8361 посетитель онлайн

Менять меня будет непросто, но я сказал, что меняюсь на НАТО, - Зеленский

Владимир Зеленский

Президент Украины Владимир Зеленский подтвердил, что считает своей миссией членство Украины в НАТО и снова заявил, что уйдет с должности если страну примут в Альянс.

Как информирует Цензор.НЕТ, в интервью британским журналистам в аэропорту Станстеда.

"А что касается того, чтобы уйти с должности - менять меня будет непросто. То есть мало просто провести выборы, надо еще и не допустить меня. Это немного сложнее. Получится, что надо договариваться со мной, а я сказал, что меняюсь на НАТО. Значит, я выполнил свою задачу. Если есть НАТО и война закончилась, значит, я выполнил свою миссию", - сказал глава государства.

Кроме того, он высказался о давлении со стороны международных партнеров, которые, по его словам, могут пытаться влиять на решение Украины. Он раскритиковал такие подходы, отметив, что они противоречат демократическим принципам.

"Это выглядит так, что люди (не будем называть их должности, скажем так - граждане других стран) рассказывают украинцам, каким у них должен быть президент. Особенно если эти люди занимают официальные должности. Это, если честно, выглядит неконструктивно и недемократично. Может быть, это выход для всех - и для Путина, и для всех, если я не такой гибкий, как они говорят. Ну, да, я меняюсь на НАТО, честно говорю", - резюмировал Зеленский.

Топ комментарии
+91
Вся країна в заручниках у довбаного торчка. Ще й погрожує.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:18 Ответить
+51
Просто, гнида хрипата, не зарікайся, мерзота
показать весь комментарий
03.03.2025 02:20 Ответить
+38
А чому не за хабар у 1 трильйон $? ***** собі, перзидент сам визначає умови за яких піде. А конституція, закони і розділення гілок влади на цій теріторії взагалі існує чи це бантустан остаточно?
Терорист довбаний, Зенладен.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Довічний
показать весь комментарий
03.03.2025 02:16 Ответить
😠😠😠
показать весь комментарий
03.03.2025 08:10 Ответить
Яке нещасне, від корита ніяк не хоче воно та його ригівська свора, а прийдеться. Скільки ниточці не витись але терпіння в адекватних не безкінечне!!
показать весь комментарий
03.03.2025 10:16 Ответить
Сейчас покажут все схемы разворовывания денег и побежишь сам милок с поста!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:09 Ответить
Вся країна в заручниках у довбаного торчка. Ще й погрожує.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:18 Ответить
Не так. Країна в заручниках у 73%. бо навіть нові вибори нічого не гарантують.
показать весь комментарий
03.03.2025 05:55 Ответить
У заручниках не країна, а мізки тих, хто ніяк не зрозуміє, як працює демократія, і хто після 5 років досі пише нісенітниці про 73%. При цьому не беручи до уваги, що вже 30 років у країні обирають далеко не тих, хто буде думати і хоч щось робити для країни, а не для набивання власних кишень.
показать весь комментарий
03.03.2025 08:57 Ответить
Які саме нісенітниці про 73%?
показать весь комментарий
03.03.2025 10:26 Ответить
Вот не надо говорить от всей страны. У Вас нет такого права.
показать весь комментарий
03.03.2025 07:30 Ответить
Шанувальник Потужника?
показать весь комментарий
03.03.2025 07:58 Ответить
Что? Причем здесь поклонник?
Я написал, что не надо говорить от имени всех украинцев. Я, например, его не уполномочивал говорить от моего имени.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:07 Ответить
Ще мені....сРана....кацап криворотий
показать весь комментарий
03.03.2025 08:52 Ответить
Если уж переходить на мою личность, то я больше украинец, чем Вы, уважаемая леди-полька.
Я родился, вырос и живу в Украине, и покидать эту страну не собираюсь. Это моя родина. А судя по Вашему флажку - Вы уже давно "дали на тапки". Вас, по-хорошему, я думаю, нужно лишать гражданства. Это мое мнение.
И на "ты" мы не переходили, и уж тем более, Вам никто права не давал оскорблять неизвестного Вам человека.
показать весь комментарий
04.03.2025 13:14 Ответить
146%
показать весь комментарий
03.03.2025 08:58 Ответить
Что 146%?
показать весь комментарий
04.03.2025 13:15 Ответить
Напіщіть будь ласка людьською мовою,бо по свинособачі не зрозуміло.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:29 Ответить
Так выучите свино-собачий, Вы же умный
показать весь комментарий
04.03.2025 13:08 Ответить
на wall street стоїть статуя вола (на згадку про жаргон інвесторів), і всі придурки туристи (і туристки) торкаються волових яєць "на щастя", так що вони блищать як гудзики в сержанта поліції

я думаю, пора встановити статую зєлєнского десь посередині Кривого Рогу

забронзовєл товаріщ
показать весь комментарий
03.03.2025 02:18 Ответить
звідки у вола яйця? віл- то кастрований бик
показать весь комментарий
03.03.2025 04:43 Ответить
віл - то снід
показать весь комментарий
03.03.2025 08:07 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2025 08:16 Ответить
+++
показать весь комментарий
03.03.2025 08:15 Ответить
добре, вношу поправку, вулиця називається не "wall street", а "byk street"
показать весь комментарий
03.03.2025 09:03 Ответить
Еге ж! Мабуть на честь найпотужнішого, колись назвали, бо вичитали у Ностордамуса, бо у США все знають на перед, бо правлять масони?
******** не має спокою, як нашим креативним 5-6 менеджерам і їх пастирю.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:39 Ответить
Теж з висячими яйцями, які всі будуть торкатися "на щастя"?
показать весь комментарий
03.03.2025 11:16 Ответить
Просто, гнида хрипата, не зарікайся, мерзота
показать весь комментарий
03.03.2025 02:20 Ответить
Українці можуть обирати кого завгодно, хоч пса Патрона у президенти, за умови що він сидить у своїй країні.
Проте представники інших країн не хочуть вести переговори з незрозуміло ким + єрмак бо :
НЕ ЇМ ВІД НАС ЩОСЬ ТРЕБА, А НАМ ВІД НИХ!

Невже це так складно.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:20 Ответить
Оце буде вибір, Зеля, Усік і пес Патрон! З цих трьох Патрон найкращій!
показать весь комментарий
03.03.2025 09:04 Ответить
це нам простим громадянам було зрозуміло що витворяє наше хамло в оральному кабінеті білого дому . а ще маркарова розуміла бо за голову схватилася --- тампакс каже нашому зельцю спочатку зупинка вогню а потім рухаємось далі бо карт у вас на руках немає а з нами є . ну ***** яким тупорилим треба бути щоб відповісти ..я не граю в карти.. давай мені гарантіі безпеки які тобі гарантіі --- третина всього озброєння це сша а тепер після твого бикування не буде ні зброі ні фін. підтримки --- і після оцього позору якісь недоумки чешуть язиками що у нашого фофи 70% рейтинг . а чому не 87% як у ************* лукашенка
показать весь комментарий
03.03.2025 10:10 Ответить
Так це ж так задумано!!! За планом ху#ла та олігархів, на яких хрипатий і працює+ кеш на війні вимиває!!!
показать весь комментарий
03.03.2025 10:19 Ответить
Український народ воює не за Зеленського, а за свободу і нелалежність. Навіть якщо поміняти преза, ця ціль не зміниться.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:21 Ответить
Буде кращій президент і верховний головнокомандувач, який не буде мати оманських договорняків з пуйлом...і переможе.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:35 Ответить
Ви впевнені що мудрий нарід вибере кращого?
показать весь комментарий
03.03.2025 05:46 Ответить
Нарід ******** дивитися "тевелізора", як там покажуть, так і зроблять
показать весь комментарий
03.03.2025 09:50 Ответить
Отож бо.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:55 Ответить
Залежно від того як проведуть вибори. Якщо за діючою маніпуляційною виборчою системою, налаштованою на вибір представників злочинного олігархату і ворожого кремля, то звісно, що нічого не зміниться.
Якщо дійсно надати народу право на вибір, тоді можна буде обрати проукраїнського президента.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:22 Ответить
Незрозумів, у народу право вибору ніхто не забирав. Можна як хочеш і за кого хочеш голосувати. Правда що голосує той нарід як під наркотою чи гіпнозом, так то ж вже інша тема.
показать весь комментарий
03.03.2025 13:59 Ответить
Хіба що у твоїй уяві
показать весь комментарий
03.03.2025 14:49 Ответить
Народ воює, то так.
Але підписи під документами(обов'язковими до виконання), ставлять конкретні особи, і на той момент народ не зможе на це вплинути зовсім, ніяк.
показать весь комментарий
03.03.2025 05:52 Ответить
Куля і добре слово роблять чудеса!
показать весь комментарий
03.03.2025 07:58 Ответить
В даному контексті це не спрацює. доступним буде тільки один варіант, втертися.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:52 Ответить
молодець
показать весь комментарий
03.03.2025 02:23 Ответить
Шкода що ніхто нешепче на вух всі смертні
показать весь комментарий
03.03.2025 02:29 Ответить
Якщо з зе щось недай боже станеться то виконувати обовяки президента стане жирний кнур Стефанчук, а це ще гірше за зе! бо викликає огиду і відразу на підсвідомому рівні вже одним своїм виглядом...
показать весь комментарий
03.03.2025 02:33 Ответить
І кого може висунути новим спікером(не слабака і не пішака) непідкупна трускавецька академія?
показать весь комментарий
03.03.2025 05:44 Ответить
Коля Тищенко!
показать весь комментарий
03.03.2025 07:58 Ответить
Хiба що....
показать весь комментарий
03.03.2025 08:19 Ответить
Безкутну Мар'яну!
показать весь комментарий
03.03.2025 08:08 Ответить
Арехамія!
показать весь комментарий
03.03.2025 09:42 Ответить
Депутата ВР і бойового полковника ССО кіборга Романа Костенка.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:36 Ответить
Ви оце серйозно, непідкупна трускавецька академія висуне Романа Костенка?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:06 Ответить
Ті йолопи звичайно не висунуть.
Але згадаймо 2014рік.
Тоді ригівська ВР після Рибака з переляку від Майдану обрала Турчинова.
Майдан зараз під час війни не варіант.
Потрібно шукати інші варіанти для переляку тих йолопів з моно-більшості.
І насамперед Зєлю повинна спіткати доля Яника...
показать весь комментарий
03.03.2025 14:48 Ответить
На бойко? Бо бiльшисть в ВР не проукраiнськi сили...😠 Потрiбна повна перезагрузка влади!
показать весь комментарий
03.03.2025 08:17 Ответить
Ой, как трудно вытащить клеща из тела, но всё-же удается. А в Верховной раде не все антиукраинцы. Слава Богу есть партия ЕС.
показать весь комментарий
03.03.2025 08:26 Ответить
Згодна, але "бiльшисть" ВР не дасть лавенствувати.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:10 Ответить
Главенствувати ЕС. Що партiя зараз може, хто ix слухае?!
показать весь комментарий
03.03.2025 09:12 Ответить
Сумніваюся, вони там всі антиукраїнські
показать весь комментарий
03.03.2025 11:24 Ответить
Це не так просто, як здається. В парламенті зелена монобільшість
показать весь комментарий
03.03.2025 08:21 Ответить
Плюс кацапська ОПЗЖ, котра офіційно давно заборонена.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:45 Ответить
Вони всі це Зеленський. Навіть Порошенко - це зараз Зеленський
показать весь комментарий
03.03.2025 10:06 Ответить
А чому не за хабар у 1 трильйон $? ***** собі, перзидент сам визначає умови за яких піде. А конституція, закони і розділення гілок влади на цій теріторії взагалі існує чи це бантустан остаточно?
Терорист довбаний, Зенладен.
показать весь комментарий
03.03.2025 02:54 Ответить
Парламент узурпаторів вирішив, що вибори президента не проводяться а Зеленський - легітимний. Жодного питання до Порошенка і Тимошенко я не бачу. Щось питати у слуг урода, голоса і опзжопи - то себе не поважати
показать весь комментарий
03.03.2025 10:08 Ответить
Той кремлівський виплядок охренів остаточно. Не соромиться уже заявляти про свою узурпацію влади публічно.
Він давно показав, що Конституція для нього ніщо, він нею підтерся.
Не здивуюсь якщо його настигне доля Каддафі, Асада чи Чаушеску
показать весь комментарий
03.03.2025 11:32 Ответить
Рашка это страна Маньяк. Нам предлагают сложить оружие и идти мирится с Маньяком заверяя нас честным - причестным словом что Маньяк нас больше никогда не нападет? Да идите вы нахер. Ми с этим психопатом живём по соседству и никто не знает лучше нас что из себя представляет Рашка. Эту мразь нужно всегда держать на мушке
показать весь комментарий
03.03.2025 03:11 Ответить
Є один інструмент, який гарантував би нам ненапад рашки, і Трамп його нам пропонує. Просто треба трошки ширше дивитися на речі. За угодою про корисні копалини, в Україну мали б зайти американські матеріальні ресурси,. Ніколи в житті путін не дозволить собі атакувати ці ресурси. За подібним принципом давно живуть позаблокові офшорні країни - там де є гроші "великих світу цього", там є і безпека.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:06 Ответить
Довбню, спочатку потрібно щоб агресор повернув захоплені території, і тільки потім ними розпоряджатися
показать весь комментарий
03.03.2025 11:34 Ответить
Йди повертай.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:39 Ответить
Ну і як ти пропонуєш їх повернути, інтелектуале?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:50 Ответить
Силою звісно, як ще. Ситуація у ворога на фронті зараз плачевна. Цим потрібно користатися, а не давати йому фору за блеянням прокремлівських агітаторів
показать весь комментарий
03.03.2025 13:05 Ответить
Така "плачевна", що орки в 5 км від Дніпропетровської області вже, а Курський плацдарм звузився майже в тричі за період з серпня 2024 року?
показать весь комментарий
03.03.2025 15:20 Ответить
Це взагалі не показник досягнень за 3 роки війни. Німці свого часу всю Європу захопили за короткий період часу при набагато менших ресурсах ніж у твоїх лаптєногіх
показать весь комментарий
03.03.2025 15:38 Ответить
По-перше вони не мої. По-друге, недоречно порівнювати масштаби та хід війни у 1941 році і зараз.
Зовсім інші технології, розвідка і військові методи. А відсутність явних контрнаступальних успіхів у ЗСУ ще після успішної Херсонської операції (кінець 2022 року) говорить лише про те, що воєнна ініціатива за кацапами і вже тривалий час. Як і той факт, що кацапи поповнюють свої втрати лише з допомогою рекрутингу і азіатськими найманців, а ми гребемо вже всі підряд з вулиць...
показать весь комментарий
03.03.2025 16:11 Ответить
Не розповідай своїх безумних фантазій.
Кацапи уже здулися, цим потрібно користатися, а не давати їм фору для відновлення сил і нового нападу.
В Україні майже вся армія сидить у тилу, воюють лише не більше 80тис. військових на передку. Така ж мільйонна армія туніядців силовиків на бюджетному утриманні взагалі не мобілізована на захист країни.
Всі воєнні успіхи окупантів пов'язані лише зі зрадою воєнного і політичного керівництва України. Навіть це не привід віддавати ворогу всі окуповані території, добровільно натягати на себе московські кайдани, як ви тут закликаєте.
показать весь комментарий
03.03.2025 16:44 Ответить
Чоловіче, бачу вам з Гамерики таки "видніше", що відбувається тут в Україні з війною, аніж нам всередині цього всього. Ви говорите фразами із 2023 року, коли дійсно тоді у нас ще була велика тилова армія, а на "передку" були близько 250 тисяч добре навчених, вмотивованих вояк.
Але ситуація з тих пір дуже змінилася, більшість блатних тиловиків вже давно списалися "по здоров'ю" або оформили собі догляд за "хворими" родичами за кругленькі суми. Дуже добре це знаю, бо в моєму оточенні такі випадки непоодинокі. А ті тилові воїни, які не мали такого "блату" чи грошей, вже давно переведені в піхоту на Курщині чи під Покровськом - при чому часто з ППО, з медичних частин, з інженерних військ... В бригадах великий некомплект зараз, дірки на фронті затикаються поспіхом набраними бусифікованими "маргіналами" з вулиць, без особливих навчань - тиждень на полігоні, і в піхоту. Ситуація з кадровим недобором в армії погіршується ледь не кожного місяця... Гайки в країні закручені вже так, що чоловікам без броні чи відстрочки навіть вийти на роботу чи за хлібом у магазин вельми ризиковано - можна опинитись на полігоні навіть без речей і документів.
показать весь комментарий
03.03.2025 22:35 Ответить
Твої поодинокі випадки не означає, що вся тилова більш як мільйонна армія "списалася" по догляду за "хворими". У бюджеті грошей не вистачить на їхнє утримання. Схеми Крупів поламали, уже так легко не працюють. Крім тилової армії є ще професійна мільйонна спецоблікована. За них ще ніхто не брався і не ставив до війська.
Щодо орків, на читай і просвітляйся і не неси більше своєї капітулянської маячні.
https://censor.net/ua/news/3538997/aktyvnist-rosiyiskoyi-armiyi-znyzylasya-za-pershi-dni-bereznya

https://censor.net/ua/videonews/3539020/viktoriya-roschyna-zaznala-jorstkyh-katuvan-u-poloni-rf-slidstvo-info
Якщо Краснов з подачі України, через підписання будь-яких домовленостей з тією кацапською звіриною і воєнними злочинцями, зніме з них санкції, потім ще й приєднається Європа, то Україні від тої мразоти буде не відбитися. А це вважай нові сотні років кацапського рабства.
https://censor.net/ua/news/3539028/sanktsiyi-proty-rosiyi-mojut-poslabyty-ssha
показать весь комментарий
04.03.2025 02:41 Ответить
100%!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:33 Ответить
Так Трампон прав оказывается,когда назвал Зелупу диктатором.Нарику рейтинги от Милованова крышу снесли напрочь,уверовал в свою неповторимось.******* стадо зебилов.
показать весь комментарий
03.03.2025 03:11 Ответить
В том что Украина не может провести выборы, виноват исключительно *****. Пусть собака войну останавливает и даст Украине спокойно провести Выборы. И передайте Венсу, Трампу и Венсу пусть меньше читают комментарии российских ботов в Твиттере которые пишут от имени украинцев
показать весь комментарий
03.03.2025 03:14 Ответить
А если не остановит, то что?)
Продолжишь строчить гневные комменты, или наконец пойдешь в ТЦК?
показать весь комментарий
03.03.2025 04:21 Ответить
А блазень, який війну розпочати своєму кумиру путіну допоміг, не при чому? Винний "ісключитєльно" путін? А "підготовка" гнидою хрипатою країни до війни, яка по факту виявилася запрошенням до вторгнення, не враховується?
показать весь комментарий
03.03.2025 07:03 Ответить
Так, "ісключитєльно" ху?ло винне. Міжнародне право не дозволяє напад на будь-яку країну з метою анексії територій - незалежно від стану її обороноздатності. Навіть якщо в нас взагалі нема армії - все одно не має права нападати та анексувати.
показать весь комментарий
03.03.2025 08:12 Ответить
А якщо баришня (країна) сама "лягли і просють"?
показать весь комментарий
03.03.2025 09:45 Ответить
А що з цього приводу каже Статут ООН та решта Міжнародного права? Можливо, вони дадуть кращу відповідь на це питання? Бо я - таке собі джерело у цій сфері.
показать весь комментарий
03.03.2025 09:52 Ответить
Дозволяють і називають це "добровільним об'єднанням" (Німеччина, В'єтнам).
показать весь комментарий
03.03.2025 09:59 Ответить
То ми кажемо про добровольне об'єднання чи про яке? Наведіть ознаки добровільного об'єднання.
показать весь комментарий
03.03.2025 10:03 Ответить
Подібно до того, як наприкінці 19-го сторіччя емпіріокритики мали всі підстави заявити, що "матерія зникла", зараз є всі підстави заявити, що "міжнародне право зникло". Тому дискусія на тему "де закінчується анексія і починається добровільність" є беззмістовною 😢...
показать весь комментарий
03.03.2025 10:24 Ответить
вибачте, не цікавить Ваше особисте ставлення до міжнародного права. Ви як *******, важкий підліток, який заявляє, що йому плювати на мусорів та він буде робіти що хоче. Це взагалі не до мене. Гарного дня!
показать весь комментарий
03.03.2025 10:44 Ответить
Стісняюсь спитать: а наприкінці "ніщивного" коментаря побажання "гарного дня" - це такий засіб продемонструвати свою зверхність, принизити співрозмовника? "Добити остаточно"?
показать весь комментарий
03.03.2025 14:02 Ответить
Ніт, то таке побажання, стисле резюме до дискусії: не можу Вам довести чи треба дотримуватися міжнародного права, а може ні, бо нема його? Знаю, про це зараз охоче дискутують скрізь, на жаль не моя тема.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:13 Ответить
А, тоді ясно! А я все на те створіння, яке зайняло місце президента та замість зміцнення обороноздатності країни підробляло міністром інфраструктури у Єрмака. Що значить, що я не юрист дипломований, як випускник академії Маслякова! Усі ж знають, що якщо десь щось записане у ООН, то то вже все, ніякий путін ні в жисть того не порушить! А найвеличніший це знав, тому так країну до війни й готував! Сам то він ніколи в житті жодного закону не порушив, жодної Конституції не розтоптав, тому йому й в голову не могло прийти, що хтось на таке здатний, тим більше, його кумир путін. Ні, він, як людина дуже ерудована і освічена, знав, що царьок мокшанський ще у 2007 році у Мюнхені казав про Україну, знав, звичайно, й про Грузію 2008, та за клопотами якось про це забув.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:42 Ответить
А я сказав, що не порушив?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:57 Ответить
Де в Конституції України написано что Украина не может провести выборы Президента. Вже й рейтинг намалювали 146%, а сцикотно.
показать весь комментарий
03.03.2025 08:26 Ответить
Де таке написано в Конституції? Процитуй
показать весь комментарий
03.03.2025 10:10 Ответить
Ще раз перечитайте, людина про інше пише
показать весь комментарий
03.03.2025 12:41 Ответить
Страница 1 из 3