4475 посетителей онлайн
36 249 451

Украина согласна передать США редкоземельные минералы на $500 млрд, - Трамп

Трамп прокомментировал передачу редкоземельных материалов США

Украина готова предоставить США редкоземельные минералы на сумму $500 млрд в счет оплаты военной помощи.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью Fox News заявил президент США Дональд Трамп.

Он подчеркнул, что воспринимает это как плату за военную помощь, которую Вашингтон предоставил Киеву. При этом он подчеркнул, что Штаты должны иметь доступ к природным ресурсам Украины, независимо от того, удастся ли Киеву достичь мирного соглашения с Кремлем.

"У них очень ценные земли с точки зрения почвы, нефти, газа и так далее. Я хочу, чтобы наши деньги были в безопасности, потому что мы тратим сотни миллиардов долларов [на помощь Украине]. Вы знаете, они могут заключить соглашение, они могут не заключить соглашение; они могут когда-то стать Россией, а могут и нет. Но у нас будут все эти деньги. Я говорю, что хочу их вернуть. Я сказал им, что хочу эквивалент 500 миллиардов долларов редкоземельных металлов. И они, по сути, согласились на это, чтобы мы не чувствовали себя дураками. Иначе мы - дураки. Я сказал им, что мы должны что-то получить. Мы не можем продолжать платить эти деньги", - сказал Трамп.

Продолжать оказывать помощь Украине за бесценок, по мнению Трампа, было бы глупостью.

Напомним, на днях Трамп заявил, что хочет заключить с президентом Украины Владимиром Зеленским соглашение на 500 миллионов долларов о доступе к редкоземельным ресурсам и природному газу в Украине в обмен на гарантии безопасности в любом потенциальном мирном урегулировании.

Топ комментарии
+43
Старий жучара. Байден надавав безкоштовно допомогу. Тепер рудий вимагає оплату за вже надане. Трамп не ділок, а такий же гопнік, як і *****.
показать весь комментарий
11.02.2025 08:22 Ответить
+36
показать весь комментарий
11.02.2025 08:17 Ответить
+35
А хіба брехуни відповідають за слова? Часи джентельменів у минулому, настали часи брехунів, нацистів і популістів!
показать весь комментарий
11.02.2025 08:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 5
пуйло отдал земли Китаю, зейло отдало США, а пипл хавает. вам не видать денег, а вот когда сша зайдут. вы узнаете, что такое настоящий капитализм. смотрите на Африку.
показать весь комментарий
11.02.2025 16:59 Ответить
на Донбасс полно ресурсов, пускай свою армию посылает туда.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:00 Ответить
зачем украинцам рай, они выберут еще одного писюниста, после свалят в Польшу.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:02 Ответить
а кто будет сидеть на податках ? все равно бюджет тех денег не увидет, все по карманам. оце народ докотился, все американцам лишь бы не русским олигархам и не украинским. зачем тогда в 91 отделялись ? смысл ? что бы лечь под Америку ? так колония никогда не будет лучше жить чем метрополия.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:04 Ответить
это уже продал земли и ресурсов, а народу весело, скоро заживем. Коли поміж хлібом і свободою народ обирає хліб, він зрештою втрачає все, в тому числі і хліб. Якщо народ обирає свободу, він матиме хліб, вирощений ним самим і ніким не відібраний." США оккупинт не меньше чем РФ. и наглеет не меньше чем РФ. скоро будет замещение самих украинцев, вот увидите.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:06 Ответить
все равно США завезут дешевую робочую силу, почему Маск не прешел в Европу ? бо там оплата труда выше, а это мало прибыли, он в Китай пошел. там меньша оплата. или уже во Вьетнам собираеться. короче где дешевле там и лучше. а теперь когда в Украине будет и палестинцы, и мексиканцы, и другие эмигранты, ведь зеля и сысрский всех угробил на фронте. все только начинаеться,
показать весь комментарий
11.02.2025 17:12 Ответить
сначала США забрали ТЯО и отдали России, забрали ЯО, уничтожили технику, после снаряды, а теперь им ресурсы, млять, я еще не видет тупых политиков и народа который это проглотит. как и все остальное до сегодня.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:15 Ответить
Надра надоедать народу України, а зелена жаба повинна все віддати
показать весь комментарий
11.02.2025 17:16 Ответить
только наш народ Украины способен на такое, больше нету такого дна, только в Украине. и как Украина может стть успешной страной с такими Д.билами.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:17 Ответить
Вкраїнчики это отдельная каста, как малорос, ждуны русского мира, или адепт русского.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:18 Ответить
Germes #584709, точно.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:45 Ответить
все украинцы уехали, они и экономику Польши сделали, везде все поделали, а вот у сбея порядок сделать, так ума не хватает.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:48 Ответить
если даже Ахметов и Бэня не получат деньги, то они будут проплачевать майданы, мол США оккупант и все такое. просто конец стране настает.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:50 Ответить
на Африку глянь, там на 1-2 доллара живут вроде. вот будет в Европе своя Африка, а почему ? а потому что нету мозгов, не могут анализировать и мыслить.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:52 Ответить
Що таке " американська допомога "можна знати гравцям в Преферанс.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:53 Ответить
ну он же жить не будет, его за держзраду на електрический стул надо. со всей его сворой и семьею.
показать весь комментарий
11.02.2025 17:54 Ответить
сидели был в совке,
показать весь комментарий
11.02.2025 17:55 Ответить
а такие как ты и привели Ахметку, бо ты раб, вот почему Польша, лучше економично, а такие как ты лучше в США отдать. лучше в Евопе отдать ресусры, ты никто что бы решать. кому и что отдавать, рабло тупое. такие как ты и просрали армию, ядерку, технику, ракеты, за гречку, да ?
показать весь комментарий
11.02.2025 17:57 Ответить
Часто зустрічав новини з ГУЧНИМИ заголовками, а коли читав мовою оригіналу хотілося кричати до наших ЗМІ - РОЗ'ЇБІТЬСЯ ОБ СТІНУ!!!
показать весь комментарий
11.02.2025 18:01 Ответить
прикол не в том, что пересічний українець получт что то, а прикол в том, что США завезет эмигрантов, и когда пересічний українець ничего не получит, а еще емуу прийдеться ехать заграницу на зароботки, ведь зачем США платить 300 баксов, если можно ЕЩЕ дешевле завести, которые будут и за 200, 100 баксов пахать, думай.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:01 Ответить
Дурні повинні страждати допоки не порозумнішають. Змінюйся, або здохни.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:02 Ответить
в любом случаи зеленые свалят, а бардак останеться, да только бардак уже Серьезный. капиталический.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:04 Ответить
это Капитализм, они мать родную продадуть за 1000 баксов
показать весь комментарий
11.02.2025 18:05 Ответить
скорее второй, а после песню пойдут, мол доля тяжка и все такое, уже ж было такое.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:09 Ответить
так зеля свалит в любом случаи, а его дичь, что он наподписивал, останеться.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:10 Ответить
Тепер всі ті фільми США про героїв та супергероїв треба переосмислити в цьому ключі. Це як "спасти ядового райана", якщо в нього є гроші, або висадка в нормандії, якщо віддасте всі свої рідкоземи. і інше.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:13 Ответить
виноват народ ,которые хавает 33 года такую дичь.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:13 Ответить
ось капіталізм-Середня зарплата в Польщі зросла на 12%. Тепер вона в понад 10 разів більша, ніж в Україні ,а " мать родную продадуть за 1000 баксов(це дорого) вони і за 1 гривню продадуть)- це рід Юди
показать весь комментарий
11.02.2025 18:13 Ответить
а тебе украинчик правда не нравиться ? так пойди говномарафон посмотри. там все хорошо, уже под Москвой стоять.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:16 Ответить
Американці не дурні. Дурні ми, що скакали на рідкоземельних металах в порваних черевиках, та з куском чорного хліба в руці, мугикаючи під ніс пісні козацької доби, а нас обкрадали як останніх лохів купками жиди, та ушлі хахли. За тридцять років даже путню рогатку не купили.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:17 Ответить
а ты полячок на роботу ходишь ? я слышал, что в Польше роботы нету для поляков, все уже зайнято. пособие получаешь ?
показать весь комментарий
11.02.2025 18:20 Ответить
все так і є. але ж переконувала нас росія та її п'ята колона ригіанали, що Україна бідна, тільки щоб пограбувати. а виявляється Україна казково багата, і жиди з кацапами це чудово знали. взагалі то знали про це всі, крім самих українців.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:21 Ответить
нет. я в том смысле, то Капитализм это когда за 1000 баксов, или другую выгоду мать могут продать. там поговорка есть про капиталистов.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:23 Ответить
я о себе подумал, я то в Европе, а ты скоро приедешь , ведь таким мест нету на родине. так сколько получаешь ? ботинок. ты на подработке ? поляк немытый. русские фубли получил ?
показать весь комментарий
11.02.2025 18:25 Ответить
ти кацап взагалі не людина. виродок скоріше.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:32 Ответить
Так СРСР ще з 30их заміняв на кацапів - винищував чи відселяв українців, і ввозив кацапів, при чому, специфічного пошибу - бувших зеків, бідноту тупорилі тощо. Але то все ви мабуть і самі знаєте із сімейного архіву, судячи із мови спілкування.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:38 Ответить
Де ви бачите захист???! "Незалежно від того, чи Україна з фсб досягне мирної угоди, це плата за допомогу, яку сша надали" - де тут гарантії???
показать весь комментарий
11.02.2025 18:42 Ответить
А при чому тут мова спілкування ? Кацапізми так легко не витравиш. І пізнаїте їх за діла їхні !
показать весь комментарий
11.02.2025 18:43 Ответить
Пестню заунивнаю, жалостліваю !
показать весь комментарий
11.02.2025 18:50 Ответить
Все залежить від мети. Хочете подалі від від рашки, поближче до Європи - вчіть мову, відмовляйтеся від кацапських фільмів/музики тощо. Вже важко самому - ок, буває. Але тоді вчіть цього своїх дітей. Якщо хочете дружби із рашкою, то краще переїзжайте до рашки.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:51 Ответить
ІМХО. Ненастоящий капіталізм набагато гірше від настоящого.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:54 Ответить
Якби ж то. То краще б жити стали. А так голосують не за тих, хто буде допомагати (чи хоч не заважати) працювати і заробляти, а за тих, хто газ чи ковбасу дешевше пообіцяє. Звикли, що всі їм все винні - безкоштовну медицину, безкоштовне навчання і т.п. і щоб все на шару - щоб працювати не треба було.
показать весь комментарий
11.02.2025 18:55 Ответить
В Україні, до речі, капіталізм справжніший, ніж у Німеччині. Тут це все з величезними домішками соціалізму. І це бісить, якщо чесно. Якщо ти найманий працівник - тут для тебе рай. Якщо хочеш вести бізнес - буде дуже важко, якщо тобі потрібні наймані працівники. Справжній капіталізм у США та ще в одиницях країн. В більшості інших - різні суміші, швидше
показать весь комментарий
11.02.2025 19:00 Ответить
Сподіваюся, що далі буде краще, як всі, хто совок пам'ятає вимруть (я пам'ятаю. Але нинішнє покоління теж вже розучилося працювати, це факт. Ну, прийде АІ і далеко не всім треба буде працювати.
показать весь комментарий
11.02.2025 19:09 Ответить
ІМХО. Дуже просто, наприклад як і президенти. Порох політик із досвідом, зубр іще той, яка школа за плечима. І два недоумка, кегебешна моль, чумаданоносєц, старпьор ввх і клоун піаніно-члено-грай. Так і капіталізм справжній це конкуренція і розвиток, паростки в якого наприклад Гонконг і Південна Корея. А несправжній це кацапстан, Україна, білорусь ... , мафіозно клановий. Як у книзі «Хрещений батько» (Маріо Пьюзо) найкращі продавці оливкової олії і пора лягать на матраци.
показать весь комментарий
11.02.2025 19:13 Ответить
Какие ваши доказательства
показать весь комментарий
11.02.2025 19:14 Ответить
Опять почти нет конкретики!
показать весь комментарий
11.02.2025 19:15 Ответить
Так хто їм недоумкам винен ?!?
показать весь комментарий
11.02.2025 19:15 Ответить
"Мирне врегулювання", чи капітуляція та розділ України?
показать весь комментарий
11.02.2025 19:15 Ответить
І в чому він справжніший той капіталізм ?
показать весь комментарий
11.02.2025 19:19 Ответить
Яке ж ти довбонуте
показать весь комментарий
11.02.2025 19:38 Ответить
Ну, наприклад в Україні тебе можуть звільнити просто тому, що ти погано працюєш. Або відношенням до клієнтів. В Україні для більшості компаній клієнт це бог. А в Німеччині тобі в 50% випадків на імейл взагалі можуть не відповісти. Або сказати, приходьте через півроку.
показать весь комментарий
11.02.2025 19:42 Ответить
Може у когось є дозвіл видобуток "чогось"? Все давно поділено, кравчуки-кучми і т.п. давно звільнили народ від тягаря--"корисні копалини". Значить військовим треба договір заключити з власниками і т.п. про захист якогось барахла і шматка землі чи що?
показать весь комментарий
11.02.2025 20:09 Ответить
Цікаво, як трампон збирається видобувати ці ресурси, якщо їх захопить русня?
показать весь комментарий
11.02.2025 20:09 Ответить
геьманцев-пі3дабол як і вся ЗЕлень.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:10 Ответить
ЗЕля,погоджуйся на умови трампа-ти завжди зможеш з них зізкочити прикриваючись невиконанням Будапешського меморандума!
показать весь комментарий
11.02.2025 20:11 Ответить
показать весь комментарий
11.02.2025 20:19 Ответить
Найбільш важливі роки для будь-якої країни - перші 5-7 стартових років. З 1997 року по сьогодні - це вже був запрограмований наперед шлях.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:27 Ответить
Дивно, от я анітрохи не німець, в Німеччині не жив. АЛЕ! За АМЕРИКАНСЬКИМ ЖЕ рейтингом Forbes США лише на 17-тому місці як країна для ведення бізнесу. І їх випереджають БАГАТО європейських країн, в тому числі і Німеччина.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:32 Ответить
Легким движением руки 500 млн. превратилось в 500 млрд. А какого хрена украинский народ, которому принадлежат недра должен их кому-то отдавать? Тем более платить за помощь, которую давали безвоздмезно??? И помощи было на 76 млрд. Откуда 500?
показать весь комментарий
11.02.2025 20:33 Ответить
Не знаєш де гроші взяти, дебіле? Воно навіть не може здогадатися, що можна просто позичити, було б бажання вихід можна завжди знайти, але аборигенам простіше за намисто віддати багатства та потім дивуватись чого вони такі бідні.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:37 Ответить
А ще раніше хто заважав? Це як у поганого танцюриста щось постійно заважає.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:42 Ответить
Очевидно, що видобування американськими транснаціоналами не буде здійснюватись під час гарячої фази війни. Спочатку заморозка - потім видобувні роботи
показать весь комментарий
11.02.2025 20:44 Ответить
О. Якщо Ви дійшли до ситуації вибору з двох зол, то Вами однозначно маніпулюють. Народні прислівʼя відображають особливості менталітету народу. Раша: з двох зол обирати треба менше. Англія: з двох зол обирати не варто.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:44 Ответить
Насправді, це був лише перший етап великого плану по дерибану України
показать весь комментарий
11.02.2025 20:45 Ответить
На жаль, українців вже ніхто нічого не питає...
показать весь комментарий
11.02.2025 20:47 Ответить
А вони нічого не вирішують. Україну поділили між собою світові гегемони вже давно... А почалось це ще у 90-х...
показать весь комментарий
11.02.2025 20:49 Ответить
Не підскажешь, скільки міліардив богру перед бюджетом списав (простив, точнійше вкрав за відсоток), з травня 2019 року до сегодення, Зеленський свому подельнику Коломойському. І скільки простом (вкрав за відсоток) Ахметову тощо? Можно написать окремими сумами а можно і гуртом.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:50 Ответить
Ох і пердолить тебе, касаб.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:51 Ответить
Ні, це результат розбазарювання радянської спадщини озброєнь, які в нас відбирали поступово ще з початку 90-х років... Україну розділили вже давно. Цей процес зараз на завершальному етапі.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:52 Ответить
А хто щось питатиме у вар'ятів?
показать весь комментарий
11.02.2025 20:54 Ответить
Чи не єдиний притомний коментар під даною новиною.
Від себе ще додам, що Штати "поімєлі" Україну спільно з Рашкою. Рашка взяла своє, а Штати - своє. Про все вони вже давно домовилися. Україна - об'єкт, а не суб'єкт. Ще з 2014 року. На жаль для нас...
показать весь комментарий
11.02.2025 20:57 Ответить
Зе давно підтерся нашою Конституцією... Ще відколи дав негласне добро на свавілля над українцями і масові позбавлення їх волі тцкашними придворними псами.
показать весь комментарий
11.02.2025 20:59 Ответить
Ніяк. Ми вже не в тому стані, щоб хоч когось "послати". Суверенітет де факто втрачено.
показать весь комментарий
11.02.2025 21:00 Ответить
Україні тебе можуть звільнити просто тому, що ти погано працюєш. Так не працюй погано. А як там (Справжній капіталізм у США) Льончик Маск своїх працівників звільняє ?
показать весь комментарий
11.02.2025 21:04 Ответить
Не знаю, це дуже дивно. Зараз, кажуть, трохи легше зробили, але ще кілька років назад (до ковіду), щоб відкрити свій бізнес малий - можна було повіситися - скільки папірців треба. Плюс -велика проблема з найманими працівниками. Ти не можеш когось звільнити, а працівник може місяцями сидіти на фейкових лікарняних (які досить просто вибити у лікарів примітивними погрозами заподіяти собі шкоди чи щось таке).
Наприклад - https://itc.ua/ua/novini/na-zavodi-tesla-u-nimechchyni-17-pratsivnykiv-na-likarnyanyh-a-200-ne-buly-na-roboti-z-pochatku-roku-ilon-mask-shokovanyj/ На заводі Tesla у Німеччині 17% працівників на лікарняних, а 200 не були на роботі з початку року - Ілон Маск шокований

До того ж, ти не зобов'язаний брати лікарняний, якщо 1 день не виходиш на роботу. Дуже багато молоді берлінської цим користується - тупо не виходить по понеділках на роботу, бо відходняки від вихідних .

Зараз дуже поширені послуги детективних агенцій, які слідкують за "хворими" за замовленням компаній. Тому що тільки в разі доведення такого факту, компанія може СПРОБУВАТИ звільнити працівника. Але не факт, що він не подасть до суду.

А якщо працівник кожен божий день ходить на роботу, але майже ***** не робить - його звільнити не можливо.

Звільнити можна когось без суперповажної причини (намагався підпалити офіс, наприклад) тільки в разі або банкрутства, або суттєвого скорочення прибутків. І то, звільнити ти можеш тільки ту людину, у якої найменше балів. А бали нараховуються за - 1) стаж роботи, 2) вік людини, 3) діти/інвалдність і т.п. Тобто, ти не можеш звільнити менш професійну людину і неробу, якщо вона працює довше за професійнішу та працелюбнішу людину. От наприклад. В твоїй компанії падають продажі. Ти наймаєш суперпрофесіонала, який продає в 3 рази більше інших 2 продавців разом узятих, але які пропрацювали в компанії вже 10 років. Але гроші у компанії закінчуються, і тобі треба звільнити одного з продажників. Так от, ти змушений будеш звільнити новенького суперпрофесіонала, оскільки в противному випадку звільнений нероба може подати в суд і виграти тисяч 50 -150 євро у тебе, в залежності від свого стажу там і т.п.

Коротше, якщо тобі потрібні для бізнесу наймані працівники, то подумай 100 разів, перш ніж відкривати бізнес у Німеччині. І коли береш людину на роботу - роздивляйся її під мікроскопом.
показать весь комментарий
11.02.2025 21:04 Ответить
Страница 4 из 5