8745 посетителей онлайн

Последствия комбинированного удара по Киеву. ФОТОРЕПОРТАЖ

Россияне минувшей ночью направили на столицу сотни дронов и ракет. Враг бил по жилым кварталам, школам, больницам, транспортной инфраструктуре.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщил министр внутренних дел Игорь Клименко.

"Пострадали жилые дома, образовательная, медицинская, транспортная инфраструктура.
По состоянию на утро - более 20 раненых, среди них 10-летняя девочка", - отметил он.

Также повреждена железнодорожная инфраструктура в черте города. Часть контактной сети уже восстановлена, подано напряжение. Поезда восстанавливают движение по стандартному маршруту. Однако отправление из столицы происходит с задержками.

Последствия атаки на Киев
Последствия атаки на Киев
Последствия атаки на Киев
Последствия атаки на Киев
Последствия атаки на Киев
Последствия атаки на Киев
Последствия атаки на Киев
Последствия атаки на Киев
Последствия атаки на Киев

Топ комментарии
+25
Коли, ***, на мААЦквє ьаке буде? Де ***** розпіарені через гордонів та будонів ракети і балістичні які на болота долітають?! Чому параша не палає?!
показать весь комментарий
04.07.2025 09:02 Ответить
+22
Рашисти навіть не намагаються маскуватись, що б'ють по військовим об'єктах. Хотілось би побачити потужну відповідь від великого боневтіка, бо він вже всім казав про 3000 ракет в 2025 році, про готову балістику, яка вже в серії. Півроку прoйшло, має бути 1500 ракет. То може хоча б 100 по мордору запустити, пане гаранте. Чи то всьо були зелені понти?
показать весь комментарий
04.07.2025 09:07 Ответить
+18
Варвари рашистські.
показать весь комментарий
04.07.2025 08:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Варвари рашистські.
показать весь комментарий
04.07.2025 08:58 Ответить
Коли, ***, на мААЦквє ьаке буде? Де ***** розпіарені через гордонів та будонів ракети і балістичні які на болота долітають?! Чому параша не палає?!
показать весь комментарий
04.07.2025 09:02 Ответить
Бо в 2019 обрали зє!
Його рашисти бережуть,а він рашистів. Нема зє в Києві - маємо масштабний обстріл.
Робить висновки.
показать весь комментарий
04.07.2025 09:21 Ответить
Зе лучший!
Изберем его на пожизненно))
показать весь комментарий
04.07.2025 09:31 Ответить
Я не сторонник Зеленського, і за нього не голосував, АЛЕ. Хибно думати, що якби хтось був інший в цій ситуації то було б щось по іншому? ***** виношував цю війну з моменту приходу до влади на параші. Він готувався до цього десятиліття, якщо не більше. Дуже велику помилку українці зробили ще в 2010-му коли обрали зечару, який тільки підбадьорив наміри ***** та зробив все, щоб стався 2014-й рік.
показать весь комментарий
04.07.2025 10:03 Ответить
Хибно думати, шо буду все ок, коли сам відчиняєшь двері у клітку з крокодилами і знімаєшь з себе захисний одяг. Чи може коли засовуєшь пальці у розетку.
Одноклітинні кричали ж аби не ВАШ Парашенко
показать весь комментарий
04.07.2025 10:16 Ответить
На жаль, популізм перемагає, і не тільки це відбувається в Україні. Приклад вам США, Угорщина, Польща, Словакія...
показать весь комментарий
04.07.2025 10:20 Ответить
Звісно булоб по іншому! Наявнисть бату на шляху до Київа і його відсутність - нема різніціж,вірно?
Кілька десятків 'шилок" і їх відсутість на березі киівского водосховища - однаково,правда?
Розміновані кримські перешійки і залишеня ~ 300 морпіхів для іх охорони,на противагу 5 ліній оборони з 2.500 л/с + ствольна і реактивна арта + точкиУ з заданими координатами - одне і теж,так?
Розмінуваня і знищеня укріплень + заборона розвідки на 0 з ордло цеж ні на що не впливає - згодні?
Єще багато таких питань,з яких можна зробити висновок,що зє готувався не до оборони України,а до спільного з рашей нападу на ЄС!
показать весь комментарий
04.07.2025 10:18 Ответить
Так, це все звісно так, АЛЕ. Ти хочеш сказати, що якби все перелічене тобою не розмінували чи ще щось не зробили то кацапи б нас не доставали шахедами чи балістикою? Фронт зараз майже не рухається, ну там по селу втрачаємо, але це не є стратигічними втратами. А в основному шкоду Україні наносять балістика, КАБи та всякі шахеди. Навіть у кацапів були б менші втрати ніж вони є сьогодні. Я не кажу, що правильно зробили, що розмінували та не підірвали мости, але кацапи б тоді більше окупували території зі сходу, а не півдня. І невідомо б чим все це закінчилось. Може б і Харків вже був окупований.
показать весь комментарий
04.07.2025 10:27 Ответить
Так,ракети,дрони,але булиб НЕ ЗДАНІ 40% за 3-5 діб територій!
Кя казав зє"відвоювали 50% окупованих". На той момент окуповано 20%.
Враховуючи,що на 2021 рік було окуповано 7% (разом з Кримом!) то,враховуючи подальший розвиток,а не скороченя,ЗСУ хіба не відвоювалиб 7%?!
Це якщо взагалі пішли на повномастабку,а не продовжували "планувати" і чекати/просувати свого оленя,як зє!
показать весь комментарий
04.07.2025 11:05 Ответить
...то,враховуючи подальший розвиток,а не скороченя,ЗСУ... Думай, що кажеш. Хто скорочував ЗСУ з 2014-го? Далі, відвоювати Крим? А ми були спроможні це зробити? НеЙУХ було його здавати! Хоча і до анексії Криму ***** ретельно готувався роками. Він на момент 2014-го напхав туди стільки кацапів, що вони б наших шапками закидали. Замінив 90 відсотків силовиків які і взяли під козирьок перед *****м. Там була проведена дуже велика робота і серед силовиків і цивільних. Я був в Криму в серпні 2013-го, багато спілкувався з місцевими, Майданом ще навіть не пахло, а серед кримчан вже літало в повітрі, що мовляв треба тулитись ближче до мААЦкви, бо амЄрЬЄканци Акружілі СєвастопАль і ФєАдосію пАдводнимі лоткамі. От такий був настрій у крисчан. А бамбас також вже готовий був до анексії. Там навіть проводити роботу кацапам не довелось. Дауньєцька алкашня становить 80 відсотків потомків переселених з уралу, сибіру та поволжжя. І не кращий геноХВонд кацапсячий, а в основному алкашня яку завозили на шахти для тяжкої роботи ще при йоськці сраліну.
показать весь комментарий
04.07.2025 11:34 Ответить
Уважно прочитав ваші пости.
Ерефія після розпаду союза,з 1992р. все робила,щоб поставити Україну до своєї залежності.Коли ввели гривню у 1996р. цей тиск значно виріс.
З приходом путлера до влади почався здійснюватися план до обновлення союза.Неменуючим шляхом до війни став 2010р.Після підписання Харьківскіх угод.Що відбулося у 2014р.
А прямим шляхом до повномиасштабного військогого вторгнення відбулося,у перший день при інугурації Зеленського,коли він розпустив парламент.Для цього вторгнення з 2019р. з кожним днем почали відкриватися двері для рф.І у 2022р путлер цим скористався.
При іншій владі війна вже відбувалася,Та вона була б з будь якою владою,тому що ерефія уся шовіністька з імперським мисленням.Не буде путлера,обов'язково з'явиться інший умовний путлер.
Будь які потуги зеленої влади про закінчення війни помилкові і некчемні.При іншїй владі війна була б іншою і швидше значно з меншими загиблими.Війна закінчиться коли рф залишиться співіснувати в такому стані як сьогодоні.
показать весь комментарий
04.07.2025 12:41 Ответить
Тільки не 2010,а події 2003! Про Тузлу забули? І 2004,як і Ющенко, ху#ло теж не забув,але в нього йшло переозброєня,чеченськи війни. Потім 08.08.2008. Був зайнятий. У 2014 зупинили мінськими + потреба побудувати СП в обхід України.
Розумні казали - наступна Україна,як зараз кажуть про наступні 4 країни на кордоні з рашистами.
показать весь комментарий
04.07.2025 13:42 Ответить
І Тузлу пом'ятаю,і як наше населення незважаючі на свої подобання,несвідобо(майже більш 90 відсотків) до травня 2022 підтримувала дружбу та економічні зв'язеи з рф.
показать весь комментарий
04.07.2025 14:47 Ответить
За 90% про дружбу - це фантаії рашистів,а от економіка - це інше,і набагото складніше!
показать весь комментарий
04.07.2025 19:58 Ответить
Процював з 1972 і ти не бачив цих відсотків? Економічна залежність від рф,то це шлях до залехності от рф, і ми ,навіть к бабки не ходи,потіряємо суверенність.У мене до тебе запитання,який учьовий заклад зауінчиа і коли?
показать весь комментарий
05.07.2025 13:37 Ответить
За описки вибачаюсь.
показать весь комментарий
05.07.2025 13:45 Ответить
Ну ти як зє! Бажаєш все,одразу і простими рішенями!
Все інше гаслами шпариш! Економіка - не моє,але праця з замовником у ВПК срср дечому навили.
показать весь комментарий
05.07.2025 14:21 Ответить
Ну, парламент він розпустив виконуючи передвиборчу обіцянку на декілька місяців раніше, мотивуючи відсутністю коаліції, якої дійсно не було. Чергові повинні були проводитись 27 жовтня 2019 року, а провели 21 липня 2019-го.
показать весь комментарий
04.07.2025 13:52 Ответить
Це лише виправдання помилкового баченнюя які привили до жалогідного парламенту.Інститут парламентаризму втратив свою здатність.
показать весь комментарий
04.07.2025 14:42 Ответить
Так, що, краще диктатура однієї людини?
показать весь комментарий
04.07.2025 14:46 Ответить
якаб не була людина при владі,то авторитаризм завжди буде гіршим для суспільства ніж демократичний устрій країни.Зелена влада на чолі з Зелееським,прагне до цього.Тому що в до мізиків кісток є совковою людиною,яка неспроможня відризняти одне під іншогою.
показать весь комментарий
04.07.2025 16:11 Ответить
Якби була совковою, то ще на прикінці лютого чи в березні заборонила виїзд чоловікам призовного віку та жінкам призовного віку у яких дорослі діти. По друге, коли йде така війна то яка може бути демократія? Не плутайте авторитаризм з корупцією. А ця гниль завелася та виросла до катастрофічних розмірів ще при комуняках, закріпилась після розпаду совка. На ній виросло декілька поколінь і ви думаєте її можна так швидко позбутися? В світі з нею постійно боряться століттями та не можуть до кінця побороти.
показать весь комментарий
04.07.2025 17:55 Ответить
Піночет здалав корупцію. за два тижні.Але суспільство кануло в бідність.ВПЕВНЕНИЙ.що з авладю зелених нема аайбутнього у УКРАЇНИ,
показать весь комментарий
04.07.2025 19:06 Ответить
Здолав? І потім де він був? І чого комуняки були на нього такі злі?
показать весь комментарий
04.07.2025 19:27 Ответить
Комуняекам він подобовся.Побороти корупцію,це не є гаранттією економічного росту країни.Чилі стали значно бідніше і втрати робочих міст на протязі сіми років.
показать весь комментарий
05.07.2025 13:43 Ответить
Хто вам таке сказав, що комунякам він подобався? Давно живу. Все пам'ятаю.
показать весь комментарий
05.07.2025 13:56 Ответить
Чому він подолав корупцію дуже швидко,а країна попала в прірву.Леше тому,що він усе націоналізував.Комуняки його в цьому підтримували.Вони були на його боці.Пам'ять це добре,але кращі звертатися до історичних довідок.Мені теж богато років.В школу пішов у 1954,а трудову діяльність почав з 1965.Прожиті роки це леше формування особистості,якщо вона дійсно особистість.Звідсиу кожного своє бачення і відповіді.
показать весь комментарий
05.07.2025 14:18 Ответить
Ну принаймні відкрито комуняки його не підтримували. Про це свідчить те, що майже в кожному журналі "Перець" чи "Крокодил" були карикатури на піночета. Коли мене призвали в армію, командиром роти у нас був капітан невеликого розсту та смуглий і ми солдати його між собою називали піночетом Це ж про щось говорить?
показать весь комментарий
05.07.2025 14:27 Ответить
Я вам не заперечую.Все так і відбувалося.Але радянська преса,як і уся рашка саме брехливо утворення у світі!! ПЕРЕЦ та КРОКОДИЛ,Як і квартал 95 ніколи не дивився.Коли піночет приходив до вдади в радянськівй пресі там була лише брехня З початку трудової діяльності,через тиждень,зрозумів,що мешкаю в псіхлікарні серед шизофреників.А з 1973р. після закінчення інституту і народження першої дитини у 1973р дав собі інстоляцію ніколи не обманювати себе і бути відповідальним за свої вчинки.І на мій погляд ви обманутий комуняками,які створили новий образ-советский народ.
показать весь комментарий
05.07.2025 15:04 Ответить
Це ви з 1947-го року? Поважний вік, дай Бог вам здоров'я. У слідуючому році будете відмічати ювілаей У мене є дача в звичайному селі і сусідом є дідусь. Йому вже 91 рік. Ще ходить по вулиці. Колись заїжджаю у двір, вийшов з машини ворота відкрити, а він іде (човпе). Поздоровався та каже, як ви там у місті, тримаєтесь? Кажу нічого, тримаємось. А ви, кажу як? Каже вже важко ходити, але ***** не дочикається, до перемоги, каже, дотягну. Потім став, перевів дух і каже. Треба дотягти... І пішов...
показать весь комментарий
05.07.2025 14:34 Ответить
Дякую! Примусово покинув мій рідний Харків 07.03.2022.Лешився житла.Русня приречена.Але на жаль це відбудиться не при мойому житті.
показать весь комментарий
05.07.2025 15:09 Ответить
Ви надто песимістично налаштовані. Все може статися дуже швидко, при певних умовах звичайно. Ще піднімете келих вина за нашу Перемогу та загибель кацапні.
показать весь комментарий
05.07.2025 15:43 Ответить
Не в якому разі.Не буде путлера ,з'явиться інший путлер.Усі росіяни шовіністи з імперським мисленям.Вони є джерелом зла та війн.Для мене ПЕРЕМОГА- це коли відбудиться не існування рф в такому вигляді яке є.Впевнений що фашизм чи рашизм не сумістні для життя людини.Себе відчуваю щастливою людино,який йде твпердою ходою по життю.Переговори,пррипинення огню,домовленості та інше може принестиелише тимчасовий успіх
показать весь комментарий
05.07.2025 16:01 Ответить
Де я писав про 2014?! Хоча можу нагадати,що Крим здав Янек,як діючий президент,підписавши листа з запрошеням ЗС РФ!
Я знаю і думаю що пишу,а ти не роумієш,що ми пишемо про подіі ПІСЛЯ травня 2019 року?!
То нагадаю! Що ЗСУ озброювалось і розвивалось з серпня 2014,а скорочувалось і обезбровалось з серпня 2019,проіснувавши до лютого 2022 на резервах/запасах/виробах накопичених ДО травня 2019.
Все інше мені відомо ще з 1970х років.
показать весь комментарий
04.07.2025 13:32 Ответить
А при кучмі сгорнулася ракетна програма.Почитай Гарбуліна.Тобі треба завжди на свій розум
вміти встановити причино-наслідков зв'язки,незалежено від сроку подій..Після війні це зробьлять науковці.
показать весь комментарий
04.07.2025 16:26 Ответить
Навіщо мені читати,якщо я сам тоді працював? І добре знаю як і що робилося при Крачуку,Кучмі,Ющенко і надалі?!
І прично- наслідкові зв'язкі і їх насідки у довгу розумію чудово! І анаітикою володію непогано,інакше не зміг би працювати тим,ким працював!
показать весь комментарий
04.07.2025 19:55 Ответить
Моя трудова діяльність почалася у 1965р.Завжди є факт. У нас війна і вибрали Зеленського!!! Вибори 2019 показали не зріз нашого суспільства
.Мені ніколи не було соромно за мої вчинки..
95 відсотків,незалежно від подобань,вибирали ікону, мессію та щось схоже. Сьогодняшня влада найгірша за роки нашої незалежності.З цією владою у Україні нема майбутнього, незважаючі що на папері будемо у ЄС Коли буду розповідати про свою працю,то завжди не було не разу,щоб я помилився.Мої колеги в моїй галузі в більшості не могли впоритися.А це на теплоаих та атомних станціях..Побував по работі в 20 країнах.а може більші і був востребован при любой владі..Я їм потріен,а вони мені ні.
показать весь комментарий
05.07.2025 13:27 Ответить
Ти в курсі що таке "53 приказ" у срср?
показать весь комментарий
05.07.2025 14:23 Ответить
Коли обрали зе, пуйло вирішив шо українці готови до капітуляції, а це тільки спонукає маньяків до дій.
показать весь комментарий
04.07.2025 14:52 Ответить
***** про це думав, ще за часів чучми. Тут нічого нового.
показать весь комментарий
04.07.2025 15:03 Ответить
Думав це одне, але робити це інше
показать весь комментарий
04.07.2025 16:15 Ответить
Зеленський не сам прийшов до влади. Його вибрав вумний нарід на чесних виборах, які провів Порошенко. Чесніших виборів в Україні ще ніхто до нього не проводив. Постійно були суди та каруселі. Але нарід зробив свій вибір, то чого ви доколупались до Зеленського? Я був противником його президенства, але повинен прийняти його, тому шо за нього проголосувала більшість. Але під час війни проведення виборів це самогубство для країни. От ті хто хочуть лягти під ***** і починають верещати про вибори. Але як їх провести ні одне падло не говорить. Ні одна країна, ні один придурок під час війни вибори не проводить.
показать весь комментарий
04.07.2025 18:08 Ответить
Та ніяк не проводити, під час війни це неможливо
показать весь комментарий
04.07.2025 19:08 Ответить
Ну так і я ж про це.
показать весь комментарий
04.07.2025 19:26 Ответить
Усе у таких як чернишов кум нелоха по карман
показать весь комментарий
04.07.2025 09:35 Ответить
показать весь комментарий
04.07.2025 09:54 Ответить
Ага, майже така як в Києві сюніч. По класиці: ******* інтелігента кулаком в обличчя, а той його газеткою по морді.
показать весь комментарий
04.07.2025 10:06 Ответить
Порівняй можливості, територію, площу, відстань і т.д.
показать весь комментарий
04.07.2025 10:25 Ответить
Ну і? Мусорку чи трансформатор підпалили? І всьЙО?
показать весь комментарий
04.07.2025 10:07 Ответить
Потрібна дзеркальна відповідь по маськві на постійній основі! Але пів ВР збирається на догоду мародерів з ОП протягнути закон про захист корупційного висмоктування крові та зброї з СОУ!
показать весь комментарий
04.07.2025 09:03 Ответить
Рашисти навіть не намагаються маскуватись, що б'ють по військовим об'єктах. Хотілось би побачити потужну відповідь від великого боневтіка, бо він вже всім казав про 3000 ракет в 2025 році, про готову балістику, яка вже в серії. Півроку прoйшло, має бути 1500 ракет. То може хоча б 100 по мордору запустити, пане гаранте. Чи то всьо були зелені понти?
показать весь комментарий
04.07.2025 09:07 Ответить
Брехня,як завжди вже 12 років поспіль!
показать весь комментарий
04.07.2025 09:23 Ответить
Чому саме 12?
показать весь комментарий
04.07.2025 09:31 Ответить
Якщо порахувати,то більше. ~ 20+ років.
показать весь комментарий
04.07.2025 13:44 Ответить
Простих рішень по припинення війни не існує!!! Да уж І з логікою твоєю,та аналізом подій,ти просто _супер.Та і в економіці шаріш.Кожна радянська людина заздріть вам,Такий величезнийц досвід.Але союз распався.
показать весь комментарий
05.07.2025 15:33 Ответить
????
показать весь комментарий
05.07.2025 16:14 Ответить
У нас війна в 2025 році профінансована в бюджеті тільки до 1 липня. Так як і в 2024 році було. Таке враження що влада чекає поки самих стійких, самих упертих і завзятих доб'ють на фронті щоб потім можна було "лягти" під каtsапів і не боятися Коліївщини.
показать весь комментарий
04.07.2025 10:11 Ответить
зеленский в П(к)опенгагене пока с королём в дёсна лупится
показать весь комментарий
04.07.2025 12:29 Ответить
З тими нелюдами-людожерами мені все давно зрозуміло . А цікаво одне : вийду в місто і знову на кожному кроці буду чути свинособачу "рєчь"?
показать весь комментарий
04.07.2025 09:24 Ответить
Будеш. Ти не Олександр, а Александр, свинособаче ім'я маєш. Будеш чути рідну "рєчь". А тут не грай з себе патріота
показать весь комментарий
04.07.2025 10:58 Ответить
Я як зареєструвався на сайті ще до 2014 року , так нічого не змінював . А ім'я моє було задовго до того , як з'явилися свинособаки . Але тобі цього не зрозуміти . Можеш більше не писати , тебе ніхто не прочитає . І віддай смартфон санітарам .
показать весь комментарий
04.07.2025 11:20 Ответить
Москва повинна взриватися і палати... але ж кроти у владі...
показать весь комментарий
04.07.2025 09:46 Ответить
кацапоНЕЛЮДИ
показать весь комментарий
04.07.2025 10:24 Ответить
Я думаю, нам пора теж починати бити по їхній цивільній інфраструктурі. Ті, зто має зажати зброю, знайде і без того 1001 причину це зробити.
показать весь комментарий
04.07.2025 10:24 Ответить
На москву.
показать весь комментарий
04.07.2025 10:41 Ответить
і після цього ота ***** смердюча з ростовської області ще й українців проклинає? Вибачте шановне панство за визначення "п..а". Але іншого вислову якось не підбирається((
показать весь комментарий
04.07.2025 11:27 Ответить
Таке враження, що , що в Московії, що в уряді України, зацікавленні в скороченні населення України.
Бо! Де вітчизняні ракети? Засоби ППО?
Так як веде впевнено Путін війну і як впевнено її не хоче вести українській уряд, натякає на думку, що все давно вже домовлено.
показать весь комментарий
04.07.2025 13:33 Ответить
З зє-владою давно домовлено!
Але є одне АЛЕ!
З активною частиною українських громадян НЕ домовлено,і поки всіх громадян не доведуть до категорїї 'населеня",не домовляться.
Типова помилах всіх диктаторів як Вови-недомірки.
показать весь комментарий
04.07.2025 13:51 Ответить