11946 посетителей онлайн

Мелони заявила, что признание Палестины до ее создания будет "контрпродуктивным"

Мелоні

Глава правительства Италии Джорджия Мелони заявила, что признание государства Палестина до его создания может быть "контрпродуктивным".

Ее заявление цитирует издание Politico, сообщает Цензор.НЕТ.

"Я очень поддерживаю государство Палестина, но я не поддерживаю его признание до его создания. Если что-то, чего не существует, признается на бумаге, проблема может казаться решенной, хотя это не так", - сказала премьер Италии.

Мелони считает, что "признание государства Палестина без существования государства Палестина может фактически быть контрпродуктивным для достижения цели".

Напомним, ранее Макрон пообещал, что Франция признает Палестину как независимое государство на конференции ООН в сентябре.

Топ комментарии
+12
Ну покажи державу Палестина хоч у гуглі, хоч на мапі.

Яка валюта у цієї держави? Не шекелі часом?
А столиця де? Не у Єрусалимі?
А армія не терористична організація Хамас?
показать весь комментарий
27.07.2025 02:04 Ответить
+11
Ах да. Ще трошки про цю "державу".
А у палестинців якась своя палестинська мова?
Може є приклади палестинської культури?

Ой. А вони не звичайні араби, які живуть у купі держав навколо і яким вони нах не потрібні?
показать весь комментарий
27.07.2025 02:33 Ответить
+10
Українцям так промили мізки ЗМІ, які належать явно не палестинцям, що в цьому питанні українці повністю солідарні з ізраїльтянами, не дивлячись на те, що Ізраїль проводить геноцид щодо палестинців, а нетаньяху як і путін визнаний міжнародним злочинцем.
Але народ, який обожнює портнікова, не хоче бачити страждань палестинського народу. І це закономірно: портнікови добре вміють приспати українців.
показать весь комментарий
27.07.2025 04:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Бідна Мелоні. І за що ж її Ґуґл забанив?
показать весь комментарий
27.07.2025 01:55 Ответить
Ну покажи державу Палестина хоч у гуглі, хоч на мапі.

Яка валюта у цієї держави? Не шекелі часом?
А столиця де? Не у Єрусалимі?
А армія не терористична організація Хамас?
показать весь комментарий
27.07.2025 02:04 Ответить
І вона не одна така бідося. ))
показать весь комментарий
27.07.2025 02:18 Ответить
Хто "вона"?

Ти ж в курсі, що у будь-якій державі етносів більше ніж один? І далеко не кожен етнос має свою державу.

Наприклад, у корсиканців валюта євро, а столиця у Парижі. То зробимо їм подарунок?
показать весь комментарий
27.07.2025 02:24 Ответить
Так те ж саме і у наших "бойків", "гуцулів", "лемків", "русинів"... І "валюта" одна, з українцями, і столиця... От з мовою - "біда" - жителі решти України легше зрозуміють білоруса, чи росіянина, ніж представника цих етногруп... Тут справа не в мною перерахованому... Головне - в мові... Лінгвістична основа - це - саме головне... Колись, у 1998-му, сказав мені один дідок, на вокзалі Ужгорода: "Як ви файно говорите українською літературною... У нас так не вміють... Мовва місцева засмічена мадяризмами, полонізмами, германізмами..." . Потім виявилося, що він - з колишніх бандерівців. Повернувся з заслання, з Сибіру, тільки в 90-ті. А сам починав учителем, у Закарпатті...
До речі - учора провів "міні-урок" української "пропаганди". Їду в тролейбусі. Переді мною сидить молода жінка, з дочкою. В ногах у них - відро з грибами. І дитина маму розпитує, на суржику, назви грибів, і що вони означають... Дійшли до "волнушки". Мати каже цю назву, але походження пояснить не може. Підказую, через плече:
- "Волнушка" - русифіковане українське слово "вовнянка"... Бачиш - у гриба поверхня шапочки, наче кудлатою шерстю вкрита? Український синонім такої шерсті - "вовна"... Тому - "вовнянка". Росіяни від нас почули, та не зрозуміли слова... От і стали "валнушкай" називать... Як на мене мама "глянула"!...
показать весь комментарий
27.07.2025 04:41 Ответить
Яре в Карпатах мешкають горці - а горці відрізняються від жителів долин і рівнин . Природні умови не такі як у вас на рівнинні і відповідно аналога слова полонина у вас не могло виникнути - а тепер надрукуйте полонина це полізм чи мадяризм ? Крім того так сталося шо основою ******** української літературної мови став полтавський ( якшо не помиляюся ) діалект - а міг стати діалект волинський чи галицький чи подільський . Такшо ви не праві на 100 %.
показать весь комментарий
27.07.2025 07:08 Ответить
Яре Яре ну хіба так спілкуються дорослі люди - крім того причина вашого відношення до мене криється в тому шо ви без ніяких причин образили мене перші але , але видно гордість чи шо там у вас не дає вам змогу принаймі не кидатися на мене лише побачивши шото я вам прокоментував вашу непрофесійну оцінку етнографії ( тіко не друкуйте шо ви в нас шей і етнограф ).
показать весь комментарий
27.07.2025 07:30 Ответить
Яре заведіть собі власний чат і тоді я вам ніц не зможу надрукувати - а поки я без поганих слів і культурно вам шось друкую ( час від часу ) ви ніц зробити не можете . А покиви в людному місці такшо якось так .
показать весь комментарий
27.07.2025 07:47 Ответить
Центр - Київський та Полтавський діалекти
показать весь комментарий
27.07.2025 13:47 Ответить
Ах да. Ще трошки про цю "державу".
А у палестинців якась своя палестинська мова?
Може є приклади палестинської культури?

Ой. А вони не звичайні араби, які живуть у купі держав навколо і яким вони нах не потрібні?
показать весь комментарий
27.07.2025 02:33 Ответить
У Палестини була своя територія. Визначена ООН, якщо не помиляюсь. Але комусь це не сподобалось і не подобається.
показать весь комментарий
27.07.2025 10:19 Ответить
Так будь-який етнос має територію, на якій мешкає (окрім кочовиків). Це ніфіга не дорівнює державності.
показать весь комментарий
27.07.2025 11:47 Ответить
Я так думаю - це не сподобалося тим, хто, відразу після проголошення держави Ізраїль, у 1948-му році затіяв першу арабо-ізраїльську війну... І потім продовжив напади на Ізраїль... А також забезпечував "багатостраждальний палестинський народ" зброєю та ************... А цей "народ" відплатив, наприклад, Йорданії, спробою військового перевороту та захопленням влади... І Ліван вони давно "кошмарять... Саме тому Єгипет "руками й ногами відбивається" від своєї території - сектору Газа. (ізраїльтяни запропонували забрать його назад - але разом з "борцями за незалежність Палестини").
показать весь комментарий
27.07.2025 13:05 Ответить
Тут у нас "старий досвідчений арабіст, ""Юра Малко", пояснює, що у "арабомовних" два десятки діалектів, у залежності від місця проживання, і тому носіям кожного з діалектів треба виділять окрему державу... Однак тим арабам, що проживали на підмандатній території британської Палестини, ще у 1948 році, надали можливість створення власної держави! А вони ту можливість перетворили на зброю та **********, і разом з тисячами людських життів спалили у безкінечних війнах та конфліктах...
показать весь комментарий
27.07.2025 12:28 Ответить
https://prom.ua/ua/p2287857289-moneta-palestiny-mil.html Монета Палестини 1 міл 1939 р, ціна: 204.74 ₴, купити на Prom.ua
А потом пустили козлів в город! І де тепер той город? Де тепер та Палестина?
показать весь комментарий
27.07.2025 08:39 Ответить
А шо сі стало з квітучими арабами після 40-х?

Ах да - замість створення Палестини вони вирішили знищити Ізраїль, отримали ***** і забули про Палестину. Тепер з Ізраїлем у них все норм, а от палестинці у цьому рівнянні зайві.

Нікого не дивує, що жодна арабська країна не горить бажанням тримати у себе палестинців?
показать весь комментарий
27.07.2025 11:53 Ответить
А Україна бомбить сама себе і вдає, що воює. 😁

Тобі в дурку треба.
показать весь комментарий
27.07.2025 11:49 Ответить
Це британські фантики, а не арабська валюта
показать весь комментарий
27.07.2025 13:25 Ответить
Тоді от це українська валюта:

показать весь комментарий
27.07.2025 14:19 Ответить
Британія таким самим чином друкувала гроші на підмандатній їй території, як Німеччина та Росія в Україні.
Це не палестинська валюта.
показать весь комментарий
27.07.2025 15:18 Ответить
Придивися до карбованця, надрукованого німцями. Центральний банк України - все чесно.
показать весь комментарий
27.07.2025 15:40 Ответить
Ви дивним чином упускаєте один дуже важливий момент:

Мандат Ліги Націй, виданий Великій Британії на тимчасове управління територіями Близького Сходу, що до Першої світової війни входили до Османської імперії, з 1922 по 1948 роки. Цей мандат охоплював території ******** Ізраїлю, Йорданії, Західного берега річки Йордан та сектора Газа.

Птання, як для дебіла:
Знайди у цьому абзаці слово "Палестина"?

Таким чином виходить, що до 1922 це територія Турції.
З 1922 по 1948 підмандатна територія Британії.
А після уходу Британії араби замість створення держави Палестина вирішили розв'язати війну з Ізраїлем.

То що визнавати? Те, що самі араби не схотіли створювати?
показать весь комментарий
27.07.2025 14:32 Ответить
Ти реально довбойоб. Причому клінічний.

1947 році Генеральна Асамблея ООН прийняла план, що передбачав припинення британського мандату в Палестині до 1 серпня 1948 року та створення на її території двох держав - єврейської та арабської.

Єврейську створили.
То, чому не сворили АРАБСЬКУ (не Палестинську, якої там і не було) державу?

Не тому, що замість цього араби розпочали
війну, що велася низкою арабських держав (Єгиптом, Йорданією, Іраком, Сирією, Ліваном, Саудівською Аравією, Єменом), метою якої було знищення Ізраїлю?
То це Ізраїль геноцидом займався?
показать весь комментарий
27.07.2025 15:16 Ответить
Ще раз тезисно:
До 1922 територія Палестина належала Турціі.
З 1922 по 1948 територія Палестина належала Британії.
З 1948 араби на Палестину забили *** бо вирішили знищити Ізраїль.

Десь там між цими датами загубилося створення держави.
показать весь комментарий
27.07.2025 15:47 Ответить
В арабського етносу вже є 22 держави. Британці віддали арабам рівно половину Палестини в 1940 р. - це називається "Йорданія". Якщо арабам дати 23 державу, то не стане Ізраїлю. Рівно теж саме робили росіяни, створивши собі "державу" ДНР або ЛНР, щоб не стало України.
показать весь комментарий
27.07.2025 13:23 Ответить
Позбав мене, боже, балакучих ідіотів, а з ворогами я сам впораюсь. ))
показать весь комментарий
27.07.2025 03:02 Ответить
можно ще на Марсі визнати Палестину. Ну, поки ще маск не встиг туди прилетіти.
показать весь комментарий
27.07.2025 01:55 Ответить
Тут така тема, як з кацапами - де ця паскудь там і Палестина. 😁

Тому Європі треба добре подумати перед тим, як визнавати це паразитуюче доробло.
показать весь комментарий
27.07.2025 02:07 Ответить
це як кацапи, тільки моляться на схід.
показать весь комментарий
27.07.2025 02:33 Ответить
Ти тут трохи помиляєшся... Мусульмани моляться на Мекку... Тому араби Палестини повинні молиться на південь...
Ме́кка (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B1%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 араб. مكة), https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D0%BB%D1%84%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82 МФА: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B0%D0%BB%D1%84%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83 [ˈmækə] (або повністю https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D0%BB%D1%84%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82 МФА: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B0%D0%BB%D1%84%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83 [(Arabic) mækːæ(t) ælmʊkarˑamæ]; https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B1%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 араб. مكّة المكرمة) - місто в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%8F Саудівській Аравії, розташоване в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F провінції https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BA%D0%BA%D0%B0_(%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F) Мекка за 72 км від узбережжя https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B5_%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5 Червоного моря на схід від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B8%D0%B4%D0%B4%D0%B0 Джидди і приблизно 485 км на південь від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0 Медини в історичній місцевості https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%B7 Хіджаз.
показать весь комментарий
27.07.2025 04:45 Ответить
я у їхніх компасах не дуже розбираюсь, я взагалі думав, що вони на Москву моляться, бо коли вони збираються на Рамадан біля Соборної мечеті, то всі моляться на Кремль.
показать весь комментарий
27.07.2025 06:59 Ответить
Я трохи вивчав релігієзнавство. В тому числі, й іслам... У мусульман дуже значимим є визначення саме напряму до Мекки - бо саме там розташована "Кааба" - головна їх святиня. Тому при побудові мечетей саме цей напрям обов"язково враховувався - бо від цього залежить орієнтація мусульман, на молитовних килимках, всередині мечетей... Як саме орієнтована вулиця в Москві, біля Соборної мечеті, я не цікавився...
показать весь комментарий
27.07.2025 07:25 Ответить
Якшо ви в ЛЬвові то Київ буде на сході - а якшо в Одесі то Київ буде на півночі . Це так вправа по геграфії ( чи загадка ).
показать весь комментарий
27.07.2025 07:39 Ответить
😍
показать весь комментарий
27.07.2025 02:02 Ответить
Хтось має сказати Макрону, що земля не пласка.
показать весь комментарий
27.07.2025 02:17 Ответить
Можна висунути Макрону зусрічну пропозицію - визнати на території Франції держави Корсика, Бретонія та Ельзас.
показать весь комментарий
27.07.2025 02:21 Ответить
А шо не так? Критерії ті ж самі.

А в Іспанії баскам державу визнати.

Тим більше, що корсиканці та баски завжди страждали сепаратизмом.

Чи "єто другоє"?
показать весь комментарий
27.07.2025 11:44 Ответить
Зараз Ізраїль а%уєєт
показать весь комментарий
27.07.2025 02:23 Ответить
Ізраїлю пох на ці заяви. він своє робить.
показать весь комментарий
27.07.2025 02:24 Ответить
А може і ***** ввалити, якщо зовсім допечуть.
показать весь комментарий
27.07.2025 02:25 Ответить
Українцям так промили мізки ЗМІ, які належать явно не палестинцям, що в цьому питанні українці повністю солідарні з ізраїльтянами, не дивлячись на те, що Ізраїль проводить геноцид щодо палестинців, а нетаньяху як і путін визнаний міжнародним злочинцем.
Але народ, який обожнює портнікова, не хоче бачити страждань палестинського народу. І це закономірно: портнікови добре вміють приспати українців.
показать весь комментарий
27.07.2025 04:07 Ответить
Я вибачаюся: а "палестинський народ" - це як "баскський народ"? Чи "каталонський"? Скажи про це, голосно, в Іспанії, і ми подивимося, скільки часу мине, коли тебе позбавлять "виду на проживання"...
показать весь комментарий
27.07.2025 04:48 Ответить
За моє проживання не переживайте. А про палестинський народ і про колонізаторів ізраїльтян чи не щодня можна почитати і почути у провідних іспанських ЗМІ, які не належать в Іспанії людям з ізраїльським паспортом на відміну від України
показать весь комментарий
27.07.2025 05:10 Ответить
у провідних іспанських ЗМІ можна прочитати і про те як Україна угнітаєт ріспублікі Бамбаса (динири і линири), а багато футбольних фанів у Барселоні і у Більбао на стадіонах відкрито ********** прапорами динири...
показать весь комментарий
27.07.2025 05:30 Ответить
Зроби тут посилання на провідні іспанські ЗМі. Якщо не зробиш, то це означає, що брешеш як пес.
показать весь комментарий
27.07.2025 11:12 Ответить
ти ж в Іспанії живеш, сама знайдеш і прочитаєш. заодно і на футбол сходи в Більбао, там частенько фанати ********** прапорами динири.
показать весь комментарий
27.07.2025 14:36 Ответить
Так Барселона ж ватна! В сенсі там свої сепаратисти, не-етно іспанці
показать весь комментарий
27.07.2025 13:55 Ответить
во-во..
показать весь комментарий
27.07.2025 14:33 Ответить
Та я не "переживаю"... Тому що ти, судячи з "гугл-перекладу на українську мову, твоїх коментарів, до "Іспанії" маєш такий самий стосунок, як "морська свинка" до "моря" і "свиней"... У тебе "Мадрід" - трохи лівіше "Долгопрудного"....
Ти мені поясни - чим же "палестинський народ" відрізняється від "каталонського", чи "баскського"? Я можу пояснить: діалектом... А у "палестинського народу" навіть діалекту "палестинського" немає... "Палестинський народ" - це як "народ Донбасу"...
показать весь комментарий
27.07.2025 05:38 Ответить
Юрцю... Тебе давно не "посилали"? Що у вас, полудурків, за звичка - лізти з своїми недоумкуватими коментарями, коли ви прекрасно знаєте, що ми їх не потребуємо?... Чи вам подобається, коли з вас насміхаються?
показать весь комментарий
27.07.2025 12:15 Ответить
Дідусю сопливий... Там не тільки кілька "Ярів Холодних", про це пише, а й кілька "Герхардів", "Урсів", і так далі...
показать весь комментарий
27.07.2025 12:32 Ответить
з ярликом антисеміта носяться лише євреї, впарюють свій лохотрон світовій спільноті

Ой, як невдобно вийшло, дядя. Занесло тебе - проколовся.
Заперечення Холокосту є кримінальним злочином у ЄС.
показать весь комментарий
27.07.2025 14:38 Ответить
Ну це ти ж написав, що Холокост - лохотрон.
показать весь комментарий
27.07.2025 15:27 Ответить
Ну то я тебе порадую.

У вересні 2021 року Верховна Рада ухвалила https://www.dw.com/uk/verkhovna-rada-ukhvalyla-zakon-pro-zapobihannia-antysemityzmu/a-59260771 закон про запобігання антисемітизму, який зокрема дає визначення антисемітизму.

Проявами антисемітизму вважається: заклик, приховування або виправдання вбивства чи заподіяння шкоди, висловлювання неправдивих відомостей, ненависницьких заяв про осіб єврейського походження, заперечення факту переслідування і масового знищення євреїв під час Другої світової війни - Голокосту, виготовлення, поширення будь-яких матеріалів, що містять антисемітські висловлювання, а також публічне використання матеріалів, символів і зображень антисемітського змісту.

Ти собі вже до 8 років ув'язнення настрочив.

П.С. Цікаво чи захоче адмін мати якесь відношення до толерування кримінального злочину.
показать весь комментарий
27.07.2025 15:36 Ответить
"Ивашкевич"! Тут "писком натикають", у першу чергу, тебе...
показать весь комментарий
27.07.2025 13:39 Ответить
Ти вирішив "пісюнами поміряться"? ТАк подивися у свій та мій профіль... Ти м ені "у пупа дихать" не дотягуєшся....
показать весь комментарий
27.07.2025 14:36 Ответить
Баський етнос має свою без перебільшення унікальну мову - мову аналогів якої не має не те шо в сусідів басків а навіть в Європі - палестинці розмовляють на арабській мові ( хоча їх далекі предки могли розмовляти якеюсь з семітьських мов які зникли після приходу арабів , а через те шо населення Передньої Азії і Близького Сходу це переважно семіти починаючи ше з часів Ассирії ( ні винятки звісно є - курди вірмени до прикладу ) то арабам не сильно напевно місцеве населення і чинило спротив - як ніяк до арабів на тих землях правили індо-євопейці ( тобто римляни і їх послідовники візантійця і перси ( ну не зовсім перси - персо -парфяни )).
показать весь комментарий
27.07.2025 07:15 Ответить
А хто такі "арійці"?
показать весь комментарий
27.07.2025 07:29 Ответить
Очікувано. Вона трампістка. Дивно що на цю корабельну сосну Берлусконі не навішують ярлик "ультраправою нацистськи". Її партія це те саме, що АдН у Німеччині або Національне об'єднання у Франції. Який критерій? Лоялність Брюсселю?
показать весь комментарий
27.07.2025 04:57 Ответить
вона трампістка, але вона не корабельна сосна Берлусконі. голова партії Берлусконі - Антоніо Таяні, чинний міністр закордонних справ в уряді Мелоні.
показать весь комментарий
27.07.2025 05:04 Ответить
Саме Берлусконі зробив її "наймолодшим міністром в історії " на початку кар'єри.
показать весь комментарий
27.07.2025 05:09 Ответить
он як. так вона ж з іншої партії "Брати Італії", а в Берлусконі партія інша - "Форца Італія".
показать весь комментарий
27.07.2025 05:12 Ответить
До "Братів Італії" вона приєдналася пізніше.
показать весь комментарий
27.07.2025 05:16 Ответить
тепер зрозуміло.
показать весь комментарий
27.07.2025 05:23 Ответить
Страница 1 из 2