8952 посетителя онлайн

Военнослужащего ТЦК ударили по голове во время мероприятий оповещения на Ривненщине: открыто производство

Два чиновника ВСУ организовали схему в ТЦК Киева и Волыни

5 июля 2025 года на Ривненщине во время проведения мероприятий оповещения ударили по голове военнослужащего ТЦК.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Ривненский областной ТЦК и СП.

Как отмечается, в соответствии с приказом начальника одного из районных ТЦК и СП области, около 13.00 группа военнослужащих одного из ТЦКСП Ривненской области осуществляла оповещение в с. Орловка. Во время проверки документов у группы лиц возник конфликт, во время которого старшего солдата ударили по голове.

На место происшествия вызвали полицию.

Военнослужащий был направлен в КНП "Сарненська ЦРБ" СМР.

По факту нанесения травм военнослужащему во время выполнения задач по назначению правоохранительными органами внесены сведения в ЕРДР об открытии уголовного производства по ч. 2 ст. 350 УКУ.

Топ комментарии
+28
"На місце події викликали поліцію." - це якесь іпсо. вони ж з поліцією ходять і з бодікамерами. журналісти не хочуть навіть перевіряти ту інформацію, яку перепостили без змін.
показать весь комментарий
06.07.2025 13:50 Ответить
+28
Мабуть у грубій формі відмовився когось мобілізовувати, й почав виштовхувати з буса, й вдарився головою об одвірок. А що показали боді камери які вони повинні тримати завжди увімкненими?
показать весь комментарий
06.07.2025 13:57 Ответить
+26
Йде до того що співробітникам ТЦК було б більш безпечніше воювати на фронті чим мобілізовувати непокорних ухилянтів у тилу.
показать весь комментарий
06.07.2025 13:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
Ну їм прямої заборони на це ніхто не видавав у розпорядженні.
показать весь комментарий
06.07.2025 14:01 Ответить
Нападника поліція, яка супроводжує тцк, застрелила?
показать весь комментарий
06.07.2025 14:03 Ответить
Ви неуважно читали мій допис. Я ж писав про "обтяжуючу обставину" до злочину, а не його відміну.
показать весь комментарий
06.07.2025 14:06 Ответить
Такі як ти куди не поїдуть - будуть тосковать за роднимі ******* і замість того щоб зібрати манатки, кличете щоб прутін ввів войска.
показать весь комментарий
06.07.2025 14:18 Ответить
Але куди ти, курва обісцяна, далі побіжиш коли кацапи зайдуть в Польшу, Німеччину, Португалію.
показать весь комментарий
06.07.2025 14:19 Ответить
Ні, це не його проблеми. Це наші спільні проблеми. Жить воно, падло, жило тут без війни. Не тікало нікуди. Як тільки й від нього попросили свої обов'язки виконати то зразу тікати.
показать весь комментарий
06.07.2025 14:32 Ответить
показать весь комментарий
06.07.2025 14:33 Ответить
Будуть. У русні не буде виходу: якщо вони продовжать атаки, рано чи пізно вони обвалять фронт, а ми використаємо ядерну та хімічну зброю - загинуть десятки мільйонів кацапів. Нам в такому сценарії вже буде пофіг на наслідки - бо обвал фронту == тотальний геноцид українців, просто у нас будуть засоби відплати.

Щоб запобігти такому сценарію, русня буде вимушена йти на перемовини.
показать весь комментарий
06.07.2025 14:58 Ответить
Загряд загони?
показать весь комментарий
06.07.2025 15:02 Ответить
Справедливо, але за допомогою data mining можна виявляти таких Кірпічнікових.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:03 Ответить
Ще досі не використали. Хімічну зброю можна створити приховано - в підземних шахтах. Умовний VX легко перетворить москву на цвинтар. Якщо у нас буде хімічна зброя - русня не рипнеться, бо ми зможемо легко дронами з VX знищити москву та підєр.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:07 Ответить
Так емоції і треба аналізувати, за допомогою ШІ треба аналізувати відео та аудіо (з телефонів), цілком реально це зробити.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:11 Ответить
Вапрос интиресный палюбому нада падумать патамушо я так ни гатов атветить парашок дома есть
показать весь комментарий
06.07.2025 15:11 Ответить
Це тобі вдалося… поки що
показать весь комментарий
06.07.2025 15:15 Ответить
Блд як ви за...али з своїм рогулізмом. Яким чином рядовий мент "підготовлений" до повномасштабної війни? Він підготовлений протоколи заповнять, а не танкові колони розбивать. Тракторист більше до війни підготовлений за мента.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:16 Ответить
короче всі окрім тебе мають воювати.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:18 Ответить
Ну так а як іще коли "ухилянти" впевнені що вони всіх на...буть, який 1917? кцпи тебе швиденько поставлять в стійло, 1917 як з народною республікою? яка проіснує 4-5 місяців?
показать весь комментарий
06.07.2025 15:19 Ответить
Якщо у нас буде хімічна зброя - не використають, бо хімічна зброя легко знищить рашку.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:20 Ответить
от тільки тут на зелених не треба звертати, це наслідок, наслідок дій тих хто дезертирує. Держава вона потрібна саме для того, щоб змушувати виконувати всіх свої обов'язки. І на ваше "а я все одно не буду(дезертирувать або плисти через Тису), держава усміхаючись має казати "будеш", і змушувати. Не йдеш в ТЦК сам - лізь у бус. Дезертируєш? - Загряд загон. і т.д. на кожну хитру жопу держава має знаходить ...... з різьбою.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:21 Ответить
Обмежена, тому і пишу про стратегічні засоби стримування русні у вигляді ядерної та хімічної зброї.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:23 Ответить
Це брехні, вони прекрасно розуміють, що їм нічого не загрожує. А от якщо у нас буде хімічна зброя - так, буде екзистенційна загроза. Єдиний варіант її уникнути - йти на перемовини.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:26 Ответить
Глибинний аналіз і не потрібен, достатньо аналізу поведінки та поверхневих емоцій. Краще зайвий раз провести ротацію, ніж ризикувати 1917.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:27 Ответить
Сам ти школота, оскільки не знаєш про успішну стратегію стримування MAD - Mutual Assured Destruction.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:29 Ответить
Так, в ідеалі не має бути рабства - але рекрутинг зараз погано працює, тим більше у нас проблемний бюджет.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:31 Ответить
Школяр, використовуй аргументи, а не ad hominem.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:34 Ответить
По-перше. Нема ніякої першої і другої черги. А по-друге, держава це ти, а не вася в космосі чи на банковій. Ти частина держави.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:35 Ответить
Може й не покаже, я не вивчав це питання. Тоді можна проводити періодичний скринінг персоналу психологами.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:35 Ответить
А не треба платити, а так,лоха гріх не пощипати😆
показать весь комментарий
06.07.2025 15:36 Ответить
Злив зараховано.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:38 Ответить
патамуша...

життя кацапа = життя таргана під тапком

в Україні життя бесцінне, кацапе !

.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:38 Ответить
Жіночок ти вже зможеш сам лупцювати і нарешті вийдеш на вулицю?
показать весь комментарий
06.07.2025 15:38 Ответить
Не пересмикуйте
показать весь комментарий
06.07.2025 15:44 Ответить
Я мав на увазі коли справа дійде до суду! При чому тут "бізнесмени"?
показать весь комментарий
06.07.2025 15:45 Ответить
Мені здається Ви трохи лукавите . Цілком зрозуміло, що я мав на увазі людей у формі які виконують свої посадові обов'язки. До посадових обов'язків людей у формі застосування сили до людей у цивільному не входить
показать весь комментарий
06.07.2025 15:50 Ответить
Школяр, ти ще жодного разу не показав, що я бракую знань в чомусь. Ти просто переходиш на особистості та зливаєшся.
показать весь комментарий
06.07.2025 15:54 Ответить
Це давня добра традиція всіх армій світу. З дитинства пам'ятаю кіно "Фанфан - Тюльпан".
показать весь комментарий
06.07.2025 15:56 Ответить
Може, але яка їх роль? Чому їх не можна замінити на цивільних держ. службовців + держ. охорона?
показать весь комментарий
06.07.2025 16:01 Ответить
>Нема в тебе знань.

Яких саме? Аргументи пиши, а не "мнєніє".

>І розуміння ні міжнародної, ні ситуації в країні, тим більше.

Див. вище.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:03 Ответить
Знов ad hominem, ліл.

>Упорото товкти маячню про те, що Україні дозволять створити ЯЗ

А нам потрібні чиїсь дозволи? Мало того, що ти школяр, так ще й ментальний раб.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:10 Ответить
Знов злився, кек. У кого отримували дозвіл на створення яз такі країни як: сша, індія, пакистан, великобританія, франція, кндр, ізраїль, срср? Чим ми гірші? Що нам зроблять за створення яз?
показать весь комментарий
06.07.2025 16:17 Ответить
20+к ставка в тылу. +100к на нуле. 120+к просто если сидишь в окопе на нуле. И ещё +70к за 30 дней выполнения боевых заданий. Всё официально
показать весь комментарий
06.07.2025 16:18 Ответить
Інші країни з переліку (в т.ч. кндр) теж бомбили? теж санкції вводили?

Хто і що саме будуть "бомбардувати"? Ядерні реактори з купою палива? Навіть в ірані їх не бомбили, тут тим більше не будуть, бо ми в центрі європи.

А санкції вводити за що будуть? Ми не є загрозою для заходу, відповідно до договору про нерозповсюдження ЯЗ ми маємо право вийти з нього. Більше того, заходу вигідно стримувати кацапів нами, тому ніяких санкцій не буде. Інакше не буде цього стримуючого фактору й русня зможе піти далі в європу.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:23 Ответить
Ще раз: вони нічого не можуть зробити, щоб зупинити створення ядерної та хімічної зброї.

>І ніхто не може гарантувати, що знов не будемо.

Ніхто не може гарантувати, що індія, китай, пакистан, кндр не є чи не стануть загрозою для заходу, і що? де санкції та бомбардування? дитинко, закінчуй бути ментальним рабом.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:34 Ответить
показать весь комментарий
06.07.2025 16:39 Ответить
Ну дрони на ТЦК наші ж наводять. Почитайте в ТГ коменти... Це треш...
показать весь комментарий
06.07.2025 16:43 Ответить
Ще раз: хто вводив санкції та бомбив кндр, ізраїль, францію, великобританію, срср, індію, пакистан, сша? Цим країнам ніхто не заважав створити ЯЗ. іран тут як раз виняток, навіть кндр не бомбили, хоча вони радикально проти сша.

Ще раз: хто та що будуть бомбити? Ти на купу важливих питань не відповідаєш, бо знаєш що знов зіллєшся.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:49 Ответить
Це пов'язано з тим, що твої аргументи є типовими та дуже слабенькими. З усіх країн, які колись працювали над створенням ЯЗ бомбили лише іран, і то лише деякі об'єкти, їх реактори не бомбили. Навіть КНДР не бомбили, вони спокійно створили ЯЗ.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:56 Ответить
Ще раз повторюю свої питання: хто та що можуть зробити, щоб завадити нашій ядерній програмі? Захід не буде вводити санкції, бо їм треба щоб Україна продовжувала супротив русні. Бомбити реактори не варіант, навіть в ірані їх не бомбили. Думай-те.
показать весь комментарий
06.07.2025 16:59 Ответить
>Ще раз: НЕ дадуть Україні створити ЯЗ. НЕ дадуть. Ті ж самі країни НАТО на чолі з США.

Як?
показать весь комментарий
06.07.2025 17:08 Ответить
>Україна з ЯЗ для нього набагато небезпечніша рашки.

Це лише твоя "думка", чи десь є дослідження яке на це вказує? Ще раз: що "захід" може зробити проти нашої ядерної програми? Бомбити реактори, щоб потім отримати ще купу чорнобилів? Чи вводити санкції, щоб русня швидко окупувала Україну та пішла далі на захід? Думай-те.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:16 Ответить
Кацапе, чи диищ обіссяний, твої мрії розпрвідай свому горщику в сортирі
показать весь комментарий
06.07.2025 17:17 Ответить
Ще раз запитую: що бомбити будуть?

А санкції вводити не будуть, бо тоді рашка швидко окупує Україну й піде далі на захід. З точки зору логіки, краще вже "дозволити" нам мати яз.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:20 Ответить
Піде, саме тому захід зараз й витрачає величезні гроші на переозброєння. А нам допомагають не тому, що у нас очі гарні, а тому що їм треба затримати русню. Так що, школярику, йди вчи уроки.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:25 Ответить
Вп'яте запитую: що саме "***********"?
показать весь комментарий
06.07.2025 17:27 Ответить
Бо ти так думаєш? Країни європи мабуть контролюються школярами та дебілами, бо після 22 року РАПТОВО почали витрачати великі гроші на оборонку.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:34 Ответить
Це ти сам з собою розмовляєш кацапське чмо
показать весь комментарий
06.07.2025 17:35 Ответить
Навіть в ірані не бомбили ядерні реактори, тож і у нас не будуть.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:35 Ответить
Згідно з частиною 2 статті 350 Кримінального кодексу України, погроза або насильство щодо службової особи чи громадянина, який виконує громадський обов'язок, вчинені повторно або з особливим цинізмом, караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

А чего военные ТЦК ходят без оружия? Пристреливать ухилесов надо, а потом у трупака уже можно нормально проверить документы. И срок по статье маленький 3-5 лет - ниочем, я б 15ху вваливал )))
показать весь комментарий
06.07.2025 17:38 Ответить
>Одним ядерним реактором бомби не створиш

Інші об'єкти можна розмістити глибоко під землею, у нас є шахти глибиною більше кілометра. Але ти надто "освічений" щоб про це знати.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:45 Ответить
Має право перевіряти ВОД, як і поліція. А от примусово скрутити ухилеса, дати профілактичних п*ди, та доставити до ТЦК - тільки поліція, тому так, взагалі краще одразу с поліцією ходити.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3633-IX#Text
показать весь комментарий
06.07.2025 17:53 Ответить
Не п*ди там суд був? А тут клятих ухилятнов засудять чи ні ? Я хочу що б такий суд, як резонансний транслювався і вироки їм дали максимальні - 5 років за те що штовхнув ТЦК.
показать весь комментарий
06.07.2025 17:55 Ответить
vit_iwit'у. Біснуванням кремлебота задоволений
Дмітрію Жобов'у: Згідно офіційного запиту ЄС - я маю мільярд доларів. Чесне слово, там і печатка є. Мокра. Мабуть.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:24 Ответить
Навіть не смішно, БК не вистачить на місяць, їжі та води також.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:31 Ответить
Ну очевидно, що з укр. паспортом на СВО не беруть. Наскільки можна з ним там жити і не отримувати рос. паспорт? https://forbes.ua/news/putin-zobovyazav-ukraintsiv-bez-rosiyskikh-pasportiv-pokinuti-rf-ta-okupovani-teritorii-ukraini-20032025-28181 До 10 червня 2025 року. Ну а цей взагалі контрактник. В будь-якому випадку життя в окупації не цукор, там не можна залишатись.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:38 Ответить
Ціка-а-аво. Значить за 33 роки, кажеш? Так ти з Хомо Совєтікус? Українське тобі в падлу. Ну ти й мерзенна тварюка.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:55 Ответить
Про це якраз ви, закацапська наволоч, тут валите. А тобі бан за матюки.
показать весь комментарий
06.07.2025 18:56 Ответить
Наволоч, це лагідно для такого гівнюка як ти. І так, я патріотичний. Якого хріна ти, заросійський чмирюга, живеш в Україні.
показать весь комментарий
06.07.2025 19:26 Ответить
наприклад ти.
показать весь комментарий
06.07.2025 19:47 Ответить
Ще один дрищ, що втік, бо ссить за свою вонючу шкіру, воняє десь з-за кордону та вилизує таких самих дрищів! Свій гній в себе запхни, підкацапна ганчірка!
показать весь комментарий
06.07.2025 19:51 Ответить
Ще один дрищ підкацапний воняє десь з дивану та вилизує таких самих дрищів! Свій гній в себе запхни, підкацапна ганчірка!
показать весь комментарий
06.07.2025 19:53 Ответить
Навіть до війни ПОСТІЙНО проживали лише ті, хто мав з цієї країни зиск, пенсіонери, діти та просто ліниві. Більшість працездатних та молоді, навіть працюючі у відпустці їздили за кордон на заробітки чи підробіток, деякі залишалися там жити. З цього висновок, що і до війни люди тікали з країни, хто на постійну основу, хто тимчасово. І причина в цьому, що держава за ці роки сама вибудовувала систему: ОБОВ'ЯЗОК громадянина - забезпечити своє існування. Тому навіть під час війни нічого не змінилося, держава самоусунулася від виконання покладених на неї обов'язків, намагаючись перекласти їх знов на плечі пересічних громадян.
показать весь комментарий
06.07.2025 20:04 Ответить
до 190к це від 50к?
показать весь комментарий
06.07.2025 20:11 Ответить
Не розумію нахіба такім як ти взагалі право голосу тоді.
показать весь комментарий
06.07.2025 20:12 Ответить
вірно, з тебе почнем.
показать весь комментарий
06.07.2025 20:12 Ответить
"емігруютЬ" ) так написав наче це взяк лахи і поїхав, і кругом тебе любого чекають, з розкинутими руками. Кажуть "як ми без тебе взагалі тут жили, ось тобі хата і мішок грошей".
показать весь комментарий
06.07.2025 20:15 Ответить
можно в Кaнaду, aвстрaлию, Китaй
показать весь комментарий
06.07.2025 20:35 Ответить
Так, я наводжу. Тільки не російські дрони на споруди. А українські каральні органи на таких як ти, СідорєнкоВ.
показать весь комментарий
06.07.2025 20:43 Ответить
могли і так, і необов'язково його, а дітей, або батьків...
Могли йому показати путівочку в "сонячну тайгу", чи "Магадан"...
Я ж кажу - способів вдосталь.
показать весь комментарий
06.07.2025 20:52 Ответить
Ещё раз. Ставка в тылу - 20+к. За просто нахождение на нуле +100к. И +70к за 30 дней выполнения заданий
показать весь комментарий
06.07.2025 21:01 Ответить
В інтернеті. В групі однодумців. Таких як ти здаємо органам. Новини ж читаєш. Там і мій вклад по виявленню антиукраїнців.
показать весь комментарий
06.07.2025 21:17 Ответить
Нічого тобі не ясно, гнида закацапська. І до тебе доберемось.
показать весь комментарий
06.07.2025 22:17 Ответить
"пенсіонери, діти та просто ліниві"

Ви живете у якійсь бульбашці.
показать весь комментарий
06.07.2025 22:59 Ответить
немає
показать весь комментарий
06.07.2025 23:08 Ответить
Страница 1 из 4