12332 посетителя онлайн

Враг находит противодействие украинским средствам РЭБ в течение 1-2 недель, - Генштаб

Росіяни знаходять протидію українським РЕБ за 1−2 тижні

Российские оккупанты могут находить противодействие для украинских средств радиоэлектронной борьбы за достаточно короткий период - одну-две недели.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом изданию NV сообщил источник в Генштабе.

Представитель Генштаба отметил быструю эволюцию вооружения с обеих сторон.

"На некоторые средства РЭБ противодействие появляется в течение недели-двух. Как одно из средств противодействия - дроны, которые управляются через оптоволокно", - сказал собеседник издания.

По словам источника, технологические гонки касаются всех видов и образцов вооружения.

В частности, украинские специалисты анализируют действия противника. Они, как и российская сторона, делают выводы, меняют подходы и тактики и т.д., добавил представитель Генштаба.

Топ комментарии
+8
Русню можна назвати "сильною" у радіосправі тільки якщо забути про те, що більшість розробників і виробників радіотехнічних виробів в СРСР знаходилися в Україні. Єдине що - певний час в СРСР була сильна школа по апаратурі високої і надвисокої частоти (радари, решітки, хвилепроводи, посилювачі НВЧ...). Але центром розробок усе одно був харківський Інститут радіоелектроніки (ІРЕ). Потуги СРСР у обчислювальній техніці реалізувалися у Києві в інституті Глушкова. Однією з причин, чому рашка завжди визвірювалася на Україну, є те що відсотків 80 (плюс/мінус) усієї військової інженерної і виробничої потужності СРСР було в Україні. І розпад СРСР завдав непоправної шкоди рашкостану, бо у кацапів завжди руки стирчали з дупи. Ракетно-космічну галузь СРСР започаткували взагалі у Житомирі. Основа ракетобудування була у Дніпрі. Ядерну галузь СРСР зробили у Харкові і тільки потім потужності переповзли за Урал. Станом на сьогодні рашисти без перебільшення зали.шилися безмозглими мавпами, які навіть скопіювати толком вже не можуть - як за СРСР. Що їх і бісить - страшенний комплекс неповноцінності недоношених макак.
Чого ж рашисти в Україну і лізуть - бо без України русня - дірки від дупи.
Так повелося з давніх давен.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:14
+6
Та припиніть. Ніхріна у русні немає своїх "розробок". Оскільки Україна дійсно втратила потенціал у електронній галузі, то зараз русня тупо лямзить все головним чином у китайців і частково у заходу. Адже усі схеми зараз реалізуються на основі монолітних компонентів, які русня не те що розробити, навіть виготовити не здатна. Не кажучи вже про програмне забезпечення, яке навіть північні корейці умудрилися зробити автономним, а русня зараз літає на "гуглі". Чому ж у них навіть дрони-мопеди і ті іранські, а інші - ліцензійні ізраїльські, а ракети чи арабські, чи корейські. Свої ракети у русні тільки радянських розробок за царя панька.
Могутній "інтелект" за часів СРСР і той був фікцією, бо і тоді все дралося з заходу. А зараз ці русо-макаки навіть зрозуміти не здатні, як працює ******* техніка.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:23
+4
а скумбрія, і все собі і пливе - і вся по вісім шо самець, а шо і самка...
показать весь комментарий
30.10.2024 09:46
Комментировать
Сортировать:
Така ,,еволюція,, незабаром приведе до зв'язківців з катушкою телефонного дроту.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:42 Ответить
Не призведе. Єдина на що не можна впливати, це оптичний сигнал який передається через оптоволокно. А на все що передається за допомогою металу у вигляді електричного чи електромагнітного сигналу можна впливати.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:56 Ответить
... вам дрони і реби - по штукі на рило союзнникі додали?
беріть - не скиглить.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:43 Ответить
У ворога наращується радіолектрона боротьба, а ми отримаємо вовину тисячу.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:43 Ответить
Це не Вовина тисяча, а гроші міжнародних донорів які уряд не може використовувати на ЗСУ. А от коли їх перерахують на рахунки людей то люди можуть задонатити.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:58 Ответить
Ти ж невіть не усвідомлюєш того факту, що вовина тисяча - це сумма коштів, що перевищує всі донати з 2014 року. Всі заслуги волонтерства просто обезцінюються владою зе одним символічним вчинком.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:03 Ответить
Якщо ти такий розумний то задонать цю тисячу на ЗСУ. Але, я впевнений, що ти цього не зробиш. Навіть нещасні ці 20 євро зажмеш.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:07 Ответить
То й що, що на ЗСУ не можна? На марахфон та ОПу можна, а з відти перекинути на ЗСУ. Як гроші вкрасти схеми легко знаходяться, а як для справи - думати ленькі.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:13 Ответить
Ти думаєш якби ці гроші від міжнародних донорів так легко можна було спиндити то вони б не спиндили? Тому ця тисяча не від щедрості, я так думаю...
показать весь комментарий
30.10.2024 10:15 Ответить
звичайно не від щедрості - бо це не гроші зебілів чи їх спосорів, зате це гроші на підкуп майбутніх виборців
показать весь комментарий
30.10.2024 10:17 Ответить
Вибори будуть не раніше чим через 6 місяців після війни. Забудуть... Просто там якийсь термін їх використання є, я так думаю. А спиндити не придумали як. І програму з цим кешбеком запустили...
показать весь комментарий
30.10.2024 10:25 Ответить
Якби хотіли перевести на ЗСУ то профінансували б якусь цивільну статтю бюджету, а гроші які мали її покрити пустили на ЗСУ. Але вирішили попіаритись
показать весь комментарий
31.10.2024 16:05 Ответить
Ні, якщо почати займатись таким то хер більше хто шо дасть. З міжнародними донорами такі фінти не проходять.
показать весь комментарий
31.10.2024 17:13 Ответить
та ну перестань, які всраку донори, тобі їздять по вухах а ти їх розвісив як лох зелений. От зараз зєля не просто роздав грошву народу а прописав як одну із опцій допомогу ЗСУ - і шо там донори? Вже припинила всю допомогу? Може хоч протест висловили хоч якось? Ні? то навіщо ці дитячі лякалки зелених ретранслювати?
показать весь комментарий
24.12.2024 12:10 Ответить
Мова не про "спиндити", мова про те як їх на ЗСУ перекинути. Чи "партнери" сказали, що тільки людям роздати?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:18 Ответить
Ці гроші йдуть за програмою гуманітарної допомоги і перекинути їх на ЗСУ уряд не має права. А от коли роздадуть людям і самі люди задонатять на ЗСУ то так можна.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:23 Ответить
Ще раз уважно почитай:

То й що, що на ЗСУ не можна? На марахфон та ОПу можна, а з відти перекинути на ЗСУ.
Чи "партнери" сказали, що тільки людям роздати?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:26 Ответить
МараХВон це не гуманітарка і ОПа теж.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:31 Ответить
Гуманітарка це - людям роздати? Такі умови?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:34 Ответить
П'ятий раз говорю. Вони ж людям і роздають. Шо не понятно?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:35 Ответить
П"ятий раз питаю: це умова "партнерів": роздати людям?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:43 Ответить
це твій голос за бубу...
показать весь комментарий
30.10.2024 10:47 Ответить
Мій?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:50 Ответить
саме твій...
в мене нема права голосу в Україні - в Америці є,
в Україні нема - тобто ти, чи знову Амеріка?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:56 Ответить
Ні хера собі закрутив! Мабуть нічка важка - пишеш не думаючи.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:58 Ответить
тебе закрути?
тільки натяк.
і ти вже тут як здеся...
показать весь комментарий
30.10.2024 11:04 Ответить
Знову. Логіки - нуль. А тролінгу - як у трампуши. За нього гАлАсуєш?
показать весь комментарий
30.10.2024 11:07 Ответить
твоє шахтарске собаче діло за кого я голосну?
показать весь комментарий
30.10.2024 11:09 Ответить
І дійсно! Яке мені діло до кацапського троля?
показать весь комментарий
30.10.2024 11:11 Ответить
а і правда - іди рубай нікому нах.й не потрібнуй вугіль- і по дві норми давай !
показать весь комментарий
30.10.2024 11:16 Ответить
Шостий раз, для особо АдАрьйонних пояснюю. Це гуманітарна допомога партнерів, яка не передбачає використання цих коштів на ЗСУ. Їх можна використовувати тільки для гуманітарних цілей.
показать весь комментарий
30.10.2024 12:04 Ответить
Шостий раз для не АдАрьйоних питаю: УМОВА РОЗДАТИ ГРОШІ? Саме це й є "гуманітарні цілі"?
показать весь комментарий
30.10.2024 12:39 Ответить
"...Ворог знаходить протидію українським засобам РЕБ упродовж 1-2 тижнів..."

Дивно, що так довго. Адже купа зрадників і шкідників в українській владі все передає рашистам в режимі он-лайн, закрема і схеми та характеристики нашого РЕБ. Рашисти знають про дії ЗСУ наперед, особливо якщо про це доповісти на "ставці" Зеленському з Єрмаком.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:44 Ответить
Тут зрадники вже не грають першу скрипку. Русня в принципі сильна у радіосправі. Попов хоч принципово радіо не відкрив, але росія з царських часів була в авангарді цієї справи.
показать весь комментарий
30.10.2024 09:54 Ответить
Русню можна назвати "сильною" у радіосправі тільки якщо забути про те, що більшість розробників і виробників радіотехнічних виробів в СРСР знаходилися в Україні. Єдине що - певний час в СРСР була сильна школа по апаратурі високої і надвисокої частоти (радари, решітки, хвилепроводи, посилювачі НВЧ...). Але центром розробок усе одно був харківський Інститут радіоелектроніки (ІРЕ). Потуги СРСР у обчислювальній техніці реалізувалися у Києві в інституті Глушкова. Однією з причин, чому рашка завжди визвірювалася на Україну, є те що відсотків 80 (плюс/мінус) усієї військової інженерної і виробничої потужності СРСР було в Україні. І розпад СРСР завдав непоправної шкоди рашкостану, бо у кацапів завжди руки стирчали з дупи. Ракетно-космічну галузь СРСР започаткували взагалі у Житомирі. Основа ракетобудування була у Дніпрі. Ядерну галузь СРСР зробили у Харкові і тільки потім потужності переповзли за Урал. Станом на сьогодні рашисти без перебільшення зали.шилися безмозглими мавпами, які навіть скопіювати толком вже не можуть - як за СРСР. Що їх і бісить - страшенний комплекс неповноцінності недоношених макак.
Чого ж рашисти в Україну і лізуть - бо без України русня - дірки від дупи.
Так повелося з давніх давен.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:14 Ответить
Але всі свої розробки зараз вони ведуть зовсім без України.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:16 Ответить
Та припиніть. Ніхріна у русні немає своїх "розробок". Оскільки Україна дійсно втратила потенціал у електронній галузі, то зараз русня тупо лямзить все головним чином у китайців і частково у заходу. Адже усі схеми зараз реалізуються на основі монолітних компонентів, які русня не те що розробити, навіть виготовити не здатна. Не кажучи вже про програмне забезпечення, яке навіть північні корейці умудрилися зробити автономним, а русня зараз літає на "гуглі". Чому ж у них навіть дрони-мопеди і ті іранські, а інші - ліцензійні ізраїльські, а ракети чи арабські, чи корейські. Свої ракети у русні тільки радянських розробок за царя панька.
Могутній "інтелект" за часів СРСР і той був фікцією, бо і тоді все дралося з заходу. А зараз ці русо-макаки навіть зрозуміти не здатні, як працює ******* техніка.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:23 Ответить
До чого ж тоді ця новина про 1-2 тижні на пошук протидії? Та й інші блогери писали, що по РЕБу русня нас значно випереджає. Он нещодавно новітній радар "Гармонь" знищили. Пару місяців тому на озброєння став, може знаходити малі БПЛА на відстані до 40 км. Ще "Фари" є, які піхоту можуть виявляти. Інших розробок багато. Супутники над бухтою Севастополя глушать, були скріни з радарів, де дійсно суцільні перешкоди замість картинки.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:27 Ответить
Для чого новина? Можу припустити що ГШ, на якому зараз таки висить уся відповідальність за конкретні результати, таки хотів би, щоб вище віськово-політичне керівництво повідривало свої дупи від зручних крісел і зайнялося таки впритул оборонним виробнцтвом.
Але напряму ГШ цього сказати звісно не може, от і крутиться, як може...
показать весь комментарий
30.10.2024 10:34 Ответить
Ну хай так буде.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:37 Ответить
Оборонне виробництво електроніки...Вся елементарна база імпортна, плати імпортні.
Хіба що ящик який скрутити.
Теж саме і у орків.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:55 Ответить
Безмохглі мавпи, чмобіки, руки з сраки, але чогось наші міста стираються в пилюку, ворог повзе, люди гинуть. Може треба вже вилізти з теплої паруючої субстанції в які укунає тебе зе пропаганда? Усвідомлення небезпеки від ворога коли прийте має?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:20 Ответить
Щодо пилюки. Це вони роблять КАБами з літаків. Все це - розробки і накопичення з часів СРСР. Нажаль, СРСР розробив і накопичив у часи СРСР купу озброєння. Але і Україна за часів СРСР вкладалася у це. І сьогодні Україну бомбить авіація на українських двигунах. А погрожують нам нашими ж ядерними бомбами.

Рашисти беруть не якістю ********* озброєння, а кількістю заліза і людей. В України немає такої кількості ні заліза, ні людей. Тож єдиний шлях до перемоги - це наша якість і озброєння і військової думки. Але це вже інша розмова - не про зелену зрадницьку мерзоту.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:30 Ответить
Має бути раціональне й виважене виробництво без вундервафляного романтизму типу того, що був в третього рейху. Так німці робили іноваційні і передові технологічні машини, але їх дороговизна абсолютно не допомогла з масовим виробництвом совка і США. В України немає ніякого вирішальної першості, окрім іновативної першості в технологіях БпЛА. У всьому іншом опір йде на захід і на совок. Якось не корилюється це з супер-пупер крутими українцями і мавпами з болот.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:47 Ответить
Згоден з усім, окрім останнього. Українці таки супер-пупер, бо вже третій рік Україна досить ефективно обороняється проти країни уп'ятеро більшої за населенням; в рази більшої за матеріальними і фінансовими ресурсами, яка ще й користується накопиченнями СРСР. Мисля тільки одна - подальше протистояння Україна може витримати тільки якістю, якістю озброєння, якістю організації, якістю управління військом і економікою.
Але чекати такої необхідної якості від зелених недоносків - пусте зайняття. В Україні є люди і команди, які могли би вирішувати проблеми, але зрадник і самодур Зеленський і його наглядач Єрмак, та вся зелено-ригівська воровська шайка не підпускають патріотів і професіоналів до керівництва.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:58 Ответить
знаходилося, не означає що там сиділи самі мізки ідей.

всього лише реалізація була, де побудували

до речі багато хто вже давно поїхали до них.
показать весь комментарий
30.10.2024 11:28 Ответить
Більшість науково-інженерного складу віськового комплексу СРСР вже давно поїхав значно далі, ніж у рашку - хто на захід, хто у інший світ. Знаю не з газет...
показать весь комментарий
30.10.2024 11:34 Ответить
заходу мало цікаво
це ж не світила, звичайні технічні реалізатори ідей, з вузькою спрямованістю.
показать весь комментарий
30.10.2024 11:37 Ответить
показать весь комментарий
30.10.2024 13:59 Ответить
Як на мене, то ця новина про 72-річного дідугана з Харкова, який щось там креслив для рашистів, свідчить тільки про те, що у самих рашистів ніхрена спеціалістів немає. Якби були - нашо рашистам древній заскорузлий дід?
показать весь комментарий
30.10.2024 14:11 Ответить
крім них його роботи нікому не потрібні.
я про це.
показать весь комментарий
30.10.2024 14:34 Ответить
а скумбрія, і все собі і пливе - і вся по вісім шо самець, а шо і самка...
показать весь комментарий
30.10.2024 09:46 Ответить
То яка може бути довжина того ''волокна'' воно ж не безмежне, за все чіпляється. Та й перебити його легко
показать весь комментарий
30.10.2024 09:49 Ответить
катушка стоїть на дроні і розмотує "волокно", стелиться по землі та деревах , 5-10км, міцне руками не порвеш.
показать весь комментарий
30.10.2024 11:23 Ответить
сурдже - час нудоти...
показать весь комментарий
30.10.2024 09:55 Ответить
Які засоби РЕБ? Виробляйте автоматичні сканери в широкому діапазоні, з 500 кгц до 10 ггц, генератори в цьому діапазоні, передавачі та підсилювачі які будуть мати більшу потужність чим ординські, синхронізуйте свої дії зі своїми зв'язківцями та полем бою в одному центрі керування.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:03 Ответить
Орки який день хваляться оптоволоконними дронами. Нібито вони "невосприимчивы к радиопомехам".
показать весь комментарий
30.10.2024 10:03 Ответить
Оптоволокно так, а далі плата яка працюючи створує електромагнітне поле і ту плату можна ''накрити'' направленим електромагнітним імпульсом
показать весь комментарий
30.10.2024 10:10 Ответить
Підтримую. Попросити у американців більше мікрохвильових пічок, зачепити їх за аеростати разом з акумуляторами та запустити в сторону орків.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:14 Ответить
можемо і не додати - як свої маєте...
показать весь комментарий
30.10.2024 10:21 Ответить
так донатити чи якби своїми зеленими соплями розберетеся?
показать весь комментарий
30.10.2024 10:28 Ответить
Вони застосовуються ще з літа. І те що вони досі не стали масовими напевно говорить про деякі недоліки. У міських боях, де відстані близькі, такі дрони явно матимуть перевагу. Потрібно дивитися як вони будуть розвиватися. Самі кацапи пишуть що Україна теж займається розробкою цих дронів.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:20 Ответить
буба садить другу половину мілліарда дерев - я би не мішав.....
показать весь комментарий
30.10.2024 10:40 Ответить
Зараз такий шалений розвиток штучного інтелекту, що повертатись до часів другої світової війни це цирк,
І на скільки того волокна стане км, при маневруванні воно буде закручуватись і які його будуть витрати та збільшить складність та вартість дронів.

Треба робити якісні дрони та різних частот на один підрозділ а не клепати все під одну частоту і часто дуже неякісної зборки що потім військові самі та разом із волонтерами їх доводять до ладу, а часто через брак часу просто складають або ці дрони йдуть в мусорку і втрачаються.

Друге треба мобільні ретранслятори на дронах виробляти що підсилить сигнал і ще розробити вузьконаправлених антену для доведення до точки початку атаки а дальше уже АІ має вести атаку автоматично після захвату цілі оператором.

Це не якись велосипед в такому напрямку йдуть китайці які зараз являються лідерами в цій галузі.
показать весь комментарий
30.10.2024 10:26 Ответить
катушка стоїть на дроні і розмотує "волокно", стелиться по землі та деревах , 5-10км, міцне руками не порвеш.
показать весь комментарий
30.10.2024 11:26 Ответить
правило війни - не вбивай .... порань і чекай,
а вже потім вбивай...
показать весь комментарий
30.10.2024 10:44 Ответить
> дрони, які керуються через оптоволокно"
??? это как???
показать весь комментарий
30.10.2024 11:29 Ответить
показать весь комментарий
30.10.2024 12:42 Ответить
Чушь какая-то. Кабель хрупкий. Длинный кабель тяжелый.
показать весь комментарий
30.10.2024 13:32 Ответить