10647 посетителей онлайн
5 056 79

Зеленский о снижении мобилизационного возраста: Недостаточно оружия, а не людей. ВИДЕО

Президент Украины Владимир Зеленский прокомментировал возможность снижения мобилизационного возраста в Украине.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Интерфакс-Украина.

"Относительно возраста. Скажите, пожалуйста, если человек стоит перед вами без оружия, какая разница - 20 лет этому человеку или 30? Никакой нет разницы. То есть партнеры обращают внимание на физические возможности того или иного военного. А мы обращаем внимание, что у нас "голые" бригады есть. Я просто не хочу это повторять", - сказал Зеленский на пресс-конференции в Брюсселе.

Зеленский отметил, что в Украине есть сильные бригады, а есть те, которые не укомплектованы, прежде всего оружием. Президент назвал "не очень справедливым", когда с партнерами год назад договаривались о тренировке 14 бригад, а укомплектованы на сегодня две.

"Когда мы говорили о тренировках 14 бригад, по меньшей мере 12 бригад за рубежом договаривались год назад. Это должно было начаться с США и европейскими коллегами, что будет распределена и четкая таблица, где та или иная наша бригада тренируется. Это очень важно. Не отдельные люди, а бригада. Она тренируется полностью: сразу со снаряжением, сразу с оружием, со своими командирами, чтобы это был один коллектив", - пояснил президент.

Он отметил, что это влияет на способности и моральное состояние бригады потом на фронте.

"И когда мы об этом договаривались, и на сегодня мы имеем одну бригаду, которую мы тренировали во Франции, и одну бригаду, которая сегодня дополнительно тренируется в Германии (тренируют США, кстати). И если из этого блока мы имеем с вами две бригады, - мы говорим здесь об оружии, а не о людях", - заявил Зеленский.

По его словам, "недостаточно оружия, а не недостаточно людей".

"Безусловно, людей всегда недостаточно. Безусловно, командиры на поле боя также хотят, но очень важным является укомплектование бригад, чтобы они были и защищали государство", - добавил Зеленский.

Топ комментарии
+23
А навіщо тоді дідів виловлюють, якщо люди є,а зброї немає?
показать весь комментарий
19.12.2024 17:04 Ответить
+17
Спочатку ти, ЗЕлена курва, закатав всю нашу зброю в асфальт, а тепер у нас немає зброї та вже люди закінчуються, а ти, наволоч, все стрєлкі на наших партнерів переводиш. Чи може ти забув, що в 2019 тебе обирали президентом та гарантом цілісності держави, а не Байдена з Шольцем. І це саме ти саботував нашу оборонку, а потім зробив все, щоб дискредитувати та зірвати мобілізацію, перетворивши її на ганебну бусифікацію. І якщо ти вже декілька років поспіль не виконуєш свої обов"язки, то геть з посади!!!, бо ти вже занадто дорого коштуєш нашому народу.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:13 Ответить
+14
Всі військові, реальні, а не ті, яких ****** Марафон, кажуть, що одна з найбільших проблем якраз нестача людей в підрозділах, які воюють.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Невже оборонні гроші припинили зкатувати в асфальт? Бути такого не може.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:03 Ответить
Вони як ракети- локацвйно зникли .
показать весь комментарий
19.12.2024 17:27 Ответить
РЛС бачить крилаті ракети по максимуму до 50 км від місця розташування. Локаційно зникли- не значить що їх збили. Просто локальна РЛС їх більше не спостерігає.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:46 Ответить
"або ракети знизилися нижче рівня видимості РЛС на відповідній відстані від РЛС " - експерт? Теж?
показать весь комментарий
19.12.2024 21:29 Ответить
Крилата ракета летить низько. Саме тому її дальше 50 км не видно в ідеальних умовах. В реальних ситуація дещо гірша.
показать весь комментарий
23.12.2024 13:08 Ответить
під...с
показать весь комментарий
19.12.2024 17:03 Ответить
********** - це медичний термін.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:06 Ответить
Толерантніше треба бути, толерантніше...
показать весь комментарий
19.12.2024 17:06 Ответить
Може підкинуть зброі - Європа обіцяла напружитись
показать весь комментарий
19.12.2024 17:03 Ответить
Кошового і сраний квартал не думав направити повоювати? Звідки ж люди появляться на передові?
показать весь комментарий
19.12.2024 18:58 Ответить
Кошовии до рук не иде - каже шо з нього вояка - як з гімна куля
показать весь комментарий
19.12.2024 19:03 Ответить
Вже час прийшов і гівном гармати заряджати.
показать весь комментарий
19.12.2024 19:21 Ответить
Міномети вже заряджають
показать весь комментарий
19.12.2024 19:22 Ответить
А навіщо тоді дідів виловлюють, якщо люди є,а зброї немає?
показать весь комментарий
19.12.2024 17:04 Ответить
Чому не служить тато Саша? Грошове утримання від держави персональне отримує, а служити не бажає.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:30 Ответить
https://prm.ua/ru/pust-eta-merzost-idet-v-ato-otets-zelenskogo-nazval-uchastnikov-aktsii-net-kapitulyatsii-kuplennoy-*********/ Пусть эта мерзость идет в АТО
показать весь комментарий
20.12.2024 00:29 Ответить
Так завпнтаж власний ВПК а не асфальтні заводи. Український ВПК завантажено лише на 30%, а воно скавчить - дайте та дайте.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:04 Ответить
Чим завантажити? Зерном?)))
показать весь комментарий
19.12.2024 17:54 Ответить
Мабуть ви з клубу свідкив ЗЕленого месії.
показать весь комментарий
19.12.2024 18:25 Ответить
Боярє плохіє царю нє докладивают!!!!
показать весь комментарий
19.12.2024 17:05 Ответить
Де? В Бельгії?
показать весь комментарий
19.12.2024 17:08 Ответить
В армії
показать весь комментарий
19.12.2024 17:10 Ответить
Так, різниця 20 і 30 років невелика. Але 20 і 50+ просто прірва.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:07 Ответить
Якщо розглянути з точки зору економіки, то 30-50 якраз самий продуктивний ресурс.
А от 20-30 хз що.

То з нкономіки висмикують найбільш цінних робітників, притримуючи ніякий заради рейтингів.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:39 Ответить
А як буде зброя, моб.вік знизять?
показать весь комментарий
19.12.2024 17:09 Ответить
снизят, когда доноры припрут....
показать весь комментарий
19.12.2024 19:19 Ответить
Всі військові, реальні, а не ті, яких ****** Марафон, кажуть, що одна з найбільших проблем якраз нестача людей в підрозділах, які воюють.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:10 Ответить
Ясен пень.. загнали.. в учебку.. сиди.. дивись (кушай).. діду.. як твої сини воюють.. і тобі на учебку харчі передають. А хто *** сіять буде.. Весна вже ось.. через плече.. Ціни зашквар..
показать весь комментарий
19.12.2024 17:10 Ответить
Спочатку ти, ЗЕлена курва, закатав всю нашу зброю в асфальт, а тепер у нас немає зброї та вже люди закінчуються, а ти, наволоч, все стрєлкі на наших партнерів переводиш. Чи може ти забув, що в 2019 тебе обирали президентом та гарантом цілісності держави, а не Байдена з Шольцем. І це саме ти саботував нашу оборонку, а потім зробив все, щоб дискредитувати та зірвати мобілізацію, перетворивши її на ганебну бусифікацію. І якщо ти вже декілька років поспіль не виконуєш свої обов"язки, то геть з посади!!!, бо ти вже занадто дорого коштуєш нашому народу.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:13 Ответить
весна 2021-зима 2022 : провал підготовки до війни, натомість "шашлики у травні"
літо 2023 : провал вікна можливостей вибудувати оборонні рубежі, натомість "контрнаступ на вуха"
2024 : провал мобілізації, заповідник дубів у генералітеті, "курськ наш" і претензії до всіх навколо
безперервно : камінгаут високопосадових агентів впливу і корупційні скандали без наслідків
За все це відповідають одні і ті самі 5-6 потужних менеджерів, які не збираються робити
висновки з провалів (все ОК) і будуть продовжувати у тому ж дусі, доки ... що має статися ?
Наразі маємо тоненьку червону лінію із залишків боєздатних підрозділів що стримують орду
і незбагненну надію на чудодійно швидке завершення війни, причому на наших умовах.
А що, як ні ? "Я ваш вирок".
показать весь комментарий
19.12.2024 17:22 Ответить
Так треба уточнювати що немає саме важкої зброї - танків, РСЗВ, літаків, гармат, ОТРК.
А то зараз "партнери" навідправляють ще більше ручних гранатометів і гвинтівок з патронами і касками і скажуть - "ну ось тобі зброя, бери 18-річних і воюй".
показать весь комментарий
19.12.2024 17:23 Ответить
Через свою ОПу створив фейк, що його примушують мобілізувати дітей і сам на нього героїчно відповідає.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:27 Ответить
Відповідно до міжнародного та українського законодавства, дитиною є особа віком до 18 років
показать весь комментарий
19.12.2024 17:38 Ответить
Я мав на увазі хлопців з 18 років. Для мене вони діти.
показать весь комментарий
19.12.2024 20:04 Ответить
Для 90 літніх 70 літні це діти.
показать весь комментарий
19.12.2024 20:07 Ответить
І тут погоджуюся. Але я мав на увазі призив з 18 років. Визнаю свою помилку.
показать весь комментарий
19.12.2024 21:52 Ответить
Я вважаю, що призивати таки з 18. Армія це не лише передова, бо передова, це вже верхівка айзбергу, до якої ще треба дійти. Навіть на Майдані простих статистів без захисту на передову просто не пускали. Має все ж бути рубіж, що дитинство вже позаду.
показать весь комментарий
19.12.2024 22:03 Ответить
Я про це мову не вів, я наголошував, що ОПа президента створила фейк про зниження призивного віку і Боневтік геройські відповів, що він цього робити не буде. Десь так!!!
показать весь комментарий
19.12.2024 23:09 Ответить
Та я це розумію...ОПі треба озвучити причини такої стрімкої втрати території України і щоб винними у цьому були хто і що завгодно, але не вони. Ну й підготовка до можливих виборів.
показать весь комментарий
19.12.2024 23:20 Ответить
*******.

Сирський буквально недавно казав, що фронт тріщить саме через нестачу людей.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:35 Ответить
Якщо в деяких бригадах некомплект 30-40%, то так і є.
показать весь комментарий
19.12.2024 18:53 Ответить
Такого брехуна ,ще світ не бачив!
показать весь комментарий
19.12.2024 17:36 Ответить
З асфальту зброю виколупуй!
показать весь комментарий
19.12.2024 17:38 Ответить
Зеленскому не нужен мир, Зеленскому нужна постоянная война ибо только война обосновывает его сидение в кресле Президента после окончания 20 мая 2024 года его конституционной пятилетки .
показать весь комментарий
19.12.2024 17:40 Ответить
Прикацаплений, чому ти не пишеш про перемогу? Який ще мир може бути при окупованих територіях? Від України становлення миру не залежить зовсім, лише від касапів, якщо вони виведуть свої війська з України.
показать весь комментарий
21.12.2024 17:32 Ответить
Зброї недостатньо?! А 100 мільярдів невикористаних МО коштів це що-"заначка"?!
показать весь комментарий
19.12.2024 17:40 Ответить
Сразу и коню понятно, просроченный *идор ехперт, рука набита, осталось только морда...Народа хоть пруд пруди, а то что каждый день втрачается очередная деревня или село на Востоке виноват кто? Правильно пехотинец котрый тусуется на курорте под назвой @нуль@, это место очень похожее на Лазурный берег если кто не знает....без ротации по несколько месяцев...И этот пехотинец о*уел до такой степени что не может сдержать орков, которые толпами прут на позиции? Это что такое? А как тогда будет докладывать Луценко, Тарнавский, тот же Сырский *идору? Сколько штыков защищали хутор Селидове, в котором перед войной жили всего то несколько десятков тысяч жителей? говорят что ВСУ там було тма...целых 60 штук, в каждом окопе по 7-8 пехотинца, так с такими силами можно и до кордонов с оркостаном дойти...И каков результат? Про****** Селидове, и кто? Конечно не Сырский а пехотинцы...Було бы там штук 30 или 40 скорей всего Селидове удержали бы стопудово...Так что не надо нам призивный вик снижать, а нужно оружие, а ещё лучше була бы помощь баблом и побольше, а то знаете сколько стоит проживание в Ростове? А в Тель-Авиве?...*идор по любому не лох...он думает что *охи украинцы, поетому так и себя ведёт....но кто знает, кто знает...виктор янукович тоже был впевненый что будет правит вечно...не срослось...
показать весь комментарий
19.12.2024 17:41 Ответить
Думаю, не вистачає як людей, так і зброї.
В ідеалі ворог не повинен взагалі через ближній тил добиратися "на нуль", жива сила і техніка повинні знищуватися на підході, а для цього потрібне важке озброєння, яке для нас життєво важливе, і яким Захід з нами достатньо не поділився. За деякими винятками, як наприклад Данія, країни Балтії ..., Якби стільки, скільки вони стосовно свого ВНП, надали б протягом цих майже трьох років США і найбільші економіки Європи, у нас би всього було вдосталь, і набагато кращою була б ситуація на фронті, і людей наших більше живих залишилося б.
Але ж не дали, і грошики жаль, і заспокоїлися, все чекають "голуба миру" від Х-уйла, який не прилетить. Ще гірше з постачанням зброї буде, США після 20 січня перестануть допомагати, або перетворять допомогу на знущально-символічну.
Доведеться, щоб вижити, масштабувати те, що можемо порівняно швидко виробляти власною національної економікою. Добре, що воєнний збір підняли з 1,5 до 5 відсотків від зарплати.
показать весь комментарий
19.12.2024 17:43 Ответить
А ти не думай якщо немає чим, то ще розіб'єш лоба своєю думалкою
показать весь комментарий
21.12.2024 17:36 Ответить
Єрмака прибери і зброя з'явиться. І захід дасть, і власна буде робитись
показать весь комментарий
19.12.2024 17:58 Ответить
Воно саме , своїм підписом зупинив ракетну програму , зупинив все виробництво зброї ,а зараз у нього зброї немає. Що б ти гнида брехлива здохло в муках !
показать весь комментарий
19.12.2024 18:03 Ответить
Так яка там для нього мобілизація. Коли з такою мобілізацією ( некомлет бригад ЗСУ 30%- 40% ) і через це з такими «успіхами» на фронті все йде до капітуляції Україи, і зиищення територіальної цілостності. І навіть до часткового а може
і до повного руйнування суверенітета Української держави.
показать весь комментарий
19.12.2024 18:04 Ответить
Ну вєдь кончене ЗЕлене брехло... Де людей хватає? В Генштабі ? А ось під Покровськом повний ... з особовим складом.
показать весь комментарий
19.12.2024 18:11 Ответить
Зє- здун.
показать весь комментарий
19.12.2024 18:17 Ответить
І так впевнено бреше і навіть НЕ кривиться... цей РЕВНИЙ "ЗАХИСНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДОСТІ Головна причина в тому. що саме !8-річні і Є отими бездумними прихильниками ( дівчатка--мавпізянки--поголовно...)із кагорти-- ЗЕ- прикол--73%... Він їх рже- кумир
Відповідно--це його ЛЕХТОРАТ!!! І надія на поточні перевибори.....Та він за них віддасть всю Україну з патрохами...а їх НЕ чіпатиме...( а за оту зашморгану . --1000 грн. він вже вважає нас закупленими на всі-100%)
показать весь комментарий
19.12.2024 18:17 Ответить
"...якщо людина стоїть перед вами без зброї, яка різниця..."

Зелене лайно все частіше булькає через край. Не торкаючись дуже важкої теми мобілізації.
А якщо перед вами стоїть порожній танк - це краще? Зеленський бреше, бреше і бреше - бо військові з усіх напрямків вже криком кричать, що немє людей. Навіть відбудовані оборонні споруди інколи "заповнити" ніким. А це небрите зелене мурло тулить, що не витачає зброї.
Ясно ж як день - це тупа зелена хитрість - дешеве намагання звалити все на наших партнерів. Бо в Зеленського вже підгорає - кремлівські хазяї Зеленського лютують. Та й тема 18-річних зеленими мародерами підсунута спеціяльно - щоб відволікти від теми мобілізації усяких товстомордих "пенсіонерів" та "інвалідів", яких нараховуються сотні тисяч, якщо не мільйони.
показать весь комментарий
19.12.2024 18:27 Ответить
Тобто тема, наприклад, ротації військових на передовій взагалі вже нікого не цікавить?
Загнали холопів у окопи - все, справа зроблена?
показать весь комментарий
19.12.2024 18:34 Ответить
.. і попереду у холопа вибір , або померти тут або бути закатованим у полоні .. у командира відповідь - а в мене нема ким вас міняти .. !
показать весь комментарий
19.12.2024 19:33 Ответить
.. повно 30 літніх бугаїв , які покупляли " непридатність , провести їм ще незалежну ВЛК не по місцю прописки і 90 проц будуть здоровими , і протрузій у хребті не буде , і язви заживуть липові , і коліна окажуться здорові .. а ще " студенти " 30-40 років раптово кинулись у науку .. , " доглядальники " матусь-бабусь , до яких вони роками не навідувались , раптові " женильники " на мамах одиначках з трьома дітьми .. і тд...
показать весь комментарий
19.12.2024 19:30 Ответить
"какая разніца?" десь я це вже чув раніше
показать весь комментарий
19.12.2024 18:30 Ответить
«14 бригад» так і сидять без зброі?!
показать весь комментарий
19.12.2024 18:40 Ответить
На ПІДєр біріжот укрАінцеф, - подумає малорос, виборець зе-пліснявого виродка, споглядаючи зєбломарафон.
показать весь комментарий
19.12.2024 18:57 Ответить
ЕСЛИ НУЖНЫ РЕСУРСЫ - ОБЪЯВЛЯЙ ВОЙНУ !!! СЛЮНЬТЯЙ !)
показать весь комментарий
19.12.2024 19:00 Ответить
шо воно морозить??? Військові навпаки, кажуть, що є зброя, немає людей.. Вїбіть його чимось..
показать весь комментарий
19.12.2024 19:05 Ответить
Є зброя? Серйозно? Чи може у твоїй уяві надані партнерчиками у підісраних підгузках тактичні шкарпетки і каски - теж зброя, тільки нелетальна. Наша авіація панує в повітрі, безперервно закидує рашистів високоточними бомбами, не дає їм просунутись, винищуючи все живе на кілометри вглиб фронту? Кориговані артилерійські снаряди руйнують навіть забетоновані укріплення кассабів, не даючи їм простояти довше кількох днів? Жоден кацапський тактичний літак, носій КАБів не може вилетіти на пускові рубежі - все збивається нашим далекобійним ППО? Жоден ударний гелікоптер Ка-52 не може бути до ЛБЗ ближче, ніж його бойовий радіус дії, бо всі аеродроми і інфраструктура кацапів винищена превентивними ударами далекобійною зброєю.
Пофантазував? А тепер подивися на карту DeepStateMap і подивись на темпи окупації наших територій, щоденну кількість кортежів "На щиті" в містах і селах, кількість зниклих безвісти і полонених в реєстрах у тицкунів. Тоді розкажеш, чого бракує в ЗСУ : гарматного м'ямса, чи озброєнь і *********** до неї
показать весь комментарий
19.12.2024 19:25 Ответить
Людей бракує.. Це очевидно... твій пронос пішов мимо..
показать весь комментарий
19.12.2024 19:36 Ответить
Тільки на передовій бракує, але не мільйонів мобілізованих, не сотень тисяч тилових щурів силовиків, які ухиляються від свого конституційного обов'язку захисту держави
показать весь комментарий
21.12.2024 17:43 Ответить
Зєлін популізм про збереження "генофонду" ще вилізе Україні боком. Буде той молодий генофонд за орків воювати. Не дай Бог, звичайно...
показать весь комментарий
19.12.2024 19:08 Ответить
ПРЕДЪЯВИ ТЕМ КТО ОРУЖИЕ НАШЕ В 90-Х ОТДАЛ !!! И ПРИТУЛА ОТТУЛИТСЯ !)
показать весь комментарий
19.12.2024 19:12 Ответить
ВООБЩЕ-ТО ОБЩАЯ ЭНЕРГЕТИЧЕСКАЯ СТРУКТУРА И СВЯЗЬ НЕ ТО ЧТО ДОЛЖНЫ А ОБЯЗАТЕЛЬНО НЕОБХОДИМО ДОЛЖНЫ БЫТЬ ГОСУДАРСТВЕННЫЕ !!! ТЕМ БОЛЕЕ ВО ВРЕМЯ ВОЙНЫ !!!
показать весь комментарий
19.12.2024 19:17 Ответить
Знакомый вчера приехал в Десну, говорит забрали многих инструкторов на фронт, думают куда девать бусифицированных..... от вам и оружие....
показать весь комментарий
19.12.2024 19:17 Ответить
В тилу мільйони силовиків, мобілізованих у військовій формі вештаються. Відкуплених під штиком людей більше ніж зброї, а на передовій чомусь не вистачає. Може їх всіх відправити в Сирію чи Африку захоплені вагінерами країни звільняти щоб у міжнародних партнерів не було претензій до узурпатора зелоха?
показать весь комментарий
21.12.2024 17:48 Ответить
призывайте на пол-года и готовьте людей по нормальному....
показать весь комментарий
19.12.2024 19:37 Ответить
Це той рідкісний випадок, коли я згоден із Зе.
показать весь комментарий
19.12.2024 19:52 Ответить
Мобілізація 18-річних нічого не дасть, просто будуть ховатись як і 25+, в мене є знайомий-30 років, 3 повістки йому прийшли, так він вже 5 місяців в Київській області ховається, мотивувати треба грошима, строками служби, якісною підготовкою( хоча б місяців 6 для початку), можливо когось це змотивує, як можна навчитися за 45 днів, справі від якої залежить твоє життя? Як такий бардак як наприклад у 211 бригаді, повинен когось мотивувати?
показать весь комментарий
19.12.2024 20:08 Ответить
идиот с одним и тем же зашёл на пятый круг
показать весь комментарий
19.12.2024 20:29 Ответить
показать весь комментарий
19.12.2024 22:35 Ответить