10721 посетитель онлайн

Украина не мобилизует 18-летних, поэтому партнеры не принимают решения по санкциям, - Зеленский

Сколько человек может мобилизовать Украина. Зеленский ответил

Президент Владимир Зеленский назвал мобилизацию проблемой в любой войне.

Об этом глава государства заявил в интервью венгерскому изданию Válasz Online, передает Цензор.НЕТ.

"Мобилизация является проблемой в любой войне. Украина не является исключением, ведь мы хотим, чтобы война закончилась. Люди устают. Мы можем мобилизовать 27 тыс. человек в месяц, а россияне - 40-50 тыс., потому что их потери больше. У нас мобилизация возможна из-за военного положения. Никто другой не имеет опыта, как остановить Путина. Именно мы его остановили", - сказал он.

Зеленский отметил, что Украина не мобилизовала 18-24-летних, а взамен предлагала им годовой контракт.

"Я не считаю, что мы должны мобилизовать с 18 лет", - подчеркнул он.

По его словам, западные партнеры среди причин, по которым они не приняли решения по санкциям, называют то, что Украина не мобилизовала лиц в возрасте от 18 лет.

"Честно говоря мы предоставили возможность 18-24-летним, чтобы показать, что они тоже могут служить (по контракту. - Ред.), если наши партнеры этого хотят. Это мы им сейчас и дали, в соответствии с нашим законодательством. Только тем временем тысячи людей воюют на фронте без соответствующего оружия", - добавил глава государства.

Топ комментарии
+54
І це теж.

Але ще там ніхто не розповідає про золотий спермофонд і не бронює шапіто та стендаперів.

Єдиним обмеженням від мобілізації є вік та стан здоров'я.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:34 Ответить
+38
Може це тому що Ізраіль м'ясом не воює?
показать весь комментарий
10.06.2025 12:31 Ответить
+37
У Ізраїля історично населення менше, ніж у країн, які з ним воюють і завжди програють.

Мабуть проблема не у кількості, а у мотивації.
показать весь комментарий
10.06.2025 12:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Не треба мобілізувати в 18 років. Мобілізуйте в 21 рік.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:40 Ответить
Где взаимосвязь?! Потому шо гладиолус?!!! ***********!!🤡🥳🤪😂🤣😆
показать весь комментарий
10.06.2025 13:41 Ответить
У кацапов есть ограничение по возрасту?
показать весь комментарий
10.06.2025 13:48 Ответить
Явна брехня відносно 18 річних.. Як будете менше красти, то будуть більше допомагати.
показать весь комментарий
10.06.2025 13:58 Ответить
Після звільнення зустрів з десяток кадрових військових, молодших за мене, і жодного дня не служивших після 2014-го.Отримують гарну пенсію, ніяке ТЦК їх не бачить, нехай воюють трактористи.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:06 Ответить
Поки зєля у владі, поки буде все гірше і гірше. Зєля мусить сидіти довічне з конфіскацією, а не гадити. Вибори
показать весь комментарий
10.06.2025 14:07 Ответить
Ванья, А ты КОГДА ЮЛЮ ПОЙДЁШЬ ЗАЩИЩАТЬ ???
Или тебя Зеленский непускает ???
показать весь комментарий
10.06.2025 22:26 Ответить
Пздц. А такой план не сработает? Призвать всех, на год-другой всем олигархам напрячься, начать производить все нужное самим, и выиграть войну? Не сработает? Если ты виграешь войну, за тебя и так все проголосуют. Даже я, если мы войдем в Крым.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:07 Ответить
Кроме Ахметова остались еще какие-то олигархи?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:18 Ответить
А у кого-то из них что-то отобрали за 6 лет, или я что-то пропустил?
показать весь комментарий
10.06.2025 16:10 Ответить
"законы" о мобилизации с 25 лет, "бронь" трехдетных, чиновников, ментов, прокуроров, депутатов, и иже с ними (прям во время войны, ракетных обстрелов артиллерии и т.п.) - то есть, официальное уменьшение моб. ресурса - это откровенная диверсия (ну, пускай, у нас все хорошо, все генералы гениальные стратеги, тактики и т.п. рассчитывали, скажем, оборону на 5 млн человек, а тут им "депутаты", "министры" и остальная гопкомпания - хренак, побеждайте обороняйтесь с лямом, не больше). "законы" о "тцк" прям на второй день полномасштабки - это диверсия, чтобы военкомы вместо мобилизации и нормальной работы всех посылали нафиг и читали что там "избранные" понаписывали, меняли печати, слушали "юристов" и т.д. и т.п., пока Хйло победным маршем киевзатридня. отмена срочной службы (и нихрена вместо нее уже три года) - это диверсия, вместо обучения тактике\стратегии\выживания, слаживания, физ-подготовки и т.п. с 25 лет за месяц-три, считается, "обучили". отсутствие законов о свободном производстве\обороте\владении оружием и бк, национализации энергетики\карьеров\природных ресурсов, отправлении всего этого на постройку нормальных линий обороны\дотов\подземных хранилищ\убежищ, мобилицазации не столько в армию, как на заводы, масштабирование производственных линий и т.д. и т.п. - тоже ничего хорошего.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:12 Ответить
"законы" об "обмежено придатных" и "влк"- диверсия - во время войны никаких "обмежено придатных" не было и ничего принимать не надо было, забили все медучреждения\"тцк" военнообязанными все равно - с фиктивными осмотрами, тем самым угробив отсутствием медпомощи кучу народа. сюда же всякое "ежегодное влк" от "министерства". всякие "цифровизации" с гордостью показывающее (и отчитывающееся регулярно онлайн цельными замминистрами обороны) о реальном количестве (до человека) мобилизированных и даже потенциальной пропускной способностью всех "тцк" оптом - тоже диверсия. оффшоры, казино, ломбарды - все очень грустно и по-хорошему всех желательно закрыть навсегда с конфискацией. ни о каком оружии возмездия с такими подходами даже говорить не приходится.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:25 Ответить
Не бажаєщ вірші- співай гімни, а або вашу народну пісню " Валєнкі".
показать весь комментарий
10.06.2025 14:14 Ответить
Парагвай, так Парагвай. Давай дітей під КАБи, може тоді твої обісцяні "партнери" роздупляться ввести якісь санкції на прибиральницю в туалеті *****.
С*ка, та навіть домогосподарка б за 4 роки вже знайшла нормальних союзників, з дорговорами на постачання зброї та людей, а ти вчепився в лівацькиї імпотентів і намагаєшся ім мінет зробити, що б х*й встав! Вони - недієздатні, ти, ідіот!
показать весь комментарий
10.06.2025 14:19 Ответить
С*ка, та навіть домогосподарка б за 4 роки вже знайшла нормальних союзників, з дорговорами на постачання зброї та людей,
Мушу вас розчарувати.Навіть домогосподарка би не знайшла союзників.Чому?
Відповідь тут:
https://www.youtube.com/watch?v=CnM5iSUc7Nw

Тут фінал:
https://www.youtube.com/watch?v=wl8CsZfbyeo
показать весь комментарий
10.06.2025 21:13 Ответить
Опять у бениного Оманского Нарика все виноваты...это твои ручные дипломаты, твои безсмыссленные поездки, миллины в пустую, " потужные" планы ни о чем, подготовка к войне и провал мобилизации и т.д как нельзя сделать из гавна пулю, так и нельзя с четырежди уклониста, брехуна, сцикуна, предателя сделать главнокомандующим...
показать весь комментарий
10.06.2025 14:30 Ответить
1. Об'єктивна реальність каже, що жодна з країн НІКОЛИ в історії людства не робила під час мобілізації ставку на осіб у віці 40+. ЦЕ ЗЕБІЛЬНЕ НОУХАУ - призивати у військо людей із віковими хворобами, які "не бачить" ВЛК... Скільки цих 40-річних пробіжать кілометр у броніку та з автоматом?

2. Мобілізація у віці 40+ можлива ЛИШЕ за умови чесних ВЛК, бо у цій віковій категорії мабуть 70-80% - це або непридатні, або обмежено придатні!

3. І так, включаємо мізки, у нас 90% випускників шкіл поступають в універи, тому навіть якщо знизити вік призову до 18 років, то майже нікого з 18-річних не братимуть. У кращому випадку братимуть з 22-23 років, коли універ закінчили.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:36 Ответить
Називай війни і середній вік населення в цих країнах на момент війни? Коли Європа воювала 80-120 років тому, то ск'ередній вік тоді там був 25 років і фертильність була 5 дітей на жінку. А в нас середній вік нашої старої нації 45 років, третина населення пенсіонери, а на одну жінку навіть немає однієї дитини. То як ви хочете мати при таких умовах мільйонну армію з 20 річних хлопців?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:48 Ответить
Як там кажуть - на одного воюючого ідуть 2-3 обслуговуючі. Дуже просто - на бойові посади призивати у віці 20-40 років. Старше - обслуговуючі посади (водії, механіки, кухарі, і тд і тп), які не потребують великого фізичного навантаження. Виключення зробити для добровольців і осіб із великими бойовим досвідом (за умови, що чесна ВЛК допустить їх).
показать весь комментарий
10.06.2025 14:51 Ответить
Та так і роблять. Дядьків старше 50 стараються застосовувати в тилу. А загиблих хлопців віком 18-25, котрі на момент вторгнення були на контракті, а також добровільно долучилися до ЗСУ більше за 50+ А середній вік загиблого українського воїна складає 38 років, при тому, що середній вік у самому війську 42 роки. Це свідчить, що гине багато 20-35 річних, котрі в основному і діють на нулі
показать весь комментарий
10.06.2025 15:04 Ответить
У мене кілька друзів у віці 40+ саме в окопах. Причому, в одного було відношення на нормальну посаду, яким підтерлися.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:07 Ответить
Навіть 50+ є в окопах. І Олег Барна 55 річний був в окопах, а багато 30 річних сидять на тилових посадах, в ППО і штабах. Але я кажу про статистику. І вона говорить, що середній вік загиблого військовослужбовця 38 років, що зважаючи на середній вік жителя України не такий вже високий. Якщо б таку війну сьогодні прийшлось вести Японії чи Італії, там була б ще старша армія. А дивитись на вік солдат у війнах, які йшли 100 років тому, або в якійсь Сирії чи Іраку, де дітей і молоді в рази більше чим пенсіонерів, а не так як в нас чи у європейських країнах, де на одну дитину по 2-3 пенсіонера
показать весь комментарий
10.06.2025 15:20 Ответить
Ну от якщо знизити вік призову до 22-23 років (віку випуску з універу), то це дозволить трохи покращити пропорцію і зменшити кількість 40-50-річних в окопах - умовно, залишити там тих, хто добровільно хоче залишитися, а також бойових офіцерів.

Про ******* війни - який був вік британських чи американських солдатів у Афгані чи Іраку?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:31 Ответить
Це практично нічого не змінить, ті хто хотів піти у військо серед 22-24 вже давно там, в загальному їх дуже мало, тому навіть бусифікувати не допоможе - ну виловлять ще кілька тисяч, як це змінить ситуацію?

330 млн США мають 1,4 млн контрактну армію, 65 млн Британія має 180 тисячну контрактну армію, а 35 млн Україна теж може мати десь 100 тисячну контрактну армію з 20-35 річних. Але в нас вже мобілізовано майже 1,5 млн людей на таку малу і стару по населенню країну.

А до речі скільки загинуло американських і британських солдат у цих "війнах" серед 400 млн сукупного населення США+Британія? А я скажу - стільки, скільки 35 млн Україна втрачає кожні 2-3 місяці впродовж вже 3,5 років. Ваші порівняння настільки безглузді, що навіть не потребують обговореняя
показать весь комментарий
10.06.2025 15:47 Ответить
Які кілька тисяч? 22-24-річних в країні трохи більше, аніж кілька тисяч і добровольцями пішла далеко не більша частина цієї вікової групи. Кілька десятків тисяч легко набереться (при пониженні віку з 27 до 25 набралося ж), а цього вже достатньо, аби замінити значну частину 50-річних в окопах. Ви ж самі кажете, що 50-річних в окопах мало, то стало б ще менше!
показать весь комментарий
10.06.2025 15:58 Ответить
Ви пропонуєте поголовне бусифікування 22-23 річних сопляків? Ну ви жорстокий. Думаю що переважна більшість 50 річних дядьків самі проти винищення цих хлопчаків, 90+% з яких навіть ще сім'ї не створили
показать весь комментарий
10.06.2025 16:02 Ответить
Ні, це ви жорстокий, бо вам не жалко молодих здорових, які цілком собі бухають чи курять, зате не жалко 50-річних доходяг з артритом чи гіпертонією...
показать весь комментарий
10.06.2025 16:04 Ответить
Молоді так і мають жити - для того і молодість, а вбивати їх на війні це злочин. 50 річні теж колись були молодими - і теж бухали, курили й тр@хались і в них ніхо не забирав ці етапи життя
показать весь комментарий
10.06.2025 16:16 Ответить
Ізраїль зараз мобілізує у віці 18-41. В Ізраїлі так само мало дітей у родинах (якщо не рахувати хасидів, але ж їх не призивають!)...
показать весь комментарий
10.06.2025 15:45 Ответить
Ізраїль ніколи не вів тяжкої війни на виснаження, яку ми зараз ведемо. Він в 40-70 роки виграв кілька битв, які тривали днями чи тижнями. А останні 40 років проводить каральні операції проти бандюків на пікапах, де несе втрати 1 до 100+ Та що говорити Ізраїль за всі свої війни з 1948 року поніс сукупно менше військових втрат, чим Україна в одній лише обороні Бахмути. За майже 80 років Ізраїль втратив лише 10 тисяч солдат і 5 тисяч цивільних вбитими. Наша війна в десятки раз важча
показать весь комментарий
10.06.2025 15:52 Ответить
Правильно, війна важча, тому треба, щоб у війську були здорові люди, а "придатні" з гіпертонією, діабетом чи хребцевими грижами... Мій знайомий офіцер, який воює ще з часів АТО, кілька разів скаржився на якість поповнення у віці 40+! Там половина є обузою, якщо не більше! Каже, що краще набрати менше, але молодих!

Ну і так, подивіться, що кажуть про вік призову Жорін, Карась чи ще низка авторитетних офіцерів. Дуже багато військових виступає за зниження віку призову. Вибачте, але для мене їх думка є більш авторитетною!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:02 Ответить
Послухайте, має бути якась раціональність і ціна за яку, і за що воюємо, якщо перепустити через війну всіх молодих людей у віці 20-30 років, покалічити, вбити і психічно травмувати, то за що тоді воюємо? Ну дядьки за 40 мають вже дорослих дітей, а за 50 дехто ще й онуків. А ви хочете травмувати і так малочисельну молодь, яка має продовжувати український рід
показать весь комментарий
10.06.2025 16:07 Ответить
Це все емоції, раціональним підходом є мобілізація осіб з нормальним здоров'ям і без серйозних захворювань. Можна, звісно, і 40-річних здорових призивати (є ж такі), але тоді має бути нормальна ВЛК!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:19 Ответить
Це не емоції, це раціональний розрахунок. Ми не можемо дозволити собі перепустити через війну всю молодь, та навіть і третину з них. Це вже поразка. Не може людина, котра заробляє 15 тисяч гривень 10 з них просаджуватм в барі, це нерозумно і самознищення, а от котра заробляє 100, то цілком може. Всюди є своя межа.
Так от, якщо цю війну не вивезуть 35-55 річні з дозованою допомогою 20-35 річних, то це вже нищівна поразка, ви просто пропонуєте кидатися в крайнощі, котрі ще принесуть більше бідти і горя, а не допоможуть
показать весь комментарий
10.06.2025 16:32 Ответить
Ned Stark, як людина з відсутністю будь-якої клепки в голови, мислить як типовий совок-"вся проблема у віці мобілізації", хіба проблема лише у віці? Тобі перечислити в чому наша проблема?
Наші проблеми: Керівництво держави, Командування без стратегічного мислення, проблема підготовки мобілізованих, фортифікації, виготовлення зброї, браковані міни, далекобійна зброя, СЗЧ, проблеми з мобілізацією"бусифікація", і т.д, а говориш за "18 річних" наче вони всі ці наявні проблеми тобі ось тут і зараз все вирішать своїм здоров'ям і життям
показать весь комментарий
10.06.2025 17:40 Ответить
Чому вся проблема? Прочитайте заголовок новини хоча б.
Будуть новини про фортифікації, міни чи СЗЧ - писатиму там коменти на ті теми.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:56 Ответить
Наші проблеми: Керівництво держави, Командування без стратегічного мислення.
Я вас умоляю,яке стратегічне мислення?Керівництво держави виконує "оманські домовленості".
показать весь комментарий
10.06.2025 20:44 Ответить
Так виконуэ.
Вже виконали пункт 1. - потопили флагман кацапського флоту крейсер ,,масква" та заперли чорноморський флот у портах базування.
Та вже виконали пункт 2. - перекрили постачання кацапського газу у эвропу теріторією України та Балтійським морем.
Пункт 3. оманських угод про знищення кацапських загоризонтних станцій дальнього спостереження виконання заблокувало США після ураження трьох станцій.
Якраз зараз виконують пункт 4. по знищенню кацапської дальньої стратегічної авіації та підводних човнів носіїв ядерної зброї. ТУТ США В РОЗДУМІ, АЛЕ КИТАЙСЬКА НАРОДНА РЕСПУБЛІКА ТІКО ЗА ПРОДОВЖЕННЯ.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:45 Ответить
Вище по цій гілці коментів я надав 2 посилання на відео для Светлана Круп,які дають чітку відповідь,що зроблять з Україною.Якщо ви не провладний бот,ви подивитесь і зробите висновки.
показать весь комментарий
11.06.2025 13:49 Ответить
очевидно, всех баб надо было (можно и сейчас) ставить к стенке панели в 14м году с 18 лет и всех обязать рожать по 4 человека "для государства". иначе - штраф. можно использовать семенной материал главнокомандующего\прокуроров\ментов\депутатов\налоговиков\чиновников и т.п. тогда всего через 10 лет армия - была бы (и никто бы не говорил, что дети чиновников не воюют). профит и повышение морали, и в некотором роде - моральных устоев.
показать весь комментарий
10.06.2025 18:42 Ответить
Для початку - тебе на фронт
показать весь комментарий
10.06.2025 19:36 Ответить
вы не хотите стать женой наложницей пары тысяч "избранных" людей украинского народа очевидно с исключительным генофондом? а как же эволюция?
показать весь комментарий
10.06.2025 19:45 Ответить
к тому же, феодализм - он именно такой (если, конечно, планирует выжить).
показать весь комментарий
10.06.2025 21:06 Ответить
Єдина країна за всю історію планети, пишайтесь.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:48 Ответить
Що він несе ? він не про Україну думає ,а про рейтинг ,навіщо ти йшов в президенти ?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:51 Ответить
Якщо Україна мобілізує щомісяця 27 тисяч, а росія 50 тисяч, то співвідношення приблизно 1:2.
Для ефективного наступу, потрібна перевага, хоча б 1:3.
Тоді у мене питання чому управління військами настільки погане, що ми кожного дня втрачаємо території???
Навіть при співвідношенні 1:2 можна ефективно стримувати противника і контратакувати.
Але що ти зробиш якщо керують совкові генерали на чолі з сирським 🤦
показать весь комментарий
10.06.2025 14:54 Ответить
А ви просто таке не питайте.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:49 Ответить
Ці співвідношення працюють якщо рівнозначна кількість озброєння, але якщо в одних перевага в артилерії авіації і навіть уже дронах на деяких напрямках, то це співвідношення може і до 1:1 змінюватись.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:54 Ответить
Є суттєвий нюанс - ви забуваєте сзч, дезертирів та відмовників - як, начебто кажуть, армія - 1 міліон, та зних триста тисяч саме цих - одна тритина. Саме тому зеленский відає накази бусіфікувати українців - і це трижди уклоніст від служби Україні. А потім українськи мудрили обирають саме такого як і вони - без мотівації до України. Все чесно. От тіки орки вже по п'ять-десять кілометрів за добу проходять у 25 році.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:19 Ответить
"Україна не мобілізує 18-річних, тому партнери не ухвалюють рішення щодо санкцій".
Зеленський, а у цих партнерів є прізвища, покажи посилання де це вони казали.
Нє? Отож)
показать весь комментарий
10.06.2025 14:58 Ответить
сша. блінкен це офіційно заявляв, що сша змусять Україну мобілізовувати 18-річних!!!!!!! Півроку тому
показать весь комментарий
10.06.2025 19:38 Ответить
Не заявляв блінкен, що змусять Україну мобілізувати 18 річних, не потрібно ля, ля
показать весь комментарий
10.06.2025 20:08 Ответить
якийсь потік свідомості. Зє!лєнський добрий, бо не хоче мобілізовувати 18річних а захід бач поганий бо через доброту зє!лєнського не робить санкції… вся погані, Зеленський - добрий
показать весь комментарий
10.06.2025 15:29 Ответить
Якась ахінея.
показать весь комментарий
10.06.2025 15:46 Ответить
Мо краще Сирського на пенсію?
показать весь комментарий
10.06.2025 15:47 Ответить
Зе-пістеж дістав? Хто може це підтвердити?
показать весь комментарий
10.06.2025 16:16 Ответить
А може тому, що ви 90% допомоги РОЗКРАДАЄТЕ?!!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:21 Ответить
бреше про мобілізацію 18 річних. вони не можуть нормально організувати мобілізацю тих кому 25+, точніше тупо її просрали.
показать весь комментарий
10.06.2025 16:22 Ответить
Україна не мобілізовує 18+, значить Україна від партнерів отримує все по-мінімуму.
Це була основна умова представників НАТО щодо України!
Або мобілізація від 18+ до 65, або воюйте чим є! Іншого не дамо!
При такому стані речей, втратах на фронті кількість особового складу ЗСУ стрімко зменшується й колись досягне критичного мінімуму.
А тому, якщо пан Зеленський будучи на посаді Головнокомандуючого ЗСУ на період військового стану не захотів, не зміг, не вважав за потрібне, поставити всю Україну до зброї, значить час втрачено й раша однозначно різними темпами буде пожерати території та населення України!
Який вихід?

Та один!
Все фінасування та дієздатне населення, що не задіяне в обороні України, від студентів (18+) до пенсіонерів (60+) включно, спрямувати на виконання завдань, пов'язаних з нею.
Бо інакше - крах, капітуляція і раша у Ваших домівках! Це не міф, а реалії!!!
Зараз не до культури, спорту, освіти, науки і т. п.! Україна у небезпеці!!!
показать весь комментарий
10.06.2025 16:36 Ответить
Та й про жінок не забувайте. По-перше - стаття 24 (гендерна рівність), по-друге - такі ж громадяни України, по-третє - священний обов'язок захищати Батьківщину.
До речі, ви готові? До останнього українця, так до останнього.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:19 Ответить
поц
показать весь комментарий
10.06.2025 19:39 Ответить
Звучит абсолютно абсурдно. Тот, кто хочет что-то делать (санкции их введение или не введение ) не ищет причину, а делает. Если же он (страна, группа лиц) не хочет это делать, причину можно выдумать любую
показать весь комментарий
10.06.2025 16:55 Ответить
А які саме санкції планують ухвалити партнери в обмін на мобілізацію 18-24 річних? Це буде черговий пакет "пекельних" санкцій чи реальне торгівельне ембарго під яке попадуть також країни-посередники через яких орки продають свою сировину і купують західні технології та компоненти для зброї ?
показать весь комментарий
10.06.2025 17:14 Ответить
Пінокіо знову курнув чогось потужного і його понесло. Чи папа Карло підсмажив
показать весь комментарий
10.06.2025 17:24 Ответить
США в 24 г. говорили, что готовы одеть, обуть и вооружить подразделения с 18-летними +.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:51 Ответить
Краще мобілізувати 50+ , вони ж майбутні пенсіонери ,загинуть ,так хрін з ними не потрібно буде платити пенсію і буде економія для пенсійного фонду. А 19-24 - це ж зєлін елєкторат ,що згоден терпіти і війну і зєлю ,згідно "опитуванням " кміс.
показать весь комментарий
10.06.2025 17:52 Ответить
А, чим контракт 18-24 поганий ? в тому, що мало прийшло? 500 це мало ? це цілий батальйон, а скільки треба було щоб прийшли 500000 тисяч? А, що головне кількість, чи може все ж таки якість?
показать весь комментарий
10.06.2025 18:13 Ответить
За його словами, західні партнери серед причин, чому вони не ухвалили рішення щодо санкцій, називають те, що Україна не мобілізувала осіб віком від 18 років.
Чесно кажучи ми надали можливість 18-24-річним, щоб показати, що вони теж можуть служити (за контрактом. - Ред.), якщо наші партнери цього хочуть."

Як це хочуть?. А якщо партнери захочуть трахнути твою скумбрію або дочку в обмін на "ухвалення рішення щодо санкцій"? Будеш, вилупок, свічку тримати?
показать весь комментарий
10.06.2025 18:15 Ответить
І кричати про суверенітет і незалежність при цьому
показать весь комментарий
10.06.2025 20:33 Ответить
Яке відношення санкціі мають до призовного віку? тим більше, що в багатьох краінах 18 річному алкоголь не продадуть, так само як 21 річному. Чи то Зе таку тактику обрав, локшину вішати на уха украінцям?
показать весь комментарий
10.06.2025 19:02 Ответить
Падло завжди на інших відповідальність вішає
показать весь комментарий
10.06.2025 19:14 Ответить
Мобілізувати підрістків не на часі, бо ще не всіх пенсіонерів вибили.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:26 Ответить
а мусора?
показать весь комментарий
10.06.2025 19:27 Ответить
А для чого мобілізувати 18-25 річних, в нас в тилу ************* величезна кількість поліції, держ. службовців, військових, різних організацій на букви, типу НАБУ і т.д., крутих 45 річних пенсіонерів, різних олігархів, а їхні діти, а родичі, о забула про прокурорів, а ще різні батальйони монако . А 18-25 ще потрібно пожити, сім'ю створити, дітей народити.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:28 Ответить
Зрозуміло, в країні війна, купа проблем. Постає питання, як же влада реагує на надскладні виклики? А от як: до парламенту подали три законопроекти і всі три присвячені питанню зменшення майнових перевірок чиновників. Може через це партнери трохи капризують.
показать весь комментарий
10.06.2025 19:29 Ответить
Бреше, як завжди винні всі, крім нього, популіста, який не хоче бути причетним до непопулярних заходів. От "Павутина" - це він, а мобілізація - це Генштаб. Народу подобається, підтримка росте, оргазму типу "це - найкращий президент за всю історію!", або "це - мій президент!" усе більше й більше. Бояри потихеньку крадуть, але їм можна, бо вони спасають державу.
показать весь комментарий
10.06.2025 20:58 Ответить
А чому купа підрозділів роками тримаються глибоко в тилу та не відправляються на фронт? У той же час на деяких відрізках фронту співвідношення живої сили 1:10 не на нашу користь. Та ще прилітає по тилових підрозділах та знищуються люди сотнями.
Ну і звичайно програємо війну через використання кацабами кабів. Тільки через використання росією кабів та знищення населених пунктів можна вводити санкції. Розвалили ж рад союз санкціями. У 79 почали війну з Афганом, а у 80 уже кожна людина срср відчула на собі санкції.
І звичайно, якщо і справді пов'язуються накладення санкцій з мобілізацією 18 річних - це блюзнірство та ******* замахом на геноцид. Хоча я нічого не маю проти зниження мобілізаційного віку. Аби це принесло користь на фронті.
Зеля, де боротьба з корупціїєю?
показать весь комментарий
10.06.2025 21:00 Ответить
у всьому світі з 18 воюють. І кацапи теж. І їх 140 млн проти наших 30. Але владні будуть вивозити і захищати діточок, бо це "гівнофонд нації".
показать весь комментарий
11.06.2025 04:15 Ответить
Страница 3 из 3