11212 посетителей онлайн

Победа в обороне требует планирования. Наши фортификационные сооружения не соответствуют современной войне, - Бутусов

Юрий Бутусов

До границы с Днепропетровской областью, то есть с центральной Украиной, врагу осталось дойти 600 метров.

Об этом в своем фейсбуке написал главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов.

"Вместо системных решений как всегда ищут где бы какое подразделение пехоты найти, чтобы кого-то заткнуть на этот участок, авось, несколько дней продержатся", - подчеркнул он.

И подчеркнул, что необходимо начать строительство на расстоянии 25 км от действующей линии фронта современной настоящей линии обороны, которая защищает в первую очередь от дронов и моторизованных штурмов передний край, замаскированные в посадках позиции, защищенные и замаскированные логистические пути,

"Нарытые в полях сотни опорных пунктов с бетонными коробками оборонительными позициями не являются, это просто дорогостоящие картинки для фото отчетов, которые наши войска не занимают, и которые иногда даже мешают нашей обороне. Наши опорные пункты построены в открытых полях по фортификационным нормам примерно 1915 года, по стандартам первой половины Первой мировой войны, и не соответствуют требованиям даже 20-го века, не говоря о современной войне дронов и высокоточного оружия. Победа в обороне требует планирования", - подчеркнул Бутусов.

Топ комментарии
+36
Краще підняти зарплати поліції, - це зміцнить бойовий дух.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:37 Ответить
+33
Який Верховний-така і оборона.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:38 Ответить
+16
Сирський про це ×ер скаже в голос. Його більше хвилює прихильність барина, ніж доля українців - за це йому і дали посаду, і тому її забрали у Залужного.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Погоджуюсь!
показать весь комментарий
10.06.2025 22:36 Ответить
Я теж погоджуюсь ... з тим , що ця ЗЕвлада свідомо перетворила цю необов'язкову війну в багаторічну війну на виснаження ( а можна було в Стамбулі2022 швидко вийти з цєї війни, коли Путло було дісно розгублено і само хотіло по-швидкому сострибнути з цього провального СВО ) - таку собі Парагвайську Війну-2, з якої Путло може вийти тільки з величезною ДЕМОГРАФІЧНОЮ ПЕРЕМОГОЮ над залишками ЗЕ-України.
Бажаючі можуть почитати в Вікіпедії про Парагвайську Війну 1864...1870 років , від наслідків якої Парагвай досі не вичухався.
показать весь комментарий
11.06.2025 10:13 Ответить
І чого тільки Вова ********* погодився на настирливу вимогу Бєні Бородача і став ************? А міг бути хорошим клоуном, який збирав повні зали любителів ПРОСТО ПОРЖАТЬ.
показать весь комментарий
11.06.2025 10:25 Ответить
ЗЕвлада це ліквідатори України (С, ХМАРА)
показать весь комментарий
11.06.2025 16:28 Ответить
Росія відкриває «полювання» на керівництво СБУ у відповідь на проведену операцію «Павутина» з ударами FPV-дронами по аеродромах стратегічної авіації. З таким твердженням виступив британський політолог Марк Галеотті у статті для видання The Sunday Times.
показать весь комментарий
11.06.2025 10:17 Ответить
Краще підняти зарплати поліції, - це зміцнить бойовий дух.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:37 Ответить
До чого тут " поліція"?
Мова не про " поліцію", а про повну імпотентність Зеленьського, як верхоголовкома.
ЩО бородатий артист- підліток, замість виконання своїх обов'язків із організації оборони, займається тим, чим вміє- зачитувати із виразом тесксти із суфльора.
А увесь процес- відданий на розсуд кліки професійних розкрадачів коштів держбюджету.
показать весь комментарий
11.06.2025 00:56 Ответить
47 років зейлу , не треба виправдовувати іуду , перевертня з булавою
ворога , який знищує Україну з середени‼️Факт за фактом він з підручними кукловодами - посібники террористичноі паРаши‼️
показать весь комментарий
11.06.2025 07:18 Ответить
Який Верховний-така і оборона.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:38 Ответить
Юра, можеш показати приклад про що саме йде мова, бо наче й окопи місцями якісні, але все одно все не те?
показать весь комментарий
10.06.2025 22:40 Ответить
В мене таке ж питання виникло: а як це повинно виглядати, щоб відповідало сьогоденню чи майбутньому. 600м реально лякають, бо виколупувати їх важко. Хіба що всі самостійно вийдуть, коли пу спотикнеться об який-небудь трап і не підніметься. А чому ні?
показать весь комментарий
10.06.2025 22:45 Ответить
Погуглите будь ласка термін Лінія Суровікіна. Якщо б в Україні були такі захисні фортифікаційні споруди то орки навіть і кордони не перетнули б... Але при цьому фсбешному зеленому виродку і його банді в країні ніколи потрібних захисних споруд не буде...
показать весь комментарий
11.06.2025 03:05 Ответить
Він багато разів про це казав і пояснював на стрімах
показать весь комментарий
11.06.2025 00:54 Ответить
рашисти побудували "зуби дракона ", " лінію суровікіна" на захоплених терріторіях" , а зейло ,маючи мільярди допомоги , на своїх терріторіях не зробив нічого не організував , не проконтролював, ***** всіх підручних МАРОДЕРІВ щоб він здох виродок
показать весь комментарий
11.06.2025 07:24 Ответить
а про що він тоді триндіти буде?
показать весь комментарий
11.06.2025 07:38 Ответить
Ніде не бачив якісних захисних споруд. Бачив викопані ями і укріплені говном і палками, але бетонних, які б змогли б захистити наших солдатів не бачив.
показать весь комментарий
11.06.2025 09:13 Ответить
Дронова війна все поміняла - потрібно швидше адаптуватись до ноаих реалій
показать весь комментарий
10.06.2025 22:40 Ответить
Сирський про це ×ер скаже в голос. Його більше хвилює прихильність барина, ніж доля українців - за це йому і дали посаду, і тому її забрали у Залужного.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:43 Ответить
До чого тут "Сирьський", чи " Мирський"?
Будують укріплення в тилу військ Військово-Цивільні адміністрації. Побудували, що на душу покладуть, розікрали гроші, здали Умєрову, гроші на бочку, Зеленьському привіт.
показать весь комментарий
11.06.2025 01:00 Ответить
У вас примітивне уявлення о процесі. Щоб побудувати, спочатку хтось має це замовити, а перед тим обґрунтувати доцільність на підставі віоєнного аналізу і можливих прогнозів, потім надати параметри, подати заявку та вимагати і контролювати відповідність виконання технічним вимогам. Все це має ініціювати військове командування і Генштаб.
показать весь комментарий
11.06.2025 17:36 Ответить
Василь!
По перше, скажи щоб тобі поставили нормальний перекладач із російської."уявлення о процесі.."
А по друге, не грай дурня і не лізь у ті сфери, де ти профан.

Будівництво фортифікаційних споруд у тилу в основному здійснюється Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України, залучаючи приватні будівельні організації. Одночасно, військові підрозділи, зокрема інженерні війська, беруть участь у будівництві першої лінії оборони.
показать весь комментарий
11.06.2025 21:16 Ответить
Ви ще раз підтвердили, що абсолютно не роздупляєте, хто і на підставі чого ініціює процес, вам варто подивитися у словнику значення слова "ініціює" - це зовсім не те, що "здійснює". )) Краще обговоріть із психіатром свого уявного друга на ім'я Василь, перш ніж чіплятися до людей зі своїм примітивним дилетантством і нестримним словесним проносом. До того ж бидлувате істеричне "тикання" також не сприяє комунікації.
показать весь комментарий
11.06.2025 22:00 Ответить
Ще раз тобі- не лізь коментувати ті сфери , де ти повний профан. Грай у футбола із погодками.
показать весь комментарий
11.06.2025 22:12 Ответить
Запишіть це і повісьте біля дзеркала, бо забудете. )))
показать весь комментарий
11.06.2025 22:34 Ответить
А до квітня 2019 відповідали.
Оно вже 4-й рік кацапи там мордуються.
Шо ж такоє?
показать весь комментарий
10.06.2025 22:43 Ответить
Де саме "там"?
показать весь комментарий
10.06.2025 22:53 Ответить
На Чонгарі?
показать весь комментарий
10.06.2025 23:06 Ответить
Якась *****. Ще обороняються областями. Зайшли -не зайшли. Чи в нас вже окремі князівства?
показать весь комментарий
10.06.2025 22:48 Ответить
это самое большое удивляет на Донбасе можно воевать, а вот в Днепропетровской то это уже шок для людства
показать весь комментарий
10.06.2025 22:53 Ответить
Психологічно. То 11 років і все на Донбасі, а то вже Дніпропетровська. Некомфортно стає посполитим.Бубочку всім серцем *******. Бо такий потужний Боневтік. Але відступ, хоча і повільний за гундосими відосиками і позитивними блохерами не заховаєш.
показать весь комментарий
11.06.2025 06:18 Ответить
Першочергове завдання не фортифікації, а сєтку над прифронтовими дорогами натягнути - оце буде діло зроблено
показать весь комментарий
10.06.2025 22:51 Ответить
Кацапы уже давно делают.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:07 Ответить
До одного місця ця сітка. Гроші на вітер.
показать весь комментарий
11.06.2025 08:37 Ответить
ви купуєте ідеї?
ви не купуєте ідеї.
то сидіть мовчки і мовчки програвайте війну.
бо якщо хочете виграти то купуйте розуму собі і армії якщо не витягуєте самі.
невже так важко зрозуміти що армії в ********* світі не воюють тільки мізками воєначальника і його оточення, через кожні півроку армія оновлюється технольогічно і досвід старіє.
як наслідок в генералах служаки-барани які вміють лише посилати бронеколони на тьоткіно.
показать весь комментарий
10.06.2025 22:57 Ответить
Так все одно будуть виконувати накази генерала, хоч і найтупіші, бо це ж армія.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:08 Ответить
якщо тупому генералу дати щось класне в руки і переконати що цим можна перемагати то воно почне ним воювати і все буде добре.
той самий залужний, наприкляд.
стерненко казав що приходив з ідеями щодо дронів до залужного, той його на8єр послав.
а уявіть що не послав а ухопився б за ідею, пішов до зеленського і поставив ультиматум - або мені мільйоні дронів в 23 році або я тебе, сучий сину, тут на банковій і застрелю.
суть ідей в тому що вони універсальні.
той же гаймарс - ним може воювати і хороша людина і дебільна і погана і прекрасна.
тож я і кажу - треба просто українським лідерам поменше гордині і побільше розуму щоб почати купувати ідеї.
у малюка вийшло адже не малюк операцію павутина придумав, її придумав який простий умовний прайвет раян.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:27 Ответить
Розум за гроші не купиш.
показать весь комментарий
11.06.2025 06:20 Ответить
і не треба.
достатньо дати йому мегасуперпуперубивалку і він змусить всіх підлеглих нею користуватися як автоматом калашникова - на постійній основі.
показать весь комментарий
11.06.2025 11:00 Ответить
А тебе випустили, щоб пургу поганяти?
Де гроші, що розікрали на "великому фортифікаційніцтву" нукєри Зеленьського?
Клоун суфльори зечитує, посіпаки крадуть, жізнь ідьоть, подоляцький?
показать весь комментарий
11.06.2025 01:03 Ответить
Я ще раз підкреслю таку тезу якщо Еліта та її діти не воює на передку, то будемо мати таке,подумайте над цим, в цьому плані Ізраїль є хороший приклад.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:21 Ответить
В Ізраїлю хасиди не воюють.
А саме вони керують парадом.
показать весь комментарий
10.06.2025 23:26 Ответить
Бажаєте побачити СПРАВЖНІ ФОРТИФІКАЦІЇ?
Подивіться які фортифікації будували перед Другою Світовою Війною!
Особливо що будував Сталін.
Та такі фортифікації дрони будуть колупати СТОЛІТТЯМИ!
А в нас у "фортифікаціях" залізобетон взагалі НЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ - типу "занадто дорого"...
показать весь комментарий
10.06.2025 23:34 Ответить
Виходячі з ніка то ти ШІ.
Але поки ще недороблений ШІ, бо ще ненавчений, а якшо навчений то тіко на двійку.
А тепер до справи - ІЗ УСІХ ВІДОМИХ ТА ,,КРУТИХ" ФОРТИФІКАЦІЙНИХ ЛІНІЙ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ДОВШЕ ЗА УСІХ ПРОТРИМАЛАСЬ ТІКО ЛІНІЯ МАННЕРГЕЙМА. І ТО БІЛЬШЕ ЗА РАХУНОК ПОГОДИ ТА ОСОБЛИВОСТІВ МІСЦЕВОСТІ.
ЯКРАЗ ,,СТАЛІНСЬКІ" ФОРТИФІКАЦІЇ НІМЦІ ПРОЙШЛИ І НЕПОМІТИЛИ.

Ну і головне, чого незнає і неможе знати діванний ШІ, ГОЛОВНА ПРОБЛЕМА, ГОЛОВНА СЛАБКІСТЬ ******** ВІЙНИ НА ДАННИЙ МОМЕНТ, ЦЕ НЕ ПРИСУТНІСТЬ-ВІДСУТНІСТЬ ,,ФОРТИФІКАЦІЙ".
ГОЛОВНА ПРОБЛЕМА НА ФРОНТІ ЗАРАЗ ЦЕ ЛОГІСТІКА І ВІДСУТНІСТЬ ДОСТАТНЬОЇ КІЛЬКОСТІ ОСОБОВОГО СКЛАДУ. НАВІТЬ У ДРОНАРІВ. Бо хлопчики шо гарно грають в танчіки в ЗСУ ,,гратись" в реальному часі, на реальному полі боя, чомусь неідуть.
показать весь комментарий
11.06.2025 00:00 Ответить
Ти типіл! І припущення у тебе типільні!
"А тепер до справи:"
1. Неможливо порівнювати лінії оборони по тому, скільки вони протрималися:
а) різний ворог, різна тактика штурму, різна зброя.
б) різний рельеф, різні грунти, різна погода (Монергейма: вузький перешийок, озера, вологий клімат)
2. Сталінська лінія взагалі НЕ була добудована і НЕ оборонялася.
3. Логістика стає проблемою, коли в тебе немає захищених підземних складів. Коли БК та їжу потрібно возити КОЖНОГО ДНЯ.
4. Недостача особистого складу: так ДЕ АГИТАЦІЯ? Де винагороди? ЧОМУ три роки воюємо БЕЗ фортифікацій, БЕЗ мінування, БЕЗ загорож, та ще й у АТАКИ ходимо - ВТРАТАЮЧИ особистий склад?
показать весь комментарий
11.06.2025 00:24 Ответить
Й сильно сталіну ці фортифікації допомогли?
показать весь комментарий
11.06.2025 08:39 Ответить
КУР врятував Київ в 22,але виключно через тупорилих кацапів,котрі готувались до параду а не до війни.Бо якби вони стартанули тоді так як сьогодні,то Київ за 3 дні був би абсолютно реальним.Нас було так мало,що аж смішно.Кинули б кілька батальйонів вати,навіть без броні,і все,ми б їх не вибили з лісів.А якби ще підкинули тисяч 20 для охорони логістики,то ми б нічогісінько не вдіяли.Мільйони киян втекли з Києва,залишилось може з 15% жителів....
показать весь комментарий
11.06.2025 08:58 Ответить
Дивний якийсь Бутусов - для оборони....потребує планування..... Так їх з самого початку будували не для оборони і тим більше для планування перемоги! Мета їх побудови - легко і швидко, перекласти гроші з казначейства в приватні кишені. І якщо саме з такого ракурсу поглянути на ці фортифікації, то цілком зрозуміло чому вони саме такі.
P.S. Довелось разок бачити і толкові споруди. Але навіть вони не були облаштовані на 100%. Просто нормально зроблені. Але здається більшість зовсім того....
показать весь комментарий
10.06.2025 23:50 Ответить
Обабіч шляху в низині -ВОП, ямки палички а в полі - двохметрової висоти дерев'яний сарай, це за 35 км від кордону на Сумщині. РОП тут коштував півтора роки тому 40 млн гривень, хоч не доларів.
показать весь комментарий
11.06.2025 09:39 Ответить
А скільки ділків, з ОДА і КМУ та Рахункової палати…, збагатилися і фоткалися у вишиванках, як це для них стало «традицією», що і збагачення, на харчуванні Зхисників України!!
показать весь комментарий
10.06.2025 23:52 Ответить
зельоні фортифікації на папері і у поносних відосиках ніколи не будуть відповідати )
показать весь комментарий
10.06.2025 23:56 Ответить
как вы не понимаете,тот кто не собирается тут жить,ни чего не будет делать на благо страны
показать весь комментарий
10.06.2025 23:59 Ответить
Яка оборона ,Украъну ж обыцяли сдати ху*лу!
показать весь комментарий
11.06.2025 00:04 Ответить
У нас навіть Верховного немає...
Сама лише "ставка" Потужних демагогів і крадіїв
показать весь комментарий
11.06.2025 00:31 Ответить
Бутусову зараз пояснять, що кацапи штурмують м'ясом. Потрібні окопи 1915 року і більше кулеметів.
показать весь комментарий
11.06.2025 00:40 Ответить
а дрони?
показать весь комментарий
11.06.2025 01:19 Ответить
Сирський, та Зе відповідають ******** війні? Може почати з головної причини?
показать весь комментарий
11.06.2025 03:42 Ответить
Та шо ви - он подивіться якого козака обрала мудрильна більшість - чим не призидент, чим не верховний - https://www.youtube.com/watch?v=Xy_RjirDf5A
показать весь комментарий
11.06.2025 03:52 Ответить
Усунення першопричин війни???????
показать весь комментарий
11.06.2025 08:59 Ответить
Головне що гроші вкрали. А відповідають там фортифікації чомусь чи не відповідають -зелену плісняву не ї@е.
показать весь комментарий
11.06.2025 06:07 Ответить
Це якась божевільня... "Нам потрібно мобілізувати більше людей, і 18 рвчних". Щоб затикати дірки, про які пише автор. Відновляти нікому непотрібні позиції. Помирати там, де за три роки повине бути трирівневе бетонне укріплення з метровими стінами, таке, щоб просто там сидіти і показувати кацапу фак. А у мене в прифронтовому місті міняють газони... Газони, Карл!!!
показать весь комментарий
11.06.2025 07:22 Ответить
Лісисту місцевість просто так здати. Це відверта зрада Зеленського. Котра
показать весь комментарий
11.06.2025 07:59 Ответить
еобхідно почати будівництво на відстані 25 км від діючої лінії

зелені утирки цього не робили коли було 60-70 км.....чому будуть робить зараз
показать весь комментарий
11.06.2025 08:18 Ответить
Вони за 25 км від Києва може почнуть,але це не точно....
показать весь комментарий
11.06.2025 09:00 Ответить
Оце обговорення своєрідний лакмусовий папірець свідомості наших людей. От Істоміна наголошує що причина успіхів рашки на фронті це бездарне,дилетанське управління державою з боку зеленського та точніше навіть відсутність у нього здорового глузду. Але на цей час її коментар набрав 5 вподобайок.Зате допис про підвищення зп поліції -30. По приколу продовжується!
показать весь комментарий
11.06.2025 08:59 Ответить
Саме перше-вгк+гк не відповідають ******** війні,а їх залежність від рос.агента впливу взагалі множить всі потуги у війні на ноль.
показать весь комментарий
11.06.2025 09:07 Ответить
О, тепер фортифікації, а корпуси як там дуже допомогли?
показать весь комментарий
11.06.2025 09:25 Ответить
В ето й країни можуть тікі: бла- бла та красті.
показать весь комментарий
11.06.2025 10:12 Ответить
Ще раз тобі- не лізь коментувати ті свери , де ти повний профан. Грай у футбола із погодками.
показать весь комментарий
11.06.2025 22:08 Ответить