4745 посетителей онлайн
16 290 267

Для представителей ТЦК создадут правила поведения по обращению с военнообязанными, - Сухопутные войска

Для ТЦК планируют разработать правила обращения с военнообязанными

В течение февраля планируют разработать для представителей ТЦК правила обращения с гражданскими военнообязанными.

Об этом в интервью hromadske заявил начальник управления коммуникаций Командования Сухопутных войск ВСУ Виталий Саранцев, информирует Цензор.НЕТ.

Он отметил, что такие правила будут обязательными для всех, а создать их планируют в течение февраля.

Саранцев отметил, что эти правила доведут до всех военных ТЦК, чтобы в дальнейшем не допустить нарушения прав человека и не возмущать общество.

"К сожалению, да, негатив иногда случается и со стороны ТЦК. Но это не остается незамеченным и не остается без наказания. Проводятся расследования, делаются соответствующие выводы. Но что делает враг? Он просто эти вопросы масштабирует и нагнетает", - добавил он.

Кроме того, Саранцев также отметил, что такие термины как "бусификация" и "людоловы" должны исчезнуть из повседневного лексикона украинцев, поскольку это является элементом российской ИПСО.

"Как бы это сейчас не звучало, ведь "российская ИПСО" уже становится мемом. Однако это все очень легко входит в наше употребление. Хотя не так давно был материал, где российские пропагандисты сами заявили, что они первыми назвали нас "людоловами". А мы радостно и с легкостью это все подхватили и используем в нашем лексиконе, только ухудшая собственное состояние. То есть такие информационные атаки проводятся на территории нашей страны против нас самих. И мы сами помогаем противнику заводить себя в эту петлю", - резюмировал начальник управления коммуникаций Командования Сухопутных войск ВСУ.

Топ комментарии
+54
А що, закони України на тцкунів не розповсюджуються, що треба створювати для якісь особливі правила? тцк над законом? Це що ще за маячня?
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
+50
Щоб ще придумати, щоб і далі ******* займатись. Роль "правил" поведінки повинні виконувати лише кримінальний і адміністративний кодекси, все інше - профанація і сцяння в очі
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
+41
Ліга сміху. Одні стендапи.
показать весь комментарий
06.02.2025 13:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Які там правила -- потрібнии приклад коли діти високопосадовців идуть в армію
показать весь комментарий
06.02.2025 13:53 Ответить
Слово "людолови" в російській мові відсутнє хіба що "человеколовители". А "Людолови" то назва роману письменниці Зінаїди Тулуб про відлов українського народу усілякими падлюками в період кінця XVI - початку XVII століття. В 1930-ті роки влада роман намагались заборонити, так само як і сьогодні це влучне слово. Як колись відповіла фахівцям літературної мови актриса Фаина Раневская "жопа-есть, а слова-нет..."
показать весь комментарий
06.02.2025 17:26 Ответить
Всьо. Тепер за порушення законів вже офіцйно не каратимутьа а, за порушення правил поведінки в наряд відтправлятимуть, поза чергою на тумбочку або картоплю чистити. Тепер офіційно країна перходить на - одним правила, іншим безпрєдєл, закони нах.
показать весь комментарий
06.02.2025 23:32 Ответить
а НЕ з "військовозобовязаними"?

як вони "на око" визначають, мля, їх?

якщо в них запитати, ХТО такий "військовозобовязаний" , і як ними хто стає - то в них мізки зависнуть, і агресія з істерикою, одразу наяву проявиться бидлотна тцкашна поведінка!!!
показать весь комментарий
06.02.2025 23:58 Ответить
1. не пройшло і 3 роки!!
2. як завжди, нічого з того не вийде
3.тцкашники не зміняться! вони профнепридатні!
4. як завжди, знову розганяється "не хочеш вмирати, бачиш і говориш про несправделивість? ти кацапстке іпсо!"
5. "цивільний військовозобовязаний" - це як накруто зварені, але яйця в смятку, які тільки вилізли з курки!!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:03 Ответить
ти в черговий раз збудився... знову віагра не дає спокою?
показать весь комментарий
07.02.2025 00:05 Ответить
чому не утилізувався за смарагдову плісняву? недопатріот, чи зеленського не до кінця любиш?
показать весь комментарий
07.02.2025 00:07 Ответить
ти зелена прокладка, чи смарагдовий тампон!?
показать весь комментарий
07.02.2025 00:08 Ответить
закони України, котрі протиріччать Конституційним поавам?
і як ти визначаєш, то ухилянт, а хто ні??? по яким засіданням суду, відкритим споавам, слідчим діям???
показать весь комментарий
07.02.2025 00:09 Ответить
кинулась типу "людина в формі" на цивільного - отримала ножем піддих!! ст 3, 17, 21, 27 Конституції!! стаття 355, 36 ККУ!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:11 Ответить
то обовязки "ухилянтів", так званих "цивільних військовозобовязаних" - тим більше "на Паузі", я би сказав навіть "на Стоп"..!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:13 Ответить
таким як ти??
показать весь комментарий
07.02.2025 00:19 Ответить
хамиш, бикуєш до цивільного - значить порушуєш Конституцію (стт.3, 17, 19, 21, 22, 24, 27, 28...), Адміністративний та Кримінальний Кодекси - чекай карної відповіді!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:20 Ответить
неприємна правда життя
показать весь комментарий
07.02.2025 00:21 Ответить
хто такий "ухилянт"? як визначати будеш, розумику ,- безсумлінне ти, зі своїми вішаннями ярликів!!!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:23 Ответить
хай собі просить! я їх попрошу Конституцію почитати!! як і тебе! послухаєш?? почни з третьої!!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:24 Ответить
ще одне чувирло з демагогією.. чи ти то так про ТЦКашників і Поліцаїв?????
а ти що, дуже турбуєшься за щиття "ухилянтів", і пішов за їхні сімї вмирати та калічитися???
чи ти за ВЛАСНУ лишень дупу думаєш?

скажи, а твоя матір, твоя сестра, дочка твоя.. твоя племінниця та тітка.. вони ухилянтки чи ні?? - чи вони вже всі з касками та броніками і допатою на передову в окопи побігли.. - чи для них власна дура дорожча за життя, , існування країни та народу, серед якого вони живуть??
а, лицемірище??
показать весь комментарий
07.02.2025 00:28 Ответить
ти запитуєш, чи хтось заваджав йому стати бидлом, людоловом, геноцидником мужчин, порушником Конституції, порушником Цивільного, Кримінального Кодексів???
показать весь комментарий
07.02.2025 00:30 Ответить
де відвоював.. в коментарях на цензорі? чи на колчаковських фронтах?? вояка хріновий, зелений брехунець..
показать весь комментарий
07.02.2025 00:32 Ответить
ахаха, держава (зедена диктатура та тоталітаризм) оцінила - а от Народ - ні. тому ти і бісишься!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:33 Ответить
смішно звучить.... "захищати ВЛАДУ".. в Правовому, Демократичному суспільстві і Державі ... - та це сюр якийсь.
оабство відмінили, чи ще ні??? (риторичне запитання)

решта пунктів - молодець..
але ураптатріотам безмізким це все "до лампочки". вони як безглузді макаки..
показать весь комментарий
07.02.2025 00:37 Ответить
та воно ж слабе на всю урапітріотичну лицемірну голову.що з нього взяти,! - жодної нормальної, здоровоглуздої логічної думки!!!
лишень демагогія!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:39 Ответить
коли треба їм - вони "військові".. і пох що Конституції і ККУ порушують вже саим своїм імнуванням!
а коли за жопу хватануть, за все це - то вони одразу "цивільні, слабкі і недієздпьні"..
чисто подвійні лицемірні стандарти!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:41 Ответить
так Закон дорожнього руху, чи Правила дорожнього руху?
скільки штанів в школі протер?
показать весь комментарий
07.02.2025 00:44 Ответить
за такі недолугі та антиконституційні пропозиції - тебе мало на мотузці і без мила!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:45 Ответить
а буде передбачено? а будуть розстріли "передбачені"? а будуть передбачені спалення живими вчи замороження в рефрежираторах за "нєповеновениє" самозванцям?
ну, що відповісишь, .. ти розумне щось сказав чи ні? ну, самокритику підключи..
бо не розумію я оці висловлювання.

жалі.. а ХТО ьакий "ухиляет"?? той, хто не зоче? а повинен хотіти?
ти яку країну хочеш бачити? а якщо той "ухилянт" тобі буже казати, ЩО - Ти - маєш хотіти, і що маєш робити?

от ТИ .. ти чому ухиляєшься від прибирання підїздів, ************* територій у місті? тому що що?? і почнуть тобі штрафи за це ухилення писати, забирати авто, прво керування (хоча, здавалосяб - а де звязок?).. - то що ти тоді КРИЧАТИ будеш???
показать весь комментарий
07.02.2025 00:51 Ответить
ахаха.. провокує військових..
чим?
тим, що йде, ходить..
тим, що має руки та ноги? ч
чи чим? чи тим, що ще живий і не утилізований??
чи тим, що тому пасевдовійськовому заздрісно від того?
от ЧИМ цивільний провокує того "військового".. котрий чомусь сам НЕ на фронті, де і повинен бути, і віддавати там своє життя та здоровья за того цивільного.. а в тилу знаходиться, корисної справи ніякої не робить, продукту для економіки не випускпє - навідміну від того цивільного - а ходить і пристає до цивільного!!!

бо інакше ЙОГО пошлють на фронт, а він того ж не хоче!! бо в нього кишка тонка!
проте товста тероризувати цивільрих мужчин!!
отримавши карт-бланш на здійснення безкарно кримінальних дій проти цивільних, - і сюр: за гроші від того ж цивільного - ходить і пристає до них, будоражить їх, і ломає їм долю!!
показать весь комментарий
07.02.2025 00:58 Ответить
ьа тим покидькам ноловне звинуватити всіх незгідних з їхніми діями і прґолітикою, настрочити на нихбгаклепи, та оголосити їх "кремлівськими", - це все по методичцісамого ж Путіна - щоб мати привід приборкувати Народ України!!
показать весь комментарий
07.02.2025 01:02 Ответить
без образ.. але нафіга ти туди приперся?? ти ж визнав їх правочин над тобою, погодився з їх офертою ... проти тебе ж!
показать весь комментарий
07.02.2025 01:04 Ответить
угу, кацапське ІПСО! - одного знайого побили, його брата теж... потім того знайогого ще раз побили - бо відмовлявся!
іншого - порвали облікові "старі" документи! і зробили "придатним" - пощастило, що всетаки почав щось робити - бо в нього інвалідність! то поки бігає по "повісткам" на вістрочки.
іншого виловили один раз. другий теж - вже відбивався, але троє скрутили! поліція приїзжала і чатувала на нього! не знаю, чому в таку нмилість попав!
іншого одного тримали в тцк два дні...
ще одного вийшов на вулицю в магазин .. - піфмали! батьки їздили , відбивали! піднімали питання викрадення.
третього... блін, якого вже? шостого? зловили біля лісу, стежки - його друга теж! - відправили на полігон, він втік десь через гори з нього.!
четвертого теж - з самого приміщення ТЦК дали бойову, він релігійник, відмовився! привезли на полігон, за 50км від місця проживання, вночі! били його!
там йому кажуть "вобвати будеш? - ні! то ти чого сюда прийшов" - так мене привезли1 , примусово"! - ... - потім знову посадили, типу везуть кудись в нове тцк... - десь за 50 км відкрили двері (тодюто за 450км від дому) - виходь, кажуть, тікай...
підібрали знайомі. которі за ним вже в погоню їхали...
ще розказати??? як одного з кордону зняли, бо тцк не могли поділити своїж відділки, двум в різних містах мав доказувати, що все нормально з відстрочкою!
ще розповідати решту ІПСО???
показать весь комментарий
08.02.2025 00:23 Ответить
ні, ти навіть ЗАКОНУ не знаєш!
1 - "військовозобовязаний" це не просто той, хто стоїть на обліку!
військовозобов'язані - особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави;

це маячня неадекватна, згідно здорового глузду - але саме так напимсано в Законі (которий прийнятий всупереч 22 статт Конституції - бо він обмежує права мужчин!
читай статтю 161 КЕКУ, статті 21 та 24 КУ, і статтю 355 ККУ!)

2- як стають тими "віськовозобовязаними"? - ти хоча задумувався? всіх мужчин в добровільно-0примусовому порядку ставили на облік! а це АНТИКОНСТИТУЦІЙНо і АНТИПРАВОВО! ставлять на облік без Права - лишень в диктатурних та тоталітарних країнаї-режимах! чи ти заперечиш?

3 - "за ігнорування повісток." -а чог овін має їх не ігнорувати? от чого це? завтра я тобі вручу повістку - прийти мені підїзд прибирати - ти що мені скажеш? "я нє должєн"! чи не так? так ччого це хтось должен йти і вмирати та наражати власне життя на небезмеку - коли він не хоче і не повинен?

4 - так хто такий "ухилянт"? де таке ЮРИДИЧНе- а не твож бобутове невігласне значення - є?
ти от ухиляєшься від прибирання підїздів - а ми тобі вже 10 повісток надсилали і викликали! ти чому не приходиш, зі своїм відром та ганчіркою? якщо ти не отримував повістки - то вважається що отримував!

5 - кто такі ТЦК? був воєнкомат! його відмінили "по росфськи є таке цікаве слово неперекладне - упразднили". так от!
ТЦК створене КабМіном, який узурпував владу ще під час "ковіду"!
не створене Законом! діє ВСУПЕРЕЧ ЗАКОНУ та статті 17 Конституції (та решта статтям КУ. та порушує ККУ!) - це бандитське угрупування!

6 - продовжувати далі? продовжу! - що це за сексизм та мізандрія, а? зхлопців в 17 років, коли вони вже ніби громадяни -= але ще немає 18 років - вже примушують "ставати на облік" - вони 1 - нічог оен підписують" - але їх як баранів перевіряють! в статеві органи заглядають1 як рабів та кріпосних на торговому рабському ринку! в зуби и т.д. дивляться!
хочеш щоб так з твоєю мамою, честрю, дочкою поступали? о, щось не подобажється, так? а мужинам має подоббатись бо він =- мужєчина? це оголтілий сексизм!

7- дискримінація мужчин та абсурд! до 21 року ти не маєш права жвивати спирнте "непридатний" - а от віддати роки свого диттсЯ, своє життя та здоровья за бандитів придержваних 2- придатний"

та це все правовий нігілізм! знаєш, що це за поняття?
показать весь комментарий
08.02.2025 00:36 Ответить
ти в школі на уроці ПРАВА штани протирав?
чи в тебе був предмет "Обовязки"?

1 - звідки беруться якісь "обовязки" - на якій підставі - бо родився з органом певним?? він в тебе теж є? - з окопу пишеш? а в твоєї матері, сестри, дочки, племінниці??? - є такий обовязок? та походу ТЕЖ Є! чому вон ине на фронті, не воюють, Матьківщину не захищають???
ТОМУ ЩО ЩО? тому що сексизм мізандричний??

2 - відколи це "обовзяки", причому НАВЯЗАНІ - відміняють "ПРАВА" людини та громадянина, дані богом-еволюцією, по факту народження людиною, по здоровому глузду - право на життя, на вибір, на свободу, на житло, на майно, на думку, не незгоду, на здоровья...??

3 - ти хоч раз Конституцію читав? статті 3, 17, 19, 21, 22, 24, 27, 28???

ще задавати питання, чи ти вже на цих посипався?
показать весь комментарий
08.02.2025 00:39 Ответить
Закон - це теж своєрідне "правило"!

Конституція, Кодекси, Закони, ПДР, постанови, накази, вказівки!!!! а не навпаки! і не одне суперечить іншому!

"При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод."

Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.Норми Конституції України є нормами прямої дії."

"Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов'язок держави - захищати життя людини."

Стаття 62. Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.

Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.

Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь."

Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
показать весь комментарий
08.02.2025 00:49 Ответить
ага, а у цих може і не бути! вони взагалі недоторканні! можуть і балаклави одягати - а ти повинен підкорятися тому, що вони собі там придумало!
ще і фіксувати їх злочини ніхто немає права!

чи я невірно зрозумів посил твого "меседжу"?
показать весь комментарий
08.02.2025 00:51 Ответить
на рахунок Законів:

Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.

Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.

При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.

Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
показать весь комментарий
08.02.2025 00:52 Ответить
факт "ухиляння" встановлює СУД, а не ти, чи бандити ТЦК на свій заангажований розсуд!!! - після всіх дотриманих процедур!!! - а не на вулиці перехожого назначають "ухилянтом", коверкаючи навіть послідовну логіку та причинно-наслідкові звязки!!
показать весь комментарий
08.02.2025 01:15 Ответить
це все. на що тебе вистрачило? в такому випадлку ти "чєловєк морально апущєнний"...
показать весь комментарий
08.02.2025 01:17 Ответить
а, ну тобто ти не сам туди прийшов, не "добровільно" ?
ну так це ж дещо змінює обставини справи...

проте, кого з тих свавільців хвилює! вони хочуть твого підпису - і все! а ні - підроблять - а ти віддувайся, бо все направлене на те, що ти здасишься під тиском!!
показать весь комментарий
08.02.2025 01:19 Ответить
цілковите безправ'я - це сум та жах!
показать весь комментарий
08.02.2025 01:20 Ответить
це все, на що тебе вистарчило? бісись собі далі.
показать весь комментарий
08.02.2025 01:22 Ответить
да, наши проблемы - это наша, по сути, зависимость! иначе над нами власти никто бы не смог иметь... наша зависимость - наша слабость!
показать весь комментарий
08.02.2025 01:29 Ответить
меня также воспитывали быть хорошим. добрым мальчиком! а по сути ломали! абьюз, газлайтинг присуствовал!
это все потом влияет на реакции и поступки... но волю к свободе до конца и не сломили.. но приходится себя, как Мьюнзхаузен. вытягивать! и набираться гнева и злобы против беспредела!

Так что "держи кулаки" )))
показать весь комментарий
08.02.2025 01:32 Ответить
огорчает то - что какой ценой!!! ...
показать весь комментарий
08.02.2025 01:59 Ответить
це все, що ти змогло викакати у відповідь??
який ще "суспільний договір"??
що ти верзеш? бігом відкрив в руки Конституцію, і читаєш!! почни зі статті 3!
показать весь комментарий
08.02.2025 14:00 Ответить
знову викакався? то хоч підтирайся! і зливай за собою!
показать весь комментарий
08.02.2025 14:07 Ответить
показать весь комментарий
08.02.2025 14:08 Ответить
Прийняли закон про мобілізацію, недолугий але закон є закон, є постанови кабміна 1455, 1456 та 560 ви хоть то прочитайте та дійте відповідно, яких ще в біса вам правил поведінки не вистачає.

негатив подекуди трапляється і з боку ТЦК. Але це не залишається непоміченим і не залишається без покарання

Щось я не чув про жодний випадок щоб працівник ТЦК поніс покарання за незаконні дії, а про "людоловів" то може і кацапське ІПСО але ж воно би не прижилося якби ви не діяли відповідним чином.
показать весь комментарий
07.02.2025 09:26 Ответить
Ти перший встиг, можеш тепер рисачить до каси, щоб інші не випередили
показать весь комментарий
06.02.2025 15:24 Ответить
Тут збіглися інтереси ростролів, супєрпатріотів диванних і Вові Найвєлічнішого.
-Влад Ссаніч, ві луччє тєму мабілізації нє торкайтєсь, пусть ваєнніє как- нібудь самі сєбя людьмі абєспєчат.
-Та шо, я лох, што- лі? Пазавітє Літвіна, мнє уже патужній відос пара запісівать..
Так і живемо..
показать весь комментарий
06.02.2025 15:30 Ответить
Це тобі ведмедчук особисто картінку всучив, чи це тебе самого хтось ззаду зфоткав, як ти на колінаї у ваєнного сидиш?
показать весь комментарий
06.02.2025 15:34 Ответить
Так, а шо, гарна в тебе спина, гнучка, нє сісьняйся
показать весь комментарий
06.02.2025 15:39 Ответить
Ти у того верхнього троля Санчо-Пансою, чи Ослом працюєш ?
показать весь комментарий
06.02.2025 22:11 Ответить
а які закони для тих хто провокуе військових ТЦК? хто обзивае, матюкае, плюеться і лізе битись.,яка відповідальність на "корисних ідіотах" які допомагают московитам зривати мобілізацію?
показать весь комментарий
06.02.2025 16:52 Ответить
Буде "Комікс честі ТЦКуна"?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:20 Ответить
95-квартал отжигаєт💩
показать весь комментарий
06.02.2025 17:59 Ответить
Ліга сміху. Одні стендапи.
показать весь комментарий
06.02.2025 13:51 Ответить
Ну прикольно ж.
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
Цікаво, а яке ставлення до ТЦК у захисників України в окопах під Баден-Баденом? Сподіваюся розглянули загальну оперативну обстановку та ймовірний характер дій противника на Октоберфесті
показать весь комментарий
06.02.2025 17:53 Ответить
Як офіційно, Ігор Петрович - мабуть парторг у зелених) "допомагают московитам зривати мобілізацію" дії саміх ТЦК. Знущання, катування, грошові побори...
Цікаво, а це - пуйловське ІПСО?

https://www.unian.ua/society/na-volini-predstavniki-tck-pobili-cholovika-ta-zabrali-z-likarni-ombudsmen-vidreaguvav-na-skandal-video-12857286.html На Волині представники ТЦК побили чоловіка та забрали його прямо з лікарні

https://weukraine.tv/novyny/na-lvivshhyni-predstavnyky-ttsk-znushhalys-z-cholovika/ На Львівщині представники ТЦК знущались з чоловіка: момент потрапив на відео

https://uraua.info/2025/02/u-zaporizhzhi-mobilizovanyj-pomer-pislya-zatrymannya-tczk-advokat-kazhe-pro-tortury-ta-falsyfikacziyi/ Адвокат із Запоріжжя Людмила Петрова повідомила про смерть свого сина, який помер через кілька днів після мобілізації через територіальний центр комплектування (ТЦК).
показать весь комментарий
06.02.2025 18:07 Ответить
А до цього що було?
Придурочна влада думає що це так просто мене.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:43 Ответить
Работникам ТЦК во время патрулирования нужно дать право не только проверять документы и наличия ВОД с учетом но и право ЗАДЕРЖИВАТЬ до выяснения личности или доставлять в ТЦК если человек являетсяуклонистом-тоесть не является по повестке. Это было-бы логично.. Представьте меня на авто остановили на блок-постку а документов на машину или вод лицензии у меня нет но я рассказываю о том что Полиция не имеет права задерживать и еду дальше))) По добное сейчас с ТЦКашниками-смысл даватьим право проверки докуменов без права задерживать нарушителей?))))
показать весь комментарий
07.02.2025 07:16 Ответить
І що? Ну людина вважає що її життя важливише ніж щось інше. Яке твое собаче діло до того?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:58 Ответить
зеля вже пізно. нагірший през. Навіть гірше яника.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:01 Ответить
Я хз з чого ви вирішили що знаєте мою позицію)

1) Тому що не було порушено наше життя. Було що захищати. Була Конституція й ніхто не боявся нічого.

2) Тому що ціль буда проста для влади тако ж - вижити. Для бусифікації має бути створена система бо то є дуже важким проектом.

3) Хз це питання для тих хто захищає - для чого він він там та що він захищає. У мене наприклад нічого немає. Навіть квартири.

4) Я думаю тому що для влади такий проект як заміна такої кількості досвідчених воїнов на нелосвідчених дуже важкий та вони не знають як то можно зробити.

5) Тому що права гарантовані Конституцієй не залежать від умов. Вони безумовні. Доречі ще є права гарантовані кожній людині просто за своїм фактом існування.

6) Це не до мене. Хоча наприклад кількість тцк у Закарпатті приблизно декіька бригад.

7) Хочеш стати багатим - просто стань...ага)))) Лозунги вони такі - безглузді та пустопорожні.

9) Відкриваються кордони й такі погані українці їдуть з України. Я тільки за.

10) Тому що права завжди мають перевагу над обов'язками. Якщо це правове государство звичайно. Наприклад обов'язок - захищати владу, не може перекреслювати право обрати поїхати куда хоче людина та не воювати.

11) Тому що обов'язки працюють тільки в контексті прав. наприклад у мене є право жити, але разом з тим у мене є ' обов'язки - не красти, не вбивати та інше. Якщо в мене є право жити, а потім до мене ліплять обов'язок - вмерти, то це якось суперечить одне одному.

12) Я думаю, це у випадку (а це досить поширено), якщо хтось відправляє іншу людину вмирати, але сам при цьому не поспішаеє це робити.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:20 Ответить
Ну там хтось викатив мені 12 пунктів)) Хоча я наприклад вважаю що добре якщо всі захищають своє житло, родину та свою культуру. Я за Укораїну та за мову та все таке інше. Але перш за все я за християнськи та розвинуті здобуті розвинутим людством ціності. Я за право жити, їздити туди куди людина хоче та обирати особисто що захищати, а шо ні. Якщо для чоловіка його цінність його дружина, маленький син та батьки й він виішив що він хоче їх вивезти та не воювати, то я вважаю що це його невід'ємне право. Зеленський порушив все за що люди хотілі та йшли воювати (о 2022 8 з 10 чоловык з тих кого я знав йшли до военкоматів) й тепер він та його банда тцк нічин не відрізняються від орків. Ну може тільки мовою.
показать весь комментарий
07.02.2025 16:54 Ответить
Сподіваюсь нові правила будуть адекватні: кинувся на людину у формі - отримай кулю.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:02 Ответить
А шо, Статути вже не діють ?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:09 Ответить
То слова людолови і бусифікація не можна вживати, боьїх придумали москалі ??))))))))))
Слова клоун цирк також москалі?))))
Зерно проростає в терені що для нього придатне. Не було би скандалів ( і то тільки ті що вилізли), цієї теми навіть не існувало би.
Доречі, якось дивно зникли всі епілептики. Тцкуни придумали вже нову назву?
показать весь комментарий
06.02.2025 17:25 Ответить
А що, закони України на магазини не розповсюджуються, що Мінекономіки. треба створювати для них якісь особливі правила торгівлі?
Закони задають загальні рамки. Правила базуються на законах та більш детально розписують алгоритм дій.
показать весь комментарий
07.02.2025 09:16 Ответить
До чого цей спіч? Ви вже прочитали ці правила та знайшли там якесь звуження прав?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:11 Ответить
ну не идиоты ?
показать весь комментарий
06.02.2025 18:38 Ответить
тобто тепер ТЦК-шники будуть при бусифікації говорити "заходьте будьласка, сідайте будьласка"??? Це однозначно Перемога!
показать весь комментарий
07.02.2025 09:04 Ответить
Тобто, факти "бусифікаціїта та людоловства ніхто прибирати не планує, але терміни мають зникнути, бо це іпсо? Потужно
Насправді в Конституції чітко прописано, що за мобілізацію відповідає влада(всіх рівнів) а не військові. Може простіше почати виконувати Конституцію, ніж намагатися в черговий раз натягувати сову на глобус?
показать весь комментарий
06.02.2025 16:44 Ответить
Ухилянт це військовозабовязаний який стоїть на обліку та ігнорує повістки, або знаходиться в розшуку, за ігнорування повісток.
показать весь комментарий
07.02.2025 07:24 Ответить
Ти тцк з поліцією переплутав напевно.
показать весь комментарий
07.02.2025 07:25 Ответить
Ото ж бо, треба виконувати прийняті закони.
показать весь комментарий
07.02.2025 07:26 Ответить
Якщо б всі законів дотримувались, то їм би не прийшлось нікого ловити, логічно?
показать весь комментарий
07.02.2025 07:29 Ответить
Так само як суд визнає когось злочинцем, або ні. Це як коли всі знають що вбивця вбив, але його не можна назвати вбивцею доки суд так не вирішить, але ж всі і так будуть називати його вбивцею до суда. Це так аналогія, звичайно не можна називати нікого злочинцем поки суд так не вирішить, як ви наприклад тцк називаєте.
показать весь комментарий
12.02.2025 07:13 Ответить
Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.
Ось перелік статтей на які можеш посилатись під час військового стану.
показать весь комментарий
12.02.2025 07:15 Ответить
Це ти законів не знаєш.
Під час воєнного стану і загальної мобілізації, всі чоловіки від 18 до 60 років вважаються військовозобов'язаними згідно закону про мобілізацію прийнятим в квітні 2022 року.
показать весь комментарий
12.02.2025 07:24 Ответить
Щоб ще придумати, щоб і далі ******* займатись. Роль "правил" поведінки повинні виконувати лише кримінальний і адміністративний кодекси, все інше - профанація і сцяння в очі
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
Ілюстрації з нових "Правил поведінки для представників ТЦК". )))

показать весь комментарий
06.02.2025 14:03 Ответить
Стицько #601129 Вони чекають на вас. Влаштовуйтесь в ТЦК, і лагідно, без примусу роздавайте повістки. В ТЦК теж повинні бути ротайії
показать весь комментарий
06.02.2025 14:40 Ответить
Стицько #601129 Не брешіть, Тцк просить показати Резерв+
показать весь комментарий
06.02.2025 14:42 Ответить
Стицько #601129 Кацапський бот, ти дуже примітивний. Твої фсбешні вуха дуже добре видно
показать весь комментарий
06.02.2025 14:48 Ответить
Стицько #601129 В людолови не треба. Будете тихенько сидіти і виписувати повістки. Якщо багато людей прийде по цим повісткам, хлопці з окопів будуть вам дуже вдячні. Зробіть гарну справу.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:03 Ответить
Стицько #601129 Фсбешні вуха добре видно.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:12 Ответить
Страница 2 из 3