8173 посетителя онлайн

ЦИК Румынии отклонила кандидатуру Джорджеску на президентских выборах

ЦИК Румынии отклонила кандидатуру Джорджеску на президентских выборах

В Румынии Центральная избирательная комиссия отклонила кандидатуру в президенты ультраправого пророссийского политика Келина Джорджеску.

Об этом пишет издание Digi24, информирует Цензор.НЕТ.

Отмечается, что ЦИК отклонила кандидатуру Джорджеску из-за проблем с документами. Политик подал неподписанное обращение с объяснением о разнице в доходах в его декларации.

У Джорджеску есть 24 часа для подачи апелляции в Конституционный суд страны. В свою очередь суд будет иметь 48 часов на принятие решения относительно политика. И только после этого ЦИК должен снова обработать заявку Джорджеску на участие в выборах.

Выборы в Румынии

Напомним, 24 ноября 2024 года в Румынии состоялся первый тур президентских выборов. В бюллетене было 14 кандидатов.

Во второй тур, который пройдет 8 декабря, вышли Келин Джорджеску (22,95%) и Елена Ласкони (19,17%).

Высший Совет безопасности страны сообщил, что Румыния была мишенью "агрессивных гибридных российских атак" во время президентских выборов в стране.

Конституционный суд отменил результаты первого тура президентских выборов в Румынии.

Топ комментарии
+39
показать весь комментарий
09.03.2025 21:02 Ответить
+15
Вітаємо НАРОД Румунії з наявністю всіх клепок.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:04 Ответить
+13
Ні то ж все Порошенко винен. А "мудрий нарід" ну зовсім ні при чому... А мав ж його до тями привести, а він бач, в демократію бавився... То ж він мав в суд подавати, а нарід то таке, хіба ж наявність мозку то обов`язкова опція...
показать весь комментарий
09.03.2025 21:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
09.03.2025 21:02 Ответить
Молодці румуни.Нехай подає п.дор в суди.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:09 Ответить
Безвідповідальність Порошенка, який не розігнав в 2019р. антиукраїнський Охлократичний Бунт, дозволила Зеленському "розстріляти" потім Верховну Раду Майдану та реінкарнувати Портнова, який приїхав в Україну з ревізією національної ідеї.

Для ліквідації вою та скавчання зграї собак, які поховались в будах (кабінках для голосування), не потрібно було навіть стріляти вгору, а достатньо було подати позов до Верховного Суду на телеканал 1+1 за поширення завідомо неправдивої інформації про його брата, яка суттєво вплинула на результат виборів. Також канал потрібно було притягнути до відповідальності за заклики до насильницького повалення Конституційного Ладу у серіалі "Слуга народа", де Зеленський-Голобородько розстрілює власноручно парламент.

Проте російське прислів'я: "Своя рубашка бліже к тєлу" не дозволила Порошенку зробити такий правовий мудрий вчинок, бо існував ризик втрати ним українських та офшорних статків, які в разі невдачі придушення електорального антиукраїнського заколоту могли бути конфіскованими. Це був варіант А.

Варіант Б полягав у тому, що фракція Порошенка у парламенті влітку 2019р. не подала позов до Конституційного Суду про незаконність призначених Зеленським дострокових парламентських виборів. Це зробили тільки фронтовики Парубія-Яценюка і єдина українка у фракції "Солідарність" Геращенко, яка дісталась Порошенку у спадок від Ющенка.

Порошенко тоді ганебно зрадив своїх виборців та вустами кишенькової Ірини Луценко з трибуни Верховної Ради погодився з повзучим Конституційним Переворотом. Бо в разі звернення Порошенка до Конституційного Суду представники Порошенка у ньому визнали б більшістю парламентські вибори незаконними, а проти Зеленського можна було почати процедуру імпічменту тодішньою правомочною Верховною Радою.

Заради того, щоб протягнути в парламент мізерну фракцію з 29 депутатів, які з жовтою піною на синіх губах відробляють своє місце в його герасимо-южанінському списку, Зрадник пожертвував інтересами України та Демократії, розтоптаної ЗЕленим москворотим охлократичним натовпом.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:12 Ответить
Ні то ж все Порошенко винен. А "мудрий нарід" ну зовсім ні при чому... А мав ж його до тями привести, а він бач, в демократію бавився... То ж він мав в суд подавати, а нарід то таке, хіба ж наявність мозку то обов`язкова опція...
показать весь комментарий
09.03.2025 21:21 Ответить
Так, він мав подавати, щоб захистити Україну від охлократичного стада.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:24 Ответить
А ти, курва, не мав?! Ти чому не подав?
Ну чому той охлос в нас такий тупий? От чому ти за ту зелену мерзоту голосував. Порошенко винен?
показать весь комментарий
09.03.2025 21:27 Ответить
Ти займаєшся приписуванням мені неіснуючих гріхів, бо в тебе немає аргументів.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:29 Ответить
В тебе один гріх - твоя тупість. Звідси і все решта.
Докази? Так ти сам то демонструєш...
показать весь комментарий
10.03.2025 08:28 Ответить
Хочу нагадати , що саме через висування фофіка Порошенко вдалось обійти Тимошенко по рейтингах ... Бо до 07.01.2019 Петро завжди (з десь так з середини 2017 року) поступав у рейтингах 4-6% в першому турі , і 10-15% - у другому . А Гріценко й усі 20% -- єдине , що Гріценко не мав шанси пройти у другий тур ... Але десь так в вересні 2018 року Петро опинився на 6 місті по рейтингах . Й тільки Фофіку вдалось посунути Юлю, Толю й Олега Ляшка й тільки через те Пєтя потрапив у другий тур відірвавшись від Юлі на статистичну похибку й це при тому, що у Йулллі "нове обличччя" відібрало по різних оцінках десь так 5-7% . Інша справа , що й Пєтя й Юля мали антирейтинг в рази більший за їх рейтинги .... Й це теж не крайщий варіант , але невіглас головнокомандуючий це взгагалі - катастрофа ...
показать весь комментарий
09.03.2025 21:33 Ответить
В чому і є небезпека виборів тепер. Бо Зеленського, Залужного і Порошенка дуже ймовірно обійде висуванець кремля, який приміром пообіцяє розпустити ТЦК.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:36 Ответить
Не робить з українців повних бовдурів ... В Україні не існує таких діячив , які знікуди з"являться й щось там наобіцяють й народ на їх поведеться ... Той же ж фофік перед тим як висуватися завоювова авторитет у домогосподарок ... Бо зовнє він з лайном змішував усіх й ніхто його не міг тоді звинуватити у сімпатіях до кремля , або ібуковича . Бо останній був його образі найбільш тупий й жорстокий .
Тут требо довіра й репутація будь де ... Й справа не в ідіотських ТЦК ... Вони збирають м"ясо . І жодна успішно воююча країна такого "щасття" не має , що була зацікавленність не в бійцях , а м"ясі . Справа в законах , якщо закон буде про резервистську службу й підготовку резервних частин . Про обмеженню по кожному роду військ мінімального терміну підготовки . Коли штаби частин на нулі випрацюють документ , який забов"яже поповнення мати певні навички перед тим як прибути у частину . В очевидь , що зараз підготувати людину для того, що він не загинив у перший день може лише людина на нулю, або відкомандерованні від частини офіцери й сержанти ... Ніхто нічого не зможе наобіціти , бо воно до першого туру не доживе с такими обіцянками ...

Почуйте уважно . В Україні в 3 рази меньше населення за ворога . Й українці не мають розглядатися як м"ясо . Навіть з таких прагматичиних причин без усякого пафосу про цінності . Але ж ТЦК ніхто не підмінить якщо не буде більш ефективної системи реккуртингу .
показать весь комментарий
09.03.2025 21:58 Ответить
Як це не існує діячів знікуди яких обирають? Чи був пан Зеленський хоч якимось політиком перед тим як його обрали? Хіба це не знікуди?
показать весь комментарий
09.03.2025 23:29 Ответить
Я навмистно казав про ДІЯЧИВ , а не політиків ... Професійних політиків в Україні й тим більш в ВР - пальців однієх руки вистачить . ТОБТО "ньс мейкерів" . А що Трамп був політиком колись до 2015 року - він й республіканцем не був -- це сутто випадкова людина у "слонів" й половина вже усвідомлює, що воно руйнує їх рідну партію .
Це не українське "ноухау" . Той же Олівер Кромвель спочатку пиво варив , а точнійше - Еїл ...
А Робіспьер був юристом . А Толеран - був священиком ! Головне довіра до певного ньюс-мейкера ...
Професійні політики частково штучно , частково дуже справедливо заслужили недовіру виборця . Причому частково відносисться до абсолютно усіх з першого ряду : Пєтя, Юля, ВАЮ , Гріценко ... Жодний не має право на другу спробу . Бо загралися з країною , влаштували собачі бої з повним ковшиком бруду й звинувачені в зраді -- хоча жодного зрадника там нема . Як й педофілки там нема , як й братовбивці . Скільки енергії й грошів пійшло на ці ефіри , канали
показать весь комментарий
10.03.2025 01:52 Ответить
Тим більш , що про вибори Рада голосує й ніхто з депутатів не піде на пряме порушення Конситуції , бо міжнародни договори мають більший пріоритет за закони й постанови ВР . Або укази презідента . Але Конституція України має йще більший (найшисший) пріорітет ...
показать весь комментарий
09.03.2025 22:02 Ответить
Маск у своєму Х зараз скомпелює ювідено с мальчікамі в трусиках-бьдо 2млн протестів на вулицях Бухаресту. Венс приїде підтримати .
показать весь комментарий
09.03.2025 22:16 Ответить
Вітаємо НАРОД Румунії з наявністю всіх клепок.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:04 Ответить
Ну на счет "народа" вы погорячились... По всем опросам, именно этот кандидат является фаворитом на выборах.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:12 Ответить
були порушення
показать весь комментарий
09.03.2025 21:14 Ответить
Это румынский Орбан, за ним стоят трамписты, Муск, Вэнс, и вся банда рыжего
показать весь комментарий
09.03.2025 21:48 Ответить
Але, якщо подивитись правді у вічі, рівень життя в проросійських Угорщині та Словаччині набагато вищий, ніж в Румунії. Румунія найбідніша країна ЄС.
показать весь комментарий
09.03.2025 22:09 Ответить
Є різниця у роках перебування у складі ЄС в цих країнах.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:32 Ответить
Тобто, американські печеньки?
показать весь комментарий
09.03.2025 23:31 Ответить
Отут аплодую. Стоячи.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:04 Ответить
Дуже схожий на Нітаньяху
показать весь комментарий
09.03.2025 21:06 Ответить
тебе не бачив, але ти схожий на недоумка...
показать весь комментарий
09.03.2025 21:28 Ответить
Ну то в Росii не можна не допускати кандидадитiв. А от в Румунii - можна. ЭТА ДРУГОЕ
показать весь комментарий
09.03.2025 21:06 Ответить
Именно так. В рашке диктатура, которая не хочет смены власти, поэтому мочит оппозицию. В Румынии демократия, которая хочет защитить себя и не хочет кацапского кандидата и цирка, такого как сейчас в США.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:23 Ответить
Тобто, дії однакові, абсолютно далекі від демократії. Причини просто різні вигадані.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:59 Ответить
Действия одинаковы. Причины и цели разные. Причины не придуманы. В рашке - защита диктатуры. В Румынии - защита демократического строя, независимости и т.д..
показать весь комментарий
09.03.2025 23:08 Ответить
Усувати невигідного владі кандидата, за якого, тим більше, проголосувала більшість народу - це демократія? Що, тут теж владі народ неправильний попався? Ще раз: демократія є демократія. І будь-які її порушення - це диктатура і совок. Яку б причину ти не висмоктав з пальця.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:14 Ответить
Не невыгодного, а кандидата, в пользу которого были задействованы информационные технологии рашки. Или, цитирую: "Румыния стала мишенью агрессивных российских гибридных атак".

То, что ты, кацапский бот, а также подобные тебе, вроде этой: Svitlana, агитируют за этого "кандидата", только подтверждают правоту и обоснованность действий румынских властей.
Давить вас нужно, ублюдков, на ранних подступах. Будь я здесь модером, я бы банил вас нещадно без всякого снисхождения. Либеральничанье с вами оплачивается потом кровью и жизнями ни в чём не повинных людей.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:34 Ответить
Які інформаційні технології? Конкретно. І цікаво, чому такі тварюки, як ти, ще критикують совок, якщо самі ж мріють його побудувати в своїй країні. Саме сталін та пуйло і є твоїми кумирами та взірцями, ти хочеш побудувати таку ж диктатуру, як побудували вони.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:45 Ответить
https://www.romania-insider.com/romania-csat-cyberattack-tiktok-presidential-elections-nov-2024 Читай кацебот.

Сталинист здесь ты, даже в этой теме ты его, убийцу миллионов, нахваливаешь, сравнивая с Зеленским.
показать весь комментарий
10.03.2025 00:01 Ответить
Що читати? Що кілька дописів в тік-току визначили вибір половини населення країни? То, може, просто в тій країні не все так добре? Я був в Румунії. Дуже красива країна, привітне населення. Але бідна. Навіть, дуже бідна, якщо за європейськими мірками.
показать весь комментарий
10.03.2025 00:08 Ответить
Да понял я, что тебе боту "хоть ссы в глаза".
показать весь комментарий
10.03.2025 10:26 Ответить
Фєдя. Його не усували. Якщо в нього дебіли юрконсультанти, то чому не попередили його про можливі складнощі.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:34 Ответить
Політик подав непідписане звернення з поясненням про різницю у доходах у його декларації.

Ким не підписане? Хіба не можна було те звернення повернути для підпису і знов прийняти? І чи є за румунським законодавством це причиною для зняття кадидатури?
показать весь комментарий
09.03.2025 23:51 Ответить
Мабуть є. Але якщо вам це дійсно цікаво, то зверніться до румунського законодавчого органу для висвітлення цієї ситуації особисто для вас.
показать весь комментарий
10.03.2025 00:02 Ответить
Порушення процедури реєстрації ... неправдиві дані, помилки... то ж таке, яка херня... В нас так, в нас кандидат не володіє державною мовою, а зареєстрували. А чому ні. Не мішайте, він вчиться.
Вже 6 рокі удобище вчиться, і що? так ж па-пріколу!
показать весь комментарий
09.03.2025 21:25 Ответить
розумний народ Румуни , завтра сварю собі мамалигу
показать весь комментарий
09.03.2025 21:07 Ответить
Румуни якраз його підтримують. Просто дехто владу не хоче втрачати...
показать весь комментарий
09.03.2025 21:15 Ответить
у нього були порушення
показать весь комментарий
09.03.2025 21:18 Ответить
Один мудрий народ вже обирав. Краще кацапську сволоту придушити ще до того як вона прийде до влади.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:22 Ответить
Для кого краще?
показать весь комментарий
09.03.2025 22:24 Ответить
Файно
показать весь комментарий
09.03.2025 21:07 Ответить
Румуни у певних випадках слідують не формальним правовим нормам, а "революційній доцільності" (хто не вірить - подружжя Чаушеску підтвердить).
показать весь комментарий
09.03.2025 21:08 Ответить
у нього були порушення ,все правильно вони роблять
показать весь комментарий
09.03.2025 21:12 Ответить
Мабуть, за правовими нормами, там народ теж джерело влади.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:16 Ответить
Сподіваюсь
показать весь комментарий
09.03.2025 21:45 Ответить
Так народ вже ж його обирав.
показать весь комментарий
09.03.2025 22:00 Ответить
Хоч якась хороша новина...
показать весь комментарий
09.03.2025 21:11 Ответить
хоч на вечір добра новина.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:14 Ответить
тепер будешь спати спокійно.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:18 Ответить
По ньому Чаушеску зачекався! Типовий агент прутіна, за гроші і рідню свою продасть, а Румунію, і подавно!
показать весь комментарий
09.03.2025 21:16 Ответить
Він вважав себе великим президентом, був юристом за освітою, боровся з Джо Байденом, переслідував політичних опонентів, був прихильником зближення із РФ, розвалив економіку країни.
Зрештою його повісили.
Це я про Саддама Хуссейна, а ви про кого подумали?

Ігор Круглій
показать весь комментарий
09.03.2025 21:41 Ответить
показать весь комментарий
09.03.2025 21:57 Ответить
сталін, який би він не був, поставив країну на військові рейки, відправив своїх дітей на фронт і переміг. При ньому в прифронтових містах копали окопи і будували бліндажі і дзоти, а не садили клумби і перекладали бордюри на тротуарах. Зеленому невігласу до сталіна, як до Пекіну рачки.
показать весь комментарий
09.03.2025 22:54 Ответить
Ти вже наостогид своєю проросійською риторикою. Згинь, падлюко!
показать весь комментарий
09.03.2025 23:36 Ответить
Я в Румунії бував і маю враження, що то країна притомна. Сподіваюся, вони це підтвердять.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:45 Ответить
Якщо ось це там користується неабияким попитом і має всі шанси на перемогу, то дуже сильно сумніваюсь у притомності.
показать весь комментарий
17.03.2025 12:05 Ответить
Подивимося, чиє буде зверху.

В усякому разі, українці після 2019 року втратили моральне право засуджувати будь-чий вибір.
показать весь комментарий
17.03.2025 12:36 Ответить
Це залежить вже від румунському істеблішменту, який поки що демонструє небачену для ********* Заходу жорсткість та адекватність позиції захисту демократії в країні.
Але і у них є межа. Десь тут в коментарях була новина, що замість забаненого Джорджеску вже висунули нового ультраправого, при чому праві кандидати там діють злагоджено і самовіддано, явно керуючись з одного всім відомого центру.
В таких умовах, коли вибір все одно буде робити народ, а у російсько-фашистської гідри голови відростають швидше, ніж їх відрубують, майбутнє виглядає, м'яко кажучи, похмуро.
Навіть якщо відіб'ють якимось дивом цю атаку, наступний постріл вже буде точно в ціль. Як з Трампом. Так, його не переобрали на другий термін, але після чотирьох років паузи, використовуючи накопичене невдоволення діями уряду демократів, він тріумфально повернувся до Білого дому.
показать весь комментарий
17.03.2025 13:28 Ответить
Я все-таки на румунів покладаю надію. Думаю, довбанутих там не більше, ніж третина. Дві третини притомних. Правда, вже років із сім я там не бував.…

Що ж до Гамерики, то з нею все погано. Вибір народу відповідає рівневі самого народу. Дві традиційні політичні партії заскніли й не спроможні навіть на висунення привабливих кандидатів.

У Трамповій команді публіка така ж точно безпорадна, як і сам Трамп.

Думаю, з того боку ще багато дурощів почуємо й побачимо.
показать весь комментарий
17.03.2025 16:48 Ответить
На вибори якраз довбануті та пенсіонери найактивніше ходять.
Адекватних легко погасити, як в США за схемою "немає гідних кандидатів, тому ігноруй вибори".
Одна вже широка підтримка подібних партій засмучує.
Ну є ж приклад України, США тих же. Ну дивіться на дурнів та не робіть як вони, видно вже, що з цього виходить.
Ні.
Після "Мегалополісу" склалось у мене враження, що Америка сама від себе втомилась. Щось дуже добре їм пасує антураж пізньої Римської імперії.
показать весь комментарий
17.03.2025 17:04 Ответить
Те саме повинна була зробити колишня влада з проросійським кандидатом,виконавцем ролі президента-терориста в серіалі "сн".
Серіал,який ще і допустили на території країни,в якому маньяк-терорист губить сотні укр.громадян на фоні держ.прапорів.
Однієї тої причини вже було достатньо.
показать весь комментарий
09.03.2025 21:52 Ответить
100 %
Куди дивились всі посадові особи?? А.
Сбу та СЗР. ЦВК. конституційний суд ( він затверджує кандидата під час інавгурації, наче б то нема перешкод бути на посаді прецедента...
Купа людей не зробили свою роботу - маємо держпереворот і захоплення влади хазаро-касапами
показать весь комментарий
09.03.2025 22:03 Ответить
Бачите!!
Як люди а не тупі бюрократи!!
Бережуть свою Батьківщину!!
А у нас коли не будь буде розбір польотів усіх причетних до політичного держперевороту і ІПСО 2019 ?
Хто сь же висував кандидатури, хтось реєстрував і дозволяв. Хтось погоджувався і підписував парірці, знаючи що гавнобородько не може брати політичну участь, так як роками жив на московщині!
показать весь комментарий
09.03.2025 22:00 Ответить
Джоржеску открыто нарушал законы Румынии призывая к агрессивной войне против Украины и развивал межнациональную рознь. ЦВК все правильно сделала и сделала ПО ЗАКОНУ! Джоржеску нужна турьма
показать весь комментарий
09.03.2025 22:06 Ответить
Доречі до нашої цвк є питання по 19 року , були порушення на які "закривалися очі" , війна не спише , є діячі то виїхав з України так от їх потрібно буде екстадувати а ті що тут судити після ретельного розслідування
показать весь комментарий
09.03.2025 22:09 Ответить
Деколи демократія приносить більше шкоди ніж користі.
Потрібно було лиш Ющенку не допустити до виборів Януковича, а Порошенку не допустити до виборів Зеленського.
На ''мудрість'' народу сподівання мізерні.
На сьогодні ситуація така, що врятувати Україну може лише Військова хунта.
показать весь комментарий
09.03.2025 22:36 Ответить
Навіщо тоді взагалі вибори? Може, повернемось назад, в совок? Чи взагалі в імперію? Хай царі самі призначають собі наступників.
показать весь комментарий
09.03.2025 22:58 Ответить
Для фьодора фьодорова існують лише москальські квазі традиції.
В Українських традиціях трохи інакше.
Влада Великого Війська Запорізького - військова хунта.
Часи Гетьманщини - військова хунта.
Хододно-Ярська республіка - військова хунта.
Локотська республіка - військова хунта.
...і так далі - і так далі....
Право вибору в ті часи мали лише ті хто воював - а не весь ''мудрий'' народ, влада не передавалась у спадок, козаки-воїни могли зняти будь-якого Гетьмана і обрати іншого.
Це і була Козацька Військова Демократія.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:21 Ответить
Твої слова: "Потрібно було лиш Ющенку не допустити до виборів Януковича"

В часи гетьманщини теж не допускали неугодних кандидатів? І яка ж це демократія, якщо обирати владу має право лише невелика частина населення? Це той самий совок. Там теж обмежена частина населення - ЦК партії, вибирала правителя всієї країни - генсека. Вся опозиція теж придушувалась і нікуди не допускалась. То ти вже визначся, що ми будуємо: демократичну країну чи махровий совок.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:39 Ответить
''Дякуючи'' загальновиборчому праву, починаючи з 1990року, Український ''мудрий'' народ в переважній більшості випадків приводив до влади махровий про-москальський совок - Кравчук, Кучма, Янукович, Зеленський, з депутатським корпусом ВР ситуація ще гірша - від комуністичної більшості до до більшості слуг Зеленського.

Партія Гітлера в Німеччині прийшла до влади завдяки демократичним загальнонародним виборам.

Диктатор Лукашенко в Білорусі перший раз став президентом на чесних загальнонародних виборах.

**** в ********** перший раз став президентом теж на загальнонародних демократичних виборах.

Бідзіна Іванішвілі захопив владу в Сакартвело теж на загальнонародних демократичних виборах.

Свіжий приклад - США.

Під час усіх воєн, які вела Україна за останні декілька століть успіх в Українців був лише тоді, коли при владі були ВОЇНИ.

Можете скільки завгодно критикувати теперішнє волюнтариське рішення Румунської влади, але саме воно вберегло Румунію від дурості ''мудрого'' народу.
показать весь комментарий
10.03.2025 00:46 Ответить
Ще раз: ти пропонуєш будувати в Україні тоталітарний совок, як твої кумири сталін і куйло? Купка населення призначає президента, який подобається саме їм? Ти повний ідіот? Ти хоч розумієш, що з такої країни розбіжаться всі адекватні? Який успіх? Які воїни? Де? В КНДР? Що ти верзеш?
показать весь комментарий
10.03.2025 08:30 Ответить
В москаля фьодора фьодорова в голові лишень москальські окупаційні наративи та ідеологеми - про ''совок'', про ''кумирів сталіна і *****'', про ''кндр'', про ''цк партії і генсека'', про ''царів та імперію''.
Світоглядна обмеженість ''гомо москаліуса'' сидить в шкаралупі його історичних імперських травм - а це вже на межі клінічних відхилень.

В Біблії сказано - ''Не сотвори собі кумира''.
Коли Ісус Христос виганяв торговців з Божого храму він діяв авторитарно використовуючи волюнтаристські методи.

Коли в Європі починали будувати демократію Виборче право було дуже обмежене - наприклад не мали права голосу жінки та більшість верств населення.
В США коли починали будувати демократію - були расові виборчі обмеження.
Після другої світової війни - були дуже серйозні виборчі обмеження в ФРН, Японії, Італії, Іспанії, Австрії.

В Литві, Латвії та Естонії були дуже жорсткі недемократичні критерії для набуття громадянства і участі у виборах. Велика частина мешканців цих країн, які народились там під час совєцької окупації досі не мають виборчих прав. А це країни НАТО і ЄС.

Після Революції Гідності в Україні теж діють люстраційні та анти-комуністичні виборчі обмеження - правда дуже мізерні.

Історію започаткування, розвитку і розбудови виборчої демократії в Греції думаю не потрібно переповідати.

Усі демократичні цивілізовані країни розпочинали свій шлях до демократії з ОБМЕЖЕНИХ виборчих прав.

Мойсей водив свій народ по пустелі 40 років щоб поступово відучити від рабської ментальності.
показать весь комментарий
10.03.2025 12:09 Ответить
Ти і тобі подібні істоти вже 33 роки будуєте в Україні демократію. Саме тому від такої вашої демократії вже втекла половина українців. Решта теж втече як тільки відкриються кордони. А ви тоді вибирайте собі кого завгодно, хоч куйла, хоч ина. Якщо в голові нема.
показать весь комментарий
10.03.2025 15:21 Ответить
москаль фьодоров - такі як ти понаїхавші окупанти постійно обирали до влади в Україні про-москальську владу, яка і допомагає москальським окупантам вбивати Українців.
А втік ти москалю після того як насрав тут в Україні чомусь в Британію а не свій рідний ********* до свого рідного *****.
А тепер лазиш по Українським сайтам і далі сереш.
Пішов в спам москалю.
показать весь комментарий
10.03.2025 15:45 Ответить
москаль з Німеччини йде в спам.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:03 Ответить
И СВИНЯЧУЮ НОГУ ЕМУ В СРАКУ ЗАСУНУТ ПУСТЬ !!!
показать весь комментарий
09.03.2025 22:46 Ответить
Тепер потрібно Орбану та його ******** заволати, що Румунія придушує декоратію!
показать весь комментарий
09.03.2025 22:52 Ответить
Правильно Кіркорови зробили. Демократія потрібна до тих пір поки вона корисна.
показать весь комментарий
09.03.2025 23:21 Ответить
кіркоров болгарин.
показать весь комментарий
10.03.2025 00:11 Ответить
Молодці румуни, не дали себе околпачити москальському ставленику. Зато наш мудрий нарід в 2019, під час війни з москалями, наобирав такого самого москальського "Джоржеску"... В результаті Україна зараз в глухому куті, на межі катастрофи. Саме тому румуни заслужили бути і в ЄС і в НАТО, на відміну від нас...
показать весь комментарий
09.03.2025 23:31 Ответить
Що, невже в Румунії відсутня воля для самозахисту від рашизму? Мабуть поки ні. Але таких кандидатів знищувати потрібно як чаушеску.
показать весь комментарий
10.03.2025 05:00 Ответить
Та заждіть радіти - причина відсторонення технічна, і в нього, на жаль, є 48 годин на виправлення. Що він, за цей час отой підпис не поставить? Та ще й пару відсотків голосів набере як "жертва проізвола" ЦВК...
показать весь комментарий
10.03.2025 08:37 Ответить