4036 посетителей онлайн

Украина планирует запуск множественного гражданства с Германией, Польшей, Чехией и странами Балтии, - Зеленский

Президент Владимир Зеленский

Президент Украины Владимир Зеленский заявил, что первыми странами, с которыми Украина может запустить механизм множественного гражданства, станут Германия, Польша, Чехия и государства Балтии.

Об этом он сообщил во время совещания с украинскими дипломатами, передает Цензор.НЕТ.

"Постепенно будем определять круг стран, с которыми будут открываться соответствующие процедуры. Я думал начать со стран, где больше всего украинцев сейчас. Это прежде всего такие страны, как Германия, Польша, Чехия, государства Балтии", - отметил президент.

Зеленский также упомянул Канаду и другие государства: "Это также важный аспект - какие страны традиционно с нами, традиционно нас поддерживают и теплые к украинцам, очень теплые и важные для Украины", - сказал он.

Напомним, президент Владимир Зеленский 15 июля подписал закон о множественном гражданстве в Украине.

Топ комментарии
+24
Не бачу вигоди для українців
Після війни виявиться що особи з подвійним громадянством , які жодного разу не були в Україні, скупили всі землі і приватизували державне майно
показать весь комментарий
21.07.2025 17:50 Ответить
+20
Порушена Конституція України, можете собі цей "закон" запихнути самі знаєте куди.
показать весь комментарий
21.07.2025 17:52 Ответить
+19
Какістократія - це система управління, де влада перебуває в руках найгірших, найменш кваліфікованих або найнечесніших громадян.

показать весь комментарий
21.07.2025 17:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Не бачу вигоди для українців
Після війни виявиться що особи з подвійним громадянством , які жодного разу не були в Україні, скупили всі землі і приватизували державне майно
показать весь комментарий
21.07.2025 17:50 Ответить
уявіть- більше зможуть мобілізувати . питання вирішено
показать весь комментарий
21.07.2025 17:58 Ответить
Повністю згоден зі сказаним Вами. Мені, як правознавцю, зрозуміла набагато краще ця "бомба", яку підсовують під Україну ці "політичні шмекери", оцим "множинним громадянством". Мене цікавить інше - ЯК вони цей закон збираються імплементувать? Адже він суперечить ст. 4 Конституції України! Тут виходиить, що "хвіст крутить собакою" - не "закон видається на розвиток Конституції", а "законом збираються внести зміни до Конституції"!!!
І як вони збираються це зробить, в умовах воєнного стану? Адже зміни в Конституцію вносить, під час нього, не можна...
показать весь комментарий
21.07.2025 18:14 Ответить
Ні, не суперечить (читайте коментар нижче).

Я думаю, коли писали текст Конституції, у речення спеціально так сформулювали. З прицілом на майбутнє, так би мовити.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:20 Ответить
Ну то "читай нижче"...
показать весь комментарий
21.07.2025 18:26 Ответить
Не вони Конституцію приймали, не їм її і дотримуватися
показать весь комментарий
21.07.2025 18:21 Ответить
Порушена Конституція України, можете собі цей "закон" запихнути самі знаєте куди.
показать весь комментарий
21.07.2025 17:52 Ответить
Ви помиляєтеся. У Конституції немає жодної статті, де йдеться: "Громадянинові України забороняється мати громадянства інших країн".
показать весь комментарий
21.07.2025 17:57 Ответить
Ні. Немає. Є ст 4 Конституції - в Україні існує єдине громадянство.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:01 Ответить
Звісно. Це вже неодноразово тлумачилося, і це означає "не існує громадянства Криму чи громадянства Закарпаття. Існує єдине громадянство країни."
показать весь комментарий
21.07.2025 18:03 Ответить
" В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом. " ( с )
В каком месте здесь про Крым и Закарпатье ?
показать весь комментарий
21.07.2025 18:20 Ответить
Закон, що дишло. Сьомий рік споглядаємо за тим, як маніпулюють законодавством.

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про громадянство України
Розділ III
ПРИПИНЕННЯ ГРОМАДЯНСТВА УКРАЇНИ ТА СКАСУВАННЯ РІШЕНЬ ПРО НАБУТТЯ ГРОМАДЯНСТВА УКРАЇНИ
Стаття 19. Підстави для втрати громадянства України
Підставами для втрати громадянства України є:
1) добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави, якщо на момент такого набуття він досяг повноліття.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:21 Ответить
Я розумію--за кордоном ви краще знаєте текст Конституції України ПРОЧИТАЙТЕ КОНСТИТУЦІЮ І НЕ БУДЕТЕ ПИСАТИ ДУРНЮ,
показать весь комментарий
21.07.2025 18:02 Ответить
Ти одного нюансу не розумієш - вони цим "множинним громадянством" збираються внести кардинальні зміни в "інститут громадянства", взагалі... Тут складно, в трьох словах пояснить, але спробую: при ньому фізична особа, в своїй діяльності в Україні, матиме право використання того громадянства, яке, на даний момент, їй вигідне... Тобто, якщо треба - заявить, що вона - "громадянин України". В наступний момент їй буде вигідне іноземне громадянство - вона назветься громадянином іншої країни, і буде діять на території України, як "іноземний громадянин"......
Це така "бомба", що підірве більшу половину законодавства України, починаючи з Кримінального та кримінально-процесуального, адміністративного, Цивільного, ЦПК, КУпАП, та Кодексу про шлюб, і так далі... Тут ніякої війни не треба - державу зруйнуємо ми самі!...
показать весь комментарий
21.07.2025 18:23 Ответить
>> при ньому фізична особа, в своїй діяльності в Україні, матиме право використання того громадянства, яке, на даний момент, їй вигідне...

Якщо так, то це повний звиздець.

Громадянин України має розглядатися законодавством України винятково як громадянин України. Наявність громадянства інших країн, хоч і не заборонена, не повинна жодним чином впливати на сприйняття його (громадянина) державою Україна як лише громадянина України.

Якщо "зелені" збираються змінити це -- вони або дурні, або вороги.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:28 Ответить
Саме про це я тобі й кажу...
показать весь комментарий
21.07.2025 18:36 Ответить
та х й при такому стані життя на це громадянство праццездатна молодь тікає і приймає тяжкою працею здобуті ті громадянства і відмовляються від українського. війна закінчиться все працездатне населення виїде зостануться пенси і вори. От пенсів зразу під ніж.
показать весь комментарий
21.07.2025 19:14 Ответить
Це не так. Прочитайте закон а не видумуйте що вам збреде. Навіть якщо громадянин України набув громадянство іншої держави або держав, то не позбавляється при цьому українського громадянства і в правових відносинах з Україною надалі визнається лише громадянином України, тобто в Україні ви будете вважатись громадянином України і відповідно маєте виконувати закони України.
показать весь комментарий
21.07.2025 19:37 Ответить
А ти САМ той "закон" читав?
показать весь комментарий
21.07.2025 19:43 Ответить
Я читав, і ти якби прочитав, то не писав би тут дурню. Нічого особливого в множинному громадянстві немає, більше 130 країн мають таку опцію, зокрема і країни ЄС. От нещодавно була передача, що в 47 бр. воюють майже 2 тис. колумбфіців і не тільки (я вже не кажу за білорусів), які не проти отримати громадянство України, ось цей закон дозволить їм і членам їх сімей зробити це швидше і без менших перепон.
показать весь комментарий
21.07.2025 20:12 Ответить
Яр Холодний

Поясни, будь ласка - а що заважало просто внести зміни у діючий закон - щодо спрощення порядку отримання громадянства України окремими категоріями людей? Чому пішли на порушення Конституції?

21.07.2025 20:17
показать весь комментарий
22.07.2025 06:41 Ответить
Конституцію не можна змінювати під час воєнного та надзвичайного стану.
показать весь комментарий
22.07.2025 09:30 Ответить
Какістократія - це система управління, де влада перебуває в руках найгірших, найменш кваліфікованих або найнечесніших громадян.

показать весь комментарий
21.07.2025 17:57 Ответить
Уточніть про громадянство якої країни хєрівництва ви написали явно що не тутошнє
показать весь комментарий
21.07.2025 19:12 Ответить
я не знаю що вам відповісти. некоректно поставлене питання.
показать весь комментарий
21.07.2025 19:15 Ответить
я не можу прямо написати національність цензор забанить але ж всім відома нац хєрівників
показать весь комментарий
22.07.2025 10:06 Ответить
готує "зелені ласти" на випадок "народного гніву", на зразок румунського
показать весь комментарий
21.07.2025 17:57 Ответить
Цікаво, якесь вибірково громадянство. А як улюблений нашим бомондом Ізраїль. А тих що будуть мати подвійне громадянство до держслужби будуть допускати. Та що для них буде означати держтаємниці
показать весь комментарий
21.07.2025 17:58 Ответить
Що тільки Україна не планувала запустити при Зеленському!🤭

Вдалося тільки запустити корупційні схеми і руки (наближених до гаранта осіб) в державний бюджет.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:03 Ответить
В Україні, діє Українська Конституція, а не, какаяразніца зеленського, як правового неука, від КВН, з Криворізьких курсів!
«Стаття 4. В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом.»
показать весь комментарий
21.07.2025 18:04 Ответить
Все вірно, спочатку треба внести зміни в Конституцію, а потім зЄлєпукін може писати свої анекдоти!!!!
показать весь комментарий
21.07.2025 18:29 Ответить
Угу, а зміни вносяться з подання президента. Потім проведення всеукраїнського референдума. Всі, хто за кордоном зараз, проголосують - за. А потім вони ж проголосують за зе! на другий строк.

Крім того, під час дії воєнного стану референдуми, вибори перевибори заборрнени. Походу, зелені вже тупо гвалтують Конституцію..
показать весь комментарий
22.07.2025 00:11 Ответить
only ігарь валєрічь.....
показать весь комментарий
21.07.2025 18:24 Ответить
Склільки з них буде вихідцями з мордору? Всі.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:13 Ответить
краще з США, Канадою і Австраліею. В найближчі 20 років від Європи, особливо східної требу триматися подалі.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:15 Ответить
Що має надихнути громадян Америки, Канади чи Австралії ( не емігрантів з росіЇ) на отримання громадянства в корумпованій, воюючій країні?
показать весь комментарий
21.07.2025 18:26 Ответить
За те українці зацікавлені в громадянстві Канади, США і Австралії.
показать весь комментарий
21.07.2025 18:36 Ответить
хааа хотели ну я не напишу що як краще адже зрозуміло що отримавши громадянство багатої країні від українського відмовляться.
показать весь комментарий
21.07.2025 19:16 Ответить
А Китай? Мільярд китайців стануть громадянами України! нас буде мільярд!
показать весь комментарий
21.07.2025 18:16 Ответить
У ТЦК бусиків не вистачить.
показать весь комментарий
21.07.2025 23:18 Ответить
Своїм землякам Уманським уже надавав громадянство теж
показать весь комментарий
21.07.2025 18:29 Ответить
Цей антиконституційний і антиукраїнський «закон» прийнятий з метою фаильсифікації виборів! Ну, а якщо якимось чином вибори зелені потвори програють, то щоб зберегти власне при втечі з країни!
показать весь комментарий
21.07.2025 18:42 Ответить
та ну. Ось писали колись в газеті що Коля мойшський тіки легально вивів 40 млрд дол.
Як це ви розумієте якщо в ЄС сша і тд все вище 10 000 автоматом на відслідковування а тута 100 млрд кожний рік виводять...
вони ж не лежать в саргасовому морі а йдуть на розвиток ікономіки і високі зп там.
То вже все змащено і коли вже красти крім повітря буде нічого то може їх і вивезуть а може й ні....
показать весь комментарий
21.07.2025 19:19 Ответить
Так чи інакше їм ніде не сховатися
показать весь комментарий
21.07.2025 19:12 Ответить
Це яка ще Україна?… Котра «Україна ета я (Зеленський)»? Не пригадую референдума про зміни до Конституції
показать весь комментарий
21.07.2025 19:18 Ответить
Треба,за будь-яку ціну,ввести множинне громадянство з Ізраїлем!!!Без цього ніяк не можна!!
показать весь комментарий
21.07.2025 19:41 Ответить
Які ще там паспорти встигли накупувати "слуги"?
показать весь комментарий
21.07.2025 19:43 Ответить
А Канада и Штаты, где три миллиона украинцев живет, пусть наюх идут? Он вообще там у вас крышей поехал?
показать весь комментарий
21.07.2025 20:00 Ответить
Поясни, будь ласка - а що заважало просто внести зміни у діючий закон - щодо спрощення порядку отримання громадянства України окремими категоріями людей? Чому пішли на порушення Конституції?
показать весь комментарий
21.07.2025 20:17 Ответить
Мабуть цей "закон" за задумом "законотворців" не для спрощення порядку отримання громадянства України. А навпаки, щоб ввести в правове поле власників двох або трьох паспортів. Тобто, написаний він українськими "слугами" і для "слуг", котрі вже мають, або планують отримати "множинне громадянство".
показать весь комментарий
21.07.2025 21:03 Ответить
"Мабуть" - тут "лишнє" слово...
показать весь комментарий
21.07.2025 21:25 Ответить
Дійсно. Я мав написати "на мою думку".
показать весь комментарий
21.07.2025 21:27 Ответить
Как по мне весь этот закон какой то сплошной бред и от него за километр смердит подозрительно.
С одной стороны разрешается множественное гражданство, но, внимание!!!!
в 1 статті 19 Закону України «Про громадянство України» добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави, якщо на момент такого набуття він досяг повноліття, є підставою для втрати громадянства України.
Большинтво людей получили граждаснство очень сильно добровольно, при этом пройдя не один круг бюрократии. Какой смысл запуска этого множественного гражданства???
Получается, тот кто получил ДОБРОВОЛЬНО граданство Польши и признался об этом в рамках "легализации" может нарваться астоматически на утрату гражданства, бред!!
как вариант дается ссылка на автоматичне набуття громадянином України іншого громадянства внаслідок одруження з іноземцем.
Но это же БРЕД ПОЛНЫЙ!!! ни в Польше ни в Германии не дадут гражданство только на
основании брака!! Да и во всей Европе нет страны где брак дает сразу гражданство, привилегии так, но гражданство нет.
Какой смысл в этой так называемой "легализации"?????
Более того в правовых отношениях с Украиной граданин с Польским паспортом будет трактоваться только и исключительно как граданин Украины.
Как я писал ранее, сам по себе скажем Польский паспорт уже есть легальный как и гражданство, и нет необходимости "легализировать" его где бы то ни было..
показать весь комментарий
21.07.2025 20:48 Ответить
Не вижу смысла ничего менять. Сейчас президент может лишить украинского гражданства любого у кого есть два и более гражданств. Труханова например, Колоиойского, судью Львова и тд. Любого сепаратиста, в том числе и целым списком. А потом, со всеми этими судами и президент не захочет связываться.
Продажа земли не гражданам тоже имеет смысл только в присутствии гибкого налогооблажения и систем штрафов ( то есть земля элементарно отбирается если кто то начал дышать не в ту сторону).
показать весь комментарий
21.07.2025 20:50 Ответить
Чмо тупориле! Заглянь в Конституцію!
показать весь комментарий
21.07.2025 21:09 Ответить
буратінка, ти ще про марсіанське громадянство забувся... маск завтра на марс ракету запускає, а ми, як придурки, без марсіанського громадянства!
показать весь комментарий
21.07.2025 21:37 Ответить
Та ви вже запустили з Московією. До цього часу кров'ю харкаєм.
показать весь комментарий
21.07.2025 22:13 Ответить
Це замість боротьби з корупцією та підняття стандартів життя простим українцям. Вочевидь, з прицілом на повернення тих, хто виїхали, та задля підйому убитої демографії. Чекаємо. Далі буде...
показать весь комментарий
21.07.2025 22:33 Ответить
яка на хрен польща???
показать весь комментарий
22.07.2025 00:21 Ответить