4739 посетителей онлайн

Пятая статья договора НАТО не означает автоматический военный ответ в случае нападения России, - экс-глава военного комитета НАТО Бауэр

Роб Бауэр о возможном нападении РФ на страну НАТО

Если Россия атакует какую-то из стран Балтии, то ответ НАТО будет зависеть от типа атаки. Если нападение будет ограниченным по масштабам и не будет представлять прямой угрозы территориальной целостности страны-члена, то сначала состоятся консультации между всеми участниками блока. Во время этих обсуждений будут решать, стоит ли начинать войну с Россией.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью Die Welt заявил экс-глава военного комитета НАТО Роб Бауэр.

Он заявил, что сейчас Европа не сможет отразить ракетные атаки по своей территории, если Россия решит атаковать так, как сейчас Иран атакует Израиль.

"У нас нет ряда ресурсов, запасы которых нам нужно увеличить и возможности которых нам нужно улучшить. Эти цели относительно возможностей будут в центре внимания саммита НАТО в Гааге, так сказать, списка покупок для всех государств-членов, чтобы мы могли реализовать наши современные концепции", - отметил Бауэр.

Но предупредил, что если РФ действительно атакует НАТО в Европе, то будет нанесен ответный удар на многих уровнях: на земле, в воздухе, на море, в космосе и в киберпространстве.

Однако добавил, что действия НАТО будут зависеть от "типа атаки".

"Если это относительно небольшая атака и общая территориальная целостность Эстонии не находится под угрозой, есть время для консультаций. Мы должны взвесить, хотим мы начать войну или нет. Так называемая гибридная война не менее вредна, чем война", - сказал экс-глава военного комитета НАТО.

Напомним, генеральный секретарь НАТО Марк Рютте назвал Россию "самой значительной и непосредственной угрозой", с которой сталкивается Альянс.

Топ комментарии
+55
БРАВО! Це те, що ми знали й так. А тепер ще й почули.
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
+50
Таке враження,що вони навмисно "запрошують" кацапів до нападу на якусь із країн Балтії.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:05 Ответить
+45
Імпотентна організація
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Та хватить тирлика включати, тобі з все пояснили
показать весь комментарий
24.06.2025 12:58 Ответить
Якщо ***** після такого зізнання не попре на країни Балтії, то він буде останнім лохозавром. Зараз в нього просто вікно можливостей з Трампом і сцикливим НАТО.
показать весь комментарий
24.06.2025 18:36 Ответить
Супер !!! Що і треба було доказати !!! Правий був великий китаєць , коли назвав нато паперовим тигром !!!
показать весь комментарий
24.06.2025 19:43 Ответить
Та навіть і консультацій не проведуть. Це вже було у 2014.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:22 Ответить
У БМ теж були консультації.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:36 Ответить
бінго, блеат, нарешті
показать весь комментарий
24.06.2025 07:38 Ответить
Не по темы але актуально : інтервю справжнього президента України Порошенка Портнікову :

https://www.youtube.com/watch?v=j-49YZKt03M
показать весь комментарий
24.06.2025 07:38 Ответить
нєнє.
не про україну.
консультації між собою.
вони, до речі, досі проводять консультації. четвертий рік вторгнення....
показать весь комментарий
24.06.2025 07:47 Ответить
цікаво, яку?
показать весь комментарий
24.06.2025 07:48 Ответить
Маячня.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:58 Ответить
Скоро увидим.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:58 Ответить
отакої!
а як же 10 млн дронів? власних мін, снарядів. арти дана по 20 в місяць. ракети сапсан, що от от майже ос ось?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:03 Ответить
Тому росія фі дрище від того, що НАТО поширюється, а особливо те що Україна хоче вступити в НАТО ?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:10 Ответить
Тому росія і дрище від того, що НАТО поширюється і те що Україна хоче вступити в НАТО ?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:13 Ответить
Екси щось дуже розкудахтались. Коли були при справах, то засунули язик в анус і сиділи рівно...
показать весь комментарий
24.06.2025 08:24 Ответить
А звідки ми знаємо, що Бауер не блефує?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:29 Ответить
Так "защіта узкоізичних" на першому місті, ви забули? А що до НАТО, крім України є дричлі стосовно Швеції і Фінляндії, а може ви забули ултімаьум росіїї до НАТО в грудні 2022 року? Будьте уважними і послідовними.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:30 Ответить
Що до НАТО, крім України є дрислі стосовно Швеції і Фінляндії, а може ви забули ултіматум росіїї до НАТО в грудні 2022 року? Будьте уважними і послідовними. Ви не помітили, новини для всіх і вже давно погані
показать весь комментарий
24.06.2025 08:32 Ответить
Ви забули ултімаум росіїї до НАТО в грудні 2022 року? Чим вам не привід? Що заважало напасти росіі на НАТО і окупувати балтію? Будьте послідовними.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:35 Ответить
А це продовження. Це нічого не означає ! Це тільки протокол намірів.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:35 Ответить
Невже НАТО таке безпорадне, що росія після свого ультіматуму засцяла напасти на НАТО? Чому б хочаб не окупувала Балтію, а просто напала на НЕЙТРАЛЬНУ Україну?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:39 Ответить
Невже НАТО таке безпорадне, що росія після свого ультіматуму засцяла напасти на НАТО? Чому не окупувала Балтію, а просто напала на НЕЙТРАЛЬНУ Україну?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:41 Ответить
Якщо я щось порушив звертайся до модератора і якщо можна по суті.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:42 Ответить
Що, пропонуєш таможенний союз??
показать весь комментарий
24.06.2025 08:42 Ответить
а члени НАТО знають про секретну статтю, чи це з методички путла?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:44 Ответить
Та ти "аналітєГ" від Бога,я дивлюсь, вже все передбачив,чи "баба Ванна" доморощена?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:49 Ответить
Дуже просте питання, якщо НАТО ніщо, чому росія хоча б якось не вкусе НАТО? Чому це було зробити починаючи із слабкої Балтії яка в НАТО? До чого тут Україна яка НЕ В НАТО ?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:49 Ответить
В мене питання не про Україну, а про НАТО. Повторюю, якщо НАТО таке нікчемне, чому росія хочаб якось не вкусе цого, Чому не окупувала якусь Балтію?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:51 Ответить
я пропонував це в дописі?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:52 Ответить
Згоден. Дякую, що поправили.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:53 Ответить
Ой бл..яяяя
🤦
показать весь комментарий
24.06.2025 08:58 Ответить
Тобто аргументи закінчилися і почалося банальне бикування.
показать весь комментарий
24.06.2025 09:29 Ответить
Тобто з аргументів залишилося тільки бикування?
показать весь комментарий
24.06.2025 09:31 Ответить
А воно так працює, вступив і відразу ЄС тобі дав купу грошей і достойні пенсії? Ще одна Угорщина їм не треба, тому й не поспішають Україну туди приймати.
показать весь комментарий
24.06.2025 09:56 Ответить
Оце бзднув правду матку .
показать весь комментарий
24.06.2025 10:09 Ответить
ХАЙ ВОНА САМА РОЗВАЛИТЬСЯ !)
показать весь комментарий
24.06.2025 11:02 Ответить
Це все ще буде
показать весь комментарий
24.06.2025 11:08 Ответить
Чому ж будь-кого? Він ясно сказав Естонія!
показать весь комментарий
24.06.2025 11:21 Ответить
показать весь комментарий
24.06.2025 12:10 Ответить
І цю пісюрву чомусь боявся свого часу совок.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:17 Ответить
Якщо можна без демагогії і по суті.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:17 Ответить
Демагогія і бикування то святе.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:23 Ответить
Так це секрет Полішинеля. Лише наше дебільне населення пропагандони переконали в тому, що НАТО то манна небесна і одразу всі майже 30 країн вступлять у війну у разі нападу на члена.
Але нічого подібного у п'ятій статті в жодному разі не написано. 20 років брехні і заливання лайна у вуха.
Лише зараз це вскривається, а українчики сприймають це як боязливість НАТО, а не того що не прописано в їх статуті насправді.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:37 Ответить
Ти, ****** потужна, що значить українчики ? Є гарна і горда країна, яка має назву Україна, де живуть українці, які дають пи₴дюлини руским виродкам, поки ната чухається в сраці. І про натв перелякану всі все знали, але поки Америка ще була великою, то ната ще тріпалась
показать весь комментарий
24.06.2025 12:47 Ответить
Казав, казав не конкретно цими словами, але смисл такий
показать весь комментарий
24.06.2025 13:05 Ответить
Шта????????
показать весь комментарий
24.06.2025 13:57 Ответить
Давайте хоч якусь силку, якщо ні-то це маніпуляційна брехня.
показать весь комментарий
24.06.2025 14:31 Ответить
Не співпадає з твоєю методичкою, чи що?
показать весь комментарий
24.06.2025 16:03 Ответить
У Гаазі оголошено в розшук НАТО. 76 років, було одягнуте в старий синій комбінезон із білим стилізованим хрестом на спині. Останнє місце роботи перед виходом на пенсію: гендерний психолог люксембурзького флоту. Загубилося під час екскурсії по мечетях.
показать весь комментарий
24.06.2025 17:33 Ответить
Це "ната" так відмовляє Україні (трамло постарався заради х%йла) - може вони тоді накуй самі розпустяться, а де ж буде харчуватися вся "натабюрократія"? Україна тепер може сама створити свое "НАТО" - наприклад з "нестримними", чи з "охочими"...
показать весь комментарий
24.06.2025 18:33 Ответить
Невже тільки приставка "екс" додає хоробрості і впевненості "екс" високопосадовцям?
показать весь комментарий
24.06.2025 20:37 Ответить
поки що це коричневе «пятно» на дупі путлєра хла..
яке не засохне аж до його смерті,
... від страху перед НАТО
показать весь комментарий
24.06.2025 22:53 Ответить
З реальністю.
показать весь комментарий
25.06.2025 00:48 Ответить
Дебилы поддерживайте Украину тогда что бы этого не случилось так нет сами говорят раше открыто . И вот эти тупышки будут Украине в дальнейшем указывать как нам жить и становится такими же либералами демократами
показать весь комментарий
25.06.2025 05:23 Ответить
Тобто росія боїться нікчемного НАТО?
показать весь комментарий
25.06.2025 10:54 Ответить
Так, у вас, кацапських ботів, своя альтернативна реальність - ми в курсі.
показать весь комментарий
25.06.2025 11:54 Ответить
Звісно, для вас всі, хто живе в справжній реальності, - "кацапські боти".
показать весь комментарий
25.06.2025 14:17 Ответить
Я написав, що було у справжній реальності, бо на відміну від вас, я брав участь у подіях на Майдані і знаю, чому і заради чого. А ви методичок якихось начиталися кацапських.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:49 Ответить
І так, ви з цим карго і є кацапськитми ботами, свіжозарєєстрованими.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:50 Ответить
За стільки років вже б пора зняти дещо з голови і прозріти. Але це у вас, схоже, невиліковне.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:52 Ответить
Ооо, молодець. Тепер ти повністю спалився зі своєю кацапською методичкою про каструлі. Передай дяді куратору, щоб вставив тобі клізму за це.

А прозрівати нам не потрібно, бо ми все від початку розуміли правильно і бачили своїми очима, а не через призму брехливої кремлівської пропаганди. Тому пішов нахер, московський фашист.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:57 Ответить
Ти і досі нічого так і не зрозумів.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:00 Ответить
Я все з тобою, кацапським фашистом зрозумів.
А от ти так і не зрозумів, чому ми, українці, вийшли на Майдан і чому ви, кацапи московські для нас були, є й будете завжди ворогами, доки ви не залишите нас у спокої і не перестанете совати до нас свого носа. Ви нам не брати, ви нам не "адіннарот", ви для нас - фашисти.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:06 Ответить
Ми, українці, нікуди не виходили. Бо розуміли, що це буде кінець країни.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:07 Ответить
Ти не українец, кацапа. Ти кремлівська ботяра.
Був би ти українцем - знав би, що українці вийшли масово на Майдан не тому, що ЕС, а про НАТО на Майдані взагалі мови не було. Українці вийшли масово на Майдан після незаконного розгону студентів, які дійсно стояли за ассоціацію з ЄС. Але сам Майдан стояв проти порушення Конституційних прав громадян України режимом януковича, що хотів перетворити Україну на Білорусь.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:14 Ответить
Навіщо ти мені, жителю Києва вже дуже багато років, розповідаєш цю маячню? Чи я не бачив, хто і за що туди виходив? Розказуй таким же, як сам.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:41 Ответить
Я там був, а ти - ні. Я є киянином все своє життя, а ти - лише намагаєшся видати себе за "киянина багато років", не маючи навіть українського IP. Тому я розповідаю те, як було, а ти - нічого не розповідаєш - лише щось там про "прозріння" верзеш.
Ах да, я тут вже років 15, а у тебе реєстрація лютого цього року - якраз у січні-лютому на цензорі зарєєструвався цілий десант кацапської ботні. Більшу частину з вас вже перебанили, але час від часу прокльовується черговий "Стицько".
показать весь комментарий
25.06.2025 16:06 Ответить
Те, що ти вбив собі в свою довбешку, абсолютнго не є реальністю. Тобі на щотижневому віче уряд хіба про це не відзвітував? Яке ж ти смішне. Розвели вас, як дошкільнят...
показать весь комментарий
26.06.2025 01:00 Ответить
Те, що ти кацапська ботяра під британським IP - це реальність. Як і те, що ти поняття не маєш про мотивацію українців як щодо Майдану, так і щодо протистояння московско-фашиським загарбникам.
А все що ти пишеш - типові твердження тролля "ніачом". Жодної конкретики.
показать весь комментарий
26.06.2025 07:06 Ответить
Про мотивацію тобі теж на щотижневому віче розказали? Як там Кроль, регулярно звітував перед тобою? Яке ж ти дурне і наївне...
показать весь комментарий
26.06.2025 13:14 Ответить
Нагадую тобі. дурному кацапоботу, що я був на Майдані на відміну від тебе і тому я знаю свою власну мотивацію і мотивацію тих, хто там був поряд зі мною. А тебе там не було і про мотивацію ти знаєш виключно з кремлівської пропаганди.
Але ти на стільки тупе, що реально вважаєш, що те, що написано у твоїй кремлівській методичці - це істина, а реальна інформація від особи, яка беспосоредньо там була - ні.
показать весь комментарий
26.06.2025 13:25 Ответить
Ти справді невиліковне. Знищило країну і так нічого і досі не зрозуміло. Знайди пророцтва мольфара Нечая. Саме завдяки тобі і тобі подібним це і станется.
показать весь комментарий
26.06.2025 13:39 Ответить
Черговий кремлівський нарратив. Це не РФ винна у окупації Криму і війні на Донбасі - це все Майдан винен. А те, що твоє кремлівське ***** готувало у себе на Селігері тн "Донєцкую респуліку" з 2004 року і планувало захоплення України на 2015й рік - цього ж ніхто не знає, так, ботяро? ***** ж саме через Майдан напало - це ти хочеш нам впарити, ботяра кремлівська?
показать весь комментарий
26.06.2025 13:58 Ответить
Страница 2 из 2