11904 посетителя онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 5
Потому что Украина не хотела сдаваться. Путин хотел сдачи Украины с самого начала. США для этого не нужны.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
Путин пытается с помощью Трампа пропихнуть то чего он хотел все эти три года. Это по сути капитуляция для которой никакой Трамп не нужен.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:01 Ответить
Це можна зробити тільки з одночасним визнанням Аляски російською теріторією і Брайтен Біч, а Техас теріторією Мексики, також українськими теріторіями визнати всю Кубань.

Трамп, якщо правда, що ти таке.вимагаєш від України,.то.який же ти миротворець? Ти грабіжник, насильник і злодій.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:42 Ответить
Чому ж не вийде? І взагалі кого має цікавити якій договір, навіть куплі продажу, якщо трамп закликає.вкрадене визнати подарунком крадію і вбивці?
показать весь комментарий
21.04.2025 11:12 Ответить
Якщо я нічого не плутаю, золото по дорозі потонуло разом з пароходом кацапів
показать весь комментарий
21.04.2025 14:30 Ответить
Та пішло воно до СРАКИ!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:42 Ответить
І не дипломатично теж.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:21 Ответить
придурок, Крим це Україна
показать весь комментарий
21.04.2025 07:15 Ответить
ідуть нахєр з такими пропозиціями
показать весь комментарий
21.04.2025 15:58 Ответить
Я думав, що нема нікого дурнішого за путлера...
показать весь комментарий
21.04.2025 07:00 Ответить
Його дипломатично...? Та ну нах.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:01 Ответить
Змінюю мішок картоплі на живу курку. На мою думку, це вигідна пропозиція.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:11 Ответить
36,6 і це не градусів. Це не температура здорової людини. Це зовнішній борг США у трильйонах доларів. Такі вони дають себе знати. Торік виплати за відсотками становили 1,2 трильйона доларів. Це на 20% більше витрат на збройні сили США цього року. Трампу вистачає розуму зрозуміти, що дірявий мішок не наповниш.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:28 Ответить
Цікаве питання. У школі трохи писати вчили. У сім'ї теща вміла говорити українською мовою. А так справді в основному в інтернеті, на цьому сайті в основному.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:11 Ответить
Та я й зараз без жодного інтернету на ньому думаю і ним користуюся. Хто вміє переживати і радіти трьома мовами, той одночасно три життя живе.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:53 Ответить
Прогноз справдився.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:04 Ответить
Так уже настає абсурд. Борг зростає у держави США, збитки від виплати відсотків за ними зазнає держава США і від цього бідніє, а прибуток від дивідендів за своїми казначейськими облігаціями перетікає кредиторам, які багатіють (Китай насамперед) і готові й надалі їх купувати. Таким чином, ця економічна модель зробила США інвесторами Китаю та інших власників боргу. Якщо нічого не змінювати, то видно, що борг зростає і зростатиме у геометричній прогресії. Тому Трамп і данину наклав на всі країни світу та видаткові частини бюджету скорочує. За нього зростання державного боргу вже зменшився.
показать весь комментарий
21.04.2025 17:18 Ответить
Як це у вас просто, можна борги взяти та скасувати!!! Пів століття тому, коли Ніксон фактично похерив Бреттон-Вудську систему відв'язавши Долар США від золота, світ прийняв нові умови через довіру до Американської економіки і до її стабільної, надійної грошової одиниці. Але з того часу частка США у світовому ВВП знизилася вдвічі. Зараз США не може собі дозволити заморожування виплат за боргами, тому що це банкрутство остаточно підірве довіру до долара. Вже й так у повітрі витають нові ідеї взаєморозрахунків без Американських грошей. БРІКС шушукається за спиною Америки про свій кошик валют. Юань все ширше застосовується. Америка захищала пiв світу не задарма, а за монопольне володіння друкарським верстатом. Каддафі та Садам Хуссейн зі своїм нафтовим динаром, тому приклад. Захищати світ задарма, це задарма захищати. Сенсу немає його захищати без користі.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:00 Ответить
Так, я з вами згоден повністю щодо того, що Китай піднявся за рахунок прямих американських інвестицій. Але зараз настав час, що він почав використовувати США як дійну корову, в тому числі і за допомогою шантажу. Я тут постом вище для The Fifth Third розгорнув цю тему.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:07 Ответить
БРIКС це Китайська система. Росія там у ролі пристяжної конячки. Ціна на біткойн теж залежить від економічної нестабільності, і регуляторних змін, що проводяться Трампом.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:40 Ответить
Це все Бідон винен бо сцить протидіяти *****...
Трамп прийде - порядок наведе!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:33 Ответить
То здавайтсь кацапам і не іпіть мозги... Мовчки спостерігайте як вагонами вивозять до Сибіру всіх причетних до ЗСУ і цілуйте чоботи загарбникам, уникаючи згадки, що колись була така країна як Україна і така нація як українці... Ставте пам'ятники новим катам українського народу і буде вам щастя!
Але не довго, допоки ваших дітей не поженуть на країни ЄС. Або країни ЄС іх не мобілізують в першу чергу.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:54 Ответить
Про впн щось чув? Я чверть віку як живу в Білорусі. Близькі родичи у війську!
показать весь комментарий
21.04.2025 09:40 Ответить
По собі судиш?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Про капітуляцію?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:36 Ответить
Для чого? Вона не прив'язана до умови припинення війни. Тобто вони не беруть на себе таке зобов'язання. Зброї нам ніхто після цього постачати не буде. Грошей теж давати не будуть. Ну і?
показать весь комментарий
21.04.2025 07:37 Ответить
Таке враження, що ти сидиш десь за тисячі кілометрів з паспортом іншої країни. Тобі хочеться кращої капітуляції? Ну так чого ти чекаєш? Можеш просто зараз їхати на окуповані території, як зробили царьов, монтян і ще багато хто, і починати там нове життя. На голову там ракети не падатимуть, а це для тебе головне. Всі інші незручності, як от пожиттєва колінно-ліктьова позиція, можна пережити.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:22 Ответить
А хто сказав, що вони вкладатимуться? В Афганістані вони теж угоду про видобуток рідкоземів підписали. І? Вони захистили уряд, з я ким її підписали, після наступу талібів? Ні. Про шо ми говоримо?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:39 Ответить
Тому що тоді нам не потрібна була зброя у таких кількостях. Пропозицію про обміно надр на військову допомогу висунув байдену сам зеленський:

https://www.facebook.com/watch/?v=1861247497997631

Зеленський сам запропонував США українські надра в обмін на військову допомогу, - Блінкен.
Так екс-держсекретар часів Байдена відповів на запитання журналіста, чи справедливо Трамп намагається отримати українські ресурси. "Це була одна з частин плану перемоги, який Зеленський приніс в останні 6 місяців нашої адміністрації", - заявив Блінкен.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
Ну так і вимагайте від нього рішучих дій із захисту національних інтересів. Де вуличні протести? В соцмережах? Ну от і не треба нарікати на те, що дипломатія у дупі, а президент членограй.
показать весь комментарий
21.04.2025 21:52 Ответить
Ну звісно. Як же ж ще виправдати власню безпорадність? Ну тоді сидіть мовчки і далі. Навіщо тут про це писати?
показать весь комментарий
21.04.2025 22:23 Ответить
Твоє бажання спровокувати срач безперспективне. Піди борщу накати краще. У мистецтві його поглинання тобі явно немає рівних.

І так, про всяк випадок, не я тобі написав коментар, а ти мені. А мені марнувати час на відповіді тобі ажніяк не хочеться.
показать весь комментарий
23.04.2025 13:09 Ответить
Тоді якого дідька вони тут роблять?
показать весь комментарий
22.04.2025 11:16 Ответить
Я он дивився канал однієї українки з США, так вона казала, що в одному чаті трампозалежних, розганяють що в Україні вже 12 річних на війну посилають, каже я написала що це брехня ,але мене не помітили, а взагалі який висновок, МАГА то збіговисько агентів Кремля, того вони контрозвідку першу половину скоротили і ЦРУ, щоб не виявили .
показать весь комментарий
22.04.2025 07:27 Ответить
І хто це може відповісти? Зєлєнскій? Аін, зчичайно кладе інкоди на Конституцію, але на основні її положення навіть він покласти одноосібно не зможе. Без Ради і зміни Конституції більшістю у 300голосів, яких у нього нема.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:07 Ответить
Що ти там чекаэш, куятина ти эпана! Нык...уя собі, чекає він.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:46 Ответить
Блин, а хто такий Трамп , щоб диктувати Україні віддавати території?
Через 4 роки його переоберуть і ПОСАДЯТЬ до вʼязниці .
показать весь комментарий
21.04.2025 10:29 Ответить
Средний палец ему с огромными шариками под, а не признание Крыма и отказ от НАТО. Дебил ***...
показать весь комментарий
21.04.2025 20:43 Ответить
ржавый в своем репертуаре, адвокатствует нужды х у й ла
показать весь комментарий
21.04.2025 21:42 Ответить
а почему х у йло дурной? все постоянно складывается по его плану.
экономика растет, территории растут, его посипака - президент в сша и так далее.
показать весь комментарий
21.04.2025 22:24 Ответить
потому что прилетел боря с смешным причухоном и заставил воевать
показать весь комментарий
21.04.2025 22:31 Ответить
a что делaть с инфляцией и кaк ее объяснить реднекaм?
лептоп Хaнтерa Бaйденa уже не рaботaет
показать весь комментарий
21.04.2025 22:38 Ответить
ну відколи до Парижу поїхали Рубіо з вітькоффом, стало зрозуміло що в США є два плани, які суперечать один одному в принципових питаннях : вітькофф з подачі певних фінансових кіл просуває повну капітуляцію України, а Рубіо відстоює принципи республіканської партії (найстарішої в США)

якби послом України в США був би Валерій Чалий, то можна було б поборотися, щоб план Рубіо переміг, а так маємо що маємо, тобто лотерею

я не розумію, навіщо європейці хочуть вводити миротворців в Україну - при першій же атаці кацапів їх знову виведуть додому, це що поліційні сили, втримувати Україну від громадянської війни коли патріоти підуть проти зєлєнюків та регіоналів ?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:18 Ответить
на бонди не виплачують дівіденди, бо вони не є інвестиціями в підприємство яке щось виробляє, а фінансовим інструментом позики

США могли взагалі списати цей борг, бо вони захищали пів-світу задарма. Але ось прийшов трамп і вирішив все розвалити. Ну тоді нехай шукає гроші борги віддавати.
показать весь комментарий
21.04.2025 20:20 Ответить
"потужність брікс" відома тільки у вузьких колах русскіх економістів, ніде більше

а "фактично похерити" можна все що хочеться, от наприклад нещодавно "фактично похерили" біткойн як універсальну позабанкову валюту, без всякої бреттон-вудської системи, просто тому що нема його кому захищати
показать весь комментарий
21.04.2025 22:28 Ответить
раніше він здохне.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
Та на нашій териториії йде війна, шо ти пишеш їбанат. Ти стас не чорний , а ******** кацапський троль
показать весь комментарий
21.04.2025 22:47 Ответить
Якби Україною правив не голозадий піаніст зі сворою своїх блазнів...
Вже давно можна було подати на РОссію до міжнародного суду за порушення суверенітету України і порушення зобовязань Будапештського меморануму. І як наслідок виставити РФ рахунок за передану ядерну зброю, літка Ту-95 і Ту-160 і ті самі ракети, які по нам зараз стріляють. Я розумію, що то буде довга і хитка справа, але треба вимагати арештувати кошти РФ на сотні мілʼярдів як заставу до вирішення суду і заявити, що в звязку з діями РФ Україна вважає себе вільною від зобовязань по Угоді за нерозповсюдження ядерної зброї.
А тоді нехай болить голова у Трампа, які карти у Путіна, а які у України. І долю росфйських грошей буде вже вирішувати не Трамп, ЕС і Світовий банк, а суддя міжнародного суду. Який бачив Трампа у гробу разом з його використаними памперсами!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:59 Ответить
Це все тактичні штрикання у зад ведмідю, багато з яких неможливо довести. А виграш мінімальний, бо вони розраховані більше на пропагандиський ефект.
А от факт порушення суверенітету України - загальновідомий і не допускає жодних сумнівів.
Значить РВ порушила свої зобовязання по Будапештському меморандуму. Це в суді повинно зайняти приблизно одне годинне засідання. І рішення суду - Так, порушила. І не треба ніяких матеріальних претензій чи вимагання повернути территорії. Це заведе судову справу у бескінечні слухання, єкспертизи і іншу тяганину на рока. Тільки одн факт порушення однієї головної умови! Але зафіксований у міжнародному суді.
А далі вже інший судовий позов, виходячи з першого - повернути передане в звязку з невиконання зобовязань, або грошову компенсацію і розрахунок. І накласти арешт на активи РФ до отримання рішення суду по справі - а це мілʼярди доларів на роки.
Але... Птєнці з академії Підрахуя мабуть здатні тільки відмазувати крадіїв і бухих мажорів від відповідальності по ДТП.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:31 Ответить
У Раді заявили, що США нібито ніколи не ставили перед Києвом умову про визнання Криму російською територією.

Про це написав депутат Гончаренко. Він вважає, що Штати публічно заявлять або приймуть документ про невступ України в НАТО.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:43 Ответить
Нічого у трампакса не вийде. Українці будуть воювати до останнього узького та теріторії ТОТ в Криму у тому числі.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:17 Ответить
показать весь комментарий
21.04.2025 07:21 Ответить
я десь наївно сподівався, що воно прикидається ідіотом, але ж такого дна навіть від кацапів не бачив, подалі, подалі від цих дебілоїдів
показать весь комментарий
21.04.2025 08:54 Ответить
Якщо навіть Україна і хотіла-б відмовитися від Криму і НАТА то зробити це майже неможливо,тому що за НАТА Україна знищила 2 тис. ядерних боєголовок націлених на НАТА бувшим СРСР разом з ракетами і шахтами у тому числі 1,4 тис. на США, таким чином Україна знищила свій ядерний зонтик на користь не РФ , а НАТА і США, тому якщо Україна буде відмовлятися що в замін? - вернуть 2 тис. ядерних боєголовок?, - ні, а навіть якщо і повертали, то вони нам вже зараз непотрібні,тому що це зброя стримування. Повернути Крим - як?- визнати агресивну війну проти України, яка знищила ЯЗ законною ну це абсурт написати на бумазі можливо що завгодно, але це не факт є достатьо доказів що це була агресивна війна розвязана проти України ы це просто шахрайська схема , то що США і де хто хочуть щоб Україна все це зробила? і будуть їх там підпис? звісно ні,- тому що для всіх учасників цієї схеми будуть мяко кажучі наслідки.
показать весь комментарий
21.04.2025 19:17 Ответить
Миру не буде, максимум призупинка бойових дій навіть якщо віддати Крим. Цього не можна робити, бо тоді не буде допомоги ні від кого.
показать весь комментарий
21.04.2025 13:18 Ответить
Весьма странное предложение. У Трампа все в порядке с головой или он просто дурак? Как можно в 21 веке предлагать соглашаться на подарить кусок территории агрессору? Але, в голове мясо есть у тебя, дурак?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:45 Ответить
ЄС та Україні треба ставити хрест на Трампа і його адміністрації! Боже вбережи Америку від цієї рудої команди!
показать весь комментарий
21.04.2025 10:44 Ответить
Що ви ще хочете і чому дивуєтесь від краснова?!
показать весь комментарий
21.04.2025 22:27 Ответить
Це руде уйобіще грає крапленими х...... картами. Вже Ізраїль н.......в, тепер взявся за Україну. Клінічний ідіот з сексопатологіями.
показать весь комментарий
21.04.2025 14:43 Ответить
Нехай їде в Москву і 9 мая орошає з трибуни Мавзолєю золотим дощем всіх лаптєвидних бабуїнів.
показать весь комментарий
21.04.2025 14:45 Ответить
Так, безглуздя. Невіглас у владі на найвищій посаді США😠
показать весь комментарий
21.04.2025 09:10 Ответить
Рудий телепень. Президент США із самим низьким IQ.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:13 Ответить
Навіть якщо Україна піде на поступки рижому то це зовсім не значить що москалі на це погодяться. Боюся що потім буде більше і більше після кожної поступки
показать весь комментарий
21.04.2025 14:15 Ответить
Найсумніше що доля України в руках зелених які підписували оманські угоди у яких були найближчі стосунки з москалями можна сказати родинні стосунки . І та вся татаро єрмаківщина ясна річ нікуди не ділася також . Ми в оточенні ворогів з середини і ззовні.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:00 Ответить
ну как-то да с 14 года был "мирный план" открытые границы, все бабло в оффшорах и так никаких заводов и не запилили (до сих пор) и оффшоры открыты - тоже и бабло шло (и идет) олигархам а не на оборону. а кацапы - готовились, модернизировали армию, делали оружие (и все равно обосрались). может, если бы не занимались х*рней с 14 года (и продолжаем), а пилили ракеты, закрыли оффшоры, делали заводы, мобилизацию не только в армию, но и финансовую, на заводы, на постройку линий обороны, делали дальнобойные ракеты, оружие возмездия и т.п. вместо разговоров с западными партнерами за 30 абрамсов, то и война бы не сильно долго растянулась? - все равно придется сделать то что надо, ну или потом с поляками\немцами\прибалтами воевать, тут уж как выберут и судя по всему - выберут второе, потому как это легче и проще для властьимущих - у них хаты\дети\родственники все равно заграницей, а тут так, "бизнес", точнее выкачивание ресурсов на безбедную (но короткую и бессмысленную) жизнь.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:04 Ответить
ровным счетом ничего не поменялось - нужно делать то что нужно было делать начиная с 14\19\22 года
показать весь комментарий
21.04.2025 16:32 Ответить
Германия во время второй мировой - под бомбами - клепала одних только танков по 3000 в год, а еще самолеты\подводные лодки \ корабли \ ракеты и т.п. а у нас в "мирное время", "ато" - сколько там 8 лет? - (с оккупированными территориями, "безвизовым режимом" с агрессором, односторонним "мирным планом" с убийством украинских холопов, за что всех начиная с верховной рады, министров, помощников, президентов кончая местными "депутатами" и другими прикорытными с 14 по 25 года можно - и нужно садить навсегда) как-то несравнимо меньше (потому как приоритеты - не война и победа, а распилы, свалить и чтобы не поймали). гордиться десятком ракет и одным кацапским кораблем во время полного п*здеца (очевидно - с продолжением и с такими подходами - без окончания или с очень плохим окончанием) как-то не фонтан.
показать весь комментарий
22.04.2025 14:10 Ответить
Тобто Трамп паганий, руда мавпа т.д. А що відповів потужний Лідор? Чому мовчить? Де його потужний язик котрим він ображав усіх наліво та направо з недоперченою ковбасою тощо? А може Трамп зараз йому робе тортури у Гуантанамо щоб він віддав Крим та погрожуе згвалтувати його у дупу? Що йому заважае казати ні, не віддам Крим?
показать весь комментарий
21.04.2025 19:55 Ответить
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
Махнем не глядя на Аляску.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:31 Ответить
Трумп - подєльник терористів-людожерів Московії і Талібану, і стає таким все усе більше й більше..
американці, приберіть цього свого "псіхічєского", допоки не пізно..
показать весь комментарий
21.04.2025 07:48 Ответить
І повернення ядерної зброї по причині недотримання будапештського меморандуму! Трумп взагалі файний хлопака, але трохи при...шелепкуватий.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:25 Ответить
Страшно подумать, сколько сейчас родится экпЕртов на фейсбуке, вместе с предсказателями...
показать весь комментарий
21.04.2025 15:13 Ответить
Ок, ми вам Крим, а ви нам справжнього Путіна.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:49 Ответить
Свіжу гуакомолю забули - воно тут теж аж із білизни вискакувало за рудого! Авокадо диявола!
А тепер очи відкрилися, мабуть. Але пізно...
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
Якби лише "на лицо"! На весь мозок!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 09:10 Ответить
Трамп хоче, що б Україна з цієї угоди сплатила за ту безкоштовну допомогу, що надав Байден. Але навіщо це нам.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:41 Ответить
У мене є друзі в США і ніхто не казав, що треба не давати зброю Україні.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:45 Ответить
Я також кажу про думку саме американців. Але дійсно є і такі про яких ви кажете, вони ж голосували за трампа і підтримують його риторику, крім того там розповсюджена росіьська англомовна пропаганда у соцмережах, що дуже впливає на менш освічені шари населення. Але їх не більшість.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
В США были разные времена, бывало и похуже, чем сейчас в Украине. За Трампа и сейчас многие топят, чтобы не признаваться себе, что они облажались. Выдумывают что это такая хитрая борьба с леваками, не замечая, что давно подыгрывают диктаторам, для которых левые идеи служат ширмой их ультра правых фашистских режимов.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:40 Ответить
Кац предлагает сдаться?
показать весь комментарий
21.04.2025 16:41 Ответить
Более того, по законам как Украины, так и РФ, локальные референдумы о выходе регионов из состава страны запрещены и караются уголовными статьями за сепаратизм.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:43 Ответить
трампусь, а давайте ви віддасте аляску росії? Бо рашка весь час гундосить по всіх ефірах, що за копійки аляска була продана америці. Давайте? Оно якийсь там придурок навіть пісню про аляску співав, пам'ятаю, була така. Крим це Україна, Херсон, Донецьк, Луганськ, Запоріжжя - це Україна. Крапка.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:05 Ответить
Тут може бути до воно одне й теж рило. Це ж як воно любить гроші, що так надривається!
показать весь комментарий
21.04.2025 09:54 Ответить
давно закінчилась чим? концлагерями і сибіром для України? росією на кордоні з польщею?? дебіли
показать весь комментарий
22.04.2025 00:43 Ответить
ми не забирали в сирії чи афгані 3ій потенціал зброї в світі. Порівняння недоречне
показать весь комментарий
22.04.2025 22:29 Ответить
Страница 2 из 5