7789 посетителей онлайн

Путин верит в победу РФ над Украиной и готов воевать, как минимум, в течение 2025 года, - разведка США

разведка США о планах Путина

Российский диктатор Владимир Путин, вероятно, не изменил своих целей в войне против Украины и уверен, что сможет одержать окончательную победу.

Об этом говорится в ежегодном отчете "Оценка глобальных угроз - 2025", подготовленным Управлением военной разведки США (DIA) для Конгресса США по состоянию на 11 мая 2025 года, сообщает Цензор.НЕТ.

"Президент России Владимир Путин рассматривает войну в Украине как экзистенциальную борьбу против Запада, которая определит место России в мире, удержание Путина у власти и его историческое наследие. Путин остается уверенным в окончательной победе России в Украине и готов использовать военную силу как минимум до 2025 года. Путин также остается непреклонным в своем требовании, чтобы Украине было навсегда запрещено вступать в Организацию Североатлантического договора (НАТО), настаивая, чтобы Киев вывел все свои военные силы из Донецкой, Луганской, Запорожской и Херсонской областей",- сказано в документе.

Разведка США считает, что Россия, вероятно, стремится избежать прямого конфликта с НАТО, поскольку, по ее оценке, не может выиграть в конвенционном военном противостоянии с Альянсом.

"Однако Москва остается полностью способной использовать асимметричные возможности против Соединенных Штатов и союзников, включая кибер- и информационные кампании, и в конце концов представляет экзистенциальную угрозу благодаря своим стратегическим ядерным силам, которые могут поразить всю территорию США", - говорится в отчете.

В документе отмечается, что Россия ставит на стратегию на истощение и пытается подорвать способность Украины к сопротивлению, деморализовать ее население и дождаться снижения поддержки со стороны Запада. Несмотря на медленные темпы продвижения, российское военное командование, вероятно, считает их приемлемыми.

"При отсутствии переговорного урегулирования или, альтернативно, мощной поддержки со стороны Запада, ситуация на поле боя, вероятно, и в дальнейшем будет медленно меняться в пользу России в течение 2025 года, хотя темпы продвижения российских войск замедляются и сопровождаются значительными потерями в личном составе и технике", - говорится в отчете.

Также разведка США приводит данные о потерях РФ с начала полномасштабного вторжения в Украину. Так, в отчете сказано, что Россия потеряла 700 000 военнослужащих, в том числе по меньшей мере 170 тысяч - погибшими, а также более 10 тысяч единиц боевой техники, из которых 3000 - танки. Потеряно также около 250 самолетов и вертолетов.

Разведка США считает, что РФ в течение 2025 года, вероятно, продолжит реализовывать свою стратегию, которая заключается в попытке истощить Украину и снизить ее способность и волю к сопротивлению, что, по расчетам оккупантов, позволит навязывать свои условия в любом будущем переговорном урегулировании.

Топ комментарии
+23
А щоб на його місці робив другий? Він бачить, яка у нас влада. Розкрадання на всьому, і особливо на бюджеті МО. Обіцянки завалити новітніми розробками, але реально все знову розкрадається, і зупиняється на одиничних екземплярах. Поставки державою неякісного озброєння від дронів до ***********. Нема реальних укріплень, а тільки на папері, бо гроші вкрали. Яким лохом треба бути, щоб не скористатись?
показать весь комментарий
24.05.2025 19:15 Ответить
+17
Самовпевнена, імперська сарана не вірить, що таки прилетить гелікоптер з дустом.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:10 Ответить
+17
Пуйло вірило що могло захопити Київ за три дні.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Самовпевнена, імперська сарана не вірить, що таки прилетить гелікоптер з дустом.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:10 Ответить
Тільки фізична ліквідація Пуйла будь-яким способом припинить цю війну. Та , на жаль, в Україні нікому віддати наказ на ліквідацію Пуйла, бо для оманського віслюка живий Пуйло-запорука перебування на посту президента, тому що після закінчення війни оманський віслюк зразу втрачає президентство. Ось такий замкнутий круг. Як його розімкнути? Усунути від влади будь-яким способом узурпатора і віддати наказ на ліквідацію Пуйла. Скільки б це не коштувало в грошах. Негайно!
показать весь комментарий
25.05.2025 00:29 Ответить
Пуйло вірило що могло захопити Київ за три дні.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:11 Ответить
Тулсі Габбарт - "керівник цих новин"


Її присутність у російських медіа
RT та Sputnik активно висвітлювали її виступи, часто подаючи її як «антисистемного» політика, який критикує американську зовнішню політику.

Вона критикувала втручання США у Сирії, виступала проти нових військових конфліктів та наголошувала на необхідності прямого діалогу навіть із такими лідерами, як Асад чи Путін - що й підхоплювали проросійські ЗМІ.

Кремлівські тролі та підтримка

Згідно з розслідуванням аналітичних центрів, зокрема RAND і New Knowledge, Ґаббард була однією з кандидаток, яку позитивно висвітлювали боти та тролі, пов'язані з російськими кампаніями в інтернеті - це було також помічено у 2016 і 2020 роках.

Навіть Хілларі Клінтон публічно натякала, що її "************" проросійські сили як альтернативу в Демпартії.

🧩 Дискусія про мотивацію
показать весь комментарий
24.05.2025 19:21 Ответить
ВИСНОВОК - у нього немає сил ВЖЕ на 2025ий
ознаки-
1. якщо швидко піде 18 пакет ЄС
2. активна тарифна нападка на ЄС Трампа
показать весь комментарий
24.05.2025 19:24 Ответить
...тобто - слухаємо розвідницю донні, а реагуємо як на ************ інфу
показать весь комментарий
24.05.2025 19:25 Ответить
бабуля, не жени. це дані не від Тулсі Габбард.

Доклад Оборонного Разведывательного Агентства США "Мировая оценка угроз-2025". (https://armedservices.house.gov/uploadedfiles/2025_dia_statement_for_the_record.pdf)

Это не Талси Габбард, это ведомство генерал-лейтенанта Джеффри Круза. Кстати, Круз был назначен ещё при Байдене.

Доклад опубликован 11 мая, то есть до последнего разговора Трампа с Путиным.

Россия обозначена угрозой №2 после Китая, ей в докладе посвящено 5 страниц. Главное.

▪️Владимир Путин считает войну в Украине экзистенциальным противостоянием с Западом, которое определит место России в мире, прочность его власти и историческое наследие. Путин уверен в своей победе и готов воевать как минимум до конца 2025.

▪️Цели Путина с начала войны НЕ изменились: украинский нейтралитет и дальнейшее расчленение украинского государства. Россия утверждает об открытости к урегулированию, но требует контроля над размером украинской армии.

▪️В отсутствие переговорного урегулирования или крепкой западной помощи поле боя продолжит медленно склоняться в пользу России на протяжении 2025 года, хотя продвижение России достигается высокими потерями.

▪️Доклад оценивает российские потери в 700 тысяч человек из которых 170 тысяч человек убитыми, 3 тысячи танков, 10 тысяч ББМ, 250 бортов авиации и 10 военных кораблей.

(Очень консервативно. Тот же Oryx задокументировал (https://www.*************.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html) 4 тысячи танков и под 13 тысяч ББМ, - прим.).

▪️Россия продолжит стратегию истощения, фокусируясь на снижении украинской боеспособности и воли к сопротивлению. Путин и его военные лидеры хотели бы ускорить темпы продвижения, но, кажется, Москву устраивает нынешняя ситуация.

▪️Россия рассчитывает, что постепенно сможет истощить ресурсы Украины, переждав готовность Запада её поддерживать. Российские удары по критической инфраструктуре Украины направлены на подавление её воли к сопротивлению.

▪️Конвенциональные возможности России, вероятно, будут деградировать в ближайшие три года, так как большинство её боеспособных подразделений задействованы на фронте. Вместо усовершенствования вооружений Россия отдаёт предпочтение восстановлению имеющихся боевых платформ. Россия испытывает нехватку рабочей силы в экономике.

▪️Россия перегружает свою авиацию и пилотов в боевых операциях, её ВКС показывают себя плохо (poor), но она продолжит текущий темп задействования ВКС в войне. Уровень боеготовности российских ВКС привёл к большим потерям авиации и персонала, с другой стороны РФ разработала новую тактику в виде КАБов.

▪️Россия успешно задействует РЭБ, которая целенаправленно сфокусирована на противодействии западным технологиями. Также России помогают многочисленные БПЛА, которые показали себя эффективными дешёвыми средствами как для ударов на короткие и дальние дистанции, так и для разведки и наведения.

▪️Россия почти точно хочет избежать прямого военного конфликта с НАТО, потому что оценивает, что не сможет победить в конфронтации с альянсом. Тем не менее, Москва полностью готова к ассиметричным действиям: кибератакам, диверсиям, саботажу и убийствам ключевых лиц в Европе для подрыва западного единства и поддержки Украины.
показать весь комментарий
24.05.2025 20:02 Ответить
підготовленим Управлінням воєнної розвідки США (DIA) для Конгресу США станом на 11 травня 2025 року, повідомляє Цензор.НЕТ. Джерело: https://censor.net/ua/n3554143
показать весь комментарий
24.05.2025 21:52 Ответить
бабуля, не перекручуй. ось тобі першоджерело і посилання на того, хто готував цей доклад. автор докладу не Тулсі Габбард, а Джефрі Круз.
показать весь комментарий
24.05.2025 22:00 Ответить
так протупила- не соромно зізнатись ,тим краще для сьогоднішньої рекції політиків у Конгресі

генерал-лейтенант ВПС США Джеффрі А. Круз (Jeffrey A. Kruse) продовжує обіймати посаду директора Агентства оборонної розвідки США (DIA) станом на травень 2025 року. Він був призначений на цю посаду президентом Джо Байденом у червні 2023 року, а офіційно вступив на посаду 2 лютого 2024 року після затвердження Сенатом .

звіт від 11 травня 2025р

DIA зазначає, що Росія здатна підтримувати військові дії довше, ніж Україна, завдяки більш розвиненій внутрішній промисловій базі та значному населенню .

Однак обидві країни стикаються з труднощами у підтримці бойових дій, і тривалість конфлікту залежить від зовнішньої підтримки та внутрішніх ресурсів.
показать весь комментарий
24.05.2025 22:06 Ответить
https://armedservices.house.gov/uploadedfiles/2025_dia_statement_for_the_record.pdf
показать весь комментарий
24.05.2025 22:14 Ответить
директор ЦПД теж гавкав на неї, а потім швидко повидаляв всі новини про неї з телеграму.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:49 Ответить
палучай підтримку з ПДЦ - це так ферма Подляка називаєцця зара?
показать весь комментарий
24.05.2025 22:12 Ответить
Звісно вірило, бо давно захопило всю владу в Україні.
Без 100% підтримки у владному і військовому тилу України воно б навіть і не рипнулося напасти на Україну
показать весь комментарий
25.05.2025 13:55 Ответить
Ху@ло 150 сантиметрове, до кінця року, ще треба дожити.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:11 Ответить
Та які ще докази неоюдяності русні потрібні, дайте вже Томагавки з Таурусами щоб роз@ти раз і назавжди клятий мордор!
показать весь комментарий
24.05.2025 19:12 Ответить
Нічого і ніхто не мішає йому воювати - шей Трамп підтримує
показать весь комментарий
24.05.2025 19:12 Ответить
Бідон щось тужился зробити, а рудий - завербований кгб ще з радянських часів.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:23 Ответить
От через те що було багато таких невдячних виродків як ти
Що Байдена звали бідоном
Тепер в США править пудель путіна
Вітаю , ви знов зробили це разом
показать весь комментарий
24.05.2025 20:18 Ответить
Ну якщо я Байдена називав розумницею i крашенкою то що змінилося б у світі?
Звідки ви такі барани із такими взаємозв'язками беретеся?
показать весь комментарий
24.05.2025 20:44 Ответить
То просто ти б казав правду і проявив би свою вдячність за допомогу майже у 170$ млрд
Бо бачиш , невдячний виродку, що буває коли на місце таких як Байден , проходять такі як трамп
У тому числі і завдяки вам, ********
показать весь комментарий
24.05.2025 20:47 Ответить
Усі копалини забрали, а такі придурки, як ти, просять вдячність проявити..
показать весь комментарий
24.05.2025 20:51 Ответить
Кінчене. Ти знов переплутало Байдена з трампом
Який прийшов, доречі, завдяки таким йолупам як ти
Але тобі це не збагнути
Жертва ефекта Даннінга - Крюгера
показать весь комментарий
24.05.2025 23:02 Ответить
Якби не допомога США, то України вже могло не бути, і тебе, недоумка, теж. Яка ж у вкраїнчиків коротка пам'ять)
показать весь комментарий
24.05.2025 21:01 Ответить
АНАЛІЗУЙМО, дивлячись на дату оприлюднення оцих розвідданних для Конгресу ще на початку травня - це у розпал затягувальних перешушкувань США з Ху , та перед надіями на розмову Донні з Ху , та перед погрозами Сенаторів самотужки зібрати голоси для санкцій ...
показать весь комментарий
24.05.2025 19:32 Ответить
Без масштабної підтримки та повного сприяння від своєї маріонеткової влади в Україні кацапське пуйло би такого не наважилося заявляти.
Найбільший ворог України не так кацап на фронті як прокацапська так звана "українська" зрадницька влада від якої на ділі відхрестилися усі західні партнери і висловлюють їй підтримку лише на словах щоб не нашкодити іміджу України.

Ворог давно захопив Україну, але не приструнив її населення, яке через майдани висловлювало свій протест проти кремлівської мафії. Тому почав повномасштабну війну проти українського народу за активного сприяння своєї маріонеткової влади в Україні.
показать весь комментарий
25.05.2025 13:52 Ответить
Віник йому в сраку, а не Україна.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:12 Ответить
до останнього свіноруса дєд воюватиме.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:13 Ответить
А щоб на його місці робив другий? Він бачить, яка у нас влада. Розкрадання на всьому, і особливо на бюджеті МО. Обіцянки завалити новітніми розробками, але реально все знову розкрадається, і зупиняється на одиничних екземплярах. Поставки державою неякісного озброєння від дронів до ***********. Нема реальних укріплень, а тільки на папері, бо гроші вкрали. Яким лохом треба бути, щоб не скористатись?
показать весь комментарий
24.05.2025 19:15 Ответить
Тим більше що у влади прокацапська продажна істота.Янукович №2
показать весь комментарий
24.05.2025 19:22 Ответить
Тому й поліз, бо побачив який йому йде фарт. Українці й*бнулися і обрали Головнокомандуючим... Засцяного клоуна! Та тут би навіть Люксембург на таку країну кончених імбецилів напав, не те, що скажена паРаша.
От поставте себе на місце ***** - чи напали б ви на країну, яка готова до нападу, озброюється, тримає кордони, готує людей і може, якщо не перемогти в чисту, то дуже боляче наваляти, чи напали б на країну, в якій до влади прийшов повний дебіл, розмінував все, що можна, порозводив усі війська і "побачив мир в очах" ворога? Елементарно ж.
показать весь комментарий
24.05.2025 21:14 Ответить
Свєта Трумп,
якби на місці ***** була більш розумна істота з імперськими амбіціями, то вона би видала Наказ на повномасштабне вторгнення росії до України в серпні 2014 року, а не гралася би в "нас там нєт" (Іловайськ).
Елементарно ж.
показать весь комментарий
24.05.2025 22:07 Ответить
РОЗВІДКА США - колись так вірилось їй , більше ніж самій Америці
показать весь комментарий
24.05.2025 19:15 Ответить
тікай з сша, дурочка, поки воно там все не рухнуло в прірву!!!
показать весь комментарий
24.05.2025 19:51 Ответить
Коли ця рашиська паскуда вже нарешті здохне ,чи є Бог на світі, хто цьому допоможе?
показать весь комментарий
24.05.2025 19:15 Ответить
він і в 22м вірив Київ за три дні
показать весь комментарий
24.05.2025 19:16 Ответить
показать весь комментарий
24.05.2025 19:17 Ответить
Також розвідка США наводить дані про втрати РФ від початку повномасштабного вторгнення в Україні. Так, у звіті сказано, що Росія втратила 700 000 військовослужбовців, зокрема щонайменше 170 тисяч - загиблими, а також понад 10 тисяч одиниць бойової техніки, з яких 3000 - танки. Втрачено також близько 250 літаків і гелікоптерів. Джерело: https://censor.net/ua/n3554143
показать весь комментарий
24.05.2025 19:19 Ответить
Станом на 01.01. 2025 виплата одноразової допомоги на загиблого у рамках закону РФ № 306-ФЗ РФ "О денежном довольствии военнослужащих и предоставлении им отдельных выплат"(рос.) склала 407 983 особи.
показать весь комментарий
24.05.2025 20:08 Ответить
Станом на 01.01. 2025 виплата одноразової допомоги на загиблого у рамках закону РФ № 306-ФЗ РФ "О денежном довольствии военнослужащих и предоставлении им отдельных выплат"(рос.) склала близько 979 830 осіб (+1130).

Написати можна все що завгодно.
показать весь комментарий
24.05.2025 20:27 Ответить
можна. тільки ця цифра у 979 830 точно не відповідає дійсності, бо зведення про ЗАГАЛЬНІ втрати від Генштабу ЗСУ, тому в цю цифру точно ніхто не повірить. а от цифра про 407 983 може бути дійсно наближена до правди.
показать весь комментарий
24.05.2025 20:54 Ответить
Розвідці США видніше яка цифра наближена до правди.
показать весь комментарий
24.05.2025 20:58 Ответить
та то ясно. от тільки вони пишуть ЩОНАЙМЕНШЕ 170 000. тобто на фіксують конкретно цю цифру. тож тих 407 983 теж входить у цей діапазон щонайменше.
показать весь комментарий
24.05.2025 21:30 Ответить
Медіазона і BBC нарахували 109 тисяч загиблих кацапів, проект Потери.нет 112 тисяч. Ну вони говорять, що насправді загиблих набагато більше, можливо навіть 200+ тисяч, але ніяк не 407 як ви говорите
показать весь комментарий
24.05.2025 21:56 Ответить
це не я говорю. це джерело говорить. https://timeze2019.blogspot.com/p/tze.html
показать весь комментарий
24.05.2025 22:03 Ответить
Ну так там пише, що на 1.1.2025 року загиблими вважаються 155 тисяч а зниклими безвісти 35 тисяч і ще 220 тисяч це безповоротні поранення
показать весь комментарий
24.05.2025 22:33 Ответить
де саме там так пише?
показать весь комментарий
24.05.2025 22:38 Ответить
Станом на 01.01. 2025 втрати ЗС РФ по даним ГШ ЗС РФ складають

1. Вважаються загиблими - 155 928 в\с

2. Поранені з враженнями, що унеможливлюють повернення в бойові підрозділи 223 090 в\с

3. Потрапили в полон 5109 в\с

4. Зниклі безвісти\втрачено зв'язок 34 630 в\с

Пролистайте це джерело, що самі скинули і там знайдете
показать весь комментарий
24.05.2025 22:50 Ответить
та то вже лірика. якщо то все скласти вкупу, то і буде тих 407 000. і це значно ближче до реальності, ніж дані від якогось бібісі чи медіазаони..
показать весь комментарий
24.05.2025 23:28 Ответить
Так ці дані і підтверджують цифри Медіазони, де вони поіменно встановили 110 тисяч, а фактично прогнозують що є від 160 до 200+ загиблих, а тяжкопоранених і скалічених, яких теж біля 200 тисяч вони не рахують - вони ж не загинули
показать весь комментарий
25.05.2025 00:00 Ответить
то все ху йня. для українців найбільш важливими є дані саме про безповоротні втрати. каліки вони чи загинули, чи безвісти - то вже пох. головне - безповоротні втрати, тобто ті, які вже не повернуться знову на поле бою.
показать весь комментарий
25.05.2025 00:08 Ответить
Так, але в нас теж вагомі втрати, десь 70% від їхніх, а якщо ще додати 150-200 тисяч СЗЧ то навіть може і більше, хотя в них теж думаю має бути кілька десятків тисяч дезертирів, так що втрати, по тих, хто покинув поле боя у будь-якй спосіб приблизно рівні, але от по населенню 1 до 5 в їх користь
показать весь комментарий
25.05.2025 00:21 Ответить
ну і що далі? до чого ти хилиш?
показать весь комментарий
25.05.2025 00:28 Ответить
До того, що такими темпами ми вже довго не протягнем і якщо не буде якогось чуда - вступу блоку НАТО у пряму війну з рф чи якоїсь революції там то кінець буде печальний
показать весь комментарий
25.05.2025 00:32 Ответить
вір у чудо. і не лізь у помиральню.
показать весь комментарий
25.05.2025 00:45 Ответить
,,не змінив своїх цілей,,(с) За ці три роки цілі мінялися кожен місяць. Чого ми всі тільки не чули. Але єдина ціль - це знищення України та її громадян яку б цілей вони не озвучували.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:22 Ответить
Розвідка США це та курка що на Раші Тудей експертом підробляла. Поки Трамп не витяг...
показать весь комментарий
24.05.2025 19:23 Ответить
А ЧОГО ЙОМУ НЕ ВІРИТИ?

- Трамп його шлюшка
- "Еуропеці" тільки словами і папірцями можуть
- Китай підтримує
- рузкі готові покласти будь-яку кількість

ТО ШО В ЙОГО ЛОГІЦІ НЕ ТАК?
показать весь комментарий
24.05.2025 19:23 Ответить
Європейці вам, голосувальникам по приколу, надали 50% від військової і фінансової допомоги
От доки такі виродки як ти не будуть це цінити , доти будете у тій дупі , що зараз
показать весь комментарий
24.05.2025 20:20 Ответить
Згодували кремлівську дезу "розвідці". Хороший понт дорожче грошей....
показать весь комментарий
24.05.2025 19:24 Ответить
То в за три дня верит, теперь в ещё что-то... У него земля хоть круглая?
показать весь комментарий
24.05.2025 19:25 Ответить
В целом пациент еще тупее Трампа. Вокруг лизоблюды и актеры, наставить некому. Это преимущество.

"готовий використовувати військову силу щонайменше до 2025"
наверное опечатка..
показать весь комментарий
24.05.2025 19:26 Ответить
Залежитиме від того, яку зброю отримуватиме Україна і від зупинення основних надходженнь до бюджету Росії та їхнього військового апарату, джерело яких - у експорті газу, нафти та скрапленого природного газу.

ЄС не зміг запровадити жорсткі енергетичні санкції проти Кремля протягом останніх двох років, незважаючи на розмови про скорочення. Європейський імпорт російського скрапленого природного газу фактично зріс у 2024-му.

Путін боїться втратити владу, тому буде продовжувати воювати так довго, наскільки це буде можливо.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:30 Ответить
Росія йде на великі жертви, i Кремль готовий ризикувати та підвищувати ставки у війні.

США мають чітко дати зрозуміти Кремлю: у разі відмови від переговорів санкції проти РФ будуть посилені, а військова та розвідувальна підтримка України розширена.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:47 Ответить
Сенатори США дали пуйлу 2 дні , потім будуть страшні санкції
показать весь комментарий
24.05.2025 19:30 Ответить
80 з 100 сенаторів за страшні санкції
показать весь комментарий
24.05.2025 19:32 Ответить
Законопроєкт із промовистою назвою «Про нищівні санкції» представили сенатори Ліндсі Грем (республіканець із Південної Кароліни) та Річард Блументаль (демократ із Коннектикуту). І цей документ уже має потужну підтримку: понад 80 зі 100 сенаторів готові тиснути на Кремль - попри партійні відмінності.

Суть документа:
- 500% мита для всіх країн, що купують нафту, газ і уран із Росії
- повна ізоляція РФ від світової торгівлі
- санкції проти фінансової системи
- удар по «спонсорах» агресії, включно з Китаєм
показать весь комментарий
24.05.2025 19:37 Ответить
500% мита це добре чи погано? а то тут "єксперти" різне пишуть про ці мита.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:52 Ответить
дивлячись кому. цапам - це практично піста = хрест на їхніх продажах нафти. для їхніх покупців нафти індусів, китайців, турків та інших - нічого не зміниться, крім продавця нафти. переключаться вони на закупи нафти на Близький Схід, США, Канаду, Південну Америку, Африку. звісно, купувати вже вони її будуть по вищим цінам, тобто ринковим світовим. та краще, ніж продовжувати і далі ризикувати і продовжувати купляти таємно і далі цапську дешевшу нафту. бо коли про це прочухають американці, то вмить проти китайців, індусів, турків лупануть ці 500% тарифи на всі їхні товари, які вони продають у Штати, а це вже буде ставити хрест на торгівлі Індії, Китаю із Штатами. Тобто ідея цього закону така. А от як воно насправді буде працювати, то фіг його знає. хоча, це дуже серйозна штука, яка може змусити Індію, Туреччину і Китай припинити купувати цапську нафту.
показать весь комментарий
24.05.2025 20:49 Ответить
я з вами згоден
показать весь комментарий
24.05.2025 20:53 Ответить
його не приймуть
показать весь комментарий
24.05.2025 23:35 Ответить
Судячи по щурам у владі і прокацапським агентам, звісно він впевнений що переможе, стільки біди с 2019 року жодна влада до того не зробила в Україні.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:31 Ответить
Чекайте, а хіба русня не хотіла перемогти у війні у 2025 році? Білоусов, здається, про це щось тявкав.
показать весь комментарий
24.05.2025 19:38 Ответить
І хто ж йому цю віру в перемогу дав як не Тампон? При Байдені ***** слізно випрошувало про переговори і припиненні вогню. А зараз замітьте всі ************* типу Орбана, Фіцо, Маска і тд мовчать і про переговори і про режим припинення вогню. Зате на дев'яте травня на Україну всі давили щоб ми ***** победобєсіє не розлякали
показать весь комментарий
24.05.2025 19:43 Ответить
"При Байдені ***** слізно випрошувало про переговори і припиненні вогню"

Так слізно, що всі кацапи з України потікали аж за урал? Віддали все захоплене і були згодні на будь-які умови капітуляції?
показать весь комментарий
24.05.2025 20:27 Ответить
Не зміг захопити Україну взимку 22 року, коли у нас, як такового і озброєння нк було, то хрін він захопить до кінця 25 ро
показать весь комментарий
24.05.2025 19:45 Ответить
Чому я це знаю вже три роки без розвідки?
показать весь комментарий
24.05.2025 19:49 Ответить
Яка є розвідка? Розвідка була до 19-го.Розвіддані -від США.
Тепер вони піхота,як оператори бпла,або диверсійні групи.Новий керівник отримав і звання генерала,і звання героя за таке реформування.
показать весь комментарий
24.05.2025 20:48 Ответить
Самі себе вже так настрашили,що аж Трампон повірив,і в Меланії збій місячних)А ці експерти не вірять в те,що загроза ядеркою їм,є також загрозою для родини *****?Він про дітей від першого шлюбу,дітей від кабаєвої,внуків чисто робив для чого?Щоб 100 років жили в підземному бункєрє десь в Ґєлєнжикє?((
показать весь комментарий
24.05.2025 20:13 Ответить
Поки, ****** «наперемагав», хіба що, з кабаєвою, кривоногих, мізуліною?? Це він так думає, своєю, старечою головою дурня!!
показать весь комментарий
24.05.2025 20:28 Ответить
Де новина? Існування Держави Україна - це АВТОМАТИЧНА смерть путіна та його режиму.
*****, де в США нарешті притомні, що реально прогнозують ситуацію:
1. ліліпутін затіяв віну НЕ для того щоб підписувати з Україною мирну угоду.
2. Взаємовиключні речі - існування Держави Україна та існування росії - це або або.
3. 30 мільйонів людей та першу по території країну Європи НЕМОЖЛИВО захопити ні за три дні ні за три роки ні за десять.
4. ресурси ліліпутіна обмежені - інакше б від давно пустив все в діло щоб добитися швидкої премоги.
5. Повномасштабну війну ліліпутін зміг розв'язати бо у спадок отримав зброю що виробляли 15 країн ссср протягом 70 років. За 30 років існування росії вони НЕ виробили і 10% того що мали до 2022 року...
... і.т.д і т.п.
Коли нарешті в США з'являться притомні прогнози, а не казки братів грімм?
показать весь комментарий
24.05.2025 20:30 Ответить
saimansay 2. Взаємовиключні речі - існування Держави Україна та існування росії - це або або.

Чому?
показать весь комментарий
24.05.2025 20:56 Ответить
Бо ліліпутін не признає Державу Україна НІЯК.
В промовах ліліпутіна ти не знайдеш жодної згадки про Державу Україна.
Це його пропаганда що він вбив в голови кацапам.
Існування Держави Україна - це прямий виклик сцарю - плювок в його гнилу морду, що він піз%бол... Таке на кацапії не прощається - сцарок - слабак нікому не потрібен.
А значить путін не потрібен, а без путіна - сосія не жілєц.
Чому? Бо так влаштована кацапська вертикаль влади.
показать весь комментарий
24.05.2025 21:04 Ответить
Кацапська держава якось трималася 500 років з Вані грозного як мінімум. А тепер без путлера помре?
показать весь комментарий
24.05.2025 21:35 Ответить
Не зрозумів? кацапське незаконне утворення веде відлік від року - коли алкоголік ельцин здійснив переворот - незаконно розстріляв з танків законного Хасбулатова... Далі призначив незаконно свого протеже виконуючим обов'язки президента рф... Далі незаконне змінення конституції рф, щоб нелегітимний ліліпутін далі пудрив мізки...
... ти це - сюди Імперію Романових не ******** - мухи від котлет.
ліліпутін НІЯКОГО відношення до того що було до 1993 року НЕМАЄ.
Якщо злодій (ліліпутін) заліз у квартиру оперного співака - то це не значить що він теж оперний співак - його наступник - він злодій якого викинуть за шкірку...
показать весь комментарий
24.05.2025 22:34 Ответить
Кацапське незаконне утворення рюриковичів змінилося кацапським незаконним утворенням романових, яке змінилося кацапським незаконним утворенням більшовиків, яке змінилося кацапським незаконним утворенням єлцина-путлера, яке зміниться кацапським незаконним утворенням ще когось?
показать весь комментарий
24.05.2025 22:51 Ответить
йой, Друже - не гони коней... тихіше... Цікаві речі пишеш - дуже цікаві.
Поясни мені згідно яких законів:
1. рюриковичі здійснили незаконне утворення. Яке саме?
2. Романові здійснили незаконне утворення? Яке саме?
Про більшовиків згіден - навіть ленін сказав коротко і ясно - "октябрьскій переворот"... Про переворотельцина-путіна ми вже вияснили.
Чекаю відповіді на два питання...
показать весь комментарий
24.05.2025 23:57 Ответить
1.У 1483 році Ваня III відмовився платити данину Орді. Порушив закон. Московське князівство стало повністю незалежним і почало експансію на всі боки.
2. На початку 17 століття Романови здійснили каламутну схему і зайняли престол відтіснивши Рюриковичів. Московська держава продовжила експансію на всі боки.
показать весь комментарий
25.05.2025 00:16 Ответить
Я питав ЗГІДНО яких ЗАКОНІВ.
По першому пункту - московське князівство існувало до Орди - тому тут ти промахнувся... несплата чи сплата данини ніяким чином не скасовує існування мокшанскього каганату.
По-другому пункту - таке стається, коли одна династія вбиває іншу і займає престол - який закон порушено ти не відповів?
показать весь комментарий
25.05.2025 01:13 Ответить
1. Закон Орди.
2. Закон про престолонаслідування.
А то що Московське князівство існувало і до Орди згоден. Також згоден, що Володимирське князівство існувало до заснування Москви, а Ростовське до заснування Володимира. Просто не став так далеко копати. Тепер моя черга задавати питання. Вам це все навіщо?
показать весь комментарий
25.05.2025 09:22 Ответить
Те що ліліпутінське утверення нічого спільного з цими державами НЕМАЄ. Це я зазначив вище.
росія - була утворена в 1993 році після перевороту ельцина - і історії її буде ще коротша чим ссср що мав розпастися ще в 1940, але художник скріпив ссср до 1991-го...
показать весь комментарий
25.05.2025 12:34 Ответить
Кацапське незаконне утворення єльцина-путлера зміниться кацапським незаконним утворенням чергових кацапських царьків.
показать весь комментарий
25.05.2025 12:39 Ответить
Ну росія ж федерація - просто в кожному регуоні та республіці буде свій сцарьок - без важака всіх земель. Це прийнятний варіант - дерибану росії на удєльні княжества.
показать весь комментарий
25.05.2025 12:51 Ответить
Взагалі Сергій - ти зрозумій одне.
Римська імперія розпадалась 500 років.
Наразі ми спостерігаємо розпад Імперії Романових поступовий поетапний з 1905 року - зменшення та зменшення територій...
показать весь комментарий
25.05.2025 12:52 Ответить
Страница 1 из 2