11659 посетителей онлайн

Враг ударил дронами по Кременчугскому ТЦК и расположенному рядом зданию, - Сухопутные войска

шахед над Кременчугом

Сегодня, 6 июля около 9:35 враг нанес воздушный удар БПЛА по городу Кременчугу Полтавской области. В результате атаки произошли попадания вражеских БПЛА в здание Кременчугского районного ТЦК и СП, а также в жилой дом, расположенный рядом.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр командования Сухопутных войск.

"Предварительно, среди военнослужащих и работников ТЦК и СП раненых и погибших нет. На месте работают экстренные службы. Дополнительная информация о пострадавших уточняется", - говорится в сообщении.

Топ комментарии
+47
Пропоную співробітникам ТЦК відправитись на фронт, щоби відомстити оркам за понівечену А́льма-ма́тер
показать весь комментарий
06.07.2025 10:58 Ответить
+28
Побратим приїхав з фронту. У нього шеврон на рукаві: "Не бійся, я не з ТЦК - ця форма зароблена кров'ю". Більше немає про що балакати. Особливо з пенсіонерами. Ніхто не радіє атакам, але правду не приховаєш - секрет полішинеля
показать весь комментарий
06.07.2025 12:02 Ответить
+25
А куди ділись ТЦКуни, разом з ментами та сбвушниками, коли орки зайшли в Херсон? Питання риторичне
показать весь комментарий
06.07.2025 11:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Так, це вже є. Навіть більше: можна навіть людей перевозити на великих дронах-квадрокоптерах, вже навіть є купа відео. Просто це все - гроші, дешевше наловити на вулицях нових героїв замість тих, хто намагалися йти на нуль пару годин пішки.

Захід фінансує Україну рівно настільки, щоб не було заморозки і не було обвалу фронту - тобто щоб рашка поступово наступала. Тому ситуація з дронами приблизно однакова.
Це потрібно щоб рашка ослаблювалася, а для бажання продовження війни рашка повинна отримувати території. Захід витрачає на Україну лише 0.2% ВВП. У нас простоюють виробничі потужності через брак грошей.
показать весь комментарий
07.07.2025 09:05 Ответить
Бо дипломатією займаються не дипломати, а 5-6 менеджерів, а точніше один
показать весь комментарий
07.07.2025 08:20 Ответить
Може нарешті військові спитають у мера чому в місті витрачають бюджет на кущі і квіти і немає бомбосховищ а які є то до них ще добиратись потрібно або це підвал який не захистить.
показать весь комментарий
07.07.2025 00:36 Ответить
о Боже яке горе вони хочуть нас деморалізувати😂🤣🙃
показать весь комментарий
06.07.2025 23:47 Ответить
Виробництво в Україні постійно руйнується ворожими авіаударами.
Достатнє для нас виробництво за кордоном Захід розгортати не хоче. Влаштовуйся дипломатом і покажи, як треба їх переконати, якщо знаєш, а якщо не знаєш - навіщо, м'яко кажучи, теревенити?
показать весь комментарий
06.07.2025 22:42 Ответить
Великого дрона-матки - це з гелікоптера?
Хто запускає дротові дрони з бездротового дрона-матки? Чи це просто теорія?

Кому зараз не вистачає дронів на фронті? Якщо у кацапів їх достатньо і все так, як ти пишеш, то вони вже захопили б все лівобережжя. А якщо навіть у кацапів їх недостатньо, то нам - тим більше, і твоя теорія не втілиться в життя через нестачу виробничих потужностей - у нас все прострілюється, а Заходу це економічно невигідно, якщо можеш їх переконати у зворотньому - пропонуй свою кандидатуру владі, якщо ні - це все порожня балаканина.
показать весь комментарий
06.07.2025 22:38 Ответить
"Війни по документах немає" - привіт, кацапсячий бот Чого ж ви так палитесь постійно?
"Категорію 18-25 років потрібно максимально берегти" - вгадаєш, хто сказав це минулого року? ЗАЛУЖНИЙ.

У доларовому еквіваленті на тилові тендери витрачається більше бюджетних коштів на ті самі потреби (тобто, не враховуючи відновлення після військових руйнувань)?
Звісно, ніхто не перевіряв, бо ваша задача, боти - вкинути будь-яке лайно в інфопростір.
Якщо такі витрати дійсно значно зросли - готуйте петиції з вимогою пояснень від влади. Якщо ні - стуліть пельки, бо якщо дороги будуть роздовбані - ви самі ж почнете плакати, що проїхати неможливо.
Персонально я можу обійтись без клумб з квітами, але якщо виключити те саме фарбування парканів - цього все одно не вистачить на зарплату та пільги півмільйону бійців на рівні хоча б кацапської армії.
показать весь комментарий
06.07.2025 22:26 Ответить
Які контраргументи потрібні для свинособаки, яка за гроші працює на кацапсячу пропаганду?
На вашому потопленому крейсері на тебе зачекався кобздон, пливи скоріш.
показать весь комментарий
06.07.2025 22:05 Ответить
Все по ділу

От наприклад існує наратив, що федерація, совок, російська імперія всю свою історію веде війни. А як ведевійни, то у неї мають бути вороги. І о диво, при таких раскладах у нас мало бибути цілий мішок союзників, тобто ворогів росії. Але що ми бачимо: у росії замість ворогів є некислі допомагали у вигляді Ірану, Пн. Кореї та Китаю, а у нас? А у нас НІ-ХЄ-РА. І великий пройоб наших дипломатів, що замість того шоби правдами і неправдами знаходити союзників та втягувати їх у війну им ведемо себеяк якийсь жебрак на паперті...
показать весь комментарий
06.07.2025 21:53 Ответить
Це ти дебіл, такий самий як і Дрозд. Де вас таких набирають? Ось на:

Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК) почали з'являтися в Україні у 2017 році як пілотний проєкт у Чернігівській області, замінюючи військові комісаріати. Остаточно, ТЦК стали єдиною системою замість військкоматів з 23 лютого 2022 року.
показать весь комментарий
06.07.2025 19:44 Ответить
Сознатєльний. Може трохи прибрехав. Повєстку отримав, але в воєнкоматі уточнили дані і запропонували підписати контракт. Думаю, що все ж таки дабраволєц за грубі гроші
показать весь комментарий
06.07.2025 19:07 Ответить
Казав що ;павєстка пришла, ну і пашьол;.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:55 Ответить
Він швидше за все не мобілізований був. Дабраволєц-камсамолєц.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:52 Ответить
Навіть москалі скиглять про те, що "времена выхода на оперативный простор закончились, нужны новые решения".....
показать весь комментарий
06.07.2025 18:46 Ответить
Особисто допитував ;русского война; з ТОТ Запоріжської області. Борзий був, так що до обміну не дожив.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:43 Ответить
Характер війни таки був інший. Згоден.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:42 Ответить
Дірява у тебе ложка, і не тільки.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:41 Ответить
В Лахта-2 працюють по військовому квитку?
показать весь комментарий
06.07.2025 18:32 Ответить
Мої знайомі згідно мого віку 65+. У кацапів до такого віку не доживають. Тому вони їх, слава Богу, не чіпають пока що...
показать весь комментарий
06.07.2025 18:28 Ответить
Потреби людей і тварин різняться...
показать весь комментарий
06.07.2025 18:15 Ответить
Дебіле, їх тоді не було, як і не було мобілізації.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:04 Ответить
Вони тут потрібні, вони виконують дуже не просту і дуже потрібну роботу. Довбойобам не зрозуміло що всі потрібні військовослужбовці, і тилові посади це теж робота в деяких випадках тящча ніж на фронті.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:03 Ответить
Ого як базариш! Відразу видно досвідченого газонюха. Що тобі показати? Тебе ж деактивують ледь не щодня, видаляючи твої висери.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:57 Ответить
Точно є і вони ще літають?
показать весь комментарий
06.07.2025 17:40 Ответить
Теж вирок. Відтермінований в часі
показать весь комментарий
06.07.2025 17:38 Ответить
На жаль, таких країн швидше за все не має.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:37 Ответить
Так ми наразі від ОРдло не дуже далеко втеккли - мєнти прокурори в тилу - а непідготовлені посполиті йдуть на м'ясо . Тому Юрчик ти зараз підтримуєш практику та відношення до людей як у москалів . Тобто ти прихований москаль по духу . І воювати хочеш по москальськи . Бо думати над причинами ,чого так всьо хєрово тобі складно
показать весь комментарий
06.07.2025 17:24 Ответить
Люди можуть жертвати життям лише за щось цінне - близькі ,реальні права та свободи , світле майбутнє . Теперішня Україна - це не Московія ,але дуже близька до неї - той самий совок, брехня ,зневага до людей , нехтування законом. Якщо людей влаштовує така Україна -брехні та лицемірства - хай за неї воюють . Мене така країна не влаштовує - і я буду жити там де люди цінують чесність та правду. І які вимагають від владоможців та генералів - конкретної відповідальності за свої слова
показать весь комментарий
06.07.2025 17:20 Ответить
Я згадую тебе. Це ж тебе постійно банять, бо кацапів ти називаєш ;наши рєбята;
показать весь комментарий
06.07.2025 17:12 Ответить
Якщо відкрити кордони, то кацапи чоботом відкриють двері твоєї хати. Це тобі підходить?
показать весь комментарий
06.07.2025 17:03 Ответить
Був, але до окупації. Там залишились знайомі, дякувати інтернету, іноді переписуємось. Так, що я в курсі, що там і як. А тебе мабуть кацапи найняли за похльобку?
показать весь комментарий
06.07.2025 17:00 Ответить
Ти їх вибирав,тобі й допитуватися у них про це. А не в мене!!!
показать весь комментарий
06.07.2025 16:43 Ответить
От тільки не зовсім малороса...
показать весь комментарий
06.07.2025 16:41 Ответить
Не бреши. Якщо перестати красти, то будуть гроші на дрони. Чим більше дронів тим менше потрібно піхоти, тим менші втрати. Якщо залучити всіх блатних і обілечених не 50 тис., а ляма 2 можна набрати. Тому світ клином на простому миколі без звязків, посади і грошей не зійшовся.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:37 Ответить
І це дійсно так, але в більшості ждуни. Ох як же вони радіють та ще координати скидуюють ворогу і не ховаються...😠 Треш...
показать весь комментарий
06.07.2025 16:34 Ответить
А шо дєлать, якщо більшості це зайшло б? А у нас демократія, все вирішує більшість. Ви проти більшості?
показать весь комментарий
06.07.2025 16:33 Ответить
Ключове слово: "в Харкові". Решта 90% по старих совєцьких адресах
показать весь комментарий
06.07.2025 16:30 Ответить
Скажу страшну правду... Сьогодні в ТГ читала коменти про політ в ТЦК Кременчука. Та як раділи, що видовбали по ньому... А головне те, що є хто наводить і не ховається. От що страшно. До чого дошло, що своі роблять наводку бомбити ТЦК і їм плювати, що там призивникі, матері загиблих оформлюють документи. Плювати що попадає на людські будинки та тцкшнтки теж наші люди і багато хто пройшов передову....🥺😢😠
показать весь комментарий
06.07.2025 16:30 Ответить
Потужно-незламно? Безумовно!
показать весь комментарий
06.07.2025 16:29 Ответить
Літаки - це гроші, дешевше набрати нових людей.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:29 Ответить
Їм наша мобілізація за щастя. Свічки в сатанатах ставлять за здоровя і многая лєта братіка сирського
показать весь комментарий
06.07.2025 16:27 Ответить
На сараї теж було написано ..., а там дрова.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:26 Ответить
Немає прав значить немає і обов'язків.
Немає віборів значить немає влади.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:25 Ответить
Всм же патрійот максимко- побиван пояснив, що в поліції автомати не тієї системи були. Що незрозуміло?
показать весь комментарий
06.07.2025 16:25 Ответить
Питання часу. Сподіваюсь ви це розумієте?
показать весь комментарий
06.07.2025 16:23 Ответить
Я кажу не про вистачить. А про те, що уряд буде боротися з корупцією у війську лише тоді, коли на нулі будуть родичів влади та олігархів. А так зараз владі простіше наловити нових героїв, ніж закупити потрібну кількість дронів.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:23 Ответить
Психологія у патріотів на всю голову дуже схожа, майже ідентична. Що в українських, що в мокшанських.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:21 Ответить
А прості херсонці виходили голіруч проти орків на танках ... А агиблі тероборонівці Херсона... А наші селяни Сумщини та сумчани з охтничиєю зброєю захищали Сумщину та Суми. А влада, поліція, СБУ в перший же день втекла з міста, обставив нас сам на сам з ворогом! Ми все пам'ятаємо і прийде час за все спитаємо!
показать весь комментарий
06.07.2025 16:20 Ответить
Дрон на оптоволокні можна запускати з великого багаторазового дрона матки з безпечної відстані від РЕБу. Але навіщо? Якщо можна дешевше просто наловити на вулиці нових героїв, коли стеруться попередні.

Кулемети
практично не здатні збивати дрони.
РЕБ не здатен протистояти ФПВ-дронам повноцінно: дрон не руйнується, а лише повертається назад для повторної спроби. І навіть якщо він не долетить назад, то його можна евакуювати вантажним дроном в тил.
РЕБ абсолютно не допоможе проти дронів бомберів, дронів з донаведенням, запрограмовані, з ШІ та на оптоволокні.
Дробовик? Це ще треба вміти попасти, а якщо дронів багато - то нереально в практичному бою. І якщо корпус покритий металом, то дробовик просто ********** дрон замість руйнації.
І це ще я нічого не сказав про арту та КАБи проти піхоти.
Піхота це лише ходячі прапорці. Воювати піхоті в мільйон разів простіше, якщо ворога знищили дрони.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:20 Ответить
Зараз я піду зроблю скан паспорта, військового квитка та напишу рапорт і відзвітую про свою діяльність за останні три роки
показать весь комментарий
06.07.2025 16:19 Ответить
Пятий десяток? Справка від психіатра? Чого ж ти ще не в третій штурмовій, максим-побиван?
показать весь комментарий
06.07.2025 16:19 Ответить
Так так, грошей немає, але чомусь тільки на виплати військовим, дороги стеляться, тендери деребаняться.
Так так, тцк хороші, а уся бусифікація знята в павільйонах під москвою.
Так так, третина населення виїхала, а кількість мусорів залишилась та сама, тому їх мобілізувати не можна, а ще й кримінальні обставини ж не дозволяють, адже війни по документам немає, тому усіх крадіїв та корупціонерів треба судити, місяцями чекати вироку в лондонському суді, замість одразу відправляти в штрафбат.
А ще є цілий пласт населення 18-25, який недоторканий, унікальний випадок за історію планети, теж ноу-хау по зеленоукраїнськи.
А ще, о диво, ми досі допомагаємо, попри обстріли, транспортувати російську нафту на продаж, теж унікальний випадок в історії планети.
Продовжувати можна безкінечно.

Реальність така, що рано чи пізно шахедів буде по 2-3тисячі на добу, люба ППО при такій нагрузці загнеться. І тоді полетять літаки, кацапські літаки, які будуть все зносити в нуль. Що тоді робити?
показать весь комментарий
06.07.2025 16:19 Ответить
Ви одного разу добалакаєтеся, що хтось таки подасть на вас позов до суду за наклеп і доведе справу до кінця і ви сплатите штраф
показать весь комментарий
06.07.2025 16:17 Ответить
Я ж і кажу: відступати треба на кращі рубежі. В західному напрямку. Дрозд, ти йокнутий?
показать весь комментарий
06.07.2025 16:17 Ответить
В секторі "А" і секторі "С". Хоча написати можна що завгодно
показать весь комментарий
06.07.2025 16:16 Ответить
Ну а ухилянти відступають за Тису і Зх. Буг. Все ж логічно? Автомати не тієї системи. Жесть
показать весь комментарий
06.07.2025 16:15 Ответить
Якщо відкриють кордони, то не залишиться простих микол, яких треба мобілізувати. І країна посипеться. Це без варіантів. Тому ніхто кордонів не відкриє. Це 100% вирок Україні як даржаві.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:13 Ответить
мені посрати на мелітополь і бердянськ, я знаю що жоден поважаючий себе українець не буде роками жити на окупованих територіях, платити податки свинособакам та терпіти знущання свинорилих.
Так само як мені посрати на всіх хто добровільно залишивіся в окупації в моєму рідному Луганську.
А те ще з ОРДЛО вигрібли на м'ясо більшість боєздатного чоловічого населення в 22-у і так всі знають.
Тому не треба мені тут казочок про те як очешуєнно в Бердянську - бо свого часу в ОРДЛО теж мобілізації не було, тому це просто дурне мекання баранів чий день забою ще не настав.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:09 Ответить
вологі мрії обісраного кацапа.
готуйся до могилізація, чмоня - бабла на найманців на парашці все менше
показать весь комментарий
06.07.2025 16:06 Ответить
От нехороша теза. Дуже демотивуюча. По суті правильна. Саме так і буде. Приклад,ордло. Але ну дуже демотивує людей до опору.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:59 Ответить
В лднр всіх кого могли вже мобілізували і в більшості утилізували. Тому стосовно цих території ви повністю неправі. І щось мені підказує, що доберуться і до решти асвабаждьоних.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:57 Ответить
Розкажи нам що там в твоєму мелітополі - ти ж певне відти нас агітуєш ? ))))
показать весь комментарий
06.07.2025 15:57 Ответить
"Ти хоч раз був в динири чи линири"

потужний аргумент, Ваня - шкода тільки що він тебе спалив ))) тепер іди нік міняй, дятел свинособачий
показать весь комментарий
06.07.2025 15:56 Ответить
Ого, не по дєтскі плющить. Все змішано до купи. Марафон дивитесь? Чи це у вас своє, вроджене?
показать весь комментарий
06.07.2025 15:53 Ответить
А ти нічого не попутав, бойовий бурятський політрук? ))
сам же ****** що пенсіонер - то давай розкажи нам навіщо обирав комуняк в 90-х і далі по тексту.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:52 Ответить
Не такий ******* був для піхотинця на 0.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:51 Ответить
Сатремчик, ну для кого ти так смішно кукурікаєш, ***** старе?
Тобі нагадати ким прилаштувалися всі колишні мєнти, прокурори і депутати в ОРДЛО?
А в 22 русаки на м'ясо кинули звичайних донецько-лагунських "какаяразніц", які слухали отаких як ти старих гандонів про "зняли в нацгвардію". А самі старі ******* звісно вже навіть бурятам не цікаві - дєдушка старий єму всєравно - от і несеш куйню.
Так шо пішов би ти бодрим кроком накуй з такою політ. агітацією.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:51 Ответить
Побратим? А де ти з ним служив?
показать весь комментарий
06.07.2025 15:47 Ответить
Ти, схоже, реальний дегенерат
показать весь комментарий
06.07.2025 15:44 Ответить
Шановний 511418! Ви брешете! Я не знаю навіщо ви брешете, але ви брешете, і я просто не можу вже терпіти цю брехню, хоча тисячу разів зарікалася диспутувати на цю тему. Але ваша брехня настільки цінічна, що просто...
Контрактна армія - це вирішення більшості проблем, з якими нині стикається Україна. І це не питання грошей, це питання пріоритетів. А саме: якими методами воювати, яку країну будувати, яким буде український соціум і чи буде взагалі.
Зрозуміло, що в одиночку Україна цю війну не потягне. Ми маленька за населенням країна, яка боронить велику территрію. Але правда у тому, що Україна не потягне цю війну в одиночку, навіть якщо бусифікує усе населення, здатне носити зброю. Це лише відтермінує крах нашої країни - і не більше. Тобто, якщо дивитися на речі логічно та чесно, то альтернативи контрактній армії та залученню найманців немає альтернатив. Контрактна армія - єдиний метод ведення війни, який нівелює кричущу невідповідність людських ресурсів України та росії.
Що стосується питання коштів на контрактну армію. Пошук цих коштів звичайно лежить у площині дипломатії. Маленька країна ніколи не переможе велику потужну військову країну без союзників. Наголошую - союзників, а не моральних підтримувачів. Пошук таких союзників та створення реального військового альянсу - це найголовніше завдання воюючої маленької країни. Це питання її виживання. Чи існують такі альянси з Україною? Ну, на це питання ви повинні відповісти самостійно. Але якщо НІ, то постає питання ЧОМУ?
Чому країна, яка має стратегічне значення для безпеки Європи не має на сьогодня жодного альянсу, який би реально працював на перемогу України я не знаю.
От що б зробила я, якби вела перемовини на цю тему? Я розумію, що звучить це смішно, але нсправді тема зовсім не смішна. То що б я робила?
Я б запропонувала ЄС та США ствоити на базі ЗСУ спільні сили оборони ПОЗА НАТО. А саме, контрактну армію, до якої можна було б залучати тих же мігрантів в США та ЄС за гроші та громадянство України. При чому це громадянство повинно було б мати особливість від звичайного громадянства, а саме: право вільного переміщення зоною ЄС та США в обмін на 2-річну службу в ЗСУ. А після ЗСУ такий контрактник мав би можливість першочергового зарахування до Спецпідрозділу сил спеціальних операцій ЄС, які б формувалися на базі добровольців-контрактників, які пройшли службу в ЗСУ та арміях Заходу. І які Захід міг би задіювати до операцій по захисту своїх інтересів і поза територіями країн Заходу. Зрозуміло, що оплата контрактників повинна бути достатньою для того, щоб зацікавити не лише маргінес, але й молодих, здорових чоловіків 25-45 років. І повинна включати мотиваційний пакет з грошової виплати не менше 1 млн грн, права на безкоштовне лікування з Фонду реабілітації, створеного спільно ЕС, Україною, США, земельний наділ в Україні або пільгова іпотека (іпотека не лише в Україні), громадянство для воїна та його родичів першої лінії та дружини/чоловіка. Військова надбавка до пенсії після 60 років. Де взяти на це гроші третій світовій економіці, ви спитаєте? Ну, якщо європейська спільнота в 500 млн осіб не здатна знайти 20 млрд євро на фінансування контрактної армії, яка здатна РЕАЛЬНО її захистити, то як ЄС взагалі збирається забезпечувати свою оборону? Ну і врешті решт, хто сказав, що на цю мету не можна використати ті ж відсотки від російських заморожених коштів чи навіть частину цих коштів, або відрахування від нафто та газових прибутків фірм, які контрактують російські енергоносії, наприклад. Врешті решт, є великі банки, інвестиційні фонди та промислові групи, які зацікавлені в нових інвестиціях на проблемних територіях. То чому не задіяти їх під гарантії безпечної роботи у цих регіонах? Методи є, було б бажання.
Створення такої контрактної армії не лише дозволило б Україні вести успішну оборону, але й повернути соціум до нормального життя, відкрити кордони, реанімувати економіку. А країни ЄС отримали б реально професійну армію для захисту своїх кордонів та проведення військових операцій поза територією ЄС та США.

Але Україна вибрала найгірший та тупіковий тип мобілізації суспільства. І підтримуючи його, ви насправді підтримуєте прямування України до катастрофи. Хоча, може в цьому і мета, я не знаю.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:23 Ответить
А кацапів ти дурними не хочеш обізвати, чи вони тобі близькі по духу ?
показать весь комментарий
06.07.2025 15:13 Ответить
А це твій контраргумент? Так, це мій, один з 10 заблокованих акаунтів, де я п**орів називаю п**дорами, у чому проблема? Ти по факту відповідай, або затули пельку, ухилянт з тцк.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:01 Ответить
Не тобі ставити такі запитання, проплачений кацапами бот

vit _iwit

Реєстрація: 12 червня 2025

Заходив: 30 червня 2025 в 11:54

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Крейсер тебе зачекався.
показать весь комментарий
06.07.2025 14:57 Ответить
Максим Дрозд отлично. справка есть от психиатора.

Ну не дарма ж за довідкою звертався, гідроцефал
показать весь комментарий
06.07.2025 14:19 Ответить
За шість хвиль близько 300.000 людей. Не такі вже й смішні....
показать весь комментарий
06.07.2025 14:19 Ответить
ТЦК вже по чотири п'ять адрес змінили. Ті, що були при СРСР - вже давно знищені. По крайній мірі в Харкові....
показать весь комментарий
06.07.2025 14:16 Ответить
Страница 1 из 3