21319 посетителей онлайн
11 315 121

Зеленский и Трамп провели встречу и договорились о дальнейших переговорах после прощания с Папой Римским, - Sky News

Трамп и Зеленский

В это время президент Украины Владимир Зеленский провел встречу с президентом США Дональдом Трампом.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом Суспільному сообщил пресс-секретарь президента Сергей Никифоров.

Больше информации на эту минуту не известно.

Вероятно, встреча уже завершилась, поскольку Трамп и Зеленский вместе с другими лидерами уже находятся на Площади Святого Петра, где начинается официальная церемония прощания с Папой Римским Франциском.

Как информирует издание Sky News, Зеленский и Трамп встретились и договорились провести последующие переговоры после церемонии прощания с понтификом.

Топ комментарии
+30
Зеленський не "єврей"... Бо вони юдаїсти... А Зеленський жере свинину. Крім того, євреї говорять на івриті - а Зеленський у івриті - "ні в зуб ногою"...
Таких, як він, ще в кінці 19 ст. одеські євреї називали "маланці"... Це були люди, що відреклися від своєї мови, віри і традицій. У ********* свті це люди з "постсовка", які розмовляють лише російською, ******* гроші та шанують Сталіна...
показать весь комментарий
26.04.2025 11:23 Ответить
+10
Не даі, Боже, підпише капітуляцію...
показать весь комментарий
26.04.2025 11:13 Ответить
+10
Усе це схоже на дешевий тріллєр...
показать весь комментарий
26.04.2025 11:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
100 днів закінчилось чи ні ?
показать весь комментарий
26.04.2025 11:14 Ответить
мабуть зєЧМО, чатувало Трампа біля туалету? в нікіфоров записував всі звуки..., розмови
показать весь комментарий
26.04.2025 11:15 Ответить
показать весь комментарий
26.04.2025 11:24 Ответить
вдітий нормально, в пальто чорне
показать весь комментарий
26.04.2025 11:25 Ответить
А Нетаньяху єврей?
показать весь комментарий
26.04.2025 11:27 Ответить
Песков сказал, шо энергетическое перемирие закончилось, и....?!?!?!
показать весь комментарий
26.04.2025 11:31 Ответить
Ну як в світовій політиці роблять ми вже побачили на прикладі трампИ. Встановив, відмінив, а рух бабла не припинив. Тому один заплатив 200% мита, а інший по старим тарифам спрацював. І хто винний ? Я ж кажу, з трампаМИ треба працювати за їх інструментами. Тумблер "Дурка" включив і в режимі Автопілот. Куди винесе доля !
показать весь комментарий
26.04.2025 11:35 Ответить
Оце залиже боневтік генерал-губернатору америці
показать весь комментарий
26.04.2025 11:35 Ответить
якщо не виконувати умов, на яки ТИ сам погодився, а в нас це не президент, а парламент має погодитися шляхом ратифікації або прийняття закону, то будуть негативні наслідки для України, дуже погані наслідки
ніякий міжнародний арбітраж не допоможе
тому найкраще - висувати та просувати свої умови, наполягати на них
показать весь комментарий
26.04.2025 11:35 Ответить
За кацапськими "Канонами" він, *****, легітимний. Та й їх вибори нам до біса. Основне, він стверджував що Лідор наш нелегітимний. Сам на гачок й клюнув. Як вони носяться зі Стамбульськими угодами ? ! А Рада нічого не ратифікувала. То продовжуйте з ними носитись доки вони у труху не перетворяться.
показать весь комментарий
26.04.2025 11:41 Ответить
У 1917 році в росіі прийшли до влади євреї, чи маланці?
показать весь комментарий
26.04.2025 11:44 Ответить
А потім разом пустять "білий дим" над Ватиканом
показать весь комментарий
26.04.2025 11:44 Ответить
Кіньське?
показать весь комментарий
26.04.2025 11:48 Ответить
якби, якби….
не фантазуй
є реалії сьогодення, тому треба виходити з цих реалій
за умови повної підтримки Китаєм України ми б мали змогу поводити себе у світі як північна Корея, проте такого нема
тому не треба нічого фантазувати, а висувати та просувати свої умови, наполягати на них, поступки не повинні бути на шкоду Україні
показать весь комментарий
26.04.2025 12:04 Ответить
Семіт.
показать весь комментарий
26.04.2025 12:06 Ответить
Да сейчас можно согласится ,некоторое время выполнять,а потом когда настанет время,******* росию в спину, например когда начнется заварушка с Китаем,и нас после того что эта недострана тут натворила ,никто не осудит. Пример финны. Почитайте ,почему после второй мировой войны их никто не осудил,хотя они были на стороне Германии
показать весь комментарий
26.04.2025 12:07 Ответить
Знов буде те ж саме: Sign the fucking deal, vladimir. Or you'll have no country left soon.
показать весь комментарий
26.04.2025 12:12 Ответить
Зеленський і Трамп провели зустріч і домовилися продовжить домовляння про домовленості...
показать весь комментарий
26.04.2025 12:13 Ответить
вимагай надалі виконання будапештського меморандуму, дуже помічне, особливо з квітня 2014 року, бачу скільки ти для цього зробив за 11 років та чим це закінчилося словоблуддя для України
головне - зберегти Україну та її громадян, жодних поступок, а лише власні вимоги, вимагати яких виконання реально, не підписувати муйню
показать весь комментарий
26.04.2025 12:14 Ответить
висувати та пропонувати свої умови ніхто нам не заборонить, вже із багатьма речами погодилися та підтримали, не підписувати нічого, що зашкодить Україні
показать весь комментарий
26.04.2025 12:15 Ответить
І під час війни з невірними, щоб були сили воювати.
показать весь комментарий
26.04.2025 12:18 Ответить
"замполіт"..давай дальше ********** уступки України і її народу "рускому міру" .Ти що зробив???Крім агітації.за уступки ворогам українського народу.що більше зробив???
показать весь комментарий
26.04.2025 12:20 Ответить
не бреши
написав за свої умови та не підписувати муйню, почитай уважно
показать весь комментарий
26.04.2025 12:22 Ответить
Не "перегинай"...Їм і булгура з бараниною вистачало...
показать весь комментарий
26.04.2025 12:29 Ответить
Та нормально Зеля себе з ним веде . Навіть ду-уже нормально . Не заїхав іржавому в рило , і це вже - добре . Хоча треба було .
А дипломатія з трампом як бачимо - не працює ,, бо він і сам не є дипломатом , і саму дипломатію зневажає . Його методи переговорів це скоріше - методи гопоти ,, брати нахрапом , залякування , погрози і все інше . Він вважає що дипломатія це - слабкість .
От чого він сюсюкається з ****** і корейцем наприклад , та тому що їх не прогнеш під себе . Там де іржавий відчуває міцний спротив , там він пасує і веде себе обережно . От і на Канаду наїхав , але як тільки канадці конкретно стали в позу , так іржавий зразу і поплив .
показать весь комментарий
26.04.2025 12:49 Ответить
Тоді звісно
показать весь комментарий
26.04.2025 12:54 Ответить
Маланці...як обережно та дипломатично ви підібрали слово! Мені проситься більш жорстке народне визначення цього " феномену", але не можу сказати , бо забанять.
показать весь комментарий
26.04.2025 12:56 Ответить
тріпер
показать весь комментарий
26.04.2025 12:58 Ответить
Та ні, це портрет Трампа, який йому подарував Зє на "добрую память"
показать весь комментарий
26.04.2025 13:00 Ответить
коли Рудий обіцяв Україні військову допомогу, та ще й безмежну? він навпаки, блокував її скільки міг і як міг. забув про голосування пакету для України з вересня 23-го року аж по кінець квітня 24-го року?
показать весь комментарий
26.04.2025 13:00 Ответить
Хоча ні разу не чув, щоб якийсь єврей назвав себе семітом. Мабуть називати єврея семітом є антисемітизмом.
показать весь комментарий
26.04.2025 13:03 Ответить
Правду казав недавно Портников - як тільки когось роблять винуватим, рано чи пізно добираються до євреїв) Свого часу здається й Порошенка Кацманом називали й Тимошенко Вальцманом, і хто вже тільки євреєм не був)
показать весь комментарий
26.04.2025 13:11 Ответить
Зеленський та Трамп провели зустріч і домовилися про подальші переговори після прощання з Папою Римським, - Sky News (оновлено) Джерело: https://censor.net/ua/n3548936.
Фото під заголовком новини - це , я так розумію прощання Зеленського та Трампа, а хто з них відправиться на подальші переговори з Папою Римським...? Та їхали б удвох, ще й Пуйла прихватили , ото було б свято!
показать весь комментарий
26.04.2025 13:13 Ответить
Порошенка зробила євреєм ізраїльська філія Форбс. А так то Зеленський - це Зеленський, Червоненко - це Червоненко, Пінчук - це Пінчук...а вже Порошенко - Вальцман, Ющенко - Адельгейм, Кличко - Етінзон...
показать весь комментарий
26.04.2025 13:19 Ответить
О холєра, самі рептилоїди навколо
показать весь комментарий
26.04.2025 13:21 Ответить
..Трамп не є дипломатом!!! А хрипатий у нас такий дипломат.. ну просто найкращий у світі...)))) Сьогодні Ви насмішили дуже добре!!! А якщо воно приперлося на похорон у свойому свинячому вбранні.... то тут РЕАЛЬНАО **ДИПЛОМАТИЧНА ОСОБА!!!**
показать весь комментарий
26.04.2025 13:23 Ответить
Ну ти ж не рептилоїд...тільки нікому це не кажи, хай думають, що ти теж, свій.
показать весь комментарий
26.04.2025 13:24 Ответить
Зараз такий час, шо я вже ні в чому не впевнений
показать весь комментарий
26.04.2025 13:25 Ответить
Тарапіца нєнадо! Це попереду...Бій за забутий в Овальному кабінеті пояс Усіка.
А взагалі, якщо Трампло умиє руки, треба мінувати АЕС, та відкривати кордони. Пуйло завжди шантажує світ біженцями, бо більше на них нічого не діє, отака, малята, залишилась дипломатія.
показать весь комментарий
26.04.2025 13:29 Ответить
.. якщо ми хочемо жити..як хусіти..чи іранці... то ніяких домовленностей не потрібно. Тільки не кажіть..що іранці добре живуть. Для деяких і помийна яма..рідний дім!
показать весь комментарий
26.04.2025 13:29 Ответить
Є докази? Аргументуй... Якщо ні - то адресуй свій коментар самому собі...
показать весь комментарий
26.04.2025 13:33 Ответить
Так , іржавий не є дипломатом , а хіба ні ? Ви хіба не бачите його манеру спілкування ? Ще що так себе ведуть дипломати ?? Він себе веде як - натуральне бидло .
І хіба я говорив десь що Зеленський дипломат .? Звісно ж що і він не дипломат , бо він на це не вчився , і не має уявлення .
показать весь комментарий
26.04.2025 13:37 Ответить
....................І мене тут неодноразово так іменували... А у мене пращур, разом з Гонтою і Залізняком, штурмом Умань брали...
показать весь комментарий
26.04.2025 13:43 Ответить
Може порівняєте освіту Трампа і Зеленого? Старий моє за своїм горбом 79 років.... Деменція.. маразм...склероз... Наш має за своїм горбом 47 років... Ідіотизм..дурноголовість...бикування.. Щоб мати такі здібності не потрібно вчитися на дипломата... НЕ ДОПОМОЖЕ!!
показать весь комментарий
26.04.2025 13:59 Ответить
Необхідно, щоб ВРУ негайно, офіційно звернулася до Конгресу США з проханням законодавчо заборонити адміністрації США юридично визнавати окуповані чи анексовані території України, а також обговорювати юридичне визнання цих територій без окремого дозволу Конгресу США.
показать весь комментарий
26.04.2025 14:02 Ответить
А з закритими вікнами можна завжди. Шикарна релігія. Казах закривав вікно і трощив сало, аж за вухами лящало. І яка загроза була? Хіба що *двійку* на заняттях отримати.
показать весь комментарий
26.04.2025 16:00 Ответить
Яким чином можливо заважити Трумпу визнати Крим росіянським?
показать весь комментарий
26.04.2025 19:27 Ответить
Молодець. Але це все - про офіційні дозволи, а я - про неформальні, як люди розуміють.
показать весь комментарий
26.04.2025 20:24 Ответить
І що я не так сказав? Ти розумієш різницю між розмовляти мовою і повторювати якісь там магічні заклинання за раввіном у сінагогі?
Так що там родина Зеленьського зрадила, німецьку мову чи недоторканність свіней? Бо я не знаю як там з їдишом але можу тобі сказати що єврейський " Ладіно' аж ніяк від іспанської мови не відрізняється, не зважаючи що їх вигнали з Іспанії 600 років тому.
показать весь комментарий
26.04.2025 23:37 Ответить
А в Одесє євреї ж размовляли на ївритi, ага.
показать весь комментарий
27.04.2025 00:34 Ответить
Федирич, ти хоч одного юдея особисто зна?
показать весь комментарий
27.04.2025 00:39 Ответить
Бонэвтик мае аж саму Криворожскую дипломатическую академию. А Трам закончил какой-то сраный универ из Лиги Плюща, как можно сравнивать?!
показать весь комментарий
27.04.2025 00:44 Ответить
Ще один "перегрітий"... Ти ще скажи, що в Одесі українці українською говорили...
показать весь комментарий
27.04.2025 02:13 Ответить
Як ви вже "задрали", "патріоти"... Та навіть "українська розмовна" доволі сильно відрізняється від "української літературної! І людина, що говорить мовою Середнього Подніпров"я, без навику, не зрозуміє гуцульської чи лемківської говірки... Я, прихавши на Східне Полісся, деяких слів зрозуміть не міг. Та що казать про "слова" (тобто, діалектизми")? Українські слова з російськими закінченнями, чи російські слова з українськими закінченнями... І все це пронизано білоруською вимовою...
показать весь комментарий
27.04.2025 02:21 Ответить
поки що 96 днів
показать весь комментарий
26.04.2025 11:19 Ответить
де маринарка?
показать весь комментарий
26.04.2025 11:27 Ответить
Можна й так.
показать весь комментарий
26.04.2025 11:27 Ответить
Так, все стало ясно. Справа не в "піжамі". І тупість ніякі вчителі вже не ... випрямлять. Краще заяву на стіл, автомат у зуби і на передову, щоб показати генералам як треба сидіти в окопі. Чи перебувати .... правильно ?
показать весь комментарий
26.04.2025 11:28 Ответить
не заздрю я Саничу.
є люди, я якими взагалі простіше не розмовляти, бо вони відбиті наглухо. А тут так не можна
показать весь комментарий
26.04.2025 11:33 Ответить
ні, тільки висувати свої умови та наполягати на них, переконувати партнерів, тим більш є у нас підтримка, а це переговорний процес, може бути результат
трамп має право себе так поводити за правом сильного, тому йому пофуй
в України права сильного у світі немає, нажаль ми не субʼєкт, а обʼєкт у світовій політиці, проте до нас прислухаються
показать весь комментарий
26.04.2025 11:39 Ответить
Після прощання перетруть - буде склоняти Зелю до свого бачення
показать весь комментарий
26.04.2025 11:40 Ответить
а навіщо, твоє лайно розбирати ? ти кожного разу щось пишеш, а потім кажешь розбирайте лайно
показать весь комментарий
26.04.2025 11:40 Ответить
підпиши муть, не виконай того, що підписав, і побачиш чим для тебе це закінчиться
Украіна не має в світі достатньої сили, щоби погоджуватися на муйню, а потім не виконувати це, мотивуючи тим, ми не хотіли та не розуміли того, що підписували
показать весь комментарий
26.04.2025 11:50 Ответить
Північна Корея. має достатньо сили.або Іран .???Чим Би закінчилося непідписання Україною Будапештської куйні.і чи була би сьогодні війна в Україні.якщо б не було підписано Будапештську лицемірну куйню(підкилимні домовленості американців і рашистів,про майбутнє знищення України,котре ми бачимо сьогодні)Маючи на озброєнні 200 МБР.???Давай "зафантазуй" ...
показать весь комментарий
26.04.2025 11:57 Ответить
Сразу поговорить не смогли. Обоих душили рыдания!
показать весь комментарий
26.04.2025 12:03 Ответить
Там дуже вибіркове пресмиканіє...
показать весь комментарий
26.04.2025 12:08 Ответить
тому не треба нічого фантазувати, а висувати та просувати свої умови, наполягати на них, поступки не повинні бути на шкоду Україні-(ПОСТУПКИ ОКУПАНТУ І АМЕРИКАНСЬКИМ АФЕРИСТАМ) БУЛИ ПРИ ПІДПИСАННІ БУДАПЕШТСЬКОЇ БРЕХНІ. ПРОХОДИШ.
показать весь комментарий
26.04.2025 12:08 Ответить
І шо, наш не наваляв старому пирдуну із білого дурдому Трампону? Жаль, жаль...
показать весь комментарий
26.04.2025 12:13 Ответить
показать весь комментарий
26.04.2025 12:15 Ответить
до слова, зараз Україні пхають черговий будапештський меморандум, який не можна підписувати, тобто ту муйню трампівську не можна погоджувати
поти саме цього я і втикнувся
увімкни мізки, читай уважно
показать весь комментарий
26.04.2025 12:25 Ответить
Про євреїв в Кацімперії.
Євреїв в Московії, як і серед інших країн з слов*янськими мовами, називали жидами. Жид це спотворене слово іудей з мов германської групи. І сьогодні в німецькій мові єврей це der Jude (юде).
Євреями іудеїв стали називати в Рашці при Катюхє ІІ Німфоманці. Слово євреї це спотворене слово гебраї, тобто люди, які творять молитви з текстів, написаних гебрайськими буквами.
показать весь комментарий
26.04.2025 12:31 Ответить
"Маланці"... Євреї всі були у "Бунді"... А цю партію більшовики розігнали... Найдовше "бундівці" протрималися в Україні - входили в політичний блок з соціалістами УНР...
показать весь комментарий
26.04.2025 13:45 Ответить
Іслам - наймолодша з світових релігій. Мухамед врахував усі недоліки всіх відомих релігій і підготував лазівки, як обходить заборони... Свинину можна вживать, щоб не вмерти з голоду. Спиртне можна вживать з лікувальною метою... Потрібен лише рецепт лікаря та "фетва" (релігійний дозвіл), від мулли... Посту в рамадан дозволяють не дотримуваться малим дітям, хворим, вагітним жінкам та воїнам в поході... І так далі...
показать весь комментарий
26.04.2025 16:08 Ответить
так у демократичній світовій політиці не працює
якщо так вчинити, то відберуть й те, що ще не надали та накладуть санкції, а потім й відсотки влуплять на борги України
зовнішній борг України не дасть змоги так вчинити
показать весь комментарий
26.04.2025 11:26 Ответить
100пудово!
показать весь комментарий
26.04.2025 11:27 Ответить
Наслідки візита Венса, для Ватикану, ОЧЕВИДНІ!
Пройшло, 96 днів, сидіння трампа на посаді… а Папа Римський пішов …
показать весь комментарий
26.04.2025 11:27 Ответить
старе фото з овального кабінету
показать весь комментарий
26.04.2025 11:28 Ответить
Никто в Одессе никогда не говорил на иврите, ну разве что туристы. А свинина не показатель
показать весь комментарий
26.04.2025 11:44 Ответить
накуя і для якого виконання були підписані Хельсінський акт,Будапештський папір???Давай потлумачення, а я Тобі кажу.Твоїми словамии, ((так у демократичній світовій політиці ЦЕ ДЕМОКРАТИЧНЕ ЛИЦЕМІРСТВО І БРЕХНЯ ,ПО ВІДНОШЕННІ ДО УКРАЇНИ І ЇЇ НАРОДУ - не працює))
показать весь комментарий
26.04.2025 11:48 Ответить
Зеленскому надо сворачивать все эти договорняки с участием двух шулеров и уголовников. Иран не прогибается и Трамп ничего не может с этим сделать. Америкосы даже с хуситами ничего сделать не могут, а хуситы даже огрызаются ракетами по американским военным кораблям и не боятся. Почему наши власти постоянно перед кем-то пресмыкаются?
показать весь комментарий
26.04.2025 12:05 Ответить
показать весь комментарий
26.04.2025 12:11 Ответить
Щодо Криму :
США розуміють, що Україна ніколи не визнає Крим частиною РФ, і ніколи не змінить свою Конституцію.
Але США і РФ на пару можуть просунути міжнародне трактування кордонів України без Криму - якщо тільки Україна погодиться на, здавалося б, невеличку поступку
і "дозволити" США зробити те, що вони можуть зробити й без "дозволу" України.

Насправді такий наш "дозвіл" потім виявився б величезною стратегічною помилкою, як мінімум не меншою, ніж Будапештський меморандум.
показать весь комментарий
26.04.2025 12:12 Ответить
Це про "жидів" мова? тТак лише в СРСР це слово мало образливо-принизливий відтінок... У мовах західних слов"ян це ОФІЦІЙНА назва людей юдейського віросповідання...
показать весь комментарий
26.04.2025 13:30 Ответить
Не побились - уже добре
показать весь комментарий
26.04.2025 11:21 Ответить
Страница 1 из 2