8353 посетителя онлайн

Хотим, чтобы кино снова снимали в Америке: Трамп введет 100% пошлины на иностранные фильмы

Трамп введет 100% пошлины на фильмы

Президент США Дональд Трамп поручил ввести 100% тарифы на все фильмы, снятые за рубежом.

Об этом он сообщил в соцсети TruthSocial, передает Цензор.НЕТ.

По его словам, киноиндустрия в Америке умирает очень быстрой смертью.

Трамп считает, что это происходит из-за "согласованных действий других государств", предлагающих "различные стимулы", чтобы переманить американских кинопроизводителей.

Это, подчеркнул он, не только снижает экономическую активность в США, но и представляет "информационно-пропагандистскую угрозу" и "угрозу национальной безопасности".

"Поэтому я уполномочиваю Министерство торговли и Торгового представителя Соединенных Штатов немедленно начать процесс введения 100% пошлины на все фильмы, попадающие в нашу страну, произведенные за рубежом. Мы снова хотим, чтобы кино делали в Америке!" - добавил он.

Трамп введет 100% пошлины на фильмы

Топ комментарии
+17
Ідіот.
Майже все годне кіно, що є у світі, робиться саме в США.
Поки що.
Якщо так продовжувати в усіх царинах, то ваше місце займуть боллівуд, Туреччина, русня і Китай.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:24 Ответить
+13
Трамп перелякався Боллівуду?!
Індійське кино захоплює Америку?
показать весь комментарий
05.05.2025 09:27 Ответить
+5
проблема американського кіно у відсутності нормальних сценаріїв, і як результат - повно невдалих рімейків. а ще оця політика - всюди всовувати негрів, лгбт. остання білосніжка, чи серіал про поттера.
є чудові чорношкірі актори яких не треба пропихувати.
тому так, краще подивитись цікаве, саркастичне французьке кіно, чи класичне британське, ніж черговий компьютерний рімейк
показать весь комментарий
05.05.2025 09:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
скоро будет прямая линия с Тампоном
показать весь комментарий
05.05.2025 09:29 Ответить
Та нічого. Підкрутять трохи і нарід буде хавати із задоволенням. Хтось же ж дивиться блювотні турецькі та латиноамериканські серіали?
показать весь комментарий
05.05.2025 09:47 Ответить
Дійсно, ці проблеми є, не приховаєш.
І не у слабких драматургах тут справа. У політико-соціальній обстановці.
Одна з причин, чому обрали Трампа. Сподівались, що він дасть нарешті копняка цьому лівацькому болоту.
Ну, він і дав.
Стикався з думкою, що після Трампа і правого нахилу США може накрити така хвиля махрового лівачизму, що Байден з Обамою здаватимуться суворими техаськими рейнджерами.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:56 Ответить
У нас ринком не пахне, а не кінематографом.
Знімати вміємо, хоч і гірше за русню.
А от дивитись за гроші - немає кому.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:58 Ответить
Скоро все кіно створюватиме ШІ і коштуватиме воно врази дешевше і створюватимуть сценаристи по всьому світу. Дурні ініціативи Трампа США не допоможуть.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:59 Ответить
Страшне прокляття: щоб ваші діти дивились ШІ-мультфільми. Щось типу https://www.youtube.com/watch?v=occJiSS1tsE цього.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:04 Ответить
Голливуд стал помойкой хуже болливуда, даже Стивен Сигал не вынес позора и сбежал домой в Бурятию.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:09 Ответить
Не всякий твір гарно виглядає на екрані.
От, наприклад, "Вино з кульбабок" Бредбері. Чудова книжка, а фільм американці не зняли досі. Русня намагалась, вийшло, як на мене, зовсім фігня. Атмосферу геть не змогли передати.
"Останній єдиноріг" Пітера Бігля. Намалювали мультфільм, при чому сценарій сам Бігль писав. Виглядає непогано, але якщо не знайомий з книгою. Бо на її фоні стрічка - бліда та коротка тінь.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:11 Ответить
Ну от у Мартіна вийшло - серіал Гра престолів не сильно гірший за книги... Умовного Хемінгуея - так, важко екранізувати, але в принципі популярних книг, які підходять для екранізації, вистачає.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:14 Ответить
То хай забирають свій Голівуд в Штати і самі дивляться.Хай самі в Макдонолсах і Бургер Кінгах їдять,літають на свої Боїнгах в своїй Америці і так сотні відомих брендів
показать весь комментарий
05.05.2025 10:15 Ответить
Не женіть на наші переклади. Вони останнім часом чудові.
Я вже тут згадував "Поганців". Наш переклад кращий за оригінал, якщо можете це собі взагалі уявити.
Сцена, з компанією поганців та хом'ячками, де після викриття вовк каже "It's not what it looks like", а в нашому перекладі "Давайте я тихесенько в ліс піду" - це бомба. Вираз, що однаково зрозумілий і дорослим, і дітям, тільки - по-різному.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:17 Ответить
Соединённые Штаты уведомили Киев, Париж и Лондон о недопустимости действий, которые даже потенциально могут поставить под угрозу лидеров иностранных государств в ходе визита в Москву.
Соответствующие требования были доведены до всех европейских и украинских спецслужб.
5 мая 2025, 11:15
показать весь комментарий
05.05.2025 10:21 Ответить
Значить, політичної волі немає. Або вважають, що ринок цього не сприйме. Як з "Мегалополісом", який має низький рейтинг на "Rotten tomatoes", хоча стрічка дуже алегорична, чого тільки коштує амальгама найближчого майбутнього і Римської імперії останнього її періоду.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:23 Ответить
Може, назвете штук п'ять індійських стрічок, що пройшли нашими широкими екранами, або екранами Європи? Бо щось я не чув.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:27 Ответить
Тут головне - щоб глядачу було цікаво. Фільм не документальний, точність перекладу не потрібна.
Набагато цінніше - красивий еквівалент. Це - школа єврейки Елеонори Гальпериної (Нори Галь), яка в результаті витіснила геть перекладачів-буквалістів. Й тому наші співвітчизники так радо дивляться русняві переклади. Бо вони це переказують так, ніби персонажі від початку говорили кацапською. Тобто сенс зберігається, а форма - рідна, зручна. Ми тільки-тільки почали їх наздоганяти та місцями переганяти.
В дубляжі "Поганців" фрази часто не відповідають змісту оригіналу, але пасують до персонажу та обставин краще, ніж в оригіналі.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:31 Ответить
А Голий вуд хіба не в амєрікє північній знаходиться???Чи для трампища Каліфорнія вже й не США???
показать весь комментарий
05.05.2025 10:37 Ответить
Я про такі стрічки, як от "Володар перснів", "Скажений Макс", "Термінатор", "Реквієм за мрією", "Солодкий листопад".
Ніколи не любив супергеройське кіно, хіба що пародії на нього, як от "Суперсімейка", друга частина якої, як не дивно, краща за першу.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:54 Ответить
я звичайно можу помилятися, але мені здається. що трамп втілює якийсь злочинний задум... й це не MAGA, а якось зовсім навпаки..., й Трампа обрали зовсім не випадково..., йому не притаманно замислюватись над тим, що він робить..., якось його змогли "накрутити" й він робить все, щоб зробити Америку середньою, нічим не привабливою та нецікавою країною, яка буде стояти осторонь всіх демократичних процесів у світі...
показать весь комментарий
05.05.2025 11:12 Ответить
висловив своє бачення та не нав'язую його, основне на що наголошую, якщо виробник дає гроші на озвучування то нехер купувати скацаплене спотворення.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:18 Ответить
Скацаплене взагалі не потрібне, наше тепер - щонайменше не гірше.
От тільки кількість... У русні реально на два порядки більше.
Можете порівняти наповненість Толоки і Рутрекера по відео.
Наші, правда, теж не сплять. Постійно щось перекладають і озвучують, хоч і аматорськи, тому якість - така собі.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:20 Ответить
скільки людей стільки й думок, а "The Incredibles" після першого не вартує уваги взагалі, як і "Корпорація монстрів", клятий мрнополіст Дісней убив Піксар назавжди.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:25 Ответить
юафлікс, юасеріалс там і переклад і конкуренція є.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:29 Ответить
Так, тут кому вже що.
Мені от взагалі ніякі супергеройські стрічки не подобаються, а хтось у захваті.
Справа смаку.
Хоча, коли подивився "Людина-павук: Додому шляху нема" і порівняв з якоюсь давно баченою стрічкою, де теж був Октавіус...
Вони там добрячий шматок фільму намагаються зрозуміти, як перевиховати лиходіїв.
Коли двадцятьма роками раніше їм спочатку товкли пики, а потім вже розмовляли (якщо була можливість та бажання).
А ми ще обурюємось, чому Захід не дасть нарешті прочухану знахабнілому ***** і Ко.
Бо проблема глибша, ніж міжнародне законодавство.
Люди на Заході змінились, от що.
Вони не хочуть бачити бите зло.
Вони хочуть бачити зло, перевиховане гуманним ставленням до ньго.
А це, курва, тільки на екрані працює, і то не завжди (в тому ж фільмі таки довелось битись з тим суперзлодієм, на якого педагогіка не подіяла).
показать весь комментарий
05.05.2025 11:33 Ответить
Це добре, та все одно не дотягуємо.
Наприклад, минулого року вийшла екранізація мюзиклу "Wicked".
У русні дубляж на трекері з'явився раніше, ніж наш.
Кому було дуже цікаво, мав вантажити русняву версію.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:40 Ответить
Так, це несмачні квіточки. Звикаємо і готуймося. Як тільки LLM-ам згодують датасети більшості колись захищених авторськими правами кінострічок, кожен бажаючий, якому доступні ресурси LLM, матиме можливість замовити штучному інтелекту унікальне, персональне 3D- кіно на свій власний смак, включаючи рімейки з власними правками наративів, озвучки та облич акторів і особистою участю замовника в головних ролях.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:41 Ответить
не дотягуємо в екранному піратстві? І хрін з цим, краще пізніше чим зіпсоване враження.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:43 Ответить
Хочу подивитись на згенеровані ШІ сценарії.
Одна справа - зняти щось красиве (суто техніка), зовсім інша - зняти щось цікаве.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:43 Ответить
От якраз основна маса у нас екранним піратством і живе.
Тому виторгу з продаж кіно мало, тому і фільми не окупаються, постійно дотаційні.
Я наші вітчизняні лише на Світі або Мегого за гроші дивлюсь, а от закордонне можна і поцупити, вони там на Заході з голоду від цього не помруть, чого не можна сказати про тут.
Але менш принципові та розбірливі співвітчизники підуть і завантажать з Рутрекера. І це проблема.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:50 Ответить
Ой! "Налякав кота котлетою...". В США, в 30-ті, забороняли вживання алкоголю та торгівлю ним... У США пить перестали? Зараз заборонені наркотики та проституція - на вулицях щезли наркомани та повії?
Просто все піде у підпілля і виростуть ціни на подібну продукцію... Перед розвалом СРСР вартість квитка в кінотеатр була не більше 40 копійок. У відеосалоні платили по 1-2 рублі за сеанс... (а до Горбачова за фільм у підпільному салоні платили і по 15 рублів... )
показать весь комментарий
05.05.2025 12:18 Ответить
Цікаве, це те, що привертає увагу великих груп глядачів?
показать весь комментарий
05.05.2025 12:50 Ответить
Та ладно, то взагалі про репортерів нудота, ще і дєрмократичних От якби там Техас попер на Каліфорнію і Вашингтон, вояки були у головних ролях ті шо "націоналісти" і правельні Американці, і у кінці вони всю woke Каліфонію спалили к х*ям, а дєрмократичного президента пристрелили, тоді норм кіно було б.
показать весь комментарий
05.05.2025 12:56 Ответить
Не обов'язково.
"Сказка сказок" Норштейна була колись визнана кращим фільмом всіх часів та народів. Визнана критиками. Простий глядач дивився на екран мов баран.
Тепер місце кращого фільму всіх часів та народів посідає "Віднесені привидами" Міядзакі. Визнана критиками. Дуже успішно пройшла в світовому прокаті.
показать весь комментарий
05.05.2025 13:01 Ответить
Там не конкретизували, хто на кого попер, але мочили там один одного зовсім не демократично. Ніякої вам толерантності, навпаки. І президента в кінці як собаку застрелили.
показать весь комментарий
05.05.2025 13:02 Ответить
Одна поправочка до вашого допису. Так склалося, що зараз що в Ізраїлі, що в Україні, титульна нація одна й та ж. Незалежно від відсотків відносно загальної кількості населення. Гірка правда, але вже як є.
показать весь комментарий
05.05.2025 13:08 Ответить
ні шановний, Ви плутаєте титульну (частина населення держави, національність якої визначає офіційне найменування цієї держави. ) від титулована (особлива привілейована група).
показать весь комментарий
05.05.2025 13:18 Ответить
Слідопит 1987 дає посилання на радянський фільм,більш напевне правельна назва Провідник 1987 року.Ще помітно що система дублює назви фільмів-шедеврів відводячи в не те що треба.Якщо шукати Провідник і Boot то можеш попасти на інші фільми з такою назвою.Судячи по назвам фільмів які ти перерахував, то ти якраз і споживач попкорнового кіно,тобто віключив мозок включив жолудок і їсиш попкорн або піцу запиваючи кока-колою.А ти не помічав що в більшості випадків коли поїсиш то тобі робиться холодно і хочеться спати?Це тому що організм кидає кров до травної системи і всі сили йдуть на те,щоб перетравити їжу і засвоїти її.А мозок в цей момент відпочиває.Знаєш як взнати що ти подивився фільм-шевр?Є тільки один критерій-це коли ти з кінотеатра виходиш задуманий і стараєшся переосмислити що ти подивився тільки що.Володар Перснів чи Гаррі Потер це ті фільми що заставлять тебе поміняти свій світогляд чи звернути увагу не що ти не звертав раніше?Ні!!!Це фільми наоборот-просто відключити голову.Як казала моя покійна бабуся-Скачуть малпи в телевізорі,і що там дивитись?Як тут писав попередній дописувач що від Голівуду треба подивитись 100 фільмів щоб знайти з них 5-10 нормальних фільмів.Для мене це Бійцівський клуб, де в ньому показали життя більшості ,,кастрованих,,чоловіків для яких сенс життя-це гонитва за непотрібними речами і життя без самого життя.І після цього фільму подумай-я живу як герой якого зіграв Бред Піт чи як його новий друг.І після чього фільму ти поставиш собі запитання-А чи живу я як справжній чоловік і кайфую від життя,чи я бігаю за непотрібними речами щоб справити враження на людей,яким на мене посрати.Тепер опиши мені свої враження і думки,які тобі відкрив фільм Володар Перстнів,і як цей фільм вплинув на твій світогляд?
показать весь комментарий
05.05.2025 13:36 Ответить
Дійсно,я би сказав ліберальна повітка.В фільмі обовязково має бути чорний(вже зняли фільм з чорним Маненргеймом).Друге-жінки в голівудських фільмах виявляються сильнішими і розумнішими за чоловіків,і в критичних ситуаціях і не панікують і верещать,а беруть на себе керівництво колективом(це ті що в мирному житті всикаються коли побачать мишу)
показать весь комментарий
05.05.2025 13:43 Ответить

Відомий фільм "Віднесені привидами" режисера Хаяо Міядзакі часто називають, але офіційно поки не визнають "найкращім фільмом усіх часів та народів" через суб'єктивність рейтингів, де цей фільм отримав численні нагороди та визнання:

1)Оскар у 2003 році за найкращий анімаційний фільм.

2)Високі оцінки критиків: на Rotten Tomatoes рейтинг становить 97%, на Metacritic - 96/100.

3)У 2016 році BBC включила фільм до списку 100 найкращих фільмів XXI стол

Пишуть, що у Японії та за її межами він вважається культурним феноменом, а в багатьох опитуваннях (наприклад, від Sight & Sound чи японських видань) цей фільм входить до топів анімаційних і загальних кінорейтингів. Це "взагалі по загалям"
А от ви, яке маєте відношення до синтоїзму, яким, відчутно просякнутий цей фільм?

Як вам наратив із перетворенням батьків у свиней за надмірний консюмеризм?
І головне, особисто вам сподобався цей фільм?

показать весь комментарий
05.05.2025 13:59 Ответить
Якщо основний критерій фільму красиве кіно-то воно не варте уваги.Для підлітка(ще не сформованої людини)підійде,саме в такому віці я прочитав цю книжку.Якщо доросла людина в захваті від такого кіно,то напевне що вона так і залишилась підлітком.Красиве кіно- це жіноче мислення,статистика констатує що з кожним десятком років важливий чоловічий гормон тестостерон постійно зменьшується.Який тобі толк в житті від такого кіно, коли ти потратив вісім годин свого життя на красиву річ,яка тобі не добавить ні маргарину в голову,ні тестостерону в яйця?
показать весь комментарий
05.05.2025 14:04 Ответить
Як на мене, мультфільм непоганий. Специфічний, як і все японське, бо культура геть зовсім інша.
На відміну від абсолютної більшості аніме, дивитись його можна.
Хоча, я б не назвав все-таки твори Міядзакі - аніме.
Це - окремо. І по стилістиці, і по сюжетам. Не всі з яких походять з Японії. Наприклад, "Мандрівний замок" знятий за романом англійської письменниці.
Стосовно перетворення - так, з натяком. Як і сцена миття духа річок, з якого вичепили купу людського сміття. Теж з натяком.
показать весь комментарий
05.05.2025 14:09 Ответить
Чого це ви вирішили, що я от просто в захваті?
Гарно знято, історія взагалі не з США походить, і, якщо розібратись, то навіть не зовсім з Англії, а з фінської Карелії.
Якщо вам хочеться зазирнути всередину своєї темної сторони, то "The Shivering Truth" підійде.
Чогось більш-менш брудного і реалістичного - "Generation Kill".
А взагалі за справжнім тестостероном не в кіно ходять, а на вулицю.
показать весь комментарий
05.05.2025 14:20 Ответить
кіно вже зробили. Зараз весь світ дивиться перший сезон.
показать весь комментарий
05.05.2025 14:23 Ответить
Моя оцінка фільму, в цілому, співпадає з вашою.
Я не захоплююсь анімаційними фільмами, менше з тим, приймаючи до уваги відгуки критиків, ... Подивився, і не жалкую про витрату часу, хоча "час - гроші," як загальновідомо...
Припускаю, що незабаром зʼявиться нова послуга: " CaaS (Cinemagoer as a Service, Кіноглядач - як -сервіс").
Фільмів, створених ШІ на замовлення клієнтів буде настільки багато, що кіноглядачів не вистачатиме, і виникне платоспроможний попит на послугу кіноглядача. Клієнти СaaS оплачуватимуть час, витрачений на он-лайн проглядання з клієнтом важливих клієнту кіношедеврів та дотепні, схвальні відгуки, попкорн, віртуальні консумації... .
показать весь комментарий
05.05.2025 14:59 Ответить
Незабаром - не з'явиться. ШІ поки що знімає такий шлак, що тільки клінічно дурний зможе дивитись. А у майбутньому - чорт його знає.
Ідею "платимо за перегляди" вже зустрічав, тільки замість фільмів книжки були. В якомусь закордонному НФ-оповіданні. Професійні читачі, щоб численні письменники не відчували себе непотрібними.
показать весь комментарий
05.05.2025 15:02 Ответить
Я видалив коментар, на який ви встигли відповісти, щоб його трохи доповнити
Оновлена версія-вище. Про ідею читача на замовлення мені також відомо. Але це офтопік
На Цензорі можна побачити коментарі на замовлення
показать весь комментарий
05.05.2025 15:08 Ответить
Цього тут повно, і зовсім не від любові до мистецтва.
показать весь комментарий
05.05.2025 15:08 Ответить
А наступний крок? Коли вже щось заробили?
Варіанти - 1) продовжувати заробляти (з метою заробити ще більше). 2) зупинитись і забути про заробляння грошей 3) витратити гроші за призначенням (не для заробітку ще більших грошей) - для здійснення власної мрії, досягнення мети, благодійництво ... І окрема, захищена стаття видатків, - донати, допомога ЗСУ. Час такий.
показать весь комментарий
05.05.2025 15:16 Ответить
Взагалі-то послуги ШІ теж не безкоштовні. Машинний час чогось вартий.
показать весь комментарий
05.05.2025 15:19 Ответить
,,А взагалі за справжнім тестостероном не в кіно ходять, а на вулицю,,.-а от тут не погоджусь!!!!Ви просто звичайнісінький представник споживацького суспільства, якого формують і заганяють в рамки потрібних дій і думок суспільною думкою,вибраними новинами по ТБ і таким же ліберально-толерантним Голівудським кіно.Раніше знімали фільми щоб сформувати чоловіка-воїна,людину яка сама приймає рішення за своє життя і не дивиться на суспільну думку.Раніше від фільмів 80-их несло маскулінністю,де показували який характер в чоловіка має бути і який набір якостей.І в ті часи було повно по гаражах і підвалах качалок і спортзалів.А зараз все замінили якимісь міфічними героями-гномами,аватарами.Де Людина-Павук рятує дівчину але він настільки кастрований що він не користується наслідками свої дій а таємничо дивиться їй в очі і покидає її.Тобто-ти по життю повинен бути безкорисливим,ти тільки що чуть не стратив своє життя через неї,але ти свою генетику не повинен передати їй, навіть коли вона всіма способами сигналізує що вона на це готова.І цих підлітків ти виганяш на вулицю за тестостероном?Де люба спроба постояти за себе фізично карається починаючи з садіку,потім школа і тд.Держава вважає що агресивний чоловік потрібен сидіти в тюрмі,а коли в країну приходить війна не може знайти воїнів-добровольців.А де їх знайти коли ви хлопцям-підліткам коли вони ростуть і формуються втираєте що агресивність це токсично.А вони знають яким має бути чоловік коли вони ростуть на таких фільмах,а їхні батьки не мають часу на їхнє виховання бо гарують на роботах щоб забезпечити безрозмірні забаганки своїх жінок і плотно сидять під їхніми каблуками,і законодоваство повністю на стороні жінок,не дозволяє зайняти чоловікам лідерські позиції в їхніх сімях.І люба спроба домінації чоловіків карається як домашнє насилля.
показать весь комментарий
05.05.2025 15:20 Ответить
Вас що, жінка вдома ображає і діти не слухаються?
показать весь комментарий
05.05.2025 15:29 Ответить
Що ви мені хотіли цим сказати?
показать весь комментарий
05.05.2025 15:31 Ответить
Ви занадто агресивно за маскулінність. Так ніби вам особисто болить.
У кого з цим порядок, тому не болить, навпаки: чим більше довкола хлопчиків-квіточок, тим більше мені дістанеться жіночок.
показать весь комментарий
05.05.2025 15:35 Ответить
,,Вас що, жінка вдома ображає і діти не слухаються?,,-Я в неволі не розмножуюсь.!!!!!!ЗАГС і сімейне законодавство в нинішньому вигляді один видів прихованого рабства.Як ви думаєте чому при прийомі на роботу питають сімейний статус?)))))Яке це має відношення до моїх професійних обовязків?Мене на пару робіт не взяли через статус ,,Неодружений,,. Але ви так і не відповіли що ви хотіли цим сказати.Для чого задавати питання про особисте життя коли я його взагалі в розмові не торкався?А ви за цим ніби простим питанням замаскували легкий тролинг,приховане питання про мою адекватність.Якщо перевести це питання,то воно прозвучить так-Тебе що в сім'ї ображають і ти тут плачешся?Ви ж це хотіли сказати?Але питання було загорнуто в більш приємливу форму.Коли людина переходить на особисте і образи-то це свідчить що в неї аргументи закінчуються і це єдиний спосіб вийти переможцем.,,Ви занадто агресивно за маскулінність. Так ніби вам особисто болить.,,-Мене не болить,мені дивно що цією сірою більшостю так легко маніпулювати і навязувати.А так як їх більшість, то вони адекватну меншість вважать дивними і не правильними.А від червоної таблетки відмовляються.
показать весь комментарий
05.05.2025 16:14 Ответить
Вам, варто якусь тему про кінематограф розпочати, бо це значно цікавіше чим більшість зебільних новин, можливо, толерантніше до нав'язування власних уподобань та поглядів інших.
показать весь комментарий
05.05.2025 16:56 Ответить
Я не експерт і навіть не кінолюбитель. Щоб писати на цю тему, треба бути міцно в темі. Інакше якраз і вийде оте саме нав'язування своєї точки зору на основі "там побачив, тут додумав".
показать весь комментарий
05.05.2025 16:57 Ответить
багацько ви згадали та написали, як для не кінолюба? В будь-якому разі читав із інтересом все.
показать весь комментарий
05.05.2025 17:05 Ответить
Все одно кількість того, що бачив і про що читав чи чув, не дотягує і близько до рівня, з якого можна якісно судити про кіно.
показать весь комментарий
05.05.2025 17:07 Ответить
Частина послуг ШІ, як загальновідомо, надається клієнтам безоплатно, тобто машинний час - за рахунок компанії - провайдера послуг. Зрозуміло, що ці обмежені за кількістю і якістю безоплатні (не безкоштовні, безкоштовного нічого не буває) послуги - складова маркетингу.
показать весь комментарий
05.05.2025 17:15 Ответить
Є одна думка на одному (не)популярному тут ресурсі, що Тік-Ток насправді збитковий, і Китай приховує, скільки грошей він вливає в нього з бюджету, щоб він не потонув.
показать весь комментарий
05.05.2025 17:21 Ответить
Цілком можливо, я б не назвав економіку Китаю класично ринковою. Там і збитковість рахується трохи нестандартно, політична доцільність впливає. Компартія надає фінансову допомогу. Американській Грок-3 мабуть теж поки що планово збитковий.
показать весь комментарий
05.05.2025 17:59 Ответить
Тут справа в іншому. Хтось може почати утримувати цей комерційно збитковий ШІ-сервіс за власний кошт, але - з якою метою?
показать весь комментарий
05.05.2025 18:05 Ответить
Інвестують, ще й активно. Це ж мабуть мейнстрім інформаційних технологій зараз. Основа ШІ армій роботів-андороїдів. Майбутнє цивілізації. Шлях до AGI. Хто не встигне - запізниться назавжди. Бо технологічна сінгулярність насувається ШІ-агенти LLM, які збиткові, в ринкових умовах вмруть. Але великі мовні моделі породжуватимуть безліч нових ШІ-агентів, серед яких приховані справжні геймчейнжери IT. Хтось сподівається заробити, а отже інвестує, утримує ці "LLM-копалини IT"
показать весь комментарий
05.05.2025 18:32 Ответить
Тобі скільки років?Мені під 50 і думаю що я маю трохи більший життєвий досвід.Роботодавцю потрібні одружені, бо це означає що такі люди будуть більш терпимі до зашкварів керівництва,більше будуть погоджуватись на понаднормові без відповідної надбавки за понаднормові.Більше будуть погоджуватись на роботу яка по його посаді не належить йому виконуватись.Жонатик стерпить все бо вдома жінка яка пиляє мозок за гроші яких потрібно постійно і мало не буває.Він просто сциться при уяві того скандалу який буде коли він скаже що звільнився з роботи.А в ситуації з нежонатим роботодавець знає що він погодиться на понаднормові години за відповідну доплату.
показать весь комментарий
05.05.2025 19:08 Ответить
Вас що, жінка вдома ображає і діти не слухаються?-Все таки я виявився правим що це вислів це була замаскована неповага і маніпуляція яка називається обезцінювання. Бо ти і далі продовжуєш це гнути далі-,,Бачу, з маскулінністю у вас таки проблема. Інакше б родину давно створили, а так - боїтесь, що жінка під каблук зажене.,,Давай вгадаю,ти і є жонатик і вже під каблуком,тому так біснуєшся від того що я вільна людина.Вся проблема в тому що такі круті пацани вступають в сімейні стосунки навіть не почитавши сімейний кодекс.І всі себе уявляють батьком сімейства де їхнє слово закон.А сімейний кодекс дуже цікава штука,і він придуманий для того щоб захистити права в першу чергу жінки і дитини,а права чоловіка ще менші від прав домашньої тварини.І скільки таких вже було які думали після чергового невдалого шлюбу що не повезло а в третій шлюб повезе.І після кожного розводу залишались тільки з ,,набором патріарха,,І це в кращому випадку,дехто опинявся на теплотрасі або в своєму гаражі.////А в сімейному кодексі дуже цікаві речі-Там записано що жінка є вільною людиною як і чоловік і вона не забовязана чоловікові підпорядковуватись(класна штука,бо жінки вимагають в чоловіків брати за них відповідальність,а чоловіки настільки отупіли що не задають собі питання як можна брати відповідальність за те, що тобі не підпорядковується і ти його не контролюєш)В сімейному кодексі немає нічого про відповідальність за сімейну зраду(виходить що шлюб просто до цього не забовязує).Якщо розрив шлюбу через зраду дружини суд все рівно віддасть 50% власності дружині,і якщо квартира зароблена тобою і в тебе ще двоє дітей то будь добрий віддай 75% жилплощі.Якщо ти розвівся з жінкою і на протязі року народиться в неї дитина то її автоматично запишуть на тебе,хоча розвод міг бути через зраду дружини і це означає що вона могла зачати від коханця.Я вже років як 5 зїв червону таблетку і тобі того бажаю,і в такому правовому полі я не збираюсь ще пускати посередника в вигляді держави в свою сімю, де має бути по моїх правилах бо я їх всіх забезпечую,і ще й пускати державу в свою спальню. https://www.youtube.com/watch?v=avE_jv9sqZA&t=4s
показать весь комментарий
05.05.2025 19:41 Ответить
думаю всім тут абсолютно ясно чому ви досі не одружені, і навряд будете.
показать весь комментарий
05.05.2025 23:16 Ответить
Ви правильно зрозуміли-тому що мені плювати що там про мене всі думають.І поступаю я так як я хочу, згідно свого світогляду і досвіду,а не так як від мене хоче суспільство.Ви спочатку охлос оприділіться-То вам потрібні чоловіки які можуть приймати рішення в своєму житті,то вам треба безвольні особи які живуть по чужих вимогах що до себе.
показать весь комментарий
06.05.2025 00:42 Ответить
Намішано мух,котлет і слонів.І при тому зі ствердженнями,які б я назвав скорше всього домислами.,,Але іслам - релігія слухняних, а ви так прагнете свободи та незалежності.,,-я не прагну незалежності я вже є незалежним,бо в ЗАГС не ходив.,, Вам потрібна безправна й покірна вайфу, що не загрожуватиме вашій слабкості.,,-це вам сама жінка скаже що вона вважає чоловічою слабкістю-https://www.youtube.com/shorts/jsFWOaoYjLQ - і ще-https://www.youtube.com/shorts/WiW0z1tgEsk-і ще-https://www.youtube.com/watch?v=TSbjnVr_v1k.А це вишенька на торті про що женатики навіть не можуть подумати через скудність мислення-https://www.youtube.com/watch?v=hzSWbutOHI0
показать весь комментарий
06.05.2025 12:52 Ответить
Подивісь які коментарі і життєві історії під відео.Прирівняв Єдрю Тейта,чемпіона Британії по кікбосингу і доларового мільойонера з терпілою Леслі,який сидів в Тайланді і чуть не сів в РФ але пішов на ,,співпрацю,, з канторою.Але якщо і розглядати Леслі- він був жонатим?Жив з гаремом і жодних ЗАГСів і допусків посередника в вигляді держави в своє особисте життя.Значить добре розуміє що таке шлюб сьогодні.Вільний чоловік і робить все що хоче.Тож для чого було втирання мені що я повинен одружитись.Напиши Леслі що він неправий,що він боїться жінки як повноцінної особистості(повноцінна особисть,мене стошнить зараз,де вас таких штампують)
показать весь комментарий
06.05.2025 16:17 Ответить
Ви б спочатку трохи тему вивчили, перш ніж писати. Як і з цивільним / сімейним кодексом.
https://www.youtube.com/watch?v=mxuR-FTAUYU Дождались! Алекс Лесли женился! Сенсация!
https://gazetaby.com/post/zhena-seks-guru-lesli-to-o-chem-govorit-aleks-eto-/149812/ Жена секс-гуру Лесли: «То, о чем говорит Алекс - это свингерство»
показать весь комментарий
06.05.2025 16:29 Ответить
Для чого писати про цивільний і сімейний кодекс не даючи жодних посилань чи спростувань сказаного мною.Я Пастернака не читав,але осуждаю?В нас в Україні вже навіть необовязково брати шлюб офіційно,якщо жінка нагла то сожітельство вона зможе доказати і віджати частину майна яке ,,спільно,, заробили(ага,він кайфував на будові в ,а вона страдала нажимаючи на кнопки стіралки і мультиварки)Па-ба-м-,,Проживання однією сім'єю чоловіка та жінки без реєстрації шлюбу є спеціальною) підставою для виникнення у них деяких прав та обов'язків, зокрема права спільної сумісної власності на майно (ВС/КЦС,справа № 544/1274/16-ц, 18.07.18),,
показать весь комментарий
06.05.2025 17:09 Ответить
Стаття 60. Підстави набуття права спільної сумісної власності подружжя

1. Майно, набуте подружжям за час шлюбу, належить дружині та чоловікові на праві спільної сумісної власності незалежно від того, що один з них не мав з поважної причини (навчання, ведення домашнього господарства, догляд за дітьми, хвороба тощо) самостійного заробітку (доходу).

Стаття 64. Право подружжя на укладення договорів між собою

1. Дружина та чоловік мають право на укладення між собою усіх договорів, які не заборонені законом, як щодо майна, що є їхньою особистою приватною власністю, так і щодо майна, яке є об'єктом права спільної сумісної власності подружжя.

Стаття 65. Право подружжя на розпоряджання майном, що є об'єктом права спільної сумісної власності подружжя

3. Для укладення одним із подружжя договорів, які потребують нотаріального посвідчення і (або) державної реєстрації, а також договорів стосовно цінного майна, згода другого з подружжя має бути подана письмово.

Згода на укладення договору, який потребує нотаріального посвідчення і (або) державної реєстрації, має бути нотаріально засвідчена.

За законом те, що у вас було до шлюбу, не вважається сумісною власністю і розділенню в разі розводу не підлягає.
Ще є така штука, як шлюбний договір. Стосовно спільної власності що завгодно можна прописати, в межах розумного.
показать весь комментарий
06.05.2025 17:20 Ответить
Це просто треш якийсь.Скажи,ти дісно не розумієш що я стараюсь донести,чи ти це робиш навмисне щоб я зрозумів марність донести до тебе будь яку інформацію.Буду як в школі з двієшником.Що ти зрозумів з цього рішення суду?-,,Проживання однією сім'єю чоловіка та жінки без реєстрації шлюбу є спеціальною) підставою для виникнення у них деяких прав та обов'язків, зокрема права спільної сумісної власності на майно (ВС/КЦС,справа № 544/1274/16-ц, 18.07.18),,
показать весь комментарий
06.05.2025 18:04 Ответить
Я знаю про такі випадки, коли суд визнавав спільне проживання як фактично шлюб.
Ну хто ж винен людям, що роблять і про наслідки не думають?
Хто обережний, укладає договір. Нотаріально завірений. Щоб потім у суді ним прикритись.
А якщо "друга половинка" договір такий укладати не хоче - шукає собі іншу "половинку", підходящу.
показать весь комментарий
06.05.2025 18:16 Ответить
На території бувшого Союзу шлюбний договір не береться до уваги,хіба що тільки в ЄС і США.В нас якщо при розводі і поділі майна коли є діти суд завжди стане на сторону жінки і дітей, як би чоловік не забезпечив себе договором.Це скаже любий суддя,що приорітетом є цивільний і сімейний кодекс.,,Я знаю про такі випадки, коли суд визнавав спільне проживання як фактично шлюб.,,-це прециндент,це означає що у всіх інших подібних випадках суди будуть брати як шаблон для своїх рішень.Це означає що спільне проживання прирівняли до шлюбу і це факт.І знаю навіть більше-Якщо ти живеш з жінкою більше 6 місяців,вона може показати ваші спільні фото на курортах,чи будь де,можуть підтвердити сусіди.І якщо чоловік ,,справжній,, який сам працював,а в неї з плюсів тільки велика срака,але вона хитра(жінки більше цікавляться як щось урвати собі в чоловіка) то він може конкретно попасти.
показать весь комментарий
06.05.2025 18:32 Ответить
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2947-14#Text Сімейний кодекс України
Стаття 7. Загальні засади регулювання сімейних відносин
2. Сімейні відносини можуть бути врегульовані за домовленістю (договором) між їх учасниками.
показать весь комментарий
06.05.2025 18:41 Ответить
Що я і стараюсь довести,що як і державу так і жінку цікавлять ресурси для забезпечення свого існування.Але єдина істота яка може предоставити ці ресурси-це чоловік,своєю важкою працею.І це не Українська а загальнопланетна тенденція.Як би то заставити чоловіка поділитись своїми ресурсами,або добровільно або за допомогою закону.Навіть в тому посиланню що ви відправили є 100% захист жінки-Стаття 60. Підстави набуття права спільної сумісної власності подружжя

1. Майно, набуте подружжям за час шлюбу, належить дружині та чоловікові на праві спільної сумісної власності незалежно від того, що один з них не мав з поважної причини (навчання, ведення домашнього господарства, догляд за дітьми, хвороба тощо) самостійного заробітку (доходу).-------Чи можна уявити таку ситуацію,що жінка працює а чоловік навчається,веде домашнє господарство,доглядає дітей?Це все стосується жінок,записали так що не важно що вона вчилась 5 років і ніде не працювала-майно всерівно порівну.А що стосується хвороби то навряд більшість сьогоднішніх дам будуть мочитись з хворим чоловіком-покинуть,щей майно відберуть.Маю шанс пересвідчитись на власному досвіді.Під вікнами часто проходить пара з дитиною.Вона йде демонстративно впереді,а він воїн ЗСУ з ампутацією вище коліна плетецься ззаду.І одразу видно що розвод у них справа часу.
показать весь комментарий
06.05.2025 18:46 Ответить
Ми чоловіки!!!!!Наша сильна сторона логіка,збір інформації і її аналіз.Ми повинні такими бути-бо не виживем.Але більшість просто живе в іллюзіях.Навіть не хоче поставити собі питання ,,Для чого це мені?,, і ,,Що я буду з цього мати?,, І чоловіків навіть ******** за такі питання,бо говорять що це егоїзм.Нехай це егоїзм,але словосполучення Здоровий Егоїзм не просто так придумали.А жінки собі ці питання постійно ставлять,виходить вони розумніші і хитріші від нас.І те що я бачу,це те що інститут сім'ї зруйновано,і ситуація погіршується з кожним роком.А я не маю бажання вкладатись в проект який прогорить і вдарить фінасово по мені-,,Ніхто не буде заперечувати той факт, що рівень розлучень в Україні не дуже спонукає пари до реєстрації шлюбу. Багато хто знаходиться у фактичних шлюбних відносинах з наміром або у майбутньому офіційно зареєструвати шлюб, або навіть без таких планів. При цьому, мало хто замислюється, що таке спільне проживання однією сім'єю без реєстрації шлюбу може мати неочікувані наслідки, або ж не мати тих наслідків, яких ви очікуєте (тут залежно від того, хто на що розраховує).,,-https://rates.fm/ua-uk/expert-opinion/spilne-prozhivannya-bez-reyestraciyi-shlyubu-majnovi-naslidki/
показать весь комментарий
06.05.2025 18:59 Ответить
Не буду спорити,це можливо.Але все спирається в статистику.З цифрами не поспориш.Скільки процентів є такий сімей в Україні де чоловік сидить дома?
показать весь комментарий
06.05.2025 19:01 Ответить
Я для себе давно прийняв рішення якщо вже і надумаю ставати сімейним,то тільки не в фемінізованих Україні,Європі чи Америці.Єдині жінки які дісно варті сімейного життя-то це азійки,но не уся Азія а філіппінки,тайки.https://www.youtube.com/watch?v=Xux59xaMGCY&t=30s ---Людина перераховує 10 плюсів азіаток.Не скажу що 100% вигорить,але шанси дуже великі.І вони в рази кращі за словянок з роздутим своїм ЧСВ.
показать весь комментарий
06.05.2025 19:46 Ответить
ясно. вам треба жінка для самоствердження вашого карликового писюна
Жодна людина яка себе поважає, таку маячню не напише. Сильний чоловік не боїться сильної жінки і залежності. Це просто смішно
показать весь комментарий
06.05.2025 22:26 Ответить
Давайте обійдемось без взаїмних порад як кому поступати в житті !!!!!Ви що,пізнали істину в статусі Бог?,,По-друге, виходячи з написаного вище, я б порадив вам взагалі ніколи не одружуватись.,,-де і в якому моменті я попросив вас породи?Хіба в мене було щось про те що я не можу розібратись в своєму житті і я прошу поради.НІКОЛИ НЕ ДАВАЙТЕ ПОРАДИ ЛЮДИНІ ЯКА НЕ ПРОСИТЬ ЦІЄЇ ПОРАДИ,ЦЕ ДОПОМОЖЕ В ЖИТТІ УНИКНУТИ ПРОБЛЕМ.Подруге-мені цікаво скільки вам років,що багаж прожитих вами років дає право мені 50-ти літньому давати поради в житті.В мене вже більшої половини друзів нема на цьому світі через ,,якість життя,, чоловіків в Україні.І в мене нема бажання теж вчити вас жити,основна ціль просто донести свою думку,І ЯКЩО ВОНА ВАМ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ТО ЦЕ НЕ ОЗНАЧАЄ ЩО ВОНА НЕ ПРАВИЛЬНА.Ціль цієї дискусії показати що є зворотня сторона Місяця,і саме різність думок вивела нас з печери Кро-Маньйон на орбіту Землі.Бо якби всі думали як ви,або як я, і не було різність думок то це навряд би рухало цивілізацію вперед.І різність цих думок перевірялось смертями чоловіків,і деколи приходилось іти одному проти думок тупого охлосу і горіти на вогні інквізиції.Так що якщо є думка і вона не відрізняється від думок решти ,,правильних,, думок сформованих телебаченням,новинами(що вам дивитись і як це буде подано вирішує редактор,наприклад одкровення Маркуса обійшли всі телевізійні канали,як ті що фінансує ОПа, так і ті що рахуються опозиційними) і фільмами,то не означає що вона автоматично неправельна.Я зо всіх сил стараюсь донести що те що ми бачимо це надводна частина айсбергу.Але ж так просто дивитись на те що над водою,бо якщо захотіти осягнути те що під водою то прийдеться занирнути в темну,холодну безодню.А це вихід із зони власного комфорту і можна позбутись власних ілюзій.А люди ненавидять тих хто руйнує їх власні іллюзії,бо тоді приходить розуміння що я все життя жив по бажанню тих,хто дуже хоче щоб я залишився в сьогоднішньому стані.Я спеціально даю посилання де вам самі жінки розказують про них самих,і навіть це не може зародити в вашій голові малу частину сумнівів чи дійсність яку я бачу дійсно така----https://www.youtube.com/watch?v=avE_jv9sqZA&t=5s
показать весь комментарий
07.05.2025 12:37 Ответить
В тому то і проблема що це і є жіноче мислення і аргументація жіноча.Це нагадало мені дискусію з жінкою якій сказав що жінкам важко вийти заміж за багатого чоловіка.На що вона парирувала своєю жіночою ,,логікою,,-Брехня,моя подруга он вийшла заміж за багатого.Давайте розберем що я сказав і що вона відповіла.В моїй аргументації не було сказано що жінкам НЕМОЖЛИВО вийти заміж за багатого,я сказав що ВАЖКО вийти заміж.Думаю що ви все таки розумніші за неї і розумієте різницю між ВАЖКО і НЕМОЖЛИВО.Тоді я запитав скільки у неї подруг.Відповіла що сім подруг.І що, вони теж вийшли заміж за багатого?-Ні, тільки одна,в решти по різному-дехто сама виховує дітей,в декого чоловік має середній достаток.Тоді чому вони всі не вишли за багатих якщо по ваших словах так легко?Одиночні випадки не навіть попадають в статистику ,бо це є виключення, а не тенденція.
показать весь комментарий
07.05.2025 12:56 Ответить
Ви дуже передбачувані,те що аргументом буде не важливість віку не дало себе довго чекати,і логіки що підліток за свої 11 років життя бачив більше чим 50 річний виглядають смішними.Чому боїтесь сказати свій вік,ви що, жінка в кінці свого фертильного віку і переживаєте що втратите популярність на сексуальному ринку?Але судячи з того що вам подобається фільми-фентезі то напевне не більше 35.І перестаньте мені людині ультраправих поглядів нагадувати постійно за ЛГБТ.Те що вони існують можна і завдячувати саме вам-охлосу.
показать весь комментарий
07.05.2025 13:12 Ответить
Я не викладаю в Інтернет особисті дані, особливо на таких ресурсах, от і все. Припущення ваше про "раз любить фентезі, то не старше 35" хибне. По-перше, з чого це ви взяли, що я люблю фентезі? Є буквально пара книг, які читав, і мені цей жанр, якщо чесно, не подобається. По-друге, знаю рольовика-толкієніста віком за 60.
Ультраправий - ви тільки ззовні. Всередині ви таки лівак.
Згадайте той ролик Тейта. Що він казав про мужність? Це коли ти сам встановлюєш правила, і не тільки для себе самого, а і "у бізнесі, у відносинах".
А ви що казали? В неволі - не розмножуюсь, сімейний кодекс - це рабство, і навіть цивільний шлюб - загроза майну, а краща дружина - азіатка, бо вихована в покорі.
Це не по-чоловічому - вимагати закон захистити свій статус патріарха, і шукати заздалегідь видресеровану жінку. По-чоловічому - це самому захистити свій статус патріарха, і самому видресувати свою жінку.
Захистіть нас, забезпечте нам, підлаштуйтесь під нас, але ми вам нічого не винні - це позиція ліваків.
показать весь комментарий
07.05.2025 13:34 Ответить
Ви 100% жінка,як би ви не старались заховатись за незрозумілим набором букв.Бо тільки для жінки може бути прининиженням те,що її визнають сексуально-шлюбному ринку непотрібною і не привабливою.На чоловіків це не діє,бо він всерівно знайде кому вставити.,,Сильний чоловік не боїться сильної жінки і залежності. Це просто смішно,,-тут одна сильна жінка перевірила як це коли сильний чоловік не боїться сильної жінки https://www.youtube.com/shorts/wuUJXXH9QIs
показать весь комментарий
07.05.2025 13:55 Ответить
В тому то і суть,що я не збираюсь вступати в шлюб в тому правомому полі яке написала мені держава.Це виходить що в моїй сім'ї не я головний а держава,бо вона написала закони по яких я повинен жити з жінкою.Я вступлю в стосунки по своїх правилах,і ці правила завжди озвучую на початку стосунків.Великій массі жінок вони не підходять.А я тут до чого?Я маю забезпечити їх і ще жити по їхніх правилах?Це як зі сторони бізнесу виглядає дико-вклади 90% коштів в бізнес,але ти не маєш контрольний пакет акцій.І це ви вважаєте нормою.Що я повинен отримати з таких стосунків де я вкладаю більше а отримую менше?В мене в сім'ї я буду примати рішення,а не жінка кличучи собі на допомогу державний репресивний аппарат.Якщо вона вважає що держава в неї головніша за чоловіка,тоді хай держава і робить їй ЕКО за свої гроші і хай держава отримує її дітей до 18 років.Саме цікаве з 4 хвилини----https://www.youtube.com/watch?v=oF_ejwD4x1Q ---- Єдине що вам побажаю,щоб ви ніколи не попадали в таку ситуацію.Хто з нас правий був може показати тільки фінал нашого життя.Бо час це єдиний суддя хто може сказати хто був правий.Тільки шкода що зможу застрітись і запитати потім-Ну як,не просрав своє життя?З дискусії вихожу через недоцільність подальшої трати свого часу.Дякую за дискусію яка не вийшла за рамки здорового обговорення і аргументації.
показать весь комментарий
07.05.2025 15:09 Ответить
Сссрия, хоча дерьмо, но своє. Яка конкуренція, ми її переможемо. Хоча не якістю, але заборонами
показать весь комментарий
05.05.2025 09:30 Ответить
Якщо Тампон хоче щоб все було тільки в америці то може простіше кругом америки натягнути колючий дріт?
показать весь комментарий
05.05.2025 09:38 Ответить
Все кіно, скоро, буде знімати "штучний інтелект". )
показать весь комментарий
05.05.2025 09:39 Ответить
Краще подивіться "Поганців" (The Bad Guys). Там чудовий сценарій. Або хоча б "Incredibles 2". Досить нелінійно і цілком адекватно.
Те, що рімейків багато, це результат того, що годноти вже стільки зняли, що вигадати щось нове - проблема ще та. А колеса мають обертатись, інакше впадуть.
Мені згадуються слова менеджера з мультфільму "Вольт" (посередня стрічка). Коли дівчина сказала, що не може зніматись з іншим цуциком, відповідь була "подумай про членів нашої команди. Якщо ти відмовишся, вони втратять роботу і їм не буде чим годувати свої родини".
показать весь комментарий
05.05.2025 09:40 Ответить
Не скоро. Те, що він знімає зараз, викликає блювотні позиви.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:41 Ответить
А мультики????
показать весь комментарий
05.05.2025 09:44 Ответить
Не будете слухатись старших...введу мита
показать весь комментарий
05.05.2025 09:54 Ответить
я вас прошу, що нам можна закидати, якщо кінематографом і не пахне? Якщо у "Голлівуді" один вдалий фільм дотує 99 збиткових, але й він окуповується в першу чергу в самому США... А іноземні фільми там ніхто й не дивиться, в найкращому випадку викуповують право на сценарій та клепають мейд ін ЮСЕй третього сорту.
Щодо сценарію, так усім керують продюсери та власні кошти не вкладають, таке вже стале правило.
показать весь комментарий
05.05.2025 09:56 Ответить
В Європі за це передбачена відповідальність, великі штрафи та маски шоу з вилученням комп'ютера
показать весь комментарий
05.05.2025 10:02 Ответить
не переклади, а дублювання та маю із чим порівнювати (Альф був шедевральним)... Жоден "переклад" не може бути кращим, оскільки хороші актори мають незабутній голос і замінити оригінал не реально, щодо місцевих жартів- це порушення і нічого впихати місцеві торгові марки та замінювати приказки на власний розсуд.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:25 Ответить
Вона дуже складна і затягнута. У Копполи і "Хрещений батько", і "Апокаліпсис" довгі, але їх значно цікавіше дивитися.
І особисто мені не подобається Адам Драйвер. Він тупо зіпсував байопік про Феррарі - 40-річний актор грав 60-річного Феррарі, у якого в житті був абсолютно інакший типаж (його ж спочатку Де Ніро мав грати і то якраз 100% його типаж). І наступник Дарта Вейдера у "Зоряних війнах" із нього такий собі - не володар темної сторони сили, а якесь малолітнє істеричне емо вийшло із дитячою психотравмою.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:29 Ответить
насолоджуйтесь спотворенням, тіштесь кацапами, але мені не нав'язуйте, бо ціную оригінал та субтитри... Найкращий дубляж був на початку незалежності та створений студентами у великій конкуренції, а потім прийшли "какії разніцей" та інші моральні потвори із Г+Ганалами та голосами визнаних профур телебачення і спотворили все, бо наголошую: вдруге переозвучують та накладають звук, а в цивілізованому світі так вже не знімають.
показать весь комментарий
05.05.2025 10:40 Ответить
Бгг...У козломордии видать очень жидєнько течет по ляшкам раз начали подобное сочинять.
показать весь комментарий
05.05.2025 11:34 Ответить
Страница 1 из 2