14835 посетителей онлайн
14 736 216

В Киевской области водитель Uklon высадила семью погибшего военного посреди трассы после просьбы разговаривать на украинском

На Київщині водійка таксі висадила сім’ю загиблого військового через прохання говорити українською

В Киевской области водитель такси Uklon высадила из машины семью погибшего воина, которые ехали с кладбища. Это произошло после просьбы разговаривать на украинском языке и выключить русскоязычный навигатор.

Как передает Цензор.НЕТ, об инциденте рассказала Елена Петрив в Facebook.

Что известно об инциденте?

По словам Петрив, в такси ехали мама и сестра погибшего военного, которые вместе с 9-летним ребенком возвращались с кладбища.

Водитель говорила на русском языке, ее навигатор так же был настроен на русском.

Мовний скандал на Київщині: водійка таксі Uklon висадила сімʼю загиблого воїна

Родные погибшего военного попросили ее разговаривать на украинском, на что водитель отреагировала агрессивно и высадила пассажиров посреди трассы возле Вышгорода.

Мовний скандал на Київщині: водійка таксі Uklon висадила сімʼю загиблого воїна

В компании Uklon уже отреагировали

В сервисе отметили, что связались с пассажирами, извинились и предоставили компенсацию.

Также водителю, которая выполняла заказ, был заблокирован доступ к пользованию онлайн-сервисом Uklon.

Мовний скандал на Київщині: водійка таксі Uklon висадила сімʼю загиблого воїна

Реакция языкового омбудсмена

Также ситуацию прокомментировал Уполномоченный по защите государственного языка Тарас Кремень.

Он отметил, что водитель нарушила статью 30 Закона Украины "Об обеспечении функционирования украинского языка как государственного", согласно которому с 16 января 2021 года обслуживание потребителей должно происходить на государственном языке.

Кремень рассказал, что уже были похожие случаи. Тогда нарушители закона платили штраф. Это, по его словам, ждет и водителя такси.

Мовний скандал на Київщині: водійка таксі Uklon висадила сімʼю загиблого воїна

Топ комментарии
+41
А ще кажуть ''какая разніца''. Кацапи за мову вбивають.. А тут блокують.. Толерантність нас згубить!
показать весь комментарий
11.12.2024 18:56 Ответить
+38
Скільки ще срані не виїхало...
показать весь комментарий
11.12.2024 18:53 Ответить
+33
І всім пох. і буде так, поки на концерт кобзона не будем відправляти почвар...
показать весь комментарий
11.12.2024 18:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Чим далі, тим більше "какая разніца" сміливішає, і набирає силу. Таке після 2014 позаникувалось, і не сміло висовуватись, після декількох показових вибачень.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:12 Ответить
Ми вже побачили,що з цього вийшло: БОЛІВАР ДВОЇХ НЄ ВИНЄСЄТ
показать весь комментарий
11.12.2024 20:01 Ответить
Там же написано: передвиборча програма. Популізм, розвод.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:38 Ответить
Яка в них люта ненависть до України, а до рідної кацапетовки чогось не їдуть....
показать весь комментарий
11.12.2024 19:13 Ответить
Просто з москворотством ніхто не бореться ні на державному ні на побутовому рівнях. Парадоксальна ситуація: нас вже третій рік вбивають за "ущємлєніє руцкойазичних"-а ми ще навіть і не починали... То може вже час надолужувати втрачене?
показать весь комментарий
11.12.2024 19:13 Ответить
А що робити з воїнами ЗСУ, які розмовляють російською?
показать весь комментарий
11.12.2024 19:14 Ответить
Какая разница?
показать весь комментарий
11.12.2024 19:17 Ответить
Ну мабуть треба їх в тюрму саджати, або депортувати - щоб не заважали щирим патріотам стежити за чистотою україномовного оточення. Не доходить що людина руськомовная що волонтерить чи зі зброєю в окопі захищає їх дупи не така шкідлива для держави як записний україномовний патріо в вишиванці що ******* державні кошти та випускає міни що не літять та не вибухають. Не там ворогів шукаєте.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:21 Ответить
Не приплітайте будь-ласка сюди людей, що волонтерять, або на фронті. Тут мова про москворотих таксистів.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:24 Ответить
Тобто якщо таксист розмовляє українською то він гарантовано патріот? Я не бачу зовсім ніякого зв'язку між мовою та здоровим патріотизмом. Чи ви правда вважаєте що якщоб не дай боже ***** прийшов до Львівської області - чого йому не дали зробити воїни ЗСУ в тому числі и руськомовні - він би у Львові не знайшов собі коллаборантів? Це просто смішно.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:28 Ответить
Всім по барабану, патріот таксист чи шматріот. Він зобовʼязаний обслуговувати клієнтів державною, а хто він там - пасажирів взагалі не повинно цікавити.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:31 Ответить
Якщо це порушення правил обслуговування клієнтів то їм треба було звернутися до керівництва компаніїї зі скаргою. А не примазувати сюди те що вони є родичами загиблого воїна. Виходить так що ніби то водійка зробила це з особистих причин, на тлі неприязного ставлення до них як родичів воїна. Наприклад на якій мові розмовляє навігатор це їх особисто не обходить, бо це службовий пристрій який потрібен безспосереднь водію. Так можно приколупатися будь до чого, в мене наприклад колись в автомобілі - якщо це можна так назвати - Лада була наліпка з заводу з інструкцією на руській мові. Виходить що пасажир міг вимагати від мене цю наліпку при ньому відклеювати? А якщо водію наприклад під час їзди хтось зателефонує і він буде спілкуватися руською - яке відношення це буде мати до пасажирів? На справді тут всі молодці, всім треба було показати своє "фі"
показать весь комментарий
11.12.2024 19:41 Ответить
По порядку:

1. Якщо це порушення обслуговування, таксист не має права висаджувати все одно. З яких причин вона б це не зробила - вона двічі охрініла, ця таксистка.

2. Значить вимикаєш звук в навігаторі, звуковим фоном в таксі повністю керує клієнт.

3. Якщо тобі хтось дзвонить - довозиш клієнта і потім передзвонюєш, а якщо в тебе щє й hands-free нема, то я наприклад в тебе мовчки телефон з руки заберу, щоб за кермо тримався ними, а не за телефон.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:48 Ответить
Якщо вони таксують під Вишгородом - зобовʼязані обслуговувати українською, киця.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:23 Ответить
Воно то так. Але ж в нас половина армії та силових структур, поліцаїв - російськомовні.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:24 Ответить
Армія не надає послуги населенню. Поліцаї надають і поліцаів за це можна і треба дрючити.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:33 Ответить
ЗСУ надає послуги кацапам і українською і кацапською мовами.... Там головне, щоб результат був один... Холодний мовчазний кацап!
показать весь комментарий
11.12.2024 20:42 Ответить
хоча ТЦК працюють з населенням і військових, які там працюють, теж можна і требп дрючити за мову, до речі.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:35 Ответить
Киця, Петрова - це російське прізвище. На думку покійної Фаріон ти або зараз смокчеш у кацапа, або внучка кацапського нквдиста. У будь якому випадку ти не українка, хоч калиною сри.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:24 Ответить
Не бреши,*****. Фаріон такого не говорила. Вона говорила про МЕНТАЛЬНИХ кацапів,яким є ти-і це НЕ ЗАЛЕЖИТЬ ні від прізвища,ні від походження!
показать весь комментарий
11.12.2024 20:34 Ответить
А чому вони розмовляють не мовою української армії, а мовою окупаційної? У кацапів рідна балачка - кацапська в українців - українська мова, все просто як п'ять копійок. Доречі, москворотість не надає жодних мовних прав - рішення КСУ від 14 липня 2021 року.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:27 Ответить
Я навіть більше скажу, не змовчу...У євреїв - єврейська, у румунів -румунська, у англійців-англійська балачка. Простіше чим п'ять копійок. І всі ці балачки не надають ніяких мовних прав, більших за українську мову. Рішення КСУ від 14 липня 2021 року.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:46 Ответить
Тому не треба "ой! Там хтось кацапською хрюкає" - якщо не розумію де знаходиться та в якій країні живе, то зводити до лікаря хай справку випише, що пацієнт клінічний дебіл, тоді коли хтось буде питати чого в Україні принципово не говориш мовою країни проживання, хай показує цю справку.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:57 Ответить
Якщо російськомовні українці в ЗСУ воюють з російськомовними орками - то може діло не в мові?
показать весь комментарий
11.12.2024 22:09 Ответить
"Москвороті українці" - не існує такого терміну в жодному законі чи міжнародні конференції, це як собакомовний козел, багато таких козлів зустрічав? Якщо справа не вмові, то чому перше, що роблять кацапи це заборона української мови? Я тобі показав одне рішення КСУ, показую друге - рішення КСУ 3.6.1 там чітко написано яка мова рідна в українців і чому рідна мова України - українська, а також написано де можна говорити мовами нацменшин, серед мов нацменшин кацапляча балачка. Отже, як я вже казав, якщо якийсь недоумок говорить іноземною мовою, то хай візьме справку, а усіляким щахисничкаи кацаплячої говірки раджу сзодити до кацапів, ті навчать тупих хохлів хто на якій мові говорить.
показать весь комментарий
11.12.2024 22:19 Ответить
Терорист, бандит не має національності. І не важливо на якій мові він балакає.
Нам також не важливо на якій мові балакають орки - на німецькій, українській, чи російській.
показать весь комментарий
11.12.2024 22:24 Ответить
Так, яка різниця якою говорити аби вулиця була освітлина.
показать весь комментарий
11.12.2024 22:32 Ответить
Але балакають вони чомусь саме російською.
показать весь комментарий
11.12.2024 22:58 Ответить
Доречі, москвортий кацап - мене розвеселило, це як масло масляне та вода мокра, звичайно кацап буде говорити своєю балачкою він же не тупий хохол.
показать весь комментарий
11.12.2024 22:23 Ответить
Мене, на жаль, не веселить Ваша тупість.
показать весь комментарий
11.12.2024 22:25 Ответить
А що тебе, хохла, веселить? Твоя рабська безхребетність? Навіть кацапи говорять своєю балачкою, а "розумноиу" хохлу без різниці. Так, мені "тупому" до такого професора далеко.
показать весь комментарий
11.12.2024 22:34 Ответить
Що це Вас так заглюкнуло? Випийте якогось порошку.
показать весь комментарий
11.12.2024 23:12 Ответить
Сам випий або занюхай, навіть жирафу дійшло б на третій день, а розумнику ніяк не доходить, мабуть, мало вас рабів ваші старші брати б'ють. Недарма кацапи кажуть, що хо-ли тупіші ворни.
показать весь комментарий
12.12.2024 10:05 Ответить
Всі ці любітєлі руського язика не за російську мову печуться, а за знищення української мови
показать весь комментарий
11.12.2024 19:15 Ответить
А зимой ребёнка на трассу выкидывать - это не жестокое отношение к ребёнку? Или риск нанести вред здоровью? Тут состава другой статьи нет?
показать весь комментарий
11.12.2024 19:16 Ответить
Для вас для тех кто сейчас требует перемирия чтобы провести выборы еще больше будет открытием кого выберет *золотое поколение*. Не зря же рашисты так топят за перемирие а потом перевыборы а дальше украинцы добьют оставшуюся Украину сами
показать весь комментарий
11.12.2024 19:18 Ответить
Що ти верзеш? Хто топить за "переміріє"? Орки нічого не збираються міняти.
Запитуй у Трампа та у Осла.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:21 Ответить
будь ласка на Український мові
показать весь комментарий
11.12.2024 19:25 Ответить
правильно-УКРАЇНСЬКОЮ. Але йому можна і московською,бо він пише тут завжди ПРАВИЛЬНІ РЕЧІ на відміну від багатьох гугломовних бовдурів
показать весь комментарий
11.12.2024 19:35 Ответить
хороша нагода для показової справи, шкода змарнувати...
показать весь комментарий
11.12.2024 19:20 Ответить
То мабуть жителька ОРДЛО
показать весь комментарий
11.12.2024 19:21 Ответить
Ta 100% ! Бо всi iншi украiнцi такi патрiоти що не дай бох!
показать весь комментарий
11.12.2024 23:24 Ответить
А скільки на цензорі патякають кацапською?
показать весь комментарий
11.12.2024 19:23 Ответить
я ось русько язічний с півдня , вже на мові тут балакаю
показать весь комментарий
11.12.2024 19:27 Ответить
МовОЮ розмовляють,йазиком балакають.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:30 Ответить
йазиком розгаварєвают, а балакати - українське слово.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:36 Ответить
Українське. Часів русифікації і переходу через суржик від мови до йазика
показать весь комментарий
11.12.2024 19:55 Ответить
нічого спільного з русифікацією це слово не має. Це рівнозначний синонім слова "розмовляти", який існував в українських прислівʼях задовго до того, як лєнін вигадав перефарбувати вєлікоросов в руських.

Наприклад, по темі буде "Язик має і коняка, та не балака".
показать весь комментарий
11.12.2024 20:01 Ответить
Русифікація почалась ЗАДОВГО до леніна...
показать весь комментарий
11.12.2024 20:04 Ответить
ні, до лєніна ніхто не здогадувався, що людей можна прикметниками називати до лєніна були так звані вєлікороси
показать весь комментарий
11.12.2024 20:06 Ответить
100%!
показать весь комментарий
11.12.2024 21:12 Ответить
Малоросізація була до лєніна, але не русіфікація.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:07 Ответить
Малоросізація блокувала/пригнічувала самовизначення українців в окрему національну державу, але не знищувала українську культуру, як русифікація.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:11 Ответить
Довго пояснювати. Ось матчастина:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F
показать весь комментарий
11.12.2024 20:18 Ответить
не можна кацапів називати "руськими" , це безграмотно ...
показать весь комментарий
11.12.2024 21:12 Ответить
"Говорили, балакали, сіли та й заплакали" - українське прислів'я.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:31 Ответить
Кацапський язик не можно називати "руським", бо мерзенні кацапи до Русі не мають жодного відношення ...
показать весь комментарий
11.12.2024 21:16 Ответить
ЗНАЧНО МЕНШЕ!!!! чим це було пару років тому!
показать весь комментарий
11.12.2024 20:46 Ответить
Бєженка с Лісічянска?
показать весь комментарий
11.12.2024 19:27 Ответить
99,9 % жителей Донбаса были хорошими людьми. Я сам там жил некоторое время и идиотов не встречал.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:40 Ответить
Свой срєді сваіх...
показать весь комментарий
11.12.2024 20:46 Ответить
..так спитайте 73 відсотки..що голосували за хрипатого..чи вважають вони себе ідіотами? Так і Ваші 99.9 ....
показать весь комментарий
11.12.2024 20:48 Ответить
Головне слово билі…, а потім вони покликали рускій мір, щоб там всі здохли, й все, більшість перестала бути «хорошімі людьми»….
показать весь комментарий
11.12.2024 20:56 Ответить
З Донбаса почалася війна....а те. Що творять донбаські переселенці на голову не налазить. То не треба тут розказувати про хароших данецкіх!!!!
показать весь комментарий
11.12.2024 21:37 Ответить
Бути українцем-дуже важко й небезпечно не лише за кордоном,але й в Україні- і навіть в ЗСУ.
Колись М. Ґанді сказав : "краще говорити недосконало мовою власної країни,ніж бездоганно мовою окупанта". Це має стати правилом для ВСІХ українських громадян!
показать весь комментарий
11.12.2024 19:29 Ответить
суржик с ухилом на Мову
показать весь комментарий
11.12.2024 19:34 Ответить
Про це Ґанді і говорив. Суржик витіснить ЙАЗИК,деформує його і за сприяння влади,забезпечить поступовий перехід до Мови. Той же шлях,яким кацапи забезпечували перехід до йазика-тільки реверс
показать весь комментарий
11.12.2024 19:41 Ответить
Якої влади? Ну точно не цієї. Кацапи ломають через коліно, зкацаплюють примусово, не раз чув від людей, які там по якихось причинам були, що тупо вимагають говорити їхньої мовою, а в Україні можна куй класти на мову країни проживання, бо... та знайдуть тисячу та одну відмазку щоб не говорити українською мовою, бо тут живуть лушпаки, а не люди, котрі замість того щоб вимагати говорити українською мовою самі починають улесливо хрюкати кацаплячою балачкою.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:43 Ответить
УКРАЇНСЬКОЇ влади. Якої досі ще не було ні разу...
показать весь комментарий
11.12.2024 21:51 Ответить
Так отож
показать весь комментарий
11.12.2024 21:52 Ответить
Якщоб юридична особа, в даному випадку, була оштрафована 200-300 тис. грн. грн., все було б добре. У нас поліцейські, здебільшого, розмовляють російською, а ви про таксистів.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:37 Ответить
Украiнець повинен знати мову, iсторiю, та культуру держави. Це обов'язок. Iнакше, вiдiбрати паспорт та видворити з краiни у 24 години. Нiчого не забув?
показать весь комментарий
11.12.2024 19:39 Ответить
Забув. Сюди повернутись з Канади.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:46 Ответить
Смішно читати, як тилові робітники сфери послуг прикриваються бійцями ЗСУ, які на фронті російською розмовляють

Альо, ну, самі спробуйте зі сторони подивитись на це - тилова криса, яку закон зобовʼязує, посилається на людей на фронті, яких закон якраз не зобовʼязує. Це навіть не аргумент в якоїсь мовної дискусії, це просто автоматичне тавро собі на лоб: "я тилова москворота криса".
показать весь комментарий
11.12.2024 19:40 Ответить
Москворотий боєць ЗСУ-це або бовдур,або латентний зрадник. Москворотість на фронті веде до загибелі.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:44 Ответить
все, що водійці треба було зробити, це сердечно вибачитись : "я ще недосконало знаю мову, вибачте" - і могла б далі їхати по своєму русскоязичному GPS, а вона забикувала "нє в тєму"

стосовно русскоязичних воїнів ЗСУ і їх сварки з Фаріон : вона теж загинула на фронті, і своїми радикальними діями вона насправді прикривала їм спину, якщо вони цього ще не збагнули

є багато русскоязичних воїнів ЗСУ, які терпляче сприймають її критику, можливо в чомусь недоречну, і не роблять з того шоу - а є окремі амбіційні діячі, які робили і роблять з того шоу, питання в тому "для чого вони це роблять ?"
показать весь комментарий
11.12.2024 19:43 Ответить
Вона свідомо це робила. Якби кацапи були з телячими зубами,як наші автохтони- цієї війни не було би за визначенням!
показать весь комментарий
11.12.2024 19:50 Ответить
Нам тут принципово москворотих не потрібно.
показать весь комментарий
11.12.2024 19:49 Ответить
Браття і Сестри памʼятайте !
московське нарєчіє це мова тих хто зруйнував Січ, це мова тих хто організував голод, це мова тих хто організував концентраційні і фільтраційні табори, це мова тих хто вбиває за українську , це мова тих хто живе в паралельній реальності!
Отже це твій ворог прямий або опосередкований , явний або прихований, тендітний або грубий ! Але ворог!
Тому дій свідомо!
Твій брат і твоя сестра тільки той хто спілкується виключно українською 🫶🏼
показать весь комментарий
11.12.2024 20:08 Ответить
Російська мова-це мова розумово неповноцінних істот,які за виразом лауреата Нобелівської премії,московита Івана Буніна,за 2000років не змогли вилізти з лаптів
показать весь комментарий
11.12.2024 20:28 Ответить
Так і ми нє атказиваємся ат руцкого йазика. Ми хотім,чтоби он звучал на українскіх уліцах ТАК ЖЕ ЧАСТО,как і украінская мова звучіт на мацковскіх!
показать весь комментарий
11.12.2024 20:43 Ответить
по закону Украины предоставляя услуги ты обязан говорить на мове, якщо не розумієшь, тоді займись справами там де не маєшь спілкування з людьми які тобі платять гроші за твої послуги.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:06 Ответить
"Русскойазичних украінцев" не існує в природі. Це або бовдурі,не здатні вивчити мови,або латентні зрадники,що перебувають у кацапському культурноу полі -і НЕ ХОЧУТЬ вчити мову,бо "ждут сваіх". Государствєнность защіщают НЄ ТОЛЬКО В ОКОПАХ-но ів таксі,кафе,на уліце.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:07 Ответить
Я все же думаю, что упор стоит делать на другом. Не на том, что росийськомовни сидять в окопах, а на том, что уззкий изыг еще не означает эрэфовский. Она им не владеет монопольно, как Англия не владеет монопольно английским. Американцы в США как-то не задумываются, что говорят на великобританском языке из проклятого колониального прошлого, избавление от которого они празднуют 4 Июля. Разговаривая на уззком, мы не обязательно являемся сторонниками и агентами эрэф, в отличие от известного завгоспа и мужа скумбрии.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:08 Ответить
Нікто із ніх нє додумался о претензіях на всє терріторіі,гдє звучіт іх йазик. Ніхто,крім кацапів.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:14 Ответить
Так а нам що до того? Вони хворі істоти, яких необхідно перемогти військовим шляхом, або вони нас. То до чого оті мовні суперечки та з'ясування стосунків із таксистами?
показать весь комментарий
11.12.2024 21:17 Ответить
Нєт йазика -нєт територіальних претензій. Какаяразніца,какой йазик? ТО НЕХАЙ БУДЕ ЛИШЕ УкрАінскій. Разніци вєдь нєт, правда?
показать весь комментарий
11.12.2024 21:56 Ответить
Деякі індивіди чомусь вважають що прохання розмовляти державною мовою є приниження бійців на фронті, це наскільки дешева і огидна маніпуляція, що можуть лиш кацапи це робити
показать весь комментарий
11.12.2024 20:13 Ответить
Є чудове прислів'я,яке кацапи ЧІТКО усвідомили ,на відміну від нас: БОЛІВАР ДВОІХ НЄ ВИНЄСЄТ. Тому повно українців вбитих ЗА МОВУ- І ЖОДНОГО кацапа,вбитого ЗА ЙАЗИК.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:25 Ответить
Він і не міг інакше писати Матчастинав помощь:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F_%D1%83%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8
показать весь комментарий
11.12.2024 21:10 Ответить
Це просто ще одна відмовка кацапського лайна не говорити мовою країни проживання, пам'ятаєм про не таку щелепу, про так звикли або, взагалі, мені нах не здалась теляча мова. Від таких потрібно позбуватись депортацією на історичну батьківщину, а не заглядати в зуби.
показать весь комментарий
11.12.2024 21:50 Ответить
Уявіть той сморід на болотах, коли б щось подібне прийняли в Україні.
показать весь комментарий
11.12.2024 20:45 Ответить
Страница 2 из 3