показать весь комментарий
18.10.2024 02:49 Ответить
Спочатку не було консенсусу по ПВО Петріот, потім по танках, потім по Хаймарсах, потім по літаках...
Таке враження, що США свідомо весь час не мають консенсусу з 2022 року.
показать весь комментарий
18.10.2024 03:38 Ответить
це НАТО таке ж як ООН та Червоний хрест
показать весь комментарий
18.10.2024 03:54 Ответить
У мене іспанський сором, коли ми просимось в ЕС і НАТО, а у нас усі прокурори це інваліди з гектарами землі, тисячами квадратних метрів нерухомості і автопарками.
показать весь комментарий
18.10.2024 04:58 Ответить
І не тільки прокурори...
показать весь комментарий
18.10.2024 06:51 Ответить
Суцільний цуцванг в усьому(

Р.С.
Після того як прочитаєш всі новини, хочеться жити десь там де не ступала нога людини, тим більше там де не має влади безвідповідальних, підлих, самозакоханих, продажних та підступних владоможців, які не вміють визнавати власних помилок і робити вчасні висновки, вчасно піти, аби не стати тим хто занапастив мільйони людей на страшне виживання без можливості планування життя хоч на день(

Така зневага до життя народу України просто накриває(
Мабуть такі думки були у тих хто жив в часи Голодомору і сподівався до останього, що розум переможе алчність і замозакоханість, а людяність і відповідальність переможе бажання вічної влади шляхом максимального приниження народу.
показать весь комментарий
18.10.2024 05:01 Ответить
Підтримую. Такі самі відчуття
показать весь комментарий
18.10.2024 06:41 Ответить
Сподіватися на когось шлях до прірви . Україні власну ядерну зброю.
показать весь комментарий
18.10.2024 06:41 Ответить
час від часу теж таке. Але ніщо не триває вічно, тому потрібно триматись.
В тому числі і морально.
До речі, вангую, що через політику кроликів вибори виграє Трамп, і навіть з відривом.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:44 Ответить
НАТО не хоче, фiгурально, заступитись за дiвчину, яку гвалтують та жиденько обiсратись. Сором та ганьба!
показать весь комментарий
18.10.2024 05:11 Ответить
Майбутній Президент України Володимир Олександрович Зеленський називав Україну зовсім не дівчинкою.
показать весь комментарий
18.10.2024 05:31 Ответить
Скажімо прямо - Джо обістявся
показать весь комментарий
18.10.2024 06:40 Ответить
Україна в НАТО буде мати найкраще підготовлену армію, яка зміцнить силу НАТО.
показать весь комментарий
18.10.2024 07:40 Ответить
Для запрошення консенсус не потрібен.

Консенсус потрібен для остаточного рішення щодо прийняття та ратифікації у парламентах країн-членів.

Але навіть формального запрошення Госдеп США не дає записати в актив хитрожопого ЗЄ до виборів в Україні.

От хай з просраним етапом війни та пустопорожніми самітами та планами спробує переобратися.
показать весь комментарий
18.10.2024 08:45 Ответить
Авжеж, різні ''фіци'', та ''чОрбани'' проти
показать весь комментарий
18.10.2024 09:20 Ответить
Нема консенсусу, тоді ми самі лишаємось наодинці з вбивцею...

Тоді потрібна Україні ядерна бомба!
показать весь комментарий
18.10.2024 09:33 Ответить
та істота, яка ржала з НАТО, з України, що "бере з усіх сторін", той виб..лядок не має НІЯКОГО ПРАВА БУТИ ... українців. тих УЙОБКІВ, що за нього голосували - так, українців, яким не байдужа доля України - ні. Хоча ***** вже. Україну вже втратили. пох
показать весь комментарий
18.10.2024 09:55 Ответить
США з'їхали з глузду? Вони не чули і не читали "план" Потужного, що ми маємо вже бути в НАТО? То ж перший пункт плану, а вони перешкоджають його здійсненню. Ще скажіть, що яйця резнікова не пропускають двері НАТО і мільйони баксів Крупи. Це аби нашкодити Потужному, бо вони заздрять Потужному, який придумав "план перемоги" без самиої перемоги. Ти диви які не дисципліновані, тут марафон і брехливі помийки розповідають про найпотужнішу перемогу Потужного з планом перемоги і миру, а вони щось там собі надумали. Вони що не бачили бурхливі і тривалі оплески Верховної Ради, коли Потужній зачитав "План"???
показать весь комментарий
18.10.2024 11:06 Ответить
Тогда вариант 2 - ядерное оружие
показать весь комментарий
18.10.2024 11:25 Ответить
за 5.5 років з зєлєнскім:

- не спромоглись на далекобійні ракети
- не змогли зробити свого ланцета чи хоча б захист від російських
- не змогли запустити серійне виробництво безпілотників
- не змогли забезпечити військо ні реб, ні рер

а от ядерку - бац, і зможемо. за 2 тижні.
показать весь комментарий
18.10.2024 11:34 Ответить
Яке може бути запрошення до НАТО, поки при владі кодляк,який зливав москалям спецоперації української розвідки, які розроблялися разом зі спецслужбами країн-членів НАТО? Кодляк, який призначав на керівні посади своїми указами агентів ФСБ, який нищив українську оборонну промисловість роками та готував Україну до здачі москалям. Чи хтось думає що керівники НАТО це не бачили чи забули??? Поки ЗЕлене антидержавне кодло при владі не буде Україна ні в НАТО ні в ЄС, проте буде продовжуватися нищення України зсередини під "патріотичну" балаканину на єдиному ЗЕшмарафоні. Слуга кремля нищить Україну з середини поки кремль атакує зовні.
показать весь комментарий
18.10.2024 11:41 Ответить
Представник адміністрації додав, що "президент Байден хоче, щоб Україна перемогла, і ми забезпечимо ці зусилля належними ресурсами". Джерело:

І саме тому не внесли завчасно запит на допомогу у цьому фінансовому році, який почався 01.10.2024. Всі через баталії за запит на минулий рік на це не звертають увагу.
показать весь комментарий
18.10.2024 11:57 Ответить
вам с первого дня войны надо было перестать жевать сопли и обеспечить Украину всем необходимым вооружением как это происходило в года 2 мировой по лендлизу а не давать в час по чайной ложке как подаяние!твари вы!
показать весь комментарий
18.10.2024 12:02 Ответить
Який консенсус, якщо по неофіційним даним вся допомога от так званих партнерів, в тому числі й кредити, розкрадаються майже на 40 відсотків? Вони що, не знають про це? То на скільки вистачить їхнього терпіння?
показать весь комментарий
18.10.2024 12:25 Ответить
снаряди розкрадаються, ракети чи хаймарси з танками?
Гроші дають зараз фактично тільки під пенсійний.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:41 Ответить
От чому ці вибори в США вИграє Трамп, і мені здається, вперше з відривом.
Демократи вже кілька років в задниці. Хочуть розриватись між розумними і красивими, так не буває.
Боягузлива політика демократів себе поховає наступного місяця.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:40 Ответить
Дивлюсь канали зі США, і бачу, що там підтримка Трампа поступово наростає.
Байден з Камалою себе самі заганяють в яму.
показать весь комментарий
18.10.2024 12:47 Ответить
цікаво, що серед "членів у яких немає консенсусу щодо вступу до нато" винятково ті, яким зелений ******** найретельніше вилизує - турки й мад'яри... совпадєніє?
показать весь комментарий
18.10.2024 13:35 Ответить
сша могли б надати статус союзника поза нато. Якщо б хотіли. Консенсус не має значення
показать весь комментарий
18.10.2024 19:41 Ответить
воювати з парашею за Україну ніхто в НАТО не хоче - оце відповідь на всі питання. тут розсусолювать не треба більше.
Україні власна ЯЗ, бо нас просто зітруть в нерівному бою. Ядерка це вихід з глухого кута війни.
показать весь комментарий
18.10.2024 20:04 Ответить