8077 посетителей онлайн
11 283 145

Британия готова ввести свои войска в Украину, чтобы обеспечить выполнение мирных соглашений, - Стармер

Премьер-министр Великобритании Кир Стармер

Премьер-министр Великобритании Кир Стармер заявил, что его страна готова ввести войска на территорию Украины для обеспечения гарантий безопасности.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Интерфакс-Украина.

"Великобритания готова играть ведущую роль в ускорении работы по гарантиям безопасности для Украины. Это включает дальнейшую поддержку украинских военных, куда Великобритания уже выделяет 3 миллиарда фунтов стерлингов в год по крайней мере до 2030 года. Это также означает готовность и желание внести вклад в обеспечение гарантий безопасности Украины путем размещения наших собственных войск на местах, если это необходимо", - отметил премьер.

Он также добавил, что "любая роль в помощи гарантировать безопасность Украины помогает гарантировать безопасность нашего континента и безопасности этой страны (Британии - Ред.)".

Стармер убежден, что конец войны не может просто стать временной паузой перед новой атакой Путина.

По его словам, Великобритания может играть "уникальную роль" как мост между Европой и США в мирном процессе в Украине.

"Эти решающие дни впереди будут определять будущую безопасность нашего континента. Как я скажу в Париже, мир приходит через силу. Но верно и обратное. Слабость ведет к войне", - подчеркнул глава британского правительства.

"Это момент для всех нас, чтобы активизироваться - и Соединенное Королевство сделает это, потому что это правильно для ценностей и свобод, которые мы ценим, и потому, что это фундаментально для нашей собственной национальной безопасности", - резюмировал британский чиновник.

Топ комментарии
+16
от тільки цю мирну угоду потрібно ще досягнути спочатку. на Заході наївно вірять у те, що ху йло задовільниться зараз тими кількома шматками української окупованої території і піде на мирну угоду в той час коли воно хоче захопити усю Україну і викинути манатки НАТО на кордони 1997-го року про що вони говорили ще у грудні 21-го року і продовжують про це постійно говорити і зараз. навряд. Тому. війська британські, та і не тільки британські, потрібні в Україні не після досягнення мирної угоди, а саме зараз, щоб домогти її досягнути.
показать весь комментарий
17.02.2025 03:00 Ответить
+13
та хоч одного, але офіційно
кацапам вистачить щоб обісцятись

невже хоч у когось є яєчкі?
показать весь комментарий
17.02.2025 02:16 Ответить
+13
У Другій світовій війні британські війська в складі військових сил союзників приймали участь у воєнних діях. За часів існування Британської імперії де тільки її війська не воювали. Тому воєнний вишкіл у британських військ набагато кращий, ніж якоїсь рашки-засирашки. Не можуть нащадки Черчиля погано воювати!
показать весь комментарий
17.02.2025 04:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Скільки - це ключове питання. Загалом треба 500 тисяч на місцях плюс авіакомпонента.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:06 Ответить
та хоч одного, але офіційно
кацапам вистачить щоб обісцятись

невже хоч у когось є яєчкі?
показать весь комментарий
17.02.2025 02:16 Ответить
пахом погулі чи вас в гуглі забанили
показать весь комментарий
17.02.2025 03:21 Ответить
У Другій світовій війні британські війська в складі військових сил союзників приймали участь у воєнних діях. За часів існування Британської імперії де тільки її війська не воювали. Тому воєнний вишкіл у британських військ набагато кращий, ніж якоїсь рашки-засирашки. Не можуть нащадки Черчиля погано воювати!
показать весь комментарий
17.02.2025 04:01 Ответить
Бг-ггг... сложнейшая война в стиле Первой мировой(окопная+закидать мясом кацапским)...ХЕХ...
показать весь комментарий
17.02.2025 08:55 Ответить
Прекрасно умеют.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:10 Ответить
вже не ті нащадки, повірте....
показать весь комментарий
17.02.2025 22:33 Ответить
У 100-річній війні!!!
показать весь комментарий
17.02.2025 04:10 Ответить
кацап, британці утримували півсвіту колись
перший спецназ був британський, SAS
звісно зараз вже не те, але інші нації ще гірші
тільки турбуються до проносу
показать весь комментарий
17.02.2025 04:13 Ответить
Тобто, Ви пропонуєте відмовитись від британських військових??

Яка х@р різниця, який в них зараз досвід?? В нас багато досвіду було у лютому 22 року?? Охєрєнний досвід вуличних боїв у киян був, коли від кацапів відбивались мешканці! Коли ловили диверсантів..
показать весь комментарий
17.02.2025 06:42 Ответить
Бг-ггг... Пол мира -это детище Британии(USA - Новая Зеландия и иже). Я уж молчу о том, что Англия нарисовала люлей кацапам в крымскую войну позапрошлого столетия. SURE, арифметика на осень...ХЕХ...
показать весь комментарий
17.02.2025 08:46 Ответить
А чего далеко ходить , в начале горячей фазы бриты первыми дали белее-менее серьезное вооружение... И кацапы буксонули в своем Киев за 3 дня. А если бы британцы войска свои ввели, то кацапы бы всей гурьбой зашифровались в зауралье.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:52 Ответить
Ну так. Шо Трамп животворящий робить.
Інакше ще три роки звідусіль лунало, як усі стоять поряд з Україною "стільки, скільки потрібно".
Якщо рішення буде прийнято Британією, то введення військового контингенту в Україну чи у якості миротворців, чи у якості якогось збірного контрактного війська (можливо) - це лише питання часу.
Британія та Франція тепер - основний ядерний зонтик ЄС. Їм і вирушувати.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:42 Ответить
То есть полумиллионая армия в командировке, просто будет стоять до второго пришествия в Украине? Кто оплачивать будет этот банкет? Суммы ведь будут не большие, а астрономические. И где гарантия что они все не убегут как только граната от АГС взорвется в километре от окопа. Кстати, насчёт окопов. Они ведь их и посещать не планируют, не то что жить в них.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:32 Ответить
ці гаранти хоч щось роблять, на відміну від піндосів, які ср*ть що в реальному житті, що в коментах
показать весь комментарий
17.02.2025 03:00 Ответить
Нічого вони не роблять і не будуть робити, і ніякі вони не "гаранти", а піндоси до вашої інформації це греки з гористого регіонах Греції, що мігрували на південь російської імперії, і потім це стало назвою усіх греків в рі
показать весь комментарий
17.02.2025 08:11 Ответить
ОК, назвіть мені ругательное слово для америкосів, найгірше. Буду їх так називати. Заслужили
показать весь комментарий
17.02.2025 22:32 Ответить
Непростая задача. Ну северян и тех что западнее Техаса можно янки называть
показать весь комментарий
18.02.2025 07:53 Ответить
а южан вже янки не назвеш... Піндосам нема альтернативи)))
показать весь комментарий
18.02.2025 18:10 Ответить
Да называйте как хотите, американцам все равно, кроме каких нибудь долгоиграющих пасторов в ерефии никто и не узнает что их греками русскоязычные кличут.
показать весь комментарий
18.02.2025 18:39 Ответить
Ото ж то. Як на мене ці всі танці з бубнами навкруги перемовин закінчаться великим ніхуа.
показать весь комментарий
17.02.2025 03:20 Ответить
Абсолютно усім зрозуміло, що єдиний напрямок, з якого для ЄС є реальна загроза - це східний кордон України та кордон з Білоруссю.
І якщо кордон з Білоруссю ЄС доведеться захищати самостійно, то ось на українському напрямку є ділема: або створити "лінію розмежування" на східному кордоні України і разом з Україною, або те ж саме доведеться робити на західному кордоні України. Тобто, на 1000 км ближче до власних кордонів ЄС та самотужки.
Висновок очевидний навіть для немовляти.
Те що три роки, блд, Європа сиділа на попі рівно було обумовлено лише впевненостю, що НАТО, а значить США впишуться. Ну і розрахунком, цілком слушним, хоча й цинічним, що росія застрягла в Україні, слабшає - то навіщо поспішати та робити різки рухи?
Тепер очевидно, що усі ці розрахунки більше не працюють.
Усьо. Варіантів немає.
Або ЄС вводе "миротворців" на східний кордон України, або путін вводе свої на західний.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:51 Ответить
показать весь комментарий
17.02.2025 10:13 Ответить
показать весь комментарий
17.02.2025 10:23 Ответить
Англічанка гадіт(с)
показать весь комментарий
17.02.2025 02:15 Ответить
«Они» («Драма в стихах») https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%8B%D0%BA%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Дмитрия Быкова начинается монологом, в котором есть такие строчки:

«- Нам англичанка гадит, как всегда.
Она давно пред нами виновата.
Но мы их остров можем без труда при помощи https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B0%D0%BB_(%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81) кинжала и "https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81) Сармата" испепелить за три минуты в хлам,
и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF,_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4 Дональд Трамп в душе не возражает»
показать весь комментарий
17.02.2025 02:20 Ответить
Розслаблятись не треба але ... довго Британія по-бальшому мовчала . Тому можна трішки порадіти?
показать весь комментарий
17.02.2025 02:28 Ответить
Стармера в перші дні після інавгурації просто ЗНИЩУВАВ в своєму Х Маск , мабуть з тиждень... Поки Трамп не поговорив з ним дружньо й підтримав-Маск відчепився. ОТ тепер й побачимо, чи знову цей аутист за нього візьметься, чи він залишиться під мовчазним захистом Трампа .
показать весь комментарий
17.02.2025 05:06 Ответить
Британія вже не ЄС , але вже й не прямо оголошений друг МАГА ... А от Європою залишається ...
показать весь комментарий
17.02.2025 05:09 Ответить
Іноземні війська могли б замінити наші частини на кордоні з Білоруссю, щоб перекинути останні на схід.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:34 Ответить
Це трошки не про те.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:40 Ответить
Я пишу саме про те, що нам треба. Ваш когнітивний дисонанс - то ваші проблеми.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:53 Ответить
А мені здається , то добре, що хоча б "Х атряд" ізоляціоністів зі США надихнули швиденько РІШУЧЕ вирішити зібратися європейців ... Не думаю, що в них то так було задумано, вони не стратеги дипломатичного тиску - жахливі тупі відкровення були справжні , а нетаковна розлюченість скоріше від того , що у внутряках у них не все добре... А хоча б ПРЕМІЮ МИРОТВОРЦЯ вони повинні домогти заробити Трампу. Ну як зуміли ...
показать весь комментарий
17.02.2025 03:18 Ответить
Особливо орбан з фіцо - швидко і рішуче. ))
показать весь комментарий
17.02.2025 03:24 Ответить
ось свіжий допис у Х(ло) ПРАВДА Маска від його читача з великим рейтингом

Голова Мюнхенської конференції з безпеки буквально розплакався сьогодні через промову JD Vance у п'ятницю, який критикував європейських лідерів. В даний час Європою керують надзвичайно нестабільні та несерйозні люди.

Байден відносився до Європи як до партенеррів обʼєднав навколо НАТО 55 країн . Так - вони довго запрягали ... Але вже є коаліція готова допомагати Україні. Що ж робить ДОН з його командою -розриває єдність Європи. Кому це вигідно ? Так точно - СІ+ХУ+MAGA
показать весь комментарий
17.02.2025 04:52 Ответить
"обʼєднав навколо НАТО 55 країн ."- мала на увазі Рамштайн.
показать весь комментарий
17.02.2025 04:54 Ответить
Нікого Байден не обьєднав навколо України.
Байден стримував росію. І стратегія стримування була проста та цинічна до неймовірності: "закрити кацапів на театрі України, створивши з України таку собі "зону демілітаризації росії".
Якщо вам це до сих пір не зрозуміло - мені вас шкода.
Власне, адміністрація Байдена цього і не скривали. Вони прямим текстом казали, що "війна не повинна вийти за межі України".
А от "у межах" будь ласка. Воюйте "стільки, скільки буде потрібно".
показать весь комментарий
17.02.2025 11:00 Ответить
ну зато трамп каже: за межі можна і вийти
показать весь комментарий
17.02.2025 22:37 Ответить
Алекс,Юстас просив передати,щоб ти завалив хлєбало.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:47 Ответить
Нравится сладкая ложь? Иди послушай записи Арестовича за 22 год.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:58 Ответить
Полковнік Ісаєв,виполняйтє прікази Центра - заткнітє пасть.
показать весь комментарий
17.02.2025 03:11 Ответить
так, твій висер, ботяра
показать весь комментарий
17.02.2025 04:17 Ответить
Мое мнение человек выше расписал. Пост Desar'а. Это слишком дорого. Оттого этого не будет.
показать весь комментарий
17.02.2025 04:54 Ответить
от тільки цю мирну угоду потрібно ще досягнути спочатку. на Заході наївно вірять у те, що ху йло задовільниться зараз тими кількома шматками української окупованої території і піде на мирну угоду в той час коли воно хоче захопити усю Україну і викинути манатки НАТО на кордони 1997-го року про що вони говорили ще у грудні 21-го року і продовжують про це постійно говорити і зараз. навряд. Тому. війська британські, та і не тільки британські, потрібні в Україні не після досягнення мирної угоди, а саме зараз, щоб домогти її досягнути.
показать весь комментарий
17.02.2025 03:00 Ответить
Але ************ вже криком вопить на тих, хо відмітає мир та закінчення війни. "Еслі атєц радной Хйло так вирішиь треба йому довіряти "- кричать вони на не готових зупинятися у війні Zників... Відкрився спецканал Z з палкими призовами йти на кінець війні...
показать весь комментарий
17.02.2025 03:22 Ответить
ніяких але. абсолютно. плювати на те, що там хтось вопить, в першу чергу на усі ці їхні помийки ********** і прочої рвані. той тупий Швець любить цитувати цю всю діч у своїх ефірах. нахіба? тупо... то все брєд. головне тут - це офіційні заяви їхніх дипломатів, тобто офіційних осіб, а не якихось там зетників і ці заяви потрібно тлумачити саме так, як вони були сказані. а сказано було ще у 21-му році в грудні - НАТО, забирайте свої манатки на кордони 97-го року. і зараз вони періодично це повторюють. а та ********* просто відпрацьовує наратив кремля. для чого? та мабуть для того, щоб не обсирали сцаря і не нагнітали хвилю, бо це може знову привести до чергового походу типу пригожина на кремль.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:43 Ответить
Так довга війна в Україні ніколи насправді не була потрібна та вигідна росії.
Це можливо мало б сенс у 1990-і, коли Україна була ще абсолютно радянською, її еліти представляли з себе сколок радянських еліт, економіка України ще не була інтегрована в глобальний світ, а була логічним продовженням російської.
Наразі все з точністю до навпаки. Нелояльне населення, наявність значного, дуже великого чисельно, радикально налаштованого проукраїнського прошарку, який гарантовано буде вести активний спротив. Причому ніяких обмежень в засобах та методах цього спротиву, ясен пень, не буде.
Економіка України інтегрована до західного світу і без цих звязків нежиттєздатна. Бо самі кацапи за три роки зруйнували ту частину української промисловості, яка була залишком радянської та могла б скласти пазли з російською.
Україна - не Чечня. Вона на порядок більша. Її ідентичність спирається не лише на етнос чи релігію, як у Чечні, а на приналежність до наднаціональної европейської спільноти. Чого немає і ніколи не було у чеченів. Ідентичність чеченів - це більше релігійний та регіональний компонент. Але мусульман у Росії повно, так же як і малих народів того ж Кавказу. Тому чеченів виявилося доволі легко реінтегрувати.
А от українців ні. Не вийде. Бо вже є цивілізаційний розкол. Ціннісний розкол. Це глобальні речі, які у внутрішньоросійське середовище "**********". З українцями наразі така ж ситуація, як з поляками двісті років тому. Етнічно близькі, ментально, цивілізаційно - взаємонеінтегруємі.
А з чеченами навпаки - етнічно різні, цивілізаційно та ціннісно - цілком взаємоінтегруємі.
Гадаю, у кремлі це чудово розуміють. Бо навіть у путіна є особистий досвід і він особисто був свідком наскільки швидко зруйнувався увесь "соціалістичний табір" саме через несумісність цівілізаційної моделі.
Він може вважати це найбільшою катастрофою, але ж це не значить, що він прагне її повторити.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:52 Ответить
і все ж таки він її уже повторив
показать весь комментарий
17.02.2025 22:39 Ответить
Мені цікаво, звідки пішла ця мантра, що путін хоче "окупувати всю Україну"?
***...ло ніколи не скривало чого воно хоче. Воно хоче контрольований уряд в Україні (денацифікація), хоче знищення здатності України оборонятися (демілітаризація), хоче контролювати транзит через Україну, передусім енергоносіїв (продавлювання консорціуму з управління ГТС ще до війни). І воно хоче тут зону рубля або свою економічну зону по факту, це не проголошується, але легко читається в контексті. Тобто, най навіть ходе гривна, але курс та монетарна політика під контролем кремля. Ще краще - спільний митний кордон. Ще раніше хотів спільний зерновий ринок чи хаб. Бо це робить росію монополістом на зерновому ринку.
Про окупацію усієї України мова ніколи не йщла взагалі. та й навіщо кацапам цей гемор?
Слухайте, вони Україну хочуть юзать, а не одружитися з нею.
Мені здається, що рішення вписати окуповані території в Конституцію - це реактивне рішення. Ми не знаємо насправді, скільки в цій війні, після провалу перемовин у 2022 році, дійсно заздалегідь спланованих рішень, а скільки чисто емоційних реакцій.
Колись дізнаємося.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:12 Ответить
та контрольований уряд - це і є окупація. коли уряд не контролюють, то тоді поступово від України відділяють території і записують у свою конституцію. починаючи з втрати контролю над урядом шапкокрада і до сьогодні. якщо це зараз не зупинити, то наступного року вони запишуть у свою конституцію Харківську обл., потім Дніпропетровську і так далі. а захід України вони пропонують поділити між поляками, мадярами, румунами. а денацифікація - це ще гірше окупації. це взагалі винищення тих, хто буде себе і далі продовжувати називати українцями.. а ті всі хаби, транзити, консорціуми були актуальні тоді, коли уряд був у моцкалів на контролі. коли контроль закінчився після втечі шапкокрада, москалі взялися за те, до чого у них уже давно дуже свербіли руки.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:22 Ответить
Так я ж не сперечаюся з тим, що контроль - це суррогат окупації. Але все ж таки це не окупація. Контролю можна домагатися різними методами. Окупації - лише одним.
Та й контроль - він може бути різний. В залежності від того, чого ви прагнете здобути цим контролем.
Тому головне питання - чого саме поточний цар росії хоче від України? Він хоче щоб Україна була буфером? У якій якості буфером. З його військами, як у Білорусі. Чи як з фінами - чисто демілітаризована зона. Чи як з Казахстаном - чисто під обіцянки не мати військових справ з іншими. Чи як у Судані - чвк в потрібному місці для розробки копалин.
Тобто, щоб розуміти як діяти Україні, їй потрібно зрозуміти чого насправді хоче ***..ло. А ось з цим затик. Прямих звязків немає.
Якщо як буфер Україна не цікавить (а з поточними розкладами - ну який з України буфер вже?). То у якій якості цікавить? Як транзитер? Як демографічний донор? Як зразок, що буде, коли не коритися Кремлю?
Слухайте, для чогось же ми йому потрібні? Тому спочатку потрібно вияснити це. І те, чи раціональна ця потреба? Якщо не раціональна, то тоді нам треба лише пережити путіна. Якщо раціональна, то інша справа. Путіним вона не вичерпається.
Це усе робота для дипломатів. Для розвідки. Для аналітичних відділів. Чи є це все в Україні - хз. Але без цього ми будемо воювати просто заради війни.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:08 Ответить
в якій якості? та в якості покірної колонії. коли покори немає, то тоді денацифікація. і не варто тої зайвої демагогії з Суданами, Чадами, Сиріями, Білорусіями та іншими аналогіями.. суть одна - або ми покірна колонія, або нас немає. крапка.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:36 Ответить
вам досі не зрозуміло чого насправді хоче ***..ло?
тоді мені вас шкода. Це вже всім зрозуміло
показать весь комментарий
17.02.2025 22:42 Ответить
Чому Україні не співпрацювати з такими країнами як Великобританія? Які реально готові допомогти в воєнному питанні. Та передати їм ліцензії на спільну видобудову рідкісних копалин замість Продажних Омериканьских п*дарасів? Надіюсь так і буде. Европа теж може розробляти багато чого за допомогою наших недр і по максиму задіяти свої ВПК а ми в замін получимо зброю і сподіваюсь більш менш надійних союзників а не кідалово зі штатів які не перший раз зраджують нам на користь х*йлу
показать весь комментарий
17.02.2025 03:24 Ответить
Ну так Ахметка, Коломойша, Мертвечук і Порось вже поимели неньку і х*й що Українці з того бачили кромі війни і тотальної корипції. Навіть Зелені і ті розуміють що Омерика при трампі теж вас хорошенько поимеет. Тому вибирати треба вже з тих хто реально готовий допомогти бо в іншому випадку треба буде всій Україні мобілізуватись і вже воювати проти кацапів при своїх інтересах з гівном і палками і ще не факт що піндоси не впишутся при такому розкладі за п*йла і зроблять свому ново обраному партнеру ленд лиз якій Україні в свій час зажала...вот така х*йня малята так шо не умничай
показать весь комментарий
17.02.2025 06:39 Ответить
Категорично не згоджуся. Не існує в світі між країнами "бажання допомогти".
Існують інтереси. Найкращий варіант - якщо у вас та союзників інтереси взаємні та шкурні. Тоді виникають стійкі альянси.
Тому Україні потрібно аналізувати - з ким у нас інтереси збігаються. І пропонувати цім країнам угоди, від яких неможливо відмовитися.
А інакше ми кожні десять років будемо перепродавати наші надра то одним, то іншим. Перетворившись в класичну компрадорську колоніальну країну. Чудова перспектива.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:12 Ответить
То Ви почнете розробку корисних копалень?? Чи назвіть тих громалян, хто займеться. Ну крім всіляких ахметок, коломойш, зелелені. Ви в курсі, що в Європі всі дороги в концессії? В них не заривають бабло, в них вкладають гроші приватні компанії, а потім заробляють на них, салачують податки. Автобани платні! І ніхто не п@здить гроші з бюджету, не закатує в асфальт. І всі довольні!

Якщо самі не розробляємо корисні копальні - чому не віддати так само їх? Це гроші до бюджету, податки, створення робочих місць.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:58 Ответить
Потрібно приймати з усіх боків. І спереду та ззаду. Логіка така, то не діставайся ж ти нікому.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:17 Ответить
Поки що Королівство доказує що їх підписи варті і дуже вартісні
показать весь комментарий
17.02.2025 03:32 Ответить
А в цифровому виразі? Найбільше Німеччина. Найменше Британія. Це я про допомогу якщо що.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:19 Ответить
Виходячи з досвіду останніх двох світових війн агресора (тоді Німеччину, тепер рашку-засирашку) МОЖНА ПЕРЕМОГТИ ТІЛЬКИ РАЗОМ ІЗ СОЮЗНИКАМИ ЗА ФОМУЛОЮ: 3 ПРОТИ 1. Самотужки Україна не зможе перемогти агресора навіть якби рашка була б така як ми. Досвід воєн минулих століть не варто брати до уваги, бо специфіка ведення війни була іншою. Без союзників ми ніколи рашку не переможемо! Отже, двоє вже є ми і Британія. Ще треба одного вмовити на антипутінську коаліцію.
показать весь комментарий
17.02.2025 04:09 Ответить
А натомість їм що? З корисними копалинами вже запізнилися.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:22 Ответить
Добре так звучить. Вулиця імені Кіра Стармера.
показать весь комментарий
17.02.2025 04:49 Ответить
Воював разом з ветеранами SAS. Попадали разом в повний короткий п**рєз, з небесними, з пораненими, з контуженими, з купою майна, що треба було відтаскувати по посадці від **рів.
Шо можу сказати?
До того британці якось жили своєю компашкою. Після - це капєц. Мав хатинку в Вірнопіллі - копають поруч бліндаж.
Факофф, ю стьюпід мазефаке.с!
Ніхрєна.
Ну...
Єдина причина для похвальби:
Ми були цивільними немолодими людьми.
SAS, британський спецназ - це шось з фільмів про Джеймса Бонда.
А тут вийшло, що ще вчора цивільні 35-45-55-ти річні українці зненацька в війну вміють краще за десь там навчених )))

показать весь комментарий
17.02.2025 04:55 Ответить
Ти не зрозумів, диванний.
Вони сюди їхали в 22-му (абсолютний респект кожному. Ми з ними близькі друзі зараз)
Вони думали, що тут цивільні "індуси".
Я теж був цивільним "індусом" ))))
А що вийшло в результаті?
Я не можу те все передати в вигляді коменту на Цензорі.
Ми пережили все.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:16 Ответить
вони для спец операцій навчені
це як скальпелем бійку виграти
так, він гострий як чорт , але ж...

сам розумієш якщо ножом працював
показать весь комментарий
17.02.2025 05:35 Ответить
Найрозумніший варіант: контрактна армія. З українців-контрактників та найманців з усього світу. Яким можна запропонувати в додаток до контракту землю та громадянство.
Найшвидший, найрозумніший, найдієвіший засіб створити надійну оборону на роки. Плюс оборонні споруди та мінні поля.
Насправді, шанс, що путін захоче повторити цей багаторічний експірієнс з війною проти України невеликий.
Але він є і контрактна армія з чітким терміном служби та контрактною мотивацією (різною для мирного та воєнного часу) - цілком працююча запорука того, що цей шанс буде максимально мінімалізовано.
Не треба винаходити велосипед. Його потрібно взяти та користуватися.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:25 Ответить
чудово. Оплачувати ви будете?
показать весь комментарий
17.02.2025 22:45 Ответить
Швидкість асиміляції українців в ЄС говорить про те, що ментально та цивілізаційно - це один простір. Китайці не асимілюють на заході. Азіати не асимілюють в рф. Українці просто розчинилися серед собі подібних в Європі та й живуть.
І саме це причина неможливості реінтеграції України в рф. Не впряжете ви в одну упряж коня та трепетну лань. А тим більше коня та щуку. Немає сенсу.
Не поїде воно.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:18 Ответить
Страница 1 из 2