19144 посетителя онлайн

Пятая статья договора НАТО не означает автоматический военный ответ в случае нападения России, - экс-глава военного комитета НАТО Бауэр

Роб Бауэр о возможном нападении РФ на страну НАТО

Если Россия атакует какую-то из стран Балтии, то ответ НАТО будет зависеть от типа атаки. Если нападение будет ограниченным по масштабам и не будет представлять прямой угрозы территориальной целостности страны-члена, то сначала состоятся консультации между всеми участниками блока. Во время этих обсуждений будут решать, стоит ли начинать войну с Россией.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью Die Welt заявил экс-глава военного комитета НАТО Роб Бауэр.

Он заявил, что сейчас Европа не сможет отразить ракетные атаки по своей территории, если Россия решит атаковать так, как сейчас Иран атакует Израиль.

"У нас нет ряда ресурсов, запасы которых нам нужно увеличить и возможности которых нам нужно улучшить. Эти цели относительно возможностей будут в центре внимания саммита НАТО в Гааге, так сказать, списка покупок для всех государств-членов, чтобы мы могли реализовать наши современные концепции", - отметил Бауэр.

Но предупредил, что если РФ действительно атакует НАТО в Европе, то будет нанесен ответный удар на многих уровнях: на земле, в воздухе, на море, в космосе и в киберпространстве.

Однако добавил, что действия НАТО будут зависеть от "типа атаки".

"Если это относительно небольшая атака и общая территориальная целостность Эстонии не находится под угрозой, есть время для консультаций. Мы должны взвесить, хотим мы начать войну или нет. Так называемая гибридная война не менее вредна, чем война", - сказал экс-глава военного комитета НАТО.

Напомним, генеральный секретарь НАТО Марк Рютте назвал Россию "самой значительной и непосредственной угрозой", с которой сталкивается Альянс.

Топ комментарии
+55
БРАВО! Це те, що ми знали й так. А тепер ще й почули.
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
+50
Таке враження,що вони навмисно "запрошують" кацапів до нападу на якусь із країн Балтії.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:05 Ответить
+45
Імпотентна організація
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Черговий кремлівський нарратив. Це не РФ винна у окупації Криму і війні на Донбасі - це все Майдан винен. А те, що твоє кремлівське ***** готувало у себе на Селігері тн "Донєцкую респуліку" з 2004 року і планувало захоплення України на 2015й рік - цього ж ніхто не знає, так, ботяро? ***** ж саме через Майдан напало - це ти хочеш нам впарити, ботяра кремлівська?
показать весь комментарий
26.06.2025 13:58 Ответить
Ти справді невиліковне. Знищило країну і так нічого і досі не зрозуміло. Знайди пророцтва мольфара Нечая. Саме завдяки тобі і тобі подібним це і станется.
показать весь комментарий
26.06.2025 13:39 Ответить
Нагадую тобі. дурному кацапоботу, що я був на Майдані на відміну від тебе і тому я знаю свою власну мотивацію і мотивацію тих, хто там був поряд зі мною. А тебе там не було і про мотивацію ти знаєш виключно з кремлівської пропаганди.
Але ти на стільки тупе, що реально вважаєш, що те, що написано у твоїй кремлівській методичці - це істина, а реальна інформація від особи, яка беспосоредньо там була - ні.
показать весь комментарий
26.06.2025 13:25 Ответить
Про мотивацію тобі теж на щотижневому віче розказали? Як там Кроль, регулярно звітував перед тобою? Яке ж ти дурне і наївне...
показать весь комментарий
26.06.2025 13:14 Ответить
Те, що ти кацапська ботяра під британським IP - це реальність. Як і те, що ти поняття не маєш про мотивацію українців як щодо Майдану, так і щодо протистояння московско-фашиським загарбникам.
А все що ти пишеш - типові твердження тролля "ніачом". Жодної конкретики.
показать весь комментарий
26.06.2025 07:06 Ответить
Те, що ти вбив собі в свою довбешку, абсолютнго не є реальністю. Тобі на щотижневому віче уряд хіба про це не відзвітував? Яке ж ти смішне. Розвели вас, як дошкільнят...
показать весь комментарий
26.06.2025 01:00 Ответить
Я там був, а ти - ні. Я є киянином все своє життя, а ти - лише намагаєшся видати себе за "киянина багато років", не маючи навіть українського IP. Тому я розповідаю те, як було, а ти - нічого не розповідаєш - лише щось там про "прозріння" верзеш.
Ах да, я тут вже років 15, а у тебе реєстрація лютого цього року - якраз у січні-лютому на цензорі зарєєструвався цілий десант кацапської ботні. Більшу частину з вас вже перебанили, але час від часу прокльовується черговий "Стицько".
показать весь комментарий
25.06.2025 16:06 Ответить
Навіщо ти мені, жителю Києва вже дуже багато років, розповідаєш цю маячню? Чи я не бачив, хто і за що туди виходив? Розказуй таким же, як сам.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:41 Ответить
Ти не українец, кацапа. Ти кремлівська ботяра.
Був би ти українцем - знав би, що українці вийшли масово на Майдан не тому, що ЕС, а про НАТО на Майдані взагалі мови не було. Українці вийшли масово на Майдан після незаконного розгону студентів, які дійсно стояли за ассоціацію з ЄС. Але сам Майдан стояв проти порушення Конституційних прав громадян України режимом януковича, що хотів перетворити Україну на Білорусь.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:14 Ответить
Ми, українці, нікуди не виходили. Бо розуміли, що це буде кінець країни.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:07 Ответить
Я все з тобою, кацапським фашистом зрозумів.
А от ти так і не зрозумів, чому ми, українці, вийшли на Майдан і чому ви, кацапи московські для нас були, є й будете завжди ворогами, доки ви не залишите нас у спокої і не перестанете совати до нас свого носа. Ви нам не брати, ви нам не "адіннарот", ви для нас - фашисти.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:06 Ответить
Ти і досі нічого так і не зрозумів.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:00 Ответить
Ооо, молодець. Тепер ти повністю спалився зі своєю кацапською методичкою про каструлі. Передай дяді куратору, щоб вставив тобі клізму за це.

А прозрівати нам не потрібно, бо ми все від початку розуміли правильно і бачили своїми очима, а не через призму брехливої кремлівської пропаганди. Тому пішов нахер, московський фашист.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:57 Ответить
За стільки років вже б пора зняти дещо з голови і прозріти. Але це у вас, схоже, невиліковне.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:52 Ответить
І так, ви з цим карго і є кацапськитми ботами, свіжозарєєстрованими.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:50 Ответить
Я написав, що було у справжній реальності, бо на відміну від вас, я брав участь у подіях на Майдані і знаю, чому і заради чого. А ви методичок якихось начиталися кацапських.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:49 Ответить
Звісно, для вас всі, хто живе в справжній реальності, - "кацапські боти".
показать весь комментарий
25.06.2025 14:17 Ответить
Так, у вас, кацапських ботів, своя альтернативна реальність - ми в курсі.
показать весь комментарий
25.06.2025 11:54 Ответить
Тобто росія боїться нікчемного НАТО?
показать весь комментарий
25.06.2025 10:54 Ответить
Дебилы поддерживайте Украину тогда что бы этого не случилось так нет сами говорят раше открыто . И вот эти тупышки будут Украине в дальнейшем указывать как нам жить и становится такими же либералами демократами
показать весь комментарий
25.06.2025 05:23 Ответить
З реальністю.
показать весь комментарий
25.06.2025 00:48 Ответить
поки що це коричневе «пятно» на дупі путлєра хла..
яке не засохне аж до його смерті,
... від страху перед НАТО
показать весь комментарий
24.06.2025 22:53 Ответить
Невже тільки приставка "екс" додає хоробрості і впевненості "екс" високопосадовцям?
показать весь комментарий
24.06.2025 20:37 Ответить
це запрошення від цього пана путіну, щоб той нападав?
показать весь комментарий
24.06.2025 19:43 Ответить
Супер !!! Що і треба було доказати !!! Правий був великий китаєць , коли назвав нато паперовим тигром !!!
показать весь комментарий
24.06.2025 19:43 Ответить
Якщо ***** після такого зізнання не попре на країни Балтії, то він буде останнім лохозавром. Зараз в нього просто вікно можливостей з Трампом і сцикливим НАТО.
показать весь комментарий
24.06.2025 18:36 Ответить
Це "ната" так відмовляє Україні (трамло постарався заради х%йла) - може вони тоді накуй самі розпустяться, а де ж буде харчуватися вся "натабюрократія"? Україна тепер може сама створити свое "НАТО" - наприклад з "нестримними", чи з "охочими"...
показать весь комментарий
24.06.2025 18:33 Ответить
У Гаазі оголошено в розшук НАТО. 76 років, було одягнуте в старий синій комбінезон із білим стилізованим хрестом на спині. Останнє місце роботи перед виходом на пенсію: гендерний психолог люксембурзького флоту. Загубилося під час екскурсії по мечетях.
показать весь комментарий
24.06.2025 17:33 Ответить
Не співпадає з твоєю методичкою, чи що?
показать весь комментарий
24.06.2025 16:03 Ответить
Давайте хоч якусь силку, якщо ні-то це маніпуляційна брехня.
показать весь комментарий
24.06.2025 14:31 Ответить
Шта????????
показать весь комментарий
24.06.2025 13:57 Ответить
Казав, казав не конкретно цими словами, але смисл такий
показать весь комментарий
24.06.2025 13:05 Ответить
Та хватить тирлика включати, тобі з все пояснили
показать весь комментарий
24.06.2025 12:58 Ответить
Ти, ****** потужна, що значить українчики ? Є гарна і горда країна, яка має назву Україна, де живуть українці, які дають пи₴дюлини руским виродкам, поки ната чухається в сраці. І про натв перелякану всі все знали, але поки Америка ще була великою, то ната ще тріпалась
показать весь комментарий
24.06.2025 12:47 Ответить
Повний нейтралітет
показать весь комментарий
24.06.2025 12:37 Ответить
Так це секрет Полішинеля. Лише наше дебільне населення пропагандони переконали в тому, що НАТО то манна небесна і одразу всі майже 30 країн вступлять у війну у разі нападу на члена.
Але нічого подібного у п'ятій статті в жодному разі не написано. 20 років брехні і заливання лайна у вуха.
Лише зараз це вскривається, а українчики сприймають це як боязливість НАТО, а не того що не прописано в їх статуті насправді.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:37 Ответить
Кумедний ти чувак.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:32 Ответить
тому що сцикотно проти НАТО кацапам рипатись на ділі. пистіти тільки можуть. і нападати можуть тільки на слабких, які не є в оборонних союзах. вчора Чуб написав один пост і самий упоротий кацапський алкоятруб дімон відразу ж обісцявся і дав задню.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:31 Ответить
Демагогія і бикування то святе.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:23 Ответить
І кругом же бачу що тобі пояснюють, що 2+2=4 в тобі *****. Ти провокатор кацапський,чи що?
показать весь комментарий
24.06.2025 12:22 Ответить
Якщо можна без демагогії і по суті.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:17 Ответить
І цю пісюрву чомусь боявся свого часу совок.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:17 Ответить
Як то кажуть "я про форму а він... взагалі х@й його знає про що"...Просто у людини одна лінія від мозку до ануса ... Чому,питає кацапи не напали на Балтію а напали на Україну? Вже ж на пальцях пояснюю...Як об стінку горохом. Своє розповідає і пи₴дець. Ну чим тут допоможеш?🤷
показать весь комментарий
24.06.2025 12:16 Ответить
показать весь комментарий
24.06.2025 12:10 Ответить
Поки ви будете там консультуватись, московська орда пів Європи загарбає.
показать весь комментарий
24.06.2025 11:49 Ответить
Ну й навіщо тоді така безхребетна, слюняві ната потрібна?
показать весь комментарий
24.06.2025 11:25 Ответить
Чому ж будь-кого? Він ясно сказав Естонія!
показать весь комментарий
24.06.2025 11:21 Ответить
Та там усі 14 статей статуту НАТО - різновид Будапештського меморандуму. Спочатку глибоко стурбуватись, потім потриндідти в ООН, потім між собою, а аж потім, можливо, чимось допомогти... І жодної конкретики, можна прислати тисячу касок і глибоке співчуття - це теж рахується допомогою.
показать весь комментарий
24.06.2025 11:09 Ответить
Це все ще буде
показать весь комментарий
24.06.2025 11:08 Ответить
ХАЙ ВОНА САМА РОЗВАЛИТЬСЯ !)
показать весь комментарий
24.06.2025 11:02 Ответить
Еталонний приклад куколдів.Зрештою, пофіг,головне-відбитись самим.
показать весь комментарий
24.06.2025 10:53 Ответить
о начинають вже задню включати
показать весь комментарий
24.06.2025 10:09 Ответить
Оце бзднув правду матку .
показать весь комментарий
24.06.2025 10:09 Ответить
А воно так працює, вступив і відразу ЄС тобі дав купу грошей і достойні пенсії? Ще одна Угорщина їм не треба, тому й не поспішають Україну туди приймати.
показать весь комментарий
24.06.2025 09:56 Ответить
все що треба знати про всрате нато. Ох і прилітало ж мені тут за фразу нату в сраку
показать весь комментарий
24.06.2025 09:54 Ответить
тепер до цієї статті добавимо поїздку Келлога до білорусі, а також заплановані навчанн білорусі та параші (цього літа) біля Прибалтики та України.
Очевидно США щось підозрюють, і вже включають "задню".
Або це залякування ЄС від США, з метою здати Україну пуйлу.
показать весь комментарий
24.06.2025 09:48 Ответить
Панове, ната такая же магучая как и вторая армія мира
показать весь комментарий
24.06.2025 09:47 Ответить
Точно так само ці всі єврошлюхи вели себе перед другою світовою задобрювали нацистів, закрили очі на Мюнхен, більше того одна із країн Польща брала участь в розподілі Чехії.
Так само вони торгували з Гітлером, продаючи йому компоненти для озброєння та обладнання для заводів, а американці давали кредити. Самі завжди вигодовують тих монстрів а потім з ними воюють.

Х...во що ніхто не вчить історію багато помилок можна б було уникнути.
показать весь комментарий
24.06.2025 09:43 Ответить
Шльоцики натовські тільки свою ма-стурбованість можуть висловити
показать весь комментарий
24.06.2025 09:41 Ответить
Тобто з аргументів залишилося тільки бикування?
показать весь комментарий
24.06.2025 09:31 Ответить
Там ответ будет только в штаны. Расплывшееся коричневое пятно сзади на брюках будет означать что 5 статья включилась в работу
показать весь комментарий
24.06.2025 09:30 Ответить
Тобто аргументи закінчилися і почалося банальне бикування.
показать весь комментарий
24.06.2025 09:29 Ответить
відкритий прямий натяк ...як шо шо ...то Балтійські держави з Україною та Польшею хай розраховують на себе ...ніхто не хоче воювати з китайськорашиськіми золдатен ...а колись ,Європу врятували від монголо та османської орди ,якраз поляки з литовцями та українцями ще в XIII в...
показать весь комментарий
24.06.2025 09:29 Ответить
Ти ідіот? На Майдані українці відстояли свою Конституційні права і свободи, які порушив узурпатор янукович, а не "за ЄС і НАТО".
показать весь комментарий
24.06.2025 09:07 Ответить
Мощно. Консультации, заявление о недопустимости, красная линия, санкции... Короче, НАТО не пошутит
показать весь комментарий
24.06.2025 09:04 Ответить
Поки проведуть консультації то кацапи на захоплених територіях проведуть референдуми по приєднанню до рашки.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:59 Ответить
Я скажу те, що цей хоробрий генерал НАТО приховує від всіх. 5 стаття буде працювати негайно без консультацій країн, якщо .... буде напад на Британію, Францію, Германію. А балтійські країни почекають, коли великі гравці домовляться чи треба ризикувати ВИБОРАМИ через напад кацапів на країну, яку на мапі ледь видно. Полякам я б радив не задиратись до українців "Ми ж в НАТО !" Вони дійсно в НАТО, але є ще 5 стаття .... не про поляків чи словаків. "Чому британський солдат має гинути десь далеко на сході в країні, яку не всі британці знають ..." Якось так !
показать весь комментарий
24.06.2025 08:59 Ответить
я зрозумів.
піди на самокаті покатайся, та сусідку настю за коси посмикай, а потім пригости морозивом.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:59 Ответить
Ой бл..яяяя
🤦
показать весь комментарий
24.06.2025 08:58 Ответить
Згоден. Дякую, що поправили.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:53 Ответить
я пропонував це в дописі?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:52 Ответить
Ультиматум був у грудні 2021

Основні вимоги були відхилені НАТО та США 26 січня 2022 року; через місяць, 24 лютого, Росія розпочала вторгнення в Україну
показать весь комментарий
24.06.2025 08:52 Ответить
В мене питання не про Україну, а про НАТО. Повторюю, якщо НАТО таке нікчемне, чому росія хочаб якось не вкусе цого, Чому не окупувала якусь Балтію?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:51 Ответить
Дипломатичне, м'яке та ввічливе, запрошення кацапії до атаки будь кого та будь де...
показать весь комментарий
24.06.2025 08:51 Ответить
Дуже просте питання, якщо НАТО ніщо, чому росія хоча б якось не вкусе НАТО? Чому це було зробити починаючи із слабкої Балтії яка в НАТО? До чого тут Україна яка НЕ В НАТО ?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:49 Ответить
Та ти "аналітєГ" від Бога,я дивлюсь, вже все передбачив,чи "баба Ванна" доморощена?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:49 Ответить
Захопить Росія в Естонії район-другий, пару-трійку міст. Яка дрібничка! Це не привід до п'ятої статті. Члени НАТО грізно проконсультуються і занепокояться. Вони вже сповістили Росію: можете захоплювати що вам потрібно. Навіть напрямок вказали. Питання: Куди ми так уперто намагаємося вступити? Чому українці думають, що ставши членами НАТО, ми будемо захищені? Та про Україну точно так же скаже натівський генерал.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:48 Ответить
я вже писав.
для особливо обдарованих повторюю, мені не складно!!!
кляті українці вперлися!
вже б давно були окуповані країни балтії, та на кордоні з польщею стояло пів мільйона лаптєй, посилених українцями!
так, зрозуміло?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:47 Ответить
Це школяр, який зовсім не розуміє, про що йдеться.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:47 Ответить
Де це він таке казав?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:46 Ответить
Бо саме Україну кацапи вважають "ісконно руской теріторієй", яку треба "вєрнуть в родную говень", а українців "аднім народом". Все, йди вчи матчастину. Рано тобі ще в дискусію вступати. Ти зовсім не в темі.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:45 Ответить
а члени НАТО знають про секретну статтю, чи це з методички путла?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:44 Ответить
Що, пропонуєш таможенний союз??
показать весь комментарий
24.06.2025 08:42 Ответить
Якщо я щось порушив звертайся до модератора і якщо можна по суті.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:42 Ответить
Невже НАТО таке безпорадне, що росія після свого ультіматуму засцяла напасти на НАТО? Чому не окупувала Балтію, а просто напала на НЕЙТРАЛЬНУ Україну?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:41 Ответить
Дрислі про Швецію та Фінляндію? Ну то загугліть відео де ***** каже що їхній вступ в НАТО його "абсолютна нє валнуєт...Пусть што хатят,то і дєлают". Якщо ви не зрозуміли, що для ***** питання стоїть лише про підкорення України,а все інше димова завіса та словесна шелуха-то це ваші проблеми. І краще не треба про уважність і послідовність.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:39 Ответить
Невже НАТО таке безпорадне, що росія після свого ультіматуму засцяла напасти на НАТО? Чому б хочаб не окупувала Балтію, а просто напала на НЕЙТРАЛЬНУ Україну?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:39 Ответить
Страница 1 из 2