9924 посетителя онлайн
27 197 322

Взрыв раздался вблизи ТЦК в Каменце-Подольском: погиб человек, 4 раненых. ФОТО (обновлено)

У Кам’янці-Подільському поліцейські встановлюють обставини вибуху поблизу місцевого ТЦК

В среду, 5 февраля, возле здания ТЦК и СП Каменца-Подольского, что в Хмельницкой области, прогремел взрыв.

Об этом "Суспільному" сообщила инспектор по коммуникации Каменец-Подольского районного управления полиции Наталья Винцарская, передает Цензор.НЕТ.

Отмечается, что в результате взрыва погиб один человек, еще 4 человека получили ранения. На месте работают следователи.

Других деталей на данный момент не сообщается.

Обновлено 14:10

В Нацполиции сообщили, что в Каменце-Подольском полицейские устанавливают обстоятельства взрыва вблизи местного ТЦК.

"Сегодня, 5 февраля, около 13:00 в Каменце-Подольском возле помещения местного ТЦК произошел взрыв. Сейчас на месте работают все экстренные службы, криминалистическая лаборатория и следственно-оперативная группа ГУНП в Хмельницкой области".

Причины и обстоятельства взрыва устанавливаются. О деталях обещают сообщить позже.

Обновлено 14:30

По словам Винцарской, мужчина, погибший на месте, предварительно совершил подрыв возле здания Каменец-Подольского ТЦК и СП.

В Хмельницком областном ТЦК и СП прокомментировали взрыв в Каменце-Подольском: "На месте работают спасательные службы и представители правоохранительных органов, которые устанавливают обстоятельства инцидента. Информация о пострадавших и причинах взрыва выясняется, территория оцеплена для обеспечения безопасности".

Обновлено 17:10

Глава Нацполиции Иван Выговский заявил "Интерфакс-Украина", что погиб подрывник. Он якобы принес передачу человеку, находившемуся в ТЦК.

Он подощел к контрольно-пропускному пункту ТЦК и СП с сумкой в ​​руках. Попросил якобы передать передачу и в тот же миг произошел взрыв. Есть потерпевшие, 4 человека. Совершивший это преступление погиб", - сказал Выговский.

"Среди пострадавших два врача ВВК. Их состояние средней тяжести. Также пострадал один прохожий человек и один военный", - рассказал в эфире марафона мэр Каменца-Подольского Михаил Поситко.

У Кам’янці-Подільському пролунав вибух біля ТЦК 5 лютого: що відомо
У Кам’янці-Подільському пролунав вибух біля ТЦК 5 лютого: що відомо

Ранее сообщалось, что 1 февраля 2025 года в Ривненском областном ТЦК прогремел взрыв.

На месте взрыва в Ривненском ТЦК и СП работала полиция, известно о погибшем и шестерых раненых.

Также вечером 2 февраля возле здания РТКЦ и СП в Павлограде Днепропетровской области прогремел взрыв.

Топ комментарии
+43
Вербування тупоголових українців значно зменшить заборона Телеграм в Україні!!!
показать весь комментарий
05.02.2025 14:09 Ответить
+43
Також варто ввести кримінальну статтю за "дискредитацію збройних сил" і заборонити будь-які мітинги без санкції влади. І тоді можна сміливо перейменувати ОП в кремль, різниці не буде.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:14 Ответить
+30
Саме так, конституцію і демократію треба поставити на паузу, адже щоб нас в майбутньому не захопила тоталітарна країна без демократії і прав людини - треба самим стати тоталітарною країною без демократії і прав людини вже зараз.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
Вербування тупоголових українців значно зменшить заборона Телеграм в Україні!!!
показать весь комментарий
05.02.2025 14:09 Ответить
Також варто ввести кримінальну статтю за "дискредитацію збройних сил" і заборонити будь-які мітинги без санкції влади. І тоді можна сміливо перейменувати ОП в кремль, різниці не буде.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:14 Ответить
Саме так, конституцію і демократію треба поставити на паузу, адже щоб нас в майбутньому не захопила тоталітарна країна без демократії і прав людини - треба самим стати тоталітарною країною без демократії і прав людини вже зараз.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:27 Ответить
керівництво держави, міноборони та ТЦК *блани.
замість того щоб поставити бігборд перед ТЦК де буде написана інструкція як стати на прийом через електронну чергу по всій країні створюються штучно скупчення чоловіків по яким може або прилетіти або бахнути закладеною вибухівкою.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:10 Ответить
Насправді багато ось цих цензорівськи ура-патріотів диванників хочуть під соусом незалежної України, щоби тут був фактично безправний тоталітарний гулагівський совок часів сраліна з потужною державною машиною, сольним військом і безправним народом. Вони просто розтоптали все, за що свого часу і вийшли на майдан
показать весь комментарий
05.02.2025 14:33 Ответить
Ну звичайно, потрібно побудувати Гулаг, як за сраліна, щоб всі трепещали від держави
показать весь комментарий
05.02.2025 14:19 Ответить
"багато українців вважають ТЦК, ВЛК саоїми ворогами"

А ким ти вважатимеш тих, хто вшістьох заламав тебе, інваліда з купою хронічних болячок, прямо посеред вулиці, вкинув у бус, залишивши напризволяще на тротуарі твоїх онуків, яких ти щойно забрав з дитсадка, за 10 хвилин визнав тебе придатним і відправив в окопи практично без ніякої підготовки? Невже це друзі так роблять?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:37 Ответить
почалося!
по всій країні.
але ж сбу ніколи.
сбу зайнято саморобним дизелем, та шахрайськими схемами.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:09 Ответить
А яка нормальна людина може спокійно реагувати на сердечки та смайлики під постом про наших загибли героїв?((( Я б за таке призначав виправні роботи з риття окопів в кайданках десь поблизу фронту!!!
показать весь комментарий
05.02.2025 14:15 Ответить
Так, до речі:
Загальне керівництво у сфері мобілізаційної підготовки і мобілізації держави здійснюється Президентом України;
Організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою і мобілізацією в Україні - Кабінетом Міністрів України;
Тобто, вся та срань, що твориться навколо ТЦК, і бусифікація і побиття чи смерті бусифікованих, а тепер вже й до терактів дійшло - у прямій відповідальності президента і кого кабміну!
Так, без кацапів тут не обійшлось, але ж умови для того створило то зелене чмо! От скажіть, що ще, де ще, в чому ще та зелена срань ще не обісралась? Чи рейтинги і відосіки то найголовніше в роботі президента?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:21 Ответить
Проблема з тими вибухами, з невдоволенням людей, з за примусової мобілізації, вирішується легко і просто.
30 тисяч $ давати людині відразу при підписанні контракту.
Зарплата 3 тис.$ в місяць.
Термін контракту 1 рік.
Тоді з'являтися черги бажаючих у воєнкомати , щоб піти в армію.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:41 Ответить
Ні одна держава яка загрузла в тоталітаризмі в важкому стані, потім звідти не вибралась... Назвіть хоч один приклад?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:44 Ответить
мітинги тут до чого, на чийому ти боці???
показать весь комментарий
05.02.2025 14:16 Ответить
хххахааххаахахахахахах, тебе даже мысль не закралась что тебя и повесят потом по этим законам прокуроры блатные?)
показать весь комментарий
05.02.2025 14:18 Ответить
А ну тобто через вайбер чи ватсапп вербувати не можна, тільки через телеграм?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:45 Ответить
Да чого там. Давай мобільний зв'язок і інтернет заборонимо. Щоб всі тільки в ящик дивились про успіхи влади, рекордні урожаї і рекламу. А якщо потрібно комусь подзвонити то йти за довідкою до участкового за дозволом і дзвонити при ньому і двох свідках
показать весь комментарий
05.02.2025 14:30 Ответить
Хмм, що ж то може бути без «бусифікації»?

Можливо підняти виплати хочаб до рівня русні, де отримаєш величезні гроші тільки за те, що долучишся до ЗСУ. Зробити нормальні виплати пораненим, а не пару сот гривень і позаштат. Зробити прозору мобілізацію мєнтів і екс-мєнтів, прокурорів і ще величезного прошарку народу, який давав присягу на захист народу України, а тепер спокійно дивиться, як цей жеж цивільний народ пхають в буси незламності.

Варіантів багато, але для них треба бажання і гроші. Бажання нема, бо хто ж тоді владу буде захищати, а грошей теж нема, бо прийдеться врізати зарплати прокурорам, депутатам та іншим, що впринципі неприпустимо. Тому легше відправити буси і хай пакують тих, кому не повезло.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:44 Ответить
Всі, хто хоче смертну кару, чомусь думають, що страчувати будуть лише тих, хто їм не подобається. Їм навіть в голову не приходить, що влада просто почне страчувати усіх неугодних, в тому числі і тих, хто топив за смертну кару. А ну і ще введення смертної кари означатиме автоматичну втрату підтримки Європи. Там це не оцінять, гарантую.

Щодо телеграму - що заважатиме вербувати підривачів через вайбер, ватсапп і т.д?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:52 Ответить
Лайфхак номер нуль :

Інформацію, яку не обновив військовозобов'язаний, ТЦК повинен був отримати від уповноважених органів та з реєстрів, до яких має доступ в електронному вигляді, тому штраф у 25500 було скасовано (Ленінський райсуд м. Миколаєва №489/4119/24 від 13.06.2024 р.)
показать весь комментарий
05.02.2025 15:05 Ответить
Не зовсім правильна відповідь.
Кацапів цілком задовольняє бусифікація, а не ТЦК. ТЦК інструмент. Бусифікація соціальний процес. Усі ведуть мову про ТЦК. Але не інструмент створює соціальний процес, а навпаки. Не термометр генерує погоду, термометр лише її вимірює. ТЦК не генерує соціальну напругу, воно її лише акумулює на себе.
Соціальну напругу генерує бусифікація. Якщо бусифікацію почнуть проводити рекрутингові центри при підрозділах, гнів поверне на них.
Не ТЦК потрібно реформувати, а саму стратегію ведення довгої війни з Росією. Неможливо довгу, виснажливу війну вести бусифікованою армією. І кацапи це чудово знають. І чудово знають до чого вибрана Україною стратегія приведе.
Тому їм навіть робити особливо нічого не треба. Так, підкинути пару дровішек. З розпалення соціального вогнища Україна і сама чудово впоралася.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:38 Ответить
Саме так. Й це абсолютно логічно та виправдано. Бо у разі перемоги права та свободи можна відновити, а от що трапляється у разі поразки ми вже знаємо з історії.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:40 Ответить
Коли треба дотиснути рашистів...

З цього місця можна детальніше ? Як і яким чином дотиснути ? В які строки ? Якими силами і ресурсами ? Варіанти - "берем більше - кидаєм далі " не пропонувати ..

зібратись, як зібрались колись фіни, та добити ворога

Мабуть автор живе в якійсь альтернативній реальності . Тому ,що в цій - фіни зібрались з силами - і підписали мирний договір з СССР (капітуляцію -як скажуть ура -патріоти )- визнавши втрату територій . Але зберігши таким чином Фінляндію ,хоч і в зменшеному вигляді.

Кацапам треба пауза, щоб накопичити сили,

А українцям не треба ?

За цей час українці розбігуться, розсваряться на виборах

А може навпаки змінять владу на адекватну , проведуть реформи , накопичать зброю та побудують укріпрайони ?

Реформуйте тцк, зробіть військову службу рівною для всіх -

Ця влада не змогла цього зробити 3 роки ,і зараз не зможе чи скоріше не хоче ...

Нема людей? Брехня ! Навіть якщо загинуло 150 тис, поранених втричі більше - це 450. Вибуло 500 тис

Осталось 6-7 млн мужчин, из которых 1 млн мобилизовали, то есть мобилизовано примерно 15% из тех кого можно призвать.

Считается, что допустимый мобилизационный резерв - 10% от численности мужского населения и он у нас уже превышен в полтора раза, что, кстати, влияет на возможность запуска той самой военной экономики (работать банально некому, особенно на больших предприятиях). Аналитик Алексей Кущ

Ми програли цю війну

Так . І програли не москалям - а власній корумпованій та бездарній верхівці . Правда москалі теж програли в цій війні - але це вже інша історія
показать весь комментарий
05.02.2025 14:43 Ответить
Колючий дріт по периметру ТЦК, охоронні вишки, караул, блок пости на під'їздах до ТЦК, кулеметні гнізда.
Хто буде наближатися до ТЦК без дозволу - розстрілювати на місці.

Оруел, 1984.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:45 Ответить
Ну ось бачиш, можеш якщо хочеш! Чеченці там були просто як інструмент, головна мета була дати практично необмежену владу силовим структурам, і тим самим зміцнити диктатуру! А тепер як гадаєш для чого зараз випускають ось таких "військових" із закликами стріляти в цивільних на ураження та без попередження? Із пафосними промовами про другий фронт у тилу і т. д. Розвивай, розвивай.

показать весь комментарий
05.02.2025 14:54 Ответить
********** твари за росийский рубль готовы убивать своих родных и соседей.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:04 Ответить
Вперше чую, що фінни, виявляється, дотисли СРСР. Чим далі, тим новітня історія стає цікавішою.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:20 Ответить
Це вже кацапський терор !

Ефект від вибухів на ТЦК набагато більший, ніж вбивство знаменитих орків в рашці !
Вони можуть заблокувати мобілізацію

1. Негайна заборона телеграма, тік-тока та іншої срані.
2. Посилення охорони ТЦК
3. Подвоєння термінів за тероризм, саботаж та агітацію проти ЗСУ!

.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:26 Ответить
Це примітивний "рязанський цукор", якщо тобі щось про це відомо.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:12 Ответить
тоді б Антоненка і Червінського вже розстріляли .
показать весь комментарий
05.02.2025 14:21 Ответить
за это нужно сажать. и ничего с демократией не будет во время войны, подождет.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:22 Ответить
в італії будуй диктатуру
там є досвід
показать весь комментарий
05.02.2025 14:31 Ответить
тобто от земразі поголовно
показать весь комментарий
05.02.2025 14:33 Ответить
Щось маю думку, що ініціаторів цих взривів треба шукати не тільки в раші, а і тут на місці є ще багато чиновників, які колись активно співрацювали із ворожими спецслужбами і які ще до цього часу сидять у кабінетах, хоча б мали бути давно відсіяні контррозвідкою...

Не бачу по історії, ні в Британії ні в тупому совку, щоб під час війни при повноваженнях залишались люди, що до другої світової війни, мали тісні контакти з нацистами..
показать весь комментарий
05.02.2025 14:37 Ответить
Абсолютно усі, наразі демократичні держави були колись тоталітарними. А про долю народа без держави вам дуже добре можуть розповісти євреї.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:14 Ответить
Правильна відповідь: їх, кацапів, цілком влаштовують методи діяльності тцк, їх цілком влаштовує те беззаконня яке вони вчиняють разом із мусорами та ВЛК. Як і тебе також це цілком влаштовує. Тут ти з кацапами солідарний.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:18 Ответить
Я тобі відкрою таємницю. Вже давно ніхто й не думає до тцк наближатися. Вони гірші за так званих "пепсів" із дев'яностих, якщо знаєш хто це, коли їх бачили, то намагалися перейти на інший бік вулиці. А винні у цьому зовсім не кацапи, а в першу чергу самі тцкуни, і звісно ті хто їх покриває.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:27 Ответить
Ну як. підорок, заробив? Хто служить москалю - тому така буде плата.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:02 Ответить
Скільки ще має статись вибухів щоб заборонили телеграм та ввели смертну кару за такі злочини?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:12 Ответить
Забагато останнім часом стало негативу до ТЦК. Виглядає так, ніби суспільство розділене на дві частини. А ворог у нас один - РФ. Ось ці вибухи й показують, що ворог один, адже від теракту може загинути і працівник ТЦК, і цивільний, який туди прийшов. І будуть показувати, аж доки до суспільства не дійде, що ворог один і треба спрямовувати весь негатив проти нього. Доречі, надмір цукру шкодить здоров'ю.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:18 Ответить
Мені до одного місця той Телеграм, але таких телеграмів дуже багато. Якщо закривати Телеграм то треба закривати всі месенджери. Яка разниця між Телеграм, Вайбер, Ватцапом та ще десятка два месенджерів?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:18 Ответить
Ніззяаа! Вибори на носі! А у всякої "Трухи" - мільцонні аудиторії! Ну і звичайно, всі ті теракти стосовно ТЦК і їх працівників - то у 99 відсотках інспіровано кацапами, а всі 100 відсотків - вода на їх млин. Але чому ворогові так легко вдалося досягнкти результативних двц диверсантів? А тут вже питання до самих ТУК і українськиз спецслужб і правоохоронців. І кричати, що за всім стоять кацапи - це ні про що. Починати виправляти ситуацію потрібно в себе. Найстрашніше те, що дійсно багато українців вважають ТЦК, ВЛК саоїми ворогами. І в окремих ******** мають на це підстави. Так от, першочергове завдання влади - усунення таких підстав, в тому числі і через бвльш відкриту комунікацію.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:20 Ответить
Єдність яка вже три роки роз'єднує Лідор - це вже український міФ. Не знаю чому Опозиція наполягає на цій тезі і відмовляється визнати в країні диктаторський режим.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:22 Ответить
Саша Сайко сподобався ваш коментар в теміВбивство військового ТЦК на АЗС: у Диканьці попрощалися з Олександром Сикальчуком. ФОТОрепортаж

Тим часом рашисти пачками вкидають пости про "поганих тцк-шників", "людоловів" тощо. Дурні українці вкотре наступають на ті самі граблі в своїй історії. Коли треба дотиснути рашистів, зібратись, як зібрались колись фіни, та добити ворога, ми починаємо гризтися, сваритись, з'ясовувати стосунки. Кацапам треба пауза, щоб накопичити сили, назбирати залишки техніки зі складів, неклепати дронів, ракет та вдарити з новою силою, як вони завжди роблять. За цей час українці розбігуться, розсваряться на виборах, повиїзжають за кордон. Під час другого наступу в кацапів буде не 150 тисяч, а 650 000! Так, зелені просрали можливості. Де укріплення, чому на 3 році війни масово не копаються окопи 3, 2, 1 лінії ??? Чому не заливають бетоном доти, дзоти, не мінуються підходи? Реформуйте тцк, набирайте туди лише тих, хто воював, зробіть військову службу рівною для всіх - автівок в Києві та околицях так багато, що дорогу не перейти. Нема людей? Брехня ! Навіть якщо загинуло 150 тис, поранених втричі більше - це 450. Вибуло 500 тис. Де інші ??? Та сидять ховаються за спинами на тилових посадах, ходять в тренажерні зали, їздять в буковелі. Люди є, але волають про погані ТЦК, маючи липові довідки. Ми програли цю війну....малороси...
показать весь комментарий
05.02.2025 14:23 Ответить
Нормальна не може. Але нормальних навіть у 2019-му було меншість.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:23 Ответить
А хто такий Єрмак, де, в якій статті Конституції чи в якому Законі прописані його повноваження і відповідальність? Єрмак то так, регент, а відповідальний за все президент. Точніше, ті дебіли, що його зробили президентом, 73%...
показать весь комментарий
05.02.2025 14:27 Ответить
Єрмак мозок всього цього *******,клоун то ніщо
показать весь комментарий
05.02.2025 14:29 Ответить
Він на боці України , чи ти кацапюра це не зрозумів.Спеціально для твого х..ла і тебе Кучма сказав що Україна це не роіся, набий собі таке тату на лобі і сиди та не вякай в своєму саратові.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:41 Ответить
Тобто якихось 300- 500 грамів тротилу зірве мобілізацію, а влучання дрону або ракети з десятками кілограмів ні? Все ж таки прочитай про цукорок, і для чого це робилося.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:42 Ответить
помічник депутата отримує 120+тис,нічим не ризикую
показать весь комментарий
05.02.2025 14:47 Ответить
Агентура активізована
показать весь комментарий
05.02.2025 15:06 Ответить
Скажімо так, у мене немає підстав вважати працівників ТЦК ворогами. Хоча я пересуваюся у межах країни. І я справді не був мвідком незаконних дій ТЦК. Це чесно. Тому особисто я вважаю, що такі випадки хоча і є, але не є тотальними. Але відкидати очевидне, зняте на камеру теж не можна. Тому швидше ха все має місце людський фактор і спотворений ефект виконавця. Повторюю, це моя особиста думка. Коли ми дивимось на клавіші роялю, нам здається, що чорних клавіш більше. Але це не так. Їх сіввідношення - 7:5 на користь білих. І хто б що не казав, заявляв, чи симав - тенденція, коли чиняться напади на ТЦК і його працівників - тривожна і однозначно на руку кацапам. Цього допускати не можна. А насильство поза межами закону має викорінюватися з обох сторін. Ціна - збереження держави і власне безпека всвх громадян, якими є і самі працівники ТЦК.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:06 Ответить
А все так чудово йшло...Просте питання: чому прилітає по казармах, полігонах, цивільних об'єктах, але за три роки жодного прильоту у тцк, місцезнаходження яких усім відомо, бо практично всі залишилися там де й були при совку?
показать весь комментарий
05.02.2025 15:09 Ответить
Як показує історія, авторитарну систему досить легко вибудувати. Особливо, якщо є так би мовити, аргумент на її створення.
Але демонтувати авторитаризм, тим більше, тоталітаризм дуже складно. Інколи взагалі неможливо.
Ось так. Тут або, або. Створити тимчасовий авторитаризм не вийде. Не існує в природі такого. І якщо авторитаризм все ж таки вибудовано, то повалення його це теж досить таки кривава справа.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:13 Ответить
В резерві + реєструються лише раби.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:23 Ответить
Всі як один добровольці штурмовики!))) І саме тому толпи людоловів разом із мусорами тероризують цивільних!
показать весь комментарий
05.02.2025 15:35 Ответить
Так, Дмитро Прудко, давайте, більше трешу. Більше.
Не просто смертну кару. А можна запропонувати публічну смертну кару. Щоб вже полихнуло, так полихнуло.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:42 Ответить
Боже, що ви всі несете... Це якесь божевілля. Бал абсолютних невігласів. Яка лотерея, що ви верзете. Лотерея на вічну війну? Тобто, повернутися до часів царату? Приїхали в село, кинули жереб, і кому не пощастило на 25 років у рекрути.
Інший аналітик, постом вище, впевнений, що бусифікація наше усе. І як ви уявляєте функціонування держава, економіки, соціуму в умовах закритої країни, в якій чоловіки перестали виходити на вулицю, а молодь вивозять ще з шкільної парти?
Що ви усі верзете? Що у вас у головах????
показать весь комментарий
05.02.2025 15:48 Ответить
Ага, і реальні строки за лайкі та репости. Підтримую
показать весь комментарий
05.02.2025 14:11 Ответить
Чоловіки, яким дев'ять місяців говорили пройти ВЛК раніше, бо будуть черги, а вони всі приперлись під "занавєс" - ще їбланістіші.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:12 Ответить
І правильно. Країна - це не чоловіки. Це кусень землі.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:20 Ответить
А якщо відрубати інтернет? Зовсім. Залишиться телефонний зв'язок. Який легше контролювати. Але все рівно зможуть шифруватись. Енігмою. Залишити один телефон без роумінгу. І нехай пишуть листи.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:24 Ответить
Так цім зеленим це як раз і потрібно
показать весь комментарий
05.02.2025 14:25 Ответить
Чого ж втік в демократичну Італію і звідти строчиш
показать весь комментарий
05.02.2025 14:30 Ответить
І нащо такі складнощі...? Кацапи не цурались бомбити житлові будинки, лікарні, школи, дитячі садочки, готелі, адмінбудівлі, тощо. Але жодної ракети чи дрону не прилетіло у тцк.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:37 Ответить
Все эти разговоры про розбрат это вранье. Нет никакого розбрата. Это боты Подоляка и Путина. Украинцы частично недовольны ТЦК, но все остальное это чисто картинка которая создана искусственно. Также как ТЦКшники и все это шельмование ухилянтов в телеэфиров это было искусственное нагнетание противоречий от провластных говнюков.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:37 Ответить
Приклад держави яка була тоталітарною, подискутуємо
показать весь комментарий
05.02.2025 15:25 Ответить
знову місцевий те-ге...

пора кончать цю кацапську срань !

.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:34 Ответить
Виявляється - ФСБ активувало заряд дистанційно , через телефон . Сам смертник про те що його використовують як смертника , і не здогадувався навіть . пц
Це ж треба бути таким лошарою .!!
показать весь комментарий
05.02.2025 15:38 Ответить
Ти так і не зрозумів хто це все робить і з якою метою. Шкода. Добре, будь здоров. Бувай.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:45 Ответить
Тобі треба не якусь фантастичну українську диктатуру боятись, а реальну кацапську
показать весь комментарий
05.02.2025 16:34 Ответить
ця влада неспроможна на якісь кардинальні дії бо попереду вибори і не треба ображати чергових потенційних баранів 73%. Колись влада Пороха наважилась і закрила мегапопулярні вконтактє для молоді і одноглазнікі де сиділо майже все доросле населення країни. І що хтось вмер чи покінчив з собою???
показать весь комментарий
05.02.2025 14:20 Ответить
Три роки тому біля ТЦК були черги. З добровольців. Зараз теж черги. За відстрочками та на перекомісію, "бо оштрафують". Ці чоловіки навряд чи думають про країну.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:21 Ответить
А ще потрібно заборонити кухонні ножі, опори, автомобілі....та сотню інших побутових предметів а агрегатів.
Бо дуже багато українців гине через їх використання......
Тупа "логіка" !!!!!!
МАбуть прихильник зелених л(п)ідолів писав цю нісетнітницю......любитель простих рішень!!!!!
показать весь комментарий
05.02.2025 15:11 Ответить
Все вірно. Саме тому я й написав методи діяльності тцк та беззаконня яке вони вчиняють.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:42 Ответить
Частково так, але частково і ні.
Коли побачили що дехто почав обживатись та налагоджувати прибуткові схеми, продавати та купляти переведення посади відпустки, просто гуляти до дзвінка, віддавши зарплатну картку комбату - то тут і патріотизму почав приходити кінець.
Коли почали красти на чому хто може, від зброї до харчів.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:52 Ответить
Ні, конфлікт справжній. Саме в цьому і є трагізм ситуації. Але причини конфлікту більшість людей розуміє неправильно. Проблема не в тцк, проблема в тому, що влада країни такий складний соціальний процес, як довготривала війна з переважаючим у всьому супротивником, намагається вирішити методами, які на це не здатні. Неможливо для маленької країни вести довготривалу, в принципі, потенційно безкінечну війну, за рахунок безкінечної жорстко примусової мобілізації обмеженого людського ресурсу. Просто неможливо по законам природи. Не можете ви вичавити літр соку з одного лимона, навіть якщо ви його розчавите.
І населення теж підсвідомо розуміє, що якщо у нього, у населення, не залишили ніяких перспектив майбутнього, окрім безкінечної війни з країною, яка в рази переважає чисельністю, то якось потрібно захищатися від такої перспективи. Це не чиїсь забаганки. Це звичайна психологія.
Не ТЦК потрібно змінювати, а стратегію ведення війни.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:05 Ответить
Знайомому з роботи резерв допомагав кілька разів. Дивились і відпускали. Пару місяців тому потрапив під облаву на автостанції. І все, в бусік, в той же день пройшов ВЛК і був уже на полігоні. Ніякий резерв не врятував. Ніхто його і дивитись не захотів, той резерв.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:39 Ответить
У нас 8 лярдів роздали, які можна було використати для мотивації вступати у військо.
показать весь комментарий
05.02.2025 20:35 Ответить
В cенсі " приніс передачу" ? А що в Тцк є тюрьма? Там можна громадян тримати? А скільки по закону вони їх мають право позбавляти волі? То є прописано в кодексі? По якій статті? Стаття " вони погані"?
показать весь комментарий
05.02.2025 23:57 Ответить
Принесла його туди фсб. Така відповідь влаштує?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:17 Ответить
Всі пішли на вибори. Тобто працювати у передвиборчому кошмаренні конкурентів алади.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:22 Ответить
Відчай та страх - ось головне для Лідора, а відосики це вже давно для партнерів. Щоб не сміли думати про зрадника-президента і щедро валили бабло у його кишеню.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:24 Ответить
Всього навсього влада риго-зелених має забезпечити безпеку громадян і військових, якого хера мають доступ цивільні особи, та ще й без черги! Це, що не можна винести робоче місце ТЦК в окрему будівлю для обслуговування цивільних? Ні , влада риго-зелених наробили безлад і народ торчить цілий день!
показать весь комментарий
05.02.2025 14:34 Ответить
Картина "Заброньовані мирні некомбатанти гуляють Кам'янцем"
показать весь комментарий
05.02.2025 14:43 Ответить
вибачте, це ви зараз так докладно власну історію переповіли?
показать весь комментарий
05.02.2025 14:56 Ответить
Дотиснути - це продовжувати поступово відступати, стираючи їх ресурс техніки, якої стає все менше та менше. Щоб менше відступати, треба більше вкладатись в укріплення ліній оборони. Зараз основна проблема нестача людей, тому що з 1 млн мобілізованих половина сидить в тилу та отримують гроші. Ще стільки сидять в поліції, на військ. пенсії тощо. Ще раз кажу, я біля Києва не побачив скорочення чоловічого населення, навпаки, людей стало більше за рахунок переселених. Працювати нема кому, тому що всі переховуються вдома. Фінам повезло, бо Гітлер напав на срср. Чи повезе нам? Китай нападе на рашку лише через 10-15 років. Українцям пауза не вигідна. Накопичать зброю? Хто нам буде давати, якщо буде перемир.я? Всі поступово забудуть про Україну, місцеві будуть красти так само. Нічого не заважає реформуватись під час війни, пауза для цього не треба, треба лише бажання.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:00 Ответить
А як же роти охорони при кожному ТЦК?
Вони ж у штаті ТЦК
Ну добре, вони бояться і не справляються зі своїми функціями.
Ну тоді працівників ТЦК мають охороняти Нацгвардія (бувші внутрішні війська), наступний периметр вже має охороняти поліція, ще один зовнішній периметр охорони це СБУ.
Тобто, перший периметр це рота охорона ТЦК, яка охороняє працівників ТЦК.
Далі, Нацгвардія, яка охороняє роту охорони ТЦК.
Далі , поліція, яка охороняє вже Нацгвардію.
Далі , СБУ в штатському, яка охороняє вже поліцію, яка охороняє Нацгвардію, яка в свою чергу охороняє роту ТЦК, яка вже безпосередньо охороняє працівників ТЦК.

Тоді працівник ТЦК буде захищений в чотири кільця охорони.

1984.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:08 Ответить
Зеленський з приводу ТЦК води в рот набрав. Депутати кажуть що ТЦК провалило мобілізацію. Вони разом турбуються про свій рейтинг в очікуванні виборів. Підкреслюю, ТЦК а не ухилянти. Кацапські боти постійно роздмухують тему ,,звірств" ТЦК. Зараз просто ФСБ переходить до більш радикальних дій.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:24 Ответить
Там, де сильна московська церква і її тут філіяУПЦ, де багато прихильників "95 кварталу" і його творчості, що виросли на його концертах і фільмах - там підривають ТЦК, волонтерів, багато ждунів і розікрали гроші на фортифікацію і виробництво нашої зброї
показать весь комментарий
05.02.2025 15:31 Ответить
Скажімо так, "мєнтов" - таки на фронт. 😊 Поліцейських, особливо професійних потрібно бронювати. Оцінку їм давати не буду, бо сам ніколи не стикався з ними (поліцейськими) у життєвих ситуаціях. Тому моя оцінка буде некоректна. Шо стосується поліцейських на іронті, то у моєму міств декілька тижнів тому ховали пацана, 27 років. Знав його особисто. Працював у поліції. Пішов на фронт. До того пройшов вишкіл за кордоном. Всього писати не буду, щоб не ідентифікувати. Вишкіл проходило біля 700. Зараз в строю трохи більше 200. Підрозділ був відомчий. Тому одразу видно, сквльки полвцецських вибули із строю. Аін загинув не сам. Був приліт безпілотника у бліндаж. Група, яка загинула - найбільша одноразова втрата підрозділу. У мене все.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:41 Ответить
Ви трохи не так розумієте лотерею. На марахфоні в прямому ефірі крутять барабан та витязають кульки з літерами. Для прикладу - випала літера З. Всі з прізвищами на літеру З від 25 до 65 років - йдуть в воєнкомат та на службу в ЗСУ. Зеленський бере автомат і йде в окоп.
Або літера Є. Єрмак бере автомат і йде в окоп. Або на літеру А - Агрохімія залазить в танк і веде вогонь по рідні.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:04 Ответить
Твоє завдання зрозуміле, після чергового акту геноциду від московитів, від нелюдів, з'являєтесь ви і просуваєте свої наративи, що винні всі , окрім ботоксного діда, окрім московитів, окрім йо@аних кац@пів.....

бусифіковують, стріляють, підривають, не по по плану ваших йо@аних кац@пів.....

Ракети шахеди крилаті ракети балістичні ракети на наши голови та голови дітей це також ми винні окрім твого ботоксного діда, окрім московитів, окрім йо@аних кац@пів.....

обстріли теплостанцій електростанцій підстанцій атомних електростанцій - це всі ми винні, окрім твого ботоксного діда, окрім московитів, окрім йо@аних кац@пів.....

Твої куратори в кремлі тобі оплодують стоячи.

Якщо вам не подобається наша влада, їдь до себе у свій Мухосранськ і пишайся своєю диктатурою. А то зареєструвалася 2 лютого 2025р. і жене що їй все не так.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:07 Ответить
Аналогічна ситуація була у Рівному, коли спецслужби РФ не сказавши нічого виконавцю підірвали його біля будівлі ТЦК.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:09 Ответить
На жаль, навіть населення не розуміє навіщо ті ж кацапи, з їх то людським ресурсом ввели контрактну армію та залучають корейців та найманців з усього світу.
Тому що люди не розуміють, що війна це не лише окопи та зброя. Навіть так, це взагалі не про окопи. Війна, особливо довга, це передусім надзвичайно складний соціальний процесс, в який втягнутий увесь соціум. І як будь який соціальний процес, війна має свої сценарії. І вибираючи стратегію не просто ведення війни, а стратегію модерування дій усього соціуму, ми тим самим вибираємо той чи інший історичний сценарій. І якщо ми вже його вибрали, то запускаються соціально-історичні процеси, які на певному етапі вже стає складно, а інколи неможливо модерувати.
Ви гадаєте, Тимчасовий уряд бажав чи не хотів би запобігти жовтневим подіям? Не бажав і хотів би. І Керенський не був дураком і все розумів. Але коли локомотив історії розкочегарино хрін ви його зупините.
Так не повторюйте помилок діячів минулого. Почитайте звернення останнього царя після його зречення. Що він там пише про війну і чому її потрібно вести да пабеднага канца. Ви будете вражені. Повна аналогія з деякими виступами наших, сьогоднішніх діячів.
Історія це ж не про дати. Це про історичні процеси, сценарії та помилки чи не помилки тих, хто ці сценарії намагається модерувати.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:29 Ответить
"тенденція, коли чиняться напади на ТЦК і його працівників - тривожна"

??????? А тенденція, коли в тцк вбивають і катують - не тривожна? Ти що, тцкун? Ворог народу?
показать весь комментарий
05.02.2025 16:49 Ответить
Фінам повезло, бо Гітлер напав на срср

Але ж радянсько-фінська війна закінчилася у 1940 році, а німецько-радянська почалася в 1941 році.
показать весь комментарий
05.02.2025 17:08 Ответить
Англія, Франція, Бельгія, Нідерланди, Іспанія тобі мало чи для тебе абсолютні Монархії то не тоталітаризм?
показать весь комментарий
05.02.2025 17:34 Ответить
Страница 1 из 4