8905 посетителей онлайн

Идея создания буферной зоны в 30 км от фронта является "неживой" на сегодняшний день, - Зеленский

Зеленский раскритиковал идею демилитаризованной зоны в войне с РФ

Президент Украины Владимир Зеленский считает на сегодня "не очень живой" идею создания на передовой демилитаризованной зоны в 30 километров в войне с РФ.

Об этом глава государства сообщил во время пресс-конференции по итогам встречи "Коалиции желающих", информирует Цензор.НЕТ.

По словам президента, официально Украине такое предложение не делали.

"Сначала прекращение огня, все остальное потом. Потому что очень много деталей, в частности, о демилитаризованной зоне, буферной зоне, разведении войск. Я слышал эти вопросы в медиа, а также от многих разных людей и от разных разведок. Официально Украине никто ничего подобного не предлагал, но все, как саперы, ищут какие-то возможности, какой еще с нами эксперимент провести. На сегодня, я считаю, эта идея не очень живая, потому что это вопрос мониторинга", - сказал Зеленский.

Он пояснил, что нет понимания, откуда отсчитывать линию фронта. Также еще одним важным моментом являются города, которые частично оккупированы.

"Вопрос демилитаризованной зоны в обе стороны по 15 км - а почему по 15? И с какой линии мы будем считать? Даже если вы будете говорить о 15 километрах, что мы будем делать с городом Херсон? Если не будет наших войск в Херсоне - у нас не будет Херсона", - подчеркнул президент Украины.

Он напомнил, что Украина имеет негативный опыт с 2014 года, когда россияне использовали режим прекращения огня для укрепления своих позиций и медленного продвижения.

"Мы имеем опыт после 2014 года. В момент, когда есть прекращение огня, россияне и сепаратисты постоянно рыли, рыли, рыли и шли - 100 м, 200 м, 300 м ежедневно. Никто по ним не стрелял, и они рыли... Сейчас тысячи людей погибли, чтобы защитить Покровск. До Покровска там пару километров. Если сейчас согласиться на буферную зону и отойти на 15 километров, такие города как Херсон, Харьков и Сумы - у всех будет вроде бы мир, а у них будет продолжаться война. Потому что до них будет долетать артиллерия. Поэтому на сегодня преждевременно об этом говорить", - добавил Зеленский.

Он также не верит в то, что Россия будет придерживаться режима прекращения огня.

Ранее спецпредставитель президента США Кит Келлог заявил, что якобы Киев выступает за замораживание конфликта за текущими линиями фронта и создание 30-километровой демилитаризованной зоны.

Топ комментарии
+9
ЦЕ ВСЕ БРЕДЯТИНА ШО РОБЛЯТЬ.

- 40 % економіки РФ робить на війну
- вони роблять нову мобілізацію
- вони накачують пропагандою
- вони виховують з дитинства в ненависті

Про що мова? - не буде тут миру поки існує РФ
показать весь комментарий
10.05.2025 16:40 Ответить
+9
Так то ж повільне просування, так західні ЗМІ пишуть, зате незламний лідор постійно з кимось зустрічається і створює коаліції охочих, союзи потужних і об'єднання рішучих, і виборів ніяких немає і бути не може - хіба заради цього не можна пожертвувати якоюсь там територією?
показать весь комментарий
10.05.2025 16:50 Ответить
+6
Звісно,як буратіно,вважає лише живою ідеєю постійне просування ворога вглиб території країни.
показать весь комментарий
10.05.2025 16:41 Ответить
Комментировать
Сортировать:
ЦЕ ВСЕ БРЕДЯТИНА ШО РОБЛЯТЬ.

- 40 % економіки РФ робить на війну
- вони роблять нову мобілізацію
- вони накачують пропагандою
- вони виховують з дитинства в ненависті

Про що мова? - не буде тут миру поки існує РФ
показать весь комментарий
10.05.2025 16:40 Ответить
Це зрозуміло, а є якісь реалістичні ідеї як змусити РФ перестати існувати?
показать весь комментарий
10.05.2025 16:51 Ответить
Повне ембарго на всі товари з РФ, повно ізоляцію. Ракетні удари по промисловим обєктам.
показать весь комментарий
10.05.2025 17:01 Ответить
Тільки ні першого, ні другого, ні третього не було, не є, і витікаючи з цього - і не буде.
показать весь комментарий
10.05.2025 17:05 Ответить
Доля расейского газа в Европе сократилась в 3 раза, планируется вообще до 0 снизить. Многие компании ушли из расеи, правда их место быстро занял Китай, но то их проблемы
показать весь комментарий
10.05.2025 17:13 Ответить
Тобто реалістичних ідей немає
показать весь комментарий
10.05.2025 17:14 Ответить
Якими ракетами пане Михапйле маємо бити по промисловим обєктам "Бенєчка" чи "Боневтік2025"? Здається Боневтік замість ракет всі гроші витратив на асфальт і шашлики. Я виправлюся, не Боневтік, а вумний-превумний нарід 73% у 2019 році.
показать весь комментарий
10.05.2025 17:30 Ответить
Ну і що таке "оманські",для кого і для чого вони відбулись?
показать весь комментарий
10.05.2025 18:18 Ответить
коли почнеш вводити та наносити удари?
показать весь комментарий
10.05.2025 17:41 Ответить
вова, згадай що ти в Золотому 4 робив

Повне відео скандальної розмови Зеленського з добровольцями у Золотому
https://www.youtube.com/watch?v=_KxLuDpP4_w
показать весь комментарий
10.05.2025 20:15 Ответить
Зеленський побував з робочою поїздкою у Золотому-4. Там він зустрічався з учителями та лікарями, говорили про побут на лінії розмежування, про соціальні потреби, а також про можливе розведення військ. Також Зеленський завітав до озброєних ексбійців, які поселились на околиці. Між ними спалахнула емоційна суперечка.
показать весь комментарий
10.05.2025 20:17 Ответить
вибори, вибора !

всі ЗЄлєнські кідора !

.
показать весь комментарий
10.05.2025 20:19 Ответить
Звісно,як буратіно,вважає лише живою ідеєю постійне просування ворога вглиб території країни.
показать весь комментарий
10.05.2025 16:41 Ответить
Так то ж повільне просування, так західні ЗМІ пишуть, зате незламний лідор постійно з кимось зустрічається і створює коаліції охочих, союзи потужних і об'єднання рішучих, і виборів ніяких немає і бути не може - хіба заради цього не можна пожертвувати якоюсь там територією?
показать весь комментарий
10.05.2025 16:50 Ответить
є там якийсь дефіцит потужності..
тому будуть просуватись..

бо коли Залужний планував призвати 500 тисяч для стабілізації фронту
та перехоплення ініціативи,
то такий ухилянтський крик піднявся,
що аж офіс затрусився ..
показать весь комментарий
10.05.2025 17:13 Ответить
Саме офіс звів мобілізацію до абсурду,"реформувавши" військкомати,на яких працювали спеціалісти, створивши таке явище,як ухилянство і бусифікація.
показать весь комментарий
10.05.2025 17:24 Ответить
це явище було і до цих «реформ»..
а те що получилось як завжди,
то це перемога популізму, а не патріотизму..
показать весь комментарий
10.05.2025 17:44 Ответить
Значок-далеко не ознака місцерозташування, далеко не...
Вже пояснював одному,та ж не кожному..
показать весь комментарий
10.05.2025 18:13 Ответить
Земля кругла..
відстань не грає ролі..
показать весь комментарий
10.05.2025 18:14 Ответить
Таким масовим не було і приклалось до цього оп на чолі з козирем через підпис і печатку найвеличнішого.
показать весь комментарий
10.05.2025 18:06 Ответить
дійсно,
спочатку були черги, щоб попасти на фронт..
ворога зупинили..
показать весь комментарий
10.05.2025 18:11 Ответить
Очень хочется увидеть твердую и бескомпромиссную позицию хоть раз в истории.
Украинские территории не предмет торга..
показать весь комментарий
10.05.2025 16:44 Ответить
Хочется. А что тогда предмет? Сильная позиция не может существовать с пустыми руками. Кто что реально может россии сделать, если она не уйдёт с наших территорий. Что-то такое, чтобы ушла. С учётом поддержки её Китаем. Потому что если ничего такого нет, другой вариант это оставить всё как есть, и россия будет медленно продвигаться, но на момент следующих переговоров у нас будет ещё меньше и людей и территорий. Не, если завтра Америка скажет, что вводит войска в Украину, то супер. Но, к сожалению, не скажет. А значит, надо адекватно оценивать реальность.
показать весь комментарий
10.05.2025 16:52 Ответить
Ну это вопрос веры. "Санкции на пользу", "Ваньки бесконечны", "Можем повторять", "Аналогов нет" и тому подобная чушь. На самом деле это нарратив и это видно на поле боя..
Раньше проще было завоевывать 🤒
показать весь комментарий
10.05.2025 17:07 Ответить
Видно что всё стало и стоит, они людей теряют и мы теряем, только сколько людей у них и сколько у нас.
показать весь комментарий
10.05.2025 18:25 Ответить
"Видно что всё стало и стоит"
Так это в чью пользу? так то все стоит с 22-го года..
И что такое война на истощение?
показать весь комментарий
10.05.2025 18:55 Ответить
Не в нашу
показать весь комментарий
10.05.2025 19:23 Ответить
спорно
показать весь комментарий
10.05.2025 19:31 Ответить
Каждая экономика имеет свой запас прочности. Экономика СССР не вынесла войну в Афганистане. При наличии санкций возможно и экономика РФ не вынесет войну в Украине. Посмотрите, насколько выросла цена привлечения мяса за последние годы.....
показать весь комментарий
10.05.2025 17:47 Ответить
Я согласен. Сейчас Трамп валит нефть и посмотрим, что из этого выйдет, но... Раньше Запад был Западом и там не было всяких Орбанов, готовых становится поперёк горла всему ЕС. Мир изменился и то что сработало когда-то, далеко не факт, что сработает сейчас. Просто учитывайте факт, что из 3х с лишним лет войны, мы более 2 с половиной топчесмя на месте теряя людей, которых в сравнении с россией и так мало. И большой вопрос, кто загнётся быстрее. Просто если мы, то с концами. И как по мне, возвращать ценой сотен тысяч жизней территории, минимум половина из которых жила русским миром уже более 10 лет, это сомнительный приоритет. Сохранить свою независимою государственность без влияния россии, где мы можем быть украинцами, вот что главное -- имхо.
показать весь комментарий
10.05.2025 18:24 Ответить
Ну ось ти і побачив її, з Німеччини, щоправда.
показать весь комментарий
10.05.2025 17:15 Ответить
Ну бывает..
Вот вспоминаю сказочное образование организовавшее первую мировую, вторую мировую, да совместно с Германией. И кто ж там приносили в жертву Молоху жатвы за товарисчей миллионами?
Прям колесо сансары!!!
показать весь комментарий
10.05.2025 17:31 Ответить
"Тому що дуже багато деталей, зокрема, про демілітаризовану зону, буферну зону, розведення військ. Я чув ці питання в медіа, а також від багатьох різних людей і від різних розвідок." Та ти не просто чув про це, йолоп, ти займався буферними зонами та розведенням військ.... Дорозводився знатно, а тепер дядько Альцгеймер на тебе напав, та тітка Деменція.
показать весь комментарий
10.05.2025 16:45 Ответить
Може Захід дасть більше зброї - бо кацапи не зупиняються - все інше від лукавого
показать весь комментарий
10.05.2025 16:46 Ответить
звичайно, ..
але і свою зброю треба мати...
показать весь комментарий
10.05.2025 17:07 Ответить
Потрібно - але ми в різних вагових категоріях - це як мухач проти тяжа
показать весь комментарий
10.05.2025 17:11 Ответить
звичайно,
рф готувалась до війни десятиліттями,
а Україна розпродала все, що мала..

хто склади зі снарядами взривав?
не ті самі, хто сьогодні палить автівки ЗСУ?
отож..

зброї для України потрібно давати більше,
це аксіома..
зараз не ті часи, щоб воювати трофейною..
показать весь комментарий
10.05.2025 17:26 Ответить
Вся ця ідея з перемир'ям це лиже затягування війни і окупація щ більшої частини України. ***** вже запросило у Китаю допомоги в будівництві збройних заводів а також допомоги зброї напряму. І якщо зараз Китай стидається в відкриту почати постачання зброї Сосії то після підписання перемир'я або ще зняття санкцій, Китай завалить рашистів зброєю. Чого не скажеш про наших партнерів які навпаки зупинять всі поставки зброї під приводом щоб не було ескалації. А далі самі розумієте що буде.
показать весь комментарий
10.05.2025 16:49 Ответить
Не зупинять поставки наші союзники за жодних обставин...
показать весь комментарий
10.05.2025 17:06 Ответить
Маячню пишеш. Зараз нібито Китай стикається, а якщо перемир'я, то перестане стикатися чи як?
показать весь комментарий
10.05.2025 17:16 Ответить
Якщо порівнювати товарообіг Китаю з рф та заходом, то співвідношення не на користь рф. Тому якщо на Китай повільно тиснути, він кине рф, ведучи свою гру.....
показать весь комментарий
10.05.2025 17:51 Ответить
12 -13 Мая ? РФ закроет воздушное пространство над Капустиным Яром. Наверно вы знаете ?
показать весь комментарий
10.05.2025 17:04 Ответить
буферна зона має бути 30 км від москви..
показать весь комментарий
10.05.2025 17:04 Ответить
А чому не під уралом, магаданом чи китайським кордоном? Ідея в тебе супер, чайникам сподобається, але як їх реалізувати на практиці?
показать весь комментарий
10.05.2025 17:18 Ответить
показать весь комментарий
10.05.2025 17:28 Ответить
Та то фігня! Пропоную 100 км демілітаризовану зону на схід і південь від лінії фронту! Для початку.
показать весь комментарий
10.05.2025 17:10 Ответить
Цікаво. Але спочатку 5 км. Через тиждень 10 і т.д. Коли буде 100, то путін не зможе непомітно підтягнути військо і напасти.
показать весь комментарий
10.05.2025 18:57 Ответить
Негативний досвід це 2019-2022,шатли у Крим, розмінування ,розведення військ у 2019 у Станиці Луганській,Петрівському,Золотому за,цитуємо Вікіпедію,"ініціативи Зеленського"!
показать весь комментарий
10.05.2025 17:13 Ответить
Робиться інформаційний вкид про якусь демілітаризована зону, яка неможлива. Відразу ця ідея розкритиковується вщент. І все це робить найвеличніший лідор власною персоною. Лідор піариться безперервно. Створює імідж необхідного і розумного політика.
показать весь комментарий
10.05.2025 17:16 Ответить
А Трамп, як папужка, постійно повторює, що путлер хоче миру. Це все одно, що стверджувати про гітлера, буцімто він хотів миру, коли розпочав війну!
показать весь комментарий
10.05.2025 17:23 Ответить
Подобное было в ноябре прошлого года накануне удара баллистикой (орешником ) по Днепре.
показать весь комментарий
10.05.2025 17:51 Ответить
Україні потрібні вибори. Зелених на гілляку!
показать весь комментарий
10.05.2025 18:32 Ответить
Вона буде живою тільки тоді коли ВСУ вийдуть на кордони 1991 року та від новлять український суверенітет, тоді на 30 км повинні будуть відійти кацапстанці щоб їх там не знищили!
показать весь комментарий
10.05.2025 18:53 Ответить
показать весь комментарий
10.05.2025 18:54 Ответить
Да.
показать весь комментарий
10.05.2025 19:53 Ответить
Всі пам'ятають що досвід 'розведення військ' був як раз при Зеленському. Як він на фронті бійцям погрожував- під Золотим-2, Гранітним, міст сепарам побудував до Станиці Луганської, відводив з укріплень в чисте поле...
А у 2014 були Іловайськ, який влаштував улюбленець Зе і вчитель Сирка- Хомчак, і Дебальцево, яке влаштував сам Сирок коли відвів з с.Логвинова ЗСУ і русня перекрила дорогу в тил і змусила звідти відходити з втратами.
А з 2016 почався повзучий наступ ЗСУ біля розв'язки на Ясинувату (позиція Алмаз) коли загинув чоловік Тетяни Чорновол, далі повзучий наступ під Гранітним (Петровське), під Золотим (Травневе, Гладосово), і Попасною (Новозванівка)...
показать весь комментарий
10.05.2025 18:56 Ответить
Бач, як заспівав про 14-й рік! А про це забув? "На зауваження співрозмовника з іменем Денис, що Україна фактично погоджується на перемир'я з терористичними організаціями "ЛНР" і "ДНР", Зеленський відповів: "Мені пофіг, з ким буде підписано, нам треба території повернути і припинити вбивства"." ......і помічник президента Єрмак https://lb.ua/news/2019/10/26/440708**********************************.html
показать весь комментарий
10.05.2025 18:58 Ответить
молодець голобородько 🤡...здав пів України , і нічого ще і досі говнокомандуючий ...тварина !!!
показать весь комментарий
10.05.2025 22:01 Ответить