15678 посетителей онлайн

60% украинцев готовы терпеть войну столько, сколько будет нужно, - опрос КМИС

Сколько украинцы готовы терпеть войну. Опрос КМИС

Социологи выяснили, какая доля граждан готова терпеть войну.

Об этом свидетельствуют результаты опроса КМИС, информирует Цензор.НЕТ.

Так, отмечают социологи, с начала полномасштабного вторжения до мая 2024 года ситуация почти не менялась.

"Стабильно около 71-73% отвечали, что они готовы терпеть войну столько, сколько потребуется (и еще 2-5% говорили об 1 годе). В этот же период о более коротком своем запасе прочности (несколько месяцев-до полугода) говорили 12-21%. В то же время, между маем и октябрем 2024 года мы впервые зафиксировали снижение доли тех, кто готов терпеть столько, сколько потребуется - до 63%. Показатель и дальше снижался и достиг 54% в марте 2025 года", - говорится в исследовании.

В то же время между мартом и маем-началом июня 2025 года показатель вырос и сейчас 60% украинцев утверждают, что они "готовы терпеть столько, сколько будет необходимо". Еще 6% готовы терпеть 1 год, то есть относительно долгий период.

При этом говорят о том, что готовы терпеть более короткий период (несколько месяцев или полгода) - 20% (в марте 2025 года было 24%). Остальные 14% не смогли определиться со своим ответом.

Сколько украинцы готовы терпеть войну. Опрос КМИС

Во всех регионах по сравнению с началом 2024 года стало меньше тех, кто ответил, что они "готовы терпеть столько, сколько будет необходимо". В то же время во всех регионах по сравнению с мартом 2025 года показатель вырос.

Сколько украинцы готовы терпеть войну. Опрос КМИС

Также независимо от возраста более половины во всех возрастных категориях готовы терпеть войну столько, сколько будет необходимо

Сколько украинцы готовы терпеть войну. Опрос КМИС

Топ комментарии
+21
А рейтинг боневтіка знову 98 відсотків? 😁 Хтось досі вірить цим заказним опівським опитуванням? 🤬
показать весь комментарий
06.06.2025 11:08 Ответить
+19
Надіюся усі вони - 63% - на фронті? Бо хлопці звідти не дуже хочуть....
показать весь комментарий
06.06.2025 11:09 Ответить
+19
Бл'ять... Я за подібні опитування роздирав би за ноги. Готові не готові. А що, є варіанти?
Типу існує якась валшєбна можливість раз і все припинити...
показать весь комментарий
06.06.2025 11:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
в рфϟϟ цей поділ 99% до 1% процента..

чого ж вони так лізуть вбивати українців?
показать весь комментарий
06.06.2025 12:02 Ответить
Можуть, і навіть за кордон можуть.
https://www.bbc.com/ukrainian/articles/c871ljpd1vvo "До приїзду медиків стік би кров'ю": як український військовий у Венеції врятував підлітка
показать весь комментарий
06.06.2025 12:03 Ответить
Логічно. Це я неточно виразився. Я думаю, є велика вірогідність шо Україну додавлять прийняти якесь перемирʼя на невигідних умовах. А ситуація така, шо або вихід на кордони 1991 року і гарантіх безпеки (а цього скоріш за все не буде), або будьщо інше - невигідні умови: заморозка конфлікту і втрати територій. І владі треба розуміти, шо її не винесуть на вилах, якшо вони шось таке підпишуть.
показать весь комментарий
06.06.2025 12:04 Ответить
кордони були відкриті, Порошенко зробив безвіз..
навіщо тоді було голосувати за шарія, опзж,
та кричати путєн ввєді вайска?
показать весь комментарий
06.06.2025 12:11 Ответить
Ви такий цікавий. А хто голосував за всіх тих червоних директорів, а потім за ригів, а потім за ОПЗЖ, а потім за "слуг"? А хто, потрапивши в ВР, одразу починав хапати? Хто завжди і всюди намагається "прослизнути", "порішати", "хакнути систему"? Марсіани?
показать весь комментарий
06.06.2025 12:14 Ответить
За кого він воював у веннції ? Я загалом не здивованмй такій відповвді, місцева брехлива скотина завжди буде вигороджувати владу.
показать весь комментарий
06.06.2025 12:22 Ответить
МИ ж говоримо, про те як мало б бути )) А не так як є. А маємо те що українці створили - і більшість це цілком влаштовує...
показать весь комментарий
06.06.2025 12:23 Ответить
Ну тобто новину ви навіть не читали, а навіщо?
показать весь комментарий
06.06.2025 12:26 Ответить
Гарне пояснення.
Ракети наводити і автівки палити - не бояться.
Підписатись під зєліной тємой - бояться.
показать весь комментарий
06.06.2025 12:30 Ответить
Подивись як опустіла окупована частина Херсонської і Запорізької,Донецької і Луганської областей.
показать весь комментарий
06.06.2025 12:59 Ответить
Не знаю хто, це окрема каста людей, яка вміє порішати і прослізнути. Вони вже виїхали, або присосалися до кормушки.
показать весь комментарий
06.06.2025 13:23 Ответить
Ага, а залишилися самі святі українці, якім німб світить вночі замість ліхтарика
показать весь комментарий
06.06.2025 13:56 Ответить
Цікаво дізнатися, де проводили опитування. По всій Україні, чи тільки біля Європи.
показать весь комментарий
06.06.2025 14:24 Ответить
я не готовий я би хотів звалити з цієї країни
показать весь комментарий
06.06.2025 14:25 Ответить
І що ти пропонуєш? Загороджувальні загони, чи мобілізацію жінок, як в Ізраїлі?
показать весь комментарий
06.06.2025 14:59 Ответить
Ти повністю далекий від стратегії ведення війни і мобілізації. У твоїх маленьких мізках мобілізація зводиться лише до бусифікації, а насправді це набагато ширше поняття. Хоча б заглянь на кацапа, який мобілізував свою економіку, поставив її на воєнні рейки, зігнав людей на виробництво озброєння, залучає найманців по всьому світу.
В Україні такого і близько не починалося і навіть не намічається на 4й рік війни. То на кого працює твоя зелена кремлівська влада? Чому не мобілізує мусорів відповідно до ст.24 закону про нацпол, фсбушників, військових пенсів, інших силовиків-погононосців? Чому не хоче платити дешевшим від українців колумбійським найманцям? Чому на оборону від агресії та збереження державності з бюджету та кремлівська влада виділяє лише 400млрд грн, а на утримання кормпованих чиновників диверсантів 2.5 трлн грн - майже половина видатків всього держбюджету? Чому на 4 рік війни не запущено виробництво ракет за готовими прийнятими на озброєння проектами?
Можливо щоб кремлівський окупант часом не зазнав поразки на фронті?
показать весь комментарий
06.06.2025 16:53 Ответить
Дуже просто - всі з ментовського, прокурорського, партєйного чи іншого прикормленого лайна з корочками "УБД" зараз мають бути на фронті, а не в тилу ховатися за спинами цивільних.
показать весь комментарий
06.06.2025 17:08 Ответить
Існує програма ;Хочу к своим;. Гугли.
показать весь комментарий
06.06.2025 18:22 Ответить
Це ще до того як всі зрозуміли ставлення влади до людей
показать весь комментарий
06.06.2025 23:00 Ответить
Стояла б якби кремлівським режим в Україні оплачував їм транспортні витрати
показать весь комментарий
07.06.2025 11:52 Ответить
Ні, лише припинити безглуздий опір. БРСР живе он нормально, з росією дружить, і в Бучі ж не всіх вбили.
показать весь комментарий
06.06.2025 11:27 Ответить
Переважна більшість каже одобрям...треба виконувати
показать весь комментарий
06.06.2025 11:34 Ответить
Шо за сценарій, цапа?
показать весь комментарий
06.06.2025 11:35 Ответить
Іншого варіанту не існує!!!
показать весь комментарий
06.06.2025 11:53 Ответить
Ні один держчиновник не втік за кордон, всі сидять і працюють на середню зарплатню 50т.грн.🤡🤣😆🤡🤪
показать весь комментарий
06.06.2025 11:55 Ответить
Давно пора відкрити кордон на виїзд з ***********!!!!
показать весь комментарий
06.06.2025 11:56 Ответить
напевно навколо шарія він гуртується...
може і люсі..
показать весь комментарий
06.06.2025 12:05 Ответить
Тому я написав про РЕАЛЬНИХ учасників
показать весь комментарий
06.06.2025 12:12 Ответить
хло не Черчіль...
показать весь комментарий
06.06.2025 12:12 Ответить
А ти з окопах готовий роздирати чи лише в коментах рвеш?
показать весь комментарий
06.06.2025 12:16 Ответить
шота я сомневаюсь в объективности цифры
показать весь комментарий
06.06.2025 12:19 Ответить
Прилітає і на Кончу-Заспу.
показать весь комментарий
06.06.2025 12:22 Ответить
Шановна Руслано, як особисто Ви пропонуєте "припинення війни вже"?
показать весь комментарий
06.06.2025 12:23 Ответить
Ще 88 років, та буде вже 100 літня війна !
показать весь комментарий
06.06.2025 12:29 Ответить
Вони агітують за капітуляцію, що незрозумілого.
показать весь комментарий
06.06.2025 12:35 Ответить
Так ото ж
показать весь комментарий
06.06.2025 12:39 Ответить
А ви як пропонуєте?
показать весь комментарий
06.06.2025 12:43 Ответить
Скажіть, а літера ;Z; у вас в ніку- то від назви частини тіла Вашого любімово мужчіни?
показать весь комментарий
06.06.2025 12:43 Ответить
Багато хто сподівається що житимуть як і жили, а може й краще. Справа в тім, що ті, хто голосували за Овоча- вони ніде не поділися. Вони тут, серед нас. Якщо з проукраїнського населення величезна кількість населення загинула, то проросійські всі живі. Никаються від ТЦК, працюють як розвідники на ФСБ...
показать весь комментарий
06.06.2025 12:53 Ответить
Я пропоную Заходу давати ЗСУ зброї скільки треба. Переговірного рішення тут нема. Або найняти кілерів, щоби грохнути *****.
показать весь комментарий
06.06.2025 12:53 Ответить
Рано чи пізно - всі підуть . І готові терпіти , і не готові .
показать весь комментарий
06.06.2025 13:07 Ответить
Неправда, євреїв всього 20 мільйонів в світі, набагато менше, чим українців.
Просто вони більш дружні.
показать весь комментарий
06.06.2025 13:21 Ответить
ліхтарики просто покрали
показать весь комментарий
06.06.2025 14:10 Ответить
Як ти вгадав? Батальон охорони СПех Петропавлівки, тої що ЗА Купіком, та ЗА Осколом. Хочеш до мене?
показать весь комментарий
06.06.2025 14:31 Ответить
Доречі, у Ізраїлі перекриття кордонів для мобілізаційного резерву при високих рівнях небезпеки проходить автоматично. Просто усім, хто у є базі приходе смс з'явитися негайно, або бути напоготові, і все, навіть якщо ти з білетом у аеропорту сидиш. Вибувають зі списку моб. рез. після 40, або жінки після народження дитини.
показать весь комментарий
06.06.2025 14:50 Ответить
Після 40 вже резервисти...А в нас вже вводять контракти для людей старше 60 років. Бо в Ізраїлю не було проблем з народжуваністю в 90-і і 2000-і.. Да і рашка трохи більше за сектор Гази, в кілька сотен разів.
показать весь комментарий
06.06.2025 14:57 Ответить
Мабуть святі і залишилися, або дурні, або бідні. Що майже те саме)
показать весь комментарий
06.06.2025 15:00 Ответить
Моб. рес.- чоловіки та жінки, що проходили строкову службу до 40 та не народжували, не можуть виїхати під час небезпеки високого рівня.
показать весь комментарий
06.06.2025 15:10 Ответить
Після 40 вже НЕ резервісти. За бажанням добровольці. Резервістів постійно, десь на місяць у рік мобілізують - це у відносно спокійний час . Хоча зустрічалися мені пенси 60+(звісно після ВЛК), які вибирали собі такий різновид "відпочинку". Тобто десь +- те саме, але давно набагато краще організоване.
показать весь комментарий
06.06.2025 15:31 Ответить
Буде менше 1%, а не брехливих 40%
показать весь комментарий
06.06.2025 16:27 Ответить
Та кремлівська влада вчинила конституційний переворот і повалила весь конституційний лад в Україні, сидить у Києві всупереч всім нормам Конституції, яка зобов'язує ВРУ оголошувати чергові вибори президента незалежно від стану війни чи воєнного стану. Навіть парламентські вибори обов'язково мають проводитися під час стану війни, запровадження якого саботується кремлівською владою в Україні виключно для самозбереження.
показать весь комментарий
06.06.2025 16:33 Ответить
Українська армія всю історію складалася з добровольців, це лише у кацапів армія рабів, бо імперії інакше не воюють
показать весь комментарий
06.06.2025 16:59 Ответить
Війна буде тривати до того часу, допоки Україною будуть керувати ЗЕдегенерати. ЗЕслуги ліквідатори України (С.Хмара)

Владні дегенерати путін, зеля, байден з трумбом знищують гоїв .: арумів по їх талмудним законам...("Божий народ " Климов)
показать весь комментарий
06.06.2025 19:27 Ответить
Кому треба ? )
показать весь комментарий
06.06.2025 22:57 Ответить
Ну я канешно вибачаюсь але у нас і близько стільки грошей не дають як кацапам, бо ми тут всі винні, а вони і без винних знаходять людей
показать весь комментарий
06.06.2025 22:58 Ответить
у нас стоїть черга з колумб. найманців?? 🤣
показать весь комментарий
06.06.2025 23:28 Ответить
захід не хоче давати зброю. Кілери не хочуть/не можуть вбити путіна. Що далі?
показать весь комментарий
06.06.2025 23:30 Ответить
Далі, чекати нагоди.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:08 Ответить
Справа навіть не у грошах, а у рабському режимі та організованому цілеспрямованому знищенні у ЗСУ кремлівським режимом в Україні тих, хто стає на захист України.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:09 Ответить
класна порада
показать весь комментарий
07.06.2025 15:07 Ответить
Не рівняй хер з пальцем, відношення до солдат в український армії і в ізраїльский, У мене є знайомий з ізраїльских прикордонників, МАГАВ. Він каже, там такі історії виключені. Якщо там, наприклад, офіцер буде заниматись рукоприкладством по відношенню к підлеглим, або навіть ображати, шантажувати. То він на другий день вилетить. ще йому і морду набити можна у відповідь, нічого тобі за це не буде. В Ізраїлі за КОЖНОГО солдата чи заручника, ізраїльска держава готова весь світ порвати. А в нас це просто ресурс, деякі офіцери навпаки- хизуються кількостю загиблих, значить "добре воювали".
показать весь комментарий
08.06.2025 18:06 Ответить
Страница 2 из 2