18594 посетителя онлайн

Пятая статья договора НАТО не означает автоматический военный ответ в случае нападения России, - экс-глава военного комитета НАТО Бауэр

Роб Бауэр о возможном нападении РФ на страну НАТО

Если Россия атакует какую-то из стран Балтии, то ответ НАТО будет зависеть от типа атаки. Если нападение будет ограниченным по масштабам и не будет представлять прямой угрозы территориальной целостности страны-члена, то сначала состоятся консультации между всеми участниками блока. Во время этих обсуждений будут решать, стоит ли начинать войну с Россией.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью Die Welt заявил экс-глава военного комитета НАТО Роб Бауэр.

Он заявил, что сейчас Европа не сможет отразить ракетные атаки по своей территории, если Россия решит атаковать так, как сейчас Иран атакует Израиль.

"У нас нет ряда ресурсов, запасы которых нам нужно увеличить и возможности которых нам нужно улучшить. Эти цели относительно возможностей будут в центре внимания саммита НАТО в Гааге, так сказать, списка покупок для всех государств-членов, чтобы мы могли реализовать наши современные концепции", - отметил Бауэр.

Но предупредил, что если РФ действительно атакует НАТО в Европе, то будет нанесен ответный удар на многих уровнях: на земле, в воздухе, на море, в космосе и в киберпространстве.

Однако добавил, что действия НАТО будут зависеть от "типа атаки".

"Если это относительно небольшая атака и общая территориальная целостность Эстонии не находится под угрозой, есть время для консультаций. Мы должны взвесить, хотим мы начать войну или нет. Так называемая гибридная война не менее вредна, чем война", - сказал экс-глава военного комитета НАТО.

Напомним, генеральный секретарь НАТО Марк Рютте назвал Россию "самой значительной и непосредственной угрозой", с которой сталкивается Альянс.

Топ комментарии
+55
БРАВО! Це те, що ми знали й так. А тепер ще й почули.
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
+50
Таке враження,що вони навмисно "запрошують" кацапів до нападу на якусь із країн Балтії.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:05 Ответить
+45
Імпотентна організація
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Та вона в принципі ні%уя не означає
показать весь комментарий
24.06.2025 06:56 Ответить
Та там усі 14 статей статуту НАТО - різновид Будапештського меморандуму. Спочатку глибоко стурбуватись, потім потриндідти в ООН, потім між собою, а аж потім, можливо, чимось допомогти... І жодної конкретики, можна прислати тисячу касок і глибоке співчуття - це теж рахується допомогою.
показать весь комментарий
24.06.2025 11:09 Ответить
🤣🤣🤣🤡🤡🤡
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
Імпотентна організація
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
Тому росія фі дрище від того, що НАТО поширюється, а особливо те що Україна хоче вступити в НАТО ?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:10 Ответить
кацапії потрібен привід.
і звісно качати понти.
як що б, не впертість клятих українців, кацапи вже б давно окупували балтію, та проводили навчання на кордоні з польщею.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:20 Ответить
Ви забули ултімаум росіїї до НАТО в грудні 2022 року? Чим вам не привід? Що заважало напасти росіі на НАТО і окупувати балтію? Будьте послідовними.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:35 Ответить
я вже писав.
для особливо обдарованих повторюю, мені не складно!!!
кляті українці вперлися!
вже б давно були окуповані країни балтії, та на кордоні з польщею стояло пів мільйона лаптєй, посилених українцями!
так, зрозуміло?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:47 Ответить
Дуже просте питання, якщо НАТО ніщо, чому росія хоча б якось не вкусе НАТО? Чому це було зробити починаючи із слабкої Балтії яка в НАТО? До чого тут Україна яка НЕ В НАТО ?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:49 Ответить
я зрозумів.
піди на самокаті покатайся, та сусідку настю за коси посмикай, а потім пригости морозивом.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:59 Ответить
Тобто аргументи закінчилися і почалося банальне бикування.
показать весь комментарий
24.06.2025 09:29 Ответить
тому що сцикотно проти НАТО кацапам рипатись на ділі. пистіти тільки можуть. і нападати можуть тільки на слабких, які не є в оборонних союзах. вчора Чуб написав один пост і самий упоротий кацапський алкоятруб дімон відразу ж обісцявся і дав задню.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:31 Ответить
Це все ще буде
показать весь комментарий
24.06.2025 11:08 Ответить
Ультиматум був у грудні 2021

Основні вимоги були відхилені НАТО та США 26 січня 2022 року; через місяць, 24 лютого, Росія розпочала вторгнення в Україну
показать весь комментарий
24.06.2025 08:52 Ответить
Згоден. Дякую, що поправили.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:53 Ответить
БРАВО! Це те, що ми знали й так. А тепер ще й почули.
показать весь комментарий
24.06.2025 06:57 Ответить
Піздєц *****! Яка ***** це нато але це краще чим нічого.
показать весь комментарий
24.06.2025 06:59 Ответить
Тому росія і дрище від того, що НАТО поширюється і те що Україна хоче вступити в НАТО ?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:11 Ответить
то, чому кацапія не дрище від фінляндії, яка вже вступила в нато?
від країн балтії, які вже давно в нато?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:21 Ответить
Та ніхто там не дрище. Це лише виправдання агресії. Не буде НАТО - буде "защіта узкоізичних", "возвращеніє ісконно рускіх тєріторій в родную говень" чи ще якусь херню куйло вигадає.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:27 Ответить
Так "защіта узкоізичних" на першому місті, ви забули? А що до НАТО, крім України є дричлі стосовно Швеції і Фінляндії, а може ви забули ултімаьум росіїї до НАТО в грудні 2022 року? Будьте уважними і послідовними.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:30 Ответить
Ще раз: той "ультиматум" - лише привід. Не буде НАТО - знайдеться інший. Кацапи все своє існування воюють і захоплюють чужі землі. Без ніякого НАТО. Вчи історію.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:36 Ответить
Невже НАТО таке безпорадне, що росія після свого ультіматуму засцяла напасти на НАТО? Чому б хочаб не окупувала Балтію, а просто напала на НЕЙТРАЛЬНУ Україну?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:39 Ответить
Бо саме Україну кацапи вважають "ісконно руской теріторієй", яку треба "вєрнуть в родную говень", а українців "аднім народом". Все, йди вчи матчастину. Рано тобі ще в дискусію вступати. Ти зовсім не в темі.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:45 Ответить
В мене питання не про Україну, а про НАТО. Повторюю, якщо НАТО таке нікчемне, чому росія хочаб якось не вкусе цого, Чому не окупувала якусь Балтію?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:51 Ответить
Та хватить тирлика включати, тобі з все пояснили
показать весь комментарий
24.06.2025 12:58 Ответить
Тобто росія боїться нікчемного НАТО?
показать весь комментарий
25.06.2025 10:54 Ответить
Чому розплетена коса , а на очах бринить сльоза!
показать весь комментарий
24.06.2025 07:00 Ответить
Тому що відбудуться консультації
показать весь комментарий
24.06.2025 07:02 Ответить
Пхахахаха. Ну і нахрена Україні це НАТО?
показать весь комментарий
24.06.2025 07:01 Ответить
на даному етапі - не потрібне. кацапи вже напали. а нато це більше про стримування від нападу. толку з них нуль зараз. та й вже сто разів чітко сказали що нас не візьмуть.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:35 Ответить
Тому росія і дрище від того, що НАТО поширюється і те що Україна хоче вступити в НАТО ?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:13 Ответить
Ви реально вірите що ***** дрище від НАТО, а не використовує його в якості пугала та ширми для своєї агресії проти України? Тоді у мене для вас погані новини.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:23 Ответить
Що до НАТО, крім України є дрислі стосовно Швеції і Фінляндії, а може ви забули ултіматум росіїї до НАТО в грудні 2022 року? Будьте уважними і послідовними. Ви не помітили, новини для всіх і вже давно погані
показать весь комментарий
24.06.2025 08:32 Ответить
Не копіюй одне й те ж саме під кожним постом. Тобі вже відповіли. Вчи історію.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:38 Ответить
Якщо я щось порушив звертайся до модератора і якщо можна по суті.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:42 Ответить
Дрислі про Швецію та Фінляндію? Ну то загугліть відео де ***** каже що їхній вступ в НАТО його "абсолютна нє валнуєт...Пусть што хатят,то і дєлают". Якщо ви не зрозуміли, що для ***** питання стоїть лише про підкорення України,а все інше димова завіса та словесна шелуха-то це ваші проблеми. І краще не треба про уважність і послідовність.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:39 Ответить
Невже НАТО таке безпорадне, що росія після свого ультіматуму засцяла напасти на НАТО? Чому не окупувала Балтію, а просто напала на НЕЙТРАЛЬНУ Україну?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:41 Ответить
показать весь комментарий
24.06.2025 12:10 Ответить
Це школяр, який зовсім не розуміє, про що йдеться.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:47 Ответить
Тобто з аргументів залишилося тільки бикування?
показать весь комментарий
24.06.2025 09:31 Ответить
Як то кажуть "я про форму а він... взагалі х@й його знає про що"...Просто у людини одна лінія від мозку до ануса ... Чому,питає кацапи не напали на Балтію а напали на Україну? Вже ж на пальцях пояснюю...Як об стінку горохом. Своє розповідає і пи₴дець. Ну чим тут допоможеш?🤷
показать весь комментарий
24.06.2025 12:16 Ответить
Якщо можна без демагогії і по суті.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:17 Ответить
І кругом же бачу що тобі пояснюють, що 2+2=4 в тобі *****. Ти провокатор кацапський,чи що?
показать весь комментарий
24.06.2025 12:22 Ответить
Демагогія і бикування то святе.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:23 Ответить
Кумедний ти чувак.
показать весь комментарий
24.06.2025 12:32 Ответить
Ясненько...Поки ната вирішуватиме,чи захищати Литву,раша буде вже в облогу брати столицю Фінляндії...
Я так зрозумів,америка вирішує,кого ната захищатиме...натяк путіну,вперед,а ми подумаємо...
показать весь комментарий
24.06.2025 07:03 Ответить
Ну, з Суомі навряд у андрофагів Московії шось таке вийде.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:10 Ответить
Так 1939-му вже пробували Гельсінкі за трі дня взяти. Взяли тільки защоку.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:14 Ответить
спершу відбудуться консультації між усіма учасниками блоку

А за цей час вже не буде, що захищати. Бо захоплення країн Балтії - це питання часів та днів, а не тижднів та місяців.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:05 Ответить
Таке враження,що вони навмисно "запрошують" кацапів до нападу на якусь із країн Балтії.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:05 Ответить
100% , запрошують напасти.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:59 Ответить
Так і є. Він прямим текстом каже, якщо кацапи окупують половину Естонії чи іншої країни, то НАТО будуть чухати яйця та виражати глибоке занепокоєння, паралельно закликаючи до зменшення рівня ескалації.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:28 Ответить
Та всі вже знають, що нато обісралось, не потрібно про це постійно наголошувати
показать весь комментарий
24.06.2025 07:06 Ответить
Моі співчуття членам НАТО і громадянам Естонії, Латвії та Літви. В першу чергу. Вдругу членам НАТО та громадянам Польші.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:08 Ответить
Згоден із ним.
5 Стаття вже нічого не означає. Важко шукати ознаки життя в окремих членах тіла, якщо саме тіло померло.
НАТО де-факто померло, ООН де-факто померло, всі незліченні міжнародні організації та союзи створені як результат тієї війни, що минула, ДСВ, мертві.
Що було трохи краще, що від початку було погано, але це все закінчується
Починається новий етап світової історії
показать весь комментарий
24.06.2025 07:10 Ответить
Навіть якби ця стаття і означала негайну відповідь, то хто її зробив би. Як ми вже побачили- НАТО це мертвонароджена організація і кормушка для бюрократів.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:12 Ответить
У нас уже было " Будапешский меморандум" и " Универсалом по сусалам"!!!
показать весь комментарий
24.06.2025 07:13 Ответить
А це продовження. Це нічого не означає ! Це тільки протокол намірів.
показать весь комментарий
24.06.2025 08:35 Ответить
15-17 червня 1940 року:

Радянські війська окупували Литву, Латвію та Естонію.

як раз, оті два три дні.
це, найбільший пройоб плешивої крємляді в ******** історії кацапії. полізти в україну, а не на балтику.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:14 Ответить
Какой чокнутый народ эти Европейцы. Если ты СЛАБ и знаеш что СЛАБ то не надо ТРЫНЕДЕТЬ ОБ ЭТОМ НА ВЕСЬ МИР! Делай вид что ты силен. А если ты в открытую говориш что ты СЛАБ так тебя и "нагнут". Нужно блефовать и "играть" а не признаватся в своей слабости
показать весь комментарий
24.06.2025 07:16 Ответить
То ми туди хочем вступити, щоб разом з Європкою імітувати путужність? Це і є основна мета?
показать весь комментарий
24.06.2025 07:28 Ответить
тому нас туди ніколи не пустять, тому що єдина спроможна на війну країна, попаде під грьобані лєвацькі пацифістські протоколи погоджень, замість бити у відповідь.
а їм треба, що б хоч хтось їх захищав. що ми зараз, онлайн, і робимо.
отака у нас доля. вічної війни до повного знищення кацапів.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:45 Ответить
Взагалі то, за європейський рівень життя, гідні зарплати, пенсії...
показать весь комментарий
24.06.2025 08:04 Ответить
А воно так працює, вступив і відразу ЄС тобі дав купу грошей і достойні пенсії? Ще одна Угорщина їм не треба, тому й не поспішають Україну туди приймати.
показать весь комментарий
24.06.2025 09:56 Ответить
А звідки ми знаємо, що Бауер не блефує?
показать весь комментарий
24.06.2025 08:29 Ответить
..даєш привід Путлеру, щоб нападати? Піздец кийсь, що Ви там приймаєте???
показать весь комментарий
24.06.2025 07:17 Ответить
"загальна територіальна цілісність не перебуває під загрозою" - це що за хрєнь?
показать весь комментарий
24.06.2025 07:19 Ответить
Це якщо окупують 99% країни, а не 100 😭😭😭
показать весь комментарий
24.06.2025 07:25 Ответить
Ну шарахнуть ракетами по військовій частині, столиці, порту, чи все одночасно. Але сухопутного вторгнення не буде.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:30 Ответить
Тоді який сенс починати?
показать весь комментарий
24.06.2025 07:39 Ответить
що б викотити ультиматум переляканим лєвацьким толерастам.
а далі, вони самі все здадуть.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:46 Ответить
Маячня.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:58 Ответить
Та навіть і консультацій не проведуть. Це вже було у 2014.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:22 Ответить
Ну тут трохи інша ситуація, бо Україна не в НАТО....
показать весь комментарий
24.06.2025 07:26 Ответить
нєнє.
не про україну.
консультації між собою.
вони, до речі, досі проводять консультації. четвертий рік вторгнення....
показать весь комментарий
24.06.2025 07:47 Ответить
Розпердило НАТО! Зачем годы Украина потратила на "вступ в НАТО" если НАТО недееспособная структура как и ООН? Зачем все это было? Все эти жертвы и куча зря потраченного времени? Ради чего все это было?
показать весь комментарий
24.06.2025 07:27 Ответить
Які жертви? Харе цю ********** брехню ретранслювати, що нібито рф напала через нато. РФ напала на Україну виключно через кацапський імперіалізм, а геть не через нато.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:49 Ответить
Какие жертвы? А "небесная сотня" на Майдане это не жертвы?. Они ж погибли за ЕС и НАТО
показать весь комментарий
24.06.2025 07:56 Ответить
кацап,іді домой-водкі нєт.
показать весь комментарий
24.06.2025 07:59 Ответить
Ти ідіот? На Майдані українці відстояли свою Конституційні права і свободи, які порушив узурпатор янукович, а не "за ЄС і НАТО".
показать весь комментарий
24.06.2025 09:07 Ответить
Шта????????
показать весь комментарий
24.06.2025 13:57 Ответить
Не співпадає з твоєю методичкою, чи що?
показать весь комментарий
24.06.2025 16:03 Ответить
З реальністю.
показать весь комментарий
25.06.2025 00:48 Ответить
Так, у вас, кацапських ботів, своя альтернативна реальність - ми в курсі.
показать весь комментарий
25.06.2025 11:54 Ответить
Звісно, для вас всі, хто живе в справжній реальності, - "кацапські боти".
показать весь комментарий
25.06.2025 14:17 Ответить
Я написав, що було у справжній реальності, бо на відміну від вас, я брав участь у подіях на Майдані і знаю, чому і заради чого. А ви методичок якихось начиталися кацапських.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:49 Ответить
За стільки років вже б пора зняти дещо з голови і прозріти. Але це у вас, схоже, невиліковне.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:52 Ответить
Ооо, молодець. Тепер ти повністю спалився зі своєю кацапською методичкою про каструлі. Передай дяді куратору, щоб вставив тобі клізму за це.

А прозрівати нам не потрібно, бо ми все від початку розуміли правильно і бачили своїми очима, а не через призму брехливої кремлівської пропаганди. Тому пішов нахер, московський фашист.
показать весь комментарий
25.06.2025 14:57 Ответить
Ти і досі нічого так і не зрозумів.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:00 Ответить
Я все з тобою, кацапським фашистом зрозумів.
А от ти так і не зрозумів, чому ми, українці, вийшли на Майдан і чому ви, кацапи московські для нас були, є й будете завжди ворогами, доки ви не залишите нас у спокої і не перестанете совати до нас свого носа. Ви нам не брати, ви нам не "адіннарот", ви для нас - фашисти.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:06 Ответить
Ми, українці, нікуди не виходили. Бо розуміли, що це буде кінець країни.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:07 Ответить
Ти не українец, кацапа. Ти кремлівська ботяра.
Був би ти українцем - знав би, що українці вийшли масово на Майдан не тому, що ЕС, а про НАТО на Майдані взагалі мови не було. Українці вийшли масово на Майдан після незаконного розгону студентів, які дійсно стояли за ассоціацію з ЄС. Але сам Майдан стояв проти порушення Конституційних прав громадян України режимом януковича, що хотів перетворити Україну на Білорусь.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:14 Ответить
Навіщо ти мені, жителю Києва вже дуже багато років, розповідаєш цю маячню? Чи я не бачив, хто і за що туди виходив? Розказуй таким же, як сам.
показать весь комментарий
25.06.2025 15:41 Ответить
Я там був, а ти - ні. Я є киянином все своє життя, а ти - лише намагаєшся видати себе за "киянина багато років", не маючи навіть українського IP. Тому я розповідаю те, як було, а ти - нічого не розповідаєш - лише щось там про "прозріння" верзеш.
Ах да, я тут вже років 15, а у тебе реєстрація лютого цього року - якраз у січні-лютому на цензорі зарєєструвався цілий десант кацапської ботні. Більшу частину з вас вже перебанили, але час від часу прокльовується черговий "Стицько".
показать весь комментарий
25.06.2025 16:06 Ответить
Те, що ти вбив собі в свою довбешку, абсолютнго не є реальністю. Тобі на щотижневому віче уряд хіба про це не відзвітував? Яке ж ти смішне. Розвели вас, як дошкільнят...
показать весь комментарий
26.06.2025 01:00 Ответить
Те, що ти кацапська ботяра під британським IP - це реальність. Як і те, що ти поняття не маєш про мотивацію українців як щодо Майдану, так і щодо протистояння московско-фашиським загарбникам.
А все що ти пишеш - типові твердження тролля "ніачом". Жодної конкретики.
показать весь комментарий
26.06.2025 07:06 Ответить
Страница 1 из 2