8516 посетителей онлайн

"Бусификация" является нарушением прав человека и вредит имиджу государства, - Завитневич

ТЦК бусифицирует львовянина

Главной целью Закона о мобилизации было решение проблемы нехватки личного состава. Благодаря его принятию удалось улучшить показатели мобилизации, обновить воинский учет и ввести цифровые сервисы, в частности "Резерв+".

Об этом сообщил председатель Комитет ВРУ по вопросам национальной безопасности, обороны и разведки Александр Завитневич, информирует Цензор.НЕТ.

По его словам, практика принудительного задержания граждан на улицах - так называемая "бусификация" - является нарушением прав человека и вредит имиджу государства. Нужна прозрачность и баланс между потребностями армии и правами граждан - с обеспечением открытости процессов мобилизации.

"Важно предоставить возможность гражданам самостоятельно выбирать подразделения для службы - это повышает мотивацию и эффективность армии", - подчеркнул Завитневич.

Топ комментарии
+20
От що що а імідж точно. Взагалі бусифікація як ніщо підірвало економіку і моральних дух. Я НЕ ЗНАЮ ЯК але мобілізацію треба було робити НЕ ТАК.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:27 Ответить
+20
Іміджу??? Ті дебил? Это пздц нарушение прав человека и УК (похищение человека) тяжкая статья по УК.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:31 Ответить
+18
Треба було робити так, як робили в 2014-2016, коли ніяких скандалів і порушень фактично не було! Є ж досвід мобілізації, потрібно було діяти так само, як і тод!
показать весь комментарий
12.05.2025 16:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
От що що а імідж точно. Взагалі бусифікація як ніщо підірвало економіку і моральних дух. Я НЕ ЗНАЮ ЯК але мобілізацію треба було робити НЕ ТАК.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:27 Ответить
Іміджу??? Ті дебил? Это пздц нарушение прав человека и УК (похищение человека) тяжкая статья по УК.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:31 Ответить
Треба було робити так, як робили в 2014-2016, коли ніяких скандалів і порушень фактично не було! Є ж досвід мобілізації, потрібно було діяти так само, як і тод!
показать весь комментарий
12.05.2025 16:29 Ответить
Ну не хочуть люди вмирати, шо поробиш. Тим більше що в нас великий моб резерв із силовиків, які чомусь не спішать на фронт. А присягу давали та з рук людських кормились. Не по совісті честь у них
показать весь комментарий
12.05.2025 16:52 Ответить
Тсссс.... Тихше будь. А то кацапи обстріляють твій окоп.🤫
показать весь комментарий
12.05.2025 16:38 Ответить
Коли моєму знайомому, який є інвалідом із дитинства і через це ВИКЛЮЧЕНИЙ з обліку ще при Горбачові, вручили на вулиці повістку попри показане інвалідське посвідчення, то це законні вимоги поліції та ТЦК?
показать весь комментарий
12.05.2025 16:44 Ответить
Потрібна відповідальність для тих, хто такою ****** займається.
І для тих, хто вимагає "любой цєной".
показать весь комментарий
12.05.2025 16:28 Ответить
Звичайний пук в лужу ця заява, вона була і буде.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:30 Ответить
Держава і закони - це не сферичний кінь у вакумі ,що існує сам по собі . Це по суті суспільний договір - прості посполиті платять податки - для того ,щоб держчиновники захищали їх від внутрішніх та зовнішніх загроз . Лише в цьому суть існування силовиків та чиновників.
А мобілізація призначена для того, щоб коли клас чиновників та силовиків загине ,захищаючи країну , стати на їх місце , бо немає вже кому.
Що відбувається наразі? Ті ,хто мали захищати - поховалися за бронею та по тилам - а замість себе ловлять тих кого мали захищати - ще й незабуаючи їх грабувати при цьому .
Тому ці вся демагогія про "обов'язки" простих посполитих, коли держава сама не виконує свої зобовязання - це просто демагогія, брехня та лицемірство .
І тому цей "безпрєдєл" під виглядом мобілізації підтримують лише ті, хто сидять в тилу і відправляють замість себе воювати бідних та незахищених.
Наразі ми маємо московитську рекрутчину в чистому вигляді зразка 17 -18 століття
показать весь комментарий
12.05.2025 16:51 Ответить
А чому силовіки та родичі депутатів не йдуть на фронт? Може перед тим як капітулювати ти у них спитаєшся, чого вони не мобілізуються?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:06 Ответить
Просто комусь потрібне саме ТАКЕ.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:31 Ответить
Мобілізація буде ефективною, коли виплачуватимуть солідні підйомні добровольцям, гарантуватимуть 100% потрапляння в обраний підрозділ, проводитимуть чесні ВЛК і на бойові посади перестануть призивати людей у віці 40+ із букетом хронічних болячок (краще понизити вік призову до 20-22 і набирати молодих здорових).
показать весь комментарий
12.05.2025 16:54 Ответить
Абсолютно вірно! І взагалі не зрозуміло, з якого переляку цивільні мають виконувати роботу військових, за яку ті все життя отримують зарплатню з податків тих же цивільних? Може, тоді треба цивільним і замість поліцаїв злочинців знешкоджувати, і замість пожежників пожежі гасити?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:06 Ответить
Яка держава, такий і імідж .
показать весь комментарий
12.05.2025 16:32 Ответить
Все як завжди впирається в гроші. Якщо за кожного вкраденого та запакованого на вулиці платять,то бусифікація продовжуватиметься.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:35 Ответить
НЕМАЄ НІЯКОЇ ТОТАЛЬНОЇ МОБІЛІЗАЦІЇ і НІКОЛИ НЕ БУЛО В ІСТОРІЇ.. Бо завжди ,хтось має працювати в тилу і забезпечувати армію. І це мають робити - трактористи ,сантехніки , бізнесмени . А всі держслужбовці мають воювати. А в нас все навпаки - воюють трактористи і сантехніки - а всі силовики та чиновники в тилу
показать весь комментарий
12.05.2025 17:20 Ответить
Ти скажи це дітям, родичам депутатів, урядовців та іншої шантрапи, яка розкрадає гроші платників податків для того, щоб їхні отприски з батальйону монако могли розважатися і жити на широку ногу, а поранений захисник отримує 800 грн на лікування і прожиття. І де такі беруться, як ти, що в них винні тільки прості селяни і робітники
показать весь комментарий
12.05.2025 17:23 Ответить
ти такий борзий, бо сам можеш не служити?

200-250 тис у СЗЧ нічого не навчили? потрібно більше таких?

досвід Ізраїлю показує, яка має бути і мобілізація, і який - соц захист військовослужбовців
показать весь комментарий
12.05.2025 17:45 Ответить
1. Він ВИКЛЮЧЕНИЙ З ОБЛІКУ, тобто вже НЕ Є ВІЙСЬКОВОЗОБОВ'ЯЗАНИМ, отже вимога оновлювати дані на нього не розповсюджується. Якби було інакше, його б не випускали в 2022 кілька разів за кордон за гуманітаркою!
2. Попри все він з'явився в ТЦК з документами. І знаєте що? Його погнали на ВЛК, а ті записали його ОБМЕЖЕНО ПРИДАТНИМ (це було до вступу в силу нового закону, тоді ще такий статус був). Повторю, він ІНВАЛІД ІЗ ДИТИНСТВА!
ІНВАЛІД НЕ МОЖЕ БУТИ ОБМЕЖЕНО ПРИДАТНИМ! Інваліди - автоматично НЕПРИДАТНІ і звільнені від призову!
Ні, його ніхто не призве, бо інвалідність підтвердили, але за кордон за гуманітаркою дядько тепер не поїде.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:02 Ответить
З силовиків, чинуш, мажорів та іншої броньованої мразоти теж підеш штраф стягувати? Чи, як завжди, ти бравий лише гуртом на одного чорнороба?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:12 Ответить
Завітневичу муляє поганий імідж? А на що він ще впливає? Партнери і без вас знають про бусифікацію, але це ніяк не впливає на їх стосунки з Україною. Бо де ще знайдуться такі індіанці, котрі західним мотлохом будуть стримувати другу армію світу as long as it takes?
показать весь комментарий
12.05.2025 16:34 Ответить
Но там нічого не платить. Чинуші не настільки дурні, щоб платити зайву копійку. Там набагато дієвіша мотивація: не виконуєш план - сам ідеш в окопи. Працює безвідмовно. Тцкуни ладні рідного батька запакувати в буса, лиш би самому на фронт не потрапити.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:51 Ответить
все так. Більшість державних службоців та т.з. правоохоронців автоматом переведуться під новий стрій
показать весь комментарий
12.05.2025 16:52 Ответить
Армія, це місце, де людина - ресурс. І ця армія якось не планує підвищувати свою ефективність, щоб цього ресуру потребувалось якомога менше. "Це ж гроші треба витрачати."
показать весь комментарий
12.05.2025 17:07 Ответить
Сказочник. Достаточно посмотреть цифры. Государство - это конкретно президент и Верховный Главком Зеленский, который согласно законов и конституции несет полную персональную ответственность за процесс мобилизации в стране. И если ему судьба страны менее важна размера собственного рейтинга - то в этом и есть основная проблема с мобилизацией. За 2 года пройти путь от очередей добровольцев к бусификации - это надо было суметь. И порядок будет когда люди будут видеть что закон един для всех. Для всех без исключения. И для холуев Зеленского в том числе. Что защитники страны в приоритете для нашей власти. Не может зарплата любого чиновника и служащего в стране быть больше зарплаты солдата на нуле. А тем более больше выплат защитнику, отдавшему свое здоровье защите Украины. А пока что Зеленский сумел превратить в сознании людей эту войну в "войну бедных", где его окружение и прочие гельминты только наживаются.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:58 Ответить
Да. Было 6 волн мобилизации и такого треша в стране не было.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:41 Ответить
Одне діло пенсія гарна в 45р по суті нічого не робивши,а друге діло захищати країну .Ти таке придумав,вони ж не для того там
показать весь комментарий
12.05.2025 16:52 Ответить
Ну де ***** такі беруться, що в них завжди винні прості українці, а перед дядями кальсони обсирають.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:29 Ответить
А ухиляння від військового обліку не є порушенням законодавства і загрозою для обороноздатності України??? Тому і виникла гостра потреба у переміщенні ухилянтів комфортним автотранспортом до приміщень ТЦК. А як інакше вирішити проблему мобілізації, коли особи призовного віку переховуються і чинять опір законним вимогам поліції та службовцям ТЦК???
показать весь комментарий
12.05.2025 16:35 Ответить
Нічого там не шкодить, всім похеру. Можете хоч ноги прострелювати, аби російські танки подалі від європейців були.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:49 Ответить
Пане, я історик за фахом, так тотальна мобілізація, АЛЕ ЗАВЖДИ в усіх війнах в історії мобілізували МОЛОДЬ, а не 40-50-річних мужиків із купою вікових хвороб. Це дебільне зелене ноу-хау - не чіпати молодих здорових, зате визнавати придатними дядьків із артритом, діабетом та хребцевими грижами!

Я за примусову мобілізацію, але таку, як в Ізраїлі - у віці 18-41, а якщо старше - то або небойова посада, або доброволець, або людина з цінним бойовим досвідом!
показать весь комментарий
12.05.2025 17:13 Ответить
Якщо Армія це місце де "людина-ресурс" то тоді питання: за що в кінцевому результаті воюємо?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:45 Ответить
Хлопчику, під час великої війни в першу чергу йшли воювати ті, кому це належить: військові, силовики, чиновники, а потім вже, в другу чергу - цивільні. В нас же, чомусь, все навпаки: цивільні на фронті, а ті, хто все життя просидів у них на шиї і мають воювати за призначенням - сидять в тилу.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:32 Ответить
Ну, так як ти потрапив на "нуль".
показать весь комментарий
12.05.2025 16:40 Ответить
Бгг, кандидати були рівно такі ж.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:50 Ответить
І чому ти, сцикун хитрунчик, сам сидиш в тилу, а інших женеш на фронт?
показать весь комментарий
12.05.2025 18:33 Ответить
В нього таке завдання.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:38 Ответить
Хлопчику, коли призовник буде боятися "своїх" більше, ніж ворога, то він просто пошле тих своїх нахер і здасться ворогу.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:49 Ответить
Ще залежить мабуть від регіону. От у нас ТЦК не лютує і зашкварів з ними не було ніразу за весь час
показать весь комментарий
12.05.2025 16:43 Ответить
Не порівнюйте масштаби необхідної мобілізації тоді і нині. Тому методи і різняться. Мобілізація тоді буде ефективною, коли призовник більше боятиметься відповідальності за ухиляння, ніж наступаючого на нього ворога. Держава з 2022 року мляво діє у цьому питанні. Слід прирівняти ухилянство і дезертирство до сприяння ворогу у знищенні українського народу. Існують сфери суспільного життя, де примус - єдиний спосіб порятунку цілої нації. Серед них - оборона країни.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:48 Ответить
"зелена антиукраїнська "практика примусового затримання громадян на вулицях - так звана "бусифікація" - є порушенням прав людини і шкодить іміджу держави.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:53 Ответить
Абсолютно вірно. Ті ж європейці все прекрасно бачать і знають і жодне демократичне і правозахисне падло і рота не розкрило.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:08 Ответить
Ещё можно понять такие слова от сцикунов ухилянтов всех мастей...
Но когда такие заявления БЕЗНАКАЗАННО делает высокопоставленный чиновник, голова Комітет ВРУ з питань національної безпеки, оборони та розвідки и ему за такое заявление ничего небудет, то возникает логический вопрос - А ЧТО МЫ ДЕЛАЕМ В ЗСУ С 2022 ГОДА ???

З КАКИМ ХРЕ...ОМ МЫ ЗАЩИЩАЕМ ЭТУ ДЕРЖАВУ ЕСЛИ ЕЁ ВЫСОКОПОСТАВЛЕННЫЕ ЧИНОВНИКИ ВМЕСТО ЗАЩИТЫ ПРАВ ВОЕННОСЛУЖАЩИХ ЗСУ, ВМЕСТО ОРГАНИЗАЦИИ ВСЕОБЩЕЙ МОБИЛИЗАЦИИ ВО ВРЕМЯ ВОЙНЫ И ВСЕОБЩЕЙ НАЧАЛЬНОЙ ВОЕННОЙ ПОДГОТОВКИ ПЕРЕЖИВАЮТ ЗА ПРАВА ТЕХ КТО ТАК И НЕПОШЁЛ И НИКОГДА НЕПОЙДЁТ ЗАЩИЩАТЬ УКРАИНУ ????????????
показать весь комментарий
12.05.2025 18:38 Ответить
Заховавшись в Німеччині?
показать весь комментарий
12.05.2025 18:39 Ответить
Ви в якій бригаді воююте?
показать весь комментарий
12.05.2025 19:22 Ответить
Хоч хтось щось промукав про цей безлад.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:32 Ответить
порушення законів та норм Конституції ніщо, імідж - всьо
показать весь комментарий
12.05.2025 16:47 Ответить
згоден. не прийшов в ТЦК за провісткою штраф-300 000гривень. ухиляєшся від захисту країни- штраф 1000 000 гривень. і тцк нехай займаються своєю роботою а не сцикунів ловлять.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:00 Ответить
Ну не здатне риго-зелене бидло при владі на щось розумне!
показать весь комментарий
12.05.2025 17:07 Ответить
Чоловіче, ти то сам віриш у те, що пишеш??
показать весь комментарий
12.05.2025 17:08 Ответить
Як добре, що ви не тільки розписуєте, що і як потрібно робити, а і власним прикладом показуєте. Побільше б таких як ви.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:08 Ответить
Силовики давно завербовані. Коли лежав в госпіталі- санітарка розповіла мені про сина, мусор під Сумами. Похвалилася що вже й зарплатня від кацапів капає на рахунок, чимала сума назбиралася.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:11 Ответить
Вони ж не ідіоти. 3,5 млн (умовно) українців, яких ще можна пустити в діло = 3,5 млн збережених європейців. Цифра достатньо вагома, аби тримати язика за зубами.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:20 Ответить
В діях так званого назаконного ТЦКа абсолбтно не має ніякої законості.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:26 Ответить
Вітаю Вас на планеті Земля.
Як там у всесвіті?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:58 Ответить
Саме так. Тим більше, якщо є надія взагалі відсидітись за спинами українців, затягнувши війну на довгі роки, поки "або ішак, або падишах"...
показать весь комментарий
12.05.2025 18:36 Ответить
Кремлівські карлики задоволені тцкунами. Бо саме завдяки їм в ЗСУ зростає кількість СЗЧ, в українців пропадає будь-яка мотивація йти на фронт і збільшується напруга та ненависть один до одного в українському суспільстві.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:55 Ответить
Схоже братику ти тут правий.
Схоже що для українських правозахисників, та інших чиновників ми військовослужбовці ЗСУ, ТРО, НАЦГВАРДІЇ, ДПРС - МИНУЛОРІЧНИЙ СНІГ. Котрий немає ніяких прав.
УСІ ПРАВА У УХИЛЯНТІВ.
показать весь комментарий
12.05.2025 20:11 Ответить
До чого тут бубочка ???
Якшо ти незнаєшь то поцікався - за шість волн мобілізації з 2014 по 2016 рік було відкрито до впровадження більше шести з половиною тисяч справ про ухилення від мобілізації. А тоді обсяги мобілізації були напорядки нижче ніж зараз.
Якшо ти не пам"ятаєшь, то поцікався - у 2014 році і в центрі України - хмельниччина, і на заході України - рівненьщина, львівщина, закарпаття блокували і дороги і військомати перешкоджаючи мобілізації.
Уви БАГАТО вкраїнчіків НЕХОЧУТЬ БУДУВАТИ СВОЮ ДЕРЖАВУ І ВИМАГАТИ ВІД СВОЄЇ ВЛАДИ.
Багатьох історія так нічому і ненавчіла.
показать весь комментарий
12.05.2025 20:29 Ответить
І ще раз - бубочка не марсіянин а типовий українець.
Єще раз у 2014 році при на порядки меньшому рівні мобілізації рівень ухилянтів у процентному співвідношенні був навіть вищий ніж зараз. Більше того війскомати і дороги тоді блокував не бубочка а вкраїнчики.
Більше того ЯКБИ ЗАРАЗ ПРЕЗИДЕНТОМ УКРАЇНИ БУВ БИ САМ ІСУС ТО УХИЛЯНТІВ МЕНШЕ НЕСТАЛО БИ.
Через п"ять років ти це побачишь.
І презідентом України буде вже не Зеленський.
показать весь комментарий
12.05.2025 22:17 Ответить
Які права людини? В 2019 73% виборців своїм тупим голосуванням по приколу права людини помножили на нуль. Нема більше ніяких прав- це була мрія отари тупоголових любителів серіалів.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:43 Ответить
Які виборці, така і держава. 73%- виборців - тупі істоти.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:44 Ответить
Відповідальність за всі ці дії громадян вже прописана в законах, залишилась дрібниця - просто дотримуватись законів, котрі самі ж і прийняли.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:45 Ответить
Кацапи кажуть що ;дєнаціфікация; України проходить цілком вдало. Націоналістів вибили, а решта- ;савєтскіє люді;, котрі із задоволенням житимуть в рашці.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:49 Ответить
Та то понятно...
Короткоствол никогда не разрешат.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:53 Ответить
ТЦК вчинило законно. А вашому знайомому треба лишень узяти повістку і з"явитися у визначений час до ТЦК з усіма необхідними документами, які підтверджують інвалідність. Лікарська комісія якраз і уповноважена визначати хвороби, яки унеможливлюють призов. Посвідчення інваліда - це ні про що. Потрібно оновити дані про себе.
показать весь комментарий
12.05.2025 16:54 Ответить
да!! Нужно всех зелеДрочеров из секты 95 квартал отправлять на 0, баб фельдшерами и тех кто сбежал и любит бениного Нарика за кордоном...
показать весь комментарий
12.05.2025 16:57 Ответить
Гарантувати можна тільки захист України там, де командування визначить потребу перебування військовослужбовця. Армія - це не театральна зала, де глядач, купуючи квиток, сам обирає зручне для нього місце споглядання вистави
показать весь комментарий
12.05.2025 16:58 Ответить
забув за імідж держави,він просрочений. і воняє зеленою гамулою.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:02 Ответить
То що, може й справді краще капітулювати, попросити вибачення, виплатити репарації і тихо-мирно відбудовувати священний кацапський Донбас?
Дати можливість тим хто в ЗСУ вивезти за кордон свої сім'ї і назад, в ссср-2.0?
Що скажеш?
показать весь комментарий
12.05.2025 17:03 Ответить
Під час великої війни людство, щоб захистити батьків, дружин і дітей, нічого краще не вигадало - лише тотальна мобілізація, бо іншого методу проти чисельної кацапської орди не існує. Немає серед чоловіків бідних і незахищених, є банальні сцикуни-хитрунчики, які захист своїх власних дружин і дітей перекидають на інших порядних і законослухняних людей.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:08 Ответить
Якби була вигадка, то писав би, що бусифікували, а потім мобілізували інваліда...
Йому, до речі, прямо в ТЦК один зі службовців сказав: Ти ж інвалід, міг ігнорувати повістку і нічого б тобі не було.
Але мужик чесним виявився, прийшов за повісткою.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:17 Ответить
Тут ви абсолютно праві. Воювати мають усі - від 18 до 60. Я про це кажу з першого дня великої війни. Молодь уже четвертий рік не набуває бойового досвіду. І це велика помилка.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:22 Ответить
не комусь, а так званій українській владі.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:24 Ответить
Оцей ще один гівнюк всім розказує як персонально він провалив мобілізацію. Згідно прийнятих змін в законодавство в кінці 2021 року. В першу чергу порушені права мобілізованих на початку 22 року. Тобто немає нормальних механізмів демобілізації . А вже потім почали порушувати права інших, кажучи що не порушують. Тобто давайте порушувати права мобілізованих в 22 році і це буде нормально і не будемо порушувати права якоби бусифвкованих бо це тіпа ненормально. Зараз вже є ознаки на масову фальсифікацію папер згідно яких мобілізовані демобілізуються. Тобто знаходять інші шляхи обходити хотєлки отого лайна, яке кинуло через коліно добровольців з 22 року. І ці тенденції будуть лише наростати, а ви і далі шукайте прозорість і баланс в ваших шкурних потребах. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 17:48 Ответить
Права громадян обмежени під час війського стану. Тому треба ще більше поширювати заходи оповіщення. Щоб аж гай шумів. Об'являємо ухилянтам всебічну війну.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:19 Ответить
Какие мизерные? Больше 100 тысяч каждый год - это мизерные? Плюс потом добавились контрактники.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:42 Ответить
Саме так. Порівнюючи з нинішніми 30 тисячами за місяць, 100 тисяч за рік - це мізерні.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:46 Ответить
Кандидати були також і нормальні, але у нас чомусь "мудрий нарід" обирає довбодятлів. Це як на жил.массиві Оболонь в столиці вибрали в депутати людину зі справкою з дурдому, а потім сіли, і стали ческати від неї якихось розумних законів. Це жесть.
показать весь комментарий
12.05.2025 18:57 Ответить
Навіть тут, на Цензорі, були про це статті. Шукай.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:05 Ответить
Кремлівські карлики вимагають скасування мобілізації взагалі і говорять один в один з оцим пройдохою з комітета. Тобто мобілізація для них це бусифікація. А напруга і ненависть це щось ефемерне і непостійне. Ще в 22 році всі без винятку ухилянти були у захваті від ЗСУ. А тепер жахаються кожного пікселя. Так що назад всі всіх будуть знову навидіти. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:19 Ответить
Тобто броні є і діють. Це чудово. Чому інші без броней жаліються на те що вони невдахи, я теж не розумію. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:23 Ответить
Саме тому в тверезомислячих і постає питання: куди діваються всі ці бусифіковані? Відповідь очевидна: хтось трохи (а, може, і не трохи) бреше про втрати і кількість СЗЧ.
ПС. Ніколи не розумів, навіщо лізти на Цензор і тим більше встрягати в суперечку, якщо страждаєш на провали пам"яті і забуваєш, що читав кілька днів чи тижнів тому? Мені більше нічого робити, як шукати минулі статті і тикати в них тебе носом? Може, трохи попрацюєш і сам знайдеш? В одну статтю тикну, так і бути. Решту сам знайдеш.
Щомісяця Україна мобілізує до 30 тис. осіб, - NYT
показать весь комментарий
12.05.2025 19:26 Ответить
У тцкашних ботів завжди одна відмазка аро вигадку-іпсо чи поодинокий випадок.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:29 Ответить
А якщо людина показує документи, не бикує, то що з ним робити? Правильно, треба його вдарити в живіт, закинути в бус та відвезти на підвал, де він погодиться пройти влк.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:35 Ответить
Пройди по кладовищах. Там суцільні прапори. І так, в Україні вже нема, мабуть, жодної людини, в якої б не загинув якийсь родич, близька людина чи знайомий. Тільки в одному моєму 9-поверховому будинку вже троє загиблих. Крім того два родичі. Є ще знайомі по роботі. От і прикинь, скільки насправді втрат...
показать весь комментарий
12.05.2025 19:39 Ответить
А ще кремлівські карлики кажуть, що Земля кругла, сонце гаряче, а 2+2 буде 4. Тому пропоную не поширювати кремлівські наративи і законодавчо визнати землю плоскою, а сонце холодний . А от таблицю множення заборонити і оголосити публічно, що 2+2=5. Гиги.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:40 Ответить
Одних лише СЗЧ неофіційно називають до 400 тисяч. Плюс вбиті, поранені, звільнені, полонені, пропавші без вісти, списані і т.д. В сумі десь так воно і є.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:47 Ответить
Уявіть собі. Тцк також вороги для кацапів як і багато інших. Дуже багато є шахедів які збили. Тому не можна сказати куди летів збитий шахед. Давайте говорити по скількох ухилянтах вдарили шахеди. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:57 Ответить
Як ви знаєте скільки буде ще іти війна? І як ви можете знати що буде гріти, а що ні. Таваріщ майор підказує? Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 19:59 Ответить
Прилітає по цивільних. В яких бронь. А по ухилянтах я не чув. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 20:18 Ответить
А бубочка це приклад типічного середнього вкраїнчіка, яких в Україні подавляюча більшість.
Правда і те, шо на відміну від тєї більшості бубочка таки робить висновки з помилок і навчається на помилках.
показать весь комментарий
12.05.2025 20:31 Ответить
Контрактована армія це завжди армія мирного часу.
ЄЩЕ НІ ЖОДНА КРАЇНА НЕВИГРАЛА ЖОДНОЇ ПОВНОМАШТАБНОЇ ВІЙНИ КОНТРАКТНОЮ АРМІЄЮ.
Якшо ти знаєшь хоча би один приклад наведи ???
Одразу скажу тобі для кацапів з їхнім маштабом і розмірами ця війна неповномаштабна, та й вони її невиграють.
Ну і друге - якшо у тебе є гроші на контрактну армію в Україні, то чому ти неконтрактуєшь вояків ???
Якшо ти знаєшь де Україні взяти гроші на контрактну армію військового часу, то немовчи, скажи де вони лежать.
І третє, головне - ти і сам знаєшь шо ті ухілянти котрі залишились і за три роки навіть неоновили свої військово облікові данні вони НЕПІДУТЬ ВОЮВАТИ І ЗАХИЩАТИ УКРАЇНУ НІ ЗА ЯКІ ГРОШІ.
показать весь комментарий
12.05.2025 22:26 Ответить
Саме бубочка повністю змінив закон про мобілізацію. Тричі свідомо. І хто рахував тоді які проценти? І хто зараз їх рахує? І як їх можливо порахувати взагалі? Саме бубочка і його прихильники закликали всіх інших зійтися з кацапами десь посередині. Я так думаю по ріці Дніпро. А тут бац і добровольці врятували бойові бригади, які на момент 22 року були укомплектовані на 50 відсотків. Саме він свідомо не підтримував на належному рівні контрактну армію. Весь генштаб і всі громадяни були з цим згідні. Ок. Тепер маємо свідомо найгірший закон про мобілізацію. Цілу індустрію по фіктивних ухилянтський схемах. Цілі купи незрозумілих броней навіть для працівників цирків і тому подібне. Все це узгоджено саме з бубочкою. І особисто для мене не треба більше або менше ухилянтів. Я за професійний підхід для вирішення тієї чи іншої проблеми. В першу чергу права і свободи мали би бути саме для солдата, а не генерала і тим більше любого цивільного. І потім виходячи з цього формувати нові моделі як ЗСУ, так і всієї архітектури держави. Спочатку має бути оборона, а вже потім безпека, що є внутрішніми справами, судова система, економіка і т.д. У бубочки оборона не в пріоритеті. Сойтісь пасєрєдінє. Що і буде робитися. Читайте його передвиборчі програми. Про оборону нуль. Що він і робить і буде робити. Принаймні в 14 році в тисі ніхто не топився і на шляху у Молдові в тьолочек ніхто не наряжався. Ха ха ха.
показать весь комментарий
12.05.2025 23:59 Ответить
А шо в старому законі були якісь терміни ???
Там теж був термін один - на період військового стану.
А ,,хвилі" були тому шо військового стану небуло.
ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ НЕБУЛО, А МОБІЛІЗАЦІЯ БУЛА.
І по твоєму то було законно ???

Аде мені подобається шо БУБОЧКА У ВАС ВЖЕ ОТРИМАВ СТАТУС ОБАМИ. У ВСЬОМУ У ВАС ВИНЕН БУБОЧКА ТІЛКО НЕ ВИ І НЕ ВАШ МЄНТАЛІТЕТ.
ОТ ТІЛЬКИ БУБОЧКА ПОКИ ШО ВАМ У ПІД"ЇЗДАХ НЕСЦИТЬ.
Але це неточно і времєнно.
ПИЛЬНУЙ ПО ПІД"ЇЗДАХ ТА ПОПІД ЗАБОРАМИ, бо вже певно десь бубочка свою дирижорську палічку пристраює.
показать весь комментарий
13.05.2025 09:09 Ответить
Если человек не быкует и показывает документы - то с ним абсолютно ничего не случается, а если быкует, агрессирует, не показывает документы и хвалит путина - то исход вот такой, что тут для вас непонятного?
показать весь комментарий
13.05.2025 15:15 Ответить
"З КАКИМ ХРЕ...ОМ МЫ ЗАЩИЩАЕМ ЭТУ ДЕРЖАВУ ЕСЛИ ЕЁ ВЫСОКОПОСТАВЛЕННЫЕ ЧИНОВНИКИ ВМЕСТО ЗАЩИТЫ ПРАВ ВОЕННОСЛУЖАЩИХ ЗСУ,.."
Ты предлагаешь не защищать страну и сдаться врагу? Молодец, за вами уже выехали..
показать весь комментарий
13.05.2025 15:18 Ответить
Все вірно сидять по хатах виповзають як таргани в ночі і хваляться як надурив чи втік від поліції тцк їх жінки і мамаші ще і верещать як свині що їхні висери не повинні захищать депутатів чи алігархів ухилянт це зрадник кацапсяча підстилка
показать весь комментарий
14.05.2025 00:34 Ответить
Страница 1 из 2