11904 посетителя онлайн

Трамп ждет ответа от Украины относительно признания Крыма российским и отказа от вступления в НАТО, - The Wall Street Journal

Трамп ждет ответа от Украины

На этой неделе от Украины требуют отреагировать на ряд идей администрации Трампа, в частности - пойдя на уступки России, включая потенциальное признание США аннексии Крыма 2014 года и исключение Киева из списка кандидатов на вступление в НАТО.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет The Wall Street Journal со ссылкой на источники.

По словам западных чиновников, эти идеи были изложены в конфиденциальном документе, представленном высокопоставленными чиновниками администрации Трампа своим украинским коллегам в Париже в четверг. Они также были представлены европейским высокопоставленным чиновникам во время однодневной встречи.

Теперь США ждут ответа Киева, который, как ожидается, поступит на встрече американских, украинских и европейских чиновников в Лондоне в конце этой недели. Тогда, если американская, европейская и украинская позиции будут совпадать, предложения могут быть переданы Москве.

Чтобы оказать давление на Украину и Россию, госсекретарь Марко Рубио заявил в пятницу, что администрация может приостановить свои переговорные усилия, если в течение следующих нескольких недель не будет достигнут прогресс в ключевых вопросах.

Принятие некоторых идей администрации Трампа может оказаться сложным для Киева, поскольку Украина отказывается признать, что россия имеет законные претензии на любую ее территорию.

В воскресенье высокопоставленный чиновник Государственного департамента США назвал идеи, представленные украинской стороне, вариантами, которые Киев должен взвесить, а не предложением "соглашайся или уходи". Чиновник заявил, что "список потенциальных вариантов" был предоставлен "для обсуждения и обратной связи".

По словам американских чиновников, Рубио, Уиткофф и Келлог планируют принять участие в предстоящей встрече в Лондоне. После этого Уиткофф может совершить еще одну поездку в Россию, хотя о ней еще не сообщалось.

По мнению западных чиновников, идеи, выдвинутые администрацией Трампа, не соответствуют некоторым российским требованиям. Они не признают, что РФ имеет законное право контролировать четыре региона на востоке Украины, которые, как она утверждает, аннексировала, хотя и не требуют, чтобы российские военные покинули эти территории.

По словам западных официальных лиц, США также не предлагают ограничить численность украинских войск и не исключают военной поддержки Киева со стороны Запада или развертывания там европейских войск, что является ключевым камнем преткновения в отношениях с Москвой.

Также до сих пор нет решения относительно того, какие виды гарантий безопасности может получить Украина, если согласится на мирное урегулирование. Администрация Трампа не сообщила, готова ли она предоставить какую-либо военную поддержку европейским странам, которые отправляют войска в Украину как часть "сил успокоения" для сдерживания будущей российской агрессии.

Топ комментарии
+99
Дипломатично і довго шліть його *****. Він тимчасовий.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:58 Ответить
+98
Постійні вимоги до України. До кацапстану вимог немає. Сюр. Та щоб ви всі повиздихали,трампони.
показать весь комментарий
21.04.2025 06:59 Ответить
+57
Ясно. Тоді навіщо підписувати угоду про рідкоземи? Навіщо взагалі такі посередники, які вибивають поступки з України, а кацапів не чіпають??? Ми і самі могли з руснею на таких умовах домовитися про капітуляцію. Що нового запропонував трампон та його шобла???
показать весь комментарий
21.04.2025 07:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 5
а от якщо б вибрали порошка (який був в 1 партії яником і кучмою) - ото б зажили!
хворі люди, які постійно згадують минулі часи, і як тоді треба було зробити в ідеалі і як не зробили
показать весь комментарий
23.04.2025 21:09 Ответить
у Чорновола рейтинг був 5%. Треба було. В чьихось рожевих мріях.
Ми взагалі за все хароше проти всього плахого
показать весь комментарий
24.04.2025 00:00 Ответить
А щодо улюбленця мудрого народу Наполеона криворагульного? Уособлення інтелекту і мудрості?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:13 Ответить
Так ти просто корисний ідійот. Ваше улюблене зелене чмо вам сказало, що без США Україна не зможе ефективно протистояти рейху. Визначся, що для тебе важливіше: існування України, чи формальне невизнання півострова мордорським, який вже 11 років і так окупований російськими нацистами. Волаєш як потєрпєвший "А", то скажи вже і "В".
показать весь комментарий
21.04.2025 08:20 Ответить
Зможе покласти. Не тіште себе ілюзіями. Тим більше, що вже придумали формулювання про 30 років не претендує, а потім дипломатичним шляхом і т. п. правова казуїстика.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:23 Ответить
Все у руках бубочки. Якщо ви вважаєте, що народ України зараз має якийсь вплив на когось і на щось, то , на мою думку, ви помиляєтесь.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:28 Ответить
Формально, мені здається, що байден був в більшому маразмі. Але по суті погоджуюсь. І що це змінює, якщо трамп вже президент?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:31 Ответить
Відповідь всім зєльонопокусаним неадекватам. Далеко десь мудрий американський народ бачив " чий крим" і хто агресор, а хто жертва. Тому визначайтесь: чи дуже примарний мир на умовах рейху ( фактично капітуляція), чи продовження війни ( з зєльоним дебілом-прєзідєнтом 99% безперспективної). І мир з зєльоним довбограєм-прєзідєнтом всесвіту закінчиться ,з величезною ймовірністю ,черговою війною, а от якщо його з бандою усунути від влади, то з'явиться вікно можливостей.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:43 Ответить
Не бреше, а не договорює. Поєднують приємне: зустріч з рідними та близькими, з корисним: якісною стоматологією.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:50 Ответить
Трамп і "розуміти" речі несумісні. Але погоджуюсь, що щось таке він таки розуміє. Але спосіб виправлення вибрав небезпечний.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:54 Ответить
Так і буде. І на цьому мирні переговори знайдуть в тупик. Але спробувати треба, інакше трамп вчергве образився і обмежиться в допомозі. Докерувався зєльоний лідор до ручки.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:57 Ответить
Виборців це ж влаштовує. Тому не нарікають, мочать піндосів, хвалять бубочку, а от бігти в тцк як не поспішали так і не поспішають. Поки смажений півень в лоба не клюне, будуть і далі на ті самі граблі наступати
показать весь комментарий
21.04.2025 09:01 Ответить
Так хто ж проти? Але от ваш зєльоний затєйнік-прєзідєнт поки що підтримує кроки трампа до миру. Чого б це? Бо вже зрозумів, на відміну від своїх потенційних виборців, що миру не буде. Тому , продовжуючи дратувати трампа, підтримує його потуги до миру. Тому війна, яка вам так подобається, продовжуватиметься.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:11 Ответить
Вже зрадили, вже нищили в складі СРСР. Не знищать, асимілюють. Вже асимілювали в масі своїй. Та й взагалі, я б радив перейматися проблемами українців і ще не окупованими територіями. Бо що з воза впало, то пропало
показать весь комментарий
21.04.2025 09:14 Ответить
Фашист звичайний, україномовний?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:15 Ответить
Так ніхто ж мудрий вкраїнський народ силоміць до миру не примушує. Рішення Наполеона криварагульного, схвалене мудронародними обранням у верховний зраді про вихід з мирної угоди і впєрьод в тцк. А можна просто дочекатись, коли фюрер викотить умови про 4 області на які , можливо, вже й США не погодяться і красиво вийти з цього переговорного шапіто. Не посварившись з рудим маразматиком.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:27 Ответить
Представник мудрого народа-смєтуна?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:29 Ответить
Будете віджимання по 2-3 села щотижня на території рейху, маючи за плечима вже 20% її території, тоді і будете щось вимагати. Так зрозуміло?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:31 Ответить
Тобто 3 роки втрат територій, корупції, крадіжок і відвертого дебілізму в військовому та політичному управлінні державою це не про Україну і не про зєльоного лідора?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:34 Ответить
Зрозуміла відповідь. Адекватна і логічна.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:38 Ответить
Не розумію за якою саме логікою. Але ви ж не будете заперечувати, що не дивлячись на НАТО, країни Балтії перебувають під серйозною загрозою окупації російським рейхом?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:41 Ответить
Вже віддали без опору в 2014 році. Тому що віддавати, чи не віддавати збираєтесь? А от визнавати, чи не визнавати, то вирішуватиме мудрий лідор всесвіту з 5 дефективними менеджерами. Я сподіваюсь, що ви усвідомлюєте, що мудрий нарід на даному етапі вже нічого не вирішує.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:48 Ответить
Стапе. Тут так глибоко ніхто не копає. 90% дописувачів в своїх логічних побудовах до цього і близько не наближалися. Я ж не дисертацію захищаю. Тому все максимально спрощено, примітивно, без аналізу. Та й не маю я таких знань та вмінь. В основному ретранслюю думки розумніших експертів.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:59 Ответить
Прінял, понял
показать весь комментарий
21.04.2025 10:01 Ответить
Сприймали, а зараз тіпа 50×50
показать весь комментарий
21.04.2025 10:03 Ответить
У мене інші, цю маячню жодного разу не несли, відразу чітко і аргументовано її заперечували.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:06 Ответить
Так не залишається ж варіантів. Або капітуляція по стамбульських домовленостях, або війна, яка просто затягне капітуляцію в часі, або щось таке відбудеться, що змінить розклади на користь України.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:14 Ответить
Саме так. Пощастило, збіг факторів, в тому числі і наявність в 2022 році достатньої кількості пасіонаріїв для успішного опору наявній на тей час кількості агресорів з відповідним морально-психологічним станом та мотивацією.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:55 Ответить
Не має. І не буде. Формально я не правий.А Крим 11 рік вже як не під юрисдикцією України. Виявляється, що так може бути. І в країні вже шостий рік по факту диктатура зеленої шобли. Треба покидати уявну реальність і повертатись в дійсність. Якщо вам це потрібно.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:00 Ответить
Хто ж проти? Але наразі для ефективної протидії загарбникам ( зупинка просування і нанесення неприйнятної шкоди) людських та матеріальних ресурсів не вистачає. Внутрішня соціально-економічна політика така, що 170 000 українців добровільно повернулись на тот з неокупованих територій. Вина за це лежить на єлдаках-зєльонскіх, які створили диктатуру. А при диктатурах ні справедливі вибори, ні здоровий глузд стають неможливими.
показать весь комментарий
21.04.2025 11:10 Ответить
Знайшов врага народа " стьопку -стаматолога". Вражина заокеанська. Льє воду на млин західних імперіалістів, зводить наклепи на найкращих у світі українських стоматологів.
показать весь комментарий
21.04.2025 18:23 Ответить
А МОЖЛИВО НЕ ДИПЛОМАТИЧНО ПОСЛАТИ РИЖОГО І ЙОГО ВСІХ НАРКОПДРСІВ
показать весь комментарий
21.04.2025 07:43 Ответить
..продажна, слабка, нерозумна людина!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 16:11 Ответить
Тільки хто з політиків з України нехай це визнає - каштанів в Києві для таких вистачить, з запасом.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:21 Ответить
я би знову подав список оцих всіх тампонів, які тут минулого року за нього агітували - але поки що нема в мене приводу відпочити в бані...

На цій гілці з них тут виліз лише Randall Flag #387882, але прикро, що його разом з тампоном не посилають *****.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:25 Ответить
то що фредович завербований сумніву нема.....а тепер відробляє вложені рублі....впаренний невіглас
показать весь комментарий
21.04.2025 17:25 Ответить
У Байдена нема маразму, він виснажений фізично.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:16 Ответить
Більшить американців висловлюють думку: яка різниця українцям під яким прапором жити?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:21 Ответить
Навіщо американцям революція? На них напали чи в крамницях пусто? У них все добре.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:30 Ответить
На рАсії справжніх путіних стільки, що ніяких Кримів не вистачить.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:32 Ответить
За Вашою логікою Балтійських держав уже б не існувало.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:38 Ответить
З Аляскою нічого не вийде.
30 березня 1867 року Російська імперія підписала договір про продаж Аляски Сполученим Штатам Америки за 7,2 мільйона доларів золотом.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:51 Ответить
За логікою "Бо що з воза впало, то пропало."
І не тільки країни Балтії перебувають під серйозною загрозою окупації, тому треба знищувати русню навіть в туалеті, якщо ми її там знайдемо.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:23 Ответить
Ви не праві. У нас поки що парламентсько-президентська республіка і останнє слово за парламентом. І в Конституції немає положень про роздачу земель.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:29 Ответить
Крим, на жаль, ще багато років буде під рашистським чоботом, а диктатуру зеленої шобли обов'язково ліквідуємо.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:43 Ответить
Парламентсько-президентська республіка - це один з видів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%B0%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 змішаної форми правління, який поєднує ознаки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 парламентських і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 президентських республік.
А що по факту, то це питання до зеленої шобли яка окуповує парламент.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:46 Ответить
Трамп ще до виборів казав, що Україна повинна була віддати все чого бажав путін і війни б не було.
показать весь комментарий
21.04.2025 12:51 Ответить
Можливо, мені вже майже 68.
показать весь комментарий
21.04.2025 16:34 Ответить
протести під час воєнного стану юридично заборонені! чи ти не вмієш документи чиати?
показать весь комментарий
21.04.2025 22:10 Ответить
??? ти вже вийшов на Майдан? я прохзодив - тебе там не бачив. хоча би з транспарантом! лицемір та ханжа! ти чим це виправдаєш? ти ж не сидиш мовчки - ти коментарі стоячи мені друкуєш!
показать весь комментарий
23.04.2025 13:02 Ответить
План трампа здриснути з цієї теми війни, бо ******** перед виборами, тепер крутиться. Зараз скаже, я предложив, вони не захотіли, все, " я устал, я ухожу" з перемовин"
показать весь комментарий
21.04.2025 11:24 Ответить
А кажуть немає кому воювати і замінити хлопців з передка які там вже 4 рік. А тут масса непоступливих патріоті готових померти але відвоювати крим.
показать весь комментарий
22.04.2025 03:47 Ответить
Дурень думкою багатіє, як і більшість тут присутніх. Правді в очі ніхто поглянути не може, бо проблема навіть не в очах, а в мізках.
показать весь комментарий
22.04.2025 04:01 Ответить
Зараз зелений і Ко покажуть Трампу де раки зимують. Щоправда спочатку самі їх проізуть ловити.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:33 Ответить
«Мне это всё надоело». - Дональд Трамп, почти дословно... Хозяин Овального кабинета, оказывается, утратил интерес к роли посредника в «урегулировании». . Миротворческий спектакль окончен. Актёр, уставший от роли, сполз со сцены.
Дональд был и остаётся прежде всего торговцем, не лидером свободного мира. У него - не стратегия, а рыночный торг. Переговоры с Путиным - это не про ценности, это про барыши. Про дружбу с «нормальными пацанами» вроде Вовы, если те дадут хорошие условия.
Пока Украина платит кровью за своё право на существование, Трамп с характерной для себя деловитостью рассматривает вопрос:
- можно ли обменять поддержку ВСУ на добычные лицензии?
- сколько стоит разведданные, если продавать их поштучно?
- и наконец - кто даст больше: Киев или Москва?
Угроза «более жёстких санкций» против России? Не смешите. Трамп не бьёт тех, с кем хочет делить доход. Он ведь не политик - он риэлтор. Поэтому курс понятен: отморозить активы, простить олигархам, Крым - признать, а Путину - аплодисменты и проценты со сделки.
Америка капитулировала. Неофициально, без флагов и фанфар. Просто потому, что её президент не видит выгоды в продолжении поддержки.
Свобода, суверенитет, международное право? Это всё - скучная бумажная волокита.
А вот контракты на ресурсы - это уже по-настоящему, это бизнес.

David Kohan
показать весь комментарий
21.04.2025 22:07 Ответить
Це американський Орбан або Фіцо так до нього треба відноситься як до Орбана і Фіцо - це агент орків
показать весь комментарий
21.04.2025 13:45 Ответить
На вигляд мангеттенський гопнік, а по факту сцикливий імпотент на шляху до імпічменту.
показать весь комментарий
21.04.2025 14:33 Ответить
🖕🖕🖕
показать весь комментарий
21.04.2025 07:02 Ответить
Не смiши! Ти за кордон виiхати не можеш, бо рабам чоловiчоi статi- зась! Все, на що здiбнi крикуни, типу тебе- опустити гриву i ховатись вiд ТЦК, виливаючи свiй гнiв в коментарях....
показать весь комментарий
21.04.2025 18:44 Ответить
Трумп, ПНХ, козляра!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:40 Ответить
Чи відомо де знаходиться крейсер "москва"?Може треба курс вказати?Ні яких признань територій України за па-рашей ніколи не буде!
показать весь комментарий
21.04.2025 08:14 Ответить
рыжему деду дать таблеток шоб угомонился))
показать весь комментарий
21.04.2025 16:15 Ответить
А про які "зусилля" розповідають господарі Білого дому. Вони так називають свої потакання кремлівським забаганкам?! Дивні люди ці MAGAавці, називають свою неспроможність домогтись від Московії (т.з. "роССії") хоч якихось поступок називають "переговорним процесом" котрий на справді є виключно грою у піддавки та ще й за рахунок виключно України. Те саме пропонували й Орбан, й Фіцо. То вони теж "переговорники"???!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 14:48 Ответить
Це ВЕЛИКЕ ПИТАННЯ. Американці такі ж люди як і у інших країнах то ж не варто їх переоцінювати. Вони нічим не гірши за інших, але й нічим не кращі і ДВІЧІ обираючи Трампа вони це дуже яскраво довели!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 14:50 Ответить
А ху-ху не хо-хо,недолугий телепень?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:13 Ответить
деменция на лицо у дедушки
показать весь комментарий
21.04.2025 08:55 Ответить
Навіщо це йому ? Щоб порадувати Путлера ! А путлер відповість що треба ще ЗСУ вивести з Запоріжжя та Херсону. З другого боку Зеленський на усе це згодився вже 2 рази. Перший в Омані, а другий в Стамбулі.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:47 Ответить
Зброї з США вже не буде. Ця країна вже стала як Бразілія. Копалини ще є, а політики неякої.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:50 Ответить
Зеленський на це ще Омані згодився.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:53 Ответить
У Трампа деяких вимог до Московії не було. Тільки до України.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:57 Ответить
Зелень завжди буде почувати себе добре, бо для них головне гроші.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:58 Ответить
Дуже бажає отримати премію Дарвіна нобелівську за мир між Московією та Україною.
показать весь комментарий
21.04.2025 10:06 Ответить
Досить того, що нам "відмовили" вони... А мовою "покаятися і поклястися" нехай розмовляють з х...лом.
показать весь комментарий
21.04.2025 08:47 Ответить
Що скаже Трамп Україна має погодитись ? до того жодних вимог до росії . Та нарешті визначтись і заявіть ми ніколи не відмовимось від своїх окупованих територій ,ми ніколи не звернемо з шляху євроінтеграції ,ми ніколи не будем змінювати конституцію під кацапські хотелки ,всякі трампи приходят і відходят ,а Україна має залишитись.
показать весь комментарий
21.04.2025 07:58 Ответить
На х.й трампа і його вимоги...
показать весь комментарий
21.04.2025 07:33 Ответить
а що, в Україні є самогубці, яку погодяться з такими хвтєлкамі трумпа?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:28 Ответить
бо боїться таки народу
показать весь комментарий
21.04.2025 21:10 Ответить
Нарцис криворотий, не пішов би ти в гренландію?
показать весь комментарий
21.04.2025 09:40 Ответить
трамп відробляє за північний потік-2, сахалінську нафту, ка*апські рідкоземельні мінерали, тиск на Іран. Але це максимум, що він може дати фсб. Капітуляції України він забезпечити не здатен. Тому, навіть слухати трампа не варто!!!!!
показать весь комментарий
21.04.2025 13:57 Ответить
Коли трампа винесуть з білого дому в жовтий, ми з жахом будемо згадувати що розмірковували - втрачати державність, торгуючи територією з людожерами з наступною світовою вакханалією та нашою остаточною поразкою чи залишитися людьми та послати мародерів з окупантами за рузьким кораблем і зберегти Україну для нащадків.
показать весь комментарий
22.04.2025 01:35 Ответить
От цікаво, а чого питання рідкоземів так гостро стало саме зараз, під час повномаштабної війни? Чого воно не ставало 5 чи 10 років тому?
показать весь комментарий
21.04.2025 08:00 Ответить
У моєї дочки подруга вже давно живе в США. На питання, а що думають прості американці стосовно війни в Україні, кажуть, що якби США менше давали зброї то вона б вже давно закінчилась. А про Трампа, кажуть, що ще рано робити якісь висновки, мовляв ми сильно не переймаємось, якщо він десь і зробить, помилку то конгрес її виправить. От так вони думають. Але, чомусь лікувати зуби всерівно їдуть в Україну. Кажуть тут якісніше і набагато дешевше 😏
показать весь комментарий
21.04.2025 08:10 Ответить
Ну тут її батьківщина, родичі та т.і. Але комплекс послуг стоматологів кращий та дешевший. Каже, що в Україні в одному місті можна зробити все, а в США треба бігати до різних спеціалістів.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:07 Ответить
Та їм по барабану. Вони до сих пір сприймають бувшу територію срср як одну державу.
показать весь комментарий
21.04.2025 09:09 Ответить
Не туди ходили...
показать весь комментарий
21.04.2025 09:17 Ответить
Так я ж писав не про думку подружки дочки що живе там років 15, а про думку простих американців які там мешкають поколіннями вже давно.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:20 Ответить
Хороша репутація це ще нічого не значить в наш час. Там теж працюють різні люди. Наприклад я ходжу до одного лікаря вже років 20 і вона мене повністю влаштовує, хоча ні на яку репутацію я не звертав уваги. Колись просто прийшов в поліклініку бо болів зуб, мене до неї в регістратурі й направили бо мабуть вона була черговою. З тих пір ходжу тільки до неї.
показать весь комментарий
21.04.2025 15:28 Ответить
Та так... Нас сильно хвилювало те, що було там в Сирії чи Африці? Шо там кацапи витворяли...
показать весь комментарий
21.04.2025 15:41 Ответить
Та їм поюху на Україну. Більшість виборців в США навіть не знають де вона знаходиться. Це нам болить, а у них своє життя. У нас в Україні більшість сильно переймалась шо там кацапи в Сирії чи Африці витворяли?
показать весь комментарий
22.04.2025 08:17 Ответить
Вибравши спочатку комуняку кравчука, потім чучму ми його просто просрали, от і все.
показать весь комментарий
23.04.2025 08:31 Ответить
А до чого тут Порошенко? Треба було вибрати Чорновола, якого боялись та вбили комуняки і кацапи теж. І з перших днів незалежності дбати про державу, а не загравати з кацапами про брацкій народ. Вся історія відносин з кацапнею доказує, що вони одвічні вороги українців. Треба було будувати свою армію, економіку, а не розпродувати зброю та деребанити те, що дісталось у спадщину від совка. Асі керівники держави займались деребаном, а не модернізацією і держави і економіки.
показать весь комментарий
23.04.2025 21:48 Ответить
Тобто Україна має віддати свою законну територію бо виродки з США так хочуть може Україна має у відповідь помагати наркокартелям і ісламістам, які будуть вбивати американців
показать весь комментарий
21.04.2025 09:25 Ответить
Страница 3 из 5