10917 посетителей онлайн

Путин не намерен демилитаризировать экономику, даже если боевые действия в Украине прекратятся, - FT

Путин имеет ненасытный аппетит к войне

Западная политика до сих пор базируется на опасно ошибочном предположении, что экономика России не выдержит огромных расходов на милитаризацию, вялого экономического роста и снижения цен на нефть. Однако Кремль стремится сделать свою военную машину больше и эффективнее, готов жертвовать благосостоянием обычных россиян и вряд ли встретит существенное сопротивление.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом говорится в материале Financial Times.

В частности, научная сотрудница Евразийского центра Карнеги по изучению России в Берлине Александра Прокопенко отмечает, что в 2025 году военные расходы России достигнут почти 172 миллиардов долларов - это 7,7% ВВП и на 12% больше, чем в 2024-м. Финансовый план на 2025-2027 годы закрепляет этот высокий уровень - около 7% ВВП - на весь период, и он, вероятно, не будет изменен.

Эти усилия базируются на двух основных направлениях расходов: производстве оружия и техники, а также выплатах военнослужащим на фронте. С начала полномасштабного вторжения в Украину в 2022 году Россия удвоила выпуск бронетехники и экспоненциально увеличила производство боеприпасов. Государственный оборонный концерн "Ростех" открыл новые заводы и сборочные линии. Появился новый сектор - массовое производство дронов. Кроме того, Россия получает больше за потраченные средства, чем страны НАТО: артиллерийские снаряды от "Ростеха" стоят примерно 25% стоимости снарядов немецкого производителя Rheinmetall.

"Даже если бы война закончилась завтра, производство техники продолжалось бы в ускоренном темпе. Поскольку армия исчерпывает советские запасы, Путин решительно настроен пополнить склады и оснастить свои войска самым современным вооружением, созданным с учетом боевого опыта", - считает Прокопенко.

Кремль также рассчитывает на экспорт вооружений, чтобы поддерживать высокий уровень производства и наполнять бюджет: 23 мая Путин провел по этому поводу совещание на высшем уровне.

"Привычкой стало недооценивать российские технологии, однако многие покупатели в мире могут сделать совсем другие выводы, наблюдая за эффективным использованием российского вооружения. Это касается, в частности, систем радиоэлектронной борьбы, которые обесценивают дорогие средства с GPS-наведением", - добавляет автор.

Если боевые действия утихнут, Кремль будет иметь сильные стимулы сохранить расширенную армию и отложить возвращение ветеранов в гражданскую экономику. Россия будет пытаться удержать военных на службе, предлагая им зарплаты в 3-4 раза выше, чем в гражданском секторе, однако уже не придется выплачивать компенсации за погибших и раненых - именно они сейчас составляют основную часть расходов на персонал. По мере снижения потребностей фронта эти средства могут быть направлены на дальнейшее укрепление военной мощи.

"Такие расходы неизбежно будут тормозить экономический рост. Но Путина интересует не ВВП, а перевооружение. Он уже дал правительству понять, что замедление роста с нынешних 4,3% до 1,5-2% будет приемлемым. Иначе говоря, Россия встала на путь долговременной милитаризации", - утверждает Прокопенко.

Низкие доходы от нефти не разрушат российскую экономику, а наоборот - ускорят переориентацию бюджета на военные нужды. Для бюджета России важнее не уровень падения цен на нефть, а то, как долго они будут оставаться низкими. Снижение эталонной цены на нефть на $10 до $50 за баррель уменьшит поступления в бюджет примерно на 0,8% ВВП - это приемлемая потеря.

Запланированное увеличение дефицита бюджета в этом году с 0,5% до примерно 1,7% ВВП не является катастрофическим. Резервов хватит как минимум до 2025 года. В ближайшие годы под сокращение в первую очередь попадут расходы на гражданскую инфраструктуру и дотации. Правительство и Центробанк активно готовятся к разным вариантам развития событий.

"Представление о том, что Путин продолжает войну под давлением военно-промышленного комплекса, является ошибочным. Инициатива исходит от самого президента. Его главная стратегическая цель - лишить Украину способности защищаться. Если ему не удастся сейчас, он может попробовать снова - уже с более мощной армией и более современным вооружением. В конце концов, аппетит приходит во время еды", - подытожила Прокопенко.

Топ комментарии
+20
***** буде вести війну поки не здохне, допоможіть це зробити швидше..
показать весь комментарий
07.06.2025 12:19 Ответить
+20
росії потрібна громадянська війна.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:31 Ответить
+14
росія буде вести війну поки не розвалиться.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Ага. А як же кійевзатрідня, ваня?
показать весь комментарий
08.06.2025 01:42 Ответить
Треба всім тлумачити - зупиняйте прутіннську федерацію зараз, бо завтра буде на порядок дорожче для всього світуї
показать весь комментарий
07.06.2025 17:41 Ответить
Прекрасно представляем. Есть немало государств в мире со скромным населением и экономикой.
В смысле "Чечня пыталась, результат мы видим"? Чечню x#йловская армия стирала в пыль во Второй Чеченской войне. Говорят погибло не менее 100 тысяч мирняка. Затем x#йло поставил своего шестёрку ка-дырова и результат, да, мы видим. И при всём этом именно Чечня сейчас наиболее готовая к самостоятельному плаванию республика на рашке.
показать весь комментарий
07.06.2025 16:28 Ответить
Орда вбивала чуже населення , а не своє...
показать весь комментарий
07.06.2025 15:42 Ответить
https://www.moscowtimes.ru/2025/05/12/stakan-pusteet-rossiiskaya-promishlennost-pereshla-v-fazu-ugasaniya-a163162 недавно Минфин пересмотрел бюджетный прогноз на текущий (!) год, понизив оценку нефтегазовых доходов и увеличив прогноз по дефициту, размер которого теперь превышает ликвидный остаток ФНБ (3,8 трлн против 3,3 трлн рублей).
показать весь комментарий
07.06.2025 15:39 Ответить
Та вчора ж тут публікували, ви графік витрачання коштів подивіться.

Максимум 1-1, 5 трильйона на рік, а часи були і гірше.

Зараз у них начебто 3,5-3,8 трильйона там.
показать весь комментарий
07.06.2025 15:34 Ответить
У ФНБ ліквідний залишок - менше дефіциту бюджету на цей рік. Там ще є золото ,яке просто так не продасиш і купа сміттєвих акцій -з яких живі гроші не витягнеш...
Я думаю професор економіки - який все життя прожив і пропрацював у совку та ерефії краще вас розуміє реальну ситуацію в *********
показать весь комментарий
07.06.2025 15:31 Ответить
ось тому у вас нерозуміння ситуації.
все ж їм далеко до кризи, вони навіть Фонд НБ, не розбазарили.

тому поживуть досить нормально, а потім суп з котом...
показать весь комментарий
07.06.2025 15:25 Ответить
Давайте подумаємо, звангуємо, що буде в червні.
1. Технічні переговори України з касапами триватимуть, але без проривів, звісно.
2. Буде продовжено обміни, як полоненими, тавк і загиблими.
3. Телефонні переговори Трампа з ****** продовжаться.
4. Відбудуться два саміти - G-7 у Канаді та НАТО у Нідерландах. В обох візьмуть участь Зеленський та Трамп. Союзники України намагаються організувати зустрічі між ними, але тут проблема, бо Трамп, у свою чергу, на цих гіпотетичних зустрічах може тиснути на Зеленського, щоб той відійшов від червоних ліній.
5. Євросоюз завершить роботу над 18-м пакетом. ЄС дуже хотів би, щоб пакет ЄС вийшов одночасно з пакетом сенатора Грема.
6. Перетягування канату між Сенатом та Білим домом навколо законопроекту Грема продовжиться.
7. Зброя. Пакети Байдена добігають кінця. Для їхнього заміщення Європа нарощуватиме постачання. Також Європа посилює ставку на «датську модель» - фінансування виробництва зброї в Україні.
8. Фронт та тактика. Оскільки звичайними засобами вже важко стримувати наступ касапів (напрямок Сум, Дніпро тощо), то тактика України зміщуватиметься:
а) у бік більшого застосування дронів (і Європа допомагає тут);
б) тактика «вражай лучника, а не стріли» - збільшення превентивних ударів углиб Росії з метою знищення засобів обстрілів та бомбардувань
в) Чекаємо ще на новини стосовно Taurus від Мерца.
Висновок. Трамп хотів би закінчити все як є, але це неможливо. ***** не хоче давати Україні перепочинок і продовжуватиме тиснути. Європа та Україна хочуть набагато виграшнішої позиції, щоб не дати Росії навіть формальну перемогу. Війна триває.
показать весь комментарий
07.06.2025 15:13 Ответить
Прочитав вашу маячню - сенсу не побачив
показать весь комментарий
07.06.2025 15:05 Ответить
Так не бывает. Кто-то по любому рано или поздно проиграет. Если Запад будет нас полнлценно поддерживать то проиграет раися, а если Запад будет морозиться то увы...
показать весь комментарий
07.06.2025 15:03 Ответить
Патрушев такий самий старий пень, мєдвєдєв молодший, але це не путін. По смерті карліка, по старій сруцькій традиції, почнуться закулісняки, боротьба за владу й інша смута.
показать весь комментарий
07.06.2025 15:02 Ответить
Глибока помилка, вони не вкинули гроші

Вони їх друкували під гарантії заморожених активів.
Цілком легально і ліквідно.
------

м Ви це маячня читаєте ?
показать весь комментарий
07.06.2025 14:59 Ответить
Ми ж говоримо про можливість ,а не про практичні способи реалізації...
показать весь комментарий
07.06.2025 14:50 Ответить
На паркані теж багато чого написано ,а по факту ...)))
Я вірю Ігорю Ліпсіцу ( колишньому радянському та російському економісту ) - думаю він краще розуміє структуру російської економіки:

https://glavcom.ua/ru/interview/ekonomist-ihor-lipsits-s-rossiej-proiskhodit-primerno-to-zhe-samoe-chto-proizoshlo-s-kuboj-950788.html Поймите еще такую вещь. Банки в России государственные. За последние годы очень сильно выросла доля государства в банковской системе. Сейчас, по разным оценкам, 65-67% всех активов в банковской системе являются государственными…
показать весь комментарий
07.06.2025 14:49 Ответить
Звичайно, що немає ))) Це інформація для людей які схильні думати)))
показать весь комментарий
07.06.2025 14:41 Ответить
Это всё понятно насчёт алмазов и нефти. Как Вы себе представляете существование Якутии как суверенного государства ? Или Дагестана? Чечня попыталась, результат мы видим.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:36 Ответить
ви дурницю пишіть, та у них є за участю держави, але їх небагато і частки там навіть не 50%

У 2024 році в Росії 317 банків, міжрегіональних державних з них 15.

Володіти блокуючим пакетом акцій. Зазвичай це більше 25% голосів, що дає можливість накладати вето на рішення Ради директорів.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:31 Ответить
Ви плутаєте палець з ізвєсним органом . Структура доходів в Україні та ********* -принципово різна. Саме тому в Україні неможлива диктатура Путінського зразка. В Україні влада залежить від податків з бізнесу та населення. А в Москві - основний прибуток з газу та нафти - тому їм на населення насрати - чим менше його буде тим краще ...
показать весь комментарий
07.06.2025 14:30 Ответить
напис на вінку - Україну зрадив трамп а не америка.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:29 Ответить
Не США а особисто Трамп.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:27 Ответить
А звідки доходи України? Всі 33 роки зовсім не від нафти і газу. І що? Ми вже розвалились?
показать весь комментарий
07.06.2025 14:26 Ответить
Якутія - головний видобувач алмазів в Росії.
Чечня -має багато нафти.
Дагєстан - нафту та руди,виноробство та сільське господарство.

При нормальному управлінні - могли жити та процвітати . Найух їм та московія
показать весь комментарий
07.06.2025 14:24 Ответить
Дивись . Я не проти ..
показать весь комментарий
07.06.2025 14:24 Ответить
Тут трохи не те саме. ***** саме автократ, який підімяв під себе всех і всех. Сдохне він, система рухне і почнеться війна за владу.

Просто нагадаю, після Сталіна в СССР була не автократія, а партократія. Тому що ті хто пережив сталіна зрозумів, що нового такого вони може і не переживуть. Саме тому Хрущова ввічливо відправили на дачу, коли він всіх дістав.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:24 Ответить
Не ганьбіться тут . 60-70 % доходів Пєєдєрації наразі нафтогазові .
показать весь комментарий
07.06.2025 14:23 Ответить
В московії більше 60-70 % банків належать державі в тій чи іншій формі. Рефінансування - це не береться з космосу - ці гроші потрібно або надрукувати (інфляція ) або віддати з депозиту.

Ваша теза ,що рефінансування від виплат - це не відмова від виплат ,а відстрочка - приблизно - як те що ви позичили гроші сусіду алкоголіку - теоретично має віддати , а по факту - отримаєте лише матюки та порожні пляшки замість позики .

А вугільне виробництво - це не тільки доходи - це десятки тисяч шахтарів ,які залишаються без роботи - і відповідно шахтарські демонстрації ( хто з 90-х - їх добре пам'ятає)

Тому вибір невеликий - друквати гроші або забрати депозити ,шахтарські страйки, крики вкладників та інші позитивні моменти
показать весь комментарий
07.06.2025 14:22 Ответить
В ккрахни НАТО він не полізе. Молдова, нема спільного кордону.
Казахстан, там Китай яйця плоскогубцями затисне.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:21 Ответить
Саме ти і не розумієш. Нафта тут абсолютно ні до чого.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:19 Ответить
Бачу ви зовсім не розумієте причин розвалу СРСР
показать весь комментарий
07.06.2025 14:15 Ответить
В том то и дело, что не будет ни поражения, ни победы. По крайней мере, такое создаётся впечатление.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:12 Ответить
Це добре. Тим швидше росія впаду. СССР впав тне через потужні військові удари, а через економічні причини, зокрема безудержну мілітаризацію.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:05 Ответить
Сербський патріарх Путіну:
«Єрусалимський патріарх сказав, що ви - єдиний https://www.religion.in.ua/news/foreign_news/51748-serbskij-patriarx-putinu-yerusalimskij-patriarx-skazav-shho-vi-yedinij-kozir-u-pravoslavnix.html козир у православних»
показать весь комментарий
07.06.2025 14:03 Ответить
Ну и что, Якутия сможет существовать автономно, как анклав? Или тот же Дагестан? Что стало с Чечнёй (Ичкерией) ? Те кто смогли уйти - ушли.
показать весь комментарий
07.06.2025 14:01 Ответить
Маячня. Люта маячня. До чого тут нафта? Хто таке нарозповідав?
показать весь комментарий
07.06.2025 14:00 Ответить
не опускаюся що дитячих дражнилок ЗЕ чи ПО, не опускаюся до приниження людей словами ГУНДОСИЙ чи БАРИГА.
якщо ви опускаєтеся то не пропонуйте мені в ваші плебейські забавки гратися, це не для мене.
і не пишіть мені на ти бо не відповідатиму, я тут щоб шанувати думку инших людей а якщо бидло само себе не шанує то хто я такий щоб вам у цьому заважати?
показать весь комментарий
07.06.2025 14:00 Ответить
Ага, я помню, тогда пели: "Сало, масло, яйка, все в країні є, нічого не треба, з'їсти би своє.."

Помните?
показать весь комментарий
07.06.2025 13:58 Ответить
так, слав ЗЕ, можеш спати спокійно, більше ніяких нальотів стратегіної авіації не потурбує!
показать весь комментарий
07.06.2025 13:55 Ответить
И я не сторонник конспирологии. Думаю Запад делает что может, вот только может мало, расслабились за последние тучные десятилетия.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:53 Ответить
дякую що нагадали про оманський договорняк.
як я міг забути що зеленський домовився 4 роки воювати а потім спалити к є*єням собачим стратегічні бомбери путіна.
це ж усе пояснює.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:53 Ответить
Но если она закончится нашим поражением и кацапы усилятся украинцами, то безопасность Запада в разы уменьшится же.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:51 Ответить
Ну да, только есть чем бить, кроме дронов?
показать весь комментарий
07.06.2025 13:49 Ответить
Западу не выгодно заканчивать эту войну - пока она идёт, они в безопасности... Делайте выводы...
показать весь комментарий
07.06.2025 13:47 Ответить
Точно - надо марафон смотреть, там правда...
показать весь комментарий
07.06.2025 13:45 Ответить
Ничего, что ВСУ тоже создают мотоциклетные подразделения?
показать весь комментарий
07.06.2025 13:44 Ответить
Це копійки, вугілля там видобувають мало і воно особливо не потрібне
Та й рефінансування, не відмова від виплат, а відстрочка.
Банки не представляють державу, це незалежна структура.
Було б не вигідно, вони могли взяти частину від державної скарбниці, як вони покривають іпотеку наприклад.

90% іпотеки йде під 2-6%. Покриває державу.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:42 Ответить
ну так і є, а наші керманичи до останнього їздили на поклон до москви, щоб та щось купувала у нас замість пошуку рішень як інтегруватися у світові ланцюжки..
показать весь комментарий
07.06.2025 13:39 Ответить
"конфликт завершится за «две-три недели»" (с)
показать весь комментарий
07.06.2025 13:38 Ответить
Вони століттями жили в Російській імперії і в Ус не дули, так що відкритої ворожнечі там немає.

Швидше якісь розбіжності.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:38 Ответить
Їх вже грабують . На цьому тижні деякі банки заставили рефінансувати збиткові москальські вугільні підприємства. Зромзуміло ,ще це рефінансування - відбулося коштом депозитів вкладників. І коли вкладники прийдуть забирати - їм скажуть - А ДЄНЕГ НЄТ . А сміттєві акції підприємств ,що куплені за ваші дєнєжки... А багато інших подібних схєм...
Якось дивно думати що вісім разів населення грабували - а на 9 раз ,щось буде по іншому ....

https://www.youtube.com/watch?v=I_XzkdTgSss&t=175s ВОСЕМЬ ОГРАБЛЕНИЙ ВЕКА: КАК В РОССИИ ДЕНЬГИ У НАРОДА ОТНИМАЛИ
показать весь комментарий
07.06.2025 13:36 Ответить
Ленін розділена в 1922 "незалежні" республіки, то його мета створити світову революцію
Чим більше держав, тим вагоміше.
Навіть Сталін був спочатку противником поділу РРФСР.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:35 Ответить
Ну, у ЗЕ тоже вариантов мало...
показать весь комментарий
07.06.2025 13:34 Ответить
РРФСР змогла замкнути все у себе, це і була їхня мета.
Думаю звичайно не первісна, але обдумана.
Коли вони змогли виробляти у себе, вони стали рвати економічні зв'язки.

Зараз живуть цілком економічно незалежною, немає звичайно як і вся Земля, потребують китайському імпорті.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:29 Ответить
Як би не гірко це не було усвідомлювати, але кацапстан має величезні ресурси, і розраховувати, що він загнеться від санкцій може хіба що розумово відсталі. Тим більше, при підтримці потужного Китаю.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:25 Ответить
їх не пограбують, просто стане трохи гірше.
Ось в ЄС дуже погана економічна ситуація і ніхто нічого не робить.

Там думаю, слабких підтримають, багатим уріжуть.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:25 Ответить
і що? жили на рашці андрофаги пращури кацапів, то повернуться до старих звичок..
показать весь комментарий
07.06.2025 13:23 Ответить
Все відносно, мозок штука складна - якщо хочеться згадати про УНР, тоді історія не повторюється. Якщо хочеться згадати про СРСР - тоді історія повторюється. Таке воно, мислення)
показать весь комментарий
07.06.2025 13:22 Ответить
СРСР розвалився тому ,що економіка була зав'язана на трубі. Нафта стала -по 10-20 і СРСР закінчився . Була б дорога нафта - СРСР був би до цих пір
показать весь комментарий
07.06.2025 13:21 Ответить
: срср був насильно зібраний з народів, які споконвічно люто ненавиділи один одного

А що зараз ,щось принципово помінялося ? Якут з дагестанцем ,чи бурят з ічкерійцем - етнічно монолітний руський народ ? )))
показать весь комментарий
07.06.2025 13:20 Ответить
все було хитро задумано особливо що стосується ВПК, небуло замкненого виробництва в одній республиці, десь виробляли гвинти та двигуни до вертолетів а десь навігаційне обладнання і все інше, а розрив зв'язків постачання був рівнозначний зупинці всього виробництва бо небуло готової продукції..
показать весь комментарий
07.06.2025 13:20 Ответить
Ці два процеси будуть йти паралельно - пограбування населення і руйнування економіки. Без варіантів .
Шоб зупинити розвал економіки - потрібно зупинити війну. А найближчі півроку війну Пуйло припиняти не збирається
показать весь комментарий
07.06.2025 13:18 Ответить
Ще раз: срср був насильно зібраний з народів, які споконвічно люто ненавиділи один одного, і був приречений на розвал ще з моменту створення. 70 років дивом протримався на ідеології та репресіях і миттю розвалився, як тільки керівництво дало слабину. В рашки нічого подібного не було і нема. Максимум, що може їй загрожувати - відділення пари регіонів, не більше. Пора вже дорослішати і перестати жити ілюзіями.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:18 Ответить
Саме тому Цивілізований Світ рішучими діями припиняє війну і приймає нас під своє крило з гарантіями безпеки - щоб війна в Україні припинилася, розігнане російське ВПК продовжувало клепати зброю (у т.ч. високоточну, хоча думки про чмонів, чіпи з пралок і віслюків звісно приємніші), і цю зброю захочеться застосувати ще десь.

От і думайте)
показать весь комментарий
07.06.2025 13:15 Ответить
Треба зрозуміти, що ми самі, ніхто відкрито для підсилення не стане на наш бік воювати з рашкою. Ви задавали питання чому у нас ще немає виробництва ракет. а якщо є, то чому кремль цілий? бо це оманський договорняк! Побачу руїни кремля, власноруч буду збирати гроші на прижиттєвий пам'ятник для ЗЕ.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:13 Ответить
Колективний Захід вже давно дав собі відповідь на це питання, так що не закінчиться.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:11 Ответить
Хороших варіантів у ЦБ не залишилося: тепер або людям бідніти, або економіку душити

Тому думаю вони будуть трохи біднішими, але економіку витягнуть.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:11 Ответить
Несправедливий розподіл коштів, Республіки отримували більше РРФСР.
УРСР теж думала, вона 2 Франція, але щось пішло не так.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:08 Ответить
варто, нехай влаштовують конкурс двійників)
показать весь комментарий
07.06.2025 13:07 Ответить
Поки захід чухає дупу, путлір налагодить роботу в умовах санкцій,
у нього все в шоколаді, а на пересічних кацапів йому наплювати, він ними воює.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:03 Ответить
Бонзи СРСР теж так думали ...
показать весь комментарий
07.06.2025 13:01 Ответить
На це не варто розраховувати, його замінять двійником
показать весь комментарий
07.06.2025 13:01 Ответить
https://gazeta.ua/ru/blog/63569/rosijska-ekonomika-galopuye-v-bik-recesiyi Российская экономика стремительно деградирует: доходы бизнеса упали на треть, ключевые отрасли - в глубоком минусе.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:00 Ответить
Якби мені сказали у 1985 році,що "совок" загнеться через 6 років,я б ту людину вважав за божевільну,а он воно як вийшло.
показать весь комментарий
07.06.2025 13:00 Ответить
Мета, це знищення України, - прямого нащадка Руси.
Як ліквідація вбивцею свідка його брехливої Історії.
Бо зараз кацапи видають історію Київських, Чернігівських, Волинських земель ******** України, як історію свого московсього улусу.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:58 Ответить
І що? Думаєш, наступники - патрушев чи мєдвєдєв, зупинять війну? Ні, вони ще гірші від куйла.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:54 Ответить
Маячня.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:52 Ответить
Все рівно, цьому андрофагу не довго залишилось, по історичним міркам. Він може мати до усрачки багато хотєлок, але час все розставить на свої місця.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:51 Ответить
Західна політика досі базується на небезпечно хибному припущенні, що економіка Росії не витримає величезних витрат на мілітаризацію, млявого економічного зростання та зниження цін на нафту. Джерело: https://censor.net/ua/n3556653

Саме так - москальська економіка не витримає цих витрат. Це дорога в один в кінець . Це не два -три тижні , але незворотній процес.

За останні три роки Московія витратила весь військовий запас накопичений СРСР та 35 років ********* , військові витрати пожирають значну частину ВВП . Ліквідна частина ФНБ потрачена майже повністю . Цивільна економіка увійшла в рецесію , а військова - з цього року увійде теж .

Найближчим часом ********* чекає галопуюча інфляція -і ОБОВЯЗКОВЕ ПОГРАБУВАННЯ ВКЛАДІВ НАСЕЛЕННЯ - за вялічіє потрібно платити. Думаю побачимо це вже цієї осені.

Чи зупинить це Пуйло ? Навряд чи - він буде намагатися воювати навіть - при умові якщо пів ********* здохне. Але досвід СРСР ,яки опинився в схожій ситуації показує - що не всі чорти в гадюшнику захочуть підтримати ПУйло в цьому самогубстві - так ,що скоріше за все буде сценарій 1991 року.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:50 Ответить
Очевидно нарешті,що Україна більше не буде слухати "союзників",особливо американських,про допустимість бити чи по тим,чи по іншим цілях.Більше нема ніяких червоних ліній,бо на кону виживання України.НПЗ,фабрики,заводи,ЛЕП,мости,аеродроми та аеропорти,ЖД вокзали та розв'язки,електропідстанції ...все це є частиною ВПК терористичної держави.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:47 Ответить
Зелені крадуть, щоб втекти за кордон. Їм байдуже до України, тому й крадуть, покидьки.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:46 Ответить
Кацап один одного з голодухи жерти будуть бо це плем'я андрофагів-канібалів але воювати буде бо це в крові їхній смердячій чорній.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:46 Ответить
Дійсно буде, тому що в будь-якому іншому випадку, підара чекають мотузка і мило - це у кращому варіанті.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:45 Ответить
Сказки про милитаризацию экономики рашки рассказывают чтобы оправдать почему Запад в этом плане оказался таким слабым. Если бы не коптеры и китайская промышленность картина выглядела бы ужасающей.
показать весь комментарий
07.06.2025 12:45 Ответить
Страница 1 из 2