8041 відвідувач онлайн

Ідея створення буферної зони на 30 км від фронту є "неживою" на сьогодні, - Зеленський

Зеленський розкритикував ідею демілітаризованої зони у війні з РФ

Президент України Володимир Зеленський вважає на сьогодні "не дуже живою" ідею створення на передовій демілітаризованої зони в 30 кілометрів у війні з РФ. 

Про це глава держави повідомив під час пресконференції за підсумками зустрічі "Коаліції охочих", інформує Цензор.НЕТ

За словами президента, офіційно Україні таку пропозицію не робили. 

"Спочатку припинення вогню, все інше потім. Тому що дуже багато деталей, зокрема, про демілітаризовану зону, буферну зону, розведення військ. Я чув ці питання в медіа, а також від багатьох різних людей і від різних розвідок. Офіційно Україні ніхто нічого подібного не пропонував, але усі, як сапери, шукають якісь можливості, який ще з нами експеримент провести. На сьогодні, я вважаю, ця ідея не дуже жива, бо це питання моніторингу", - сказав Зеленський.

Він пояснив, що немає розуміння, звідки відраховувати лінію фронту. Також ще одним важливим моментом є міста, які частково окуповані.

"Питання демілітаризованої зони в обидва боки по 15 км – а чому по 15? І з якої лінії ми будемо рахувати? Навіть, якщо ви будете говорити про 15 кілометрів, що ми будемо робити з містом Херсон? Якщо не буде наших військ в Херсоні –– у нас не буде Херсона", - наголосив президент України.

Він нагадав, що Україна має негативний досвід з 2014 року, коли росіяни використовували режим припинення вогню для укріплення своїх позицій та повільного просування.

"Ми маємо досвід після 2014 року. В момент, коли є припинення вогню, руські й сепаратисти постійно рили, рили, рили і йшли - 100 м, 200 м, 300 м щоденно. Ніхто по них не стріляв, і вони рили... Зараз тисячі людей загинули, щоб захистити Покровськ. До Покровська там пару кілометрів. Якщо зараз погодитися на буферну зону і відійти на 15 кілометрів, такі міста як Херсон, Харків і Суми – у всіх буде начебто мир, а у них буде продовжуватися війна. Тому що до них буде долітати артилерія. Тому на сьогодні передчасно про це говорити", - додав Зеленський. 

Він також не вірить у те, що Росія дотримуватиметься режиму припинення вогню.

Раніше спецпредставник президента США Кіт Келлог заявив, що нібито Київ виступає за замороження конфлікту за поточними лініями фронту і створення 30-кілометрової демілітаризованої зони.

Топ коментарі
+9
ЦЕ ВСЕ БРЕДЯТИНА ШО РОБЛЯТЬ.

- 40 % економіки РФ робить на війну
- вони роблять нову мобілізацію
- вони накачують пропагандою
- вони виховують з дитинства в ненависті

Про що мова? - не буде тут миру поки існує РФ
показати весь коментар
10.05.2025 16:40
+9
Так то ж повільне просування, так західні ЗМІ пишуть, зате незламний лідор постійно з кимось зустрічається і створює коаліції охочих, союзи потужних і об'єднання рішучих, і виборів ніяких немає і бути не може - хіба заради цього не можна пожертвувати якоюсь там територією?
показати весь коментар
10.05.2025 16:50
+6
Звісно,як буратіно,вважає лише живою ідеєю постійне просування ворога вглиб території країни.
показати весь коментар
10.05.2025 16:41
Коментувати
Сортувати:
ЦЕ ВСЕ БРЕДЯТИНА ШО РОБЛЯТЬ.

- 40 % економіки РФ робить на війну
- вони роблять нову мобілізацію
- вони накачують пропагандою
- вони виховують з дитинства в ненависті

Про що мова? - не буде тут миру поки існує РФ
показати весь коментар
10.05.2025 16:40 Відповісти
Це зрозуміло, а є якісь реалістичні ідеї як змусити РФ перестати існувати?
показати весь коментар
10.05.2025 16:51 Відповісти
Повне ембарго на всі товари з РФ, повно ізоляцію. Ракетні удари по промисловим обєктам.
показати весь коментар
10.05.2025 17:01 Відповісти
Тільки ні першого, ні другого, ні третього не було, не є, і витікаючи з цього - і не буде.
показати весь коментар
10.05.2025 17:05 Відповісти
Доля расейского газа в Европе сократилась в 3 раза, планируется вообще до 0 снизить. Многие компании ушли из расеи, правда их место быстро занял Китай, но то их проблемы
показати весь коментар
10.05.2025 17:13 Відповісти
Тобто реалістичних ідей немає
показати весь коментар
10.05.2025 17:14 Відповісти
Якими ракетами пане Михапйле маємо бити по промисловим обєктам "Бенєчка" чи "Боневтік2025"? Здається Боневтік замість ракет всі гроші витратив на асфальт і шашлики. Я виправлюся, не Боневтік, а вумний-превумний нарід 73% у 2019 році.
показати весь коментар
10.05.2025 17:30 Відповісти
Ну і що таке "оманські",для кого і для чого вони відбулись?
показати весь коментар
10.05.2025 18:18 Відповісти
коли почнеш вводити та наносити удари?
показати весь коментар
10.05.2025 17:41 Відповісти
вова, згадай що ти в Золотому 4 робив

Повне відео скандальної розмови Зеленського з добровольцями у Золотому
https://www.youtube.com/watch?v=_KxLuDpP4_w
показати весь коментар
10.05.2025 20:15 Відповісти
Зеленський побував з робочою поїздкою у Золотому-4. Там він зустрічався з учителями та лікарями, говорили про побут на лінії розмежування, про соціальні потреби, а також про можливе розведення військ. Також Зеленський завітав до озброєних ексбійців, які поселились на околиці. Між ними спалахнула емоційна суперечка.
показати весь коментар
10.05.2025 20:17 Відповісти
вибори, вибора !

всі ЗЄлєнські кідора !

.
показати весь коментар
10.05.2025 20:19 Відповісти
Звісно,як буратіно,вважає лише живою ідеєю постійне просування ворога вглиб території країни.
показати весь коментар
10.05.2025 16:41 Відповісти
Так то ж повільне просування, так західні ЗМІ пишуть, зате незламний лідор постійно з кимось зустрічається і створює коаліції охочих, союзи потужних і об'єднання рішучих, і виборів ніяких немає і бути не може - хіба заради цього не можна пожертвувати якоюсь там територією?
показати весь коментар
10.05.2025 16:50 Відповісти
є там якийсь дефіцит потужності..
тому будуть просуватись..

бо коли Залужний планував призвати 500 тисяч для стабілізації фронту
та перехоплення ініціативи,
то такий ухилянтський крик піднявся,
що аж офіс затрусився ..
показати весь коментар
10.05.2025 17:13 Відповісти
Саме офіс звів мобілізацію до абсурду,"реформувавши" військкомати,на яких працювали спеціалісти, створивши таке явище,як ухилянство і бусифікація.
показати весь коментар
10.05.2025 17:24 Відповісти
це явище було і до цих «реформ»..
а те що получилось як завжди,
то це перемога популізму, а не патріотизму..
показати весь коментар
10.05.2025 17:44 Відповісти
Значок-далеко не ознака місцерозташування, далеко не...
Вже пояснював одному,та ж не кожному..
показати весь коментар
10.05.2025 18:13 Відповісти
Земля кругла..
відстань не грає ролі..
показати весь коментар
10.05.2025 18:14 Відповісти
Таким масовим не було і приклалось до цього оп на чолі з козирем через підпис і печатку найвеличнішого.
показати весь коментар
10.05.2025 18:06 Відповісти
дійсно,
спочатку були черги, щоб попасти на фронт..
ворога зупинили..
показати весь коментар
10.05.2025 18:11 Відповісти
Очень хочется увидеть твердую и бескомпромиссную позицию хоть раз в истории.
Украинские территории не предмет торга..
показати весь коментар
10.05.2025 16:44 Відповісти
Хочется. А что тогда предмет? Сильная позиция не может существовать с пустыми руками. Кто что реально может россии сделать, если она не уйдёт с наших территорий. Что-то такое, чтобы ушла. С учётом поддержки её Китаем. Потому что если ничего такого нет, другой вариант это оставить всё как есть, и россия будет медленно продвигаться, но на момент следующих переговоров у нас будет ещё меньше и людей и территорий. Не, если завтра Америка скажет, что вводит войска в Украину, то супер. Но, к сожалению, не скажет. А значит, надо адекватно оценивать реальность.
показати весь коментар
10.05.2025 16:52 Відповісти
Ну это вопрос веры. "Санкции на пользу", "Ваньки бесконечны", "Можем повторять", "Аналогов нет" и тому подобная чушь. На самом деле это нарратив и это видно на поле боя..
Раньше проще было завоевывать 🤒
показати весь коментар
10.05.2025 17:07 Відповісти
Видно что всё стало и стоит, они людей теряют и мы теряем, только сколько людей у них и сколько у нас.
показати весь коментар
10.05.2025 18:25 Відповісти
"Видно что всё стало и стоит"
Так это в чью пользу? так то все стоит с 22-го года..
И что такое война на истощение?
показати весь коментар
10.05.2025 18:55 Відповісти
Не в нашу
показати весь коментар
10.05.2025 19:23 Відповісти
спорно
показати весь коментар
10.05.2025 19:31 Відповісти
Каждая экономика имеет свой запас прочности. Экономика СССР не вынесла войну в Афганистане. При наличии санкций возможно и экономика РФ не вынесет войну в Украине. Посмотрите, насколько выросла цена привлечения мяса за последние годы.....
показати весь коментар
10.05.2025 17:47 Відповісти
Я согласен. Сейчас Трамп валит нефть и посмотрим, что из этого выйдет, но... Раньше Запад был Западом и там не было всяких Орбанов, готовых становится поперёк горла всему ЕС. Мир изменился и то что сработало когда-то, далеко не факт, что сработает сейчас. Просто учитывайте факт, что из 3х с лишним лет войны, мы более 2 с половиной топчесмя на месте теряя людей, которых в сравнении с россией и так мало. И большой вопрос, кто загнётся быстрее. Просто если мы, то с концами. И как по мне, возвращать ценой сотен тысяч жизней территории, минимум половина из которых жила русским миром уже более 10 лет, это сомнительный приоритет. Сохранить свою независимою государственность без влияния россии, где мы можем быть украинцами, вот что главное -- имхо.
показати весь коментар
10.05.2025 18:24 Відповісти
Ну ось ти і побачив її, з Німеччини, щоправда.
показати весь коментар
10.05.2025 17:15 Відповісти
Ну бывает..
Вот вспоминаю сказочное образование организовавшее первую мировую, вторую мировую, да совместно с Германией. И кто ж там приносили в жертву Молоху жатвы за товарисчей миллионами?
Прям колесо сансары!!!
показати весь коментар
10.05.2025 17:31 Відповісти
"Тому що дуже багато деталей, зокрема, про демілітаризовану зону, буферну зону, розведення військ. Я чув ці питання в медіа, а також від багатьох різних людей і від різних розвідок." Та ти не просто чув про це, йолоп, ти займався буферними зонами та розведенням військ.... Дорозводився знатно, а тепер дядько Альцгеймер на тебе напав, та тітка Деменція.
показати весь коментар
10.05.2025 16:45 Відповісти
Може Захід дасть більше зброї - бо кацапи не зупиняються - все інше від лукавого
показати весь коментар
10.05.2025 16:46 Відповісти
звичайно, ..
але і свою зброю треба мати...
показати весь коментар
10.05.2025 17:07 Відповісти
Потрібно - але ми в різних вагових категоріях - це як мухач проти тяжа
показати весь коментар
10.05.2025 17:11 Відповісти
звичайно,
рф готувалась до війни десятиліттями,
а Україна розпродала все, що мала..

хто склади зі снарядами взривав?
не ті самі, хто сьогодні палить автівки ЗСУ?
отож..

зброї для України потрібно давати більше,
це аксіома..
зараз не ті часи, щоб воювати трофейною..
показати весь коментар
10.05.2025 17:26 Відповісти
Вся ця ідея з перемир'ям це лиже затягування війни і окупація щ більшої частини України. ***** вже запросило у Китаю допомоги в будівництві збройних заводів а також допомоги зброї напряму. І якщо зараз Китай стидається в відкриту почати постачання зброї Сосії то після підписання перемир'я або ще зняття санкцій, Китай завалить рашистів зброєю. Чого не скажеш про наших партнерів які навпаки зупинять всі поставки зброї під приводом щоб не було ескалації. А далі самі розумієте що буде.
показати весь коментар
10.05.2025 16:49 Відповісти
Не зупинять поставки наші союзники за жодних обставин...
показати весь коментар
10.05.2025 17:06 Відповісти
Маячню пишеш. Зараз нібито Китай стикається, а якщо перемир'я, то перестане стикатися чи як?
показати весь коментар
10.05.2025 17:16 Відповісти
Якщо порівнювати товарообіг Китаю з рф та заходом, то співвідношення не на користь рф. Тому якщо на Китай повільно тиснути, він кине рф, ведучи свою гру.....
показати весь коментар
10.05.2025 17:51 Відповісти
12 -13 Мая ? РФ закроет воздушное пространство над Капустиным Яром. Наверно вы знаете ?
показати весь коментар
10.05.2025 17:04 Відповісти
буферна зона має бути 30 км від москви..
показати весь коментар
10.05.2025 17:04 Відповісти
А чому не під уралом, магаданом чи китайським кордоном? Ідея в тебе супер, чайникам сподобається, але як їх реалізувати на практиці?
показати весь коментар
10.05.2025 17:18 Відповісти
показати весь коментар
10.05.2025 17:28 Відповісти
Та то фігня! Пропоную 100 км демілітаризовану зону на схід і південь від лінії фронту! Для початку.
показати весь коментар
10.05.2025 17:10 Відповісти
Цікаво. Але спочатку 5 км. Через тиждень 10 і т.д. Коли буде 100, то путін не зможе непомітно підтягнути військо і напасти.
показати весь коментар
10.05.2025 18:57 Відповісти
Негативний досвід це 2019-2022,шатли у Крим, розмінування ,розведення військ у 2019 у Станиці Луганській,Петрівському,Золотому за,цитуємо Вікіпедію,"ініціативи Зеленського"!
показати весь коментар
10.05.2025 17:13 Відповісти
Робиться інформаційний вкид про якусь демілітаризована зону, яка неможлива. Відразу ця ідея розкритиковується вщент. І все це робить найвеличніший лідор власною персоною. Лідор піариться безперервно. Створює імідж необхідного і розумного політика.
показати весь коментар
10.05.2025 17:16 Відповісти
А Трамп, як папужка, постійно повторює, що путлер хоче миру. Це все одно, що стверджувати про гітлера, буцімто він хотів миру, коли розпочав війну!
показати весь коментар
10.05.2025 17:23 Відповісти
Подобное было в ноябре прошлого года накануне удара баллистикой (орешником ) по Днепре.
показати весь коментар
10.05.2025 17:51 Відповісти
Україні потрібні вибори. Зелених на гілляку!
показати весь коментар
10.05.2025 18:32 Відповісти
Вона буде живою тільки тоді коли ВСУ вийдуть на кордони 1991 року та від новлять український суверенітет, тоді на 30 км повинні будуть відійти кацапстанці щоб їх там не знищили!
показати весь коментар
10.05.2025 18:53 Відповісти
показати весь коментар
10.05.2025 18:54 Відповісти
Да.
показати весь коментар
10.05.2025 19:53 Відповісти
Всі пам'ятають що досвід 'розведення військ' був як раз при Зеленському. Як він на фронті бійцям погрожував- під Золотим-2, Гранітним, міст сепарам побудував до Станиці Луганської, відводив з укріплень в чисте поле...
А у 2014 були Іловайськ, який влаштував улюбленець Зе і вчитель Сирка- Хомчак, і Дебальцево, яке влаштував сам Сирок коли відвів з с.Логвинова ЗСУ і русня перекрила дорогу в тил і змусила звідти відходити з втратами.
А з 2016 почався повзучий наступ ЗСУ біля розв'язки на Ясинувату (позиція Алмаз) коли загинув чоловік Тетяни Чорновол, далі повзучий наступ під Гранітним (Петровське), під Золотим (Травневе, Гладосово), і Попасною (Новозванівка)...
показати весь коментар
10.05.2025 18:56 Відповісти
Бач, як заспівав про 14-й рік! А про це забув? "На зауваження співрозмовника з іменем Денис, що Україна фактично погоджується на перемир'я з терористичними організаціями "ЛНР" і "ДНР", Зеленський відповів: "Мені пофіг, з ким буде підписано, нам треба території повернути і припинити вбивства"." ......і помічник президента Єрмак https://lb.ua/news/2019/10/26/440708**********************************.html
показати весь коментар
10.05.2025 18:58 Відповісти
молодець голобородько 🤡...здав пів України , і нічого ще і досі говнокомандуючий ...тварина !!!
показати весь коментар
10.05.2025 22:01 Відповісти