15439 посетителей онлайн
7 962 201

Лубинец против снижения мобилизационного возраста: У нас достаточно мужчин от 30 до 45 лет, это - самая эффективная категория

Військовий квиток

Украине не следует соглашаться на снижение мобилизационного возраста.

Об этом заявил уполномоченный ВРУ по правам человека Дмитрий Лубинец. Во время интервью УП, информирует Цензор.НЕТ.

Если мы заберем и этих молодых ребят, у которых нет семей, нет детей, автоматически у нас не будет будущего Украины. На мой взгляд, у нас есть еще достаточно большое количество мужчин среднего возраста - от 30 до 45 лет", - подчеркнул омбудсмен.

"Это - наиболее эффективная категория граждан Украины, которые могут воевать и, наверное, должны воевать", - добавил Лубинец.

Жалобы на действия ТЦК

Он также рассказал, что по состоянию на декабрь 2024-го получил почти четыре тысячи жалоб на действия представителей ТЦК при осуществлении мобилизационных мер. Закарпатье - регион, где таких обращений больше всего, на втором месте Кропивницкий.

"Есть случаи, когда по моему представлению собрали отдельное заседание ВВК, провели полный анализ и зафиксировали, что человек, которого до этого на ВВК признали "полностью здоровым", имеет на самом деле болезнь. В результате этого человека мобилизовали, но он пошел в ВСУ исключительно в тыловое обеспечение, сразу нашли часть, где ему предложили конкретную должность", - отметил он.

Топ комментарии
+25
То навіщо відловлюють 50+?
показать весь комментарий
18.12.2024 11:30 Ответить
+23
Лубінець не в курсі, що зараз і досі "найефективніша" категорія в ЗСУ, на думку ТЦК, 40-60 років....
показать весь комментарий
18.12.2024 11:31 Ответить
+17
А скільки років сину Лубінця та де він зараз і чим займаєтся?
показать весь комментарий
18.12.2024 11:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Удовольствие мужчине приносит много чего - рыбалка, игра в футбол или любую другую спортивную командную игру, общение с друзьями подпивас или просто так, многие получают удовольствие от компьютерных игр, от настольных игр, от просмотрафутбольных матчей или боксерских поединков, от занятий в качалке, от профессиональных достижений и тд, и тп.
А то, что вы решили избрать своей пассией женщину, которой не нужны и потому страдаете 25 лет, желая смерти ее избраннику - это говорит только о ваших проблемах с психикой.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:19 Ответить
Давай скажем так я желаю что бы он пошёл ее защищать на фронт, а что там все умирают это уже ты сам придумал!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:23 Ответить
Человек приехал с российскими нефтедолларами и купил мою женщину мою жизнь за деньги, что я должен ему желать. Он приехал захватывать Украину и превращать ее в Малороссию! А то что она продажная шавка так я в этом не виноват сердцу не прикажешь! Я бы ее за коллаборационизм осудил, но я не власть пока что. Хоть я и народ Украины который по конституции власть в Украине!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:26 Ответить
Твою? А кто тебе сказал, что она твоя? Ты на нее права собственности оформил где-то? Она тебе понравилась, ты ей - нет. Все, никаких прав называеть ее своей у тебя нет.

"я желаю что бы он пошёл ее защищать на фронт,"
А тебя он тоже на фронт должен пойти защищать? Или кто на фронте должен защищать тебя?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:36 Ответить
Нет она моя! И кто будет говорить что она не моя тот враг мне и я буду против него сражаться! Защищать нужно женщин и детей! Я себя отношу к числу детей!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:39 Ответить
Детей? 40летняя деточка с маниакальными задатками? Потому она тебя и не выбрала, что ты себя относишь к числу детей, а не мужчин, а ей мужчина был нужен.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:59 Ответить
Я буду добиваться её пока она дышит и никто меня не остановит, и очень жаль что люди так мало живут, потому что я готов добиваться её всегда! А то что она выбрала российские деньги, ну знаешь ли все имеют право на ошибку, скажу тебе по секрету он уже её не первая ошибка за деньги!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:44 Ответить
Ужас. Бедная женщина, которую преследует маньяк. Надеюсь, вами займутся соответствующие органы.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:00 Ответить
Она катати сепаратистка и любительница руського мира и очень богатая женщина так что не жалей!
показать весь комментарий
19.12.2024 13:19 Ответить
Если ты пишешь на российском языке - то "русского мира", если на украинском - то "російського".
Ни на каком языке то, что распространяет РФ не имеет никакого отношения ни к чему РУСЬкому, ибо Москва - не Русь.

Но ты реально больной - ненавидишь "свою избранницу", поносишь ее и одновременно страстно жаждешь, чтобы она реально стала твоей - тебе бы к психиатру.
показать весь комментарий
19.12.2024 14:46 Ответить
А що ?Хіба за Конституцією України не всі мають рівні права та обовязки?Якщо ні то так і скажіть,що на дідків 50+ покладаються обовязки 18-ти річних планокурів...
показать весь комментарий
18.12.2024 11:43 Ответить
18 летние ещё не жили! А 50 летние хотят что бы их 18 летние внуки жили!
показать весь комментарий
18.12.2024 11:46 Ответить
Это 45 летние тебе сказали что хотят воевать за 18 летних или ты сам придумал?
показать весь комментарий
18.12.2024 12:08 Ответить
Нет 45 летние пусть за своих жён и детей воюют!
показать весь комментарий
18.12.2024 12:23 Ответить
а за твоїх татка і мамку хто воюватиме?
показать весь комментарий
18.12.2024 12:34 Ответить
А татка и мамка пусть за своих детей воюют!
показать весь комментарий
18.12.2024 12:36 Ответить
У 18 летних така и мамок ещё огого как магёт воевать за своих детей!
показать весь комментарий
18.12.2024 12:39 Ответить
окей, тоді підкажи в якій бригаді служать твої батьки? вони ж служать за тебе, правильно?
показать весь комментарий
18.12.2024 12:48 Ответить
У меня уже 2 дяди погибло на этой войне, дядя Витя и дядя Сергей!
показать весь комментарий
18.12.2024 12:49 Ответить
співчуваю, тоді хтось (чи обидва) з твоїх батьків мають право не служити. Як і члени родини загиблих. Але не ти. В мене двоюрідний дядько в ЗСУ і багато двоюрідних-троюрідних там. Це мене від обов'язка ніяк не звільняє.
показать весь комментарий
18.12.2024 12:59 Ответить
Конечно не освобождает все пойдут в свою очередь: пожил, наплодил, защитил!
показать весь комментарий
18.12.2024 13:01 Ответить
У 50летнего уже нет ни реакции, ни выносливости, зато есть букет болезней. И 50летний физически не способен быть на поле боя на столько же эффективным, как 20-30 летние.
Потому шансов сдержать врага и не умереть у 50летнего много меньше, чем у 30летнего.
И да, твои призывы о том, что те, кто имеет большеответственности, чем ты и воспитывают детей (а это большой труд и большие ресурсы) должны идти на фронт, а ты, эгоист, живущий только в свое удовольствие - не должен - выдают в тебе эгоистичного идиота. Ибо ты на себя содержание сирот, оставшихся без отца, не возьмешь.
показать весь комментарий
18.12.2024 13:09 Ответить
20-30 летних мужчин можно и нужно брать, но это должны быть мужчины, мужья и отцы! Государство сиротам должно обеспечить все необходимое на то оно и государство что бы справедливо распределять все богатства между всеми!
показать весь комментарий
18.12.2024 13:13 Ответить
"но это должны быть мужчины, мужья и отцы"

Почему вдруг? Почему нужно брать тех, кто воспитывает детей, а не эгоистов-холостяков-трутней, которые живут в свое удовольствие и тратят свое время и ресурсы исключительно на себя любимых? Государство сделало все правильно в плане брони для многодетных отцов, ибо никакое государство не может заменить детям погибшего отца. А делать бронь для холостяков, живущих в свое удовольтвие??? С чего бы вдруг? Почему отец должен бросить своих детей сиротами и идти на фронт, а холостяк, на котором нет никакой ответственности за детей, - должен продолжать развлекаться??
показать весь комментарий
18.12.2024 14:10 Ответить
Потому что холостяк сдастся в плен при первой возможности, потому что ему интересно умирить за детей многодетных отцов.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:37 Ответить
Не надо всех холостяков выставлять такими же безответственными мерзавцами, как ты сам. Среди холостяков есть много патриотов. И да, напомню, что в плену тебе в лучшем случае яйца отрежут или просто застрелят, а в худшем - запытают до смерти.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:40 Ответить
Правильно в плену убьют и зарежут по этому не надо неэффективных холостяков против их воли брать, берите защитников избранных и мотивированных безопасностью их детей.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:43 Ответить
Брать надо сцикунов-ухилянтов. Армия излечит их от энуреза.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:44 Ответить
Правильно, а то из ты они поразводились с жёнами и инвалидность за деньги пооформляли!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:47 Ответить
Тебе вместе с ссыкунами будет некомфортно служить, тебе надо в твою роту таких же смелых трахеров как ты!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:50 Ответить
показать весь комментарий
18.12.2024 15:08 Ответить
Чомусь жіночки молоді розважаються по європах. а за цю владу голосували
показать весь комментарий
18.12.2024 13:14 Ответить
а які, взагалі у цього зе!дгенерата, лубінця, обов'язки і саме головне зарплатня?
показать весь комментарий
18.12.2024 11:44 Ответить
Правильно, давайте спочатку винищимо всіх доступних з 30 до 45, а вже потім візьмемося за молодших. "Вірною дорогою йдемо, друзі..."
показать весь комментарий
18.12.2024 11:45 Ответить
лубібець, ти в армії служив, чьмо йбане?
показать весь комментарий
18.12.2024 11:46 Ответить
Кожне "йбане ьчмо" вважає себе "гуманістом" і "пацефістом". А ще "громадянином світу"...
показать весь комментарий
18.12.2024 12:09 Ответить
дело ж не в мобилизации а в подготовке..готовьте 18-ти летних пол года, что б в 25 было нормальные бойцы, а не полтора месяца и в бой...
показать весь комментарий
18.12.2024 11:46 Ответить
Молодь треба берегти ... для армії *****. Ну от хто має завоювати Європу? Без українського гарматного мяса ************* імперію не створити... Лубінець це чудово знає...
показать весь комментарий
18.12.2024 11:47 Ответить
По селах вже тракториста не знайдеш, а якщо і знайдеш то під сімдесят що і в кабіну сам не забереться. А в депутанів тисячі різних порадників, а ментів скільки, а інвалідів-прокурорів, нехай би ішли захищали свої статки!
показать весь комментарий
18.12.2024 12:05 Ответить
правильно каже, крім того, молодь заслуговує на молодість і на можливість створити сім'ї
показать весь комментарий
18.12.2024 12:07 Ответить
Правильно кажете. А ще "молодь" заслуговує на роботу в колцентрах, яка є стратегічно важливою для держави.
показать весь комментарий
18.12.2024 12:13 Ответить
а старість заслуговує на старість і онуків, а сердній вік - на життя людини середнього віку з сім'єю яку він годує.
Софізм для лохозаврів які мало ще наїлись наркоманського шашличка.

Єдиним мірилом призиву чи не призиву людини до лав ЗСУ може слугувати лише її фізична спроможність приносити там користь, а єдиною причиною НЕ служити - можливіть приносити БІЛЬШЕ користь на іншій роботі.
показать весь комментарий
18.12.2024 12:37 Ответить
Смішно.
показать весь комментарий
18.12.2024 12:10 Ответить
Чергова спроба розділити українців по віковим категоріям: 18-25, 25-30,30-45,45-60... І ця банальна технологія розділення людей досі працює. Вже в коментарях є ефект.
показать весь комментарий
18.12.2024 12:18 Ответить
А що зміниться від того, не приходять в тцк 30-річні чи 18 річні? Чи що зміниться, якщо перемелють всіх 30-річних і 18-річних? Проблема ж не тільки в тому (хоча в тому теж). А взагалі владі вірити який сенс - це ж той Лубінець, який казав що бусифікації нема.
показать весь комментарий
18.12.2024 12:18 Ответить
Ага, загнали усіх мобіків в нову бригаду, дали нову зброю, на командування поставили кума\свата\брата (нерідко вчорашнього тцкшника), а потім це недолуге командування або зточує цих недосвічених у тупих зіткненнях, або вони взагалі самі розбігаються, або їх дерибанять по інших бригадах в якості приданих підрозділів, де з ними вчиняють аналогічно, бо комунікація з приданими - це щось з чимось... Що заважає направляти людей до справді ефективних підрозділів, розширювати ті підрозділи, які себе гарно показують і при цьому несуть найменші втрати, щоб люди набували досвіду і до них нормально ставилися, а м'ясників віддавати під трибунал? Але треба ж кудись пристроїти мазаних, що вже по два-три о/с вклали в землю. Ніхто не несе ніякої відповідальності, окрім звичайних солдат, сержантів та інколи молодших офіцерів. І в цьому винне насамперед вище командування на чолі з верховним, який "просто не знав". Зробили з солдат безправних рабів. Достатньо подивитися хоча б останні сюжети про 211 та 152 бригади.
показать весь комментарий
18.12.2024 12:21 Ответить
Якщо молодим потрібна ця країна то хай вони за неї воюють. Це ж їх спадок! З віком я все більше ціную ті крихти життя які мені залишились. Воювати я не хочу, не буду і не можу вже фізично. Багато моїх знайомих в віці понад 50 вже загинули на війні, але пенсію яку вони заробили тепер будуть отримувати корумповані судді, прокурори, мєнти і всіляка нечисть яка і довела цю країну до жалюгідного стану. Як там у Макіавеллі - "Діти охоче вибачать правителю вбивство батька, але ніколи позбавлення спадку"...
показать весь комментарий
18.12.2024 12:23 Ответить
Після 50 навіть людожер Сталін не мобілізовував
показать весь комментарий
18.12.2024 13:55 Ответить
Всі ж розуміють що для ******** війни потрібна витривалість, фізична сила, швидкість реакції і швидкість пересування. Ну от нацепити на 57 літнього 30-ти кілограмову снарягу і скільки він пробіжить? Та він пішки до нуля три кілометри не дійде. Впаде. Як казав один командир, "діди в обороні надійні бо якби і хотіли втекти то фізично не можуть". Але наступ "діди" не потягнуть...
показать весь комментарий
18.12.2024 14:13 Ответить
Я б тобі взагалі пенсію не платив.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:12 Ответить
Чому так? Просвіти.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:21 Ответить
Бо він багатий нелюдь. З початком повномасштабної віїни я з жахом і сумом спостерігаю, скільки безжальних покидьків вважать себе богами, бо мають багато грошей.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:47 Ответить
Бо такі як ти її не достойні. Що набудували за 30 років те і отримуйте.
показать весь комментарий
18.12.2024 15:44 Ответить
Які це такі як я? Я, наприклад, науковець і викладач. Маю науковий ступінь. Написав декілька фахових книжок. 20 років викладав в університетах. 6 000 студентів слухали мої лекції і здавали мені заліки та екзамени. Хто ж по твоєму "достойні отримувати пенсію?
показать весь комментарий
18.12.2024 18:12 Ответить
У Зелі папа теж "проффесор". Тільки толку то? Оця фраза "Це ж їх спадок!". Це той спадок, "ця країна", який ви залишили новому поколінню? Яке тепер гине через вашу совкопердунську недолугість?
показать весь комментарий
18.12.2024 18:28 Ответить
Ти дурненький і тому шукаєш на кому б вимістити своє невдоволення бідністю та війною. Війна з *********** була невідворотною за будь якого розвитку подій. Предяви роби своїм батькам. Ну це якщо тебе не на смітнику знайшли і в сиротинці "виховували". Скоріш за все саме так і було, бо ти, схоже, добряче ******** табуреткою по голові. Вважаєш себе кмітливим та розумним? Даремно. Звернись до психолога поки не пізно, бо з такими зехєрами доведеться стати пацієнтом психіатрів.
показать весь комментарий
18.12.2024 23:58 Ответить
І такі "науковці" читають лекції нещасному підростаючому поколінню. От саме тому не достойний своєї соц. подачки.
показать весь комментарий
21.12.2024 21:37 Ответить
Не отримую пенсії і будь яких соціальних виплат. Офіційно не працюю з 2008. У моєї тещі викладацький стаж 44 роки і за це у неї пенсія 4400 грн.. Відвідування "Сільпо" обходиться вдвічі дорожче. Так що заробляй собі і живи на свою пенсію. Чи як ти її тут називаєш "соц. подачку".
показать весь комментарий
21.12.2024 23:01 Ответить
Там он "майбутнє України" через день ловлять на диверсіях за гроші
показать весь комментарий
18.12.2024 12:34 Ответить
Це для того, щоб ЗеЛохторат (18-25) не протверезів і зміг на чергових виборах проголосувати, як вони сподіваються за Зе...
показать весь комментарий
18.12.2024 12:36 Ответить
Ага, бухати, гнути матюки вбивати людей на БМВ як у Львові чи Дніпрі тим "молодим хлопцям" у найкращому віці вже можна, а Батьківщину захищати - ні хєра?! Лубінець, найкращі воїни в усіх війнах завжди були якраз 18-25. І ви як і Зєля перед цим просто піаритеся на ці темі про "генофонд". До речі, американці на цю тему офіційно не висловлювалися, але Зєля як "отец родной" все одно заперечував...
показать весь комментарий
18.12.2024 13:04 Ответить
У Лубінця є син, виглядає майже солдатом. Може секрет в тому, що більшість чиновників у віці до 50, і їх власні діти у віці до 30? Себе забронювали, родичів теж, а дітей своїх то ж взагалі не обговорюється
показать весь комментарий
18.12.2024 13:07 Ответить
А ще у Лубінця є дружина що працює помічницею іншого "слуги".
"Навпаки - наголошує: жодним чином не сприяв її працевлаштуванню до Верховної Ради ані під час попереднього скликання (коли вперше став депутатом, а вона вперше отримала статус помічниці), ані зараз, коли Яніна Лубінець опинилась в підпорядкуванні «слуги народу» Арсенія Пушкаренка" (с)
Яка ж огида. Що не чиновник, так і усі родичі прилаштовані чиновниками.
показать весь комментарий
18.12.2024 13:28 Ответить
Якщо це справжня війна за існування, то всі людські ресурси повинні бути задіяні.
Молодь вони хочуть промити вірно служити олігархам та ТНК і не майданити, а всіх зайвих носіїв революційних ідей з обок боків знищити.
показать весь комментарий
18.12.2024 13:11 Ответить
Українські жінки завжди обирають переможців і від них народжують дітей. В випадку програшу війни сьогоднішніх безхребетних пацанчиків, які сидять в тилу і грають в компютерні ігри, молоді агресивні окупанти виріжуть і будуть злягатися з молодими українськими дівчатами. Так що батьки які думають що зберігши синочків від війська вони їх врятують дуже помиляються - втратять дітей, внуків не буде, а все нажите майно "успадкують" окупанти...
показать весь комментарий
18.12.2024 14:39 Ответить
Українські жінки, як і будь які інші жінки, обирають тих, хто зможе їх матерільно забезпечити. Так було і так буде. Навпаки, скоріш за все, від ПТСРників будуть жахатись. Як би це сумно не було.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:50 Ответить
Тут ви праві. Що таке "посттравматичний синдром"? Це насправді адреналінова наркоманія. Адреналін визнано ВООЗ наркотиком. Це самий небезпечний наркотик який тільки є на планеті тому що він виробляється організмом людини в стані стресу. Військові на передовій знаходяться в постійному стресі. Страх викликає шалені викиди адреналіну в кров. Під його впливом змінюються не тільки фізичні можливості, а й психічний стан. Виникає залежність. Саме тому американці на основі досліджень ПТСР забороняють своїм солдатам знаходитись в зоні війни більше 60 днів. Потрібна ротація і відпочинок. Інакше адреналінова залежність (ПТСР) стане критичною. Без стресу адреналін в кров не виділяється і людина починає шукати собі пригоди на дупу - грати в казино, грубити оточуючим і нариватися на конфлікти. Все для того щоб злякатись і отримати кайф від ризику. Адреналін це наркотик який завжди з тобою. Досить влаштувати скандал з дружиною і кайфу "петеесерник" отримає більше ніж від сексу. Жити з таким придурком неможливо. Як правило такі люди шукають роботу або заняття які потребують ризику - слідчими, мєнтами, бандитами, займаються екстремальними видами спорту і грають в казино де програють все до нитки... і врешті опиняються в колоніях...
показать весь комментарий
18.12.2024 15:07 Ответить
Це так і це дуже сумно насправді.
показать весь комментарий
18.12.2024 15:23 Ответить
Свого часу радів коли Юлька зробила єдину добру справу за все "капітєльманське житіє" - заборонила гральний бізнес. Тепер маємо війну і гральний бізнес. Виходить вдвічі сумніше...
показать весь комментарий
18.12.2024 18:24 Ответить
українські жінки зробили свій вибір і вийшли заміж по закордонах за переможців
показать весь комментарий
18.12.2024 16:46 Ответить
Не за переможців. Просто позбавились невдах які їх погано захищали.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:19 Ответить
Машину водити можна. Голосувати за зуйло можна. Платити податки можна, володіти зброєю теж можна. Дивитися порнуху, плодитися і розмножатися, бавитися іграшками з секс-шопів можна. Бухати і курити шмаль теж можна. А от захищати країну ніз-з-зя - зуйло не велить...
показать весь комментарий
18.12.2024 13:21 Ответить
А чим ти займався у 18 років ? Готувався до війни, тренувався і думав про Україну ? З якого дива діти мають щось віддавати цій країні? Що вони від неї отримали ?
показать весь комментарий
18.12.2024 19:17 Ответить
З таким підходом - майже ніхто не повинен служити. Але я підтримую.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:41 Ответить
Ну так по суті так і є, роки ідуть влада міняється а відношення ні, людей грабували від початку незалежності і продовжують грабувати, тільки тепер ти "винен" цій державі ще і життя. А з якого чорта ніхто сказати не може 🤷 зате на дітей накинулись
показать весь комментарий
18.12.2024 20:26 Ответить
Що саме на вашу думку мала зробити країна для того щоб "дорослі діти" вирішили її захищати?
показать весь комментарий
18.12.2024 23:39 Ответить
Ну наприклад надати цім дітям землю під забудову, землю під гараж, землю під вирощування культур. НАДАТИ а не типу "у вас є право" тільки от право це реалізувати не можуть навіть ті хто ще в ато воював. А ще булоб прикольно не дерти з людей гроші за те що вони собі житло побудували чи купили і о диво у людини вже з'явиться що тут захищати окрім маєтків влади 😮
Ps. Назвати когось дорослим в 18 років, серйозно ? 😂 Вчора в школі вчився а сьогодні вже дорослий ?) ну-ну
показать весь комментарий
19.12.2024 10:15 Ответить
Однією з причин, і вельми суттєвою!, мого повернення в Україну після стаціонарної докторантури і захисту докторської в Лондонській школі економіки, була нерухомість. Жити в орендованих квартирах, або решту життя сплачувати кредити банкам за купівлю житла, витрачати на це левову частину доходів, панічно боятися втратити роботу і завжди бути емігрантом (тобто зрадником свого народу і другим сортом у інших народів) не хотілось. Вдома лишалися батьки, яких треба було догледіти і житло в Києві. Зараз я здаю це в оренду і "кладу з прибором" на пенсійний фонд бо маю власний - приватний і спадковий. Всім бідним які не мають житла в Україні я раджу навіть не мріяти про його купівлю. Чесною працею на нормальні житлові умови для себе і родини тут не заробити. Ніяк. Не дадуть. Вихід тільки один - еміграція. Більш того, житло під обстрілом не варте нічого. Це просто тимчасовий притулок. Нора в якій трусяться під звуки сирен старі і малі. Ті хто вирішать тут лишитися і жити мають відібрати країну у корумпованих жидобільшовицьких чиновників і знищити корупцію фізично вбиваючи корупціонерів. Інакше ніяк. Корупція привела війну. Корупція вже вбила мільйони, знищила міста в пил і створила мільйони бомжів. Якщо не перевішати її носіїв та реалізаторів вона знищить все живе. У "зєлєнскіх" в вухах банани! Вони не чують нічого крім шурхоту грошей в смартфонах які "падають на рахунки" і тому закликати їх до порядності, апелювати до совісті, якої в них ніколи не було, а якщо і була то вже атрофована здирництвом, даремна справа. Вибір дуже обмежений - вбий корупціонера, здохни в економічному рабстві, воюй за чуже майно або тікай. Якби був молодий то довелось би робити вибір. Натомість маю "три Д" - доношую, доїдаю, доживаю...
показать весь комментарий
19.12.2024 11:47 Ответить
Ну от і я про те, постійно кажу що ті хто виїхав не повернуться, бо немає сенсу, а ті хто ще тут, виїдуть при першій можливості як тільки кордони відкриють. А в весь цей трьоп, що нам влада співає ніхто вже нарешті не вірить. Бо трьоп один і той самий від початку незалежності, тільки рила різні. Особисто я для себе вирішив що краще хай я вже буду ішачити закордоном, щоб у моїх дітей було нормальне майбутнє, ніж я зараз буду нормально себе почувати в Україні, а потім моїх дітей пожинуть на війну, бо бач вони "винні" Лишилось лише дожити до того щасливого дня коли відкриють кордони.
показать весь комментарий
19.12.2024 18:15 Ответить
Єдиний варіант який робить Україну придатною для життя це кордони 91 року і виплата репарацій. Всі інші варіанти дають ********** можливість за декілька років повторити. Як би ми не готувались це все одно знову війна, знову розруха, знову смерті та каліцтва. Це єдиний варіант повністю виключає припинення бойових дій і потребує суттєвої західної допомоги зброєю. Не факт що "уставшіє от войни бюргери" погодятся з'їсти на дві-три баварські ковбаски менше...
показать весь комментарий
19.12.2024 18:41 Ответить
"Если мы заберем и этих молодых ребят, у которых нет семей, нет детей, автоматически у нас не будет будущего Украины.
На мой взгляд, у нас есть еще достаточно большое количество мужчин среднего возраста - от 30 до 45 лет.
Это - наиболее эффективная категория граждан Украины, которые могут воевать и, наверное, должны воевать", - добавил Лубинец.

Народився 4 липня 1981, Волноваха, Донецька область.
Одружений, виховує двох дітей.

По всім критеріям підходить - 43 роки, має сім'ю, дітей
показать весь комментарий
18.12.2024 13:54 Ответить
После 40 лет в пехоте делать нечего. Там надо бегать, а расклад до 45--
это от незнания . А отмазка 18-25 -- не брать --- это трюк предвыборный.
Мужики на фронте , а голосуют тыловые. Зачем им на фронт ?
показать весь комментарий
18.12.2024 13:57 Ответить
Старих пердунів потрібно мобілізувати в першу чергу, а не пенсії їм платити. Бо це вони залишили таку країну молодим в спадок - розікрадену та корумповану. Років 30 назад у них був шанс побудувати сильну країну на яку ***** би ніколи не наважився нападати. Але шанс той вони проіпали, а тепер права свої качають, повагу їм давайте.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:01 Ответить
Папашку своего мобилизуй,идиот!
показать весь комментарий
18.12.2024 14:34 Ответить
Право голосу теж потрібно забрати. Так само як існують вікові обмеження на керування авто, так і тут.
показать весь комментарий
18.12.2024 15:51 Ответить
Шановні, ось перед вам приклад безжального нелюда.
Якщо хтось наважиться на розстріли ворогів України, знайдіть його і ставте у першу шеренгу.
показать весь комментарий
18.12.2024 14:52 Ответить
Цікаво, а де ти, такий людяний, був у перші дні війни?
показать весь комментарий
18.12.2024 15:49 Ответить
В Запоріжжі, на роботі. Де й по цей день знаходжусь. Тільки вже без роботи.
показать весь комментарий
18.12.2024 15:54 Ответить
А я вже в березні 22 - го отримував зброю, в добровольчому формуванні, до того не дня служивши в армії. Ти просто мислиш як звичайний совковий планктон. А умовна лицемірна "людяність" таких як ти часто у кінцевому рахунку обертається зовсім протилежним.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:22 Ответить
І що давно в окоп з телефоном пускають? Нормально ловить ? Ребки не заважають ? 🥱
показать весь комментарий
18.12.2024 19:16 Ответить
А ти хочеш щоб це було моїм призначенням гнити усі 3 роки окопах за таких мавп як ти?)
показать весь комментарий
21.12.2024 21:39 Ответить
Крім тебе тут мавп немає ☹️
показать весь комментарий
22.12.2024 11:33 Ответить
Знаєш, мені пох, що про мене думають і як мене називають. Головне - бути живим. Бо життя - одне. Іншого мені не подарують.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:38 Ответить
Я тобі відкрию таємницю. Воно в тебе закінчиться в будь якому випадку. Рано чи пізно. Всі шляхи які б ти не обрав, пересічуться в одній точці. Смішно на вас мавп дивитись.
показать весь комментарий
21.12.2024 21:41 Ответить
Я ж тобі казав - мені пох що ти про мене напишеш. Я проживу якнайдовше, а ти - "немавпа", воюй до упору. якщо доживеш, звісно.
показать весь комментарий
21.12.2024 22:21 Ответить
Так, цікаво виходить. Чмоня яка трясеться за свою дупу яка є для нього "понад усе", вирішила пофілософствувати на тему розстрілів "ворогів" України.)) Сам не відчуваєш наскільки ти жалюгідний? Ти і тобі подібні в повній мірі заслуговують на те що мають.
показать весь комментарий
21.12.2024 21:51 Ответить
показать весь комментарий
21.12.2024 22:46 Ответить
Вам би до лікаря...
показать весь комментарий
18.12.2024 16:17 Ответить
Страница 2 из 3