10757 посетителей онлайн

США приближаются к мирному соглашению между Украиной и РФ. Стороны должны будут пойти на уступки, - Уиткофф

Стив Уиткофф о мирном соглашении между РФ и Украиной

Соединенные Штаты подошли "очень близко" к достижению мирной договоренности между Украиной и Россией.

Как информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на DW, об этом спецпредставитель президента США по вопросам Ближнего Востока Стив Уиткофф заявил в эфире CNN.

"Вы увидите уступки с обеих сторон. И это то, что президент делает лучше всего. Он объединяет людей. Он дает им понять, что путь к миру - это уступки и достижение консенсуса. И я думаю, вы увидите здесь очень успешный результат", - сказал Уиткофф.

Спецпредставитель не уточнил детали потенциальных договоренностей, но подчеркнул, что в любом мирном соглашении "каждая сторона собирается пойти на уступки, будь то территориальные уступки или экономические".

"Мы подошли очень-очень близко к тому, чтобы что-то подписать", - заверил Уиткофф.

И подчеркнул, что ориентиром может стать "Стамбульское протокольное соглашение" - проект мирных соглашений между РФ и Украиной, который обсуждался в 2022 году после переговоров российской и украинской делегаций в Стамбуле.

Согласно ей, в частности, Россия требовала от Украины нейтралитета, ограничения количества военных, оружия, техники и авиации, а оккупированные территории должны были остаться за РФ.

Кроме того, Уиткофф заявил, что Россия не обязательно виновата в разжигании войны в Украине.

"Война не должна была произойти - она была спровоцирована. Это не обязательно означает, что ее спровоцировали россияне", - сказал он.

Уиткофф предположил, что войну спровоцировало желание Украины вступить в НАТО.

"Тогда были всевозможные разговоры о вступлении Украины в НАТО. ... Этого не должно было произойти, - сказал он. - По сути, это стало угрозой для россиян, и мы должны иметь дело с этим фактом", - добавил Уиткофф.

Ранее Уиткофф заявил, что в случае достижения соглашения по урегулированию войны в Украине американские компании могут вернуться в Россию, чтобы там вести бизнес.

Топ комментарии
+20
Американці намагаються отримати результат нічого не зробивши, виключно за рахунок поступок на які має піти Україна. Дивні люди.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:09 Ответить
+19
Кожен день ****** шо сторони повинні піти на уступки а має на увазі Украіну
показать весь комментарий
24.02.2025 11:09 Ответить
+15
Україна піде на поступки, не буде знищувати кілька мільйонів кацапів та усю нафтогазову структуру в межах досяжності своєї зброї
показать весь комментарий
24.02.2025 11:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
24.02.2025 11:06 Ответить
Україна піде на поступки, не буде знищувати кілька мільйонів кацапів та усю нафтогазову структуру в межах досяжності своєї зброї
показать весь комментарий
24.02.2025 11:08 Ответить
я гадав що вже все чув з того заморського дурдому .....
показать весь комментарий
24.02.2025 11:09 Ответить
Ні, ще скажуть - сплатити мокшандії репарації.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:11 Ответить
Не скажуть , а сказали . Угода про надра хіба не про це , адже її тексту ніхто не бачив ?
показать весь комментарий
24.02.2025 11:43 Ответить
Якісь кончені придурки ті члени команди трампа, ще й прізвище цього чувака смердить мокшандією.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:44 Ответить
Американці намагаються отримати результат нічого не зробивши, виключно за рахунок поступок на які має піти Україна. Дивні люди.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:09 Ответить
раніше таких називали "ох.євші га.дони".
показать весь комментарий
24.02.2025 12:27 Ответить
Кожен день ****** шо сторони повинні піти на уступки а має на увазі Украіну
показать весь комментарий
24.02.2025 11:09 Ответить
"Війна не повинна була статися - вона була спровокована. Це не обов'язково означає, що її спровокували росіяни", - сказав він. ОПРАВДАННЯ НАСИЛЬНИКА.КОТРИЙ НАСИЛУЄ ТІЛЬКИ ЗА ТЕ.ЩО ЙОГО ПРОВОКУВАЛА ЧЕЧНЯ.ГРУЗІЯ УКРАЇНА...Гебнявий тузік при "трамбоні"
показать весь комментарий
24.02.2025 11:09 Ответить
полудурок без повноважень. Тварюка
показать весь комментарий
24.02.2025 11:09 Ответить
атсасі
показать весь комментарий
24.02.2025 11:10 Ответить
хвамілія в цбого діді якась стрьомна Вітков . козломордий по ходу
показать весь комментарий
24.02.2025 11:11 Ответить
"Війна не повинна була статися - вона була спровокована. Це не обов'язково означає, що її спровокували росіяни" Вони там усі дебіли чи через одного??? У всіх підворотнях косаби волають, що "ето амеріка с расієй воюєт на терріторії України".. Вам така риторика до вподоби?? Ці надувні ракети на рашці з написами "на вашингтон", а ви все намагаєтеся виправдати цю ****** орду - рашку. Тьху, пляяяя. В Америки вже взагалі відвалилися яйця !!!
показать весь комментарий
24.02.2025 11:11 Ответить
Американці цього не бачуть
Чому? Тому що в москальському тєлєграмі не сидять.
показать весь комментарий
24.02.2025 12:28 Ответить
та все вони бачать. Моніторять і українські пабліки і російські. Я не сиджу на кацапських каналах а ні в ТГ, а ні на Ютубі, чи будь де ще, але бачу.
показать весь комментарий
24.02.2025 12:58 Ответить
команда тампона чомусь з кожного боку угоди бачить лише Україну ...
показать весь комментарий
24.02.2025 11:12 Ответить
Все це закінчиться так - до США прийде усвідомлення, чого насправді хоче РФ, і тоді американцям доведеться або ганьбитися, або йти до кінця. Думаю, ганьбитися вони не будуть, забагато на карту поставлено. І поступок Україна не зробить, бо РФ по факту хоче тільки одну поступку - всю Україну. Так що нічого ніякі переговори не дадуть, все це інформаційний шум.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:12 Ответить
США уже зганьбилися
показать весь комментарий
24.02.2025 11:15 Ответить
Чому? Американці може б і раді вписатися сильніше, але є ядерна зброя. Хоча поки що справа всеодно рухається до двох варіантів - поступитися РФ або поступово дійти до максимальної ймовірності використання ЯЗ. От США обох варіантів не хочуть, тому й крутяться як вуж на сковорідці, а що далі - невідомо.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:20 Ответить
интересно вся ж(Л)**два такая уе**нутая?? что виткофф что Венс что трампушка.. одни сплошные дегенераты не твое лядивське дело что и как и кому буду уступать у**бок *****ский из США **** недобитая тварь пропутинская проститутка на подсосе у ху..ла.. россиянам угроза пилять Финляндия Швеция стали членами НАТО именно из --за угроз от России ---а Украине на роду написано--- терпеть уе**ков кацапов и пе**растов американцев??
показать весь комментарий
24.02.2025 11:12 Ответить
заїбали, убогі !
показать весь комментарий
24.02.2025 11:13 Ответить
Много вы Японии уступили в 1945-м? Две ядерные бомбардировки городов (даже не военных объектов)?
показать весь комментарий
24.02.2025 11:13 Ответить
о, так

це наочно демонструє, як погано країнам у яких немає ядерної зброї
показать весь комментарий
24.02.2025 12:16 Ответить
угода між шулерами сша, які єдине, що хочуть, то бабло витиснути з тих, з кого тільки можна і будь-яким способом, і кацапськими масовими вбивцями і грабіжниками
показать весь комментарий
24.02.2025 11:15 Ответить
а Україна має піти на поступки? які? запустити медвепутів у Київ чи самого ****@?
показать весь комментарий
24.02.2025 11:17 Ответить
Так ''кентавр'' вже сказав що *уйло думає про ''піти на поступки''.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:15 Ответить
А не пішов би ти на йух, Віткоф, зі своїми забаганками про поступки звірячому агресору?
показать весь комментарий
24.02.2025 11:18 Ответить
Як ви "прогарантували" безпеку для України у Будапешті, так ми і поводимось! Чому рашка не нападає на Фінляндію та Швецію, бо вони ж збільшили кордони з НАТО аж удвічі, аж на 1200 км, і навіть розміщують ядерну зброю натівську на своїй території поблизу з орківським кордоном! І правильно роблять, бо з цією біснуватою країною по іншому не можна!! раша має здохнути! ВСЯ! А американці вже достатньо показали світу свою "велич". Як рашка показала свою "другу" армію світу, так і Америка показала свою спроможність.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:18 Ответить
Поступки - віддати трампіку родовища, пуккіну землі, а УКРАІНІ розброїтись.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:19 Ответить
Як же ж ви набридли всім, банда прокремлівських американських уїbанів…
показать весь комментарий
24.02.2025 11:19 Ответить
Ветков , кацапський юда закрий своє іпало!
Краще їди хамаз лякай!
показать весь комментарий
24.02.2025 11:22 Ответить
США продає Україну-- це бізнес з американскі.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:24 Ответить
«Ах, я чем виноват?»
- «Молчи! устал я слушать,
Досуг мне разбирать вины твои, щенок!
Ты виноват уж тем, что хочется мне кушать».
Сказал - и в темный лес Ягнёнка поволок.

Какие можно сделать выводы?

Крылов в басне Волк и Ягненок описывает свою любимую тему - бесправие простого народа. Будучи ярым защитником всех обиженных, автор не упустил возможность ещё одним басенным стихотворением с присущей ему легкостью расставить все отношения по местам. Высмеиваемые в басне человеческие пороки необходимо искоренить из общества людей, исправить. Крылов понимает, что силу, действующую как ей заблагорассудится, сложно остановить. Таким как Волк ведь даже не нужно ни перед кем оправдываться! Хотелось, чтобы сила человека работала на восстановление справедливости... Нам остается только восхищаться способностью Крылова лаконично и остро напоминать сильнейшим, как унизительно они порой себя ведут.

Десь ця нація кацапів не туди звернула...
показать весь комментарий
24.02.2025 11:29 Ответить
Війну спровокували США, які в 1994 р. забрали ЯЗ в України, на країни у яких є ЯЗ ніхто не нападає...
показать весь комментарий
24.02.2025 11:29 Ответить
Ще в білорусіі забрали та Казахстану.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:37 Ответить
Поэтому Беларусь и Казахстан быстренько легли под россию, зная что может теперь быть.
показать весь комментарий
24.02.2025 12:26 Ответить
А чого прибалти не лягли?
показать весь комментарий
24.02.2025 12:44 Ответить
тому, що вони вчасно приєдналися до ЄС та НАТО.
показать весь комментарий
24.02.2025 13:01 Ответить
Так, і не рассуждалі про якийсь асобий путь.
показать весь комментарий
24.02.2025 13:17 Ответить
ми багато віків колбасимося з кацапами, а країни балтії лиже 40 років. Для історії 40 років це ніщо. Країни Балтії не встигли всмоктати грьобану расєйську/радянську/комуністичну філософію. Там завжди був "захід".
показать весь комментарий
24.02.2025 13:49 Ответить
Потому что они умнее белорусов и исторический опыт общения их многому научил. Поэтому они быстро вступили в ЕС и НАТО и помахали русским гудбай.
К тому же Прибалтика не передавала россии ядерное оружие.
Ты, раз задаешь такие вопросы, или не блещешь умом или кацапчик, что в принципе одно и тоже.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:11 Ответить
А ми чому быстро не вступили в ЕС и НАТО?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:22 Ответить
Такої деградації і занепаду американської політики ще не було. Але ... все колись стається вперше, а далі "по накатаній". ******* Америці. Втративши авторитет та повагу далі буде втрачати ринки, кошти, ресурси. І вже скоро ніхто не буде питати американців "за кого ви голосували?". Американець? значить трампіст, тобто безпринципне брехло, стануть синонімами, як ***** і кацапські *****філи...
показать весь комментарий
24.02.2025 11:33 Ответить
Коли цього Стіва Віткоффа пограбують у США, то хай суддя запропонує йому і злочинцю поступки з обох сторін: злочинець пообіцяє більше не грабувати, а Віткофф відмовиться від матеріальних і моральних претензій !
Так працює право у США ???
показать весь комментарий
24.02.2025 11:34 Ответить
Спровокована ця війна злочинною бездіяльністю чинної української влади:закриття ракетних програм по випуску "Нептун","Вільха","Сапсанн",гаубиць класу "Богданна" (була єдина,громила окупантів на острові Зміїний),розведення військ на лінії розмежування,розмінування.Паталогічне бажання "побачити мир в очах путіна".Раша в свою чергу побачила,що влада в Києва бездарна і слабка.
Дякуємо ЗСУ за те що вони не "завдяки владі",а завдяки командуванню,волонтерам,українському суспільству. Слава Україні!
показать весь комментарий
24.02.2025 11:36 Ответить
Сторонні переговірники домовились, що гвалтівник обіцяє більше не гвалтувати жертву, а жертва в свою чергу обіцяє дати можливість гвалтівнику безпроблемно закінчити поточний акт. Після цього буде брудершафт.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:41 Ответить
поступки в його понятті це повна капітуляція України, зняття всіх санкцій з кацапів
показать весь комментарий
24.02.2025 11:43 Ответить
Новий друг путіна пиз...ть...
показать весь комментарий
24.02.2025 11:44 Ответить
якщо америка хоче щоб Україна капітулювала то нехай не розказує що вона наш друг.
ви мразота і малювання свастики на теслах це лише квіточки.
показать весь комментарий
24.02.2025 11:53 Ответить
ПАШЁЛ *****
показать весь комментарий
24.02.2025 11:58 Ответить
Будет договор с террористами?
показать весь комментарий
24.02.2025 12:01 Ответить
Для всеосяжного, справедливого і тривалого миру - миру. Україна повинна буде
піти на поступки, глашатай кремля- Віткофф . А це як , видно кацапам треба подарувати до 30 % рідної УКРАЇНСЬКОЇ ЗЕМЛІ . А америкосам очевидно за те що
вони просувають капітуляцію України і допомагають цим проклятому кремлю,
за це їм треба ще подарувати наші природні багатства на багато сотень
мільярдів доларів. му ще що віддати, подарувати ? Налітай! Орбан , Кітайози ,
вже займають чергу а там підтягнуться і Румуни , Поляки....
показать весь комментарий
24.02.2025 12:14 Ответить
шо це за чм0?
показать весь комментарий
24.02.2025 12:19 Ответить
це тепер еліта самої демократичної країни, довибирались кончені
показать весь комментарий
24.02.2025 13:35 Ответить
На суді у вбивці і у жертви вимагали дійти згоди і піти на поступки, убивцю не саджати до тюрми, а убитому... не не пощастило.
показать весь комментарий
24.02.2025 12:33 Ответить
*Сша наближаються до дна.* Таким повинен бути заголовок.
показать весь комментарий
24.02.2025 12:37 Ответить
Нам не потрібні їхні території. Нехай заберуть свою орду з нашої території. І це не буде поступкою з їхнього боку.
показать весь комментарий
24.02.2025 12:50 Ответить
Що він меле? Війна спровокована...
показать весь комментарий
24.02.2025 12:50 Ответить
Окрім того, Віткофф заявив, що Росія не обов'язково винна у розпалюванні війни в Україні.

"Війна не повинна була статися - вона була спровокована. Це не обов'язково означає, що її спровокували росіяни", - сказав він.

Їбааать... То хто ж винен? Ім'я, сестра! Невже... Україна? Підступно напала на расіюшку, почала бомбить вночі. От погана така!
Я думаю Віткоффу треба дати орден Заслуженого Підара. Він на нього вже чесно заробив.
показать весь комментарий
24.02.2025 13:20 Ответить
україна ні на кого не нападала, тому нікому нічого не винна і не повинна, і тим більше не має про щось домовлятися з агресивною московщиною
показать весь комментарий
24.02.2025 13:33 Ответить
Дійсно, а хто ж винний? Шо меле цей піндос? Краще б пнх!!!
показать весь комментарий
24.02.2025 13:43 Ответить
то нехай трампон з трибуни оон проголосить офіційно новий світовий порядок, що тепер у кого більше зброї той має право захоплювати інші країни, а ті не мають права пручатися під тиском репарацій на користь нападника і побачимо через скільки годин його відсторонять від влади і через скільки днів запроторять до буцигарні,👑 царь всія міра кончений
показать весь комментарий
24.02.2025 13:44 Ответить
У Донні Рудого Чубчика все просто- раз два і вона твоя. Лібералізм в Америці викорінемо самі, х....віддамо для денацифікації Європу, в нього повинно получитись. А всім іншим економічно покажемо, хто господарі шарика. Донні і Валодя. Так виразився новий марксист-ленініст біля Трампа, потомок еврейських емігрантів з Одеси. А що їх об'єднує-б іля Донні збились в стаю моральні уроди і збоченці, які видають себе за месій і археопаг рекострукторів історії. А там племінні звязки надзвичайно міцні.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:06 Ответить
Вже з півроку Караганов, головний х.....кий політолог вторить їм - ми такі сломаєм хребет Європє, или уже сламали ?
показать весь комментарий
24.02.2025 14:09 Ответить
Це тобі Вітьку з Одеси потрібно якнайшвидше піти нахер
показать весь комментарий
24.02.2025 16:15 Ответить
Трамп хоче залиши Росії надію на те, що рано чи пізно вона зможе інкорпорувати Україну. І якраз це й буде повною поразкою України, бо означатиме, що воювали ми задарма. Будь яке рішення, яке залишає Росії цю надію є абсолютно неприйнятним.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:33 Ответить
США наближаються до того шо їх вчергове пошлють нах
показать весь комментарий
24.02.2025 18:28 Ответить
Ще тиждень і нас в Гаагу потягнуть за те що ми змусили нещасних, заляканих перспективою України в НАТО кацапів до воєнних злочинів.
показать весь комментарий
24.02.2025 23:44 Ответить